quote:
17/03/03: VISIONS OF THE BEAST DVD - Released June 2nd by EMI Records*For over 20 years Iron Maiden have been at the forefront of metal, clocking up over 50 million album sales worldwide and spawning numerous hit singles around the globe. And now for the first time ever, they have compiled every one of their promotional videos into an awesome two-DVD set which runs from 1980's 'Women In Uniform' through to the band's now legendary headlining slot in front of 250,000 fans at 2001's Rock In Rio performing 'Brave New World'.
With a running time in excess of three hours, 'Visions Of The Beast' is the definitive chronicle of Iron Maiden through the years and includes many promo clips never previously available. Not only is every video the band has ever made included - 31 in total - but each DVD features never-before-seen Camp Chaos animated versions of six classic tracks, interactive menus and discographies, and some special hidden extras.
The release on 2nd June comes straight after Iron Maiden's triumphant return to the live stage headlining the Download Festival at Donington on 31st May, supported by Marilyn Manson, Deftones, Ministry and many others.
Renowned for their world-conquering tours, Iron Maiden then embark on another globe-trotting marathon - the 'Give Me 'Ed... Til I'm Dead' extravaganza - that heralds the release of the band's highly anticipated brand new studio album, which will be released in September.
'Visions Of The Beast' is every metal fan's dream, and serves as a timely reminder of just how important Iron Maiden are in the history of rock music. It is also the most concise and entertaining collection of their defining moments ever released - and a damn fine way to get psyched for their incredible new album.
'Visions Of The Beast' will also be available as a single VHS, containing all 31 promotional videos.
Eindelijk.
Yvonne is 20 augustus jarig.
*Einde dienstmededeling*
quote:Oh, ik dacht dat je de live-cd van Star One wilde.
Op donderdag 17 april 2003 13:24 schreef yvonne het volgende:
*Dienstmededeling*Yvonne is 20 augustus jarig.
*Einde dienstmededeling*
Euh,
ik nodig veel mensen uit
quote:Ik ben zooooooooooooooo blut
Op donderdag 17 april 2003 13:31 schreef Tokus het volgende:
tegen die tijd hoor je al lang die dvd te hebben hoor.
Hoi Tokus
Kom je op m'n verjaardagspartijtje?
quote:Ik ben zooooooooooooooo blut
Op donderdag 17 april 2003 13:42 schreef yvonne het volgende:
Hoi TokusKom je op m'n verjaardagspartijtje?
Dat wordt weer iedere cent opzij leggen
quote:Tja, wel waar voor je geld... 31 clips + 6 andere clips...
Op donderdag 17 april 2003 13:48 schreef swiebertje het volgende:
Klinkt goed, jammer dat hij wel weer erg duur zal zijn.
quote:in 1996 zou er al een Best Of The Beast video uitkomen...
Op donderdag 17 april 2003 14:23 schreef Los_Bastardos het volgende:
Volgens mij was hij 5 jaar geleden al aangekondigd![]()
quote:Oh ja, ik was Best of the Beast al helemaal vergeten
Op donderdag 17 april 2003 14:24 schreef Tokus het volgende:[..]
in 1996 zou er al een Best Of The Beast video uitkomen...
die kwam er nooit...
zo rond 1998 werd Visions al aangekondigd inderdaad... en die kwam er ook nooit. Al claimen sommigen 'm toch te hebben.
quote:ALS het al in september uitkomt.. humz hoor mij.. al? Men wacht al vanaf eind 2001 op het nieuwe album!
Op vrijdag 18 april 2003 00:44 schreef Metalpunk het volgende:
Maar als dat nieuwe album pas in September uitkomt, dan zal Iron Maiden op Waldrock ook wel geen nieuwe nummers spelen.. das dan wel jammer..
Totaal off-topic:
Heeeeujj MetalPunk..
quote:ja maar daar is t ook zon grote band voor.. dan denkt iedereen van nee der komt nix mer en dan: PETS BANG KLENG!!!!! een geheel nieuw album, compleet met live-opnames van Waldrock (hoop ik
Op vrijdag 18 april 2003 00:59 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
ALS het al in september uitkomt.. humz hoor mij.. al? Men wacht al vanaf eind 2001 op het nieuwe album!
Totaal off-topic:
Heeeeujj MetalPunk..![]()
heej hallo Mayo!! ja dit is geloof ik ook een beetje offtopic, maarreh moest toch ff gezegd worden in mn 2e post ooit
quote:je kan wel sinds eind 2001 wachten maar het was toen al bekend dat ze pas eind 2002 / begin 2003 de studio in zouden gaan.
Op vrijdag 18 april 2003 00:59 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
ALS het al in september uitkomt.. humz hoor mij.. al? Men wacht al vanaf eind 2001 op het nieuwe album!
bovendien is er in de tussentijd nog een live album, een boxset en een verzamelalbum uitgekomen.
quote:Zoethoudertjes..
Op vrijdag 18 april 2003 01:13 schreef Tokus het volgende:[..]
bovendien is er in de tussentijd nog een live album, een boxset en een verzamelalbum uitgekomen.
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 01:10 schreef Metalpunk het volgende:[..]
ja maar daar is t ook zon grote band voor.. dan denkt iedereen van nee der komt nix mer en dan: PETS BANG KLENG!!!!! een geheel nieuw album, compleet met live-opnames van Waldrock (hoop ik
)
heej hallo Mayo!! ja dit is geloof ik ook een beetje offtopic, maarreh moest toch ff gezegd worden in mn 2e post ooit
quote:Bruce Dickinson:
Op vrijdag 18 april 2003 00:44 schreef Metalpunk het volgende:
Maar als dat nieuwe album pas in September uitkomt, dan zal Iron Maiden op Waldrock ook wel geen nieuwe nummers spelen.. das dan wel jammer..
quote:We zullen dus wel wat nieuwe nummers horen
"This tour is all about having fun as the name suggests. We love summer and we love playing big shows. We are going to be playing a lot of our favourite Maiden songs and many people know we've got a new album in the pipeline for later this year so perhaps we'll be playing a new song or two, but basically it will be full on Maiden! Trouble is when you have so many great songs it's hard to please everyone all of the time. The band is firing on all cylinders and the show will be as spectacular as always."
Werd tijd eigenlijk... alle videoclips van Maiden op DVD-kwaliteit... ben ik ff blij da'k in juni jarig ben!
bvd
quote:nee
Op zondag 20 april 2003 15:24 schreef Inspiration het volgende:
In het eerste kwartaal van dit jaar schijnt toch hun laatste album te zijn uitgekomen? Kan iemand vertellen hoe die heet?
het nieuwe album komt in september uit als alles meezit.
01. Women In Uniform
02. Wrathchild (Live At The Rainbow)
03. Run To The Hills
04. The Number Of The Beast
05. Flight Of Icarus
06. The Trooper (Promo Version)
07. 2 Minutes To Midnight
08. Aces High
09. Wasted Years
10. Stranger In A Strange Land
11. Can I Play With Madness
12. The Evil That Men Do
13. The Clairvoyant (Donington '88)
14. Infinite Dreams (Live)
15. Holy Smoke
16. Tailgunner
17. Aces High (Camp Chaos Version)
18. The Number Of The Beast (Camp Chaos Version)
19. Futureal (Football Version)
20. Fear Of The Dark (Rock In Rio)
21. Man On The Edge (Slapstick Version)
Disc 2:
01. Bring Your Daughter To The Slaughter
02. Be Quick Or Be Dead
03. From Here To Eternity
04. Wasting Love
05. Fear Of The Dark (Donington '92)
06. Hallowed Be Thy Name (Donington '92)
07. Man On The Edge
08. Afraid To Shoot Strangers
09. Lord Of The Flies
10. Virus
11. The Angel And The Gambler
12. Futureal
13. The Wicker Man
14. Out Of The Silent Planet
15. Brave New World (Rock In Rio)
16. The Wicker Man (Camp Chaos Version)
17. Flight Of Icarus (Camp Chaos Version)
18. Run To The Hills (Camp Chaos Version)
19. The Trooper (Camp Chaos Version)
Kijk eens wat geweldig.
quote:he, dit is interessant... zou het gaan om een liveopname van Afraid To Shoot Strangers, met Blaze?
Op donderdag 29 mei 2003 15:28 schreef Seborik het volgende:
07. Man On The Edge
08. Afraid To Shoot Strangers
09. Lord Of The Flies
zal wel dezelfde zijn als op de single van The Angel & The Gambler.
naast een leuke inhoud is ook de verpakking erg gaaf.
quote:Mooi zo
Op zaterdag 31 mei 2003 16:58 schreef Tokus het volgende:
jajaja ik heb 'm ik heb 'mnaast een leuke inhoud is ook de verpakking erg gaaf.
bron: www.ironmaiden.com
quote:Nee, da's Afraid To Shoot Strangers. Met voornamelijk beelden uit de eerste Golfoorlog.
Op donderdag 29 mei 2003 15:34 schreef Seborik het volgende:
Dat is toch die clip met die helicopters en die oorlogsbeelden, of is dat Lord of The Flies?
quote:Je had hem toch gepre-ordered bij Play? Ik wel, dus hoop hem volgende week binnen te krijgen.
Op zaterdag 31 mei 2003 16:58 schreef Tokus het volgende:
jajaja ik heb 'm ik heb 'mnaast een leuke inhoud is ook de verpakking erg gaaf.
[Dit bericht is gewijzigd door Djaser op 02-06-2003 17:29]
quote:hopelijk niet, want dan krijg ik 'm 2x
Op maandag 2 juni 2003 01:55 schreef Seborik het volgende:[..]
Je had hem toch gepre-ordered bij Play?
nee dat was Rock In Rio toen.
quote:Het is The Making of van het album, ik vind het een erg gave dvd, maar ik ben dan ook wel geïnteresseerd in hoe albums tot stand komen of hoe ze bepaalde dingen hebben aangepast en natuurlijk leuke anekdotes van de band.
Op maandag 2 juni 2003 17:20 schreef Djaser het volgende:
Is de dvd 'Number of the Beast' trouwens ook leuk???
Ik kan me niet zo goed voorstellen dat daar veel interessants opstaat.
quote:keej bedankt
Op maandag 2 juni 2003 17:37 schreef Seborik het volgende:[..]
Het is The Making of van het album, ik vind het een erg gave dvd, maar ik ben dan ook wel geïnteresseerd in hoe albums tot stand komen of hoe ze bepaalde dingen hebben aangepast en natuurlijk leuke anekdotes van de band.
en nog wat van de dvd:
Ben hem nu aan het luisteren... (met me rug naar de tv hehe)
Ik ga hem dit weekend op mijn gemak bekijken!!
haha die clip van Holy Smoke is bijzonder lachen!
aanrader voor de fan..
quote:Whahahaha, geniaal
Op woensdag 4 juni 2003 12:25 schreef Tokus het volgende:
Nog een uit de Camp Choas versie van de Aces High videoclip:
[afbeelding]
Helaas moet ik net zoals Seborik ff wachten voordat ik hem zal ontvangen
[Dit bericht is gewijzigd door Los_Bastardos op 04-06-2003 23:30]
Hijs errug koell! Vooral leuk om te zien hoe (fout gekleed) de band vroeger was (matje bij Adrian )
Maarruh heeft iemand de geheime dingen al gevonden (die zaten er toch op)? En zo ja, waar dan
Als die er zijn, er is dacht ik zo'n site voor, misschien dat het daar op staat?
Yup... t staat er; 'Hidden Extras'
UPDATE: De hidden extras zijn te vinden door in de tracklist track nummer 6 drie keer te kijken (666)... Op disc 1 schijn je dan een humoristische versie van de video van Man On The Edge te krijgen, en op disc 2 krijg je de Camp Chaos versie van The Trooper
bron: Iron Maiden forum
[Dit bericht is gewijzigd door Pea op 06-06-2003 17:27]
quote:klopt ja. de Camp Chaos versie van the Trooper is erg leuk. Eddie vs George Bush vs Al (en Tipper) Gore
Op vrijdag 6 juni 2003 02:39 schreef Pea het volgende:
UPDATE: De hidden extras zijn te vinden door in de tracklist track nummer 6 drie keer te kijken (666)... Op disc 1 schijn je dan een humoristische versie van de video van Man On The Edge te krijgen, en op disc 2 krijg je de Camp Chaos versie van The Trooperbron: Iron Maiden forum
de voetbal clip van Futureal had ik trouwens nog nooit gezien, heel erg cool gedaan
quote:Dat zijn nog eens een keer coole easter eggs. Echt heel leuk gedaan.
Op vrijdag 6 juni 2003 02:39 schreef Pea het volgende:
Deze ken ik iig...
Maar ik dacht er toch iets over gelezen te hebben, achterop de hoes...
*kijkt*Yup... t staat er; 'Hidden Extras'
UPDATE: De hidden extras zijn te vinden door in de tracklist track nummer 6 drie keer te kijken (666)... Op disc 1 schijn je dan een humoristische versie van de video van Man On The Edge te krijgen, en op disc 2 krijg je de Camp Chaos versie van The Trooper
bron: Iron Maiden forum
De intro is ook wel mooi, maar naar 10 keer heb ik 'm wel gezien, voor de rest niks dan goeds
Waar kan het aan liggen?
quote:Kan je nog met je menu knop of met de navigatie knoppen dit punt ontwijken? Misschien is je DVD speler erg gevoelig voor kleine krassen.
Op donderdag 12 juni 2003 19:12 schreef Seborik het volgende:
He, godver. Die tweede dvd wil in m'n eigen dvd-speler niet spelen, maar in de dvd-speler in de pc van m'n pa wel. Bij mij stopt'ie nadat hij moet overschakelen van EMI naar het menu.Waar kan het aan liggen?
quote:De lens is waarschijnlijk vuil. Ik heb er ook wel eens last van gehad bij een bepaalde dvd. Een dvd cleaner heeft bij mij iig geholpen
Op donderdag 12 juni 2003 19:12 schreef Seborik het volgende:
He, godver. Die tweede dvd wil in m'n eigen dvd-speler niet spelen, maar in de dvd-speler in de pc van m'n pa wel. Bij mij stopt'ie nadat hij moet overschakelen van EMI naar het menu.Waar kan het aan liggen?
quote:Nee, dat kan niet. Dan krijg je zo'n verkeersbordje in beeld dat het niet kan.
Op donderdag 12 juni 2003 19:48 schreef Los_Bastardos het volgende:[..]
Kan je nog met je menu knop of met de navigatie knoppen dit punt ontwijken? Misschien is je DVD speler erg gevoelig voor kleine krassen.
quote:Aha, maar dvd 1 speelt wel goed.
Op donderdag 12 juni 2003 20:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
De lens is waarschijnlijk vuil. Ik heb er ook wel eens last van gehad bij een bepaalde dvd. Een dvd cleaner heeft bij mij iig geholpen
Nou ja, morgen toch naar de cd-winkel, gelijk maar een dvd-cleaner meenemen...
quote:Wat voor merk is het?
Op donderdag 12 juni 2003 20:02 schreef Seborik het volgende:Aha, maar dvd 1 speelt wel goed.
Nou ja, morgen toch naar de cd-winkel, gelijk maar een dvd-cleaner meenemen...
quote:JVC.
Op donderdag 12 juni 2003 20:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Wat voor merk is het?
Trouwens, dit gaat wel heel erg ontopic, wat ben ik weer stout. Ik open wel wat in DIG.
quote:De mijne ook, dus dat zou best wel eens het probleem kunnen zijn. Heb je er bij andere dvd's ook last van of is het puur cd 2 van Maiden?
Op donderdag 12 juni 2003 20:05 schreef Seborik het volgende:JVC.
Als hij het in andere dvd spelers doet, lijkt het me dat het probleem in jou dvd speler zit
edit:
idd wat offtopic
Die Camp Chaos versies zijn echt super.
Meer bands zouden dit moeten doen, Judas Priest bijvoorbeeld ook, die hebben ook behoorlijk wat clips, niet zo goed als die van Maiden natuurlijk, maar dat is een persoonlijke voorkeur voor de beste band ooit (na Spinal Tap).
Ik schrok in eerste instantie wel ff van de prijs, maar hij is z'n geld dubbel en dwars waard
quote:Ik heb hem bij cdwow besteld, maar ze hadden hem blijkbaar nog niet
Op donderdag 12 juni 2003 20:24 schreef Seborik het volgende:
Hmm ja, via play is hij wel een stuk goedkoper, maar dan moet je wel anderhalve week wachten.
Hoe is het geluid trouwens?
Is alles 5.1 gemixed?
quote:Nee, alleen Fear Of The Dark Live At Rock In Rio en Brave New World (Klinkt heel erg lekker in 5.1
Op donderdag 12 juni 2003 20:44 schreef Los_Bastardos het volgende:Ik heb hem bij cdwow besteld, maar ze hadden hem blijkbaar nog niet
Hoe is het geluid trouwens?
Is alles 5.1 gemixed?
quote:Hoe bedoel je dude? De "voetbalclip" ? Ik zie alleen maar Iron Maiden op een podium spelen. Helaas is zo elk clipje van de laatste paar clips -> Maiden op podium (geen spannende clip zoals vroeger).
Op zondag 8 juni 2003 20:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:
bla bla.. de voetbal clip van Futureal had ik trouwens nog nooit gezien, heel erg cool gedaan
En van de clip van "Virus" wordt ik helemaal gek!!! Epilepsie niveau 10 !
quote:In het extra's menu op dvd 1
Op vrijdag 13 juni 2003 18:05 schreef Fegisje het volgende:Hoe bedoel je dude? De "voetbalclip" ? Ik zie alleen maar Iron Maiden op een podium spelen. Helaas is zo elk clipje van de laatste paar clips -> Maiden op podium (geen spannende clip zoals vroeger).
En van de clip van "Virus" wordt ik helemaal gek!!! Epilepsie niveau 10 !
Niet dat de man niks kan maar: Wat een verschil
quote:Virtual XI is toevallig de laatste cd die ik van ze heb aangeschaft! Wel de minste cd in mijn collectie helaas
Op zaterdag 14 juni 2003 00:10 schreef hoppe het volgende:
Na de hele DVD beluisterd en bezien te hebben valt me goed op waarom ik de periode Blaze graag vergeet en ik Virtual XI als enige Maidenschijf nooit heb aangeschaft. Had Maiden uit piëteit met Blaze zijn bijdrage laten staan? Wat mij betreft haden ze de nummers ff opnieuw door Bruce laten inzingen.Niet dat de man niks kan maar: Wat een verschil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |