quote:Jij ziet dat via een doosje ?
Op vrijdag 18 april 2003 12:34 schreef Wunk het volgende:
Is Eternal Darkness echt zo goed ?
Hij leek me nogal mwa vanaf 't doosje...
*pets*
Presentation
A beautiful mix of slick menus, awesome visuals and audio, plenty of options and variety. Wow. 10.0
Graphics
Fanstastic art mingles with great technology. Brutally fast 3D engine, big indoor environments, crisp textures, great animation, lighting effects and more. Some seams, occasional poor particles. 9.0
Sound
Spectacular music tracks with tons of atmosphere. Excellent voice acting and sound effects. Very ambient. Some repetition. 9.0
Gameplay
Epic. Not for those unwilling to invest. Everyone that does will love it. Great control, combat, sweet magicks, excellent story. The full package. 9.0
Lasting Appeal
Huge quest -- 20 hours for the skilled gamer and longer for the rest. Lots of secrets. Plus, gamers can play through three times for an uber ending. 9.0
OVERALL SCORE (not an average) 9.6
Ben nog volop bezig met PSO
Komt er over een paar weken Zelda bij
En kan ik nu ED afgeprijsd nog kopen...
Ik hoop dat dit niet teveel effect heeft op mijn studies ![]()
heb nu al zo weinig tijd
quote:Ik speel ook PSO ben nu op level 41, en ben bezig met episode 2.. Zullen we zo ff online doen?
Op vrijdag 18 april 2003 13:40 schreef ASSpirine het volgende:
Leuk...Ben nog volop bezig met PSO
Ik hoop dat dit niet teveel effect heeft op mijn studies
heb nu al zo weinig tijd
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 18-04-2003 14:46]
quote:ja.
Op vrijdag 18 april 2003 12:34 schreef Wunk het volgende:
Is Eternal Darkness echt zo goed ?
quote:ZOVEEL tijd heb ik nu ook weer niet
Op vrijdag 18 april 2003 14:39 schreef BMH het volgende:[..]
Ik speel ook PSO ben nu op level 41, en ben bezig met episode 2.. Zullen we zo ff online doen?
ben level 18 of 19 ofzo... ![]()
heb jij je level-ups online gehaald of gewoon ofline gedaan ?
En online gaat pas in de komende maanden, er komt een nieuwe pc thuis, dus nieuwe extra aansluiting en dan zal ik wel online kunnen
quote:Ik level up online, dat gaat veel sneller, en is veel leuker. Ik heb al vanaf ik mijn BBAdaptor had geen offline game meer gedaan met PSO.
Op vrijdag 18 april 2003 14:42 schreef ASSpirine het volgende:[..]
ZOVEEL tijd heb ik nu ook weer niet
ben level 18 of 19 ofzo...
heb jij je level-ups online gehaald of gewoon ofline gedaan ?En online gaat pas in de komende maanden, er komt een nieuwe pc thuis, dus nieuwe extra aansluiting en dan zal ik wel online kunnen
quote:Bij Bart Smit kost ie volgens mij 39 of 29.
Op vrijdag 18 april 2003 13:40 schreef ASSpirine het volgende:
En kan ik nu ED afgeprijsd nog kopen...
quote:ik ook BB
Op vrijdag 18 april 2003 14:45 schreef BMH het volgende:[..]
Ik level up online, dat gaat veel sneller, en is veel leuker. Ik heb al vanaf ik mijn BBAdaptor had geen offline game meer gedaan met PSO.
Dan gaan wij later maar es afspreken, lijkt me wel leuk
Jij bent een van de weinigen die ermee online wil gaan
Was er al niet een of andere gedachte voor een fok!clan ofzo ?
Hoe gaat dat precies online, speel je dan zelfde levels ofzo ?
bv dat je met zen vieren forest moet doorgaan...
quote:Het is precies het zelfde als Offline, maar dan veel beter en leuker. Je kunt elkaar e-mailen, ook als iemand gewoon offline is. Je kunt kaarten sturen naar mensen, als jij een kaart hebt van iemand kun je op search klikken, en dan kun je zen game joinen.
Op vrijdag 18 april 2003 14:49 schreef ASSpirine het volgende:[..]
ik ook BB
Gaat lekker snel (belgië heeft goede kabel)Dan gaan wij later maar es afspreken, lijkt me wel leuk
Jij bent een van de weinigen die ermee online wil gaan
Was er al niet een of andere gedachte voor een fok!clan ofzo ?Hoe gaat dat precies online, speel je dan zelfde levels ofzo ?
bv dat je met zen vieren forest moet doorgaan...
ps. Koop een RGB kabel, en zet et spel op 60hz, anders spelen er maar 15 mensen ofzo, op 60hz iets van 5000.
quote:8.95 eurie. eerste maand is gratiz, en je zit nergens aan vast. Je betaalt waneer je een maand wilt gamen. Betalen kan ook via bankgiro, alleen weet ik nog niet hoe
Op vrijdag 18 april 2003 14:54 schreef Sistex het volgende:
Voor PSO online moest je toch betalen? Ifso, hoeveel eig.?
quote:Nee, dat zijn alleen Luigi's mansion, pikmin en SSBM.
Op vrijdag 18 april 2003 14:50 schreef ASSpirine het volgende:
Zijn dat de player's choiche die jullie bedoelen ?
ED was een van de spellen die je kon kiezen als je een gamecube kocht en al deze spellen zijn afgeprijsd bij de meeste winkels (39.95 volgens mij)
Ik heb m'n cube nu sinds...., eind Feb, begin maart ergens..., en collectie is momenteel:

Ranzig groot aan het groeien voor de tijd dat ik 'em heb
quote:die zelda is import toch??
Op vrijdag 18 april 2003 16:43 schreef Wunk het volgende:
Toch net eens m'n collectie doorgenomen..Ik heb m'n cube nu sinds...., eind Feb, begin maart ergens..., en collectie is momenteel:
Ranzig groot aan het groeien voor de tijd dat ik 'em heb
Hij geeft Zelda trouwens een 97 en is ontzettend positief, valt me alweer mee.
quote:Omdat hij de grootste nintendo junk waar men in nederland ooit van gehoord heeft, inclusief massieve tattoo, maar ik ben het met je eens dat hij niet de meest objectieve reviews zal schrijven (al had ie wel gelijk met MP en Zelda)
Op vrijdag 18 april 2003 17:14 schreef SmashBro het volgende:
Waarom laten ze altijdJurjen
alle Nintendogames reviewen bij de PU
quote:Kan je het fout hebben met MP en Zelda dan ?
Op vrijdag 18 april 2003 17:23 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Omdat hij de grootste nintendo junk waar men in nederland ooit van gehoord heeft, inclusief massieve tattoo, maar ik ben het met je eens dat hij niet de meest objectieve reviews zal schrijven (al had ie wel gelijk met MP en Zelda)
quote:2 mei..
Op vrijdag 18 april 2003 17:10 schreef MotionMan het volgende:
7 mei als het goed is, hoe lang heb je hem al??
quote:mits je een score boven de 95% geeft, nee
Op vrijdag 18 april 2003 19:12 schreef Chocobo het volgende:[..]
Kan je het fout hebben met MP en Zelda dan ?
quote:lol, komt er op elke button smash game, zon doodshoofdje te staan, net als op de spiritus
Op vrijdag 18 april 2003 19:35 schreef ivetje het volgende:
Ik heb me vandaag gewoon verwond tijdens het gamecuben
Was mario party 4 aan het spelen, en bij de mini-game domination wilde ik supersnel op A drukken tuurlijk, moet wel winnen he
Dus ik de controller scheef houden en met je duim er heel snel over heen en weer wrijven (rossen) (van webby geleerd
)
Ik had gewonnen, duim van A af...brandend gevoel...tijdje later, gewoon een megagrote blaar op m'n duim
Doet nu nog steeds pijn zeg...kan er jammer genoeg geen pic van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |