quote:Ik zag net een filmpje waarin Shannen Dorothy vertelde dat ze idd beste vriendinnen was met Holy Marie, maar dat er bepaalde mensen waren op de set die altijd aan het 'bitchen' waren en ze wou niet meer met ongemotiveerde acteurs werken, vandaar dat ze eruit ging.
Op maandag 12 mei 2003 16:09 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ja, en daarom vraag ik me ook altijd af hoe Alyssa en Holly Marie doen tegen Rose (bazig, dominant)... Lijken me echt best wel ruziepotten die twee. En nu ze producent zijn hebben ze lijkt mij ook de macht om Rose eruit te wippen als ze haar niet meer moeten...
.
Ik vind Paige nu ook de leukste van de drie trouwens.
Precies hetzelfde maar dan omgekeerd, blijkbaar wat Alyssa gezegd zou hebben ![]()
In de huidige Charmed vind ik Alyssa toch het leukste
quote:Ik heb je toch gezegd dat het goeie eps waren
Op dinsdag 13 mei 2003 14:28 schreef bianca en michael het volgende:
Ik heb net de dubbele aflevering gezien einde seizoen 5, en hoe lang moet ik nu precies wachten op de eerste aflevering van seizoen 6!! Als het zo blijft als waarmee het eindigde het laatste kwartier ben ik niet blij!!
Seizoen 6 zal wel over ongeveer 3 maandjes beginnen..
Kunnen we niet ergens iets van een spoiler-gedeelte maken?
Diegene die het seizoen hebben afgezien, maken me erg nieuwsgierig.
quote:Hoezo dat?
Op vrijdag 16 mei 2003 10:47 schreef Koningin het volgende:
Ik vond de nieuwe aflevering weer een goede aflevering, een van de betere.Kunnen we niet ergens iets van een spoiler-gedeelte maken?
Diegene die het seizoen hebben afgezien, maken me erg nieuwsgierig.
Ga dan naar www.tvtome.com voor een episode guide van Charmed
quote:Of http://www.thewb.com of http://members.aol.com/rexfelis3/
Op vrijdag 16 mei 2003 21:45 schreef FilmFanaat het volgende:[..]
Hoezo dat?
Wil je graag spoilers hebben dan?Ga dan naar www.tvtome.com voor een episode guide van Charmed
quote:Nee
Op zaterdag 17 mei 2003 12:15 schreef schatje het volgende:
Is Charmed nou echt leuk??
quote:Jaa ik heb het nieuwe seizoen gezien en het is echt super leuk ik kijk ook angel en buffy en nu vind ik charmed gewoon het leukst veel meer afwisseling grappiger en een stuk minder voorspelbaar bovendien is het leuke dat dit seizoen charmed elke keer een thema heeft naaste de rode lijn in het verhaal
quote:Da's toch altijd een kwestie van smaak. Ik zelf vind het wel leuk... Ik zou zeggen: kijk er 's naar en oordeel zelf. Je kan kiezen of elke dag op Net 5 om ongeveer twintig voor zeven of woensdagavond om half negen. Je kan natuurlijk ook allebei doen...
quote:Ik vind Charmed leuker dan Angel, maar iets minder dan Buffy!
Ik heb alle afleveringen van Charmed nu gezien! Wat waren de 2 afleveringen goed man! Echt fantastisch.
Heb wel een traantje moeten wegvegen hoor
quote:
quote:Jaaaaaaaaah geweldig!
quote:Die van vrijdag heb ik nou net gemist. Maar welke aflevering was het? Want ik heb nog heel veel Charmed van dit seizoen op video (toen het nog een nieuw seizoen was opgenomen, want toen moest ik altijd weg op woensdag
Op zondag 18 mei 2003 18:45 schreef mliez het volgende:
Iemand de herhaling op vrijdag gezien? Die vond ik echt heel goed!
Schatje, 1 keer kijken en je bent verslaafd
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 21:58 schreef schatje het volgende:
Ik ga morgen kijken of ik er wat aan vind, wordt dus Charmed, Buffy en Angel.
quote:*Helemaal mee eens is*
Op woensdag 21 mei 2003 08:42 schreef Koningin het volgende:
Ben benieuwd wat de nieuwe aflevering vanavond ons weer gaat brengen.........Schatje, 1 keer kijken en je bent verslaafd
quote:The Goddess bedoel je?
Op zaterdag 17 mei 2003 22:51 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Ik vind Charmed leuker dan Angel, maar iets minder dan Buffy!
Ik heb alle afleveringen van Charmed nu gezien! Wat waren de 2 afleveringen goed man! Echt fantastisch.
Heb wel een traantje moeten wegvegen hoor
quote:Ja die bedoel ik! Ik was vergeten laatste erbij de zetten. Maar ik bedoelde dus de laatste 2 afleveringen!
Op woensdag 21 mei 2003 17:12 schreef yavanna het volgende:[..]
The Goddess bedoel je?
Die waren best wel even indrukwekkend en ik kan niet wachten op het nieuwe seizoen!
Dat teken van Charmed.....wie weet precies hoe dat teken heet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |