Omdat er in feite iets niet klopt met het hele fenomeen baggertopics ben ik gaan zoeken naar de waarheid achter de baggertopics. Ik kwam tot een schrikbarende conclusie : Het is een complot. Niet zomaar een complot, maar eentje die op de hoogste niveau doordingt. En het doel?? Laat ik bij het begin beginnen
Over de jaren is Fok flink gegroeid. Iedere dag komen er nieuwe users, en klonen, bij. Zoals elk succesvol medium gaan er aan de rand gaandeweg een paar dingen fout, althans, zo lijkt het.Zo ook met Fok. In het verleden kon iedereen nog met zijn of haar 33k6 of 56k6 modem met gemak Fok volgen. Er waren niet teveel topics en de topics die er waren waren allemaal te volgen. En toen groeide Fok. De grappen in onzin bleven, maar af en toe werd er geslowchat. Uit de slowchat kwamen de reeksen voort waar uiteindelijk veel gepost werd en weinig gezegd. Dus ook vaak refreshen van pagina's.
Daarnaast was er ook de opkomst van de topics die eigenlijk netgens op slaan. De "hee, ik moet poepen, jij ook?" topics. Uiteindelijk hebben deze topics een overkoepelende naam gekregen, de baggertopics.
Door de groei was Fok natuurlijk gedwongen om meer sposors te vinden.Maar niet alle reclame plekken zijn opgevuld, waarom zou je denken? Nou, dat was het laatste feit wat me aanzette naar een verder onderzoek. Waarom zijn er af en toe alleen maar blauwe vlakken te zien?
Veel refreshen vanwege de reeksen, baggertopics, blauwe balken. Dit kan maar 1 ding betekenen : een complot.
Een paar dagen geleden kwam Lord Dreamer weer eens met een baggertopic. Daarin liet mvt een banner zien van Ballast HAM Dredging. Toen viel het kwartje (ik denk nog in guldens). Al die baggertopics hebben hier iets mee te maken.
Zoals jullie weten zijn de Nederlandse Baggerbedrijven bekend over de hele wereld. Vooral vanwege hun werk in Saudie Arabiė (verder afgekort tot SA) en binnenkort hun landwinninsprojecten in de Verenigde Arabische Emiraten.
Waarom dit van belang is?? Simpel. SA was vroeger een arm land .Tot de winning van de olie. Veel olie ging naar de Verenigde Staten. Over de loop der jaren is er een goe contact opgebouwd tussen SAen de VS. Het ging zover dat de ambassadeur van SA kind aan huis was bij de presidenten van de VS. Tijdens het bewindt van Bush sr heeft het contact tussen SA en de VS een hoogtepunt bereikt en nog steeds is Bush Sr een grote held in die regio. Er is zeker weten een relatie tussen de baggertopics en Bush, maar wat??
Dankzij M.ALTA en PHETEP kwam ik bij het volgende punt.: mind control. De blauwe balken. Duidelijk is dat op een of andere manier nieuwe users via die balke instructies krijgen om te reeksen en te baggeren. En mind control en Bus, dat kan maar 1 ding betekenen : de Bilderberggroep. NIet onlogisch gezien Beatrix ook een Bilderberger is. Maar wat is de link tussen de blauwe balken en Beatrix?? Simpel.via de AIVD is er een infiltratie bezig op Fok. Er werd al over gespeculeerd, maar het zijn geen AIVD leden die hier posten, maar via de blauwe balken boodschappen doorsturen naar het onbewuste van sommige users. Deze users staan onder de volledige controle van de Bilderberggroep en zullen tegen hun wil in baggeren en reeksen.
Tot zover het bewijs wie er achter zit. Maar waarom??
Ook dat zit verborgen in het geobserveerde. Door alle bagger en reeksen is het moeilijker om wat leuks te vinden. De reeksers moeten al flink refreshen en kunnen het op een geven moment niet meer kunnen bijhouden qua snelheid. Daarnaast zijn er de moderators. Door de groei en de bagger zijn er steeds meer nodig. Om alles bij te kunnen houden zijn deze verplicht lang online te zijn en flink te betalen aan telefoontikken of om over te stappen op breedbandinternet : ADSL. Toen dit duidelijk werd ben ik naar het sluitende bewijs gaan zoeken. En ik heb het gevonden.
Een van de tekens van de vrijmetselaars is de pyramide met het oog.
En kijk nu eens naar de bovenste helft van het logo van de KPN
Kijk nog eens goed. Juist, de driehoek en het oog, verpakt als kroontje (Beatrix) het is een afgeleide van de Vrijmetselaarpyramide.
Hiermee is de cirkel rond en mijn vermoedens bewezen.
Via Beatrx heeft de AIVD mindcontrol blauwe balken tussen de reclameboodschappen van FOK verstopt. Die balken roepen mensen op om te baggeren en om te reeksen. Hierdoor is meer bandbreedte nodig aan de kant van de niet beinvloedde users die hierdoor langer op internet moeten zitten en meer telefoontikken genereren of ADSL moeten aanschaffen.
MENSEN : BAGGERTOPICS ZIJN EEN BILDERBERG COMPLOT OP WERELDNIVEAU OM KPN UIT DE SCHULDEN TE HALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geef ook eens je eigen mening over dat bericht.
quote:2 zinnen...
Op donderdag 17 april 2003 01:03 schreef APK het volgende:
Alleen maar een lange quote plaatsen hebben we ook niets aan.Geef ook eens je eigen mening over dat bericht.
quote:sorry, alsnog mijn mening verwoord door mijn kloon :
Op donderdag 17 april 2003 01:03 schreef APK het volgende:
Alleen maar een lange quote plaatsen hebben we ook niets aan.Geef ook eens je eigen mening over dat bericht.
quote:
Op donderdag 17 april 2003 00:59 schreef PrivateRyan het volgende:
Geen speld tussen te krijgen.
quote:
Op donderdag 17 april 2003 00:51 schreef mvt het volgende:
Daarnaast was er ook de opkomst van de topics die eigenlijk netgens op slaan. De "hee, ik moet poepen, jij ook?" topics.
quote:Mag niet van MUUS
Op donderdag 17 april 2003 09:52 schreef Lucille het volgende:
Waarom staat dit in Onzin, het kan zo in Literatuur of zelfs Truth of Wetenschap.
quote:
Op donderdag 17 april 2003 00:51 schreef mvt het volgende:MENSEN : BAGGERTOPICS ZIJN EEN BILDERBERG COMPLOT OP WERELDNIVEAU OM KPN UIT DE SCHULDEN TE HALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maareehh, waarom post je die krengen nou altijd snachts?
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |