abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 april 2003 @ 00:51:29 #1
17061 mvt
blame Canada
pi_9830934
Baggertopics, iedereen heeft er een hekel aan, althans, zo lijkt het. Maar toch blijven ze komen.

Omdat er in feite iets niet klopt met het hele fenomeen baggertopics ben ik gaan zoeken naar de waarheid achter de baggertopics. Ik kwam tot een schrikbarende conclusie : Het is een complot. Niet zomaar een complot, maar eentje die op de hoogste niveau doordingt. En het doel?? Laat ik bij het begin beginnen

Over de jaren is Fok flink gegroeid. Iedere dag komen er nieuwe users, en klonen, bij. Zoals elk succesvol medium gaan er aan de rand gaandeweg een paar dingen fout, althans, zo lijkt het.Zo ook met Fok. In het verleden kon iedereen nog met zijn of haar 33k6 of 56k6 modem met gemak Fok volgen. Er waren niet teveel topics en de topics die er waren waren allemaal te volgen. En toen groeide Fok. De grappen in onzin bleven, maar af en toe werd er geslowchat. Uit de slowchat kwamen de reeksen voort waar uiteindelijk veel gepost werd en weinig gezegd. Dus ook vaak refreshen van pagina's.
Daarnaast was er ook de opkomst van de topics die eigenlijk netgens op slaan. De "hee, ik moet poepen, jij ook?" topics. Uiteindelijk hebben deze topics een overkoepelende naam gekregen, de baggertopics.

Door de groei was Fok natuurlijk gedwongen om meer sposors te vinden.Maar niet alle reclame plekken zijn opgevuld, waarom zou je denken? Nou, dat was het laatste feit wat me aanzette naar een verder onderzoek. Waarom zijn er af en toe alleen maar blauwe vlakken te zien?

Veel refreshen vanwege de reeksen, baggertopics, blauwe balken. Dit kan maar 1 ding betekenen : een complot.

Een paar dagen geleden kwam Lord Dreamer weer eens met een baggertopic. Daarin liet mvt een banner zien van Ballast HAM Dredging. Toen viel het kwartje (ik denk nog in guldens). Al die baggertopics hebben hier iets mee te maken.
Zoals jullie weten zijn de Nederlandse Baggerbedrijven bekend over de hele wereld. Vooral vanwege hun werk in Saudie Arabiė (verder afgekort tot SA) en binnenkort hun landwinninsprojecten in de Verenigde Arabische Emiraten.
Waarom dit van belang is?? Simpel. SA was vroeger een arm land .Tot de winning van de olie. Veel olie ging naar de Verenigde Staten. Over de loop der jaren is er een goe contact opgebouwd tussen SAen de VS. Het ging zover dat de ambassadeur van SA kind aan huis was bij de presidenten van de VS. Tijdens het bewindt van Bush sr heeft het contact tussen SA en de VS een hoogtepunt bereikt en nog steeds is Bush Sr een grote held in die regio. Er is zeker weten een relatie tussen de baggertopics en Bush, maar wat??

Dankzij M.ALTA en PHETEP kwam ik bij het volgende punt.: mind control. De blauwe balken. Duidelijk is dat op een of andere manier nieuwe users via die balke instructies krijgen om te reeksen en te baggeren. En mind control en Bus, dat kan maar 1 ding betekenen : de Bilderberggroep. NIet onlogisch gezien Beatrix ook een Bilderberger is. Maar wat is de link tussen de blauwe balken en Beatrix?? Simpel.via de AIVD is er een infiltratie bezig op Fok. Er werd al over gespeculeerd, maar het zijn geen AIVD leden die hier posten, maar via de blauwe balken boodschappen doorsturen naar het onbewuste van sommige users. Deze users staan onder de volledige controle van de Bilderberggroep en zullen tegen hun wil in baggeren en reeksen.
Tot zover het bewijs wie er achter zit. Maar waarom??

Ook dat zit verborgen in het geobserveerde. Door alle bagger en reeksen is het moeilijker om wat leuks te vinden. De reeksers moeten al flink refreshen en kunnen het op een geven moment niet meer kunnen bijhouden qua snelheid. Daarnaast zijn er de moderators. Door de groei en de bagger zijn er steeds meer nodig. Om alles bij te kunnen houden zijn deze verplicht lang online te zijn en flink te betalen aan telefoontikken of om over te stappen op breedbandinternet : ADSL. Toen dit duidelijk werd ben ik naar het sluitende bewijs gaan zoeken. En ik heb het gevonden.
Een van de tekens van de vrijmetselaars is de pyramide met het oog.

En kijk nu eens naar de bovenste helft van het logo van de KPN

Kijk nog eens goed. Juist, de driehoek en het oog, verpakt als kroontje (Beatrix) het is een afgeleide van de Vrijmetselaarpyramide.
Hiermee is de cirkel rond en mijn vermoedens bewezen.

Via Beatrx heeft de AIVD mindcontrol blauwe balken tussen de reclameboodschappen van FOK verstopt. Die balken roepen mensen op om te baggeren en om te reeksen. Hierdoor is meer bandbreedte nodig aan de kant van de niet beinvloedde users die hierdoor langer op internet moeten zitten en meer telefoontikken genereren of ADSL moeten aanschaffen.

MENSEN : BAGGERTOPICS ZIJN EEN BILDERBERG COMPLOT OP WERELDNIVEAU OM KPN UIT DE SCHULDEN TE HALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

We were to understand there would be pie and punch?
pi_9830944
Dat ga ik echt niet allemaal lezen
pi_9830970
cool!
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_9830979
ik ook niet sorry,,, je hebt er veel moeite voor gedaan dat vink knap... maar door de hoeveelheid tekst wordt het een beetje een baggertopic
  donderdag 17 april 2003 @ 00:57:04 #5
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_9831001
Toch blijf ik bagger-topics openen. .
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_9831033
Geen speld tussen te krijgen.
pi_9831082
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  Admin donderdag 17 april 2003 @ 01:02:37 #8
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_9831086
keer veel!!!!!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 17 april 2003 @ 01:03:26 #9
6941 APK
Factual, I think.
pi_9831099
Alleen maar een lange quote plaatsen hebben we ook niets aan.

Geef ook eens je eigen mening over dat bericht.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_9831119
quote:
Op donderdag 17 april 2003 01:03 schreef APK het volgende:

2 zinnen...
objectief..
gebiedende wijs..
smiley
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  donderdag 17 april 2003 @ 01:06:57 #11
17061 mvt
blame Canada
pi_9831136
quote:
Op donderdag 17 april 2003 01:03 schreef APK het volgende:

sorry, alsnog mijn mening verwoord door mijn kloon :
quote:
Op donderdag 17 april 2003 00:59 schreef PrivateRyan het volgende:
Geen speld tussen te krijgen.
  donderdag 17 april 2003 @ 01:22:22 #12
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_9831249
Wow, vandaag (gisteren eigenlijk) en vandaag (vandaag dus) 2 briljante topics.
geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
  donderdag 17 april 2003 @ 09:46:28 #13
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_9832924
Geweldig lang verhaal!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_9832977
Moe van het lezen
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_9832990
quote:
Op donderdag 17 april 2003 00:51 schreef mvt het volgende:
Daarnaast was er ook de opkomst van de topics die eigenlijk netgens op slaan. De "hee, ik moet poepen, jij ook?" topics.
" Werkend brein! "
pi_9833009
Waarom staat dit in Onzin, het kan zo in Literatuur of zelfs Truth of Wetenschap.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_9833073
geweldig
Sunday bloody Sunday - Woensdag gehaktdag
  donderdag 17 april 2003 @ 09:59:25 #18
17061 mvt
blame Canada
pi_9833130
quote:
Op donderdag 17 april 2003 09:52 schreef Lucille het volgende:
Waarom staat dit in Onzin, het kan zo in Literatuur of zelfs Truth of Wetenschap.
Mag niet van MUUS
  donderdag 17 april 2003 @ 10:00:43 #19
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_9833149
hulde
[<knip Censuur op Fok!>]
  donderdag 17 april 2003 @ 10:02:30 #20
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_9833178
quote:
Op donderdag 17 april 2003 00:51 schreef mvt het volgende:

MENSEN : BAGGERTOPICS ZIJN EEN BILDERBERG COMPLOT OP WERELDNIVEAU OM KPN UIT DE SCHULDEN TE HALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_9833292
veelzeggend en duidelijk
pi_9833394
Mijn complimenten
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_9833687
Weer een mysterie opgelost
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  donderdag 17 april 2003 @ 10:42:17 #24
51602 GHansIV
Wie ik ben? Een k*tkloon.
pi_9833729
, meer niet.
Don't think you are, know you are.
  donderdag 17 april 2003 @ 10:46:18 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_9833804
Ok, hijs fijn !

Maareehh, waarom post je die krengen nou altijd snachts?

.

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')