quote:Ik vind dit nog net kunnen, maar het zijn geen leuke reacties... ik ga deze 2 nog laten staan, en hem vragen om op te houden... en maar hopen dat hij het doet, anders ga ik wel gewoon deleten.
Op zaterdag 31 mei 2003 14:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zou iemand Lang leve de multiculturele samenleving!! deze topic op willen schonen van BAZZA's rechtse gebral..
De topic wass leuk bedoeld maar meneer vindt het blijkbaar nodig om te gaan kankeren over de multiculturele samenleving..
quote:Ik ben ook wel eens niet achter mijn PC, raar hè.
Op zaterdag 31 mei 2003 02:51 schreef dagwaarde het volgende:
weet je wat? ik zit hier OF tegen een muur te lullen
OF je begrijpt me niet... maar de lol is er eerlijk gezegd een beetje af...
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 09:08 schreef YPPY het volgende:
Waar gaat het nu nog over?Vaag verhaal allemaal, ik heb het drie keer gelezen en ik vind het prima in travel passen. Het idee tenminste van ' waar zou je alleen op vakantie willen gaan'. Maar ik begrijp dat dagwaarde het niet met me eens is daarover.
Het gaat niet terug naar gc, daar hoort het niet. We hebben het travel forum niet voor niets.
quote:Ik ben bezig op te schonen, en heb er een opmerking bij gezet.
Op zaterdag 31 mei 2003 14:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zou iemand Lang leve de multiculturele samenleving!! deze topic op willen schonen van BAZZA's rechtse gebral..
De topic wass leuk bedoeld maar meneer vindt het blijkbaar nodig om te gaan kankeren over de multiculturele samenleving..
quote:Bluezz,
Op zaterdag 31 mei 2003 16:42 schreef Bluezz het volgende:[..]
Ik ben ook wel eens niet achter mijn PC, raar hè.
En als je me een beetje zou kennen, zou ik je nooit negeren, omdat ik dat leuk zou vinden of je geen antwoord zou willen geven.
De post van yppy verwoordt precies mijn mening over je nachtelijke motivatie waarom het dan wel in GC zou moeten passen:
[..]
Groetjes,
-DW-
Ik snap niet waarom die dicht is? Omdat bluezzz het vaag vindt?
Kick hem even naar TRU aub, daar heeft hij bij nader inzien toch meer potentie dan in deze tweelingbroer van OvjL .
quote:Nou Bluezz is lief en Sweek is cool
Op woensdag 16 april 2003 21:25 schreef Scepsis het volgende:
Ik vind jullie namen bluezz en sweek beetje moeilijk uit elkaar te houden.
quote:Je kan beter een heel nieuw topic openen in Truth dan.
Op maandag 2 juni 2003 18:14 schreef CosmoKramer het volgende:
Zou onze gemiddelde levensverwachting hoger zijnIk snap niet waarom die dicht is? Omdat bluezzz het vaag vindt?
Kick hem even naar TRU aub, daar heeft hij bij nader inzien toch meer potentie dan in deze tweelingbroer van OvjL
.
quote:En dit soort FB krijgen is ook wel eens leuk
Op maandag 2 juni 2003 18:22 schreef Chen het volgende:Nou Bluezz is lief en Sweek is cool
quote:Okaydoaky, denk ik
Op maandag 2 juni 2003 19:21 schreef Bluezz het volgende:[..]
Je kan beter een heel nieuw topic openen in Truth dan.
Met die niet onderbouwde oneliner waarmee je het topic begint en de reakties die je daardoor kreeg wordt ie in Truth ook op slot gegooid.
En er staat een vies plaatje in
En kan dit topic niet sticky?
quote:Weggehaald, thanks...
Op vrijdag 6 juni 2003 15:56 schreef ChrisJX het volgende:
Mag ik hier ook om slotjes vragen?
Zeker eventjes kijken!En er staat een vies plaatje in
En kan dit topic niet sticky?
quote:Dat wist ik niet. Okee dan
Op vrijdag 6 juni 2003 16:01 schreef sweek het volgende:
En dit topic kan moeilijk sticky, dan kunnen jullie er niet in reageren.
Hij geeft gezonde discussies tussen links en rechts juist geen kans.
Een voorbeeldje: Zal extreem-rechts groeien? gesloten om hele zwakke redenen.
Beklag door smash:
geen discussie mogelijk
En daarna mijn FB-vraag: Oproep aan Wile E Coyote
Er moet hier toch mogelijk zijn een discussie te voeren zonder racistische inhoud, of niet???
quote:Ik heb je post even gekopieerd naar het juiste topic.
Op zaterdag 14 juni 2003 00:08 schreef Scepsis het volgende:
Ik wil mijn beklag doen over moderating door Wile E Coyote.Hij geeft gezonde discussies tussen links en rechts juist geen kans.
Beklag door smash:
geen discussie mogelijkEn daarna mijn FB-vraag: Oproep aan Wile E Coyote
Er moet hier toch mogelijk zijn een discussie te voeren zonder racistische inhoud, of niet???
quote:Oh, foutje, dankjewel!
Op zaterdag 14 juni 2003 00:11 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Ik heb je post even gekopieerd naar het juiste topic.
quote:Graag gedaan.
Op zaterdag 14 juni 2003 00:13 schreef Scepsis het volgende:
Oh, foutje, dankjewel!
quote:Blijkbaar niet en bovendien:
Op zaterdag 14 juni 2003 00:08 schreef Scepsis het volgende:
Ik wil mijn beklag doen over moderating door Wile E Coyote.Hij geeft gezonde discussies tussen links en rechts juist geen kans.
Beklag door smash:
geen discussie mogelijkEn daarna mijn FB-vraag: Oproep aan Wile E Coyote
a) topic ging dicht omdat men elkaar voor rotte vis ging uitmaken.
b) Zeik en zanik FB topics gingen dicht omdat ze stomweg in het verkeerde forum stonden zoals iedereen die de Faq eens zou lezen ook zou weten.
quote:Het is maar een ideetje hoor maar zou het dan niet handiger zijn als je direct in zo'n FB de link naar het juiste topicje plaatst i.p.v. zo'n *zucht* posting?
Op zaterdag 14 juni 2003 00:15 schreef Wile_E_Coyote het volgende:b) Zeik en zanik FB topics gingen dicht omdat ze stomweg in het verkeerde forum stonden zoals iedereen die de Faq eens zou lezen ook zou weten.
Schept direct duidelijkheid voor alle partijen en als je dan de vraag alvast beantwoord in de gelinkte thread is iedereen weer tevreden
quote:Dankjewel voor het aangeven, ik ga kijken.
Op zondag 15 juni 2003 18:33 schreef gelly het volgende:
Kan er hier wat gemod worden ?Wie werkt er in een winkel en merkt
quote:Wat is het leven soms toch makkelijk
Op maandag 2 juni 2003 18:22 schreef Chen het volgende:[..]
Nou Bluezz is lief en Sweek is cool
quote:Ik werd er op geattendeerd dat er nogal ver van het onderwerp werd gegaan en dat het topic al lang niet meer over hetgene ging waarover het hoorde te gaan, en na het na te kijken vond ik dat het ook wel zo was, en hebben we besloten een slotje er op te gooien en even verder te gaan in een nieuw topic...
Op dinsdag 17 juni 2003 13:09 schreef Ryan3 het volgende:
Kom op Sweek leg eens uit, anders voorzie ik dat je me een preventieve GC ban moet laten geven hoor...
(ik was even eten... )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |