quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 00:08 schreef Scepsis het volgende:
Ik wil mijn beklag doen over moderating door Wile E Coyote.Hij geeft gezonde discussies tussen links en rechts juist geen kans.
Een voorbeeldje: Zal extreem-rechts groeien? gesloten om hele zwakke redenen.
Beklag door smash:
geen discussie mogelijkEn daarna mijn FB-vraag: Oproep aan Wile E Coyote
Er moet hier toch mogelijk zijn een discussie te voeren zonder racistische inhoud, of niet???
quote:Wile E Coyote, je scherpt je argumenten aan terwijl dat juist meeviel, en dan kon je anders wel de flame-tekst aanpassen, want ik vind een discussie tussen links en rechts wel kunnen, dat flame is nou eenmaal zo. Als je zo denkt, dan mogen van mij alle topic's op fok dicht, ze zitten toch vol met dat beetje flametekst (behalve MED) Dat discussie is nou juist goed!
Op zaterdag 14 juni 2003 00:14 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Als ie op had gelet had ie gezien dat ik het dichtgooide omdat men het nodig vond elkaar voor rotte vis minderwaardiger te gaan uitmaken. En dat mag niet.
Wile E Coyote, geef het maar toe, je wou gewoon geen Links-Rechts discussie in je fora!
Geen idee waarom... maar, ja de linkse moderatie....
quote:Als je een beetje je huiswerk had gedaan had je deze uitgekauwde discussie al *tig keer voorbij kunnen zien komen. Het is nogthans elke keer hetzelfde riedeltje, mensen willen/kunnen elkaar niet de ruimte geven om normaal te reageren. Het lijkt meer op ordinair moddergooien dan echt op discussieren.
Op zaterdag 14 juni 2003 00:20 schreef Scepsis het volgende:Wile E Coyote, je scherpt je argumenten aan terwijl dat juist meeviel, en dan kon je anders wel de flame-tekst aanpassen, want ik vind een discussie tussen links en rechts wel kunnen, dat flame is nou eenmaal zo. Als je zo denkt, dan mogen van mij alle topic's op fok dicht, ze zitten toch vol met dat beetje flametekst (behalve MED) Dat discussie is nou juist goed!
Wile E Coyote, geef het maar toe, je wou gewoon geen Links-Rechts discussie in je fora!
Geen idee waarom... maar, ja de linkse moderatie....
Dan kun je nu wel heel zielig gaan jammeren over linkse moderatie (dat klinkt natuurlijk wel stoer, bij gebrek aan argumenten hè) maar daar koop je niks voor.
Lees de regels van POL even door ("Normen en waarden") en het wordt je vast wel duidelijk dat dit niet kan. Modjes zijn geen kinderjuffie's lichamelijke voldoening scheppen uit het corrigeren van onstpoorde posters.
Gewoon een slot op een bagger-(geworden)-topic dus.
quote:Niet alles wat maar iets van bagger/flame hoeft direct gesloten worden. Of zijn we weer streng gelovig aan de hellige regels der Fokpolicy?
Op zaterdag 14 juni 2003 00:36 schreef robh het volgende:[..]
Als je een beetje je huiswerk had gedaan had je deze uitgekauwde discussie al *tig keer voorbij kunnen zien komen. Het is nogthans elke keer hetzelfde riedeltje, mensen willen/kunnen elkaar niet de ruimte geven om normaal te reageren. Het lijkt meer op ordinair moddergooien dan echt op discussieren.
Dan kun je nu wel heel zielig gaan jammeren over linkse moderatie (dat klinkt natuurlijk wel stoer, bij gebrek aan argumenten hè) maar daar koop je niks voor.
Lees de regels van POL even door ("Normen en waarden") en het wordt je vast wel duidelijk dat dit niet kan. Modjes zijn geen kinderjuffie's lichamelijke voldoening scheppen uit het corrigeren van onstpoorde posters.
Gewoon een slot op een bagger-(geworden)- topic met wat restjes van bagger dus.
quote:Policy is er niet vooor niets,
Op zaterdag 14 juni 2003 00:53 schreef Scepsis het volgende:[..]
Niet alles wat maar iets van bagger/flame hoeft direct gesloten worden. Of zijn we weer streng gelovig aan de hellige regels der Fokpolicy?
quote:Hellup, Yvonne in POL - zoek dekking
Op zaterdag 14 juni 2003 00:54 schreef yvonne het volgende:
Policy is er niet vooor niets,
slotje is correct, einde discussie.
quote:Als ik de policy moet geloven mag 95 procent van alle topics gesloten worden.
Op zaterdag 14 juni 2003 00:54 schreef yvonne het volgende:
Policy is er niet vooor niets,
slotje is correct, einde discussie.
quote:En je mag ook niet slowchatten
Op zaterdag 14 juni 2003 00:56 schreef SCH het volgende:[..]
Hellup, Yvonne in POL - zoek dekking
quote:Lees even de rest van wat ik schreef, zoek eens wat topics op en kom dan maar terug om mij gelijk te geven.
Op zaterdag 14 juni 2003 00:53 schreef Scepsis het volgende:Niet alles wat maar iets van bagger/flame hoeft direct gesloten worden. Of zijn we weer streng gelovig aan de hellige regels der Fokpolicy?
quote:Lees even de rest van wat ik schreef, zoek eens wat topics op en en je begrijpt dan dat ik je ongelijk geeft!
Op zaterdag 14 juni 2003 01:00 schreef robh het volgende:[..]
Lees even de rest van wat ik schreef, zoek eens wat topics op en kom dan maar terug om mij gelijk te geven.
Ik wou dat ik zoveel fantopics kreeg.
quote:Zal ik er een voor je openen dan? En trouwens, overdaad schaadt. Op een gegeven moment krijgt iedereen zoiets van
Op zaterdag 14 juni 2003 12:50 schreef Sidekick het volgende:
Weer een naamtopic in FB voorWile_E_Coyote
Ik wou dat ik zoveel fantopics kreeg.
quote:Dat lijkt me geen goed plan, als je mijn fouten op FOK! opsomt in 1 topic, dan krijg ik gelijk een perm-ban aan mijn broek. Nu valt het minder op.
Op zaterdag 14 juni 2003 12:54 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Zal ik er een voor je openen dan?
Maar toch bedankt voor het aanbod.
quote:Idd. Zelfs de frustris verliezen de kern van hun probleem uit het oog. Het 'grappige' is dat ze dat zelf niet eens doorhebben.
En trouwens, overdaad schaadt. Op een gegeven moment krijgt iedereen zoiets van. The boy who cried wolf en zo..
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 01:02 schreef Sickie het volgende:
Bij deze wil ik ff degene bedanken die me een temp-ban heeft gegeven afgelopen week. Ik ben aan het denken geslagen en ik geloof dat ik hierdoor een stuk linkser ben geworden dan voorheen.
quote:Dan wel natuurlijk.
Mag ik nu blijven?
quote:Neen
Bij deze wil ik ff degene bedanken die me een temp-ban heeft gegeven afgelopen week. Ik ben aan het denken geslagen en ik geloof dat ik hierdoor een stuk linkser ben geworden dan voorheen. Mag ik nu blijven?
quote:Tsk.. overloper..
Bij deze wil ik ff degene bedanken die me een temp-ban heeft gegeven afgelopen week. Ik ben aan het denken geslagen en ik geloof dat ik hierdoor een stuk linkser ben geworden dan voorheen. Mag ik nu blijven?
quote:Nee, ik haat linkser wordende mensen.
quote:mis ik iets?
Op woensdag 18 juni 2003 15:19 schreef DennisMoore het volgende:
SC?
quote:Slow Chat. En dat hoort niet hier.
Op woensdag 18 juni 2003 15:27 schreef SilverMane het volgende:[..]
mis ik iets?
quote:Is DM dan een undercover mod ofzo?
Op woensdag 18 juni 2003 15:28 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Slow Chat. En dat hoort niet hier.
ja ik zal stoppen met de slowchat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |