quote:ik ga zow ontopic reageren, maar er is 1 ding wat pedofielen niet in de gaten hebben: ze weten niet wat hun acties betekenen voor de omgeving, voor mensen die het neit zijn! Probeer je zo goed en zo wkaad als eht gaat es in te leven in mensen die direct met pedofilie te maken hebben gehad en snap dan dat ze op dit forum niet geconfronteerd willen worden met een persoon die avn die dingen voorstander is!
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:51 schreef Tasher het volgende:[..]
Volledig mee eens, weet je.
't Is niet omdat ik pedofiel ben dat ik kinderen manipuleer, neuk en eventueel vermoordt. Da's het plaatje wat jullie graag ophangen, omdat jullie simpele zieltje blijkbaar niet kan vatten dat er fatsoenlijke pedofielen bestaan.Ik denk trouwens dat Yvonne er niet mee opgezet is dat deze discussie in haar feedbacktopicje verdergaat, dus ik stel voor dat je ophoudt met je spitsvondige opmerkingen.
en nu ontopic: 12 september is het moonmeet deel twee in amsetrdam, akn deze meet bij de meetinglijst? dankuwel .
quote:Lezen, lieve Jerruh, niemand is hier voorstander van pedofilie. Het is echter wel een verschijnsel (let wel: de afwijking) dat geaccepteerd zal moeten worden, omdat het nu eenmaal voorkomt in de hedendaagse samenleving. Zoals Tasher zelf al zegt, is hij tegen geslachtsgemeenschap met kinderen, ik begrijp niet dat sommige mensen nog een probleem maken van zijn geaardheid.
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:00 schreef Jerruh het volgende:
ik ga zow ontopic reageren, maar er is 1 ding wat pedofielen niet in de gaten hebben: ze weten niet wat hun acties betekenen voor de omgeving, voor mensen die het neit zijn! Probeer je zo goed en zo wkaad als eht gaat es in te leven in mensen die direct met pedofilie te maken hebben gehad en snap dan dat ze op dit forum niet geconfronteerd willen worden met een persoon die avn die dingen voorstander is!
quote:Ja, maar dat is geen pedofilie, maar kinderverkrachting. Iets heel anders, niet iedere pedofiel is een kinderverkrachter. Pedofilie wil alleen zeggen dat je seksuele gevoelens hebt voor kinderen, maar daar hoef je niet aan toe te geven (zeker niet als je weet hoe slecht het is voor kinderen).
Probeer je zo goed en zo wkaad als eht gaat es in te leven in mensen die direct met pedofilie te maken hebben gehad
quote:Niet zo lang jij "Pedofilie is okay, olé, olé" blijft spammen.
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:51 schreef Tasher het volgende:
dus ik stel voor dat je ophoudt met je spitsvondige opmerkingen.
quote:Never.
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:31 schreef Polcor het volgende:
een verschijnsel dat geaccepteerd zal moeten worden
quote:Neem me niet kwalijk, ik had het idee dat Mister Fok! verkeerd op de hoogte was.
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:35 schreef yvonne het volgende:
Jah!!!!
Ga hier ff door zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |