abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 april 2003 @ 12:14:25 #26
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_9857848
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 11:56 schreef Terence_Hill het volgende:

[..]

http://www.atariage.com/
Dit is de beste site voor lynx en andere atari spellen.
De beste lynx spellen zijn: California games, Blue lighting, Warbirds, slimeworld, crystal mines 2 en zo kan ik nog wel een tijdje door gaan.

Mijn top3:
- Slime World (de voorloper van Metroid Fusion en met uitstekende multiplayer)
- Warbirds
- APB (deed me denken aan GTA 1&2)
  vrijdag 18 april 2003 @ 12:32:14 #27
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_9858264
Oy, ik heb nog ergens een Barcode Battler opgeborgen liggen:

Geweldig ding was dat, kaarten met streepjescodes gaven wapen, schild of character stats weer, en dan tegen iemand anders of de computer battelen..

Leuke was dat je elke willekeurige streepjescode kon gebruiken naast de voorgeleverde kaarten (Ik geloof dat ik ooit eens geweldige stats van een pak cornflakes of rijst af heb gehaald)

vrijdag 18 april 2003 @ 13:12:42 #28
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9859117
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 12:32 schreef Wunk het volgende:
Oy, ik heb nog ergens een Barcode Battler opgeborgen liggen:

[afbeelding]

Geweldig ding was dat, kaarten met streepjescodes gaven wapen, schild of character stats weer, en dan tegen iemand anders of de computer battelen..

Leuke was dat je elke willekeurige streepjescode kon gebruiken naast de voorgeleverde kaarten (Ik geloof dat ik ooit eens geweldige stats van een pak cornflakes of rijst af heb gehaald)

Hey! Dat ding lijkt op de E-Reader
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_9859269
* paddosprd is sinds kort compleet in de ban van de gp32 dus hier wat info

De fabricant ondersteunt dus compleet de developers community met een development kit.Er zijn vele mooie emulators maar ze zijn nog niet allemaal even perfect.Dat je er GBA op kan emuleren word vaak heel snel geroepen maar is op dit moment dus nog niet waar.Developers zijn er wel mee bezig maar er is nog niks uitgebracht.SNES is er wel maar is vrij langzaam.

Als je even op deze site kijkt zie je alle gereleasede emulators tot nu toe: http://www.gp32emu.com/

Specs:
CPU 32 Bit RISC CPU (ARM9)
Display: TFT 3.5" Reflective TFT LCD(65,536 colors)
ROM 512 Kbytes
Storage SMC(Smart Media Card)
RAM 8MB SDRAM
PC Connection Cable USB Port connection cable
Sound 16Bit PCM Stereo Sound, MIDI support (over 32 poly), 4 Channel WAV Mixing
32Bit RISC CPU
Definition 320 X 240 Pixels

Wat meteen opvalt is een veel snellere CPU,groter scherm,hogere resolutie dan de gba.Waarom is het dan zo moeilijk om er SNES of GBA op te emuleren hoor ik je vragen? Beide deze consoles hebben speciale chips om bepaalde effecten te bereiken,De GP32 moet dit allemaal op 1 cpu doen wat vertraging met zich mee brengt.

Een plaatje om te laten zien hoe groot het scherm en de unit is in vergelijking met andere handhelds.

Data zet je op een Smartmediakaart via een usb kabel.Je kan ook een SMC readertje gebruiken wat natuurlijk wat sneller is.

Naast een gameconsole kan je er ook nog eens mp3 op spelen,plaatjes op bekijken,ebooks lezen,divx kijken(moet je wel speciaal encoden ervoor).

Een zooi linkjes:

http://www.gbax.com/ Waar ik em heb besteld,beste plaats voor als je in de EU zit.Hier verkopen ze ook frontlit gp32's maar die zijn op het moment vrij schaars.

http://www.f-labs.com/gp32/wind-ups/index.htm Windups is een windows-schilletje om je gp32 heen

http://gp32.emu.pl/index.php Grote nieuws site

De gp32 is niet voor de mensen die een cartridge ergens in willen duwen en spelen.Je moet er een beetje mee willen kloten.. maar dan kan je er zeker heel veel lol aan beleven.

Als je vragen hebt kan je altijd even langshuppelen op EFnet op #gp32 en #gp32dev,maar kijk eerst even of je het ergens in een faq kan vinden.

[Dit bericht is gewijzigd door paddosprd op 18-04-2003 13:34]

pi_9859354
.. handig
  vrijdag 18 april 2003 @ 14:01:28 #31
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_9860070
En MP3's hoef je dus niet te encoden?
Klinken die een beetje goed?

Ik heb hier trouwens ook een Barcode Battler liggen, alleen heb ik nooit wat van dat ding begrepen.
Ik heb ooit mega hoge stats gehaald met een Dreft streepjescode, lachen

pi_9860124
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 14:01 schreef Robino het volgende:
En MP3's hoef je dus niet te encoden?
Klinken die een beetje goed?

Ik heb hier trouwens ook een Barcode Battler liggen, alleen heb ik nooit wat van dat ding begrepen.
Ik heb ooit mega hoge stats gehaald met een Dreft streepjescode, lachen

Mp3's is max 128 kbps en je moet de filename onder de zoveel char's houden ivm met het filesystem(fat16 als ik me niet vergis). Maar dit is allemaal met de originele mp3speler die er bij word geleverd.Slimme developers kunnen dit allemaal oplossen.
  vrijdag 18 april 2003 @ 15:23:05 #33
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_9861473
Leuk topic. Ik heb twee LynxII's een LynxI met overclocking, een Gamegear met TV tuner en een NeoGeo Pocket nog zonder spellen.
(en dan nog GBC en GBA)

Verder ook een klein verzamelingetje LCD/VFD handhelds en tabletops (Entex, Casio, Tomy, Bandai etc.)

En ik werk fulltime aan spelletjes voor PocketPC's. Zijn ook handhelds

De Lynx is heel leuk om te programmeren. Wel beperkende 65c02 assembly, maar de hardware is heel leuk en gemakkelijk te programmeren. Ik heb er drie demo'tjes voor gemaakt die ik nu op cartridge heb.

Verder heb ik nu iets van 75 spellen voor de Lynx verzameld. De Lynx heeft een hoop leuke spellen en goeie arcade conversies.

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  vrijdag 18 april 2003 @ 16:04:09 #34
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_9862267
Mooie openingspost wederom, maar gooi ff de Sega Nomad er ook bij.
Hij mag dan wel wat minder bekend zijn maar is toch echt een goude ouwe. .

Info:

http://consoledatabase.retrofaction.com/consoleinfo/seganomad/

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
pi_9863450
dit vind ik ook wel een leuk dingetje: tiger game.com
pi_9897707
En ik werk fulltime aan spelletjes voor PocketPC's. Zijn ook handhelds

Verder heb ik nu iets van 75 spellen voor de Lynx verzameld. De Lynx heeft een hoop leuke spellen en goeie arcade conversies.
[/quote]

Als je nog een vormgever nodig hebt! Meld ik me bij deze.

Wow 75 spellen? Allemaal uniek of gewoon 75 stuks? Ik dacht dat ik er veel had met mijn 58 unieke.

Bud, where is Bud?
  zondag 20 april 2003 @ 23:38:29 #37
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_9905876
quote:
Op zondag 20 april 2003 16:35 schreef Terence_Hill het
Als je nog een vormgever nodig hebt! Meld ik me bij deze.
Op dit moment is het bedrijf nog minuscuul, ik ben de enige die spellen maakt en maak dus alle onderdelen ervan.

Maar als het wat groter zou worden zou het zeker een mogelijkheid zijn. Op dit moment zijn ze alleen maar op zoek naar allrounders die in hun eentje een compleet spel kunnen maken.

quote:
Wow 75 spellen? Allemaal uniek of gewoon 75 stuks? Ik dacht dat ik er veel had met mijn 58 unieke.
Nou, er zitten een paar dubbele bij for multiplayer gaming, maar dat zijn er niet zo heel veel, stuk of vijf zes geloof ik.

Ik ben ook al heel lang bezig met die spelletjes te verzamelen, vanaf dat ze nog gewoon in de winkel te koop waren. Af en toe pauzeer ik een tijdje en dan probeer ik er weer eens een paar te vinden die ik nog niet heb.

Tip om ze op te bergen; een map met plastic inlays om visitekaartjes in te bewaren, daar passen ze precies in als je die vakjes een beetje inkort. Lekker overzichtelijk.

De doosjes/handleidingen etc. heb ik ook van bijna al m'n spellen.

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
pi_9909247
quote:
Op zondag 20 april 2003 23:38 schreef Lamer_Deluxe het volgende:

[..]

Op dit moment is het bedrijf nog minuscuul, ik ben de enige die spellen maakt en maak dus alle onderdelen ervan.

Nou, er zitten een paar dubbele bij for multiplayer gaming, maar dat zijn er niet zo heel veel, stuk of vijf zes geloof ik.

Tip om ze op te bergen; een map met plastic inlays om visitekaartjes in te bewaren,

Hoe heet dat (je) bedrijf dan? url?
En reken je de verschillende soorten cardridge ook mee? (plat, ridged enz)
Map? Een ringband? Goeie tip btw
Bud, where is Bud?
  maandag 21 april 2003 @ 12:48:23 #39
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_9913199
quote:
Op maandag 21 april 2003 02:01 schreef Terence_Hill het volgende:

[..]

Hoe heet dat (je) bedrijf dan? url?
En reken je de verschillende soorten cardridge ook mee? (plat, ridged enz)
Map? Een ringband? Goeie tip btw

Zeoneo

Crossword Evolution was het eerste spel dat ik daar maakte. Compleet inclusief ontwerp, programmeren, graphics, audio etc. (behalve de puzzels zelf )

Ik ben nu bezig met Invasion. Dat titelplaatje heb ik niet gemaakt, ik moet er nog een maken. De screenshots zijn alweer verouderd, die overlay en die vogel vijanden zien er nu veel beter uit.

De rest van de spellen is door mijn 'baas' gemaakt, die gaat over een poosje weer spellen maken.

Zoals je ziet nog geen 3D spellen, want die duren te lang om te maken voor één persoon. Ik heb wel realtime 3D objecten, karakter animatie en allerlei andere graphics gemaakt bij Davilex Entertainment.

Nee, plat (heb ik niet) en ridged variaties reken ik niet mee als aparte cartridges.

Even exact nageteld. 70 Cartridges (heb laatst een paar dubbele weggegeven), 3 homebrews met eigen gemaakte demos erop en een onofficiele developer cartridge. Waarvan toch alweer 10 dubbele multiplayer games (dacht dat het er minder waren).

Oftewel 60 echte verschillende spellen, verschilt dus eigenlijk niet zoveel met de hoeveelheid die jij hebt

Ja, ringband en dan gewoon bij een kantoorboekhandel even van die plastic vellen met visitekaart-hoesjes halen. Passen tien cartridges per vel in, dus lekker gemakkelijk tellen
Ik heb de spellen gesorteerd op dubbele multiplayer games en favorieten.

Wat overigens wel heel vervelend is, is dat een van m'n Lynxen, de laatste die ik kocht, nogal last heeft van LCD rot. Na verloop van tijd gaan de pixels allemaal langzaam dood.

Je schijnt trouwens de buis lamp achter het scherm door twee witte LEDs te kunnen vervangen, waardoor de batterijen een stuk langer meegaan. Of het er net zo goed uit ziet weet ik niet.

maandag 21 april 2003 @ 13:07:00 #40
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_9913518
Nog een lijstje met favoriete Lynx spellen in willekeurige volgorde:

- Xenophobe
- Slime World
- Roadblasters
- Hard Drivin' (ja, serieus)
- Robotron
- QIX (blijft gewoon een leuk spel)
- Blue Lightning
- STUN Runner
- Steel Talons
- APB
- Switchblade
- Ninja Gaiden
- Shadow of the Beast
- Gates of Zendocon

Ook goed:

- Rampage
- California Games
- Super Skweek
- Shanghai
- Rygar
- Joust
- Rampart
- Xybots
- Pinball Jam
- Gordo 106
- Paperboy
- Lemmings
- Toki
- Asteroids/Missile Command
- Dracula
- Warbirds
- Klax
- Chip's Challenge
- Double Dragon
- Crystal Mines II
- Electro Cop
- Power Factor (fantastische muziek)

Eigenlijk zijn er heel veel goeie spellen voor de Lynx. Een vriend van mij had een Gameboy (de eerste) en kocht een Lynx toen hij die van mij had gespeeld. Een andere vriend kocht een Gamegear maar vond de spellen op de Lynx veel leuker en kocht later een Lynx i.p.v. de Gamegear. M'n broer en zus hebben allebei ook een Lynx gehad, m'n vader was er te verslaafd aan, anders had hij er ook een gekocht

Op de Gamegear vind ik tot nu toe alleen de Sonic spellen erg leuk. En de TV-tuner is ook wel een leuk ding.

Ik heb m'n Lynx 1 overgeklokt naar 20Mhz, terugschakelbaar naar 16. Sneller lukte bij die Lynx niet. 24Mhz zou mogelijk moeten zijn. Werkt heel goed om veel spellen wat vlotter te maken, helaas gaat het geluid ook sneller (hoger) en de muziek ook

pi_9930930
quote:
Op maandag 21 april 2003 12:48 schreef Lamer_Deluxe het volgende:

Wat overigens wel heel vervelend is, is dat een van m'n Lynxen, de laatste die ik kocht, nogal last heeft van LCD rot. Na verloop van tijd gaan de pixels allemaal langzaam dood.

Is dat bij alle lynxen? Of heeft soms een lynx daar gewoon last van? Ik heb er namelijk ook zo 1, hij is ook langzamer dan mijn 'gewone' speel lynx. Hard Drivin' is daar dus niet op te spelen. Kan je nagaan hoe 'on the edge' hij is geprogrammeerd.
Hard Drivin is inderdaad een goed spel, maar de replay value is voor mij niet zo hoog. En Qix heb ik niet .

Je hebt gelijk wat betreft de spellen voor de lynx of game gear: De Game Gear heeft een heleboel 'hit and run' titels. Ariel, mickey, donald, Taz mania, mc donalds. Alleen maar populaire platform troep.

Ik heb zelf een heleboel budget titels gemaakt: Knudde, Jip en Janneke, Ot en Sien de Kippets en zo kan ik nog wel even door gaan. Ik had bij Digital Infinity als 3d vormgever en texture artist kunnen werken destijds, maar wilde eerst mijn studie afmaken. (stom). Mobiele telefoon/ pocket pc games zou ik graag doen nu, ik ken echter geen ontwikkelaars, vandaar mijn intresse.

Bud, where is Bud?
  dinsdag 22 april 2003 @ 18:47:26 #42
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_9941342
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 11:48 schreef Terence_Hill het volgende:

Is dat bij alle lynxen? Of heeft soms een lynx daar gewoon last van? Ik heb er namelijk ook zo 1, hij is ook langzamer dan mijn 'gewone' speel lynx. Hard Drivin' is daar dus niet op te spelen. Kan je nagaan hoe 'on the edge' hij is geprogrammeerd.
[/qoute]

Sterker nog, het is een probleem met alle LCD displays (TFT weet ik niet zeker, maar volgens mij ook). Ik heb een heel gaaf Casio horloge uit de jaren tachtig en die heeft ook last van LCD rot.

Het is een heel groot probleem met de MB Microvision handhelds uit de jaren tachtig, die beginnen nu bijna allemaal problemen te vertonen.

Het vertoont zich als een soort stilstaande ruis over het hele scherm, bij de Lynx dus een gekleurde ruis. Het komt omdat LCD pixels een soort condensatoren zijn, op een gegeven moment blijven ze lading vasthouden of kunnen ze geen lading meer vasthouden.

Een Lynx die langzamer is? Vreemd. Klinkt alsof er een defect ergens is.

[quote]Hard Drivin is inderdaad een goed spel, maar de replay value is voor mij niet zo hoog. En Qix heb ik niet .

QIX had ik geloof ik op een retro beurs in Duitsland gekocht, net als Double Dragon en Raiden.
Hard Drivin blijft op de een of andere manier leuk juist omdat hij zo enorm lastig is. Ik was behoorlijk goed in de arcade versie omdat die veel gemakkelijker was LOL
quote:
Je hebt gelijk wat betreft de spellen voor de lynx of game gear: De Game Gear heeft een heleboel 'hit and run' titels. Ariel, mickey, donald, Taz mania, mc donalds. Alleen maar populaire platform troep.
Ja, met Gameboy spellen vaak ook. Komt omdat die systemen hardwarematig met tiles en simpele sprites werken. De Lynx heeft helemaal geen tiles maar alleen maar oneindig veel bijna oneindig grote sprites. En hij kan lijnen en vlakken tekenen in hardware.
quote:
Ik heb zelf een heleboel budget titels gemaakt: Knudde, Jip en Janneke, Ot en Sien de Kippets en zo kan ik nog wel even door gaan. Ik had bij Digital Infinity als 3d vormgever en texture artist kunnen werken destijds, maar wilde eerst mijn studie afmaken. (stom). Mobiele telefoon/ pocket pc games zou ik graag doen nu, ik ken echter geen ontwikkelaars, vandaar mijn intresse.
Ik ken iemand die aan Knudde mee heeft gewerkt, Arthur als het goed is, kan niet meer op z'n achternaam komen. Heeft even bij Davilex gewerkt ook.

Werk vinden in computergames in Nederland is enorm lastig. De AV sector is helemaal ingestort, alles wordt uitbesteed en de games sector is nooit echt van de grond gekomen. In Engeland kun je zo aan de slag, maar ik heb geen zin om daar naartoe te verhuizen. Ik heb dus mazzel gehad.

Kan even niet op de naam van het games bedrijf komen waar al die Davilex lui naartoe zijn gevlucht, heb weer zo'n na-zessen concentratie dip.

Er zijn wel een paar mobiele ontwikkelaars in Nederland, zoals Karma Studios in Arnhem en nog een paar waar ik de naam zo snel niet van zou weten. Maar ze zijn er wel.

woensdag 23 april 2003 @ 13:01:28 #43
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9957953
Ebay veiling voor GameGear met Colums:
quote:
Sega versie van de gameboy advance,maar dan met veel mooiere beelden,je krijgt het spel columns erbij(is het spel tetris!!) Deze game gear werkt nog perfect maar is wel goed gebruikt. Grijp je kans
whahahahaha
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator woensdag 23 april 2003 @ 13:11:04 #44
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9958199
quote:
Op woensdag 23 april 2003 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ebay veiling voor GameGear met Colums:
[..]

whahahahaha

lol, ja je zal er maar vanaf moeten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_10181889
Voor de Game Gear is een apparaat waarmee je Master System spellen op de Game Gear kunt spelen...... Hoe geniaal zou het wel niet zijn als er nou eens zo'n apparaat voor de GBA kwam dat je NES spellen kunt spelen.....
Lijkt me echt ubercool, zo'n GBA SP met een lompe NES cart er uit stekend...
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  zaterdag 3 mei 2003 @ 18:06:23 #46
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_10182220
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 17:52 schreef Kiff het volgende:
Voor de Game Gear is een apparaat waarmee je Master System spellen op de Game Gear kunt spelen...... Hoe geniaal zou het wel niet zijn als er nou eens zo'n apparaat voor de GBA kwam dat je NES spellen kunt spelen.....
Lijkt me echt ubercool, zo'n GBA SP met een lompe NES cart er uit stekend...
Men doet dat tegenwoordig door de rom van het spel wat hij heeft te downloaden in een dev-cart, samen met een NES emu.
pi_10182678
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 18:06 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Men doet dat tegenwoordig door de rom van het spel wat hij heeft te downloaden in een dev-cart, samen met een NES emu.

Aha, maar da's dus illegaal......
Maar het klinkt wel erg vet. Ik heb pas anderhalve week een GBA en weet nog niets van dev-carts en waar ik die eventueel tegen welke prijs zou kunnen kopen. Kan je daar ook SNES en andere dingen (master system, megadrive?) op emuleren of alleen NES?
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_10184520
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 18:31 schreef Kiff het volgende:

[..]

Maar het klinkt wel erg vet. Ik heb pas anderhalve week een GBA en weet nog niets van dev-carts en waar ik die eventueel tegen welke prijs zou kunnen kopen. Kan je daar ook SNES en andere dingen (master system, megadrive?) op emuleren of alleen NES?

Ze zijn bezig met een pcengine emu maar dat is al heel moeilijk door de beperkte proccesorkracht van de GBA.Geen master system of megadrive in zicht.

Ik hoor altijd dat de vuistregel is dat je een 10 keer sneller systeem moet hebben om het andere systeem te emuleren.

Je kan Flash carts kopen op http://www.gbashop.nl/ .Tis een strak plan om voor minimaal een 128 megaBIT(geen megaBYTE dus!) cart te gaan omdat sommige spellen dit volledig nodig hebben.

Disclaimer:Je moet natuurlijk de originele cartridges hebben blablabla

zaterdag 3 mei 2003 @ 20:16:58 #49
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_10184727
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 18:31 schreef Kiff het volgende:

[..]

PIEP! Denk fout!

Als jij die cartridge gewoon hebt liggen, dan mag jij dat spelen op je gba via zo'n devcart hoor.

Momenteel is het alleen NES. Snes is denk ik te zwaar.

woensdag 7 mei 2003 @ 07:18:36 #50
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_10264060
nieuwe handheld op komst...
quote:
Codename Helix
Nintendo's got yet another contender in the handheld market: Tapwave.

May 06, 2003 - Tapwave, a company formed by Silicon Valley veterans Peng Lim and Byron Connell, are setting out to do what has been seemingly impossible so far: co-exist with Nintendo in the handheld gaming market. The company has just revealed its plans to get involved in the portable videogame arena with what it's calling Helix. Tapwave's team includes the original engineering executives from Palm, a lead marketing strategist from Palm and HP, an executive producer from Electronic Arts and a sales executive with 23 years of experience with companies such as Palm and Apple.

Helix is a system designed around the Palm platform, running off the Palm OS. The system itself runs off an ARM9 Motorola processor, an ATI mobile-specific graphics processor, and audio hardware supplied by Yamaha. The system will feature an LCD screen at nearly seven inches square, with support for more than 64,000 on-screen colors. The system will network between other units via the built-in Bluetooth support, and have two SD card slots to move media from and to the unit. The current design will feature an analog stick, four face buttons as well as buttons on the shoulder much like the Game Boy Advance system.

The unit doesn't have built-in 3D support; rather Tapwave has licensed Fathammer 3D technology, the same engines that drive many of the upcoming Nokia N-Gage games. Because it runs on the Palm platform, it has productivity abilities as well, including MP3 and video playback.

In terms of specific games, none have been announced. But the company has revealed licensing partnerships with gaming companies such as Activision, Midway, and Infogrames. The company also has not revealed specific pricing on games or the actual system itself, but it's expected that it will retail in the gadgetty $200 to $300 range when it hits the market by the end of 2003.

(ign)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')