Ik wou het nog maar eens over m`n ban hebben. Ik heb je nu al 48 keer een mailtjes gestuurd met het vriendelijk verzoek me te ubannen. Ik heb je kat gevild, al je ruiten ingegooid, je hond spoorloos laten verdwijnen (hij smaakte best lekker), je auto opgeblazen, maar niks, nakkes nada. Geen krimp. elke ander persoon (m/v) had al lang en breed met een grote vlek van de incontinentie in heur/zijn broek en met het dun door de achterkant lopende me m`n zin gegeven maar van Yvonne...niks.
Ik heb je planten water gegeven (dacht jij dat ze vanzelf weer tot leven konden komen dan?), ik heb je kinderen een jaar lang stiekem voor je naar school gebracht en weer opgehaald, ik heb godverdomme 3 maal per dag je hele huis gestofzuigd. Je had het niet eens door als ik op m`n knieen door je huiskamer kwam schuifelen, stilletjes je natje en je droogje bij je brengend terwijl jij als een debiel zat te computeren. Je zag me niet eens bewegen!
Ik heb gvd elke dag je man onder de douche gezet(en jij maar denken dat ie tegenwoordig zo lekker ruikt door z`n nieuwe after shave. Nee trut, het vuil was er eindelijk vanaf geschraapt), Iik heb elke dag je haar staan kammen, je schoenen schoongelikt, je kleren gewassen. NIKS!
Ik ben aan het einde van m`n latijn inmiddels, Ik wil gewoon en godverdomme weer posten met m`n fok vriendjes en vriendinnetjes. Ik geef je daarom nog een laatste, allerlaatste kans, Yvonne. Je hebt me voor vanavond 9 uur uiterlijk unbanned. Uiterlijk 9 uur. Geen fucking seconde later zweer ik je. Zoniet, dan zuip ik je complete voorraad leffe in 1 nacht op. Ja Yvonne, daaar snapte je niks van he, toen er ineens 2 gemaskerde mannen met pistolen je bierkelder kwamen gijzelen. Alhoewel ik bij nader inzien betwijfel of je ons wel bezig gezien hebt, jij versteend oud lijk. Dat zit daar maar te zitten, als bevroren achter d1`r computer. Ze zou het nog niet doorhebben als de wereld vergaat. Nou misschien dat je het zo doorkrijgt. Ik heb bij deze mail de doppen van de eerste 10 flesjes geattached. Voldoe je niet aan m`n ultimatum, dan krijg je de volgende 1490 ook per kerende post opgestuurd.
Dit was echt je laatste kans, Yvonne, ik meen het.
met anonieme groet,
Knut`s kloon
Yvonne heeft geen hond.
quote:Kijk lieve kutusertjes,
Op woensdag 16 april 2003 15:17 schreef prrffrrt het volgende:
zoveel moeite voor zoveel onzin...
quote:brechtje heet die toch?
Op woensdag 16 april 2003 15:18 schreef CartWOman het volgende:!
Yvonne heeft geen hond.
quote:en het dan nog in het verkeerde forum posten ook... Als het al in een forum hoort, wat niet het geval is want bans worden niet op het forum besproken, dan hoort het in FB....
Op woensdag 16 april 2003 15:17 schreef prrffrrt het volgende:
zoveel moeite voor zoveel onzin...
quote:Wat de neuk ?
Op woensdag 16 april 2003 15:15 schreef bloedwijn het volgende:
Knut`s kloon
quote:Niet meer.
Yvonne heeft geen hond.
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:18 schreef Knut het volgende:[..]
Wat de neuk ?
quote:hij is goed gepost hoor..
Op woensdag 16 april 2003 15:18 schreef Kbot2000 het volgende:[..]
en het dan nog in het verkeerde forum posten ook... Als het al in een forum hoort, wat niet het geval is want bans worden niet op het forum besproken, dan hoort het in FB....
quote:Erg he, ze snappen humor nog niet al struikelen ze erover
Yvonne heeft geen hond.
O, en vanavond krijg je mail
Jij wel
quote:Ik wilde al net in MED gaan kijken.
Op woensdag 16 april 2003 15:18 schreef Knut het volgende:
Wat de neuk ?
quote:Het is toch wat hč?
Op woensdag 16 april 2003 15:18 schreef yvonne het volgende:[..]
Kijk lieve kutusertjes,
DIT is humor!!!
*snik*
quote:Nee, yvonne, dit is JOUW gevoel voor humor... is subjectief hoor...
Op woensdag 16 april 2003 15:18 schreef yvonne het volgende:[..]
Kijk lieve kutusertjes,
DIT is humor!!!
quote:humor, iedereen heeft zijn eigen definitie van humor
Op woensdag 16 april 2003 15:19 schreef yvonne het volgende:[..]
Erg he, ze snappen humor nog niet al struikelen ze erover
O, en vanavond krijg je mail
Jij wel
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:19 schreef prrffrrt het volgende:[..]
hij is goed gepost hoor..
quote:OOOOWWWWWW, ik dacht dat het serieus was.....
Op woensdag 16 april 2003 15:20 schreef prrffrrt het volgende:[..]
het is toch onzin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |