abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_9811817
Stelling: UK heeft door de jaren heen voor een grotere instabilisatie in het midden-oosten gezorgd dan de VS. Let met name hier op kolonisatie van bijv. Irak, Palestina, Koerdische kwestie ( die maar geen land kregen) etc tegenover de VS die Israel eeuwig steunt en mot met Iran heeft!

Graag uw meningen!

Before all else, be armed.
  Moderator woensdag 16 april 2003 @ 11:31:58 #2
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9811867
Islam
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 16 april 2003 @ 11:40:09 #3
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_9812061
De dictators.

[/sub]weer een topic dat de middag niet gaat halen[/sub]

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_9812062
Genghis Khan
pi_9812097
Blijf vooral naar die rechte grenzen in Afrika kijken
pi_9812136
quote:
Op woensdag 16 april 2003 11:40 schreef Sidekick het volgende:
De dictators.

[/sub]weer een topic dat de middag niet gaat halen[/sub]


Ik doelde op een kort-door-de-bocht antwoord!
Before all else, be armed.
  woensdag 16 april 2003 @ 11:44:53 #7
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_9812166
Ik vind dat er maar weinig keuzes zijn
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_9812341
Wat een onzin zeg....... Wat verstaan ze onder stabiel in het Midden Oosten? Dat iedere moslim als een mak lammetje achter de wil van Allah aanloopt? Met z'n allen tegen Israel en de heidense Amerikanen?
Damn zeg, in de rest van de wereld zijn mensen er al lang achter dat samengaan van staat en godsdienst NIET werkt, alleen voor de regerende elite, die het volk terroriseert. Ik denk dat de invoering van een democratie en afschaffing van de Islam stabiliteit op zal leveren in het Midden Oosten. Jammer dat alle ayatollahs, sjeiks en andere "leiders" de middeleeuwse bevolking in naam van Allah hun eigen vooruitgang voorlopig nog wel ff uit laten stellen. Zolang je op school leert dat Israel en de blanke ongelovigen allemaal dood moeten, dat vrouwen en homo's lager dan varkens zijn en evolutie onzin is zie ik weinig stabiliteit.
ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
pi_9812372
quote:
Op woensdag 16 april 2003 11:51 schreef Mr.Spock het volgende:
Wat een onzin zeg....... Wat verstaan ze onder stabiel in het Midden Oosten? Dat iedere moslim als een mak lammetje achter de wil van Allah aanloopt? Met z'n allen tegen Israel en de heidense Amerikanen?
Damn zeg, in de rest van de wereld zijn mensen er al lang achter dat samengaan van staat en godsdienst NIET werkt, alleen voor de regerende elite, die het volk terroriseert. Ik denk dat de invoering van een democratie en afschaffing van de Islam stabiliteit op zal leveren in het Midden Oosten. Jammer dat alle ayatollahs, sjeiks en andere "leiders" de middeleeuwse bevolking in naam van Allah hun eigen vooruitgang voorlopig nog wel ff uit laten stellen. Zolang je op school leert dat Israel en de blanke ongelovigen allemaal dood moeten, dat vrouwen en homo's lager dan varkens zijn en evolutie onzin is zie ik weinig stabiliteit.
je kijkt te veel CNN!
pi_9812412
quote:
je kijkt te veel CNN!
Nee, Discovery Channel .......
ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
  woensdag 16 april 2003 @ 11:54:29 #11
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_9812423
quote:
Op woensdag 16 april 2003 11:52 schreef Chadi het volgende:

je kijkt te veel CNN!


En met die wijze woorden sluit ik dit topic. De schuldvraag hier is té complex om af te doen als een keuze tussen 2 partijen. Daarbij is het meer iets voor C&H.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')