Welke ontzettend slecte support acts kun jij nog herinneren, die je liever was vergeten....
Mijn meest recente is iig The Mars Volta ( bij de Red Hot Chilli Peppers, 19 maart 2003).
Onduidelijk geschreeuw van de persoon die zich waarschijnlijk zanger noemt. Keiharde onvolgbare muziek. Zag ook iederen om mij heen opgelucht ademhalen toen ze gestopt waren.
Loctus (ofzoiets) bij Massive Attack in 1998 in Den Haag
Slaapverwekkend traag en saai.
En verder heb ik er nog een hele hoop verschrikelijke gezien, maar die kan ik me gelukkig niet meer herinneren!
Maar wat ook héél erg was was een soort 9 koppige Duitse band inclusief een opera zanger die voor U2 opende in Keulen in 2001... Die Sohne Manheims ofzo heette die gasten
quote:Hmmm... Anthraxx is toch geen onbekende kut band!
Op woensdag 16 april 2003 10:36 schreef Seborik het volgende:
Anthrax bij Motörhead.
quote:Met één x, maar ik vond het wel kut, thrash/speed weet ik het met veel rapnummers... en dat een uur lang met nog een toegift.
Op woensdag 16 april 2003 10:41 schreef calvobbes het volgende:[..]
Hmmm... Anthraxx is toch geen onbekende kut band!
Terwijl je op Lemmy zit te wachten en net Peter Pan Speedrock gezien hebt. Dan is Anthrax niet te verdragen.
Een aantal jaren daarvoor had ik ze ook al voor Six Feet Under zien openen en toen was het ook al te triest voor woorden. Zit dus ook nogal weinig vooruitgang in die band blijkbaar
quote:Oeh! Zo heb ik er ook eentje! Een stel losgeslagen Australiers (dacht ik) voor Live in de Music Hall. Ging nergens over, hadden net zo goed alleen de drummer wat kunnen laten doen, want dat was het leukste om naar te kijken.
Op woensdag 16 april 2003 10:42 schreef Llanirev het volgende:Maar misschien waren die wel zoooooooooo ontzettend slecht dat ze weer leuk/goed waren
![]()
quote:De support act moet natuurlijk slechter zijn dan de hoofdact. En in de gevallen van Savage Garden en Live krijg je natuurlijk ééérg slechte troep
Op woensdag 16 april 2003 10:42 schreef Llanirev het volgende:
S.O.A.P.was de support act voor Savage Garden.
Maar misschien waren die wel zoooooooooo ontzettend slecht dat ze weer leuk/goed waren![]()
quote:Die hebben nooit support act hoeven te zijn, iedereen heeft hen laten headlinen, aangezien hun immense talenten direct duidelijk werden.
Op woensdag 16 april 2003 10:49 schreef Jarno het volgende:
Spinal Tap..
Volgende keer beter je huiswerk doen.
en die muts van I hate you so much right now bij U2
Tja, en de Twarres-kloon die het voorprogramma bij Aimee Mann deden, 2 jaar geleden in de Melkweg, vond ik ook niks.
quote:
Op woensdag 16 april 2003 10:37 schreef ranja het volgende:
Afgelopen maandag bij de Bangles, was een trio Orfeo ofzoiets, saai
quote:Warrant als voorprogramma van Iron Maiden. Niet direct het publiek wat Cherry Pie wil horen
Op woensdag 16 april 2003 10:55 schreef Miracle_Man het volgende:
en die muts van I hate you so much right (Kelis) now bij U2
ik heb nog nooit een voorprogramma gezien dat zo uitgefloten werd, en terecht, ik denk dat lynchen op zijn plek was geweest.... walgelijke "muziek"
En dan ook nog smells like teen spirit coveren
..........
[edit] zie dat het al genoemd was[/edit]
quote:Dat heb ik helemaal niet teruggehoord in de muur van ongedefiniëerd geluid die ze voortbracht. Ik was al niet zo enthousiast over de studioversie, maar live was het echt alleen maar een aanhoudende muur van ruis (wit of anderszins).
Op woensdag 16 april 2003 11:33 schreef HeatWave het volgende:
het voorprogramma van U2 in gelredome was KELIS!!En dan ook nog smells like teen spirit coveren
quote:ik had ze het liefst met een bazooka van het podium geblazen, watheb ik me geergerd zeg. We stonden zelfs met witte zakdoekjes
Op woensdag 16 april 2003 11:36 schreef Litpho het volgende:[..]
Dat heb ik helemaal niet teruggehoord in de muur van ongedefiniëerd geluid die ze voortbracht. Ik was al niet zo enthousiast over de studioversie, maar live was het echt alleen maar een aanhoudende muur van ruis (wit of anderszins).
Geen idee of ik er iets aan gemist heb, dus.
quote:Idd Kelis...wat was dat bagger zeg
Op woensdag 16 april 2003 11:33 schreef HeatWave het volgende:
het voorprogramma van U2 in gelredome was KELIS!![edit] zie dat het al genoemd was[/edit]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |