abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9810705
Het lijkt er soms wel op alsof de hoofdact een zo slecht mogelijke support act meeneemt om te laten zien hoe goed ze zelf wel niet zijn.

Welke ontzettend slecte support acts kun jij nog herinneren, die je liever was vergeten....

Mijn meest recente is iig The Mars Volta ( bij de Red Hot Chilli Peppers, 19 maart 2003).
Onduidelijk geschreeuw van de persoon die zich waarschijnlijk zanger noemt. Keiharde onvolgbare muziek. Zag ook iederen om mij heen opgelucht ademhalen toen ze gestopt waren.

Loctus (ofzoiets) bij Massive Attack in 1998 in Den Haag
Slaapverwekkend traag en saai.

En verder heb ik er nog een hele hoop verschrikelijke gezien, maar die kan ik me gelukkig niet meer herinneren!

pi_9810729
Anthrax bij Motörhead.

* Seborik verwacht klappen.

woensdag 16 april 2003 @ 10:37:28 #3
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_9810747
een paar mongolen die "rap muziek" maakte voor osdorp posse, dat suckte echt.
somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
  woensdag 16 april 2003 @ 10:37:30 #4
13973 ranja
image means nothing
pi_9810748
Afgelopen maandag bij de Bangles, was een trio Orfeo ofzoiets, saai
in Tivoli bij the Gathering was een bandje, Elk heten ze geloof ik? Ook vrij hopeloos.
pi_9810764
Mars Volta bij RHCP spant de kroon...

Maar wat ook héél erg was was een soort 9 koppige Duitse band inclusief een opera zanger die voor U2 opende in Keulen in 2001... Die Sohne Manheims ofzo heette die gasten

pi_9810822
quote:
Op woensdag 16 april 2003 10:36 schreef Seborik het volgende:
Anthrax bij Motörhead.
Hmmm... Anthraxx is toch geen onbekende kut band!
  woensdag 16 april 2003 @ 10:42:02 #7
52817 Llanirev
Biedie Biedie!
pi_9810839
S.O.A.P. was de support act voor Savage Garden.
Maar misschien waren die wel zoooooooooo ontzettend slecht dat ze weer leuk/goed waren
"The surest sign that there is intelligent life in the universe is that none of it has tried to contact us" -- Calvin (Calvin and Hobbes)
pi_9810855
quote:
Op woensdag 16 april 2003 10:41 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Hmmm... Anthraxx is toch geen onbekende kut band!

Met één x, maar ik vond het wel kut, thrash/speed weet ik het met veel rapnummers... en dat een uur lang met nog een toegift.

Terwijl je op Lemmy zit te wachten en net Peter Pan Speedrock gezien hebt. Dan is Anthrax niet te verdragen.

pi_9810920
Ehm, Enslaved toen ze op het X_mas festival voor Morbid Angel openden was ook wel enorme bagger....

Een aantal jaren daarvoor had ik ze ook al voor Six Feet Under zien openen en toen was het ook al te triest voor woorden. Zit dus ook nogal weinig vooruitgang in die band blijkbaar

It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_9810924
quote:
Op woensdag 16 april 2003 10:42 schreef Llanirev het volgende:

Maar misschien waren die wel zoooooooooo ontzettend slecht dat ze weer leuk/goed waren

Oeh! Zo heb ik er ook eentje! Een stel losgeslagen Australiers (dacht ik) voor Live in de Music Hall. Ging nergens over, hadden net zo goed alleen de drummer wat kunnen laten doen, want dat was het leukste om naar te kijken.
pi_9810980
Spinal Tap. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_9810985
quote:
Op woensdag 16 april 2003 10:42 schreef Llanirev het volgende:
S.O.A.P. was de support act voor Savage Garden.
De support act moet natuurlijk slechter zijn dan de hoofdact. En in de gevallen van Savage Garden en Live krijg je natuurlijk ééérg slechte troep
  woensdag 16 april 2003 @ 10:49:36 #13
13903 _van_puffelen
Wil je mijn tieten zien?
pi_9810988
peter pan speed rock daar word ik nou blij van ^0^
Jammer dat er dan twee bands ervoor spelen die je nog niet je ergste vijand toe wenst een groot marianne weber gehalte BAH
  woensdag 16 april 2003 @ 10:50:23 #14
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_9811000
quote:
Op woensdag 16 april 2003 10:49 schreef Jarno het volgende:
Spinal Tap. .
Die hebben nooit support act hoeven te zijn, iedereen heeft hen laten headlinen, aangezien hun immense talenten direct duidelijk werden.

Volgende keer beter je huiswerk doen.

pi_9811008
1 april toen bij Steve-O, een of andere rotterdamse Di-rect kloon die niemand wilde hebben, dat haddenz e goed door, en nog bleven ze doorspelen.
Dan kijk ik liever nog een half uur naar een leeg doek ofzo ..
pi_9811096
Beyond93 bij Bad Religion. Niet dat zij abnormaal slecht waren, maar vergeleken met BR.... Ook waren ze niet zo enthousiast en daardoor werd het publiek ook niet echt los, en dus vonden ze er zelf ook geen ruk meer aan, dat gingen ze uitstralen en ja dan gaat het fout he.
pi_9811137
Kane bij Bon Jovi

en die muts van I hate you so much right now bij U2

Sunday bloody Sunday - Woensdag gehaktdag
pi_9811177
Grof Geschut
Wat was dat verschrikkelijk om aan te horen, en het zicht was ook niet geweldig
  woensdag 16 april 2003 @ 11:07:25 #19
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_9811385
Geen idee meer hoe ze heetten, maar de band die in het voorprogramma stond van Paul Young toen ik hem zag in Vredenburg, zo rond 1990. Wat een drama was dat. En ze gingen ook nog een eeuwigheid door. Voor mijn gevoel speelden ze 2x zo lang als Young zelf, die overigens ook niet fantastisch was.

Tja, en de Twarres-kloon die het voorprogramma bij Aimee Mann deden, 2 jaar geleden in de Melkweg, vond ik ook niks.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_9811742
quote:
Op woensdag 16 april 2003 10:37 schreef ranja het volgende:
Afgelopen maandag bij de Bangles, was een trio Orfeo ofzoiets, saai
quote:
Op woensdag 16 april 2003 10:55 schreef Miracle_Man het volgende:
en die muts van I hate you so much right (Kelis) now bij U2
Warrant als voorprogramma van Iron Maiden. Niet direct het publiek wat Cherry Pie wil horen .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 16 april 2003 @ 11:33:26 #21
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_9811894
het voorprogramma van U2 in gelredome was KELIS!!

ik heb nog nooit een voorprogramma gezien dat zo uitgefloten werd, en terecht, ik denk dat lynchen op zijn plek was geweest.... walgelijke "muziek"

En dan ook nog smells like teen spirit coveren

..........

[edit] zie dat het al genoemd was[/edit]

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_9811947
quote:
Op woensdag 16 april 2003 11:33 schreef HeatWave het volgende:

En dan ook nog smells like teen spirit coveren

Dat heb ik helemaal niet teruggehoord in de muur van ongedefiniëerd geluid die ze voortbracht. Ik was al niet zo enthousiast over de studioversie, maar live was het echt alleen maar een aanhoudende muur van ruis (wit of anderszins).
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 16 april 2003 @ 11:38:36 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_9812025
quote:
Op woensdag 16 april 2003 11:36 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat heb ik helemaal niet teruggehoord in de muur van ongedefiniëerd geluid die ze voortbracht. Ik was al niet zo enthousiast over de studioversie, maar live was het echt alleen maar een aanhoudende muur van ruis (wit of anderszins).

ik had ze het liefst met een bazooka van het podium geblazen, watheb ik me geergerd zeg. We stonden zelfs met witte zakdoekjes
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 16 april 2003 @ 11:39:34 #24
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_9812047
De supportact van de Stones in de Arena 5 jaar geleden was bijna helemaal niet te horen.

Geen idee of ik er iets aan gemist heb, dus.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_9812056
quote:
Op woensdag 16 april 2003 11:33 schreef HeatWave het volgende:

[edit] zie dat het al genoemd was[/edit]

Idd Kelis...wat was dat bagger zeg
had die naam al uit mijn geheugen verbannen
Sunday bloody Sunday - Woensdag gehaktdag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')