Dezelfde band (of band, het is eigenlijk een duo) won een aantal jaar geleden ook een Grammy voor hun reunie-cd.
quote:Fleetwood Mac? Grammy voor The Dance?
Op woensdag 16 april 2003 18:19 schreef Zander het volgende:
Nee, ook niet de Eagles en Deep Purple. Eagles zit wel in de buurt inderdaad. Nog een clue:Dezelfde band (of band, het is eigenlijk een duo) won een aantal jaar geleden ook een Grammy voor hun reunie-cd.
quote:Dat is inderdaad het goede antwoord, Steely Dan won vier Grammies in 2001, onder andere "Album of the Year". Of het verhaal over het muziekboek nou helemaal waar is, dat weet je bij Becker & Fagen nooit, maar het komt uit hun eigen mond.
Op woensdag 16 april 2003 18:23 schreef ranja het volgende:
Steely dan?
Volgende vraag:
Om nog even in de 'broodje aap of niet' verhalen te blijven, welke zangeres heeft, volgens de verhalen, op het bureau van de baas van Geffen geplast?
quote:Zou je denken, maar nee. In elk geval niet voor zover bekend is
Op woensdag 16 april 2003 18:32 schreef Zander het volgende:
Courtney Love, misschien?
ik probeer eigenlijk iemand te verzinnen wiens Amerikaanse carriere niet van de grond kwam (goeie richting?)(geldt niet voor sheryl crow, dat is een wilde gok)
quote:Zou je willen
Op woensdag 16 april 2003 19:02 schreef Litpho het volgende:
Kat Bjelland (van de Babes in Toyland) zie ik het ook zo doen, bij wijze van spreken dan.
Maar nee, nog niet geraden. Denk ook niet aan de bekendste zangeressen.
Nog een verhaal over dezelfde dame:
Voor een concert met haar band was ze haar stem kwijt. Ze wenkte haar vriendje richting podium, smeerde haar keel
, en zong vervolgens de sterren van de hemel.
Britney Spears?
quote:
Op woensdag 16 april 2003 19:09 schreef Litpho het volgende:
Dat beeld mag met toch echt bespaard blijven, ranja.
Britney Spears?
quote:Ik vond het sterren van de hemel zingen ook al zo verdacht
Op woensdag 16 april 2003 19:11 schreef ranja het volgende:![]()
![]()
nee, misschien over 10 jaar maar nu is ze toch veel te onschuldig voor zulke dingen?
Stevie Nicks dan maar? (dan ga ik daarna iemand anders weer een tijdje laten raden).
quote:Yep
Op woensdag 16 april 2003 20:22 schreef webfreak het volgende:
Ik weet dat buckley gitaar heeft gespeeld op albums van Morley en Inger Lorre... Is 't een van die twee?
quote:Ik ga voor Inger... Zij heeft de ballen
Op woensdag 16 april 2003 20:28 schreef ranja het volgende:[..]
Yep
Nu 50% kans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |