Ben te lui om 'm te huren en als-ie op TV komt tegenwoordig is dat om 12.00 uur ofzo
Binnenkort maar m'n neefjes en nichtjes van 6-10 jaar uitnodigen
binnenkort toch maar es keer huren
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 17-01-2001 16:59]
Zelfde geldt in mindere mate voor Sliding Doors, Wo hu zang long en Fucking Amal.
Klassiekers die ik nog niet heb gezien zijn...
-Gone With The Wind
-Singing in the Rain
-Citizen Kane
en nog veel, maar de titels zijn me ontschoten.
[Dit bericht is gewijzigd door SkyMaster op 17-01-2001 16:58]
- Casablanca
- The 6th Sense
- American History X
- Once upon a time in the west
- La vita e bella
- Alle oude Star Wars
En zo kan ik dus nog wel even doorgaan.
quote:Oef..
Op 17 januari 2001 17:02 schreef Jojogirl het volgende:
- Alle oude Star Wars
quote:En om nu te zeggen dat je iets mist, nou nee, niet echt.
Op 17 januari 2001 16:57 schreef SkyMaster het volgende:
Veel klassiekers heb ik niet gezien.. volgens mij is Casablanca 1 van de weinigen die ik wel heb gezien.Klassiekers die ik nog niet heb gezien zijn...
-Gone With The Wind
quote:het spijt haar tenminste wel dat ze die films nog nooit gezien heeft
Op 17 januari 2001 17:08 schreef SkyMaster het volgende:
Oef..![]()
quote:[offtopic]
Op 17 januari 2001 17:08 schreef SkyMaster het volgende:
Oef..![]()
quote:Wow, das wel mazzel hebben!
Op 17 januari 2001 17:15 schreef Jojogirl het volgende:
[offtopic]
Erg hè. Maar TPM heb ik wel in Amerika gezien, voordattie in NL uit was. (met een heleboel jaargenootjes, waarvan er veel echt alles wisten van StarWars en ik niet eens wist wie Anakin later zou worden en wat dat dan inhield.
[/offtopic]
quote:zo eentje ben ikke
Op 17 januari 2001 17:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
het spijt haar tenminste wel dat ze die films nog nooit gezien heeft
Er zijn zat mensen die ze niet willen zien 'omdat het SF is'
Ik vind trouwens SF-films als 2001, Blade Runner, Alien of Dune duizend keer beter. Maar goed, dit was allemaal vre-se-lijk off-topic.
quote:Goede sf-horror is The Thing, deze vrijdag op tv te bewonderen, voor degenen die hem nog niet gezien hebben en van het genre houden.
Op 17 januari 2001 17:33 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vind trouwens SF-films als 2001, Blade Runner, Alien of Dune duizend keer beter. Maar goed, dit was allemaal vre-se-lijk off-topic.
Maar vooral the Juniper Tree wil nog een keer zien. Niet dat die titel ook maar iemand hier iets zegt. Of wel soms?
Maar goed, het zijn dus eigenlijk twee films en bij elkaar duren ze iets van 6 uur, dus de kans dat ik ze ooit nog in de bioscoop te zien krijg is daarmee wel klein geworden...
[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan op 17-01-2001 18:10]
Verder heb ik geloof ik alles wel gezien, wat ik heb willen zien.
quote:Huur eens een middagje een bioscoopzaal af voor jezelf. Topkwaliteit heeft nou eenmaal zijn prijs, daar weet jij alles van (qua pakken iig, aar da's weer een ander topic...)
Op 17 januari 2001 18:09 schreef BooBooSan het volgende:
Maar goed, het zijn dus eigenlijk twee films en bij elkaar duren ze iets van 6 uur, dus de kans dat ik ze ooit nog in de bioscoop te zien krijg is daarmee wel klein geworden...
verder baal ik ervan dat ik The Matrix niet in de bios heb gezien, en ik vond het heel stom van mezelf dat ik niet naar The Siege ben geweest, terwijl ik 2 vrijkaartjes had gewonnen via CJP.nl (het eerst en enige wat ik ooit heb gewonnen maar dus niet gebruikt )
quote:Ik zie mijn missie
Op 17 januari 2001 17:19 schreef Fannetje het volgende:
zo eentje ben ikke
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |