quote:Toendertijd geld tekort, vervolgens geleend bij een vriend van me en na vast te komen zitten het spel ff opzij gelegd...
Op woensdag 30 april 2003 21:41 schreef FluxC5 het volgende:[..]
JIJ
HEBT
GEEN
HALO??Ga je schamen!
En jah, eerst nog Splinter Cell (ook nog niet uitgespeeld), Deathrow en mechassault gekocht
Maar, over 2 weken nieuwe kansen
EDIT:
En stiekem wil ik eigenlijk eerst een leuke nieuwe 5.1 set kopen, zodat ik die optische kabel eens kan gebruiken voor een fatsoenlijke game-ervaring
quote:Speel nooit met de originele grote controller, das echt de minste controller ooit gemaakt IMO. De S controller is een stuk beter, ligt lekkerder in de hand.
S Controller vind ik trouwens niet zo denderend, pookjes zijn me te schokkerig (niet soepel), knoppen reageren traag (blijven half hangen) en het is gewoon enorm wennen
B.C. ziet er super uit !
In German: "Dein amerikanisches Training ist gut... für mich d'rauf zu pupen!"
In English: "Your American training is good... for me to poop on."
http://xboxmovies.ign.com/xbox/video/wolfenstein_poopon.mov
quote:
Op E3 expositie in Los Angeles in 2002 werd Xbox Live uit de doeken gedaan. Tijdens die spectaculaire presentatie werd verteld hoe Xbox Live een constante dynamische netwerkomgeving voor online gaming moet worden. Hij zou dan ook elk jaar nieuwe features en mogelijkheden moeten krijgen. Op 12 mei zullen we op de persconferentie van Microsoft voor de Electronic Entertainment Expo (E3) in LA horen hoe Microsoft de Xbox Live service gaat uitbreiden.Volgens de laatste OXM, Official Xbox Magazine gaat Microsoft de volgende dingen aankondigen op de Xbox E3 persconferentie:
* Een nieuwe interface voor Xbox Live. Nieuwe grafische stijl voor het weergaven van het Xbox Dashboard.
* Gamertag gebonden interface. De interface onthoud wat jij opgeslagen hebt op je account en geeft de features weer die jij wilt zien.
* Friends Lobby's waardoor je direct met je online Live vrienden kunt communiceren met de headset, zonder in een spel te zitten. Handig voor het afspreken wat je gaat spelen etc.
* Xbox Music Mixer maakt het mogelijk muziek uit te wisselen en je eigen composities te maken.
* Mogelijkheden voor het uitwisselen van digitale plaatjes.
* Elke gamer krijgt een Internet face. Wat inhoud dat elkel Live gamer een internet pagina krijgt waarin je verschillende Xbox Live functies via het inloggen op je eigen pagina kunt beheren. Ook zal dit mogelijk maken je via je mobiele telefoon of MSN Messenger op de hoogte te houden van de gebeurtenissen op Xbox Live (Invites etc).
* Nieuwe Live gaming features. Een voorbeeld is een mogelijke feature die in Project Gotham Racing 2 aanwezig zal zijn, namelijk uploadable challenge races. Hierbij rijd je zelf een race en kan je de Ghost van je race uploaden zodat een vriend van je de Ghost kan downloaden en tegen die Ghost kan spelen om de beste tijd. Handig als je vaak om verschillende tijden online bent als je vrienden en toch wilt kijken wie de beste is. Meer van dit soort features worden verwacht bij andere spellen.
Wil eigenlijk wel House of the Dead III halen, maar dan moet ik natuurlijk wel een lightgun erbij, en die moet dan ook nog eens op 100hz tv's werken..
Zag wel dat er een ''Scorpion 3'' gun aankomt die dat doet, maar die komt pas in juni uit....
quote:Zoek eens effe op beretta lightgun, niet legaal in Nederland wel te halen in duitsland en belgie... (moet hem zelf ook nog gaan halen
Op donderdag 1 mei 2003 11:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Is er eigenlijk al een lightgun die 100hz TV's ondersteund ?Wil eigenlijk wel House of the Dead III halen, maar dan moet ik natuurlijk wel een lightgun erbij, en die moet dan ook nog eens op 100hz tv's werken..
Zag wel dat er een ''Scorpion 3'' gun aankomt die dat doet, maar die komt pas in juni uit....
Maar ik zat me af te vragen wie heeft state of emergency?
En is het een leuke game?
quote:Ik had m op de PS2 : Nee, geen reet aan, 5 minuten leuk, daarna super-eentonig...
Maar ik zat me af te vragen wie heeft state of emergency?
En is het een leuke game?
quote:poeh gelukkig ik wou hem morgen eiglijk gaan halen *phew*
Op donderdag 1 mei 2003 13:28 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Ik had m op de PS2 : Nee, geen reet aan, 5 minuten leuk, daarna super-eentonig...
quote:Waarom 5 minuten is toch altijd leuk,
Op donderdag 1 mei 2003 18:19 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
poeh gelukkig ik wou hem morgen eiglijk gaan halen *phew*
Edit: Eerste post in een X-box topic ooit! Cube rulez, X-box 2e plek
Maar idd beetje eentonig maar voor 30 euro(2e hands) is hij het dik waard vind ik
[Dit bericht is gewijzigd door HomerJ op 01-05-2003 18:37]
quote:voor 40 ligt ie in de winkel toch?
Op donderdag 1 mei 2003 18:36 schreef HomerJ het volgende:[..]
Waarom 5 minuten is toch altijd leuk,
Maar idd beetje eentonig maar voor 30 euro(2e hands) is hij het dik waard vind ik
quote:Weet niet alleen op PS-2 gespeeld
Op donderdag 1 mei 2003 18:37 schreef Fliepke het volgende:[..]
voor 40 ligt ie in de winkel toch?
quote:Deze is volgens mij speciaal voor house of the dead 3. Je kan hem ook hier kopen..
Op donderdag 1 mei 2003 11:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Is er eigenlijk al een lightgun die 100hz TV's ondersteund ?Wil eigenlijk wel House of the Dead III halen, maar dan moet ik natuurlijk wel een lightgun erbij, en die moet dan ook nog eens op 100hz tv's werken..
Ik weet alleen niet of ie geschikt is voor 100 hz, lijkt me wel, (bijna) alle nieuwe zijn hier voor geschikt..
[Dit bericht is gewijzigd door FluxC5 op 02-05-2003 12:25]
Ik was vroeger helemaal fan van quake op de n64. Het tempo de bespeelbaarheid gewoon alles behalve dan het grafische..
Ik mag me nu trots eigenaar noemen van een x-box, maar weet eigenlijk niet veel van die gamnes die er beschikbaar zijn. Ik heb hitman gehaald, maar de besturing is echt kl@te. kunnen jullie mij een tip geven?
quote:In het XboX-live starterskitje zit ook een jaarabonnement. Dus voor het eerste jaar hoef je niets extra's meer te betalen.. Je hebt inderdaad een creditcard nodig.
Op vrijdag 2 mei 2003 14:16 schreef Niwa het volgende:
Ik krijg net een SMSje dat ik 200 euro heb. Laat nou net de XBox zonder Live 200 euro zijn. Is het waar dat XBox live met een jaarabbonement werkt, en dat je een creditcard nodig hebt?
quote:Ik heb zelda nooit gespeeld, ik mis het dus ook niet..
Op zondag 4 mei 2003 12:50 schreef HomerJ het volgende:
Hebben jullie al spijt dat jullie geen gamecube hebben gekocht i.v.m Zelda?
quote:IK heb het een middagje Halo gespeeld en was wel leuk
Op zondag 4 mei 2003 13:04 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Ik heb zelda nooit gespeeld, ik mis het dus ook niet..
Heb jij geen spijt dat je geen XboX hebt gekocht i.v.m. Halo/Fable?
Maar Zelda en Metroid prime zijn beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |