Wat gebruik jij nou, welke merken bevallen jou en welke niet?
Welke kan je beter voor het gamen gebruiken en welke kan je beter alleen voor het surfen gebruiken?
Ok, ik begin, heb zelf een Cordless Mouseman Optical, werkt prima, maar hij is te zwaar om lang achter elkaar te gamen. Nu wilde ik misschien die Boomslang 2000 aanschaffen, maar wil daar wel eens wat ervaringen over horen.
Ken de 2000 zelf niet, maar aangezien die nog 2x zo precies is als de 1000 waar ik zelf ervaring mee heb, lijkt het me toch best wel een HELE goeie muis
Helemaal niks. Maar zelf hoef ik geen draadloze muis. Een draadloze muis reageert namelijk (merkbaar!!) trager dan eentje met draad. En dat is iets wat een gamer zich natuurlijk niet kan permitteren.
quote:Er komt zelfs een Razer Boomslang 2500 aan. (Zie www.razerzone.com). Wat dit voor iets is weet ik niet, maar ik vermoed een optisch broertje van de 2000.
Op dinsdag 15 april 2003 23:57 schreef E_Motion het volgende:
Razer Boomslang =Ken de 2000 zelf niet, maar aangezien die nog 2x zo precies is als de 1000 waar ik zelf ervaring mee heb, lijkt het me toch best wel een HELE goeie muis
quote:hmm, ik moet zeggen dat ik dat niet merkbaar vind hoor, ik heb momenteel 2 optische muizen aangesloten (die logitech en een apple pro) En die van logitech doet het duidelijk beter, ook met een oudere van logitech met draad zie ik geen verschil. Nadeel zijn die batterijen en het gewicht
Op dinsdag 15 april 2003 23:58 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat ik tegen draadloos heb..Helemaal niks. Maar zelf hoef ik geen draadloze muis. Een draadloze muis reageert namelijk (merkbaar!!) trager dan eentje met draad. En dat is iets wat een gamer zich natuurlijk niet kan permitteren.
Daarom ben ik ook zo geintresseert in die boomslang
the only legal aimbot
[b]Intellimouse Explorer 3.0[b]
[Dit bericht is gewijzigd door -mainframe- op 16-04-2003 00:03]
quote:Sorry.. ik vind mijn logitech toch stukken beter.
Op woensdag 16 april 2003 00:02 schreef -mainframe- het volgende:
k we kunnen hier lang/kort over lullenthe only legal aimbot
[b]Intellimouse Explorer 3.0[b]
om het goed te maken
[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 16-04-2003 00:09]
quote:Logitech is nooit echt vernieuwend geweest qua muisdesign
Op woensdag 16 april 2003 00:04 schreef Markster het volgende:[..]
die muis ziet er precies hetzelfde uit als mijne, alleen mijne is zonder draadje en enkel optical.
quote:daar geef ik je gelijk in, alhoewel het vanaf deze toch wel anders is geworden (MX serie)
Op woensdag 16 april 2003 00:04 schreef E_Motion het volgende:[..]
Logitech is nooit echt vernieuwend geweest qua muisdesign
quote:Laat me eens een plaatje zien ...
Op woensdag 16 april 2003 00:03 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Sorry.. ik vind mijn logitech toch stukken beter.
quote:Ja. Maar die van jou is dus zwaarder vanwege de batterijen. Als je ze naast elkaar zou gebruiken zou je ook onmiddelijk merken dat de muis met draad veel preciezer is en sneller reageert.
Op woensdag 16 april 2003 00:04 schreef Markster het volgende:[..]
die muis ziet er precies hetzelfde uit als mijne, alleen mijne is zonder draadje en enkel optical.
quote:Ze leren het nog wel
Op woensdag 16 april 2003 00:05 schreef Markster het volgende:[..]
daar geef ik je gelijk in, alhoewel het vanaf deze toch wel anders is geworden (MX serie)
quote:
Op woensdag 16 april 2003 00:07 schreef -mainframe- het volgende:[..]
Laat me eens een plaatje zien ...
Mijn vriendje
quote:
Op woensdag 16 april 2003 00:07 schreef -mainframe- het volgende:[..]
Laat me eens een plaatje zien ...
De MouseMan® Dual Optical is uitgerust met twee 800-dpi optische sensoren en een gepatenteerde microprocessor om de input van gebruikers in rap tempo te vertalen naar een digitaal signaal.
quote:deze ?
Op woensdag 16 april 2003 00:08 schreef Markster het volgende:[..]
noway die haalt het bij lange na niet op een intellimouse
quote:hmm ok, daz wel iets wat ik leuk vind om te weten jah.. Maar als ik die dual optical neem, heb ik 2 keer dezelfde uitziende muis op me bureau liggen, daz niet cool natuurlijk
Op woensdag 16 april 2003 00:08 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Ja. Maar die van jou is dus zwaarder vanwege de batterijen. Als je ze naast elkaar zou gebruiken zou je ook onmiddelijk merken dat de muis met draad veel preciezer is en sneller reageert.
Ik bedoel maar, als je voor een andere muis gaat, ga dan voor de dual optical.
Die Boomslangs gaan veel te snel kapot. Kijk maar eens op tweakers... echt mega veel Boomslangs die mankementen vertonen. De gast op V&A zegt ook al dat z'n ene muisknop lichter klikt als de andere. Zo begon 't bij mij dus ook..
Nu is ie compleet onbruikbaar. Springt over, 1 knop klikt altijd dubbel, 1 knop blijft soms hangen. En ik ben er altijd voorzichtig mee omgesprongen.
quote:Dan sla je er toch 1 plat
Op woensdag 16 april 2003 00:10 schreef Markster het volgende:[..]
hmm ok, daz wel iets wat ik leuk vind om te weten jah.. Maar als ik die dual optical neem, heb ik 2 keer dezelfde uitziende muis op me bureau liggen, daz niet cool natuurlijk
quote:Ik dacht dat jij zo anti-MS was?
Op woensdag 16 april 2003 00:10 schreef -mainframe- het volgende:[..]
deze ?
noway die haalt het bij lange na niet op een intellimouse
quote:die heb ik dus ook, alleen dan in het grijs, kreeg hem bij deze set:
Op woensdag 16 april 2003 00:09 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Ik heb een Logitech Cordless Mousemann OpticalMijn vriendje
quote:Jij werkt voro Microsoft ofzo
Op woensdag 16 april 2003 00:12 schreef -mainframe- het volgende:
iNTELLiM0USE 3.0 the ONLY LEGAL AIMBOT
quote:Nog maar es; ik dacht dat jij zo anti-MS was?
quote:discussieren over muizen graag, niet lopen schreeuwen dat er eentje het beste is zonder argumenten
quote:Geweldige muis, ik zou zelf geen andere willen gebruiken...
Op woensdag 16 april 2003 00:09 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
De MouseMan® Dual Optical is uitgerust met twee 800-dpi optische sensoren en een gepatenteerde microprocessor om de input van gebruikers in rap tempo te vertalen naar een digitaal signaal.
Ligt heerlijk in de hand, is precies en ziet er ook nog leuk uit
quote:volgens mij gaat het om een gebruiksvoorwerp, iets dat dus moet functioneren ipv er sexy uitzien...
Op woensdag 16 april 2003 00:04 schreef E_Motion het volgende:[..]
Logitech is nooit echt vernieuwend geweest qua muisdesign
maar goed, meningen verschillen...
quote:sorry maar ms pompt zo veel geld in dit soort spul ,,...
Op woensdag 16 april 2003 00:11 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Ik dacht dat jij zo anti-MS was?
net als het natural nu elite genaamde keyboard
ik heb nog geen betere combo gevonden echt niet
quote:iets leuks op je bureau is nooit weg natuurlijk
Op woensdag 16 april 2003 00:14 schreef robin0223 het volgende:[..]
volgens mij gaat het om een gebruiksvoorwerp, iets dat dus moet functioneren ipv er sexy uitzien...
maar door omstandigheden, heb ik een 3.0 kunnen bemachtigen
ik ben zkr onder de indruk
quote:Ach, als ik mocht kiezen tussen een normale PC kast of
Op woensdag 16 april 2003 00:14 schreef robin0223 het volgende:[..]
volgens mij gaat het om een gebruiksvoorwerp, iets dat dus moet functioneren ipv er sexy uitzien...
wist ik het wel....
Het oog wil ook wat
En met die opmerking van mij bedoelde ik niet dat ik daarom Logitech minder vind ofzo, ik heb er zelf ook een en ben er compleet tevreden over.. Het was een reactie op een vorig bericht
quote:Komt vast door die kromme armen van je
Op woensdag 16 april 2003 00:14 schreef -mainframe- het volgende:[..]
sorry maar ms pompt zo veel geld in dit soort spul ,,...
kan het niet laten daarvan mee te profiterennet als het natural nu elite genaamde keyboard
ik heb nog geen betere combo gevonden echt niet
quote:Mooie kast inderdaad. Maar voor een muis vind ik functionaliteit toch net effe iets belangrijker dan uitstraling.
Op woensdag 16 april 2003 00:17 schreef E_Motion het volgende:[..]
Ach, als ik mocht kiezen tussen een normale PC kast of
[afbeelding] wist ik het wel....
Het oog wil ook wat
En met die opmerking van mij bedoelde ik niet dat ik daarom Logitech minder vind ofzo, ik heb er zelf ook een en ben er compleet tevreden over.. Het was een reactie op een vorig bericht
quote:Ik ook, maar wie heeft hier budgetlimieten gesteld? Als je budget groot genoeg is, ga je toch ook voor een mooiere muis, die tegelijk ook net zo goed werkt als een minder uitziende muis?
Op woensdag 16 april 2003 00:18 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Mooie kast inderdaad. Maar voor een muis vind ik functionaliteit toch net effe iets belangrijker dan uitstraling.
quote:* idem *
Op woensdag 16 april 2003 00:09 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Ik heb een Logitech Cordless Mousemann OpticalMijn vriendje
quote:het ging er voor mij om, dat ik kon zien hoe je dat ding vast houdt
Op woensdag 16 april 2003 00:18 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Mooie kast inderdaad. Maar voor een muis vind ik functionaliteit toch net effe iets belangrijker dan uitstraling.
mischien iets meer comfort voor je duim bij die muis maar, ik denk niet dat je hele hand ondersteund hoeft te worden...
zal zkr niet verkeerd muizen
quote:De dual optical ondersteunt ook niet je hele hand. Hij is niet zo groot als 'ie lijkt. De MX700 etc zijn al een stuk groter.
Op woensdag 16 april 2003 00:24 schreef -mainframe- het volgende:[..]
het ging er voor mij om, dat ik kon zien hoe je dat ding vast houdt
mischien iets meer comfort voor je duim bij die muis maar, ik denk niet dat je hele hand ondersteund hoeft te worden...
zal zkr niet verkeerd muizen
quote:Mocht je willen, de muis op zich is goed maar de kwaliteit vd onderdelen is om te huilen
Op dinsdag 15 april 2003 23:57 schreef E_Motion het volgende:
Razer Boomslang =Ken de 2000 zelf niet, maar aangezien die nog 2x zo precies is als de 1000 waar ik zelf ervaring mee heb, lijkt het me toch best wel een HELE goeie muis
Heb er een stuk of 5-6 kapotte liggen hier:)
Van deze monsters uit pakweg 1990 heb ik een hele doos gevonden in het rommelhok van de universiteit, en ze zijn geweldig. Drie knoppen, en die gaan gewoon echt nooit stuk. Hij rolt prima op mijn Unix-dozen als je het oude logitech-muisprotocol kiest, ik ben er supertevreden mee Maar vanaf Windows 2000 ondersteunt Logitech dit hele muistype niet meer. Ik heb zelfs een meel van hun driver-support teruggehad, waarin simpelweg 'sorry' stond...
[Dit bericht is gewijzigd door Stonehead op 16-04-2003 00:41]
quote:lol
Op woensdag 16 april 2003 00:33 schreef Stonehead het volgende:
De Logitech C7!
[afbeelding]Van deze monsters uit pakweg 1990 heb ik een hele doos gevonden in het rommelhok van de universiteit, en ze zijn geweldig. Drie knoppen, en die gaan gewoon echt nooit stuk. Hij rolt prima op mijn Unix-dozen als je het oude logitech-muisprotocol kiest, ik ben er supertevreden mee
Maar vanaf Windows 2000 ondersteunt Logitech dit hele muistype niet meer. Ik heb zelfs een meel van hun driver-support teruggehad, waarin simpelweg 'sorry' stond...
Is dat niet vreselijk irritant, van die knoppen die zover uit elkaar staan?
Ik heb btw ook een muis met 1 knop, dat is ook behoorlijk lastig in windows
quote:compaq standaard wheelmuis...
Op dinsdag 15 april 2003 23:50 schreef Markster het volgende:
HET centrale topic over muizen voor de PC;Wat gebruik jij nou, welke merken bevallen jou en welke niet?
Welke kan je beter voor het gamen gebruiken en welke kan je beter alleen voor het surfen gebruiken?
Ok, ik begin, heb zelf een Cordless Mouseman Optical, werkt prima, maar hij is te zwaar om lang achter elkaar te gamen. Nu wilde ik misschien die Boomslang 2000 aanschaffen, maar wil daar wel eens wat ervaringen over horen.
de goedkoopste bulk muis die er is....
Dus , ik heb nu een optische muis MET draad, gewoon een simpele muis, logitech wheelmouse optical.. is er een met 1 ledje, en werkt echt heerlijk. hij is vrij klein , lekker licht , en is zo nauwkeurig als de tering, met deze muis kan ik elk spel echt perfect spelen , geweldige muis.
Heb 'm gekocht voor 16 euro
quote:Als ik er geld bij uit kreeg zou ik nog niet eens wat kopen van compaq.
Op woensdag 16 april 2003 15:57 schreef SolidArt het volgende:[..]
compaq standaard wheelmuis...
de goedkoopste bulk muis die er is....
compaq=ellende
quote:wie heeft het over kopen
Op vrijdag 18 april 2003 14:12 schreef Da_Koen het volgende:[..]
Als ik er geld bij uit kreeg zou ik nog niet eens wat kopen van compaq.
compaq=ellende
heb trouwens dit setje:
Om de 2 maanden batterijen van mn muis leeg
Maar het toetsenbord is super!!! Handige knoppen en lekker licht
a. snel en precies muizen
b. lange levensduur (pads verslijten niet)
Heerlijk
quote:Toen wassie weg
Op vrijdag 18 april 2003 21:01 schreef DigiJasper het volgende:
Da_Koen... Kan je ook vertellen waarom?
Deze muis is dus tomhoofd proof...hij gaat echt nooit kapot en je kan er heel hard mee tegen de muur gooien als je weer eens verliest met cs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |