abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 april 2003 @ 20:52:53 #1
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_9803046
Dit is het persbericht:
quote:
Autotron 3 en 4 mei 2003 het domein van flitsende bolides

Alle remmen los op Full-Speed Rosmalen

ROSMALEN Wie Speed zegt, zegt supersnelle, oogstrelend autos en spektakel. Deze happening brengt jaarlijks vele duizenden bezoekers naar Autotron Rosmalen. De waardering voor Speed is goed af meten aan het groeiende aantal exposanten en bezoekers. Reden waarom de organisatie er een tandje bij schakelt om de kijk-doe-en-geniet-beurs nog aantrekkelijker te maken. Vanaf 2003 zal de naam van dit grootse evenement wijzigen, de nieuwe naam luidt: Full-Speed Rosmalen. Het gaspedaal gaat zaterdag 3 en zondag 4 mei tot op de bodem, op Full-Speed Rosmalen!

Bezoekers kunnen zich op beide dagen tegoed doen aan heel veel nieuws op het gebied van car-audio, tuning en design. Ook is er de mogelijkheid om als bezoekers deel te nemen aan audio wedstrijden en acceleratiesprints. Verder zullen tal van demonstraties gegeven worden met karts, lowriders en rallye autos. Ook op het water wordt voor spektakel gezorgd, een powerboat zal hier de motoren laten brullen.

Op het ruime Autotron-terrein wordt begin mei een ongeëvenaard scala aan activiteiten gepresenteerd. Een greep uit het aanbod.

Tuning
Car-tuning is al vele jaren een zeer actueel onderwerp. Wie plannen heeft om de krachtbron van zijn pronkjuweel van wat extra pk's te voorzien of een verlagingsetje wil monteren, kan op Full-Speed deskundig advies inwinnen en contacten leggen. Uit binnen en buitenland zullen zeer spectaculair getunede autos naar Brabant afreizen.

Product- en diensteninformatie
Bedrijven actief in de automotive sector presenteren op aantrekkelijke wijze hun producten- en dienstenpakket. Autobanden, autobekleding, autotapijten, carrosseriestyling, chroom/nikkelwerk, gereedschappen, lichtmetalen wielen, modelautos, onderhoudsproducten, smeermiddelen, sportuitlaten, motortuning, optische tuning, window tinting, airbrush, literatuur, telefonie en kleding - het is te vinden op Full-Speed.

Sound&Vision
Sound&Vision is een beursonderdeel waarvoor veel belangstelling bestaat. De opzet is breed dankzij de unieke samenwerking van bekende car-entertainment producenten als ASN, Car Systems Benelux, Clarion, Clifford, Kenwood, Pioneer, Sony en Hifi Point Holland. Sound&Vision biedt in de vorm van een levendige beurs verschillende activiteiten waaronder spetterende productdemonstraties en expositie van demowagens.

Audio Wedstrijden
In Sound Quality-wedstrijden wordt uitgemaakt wie het mooiste en beste geluid in de auto heeft. Ook wordt in wedstrijdverband na gegaan wie de hoogste geluidsdruk (SPL) in de auto heeft. Een wervelend dB-Drag spektakel op hoog niveau. Ook voor deze onderdelen kunnen belangstellenden zich aanmelden via www.full-speed.nl.

Merkenclubs
Meer dan tachtig Nederlandse en Belgische merkenclubs geven 3 en 4 mei acte de présence. De clubs met hun vaak kleurrijke leden zorgen voor een geanimeerde sfeer. Er is de clubs overigens veel aan gelegen in Rosmalen goed voor de dag te komen. Het programma vermeldt namelijk de interessante verkiezing van "Mooiste Clubstand". De prijzenpot is gevuld met aardige geldprijzen. Voor meer informatie over deze wedstrijd raadpleeg de website www.full-speed.nl
Op deze site kan ook worden ingeschreven voor de verkiezing "Mooiste Auto'. In de afgelopen jaren leverde dit onderdeel naast een mooi schouwspel ook een spannende strijd op.
Iedereen die een gooi naar de titel wil doen kan zich via de site aanmelden.

Demonstraties
Op het evenemententerrein worden uiteenlopende en "gewaagde" demonstraties verzorgd. Het publiek kan met volle teugen genieten van verschillende spectaculaire demonstraties. Met de eigen auto kan aan acceleratiesprints worden deelgenomen. Ook de snelle kartbaan staat het hele weekend ter beschikking van de bezoeker. En wat te denken van flitspaalschieten?

Museum
Full-Speed Rosmalen is een fantastisch dagje uit voor het hele gezin. Ook het museum is geopend, dus iedereen komt ruim aan zijn trekken.

Openingstijden
Full-Speed Rosmalen is zaterdag 3 en zondag 4 mei geopend van 10.00 tot 17.00 uur. De entreeprijs voor volwassenen bedraagt
€ 10,-, kinderen tot 12 jaar onder begeleiding mogen gratis naar binnen. Autotron is gelegen aan de A50 s-Hertogenbosch - Nijmegen. Voor informatie over de bereikbaarheid per openbaar vervoer, bel 0900-9292.

Noteer alvast in de agenda de data zaterdag 27 en zondag 28 september 2003. Dan wordt in de IJsselhallen een identiek evenement georganiseerd onder de naam Full-Speed Zwolle. Vorig jaar was de beurs onder de naam Speed & Volume een groot succes.

Wie gaat ernaartoe? Ik ga er zeker naartoe maar dat komt omdat ik er sta met StreetlegalHONDA. We hebben standnummer 270. Zo komt allen.

Ik heb een al een paar bijzonderheden, maar weet nog niet of dat al bekend gemaakt mag worden. Maar het gaat iig om een paar hele speciale wagens uit engeland die 2 mei in Nederland aankomen

Dus wacht even af en dan hoor je het hier voor het eerst.

Maar wie gaan er allemaal?

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_9803073
Misschien, als ik er zin in en geld voor heb..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  dinsdag 15 april 2003 @ 22:09:07 #3
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_9803622
Ik zat er ook al aan te denken om erheen te gaan. Moet ik wel ff kijken of ik vervoer kan regelen om daar te komen... Ik had me bijna een eigen auto gekocht (CRX ), maar dat ging niet door omdat ik teveel twijfelde... (daar krijg ik spijt van...)
Don't let my username fool you...
  dinsdag 15 april 2003 @ 22:30:09 #4
30266 22Jarige
Here comes the pain!
pi_9803943
Count me in
pi_9805303
Vertel die 2 specials even . Misschien is het dan helemaal de moeite waard om te gaan
pi_9805476
Yes ik ga der ook wel weer heen denk ik.....
Staat jou Honda er ook bij Jacco??
En die specials.....geen tipje van de sluier???
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  woensdag 16 april 2003 @ 18:18:09 #7
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_9821483
Het gaat in totaal om 4 auto's die speciaal uit Engeland naar Nederland komen voor dit evenement.

Maar het is nogal gevoelig. Maar als ik hoor dat het bekend gemaakt mag worden horen jullie het hier voor het eerst.

grtz

Hij staat er wel maar dan wel op de parking

[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 16-04-2003 18:46]

pi_9823078
Wij staan er ook met een ploegje. Als het meezit zitten er een paar belgen bij dus veel polyester
  Official ESF Kreviewer woensdag 16 april 2003 @ 20:39:22 #9
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_9824946
Ah...misschien kom ik ook nog wel even langs. .
  woensdag 16 april 2003 @ 20:46:08 #10
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_9825142
Misschien kunnen voor de diehard pta fokkers wel een mini meeting houden?

Geinteresseerden meldt u:

Official ESF Kreviewer woensdag 16 april 2003 @ 20:47:51 #11
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_9825184
quote:
Op woensdag 16 april 2003 20:46 schreef jacco het volgende:
diehard pta fokkers
Alle drie? .

Ja, nou ik weet het nog niet zeker, maar ik laat het wel tijdig weten dan... .

woensdag 16 april 2003 @ 20:48:54 #12
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_9825220
quote:
Op woensdag 16 april 2003 20:47 schreef Kreator het volgende:

[..]

Alle drie? .

Ja, nou ik weet het nog niet zeker, maar ik laat het wel tijdig weten dan... .

3 niet meer
  woensdag 16 april 2003 @ 21:30:10 #13
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_9826075
Nou, ik heb al afgesproken om samen met een vriend (non-Fok!ker) te gaan. Dus ik ben er waarschijnlijk op zaterdag.
Don't let my username fool you...
pi_9829533
Kom bij ons op de stand kijken kan je gelijk even afkoelen in de schaduw want we hebben een tent
  donderdag 17 april 2003 @ 10:56:37 #15
18261 masterzipper
Nissan Skyline R34 GT-R
pi_9833995
ik ben ook zeker van de partij!
Prachtig evenement is dat!

En die 4 engelse auto's.... Skylines misschien???
Ik hoop het wel

[url=http://www.middlehurst.co.uk]Nissan Skyline[/url] GT-R BNR-34 V-Spec II - (0 - 100km/h: 5,2 sec.) - (max.power: 280HP @ 6800rpm) - (max.torque: 400Nm @ 4400rpm)
pi_9835688
kzie je daar
  donderdag 17 april 2003 @ 13:05:20 #17
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_9836442
Het zijn vast van die 1400pk wagens.. .
pi_9837377
Ik zal er ook staan, maar sta lekker met mijn auto binnen terwijl de rest buiten staan.

Mijn auto staat in de GTI T&D van deze maand (de zwarte Arosa; ff reclame maken), dus ik ben door de organisator gevraagd om binnen te staan. Om precies te zijn boven, daar maken ze een "7e hemel", daar komen alleen maar extreem getunede auto's te staan. Veel belgen komen ook boven te staan. En natuurlijk auto's die in de GTI T&D hebben gestaan. Ook komt daar een Neon-room, dus lekker donker met veel auto's met neon.

Mijn club(de Small Cars Tuning Club) zal buiten staan en we staan naast alle Honda club. We hebben ook 8 pure showauto's van de club geregeld en ook nog 2 megaverbouwde auto's uit Belgie. (17-kleuren lak Civic en nog 1, maar dat is nog niet helemaal zeker welke komt)

Mochten jullie binnen lopen, ik zal zelf te vinden zijn op de stand van Cartrend/Carzone/Pakfeifer/Creato/Zoaf .... mag mensen lekker informatie geven.

@ Jacco: Het zijn toch niet die Nemesis auto's he. Die heb ik nu wel een x gezien. Staan zo'n beetje op elke grote beurs. Of is het Civic Coupe die ook op 100% Tuning & Sound stond?

pi_9840446
wij van twente racing zijn ook van de partij!
  donderdag 17 april 2003 @ 17:47:38 #20
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_9843145
Heb ff overlegd met degene die ze op mag halen. (lucky bastard)

Maar er komen dus 2 Skylines, een Mazda RX7 en een Toyota Supra speciaal uit Engeland.

Maar R2 ik kom wel ff langs. En ik sta uiteraard op de stant van SLH.

grtz

pi_9849842
Zijn dus wel die Nemesis auto's.

Nemen ze ook de Lancer EVO mee met die brute spoilerkit?

Die gasten zijn trouwens super aardig. Ze kunnen zo'n vette bak betalen, maar hebben het helemaal niet hoog in de bol.

pi_9850022
Jacco, gaat het om deze auto's?

vrijdag 18 april 2003 @ 11:35:53 #23
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_9856847
Yep dat zijn ze.

En het mooie ervan is dat ik mee mag ze ophalen. Er word dan meteen een fotoshoot gehouden. man do i feel lucky

Yeah

pi_9969986
Nog meer mensen die hierheen gaan?
pi_9976135
Mmmmm klinkt wel aardig allemaal. Als ik een 'maatje' kan vinden ben ik d'r ook wel denk ik.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_9994028
Ik ben d'r!

Als mk4 freak ga ik zeker bij de supra fanclub Nederland kijken, de snelst getunede mk4 van Nederland zal er zo. 3 mei volgens de eigenaar ook staan. Ben benieuwd!

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  vrijdag 25 april 2003 @ 19:52:51 #27
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_10014616
quote:
Op donderdag 24 april 2003 22:08 schreef StefanP het volgende:
Ik ben d'r!

Als mk4 freak ga ik zeker bij de supra fanclub Nederland kijken, de snelst getunede mk4 van Nederland zal er zo. 3 mei volgens de eigenaar ook staan. Ben benieuwd!

Dan word het zaterdag 3 mei of zondag 4 mei.
pi_10110119
tuurlijk gaan wij er heen ff flink fototjes schieten en online mikken
  woensdag 30 april 2003 @ 12:46:15 #29
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_10110131
* Zw0rld wilt ook gaan?

Is het te doen met openbaar vervoer?

Tips ?

Dikke en Zw0rld zijn de F0k!F00dMasters
© 1982 Sinclair Research Ltd
pi_10114674
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 19:52 schreef jacco het volgende:

[..]

Dan word het zaterdag 3 mei of zondag 4 mei.

Woeps... zondag bedoelde ik, 4 mei dus
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  woensdag 30 april 2003 @ 17:05:18 #31
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_10114743
Ik kom ook
Samen met mn oom in zijn MB Vito

Best lollig dingetje (Exacte specs weet ik nie )

You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_10114782
quote:
Op woensdag 30 april 2003 12:46 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld wilt ook gaan?

Tips ?

Het kan wel, maar er is geen station in Rosmalen. Je zult dus het laatste stuk met de bus moeten doen...

Dit is het adres: http://www.autotronevenementen.nl/evenementen.asp?A1PID=46PDFL&A1SID=30174320038

En hier kun je zien hoe je er het beste komt: www.9292ov.nl

-Mark Steyn
pi_10115170
D'r is we leen station in Rosmalen, maar weet alleen niet of er vanuit daar een bus gaat naar het autotron (misschien hebben ze wel speciale bussen ingezet voor Full-Speed)

Voor de mensen die over de A2 komen richting Rosmalen.... ik wens jullie erg veel plezier met heeeeeeeeeel lang in de file staan (vorig jaar stond er een file, de mensen moesten 2 uur in de file staan voordat ze er waren )

Nick (die vanuit richting Nijmegen komt en er toch al vrijdag zijn auto gaat neerzetten)

pi_10115246
quote:
Op woensdag 30 april 2003 12:46 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld wilt ook gaan?

Tips ?

* PostManBart heeft de oplossing!

Vanaf station 's Hertogenbosch neem je bus 90 of bus 161. Die stoppen allebei vóór het Autotron!

Overigens is er wel een station in Rosmalen, maar dat ligt héél ver van het Autotron af!

Ik woon zelf maar tien minuten fietsen van het Autotron af.

Ik bezorg al uw posts aan de FOK!server!
pi_10115298
kijk DAT is nou eens een goede tip..
pi_10116047
Ik hoop dat ik ook mag, maar mijn moeder vind het niet zo'n geweldig idee

Ach mag niet, wel naar full-speed in zwolle Omdat mijn ouders weg gaan mag ik niet, dan maar genieten van de pics, wel veel foto's maken aub!

[Dit bericht is gewijzigd door StephanL op 30-04-2003 19:51]

pi_10117155
quote:
Ik kom ook
Samen met mn oom in zijn MB Vito

Best lollig dingetje (Exacte specs weet ik nie )

Ja joh.. een vito.. geweldig.. kunnen ze die Skylines, de Mazda RX7 en de Toyota Supra in Engeland laten joh..
  woensdag 30 april 2003 @ 23:39:52 #38
38338 Bogusje
Het binnestebuitenbeentje
pi_10121546
NO WAY... ik heb daar vorig jaar een middag in de zeikende regen rond gelopen te kijken naar een paar auto's..

Sorry maar het hele Speed en Speed and Design concept is voor mij een grote aanfluiting. WAARDELOOS.. Te weinig intressante auto's.

Ik ga wel lekker naar duitse en belgische meetings toe, veel prettigere sfeer. Hier in nederland plakt iemand een spoiler,sticker op zijn auto, uitlaat eronder ander wielen en we hebben een streettuned auto..

Nee geef maar onze zuiderburen, die maken er tenminste echt werk van.

No offence er zitten wel een paar nederlandse pareltjes tussen, maar die zijn op twee handjes te tellen..

woensdag 30 april 2003 @ 23:47:45 #39
50685 Honda_LegalR
Honda VTEC 9500rpm Lekkerrrrrr
pi_10121706
Ik heb een al een paar bijzonderheden, maar weet nog niet of dat al bekend gemaakt mag worden. Maar het gaat iig om een paar hele speciale wagens uit engeland die 2 mei in Nederland aankomen

Ik weet welke je bedoelt

B16A1
pi_10123663
quote:
Op woensdag 30 april 2003 23:47 schreef Honda_LegalR het volgende:

Ik weet welke je bedoelt

ik hoop dat ik nu terplekke aan dezelfde denk,,, mjah ik woon ook maar 10 minuutjes fietsen van het autotron en toch lekker met de auto

kzet em neer bij een vriendin van mij (die er in de buurt woont) of bij Mariaoort... (voor de kenners) en dan vanaf daar langs die file met opgefokte wagens lopen

heb er zin in

donderdag 1 mei 2003 @ 08:31:01 #41
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_10125083
quote:
Op donderdag 24 april 2003 22:08 schreef StefanP het volgende:
Ik ben d'r!

Die blauwe van Nick???
  donderdag 1 mei 2003 @ 10:55:20 #42
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_10126714
quote:
Op woensdag 30 april 2003 17:37 schreef PostManBart het volgende:

[..]

* PostManBart heeft de oplossing!

Vanaf station 's Hertogenbosch neem je bus 90 of bus 161. Die stoppen allebei vóór het Autotron!

Overigens is er wel een station in Rosmalen, maar dat ligt héél ver van het Autotron af!

Ik woon zelf maar tien minuten fietsen van het Autotron af.

Thanks Postmanbart!

Misschien zie ik je Zaterdag?

pi_10126973
quote:
Op woensdag 30 april 2003 23:39 schreef Bogusje het volgende:
NO WAY... ik heb daar vorig jaar een middag in de zeikende regen rond gelopen te kijken naar een paar auto's..

Sorry maar het hele Speed en Speed and Design concept is voor mij een grote aanfluiting. WAARDELOOS.. Te weinig intressante auto's.

Ik ga wel lekker naar duitse en belgische meetings toe, veel prettigere sfeer. Hier in nederland plakt iemand een spoiler,sticker op zijn auto, uitlaat eronder ander wielen en we hebben een streettuned auto..

Nee geef maar onze zuiderburen, die maken er tenminste echt werk van.

No offence er zitten wel een paar nederlandse pareltjes tussen, maar die zijn op twee handjes te tellen..

Ben het helemaal met je eens. Nederland loopt nog vele jaren achter met de rest van Europa op tuninggebied. Ik houd heel erg van de duitse stijl en ga ook veel liever naar een duitse meeting dan naar een Nederlandse meeting. Ik heb een erg goed lopende tuningclub opgericht, dus ben bijna elk weekend wel te vinden op een meeting ergens in de Duitsland of de Benelux. Toch merk je dat Nederland erg achterloopt.

Ook vind ik dat de Nederlanders snel vinden dat ze een mega getunede auto hebben. andere velgen, uitlaatje eronder en oh oh oh wat heb ik een erg getunede auto. Ik heb totaal niks tegen deze mensen, want misschien hebben ze wel totaal geen geld ervoor of willen ze niet dit geld eraan besteden, maar graag dan niet dat haantjesgedrag om op elke meeting vooraan te staan en chagerijnig zijn als ze dit niet voor elkaar krijgen.

Ik durf wel te zeggen dat ik een extreem getunede auto, heb het afgelopen half jaar alleen al €5000 in mijn Arosa gestoken. Wordt op veel meetings in de Benelux ook uitgenodigd om te komen staan. Maar ik ben niet zo dat als er een in mijn ogen mooiere auto komt dat ik dan mijn auto vooraan moet hebben staan.

donderdag 1 mei 2003 @ 11:24:12 #44
46960 StefanP
polemicist
pi_10127280
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 08:31 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Die blauwe van Nick???

Yeah...
-Mark Steyn
  donderdag 1 mei 2003 @ 12:37:53 #45
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_10128915
quote:
Op woensdag 30 april 2003 23:47 schreef Honda_LegalR het volgende:

Ik weet welke je bedoelt

En ik mag ze morgen met de rest van SLH ophalen.........
  donderdag 1 mei 2003 @ 19:37:58 #46
50685 Honda_LegalR
Honda VTEC 9500rpm Lekkerrrrrr
pi_10139553
Lucky B stard , Spreek je zondag wel, dan kom ik ook even langs waaien.
B16A1
  donderdag 1 mei 2003 @ 19:40:36 #47
14589 PostManBart
The deliverer
pi_10139611
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 10:55 schreef Zw0rld het volgende:

[..]

Thanks Postmanbart!

Misschien zie ik je Zaterdag?

Eh nee, ik dacht, ik help je op weg!
Ik bezorg al uw posts aan de FOK!server!
  donderdag 1 mei 2003 @ 21:17:33 #48
46960 StefanP
polemicist
pi_10142125
Het gaat zaterdag regenen... zondag wordt mooi en warm.

Ra ra wanneer het dus erg druk zal zijn... best klote

-Mark Steyn
  vrijdag 2 mei 2003 @ 22:23:06 #49
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_10168785
Zijn er trouwens kosten aan verbonden? Of enkel de entree voor autotron zelf?

never mind.. ik zag 't al..

zaterdag 3 mei 2003 @ 16:14:51 #50
46960 StefanP
polemicist
pi_10180204
Reports van mensen die vandaag geweest zijn? Is het de moeite om er heen te gaan?
-Mark Steyn
  zaterdag 3 mei 2003 @ 18:53:49 #51
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_10183109
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 16:14 schreef StefanP het volgende:
Reports van mensen die vandaag geweest zijn? Is het de moeite om er heen te gaan?
het was wel aardig... Speed & Design beurs was leuker.

Er waren allemaal vreemde mensen met nog vreemdere auto's. Er waren veel mensen met een petje op, een foute nep-leren jas aan en een ketting om hun nek. Verder waren er veel whigga's (natuurlijk in veel te groot basketballshirt met gouden ketting). Er stonden ook veel auto's waarvan de eigenaren absoluut geen verstand hadden van muziek, maar wel van hoeveel watts ze in hun auto hadden gepropt. Verder scheen de zon en kon je goed rondlopen/kijken. Dat was het wel zo'n beetje geloof ik.... Had ik al gezegd dat er veel vreemde mensen rondliepen?

now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_10184913
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 11:09 schreef lord_of_tuning het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens. Nederland loopt nog vele jaren achter met de rest van Europa op tuninggebied. Ik houd heel erg van de duitse stijl en ga ook veel liever naar een duitse meeting dan naar een Nederlandse meeting. Ik heb een erg goed lopende tuningclub opgericht, dus ben bijna elk weekend wel te vinden op een meeting ergens in de Duitsland of de Benelux. Toch merk je dat Nederland erg achterloopt.

Ook vind ik dat de Nederlanders snel vinden dat ze een mega getunede auto hebben. andere velgen, uitlaatje eronder en oh oh oh wat heb ik een erg getunede auto. Ik heb totaal niks tegen deze mensen, want misschien hebben ze wel totaal geen geld ervoor of willen ze niet dit geld eraan besteden, maar graag dan niet dat haantjesgedrag om op elke meeting vooraan te staan en chagerijnig zijn als ze dit niet voor elkaar krijgen.

Ik durf wel te zeggen dat ik een extreem getunede auto, heb het afgelopen half jaar alleen al €5000 in mijn Arosa gestoken. Wordt op veel meetings in de Benelux ook uitgenodigd om te komen staan. Maar ik ben niet zo dat als er een in mijn ogen mooiere auto komt dat ik dan mijn auto vooraan moet hebben staan.

Mooi stukkie, maar hebbie ook een foto Ik ken dat ook wel zeggen terwijl ik geen auto heb
  zaterdag 3 mei 2003 @ 20:49:48 #53
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_10185241
Ik had zondag willen gaan, maar donderdag ging m'n auto net stuk, dus helaas, deze keer niet..
  zaterdag 3 mei 2003 @ 21:01:49 #54
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_10185389
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 16:14 schreef StefanP het volgende:
Het is leuk om te zien, maar het heeft wel een hoog sjonnie gehalte zeg.
pi_10187311
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 21:01 schreef Zw0rld het volgende:

[..]

Het is leuk om te zien, maar het heeft wel een hoog sjonnie gehalte zeg.

Ligt er aan wat je leuk vind, je vind het mooi of niet Als je het niet mooi vindt ga dan niet zou ik zeggen.
  zondag 4 mei 2003 @ 21:11:58 #56
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_10203101
Ik mocht samen met SLH vrijdag dus een paar speciale auto's uit Hoek v. Holland ophalen. We waren in totaal met 22 auto's. En moesten ze vanaf daar naar Rosmalen brengen. Wat erg gaaf was. hier een paar foto's. er komen er nog meer.

pi_10203331
Hebbie ook merken van de auto's? Als ze getuned zijn weet ik nooit wat wat is, de onderste is een Del Sol dat weet ik wel maar de rest Die goude misschien een supra? Let me know.
  zondag 4 mei 2003 @ 21:24:17 #58
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_10203444
Dat kun je bij veel auto's nog wel aan de vorm zien hoor.. Die gouden is idd een Supra
  zondag 4 mei 2003 @ 21:24:52 #59
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_10203453
quote:
Op zondag 4 mei 2003 21:20 schreef StephanL het volgende:
Hebbie ook merken van de auto's? Als ze getuned zijn weet ik nooit wat wat is, de onderste is een Del Sol dat weet ik wel maar de rest Die goude misschien een supra? Let me know.
HAHA, nou we beginnen bovenaan met een NSX, groepsfoto 1 SLH, Skyline, RX7, EVO VII, Supra, Honda crx en 2 coupe's, Honda Sedan, groepsfoto 2 SLH, Del Sol.
pi_10203478
quote:
Op zondag 4 mei 2003 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat kun je bij veel auto's nog wel aan de vorm zien hoor.. Die gouden is idd een Supra
Ben net 18 hoor
quote:
Op zondag 4 mei 2003 21:24 schreef jacco het volgende:

[..]

HAHA, nou we beginnen bovenaan met een NSX, groepsfoto 1 SLH, Skyline, RX7, EVO VII, Supra, Honda crx en 2 coupe's, Honda Sedan, groepsfoto 2 SLH, Del Sol.

Oke thanks
  zondag 4 mei 2003 @ 21:35:11 #61
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_10203727
Ik ben nog geen 19, maar kon auto's al herkennen aan vormen op m'n 15e (echte autofreak, snap alleen de ballen van de techniek)
pi_10203928
quote:
Op zondag 4 mei 2003 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben nog geen 19, maar kon auto's al herkennen aan vormen op m'n 15e (echte autofreak, snap alleen de ballen van de techniek)
Het intreseerde mij helemaal niks tot dat ik Fast and the Furious zag, nog geen jaar terug.
  maandag 5 mei 2003 @ 10:28:41 #63
46960 StefanP
polemicist
pi_10212657
Die supra was echt wel lekker, maar die van de supraclub Nederland was nog veel mooier. God wat was dat een lekkere bak!

FS had inderdaad een errug hoog Sjon gehalte. De gemiddelde leeftijd was ook niet ver boven de 20 denk ik Verder was het wel leuk, lekker veel gratis oude GTI-Tuning&Designs meegenomen.

Die ene impreza R type met de bodykit was ook zeeer sexy!

-Mark Steyn
  maandag 5 mei 2003 @ 10:33:22 #64
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_10212733
Mag ik die supra en die rx-7 even niet zo mooi vinden?
Paars met gouden velgen, en die gouden kleur op de suup dat is al helemaal zonde van zo'n auto.

Uiteraard im heel erge ho

Btw waar komt die paarse civic met witte lightnings vandaan?
Bij mij in de buurt rijdt precies zo'n bak rond...

donderdag 8 mei 2003 @ 00:00:03 #65
54920 Antieke
Antieke Pruiken
pi_10286883
Er zit iemand op me te wachten....maar die zal waarschijnlijk den druk wel nie oan kunnen !!!
pi_10291978
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 11:09 schreef lord_of_tuning het volgende:

[..]

Voorzitter van de small cars tuning club? zoja weet je wel wie ik ben
Tuning is art
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')