quote:Mijn hoop vestig ik geheel op de LPF/SGP en de CU... het is nooit te laat moet je maar denken...
Op woensdag 16 april 2003 15:11 schreef beeer het volgende:Ik ben bang dat je dan honderd jaar te laat bent. Toen was ons land volgens mij al tegen de Britse aggressie tegen de twee boeren republiekjes, maar we konden er niet te veel van zeggen want we waren zelf te druk met een agressieoorlog tegen de vrije staat Atjeh.
quote:Stel je voor... we hadden Pim gouverneur kunnen maken van de nieuwe Oranje Vrijstaat
Op woensdag 16 april 2003 15:25 schreef sp3c het volgende:
het zou wel een stunt zijn zeg
quote:In welk opzicht zou het dan een vrijstaat zijn?
Op woensdag 16 april 2003 15:27 schreef BAZZA het volgende:[..]
Stel je voor... we hadden Pim gouverneur kunnen maken van de nieuwe Oranje Vrijstaat
![]()
quote:je zou iig vrij zijn om het geslacht van je partner te kiezen dat is al een pre boven de meeste afrikaanse landen
Op woensdag 16 april 2003 15:29 schreef beeer het volgende:[..]
In welk opzicht zou het dan een vrijstaat zijn?
quote:Malle Spec, Vrijstaat is een synoniem voor vrije republiek. Dat kan dus niet een door een gouverneur bestuurd gewest zijn.
Op woensdag 16 april 2003 15:30 schreef sp3c het volgende:[..]
je zou iig vrij zijn om het geslacht van je partner te kiezen dat is al een pre boven de meeste afrikaanse landen
quote:hoe in de hell moet ik dat nou weer weten
Op woensdag 16 april 2003 15:33 schreef beeer het volgende:[..]
Malle Spec, Vrijstaat is een synoniem voor vrije republiek. Dat kan dus niet een door een gouverneur bestuurd gewest zijn.
quote:Nou goed dan maken we een soort gemenebest met aan het hoofd van de Vrijstaat een president.
Op woensdag 16 april 2003 15:33 schreef beeer het volgende:Malle Spec, Vrijstaat is een synoniem voor vrije republiek. Dat kan dus niet een door een gouverneur bestuurd gewest zijn.
quote:Als je ingrijpende politieke plannen smeedt moet je natuurlijk wel je politicologische begrippen kennen. Je kunt niet pleiten voor een Oranje Vrijstaat om het vervolgens doodleuk in te lijven bij ons koninkrijk. Dat zet kwaad bloed aan.
Op woensdag 16 april 2003 15:36 schreef sp3c het volgende:[..]
hoe in de hell moet ik dat nou weer weten
quote:Friesland is toch ook niet alleen van de Friezen (niet dat er verder iemand wil komen ofzo) we noemen het gewoon Oranje Vrijstaat & Transvaal en we voegen het gewoon toe aan het koninkrijk
Op woensdag 16 april 2003 15:53 schreef beeer het volgende:[..]
Als je ingrijpende politieke plannen smeedt moet je natuurlijk wel je politicologische begrippen kennen. Je kunt niet pleiten voor een Oranje Vrijstaat om het vervolgens doodleuk in te lijven bij ons koninkrijk. Dat zet kwaad bloed aan.
quote:Correct. Maar land is dan ook niet per sé een synoniem voor staat. Het kan bijvoorbeeld ook staan voor een bepaalde landstreek. Dit in tegenstelling tot vrijstaat.
Op woensdag 16 april 2003 15:55 schreef sp3c het volgende:[..]
Friesland is toch ook niet alleen van de Friezen (niet dat er verder iemand wil komen ofzo) we noemen het gewoon Oranje Vrijstaat & Transvaal en we voegen het gewoon toe aan het koninkrijk
quote:Ben zelf in Zuid-Afrika geweest. De (donkere) mannen in ZA zijn de meest luie mensen die ik ooit ben tegen gekomen dus in dat geval wordt ik niet zo bang, aan de andere kant.....och laat ook maar zitten, onzinnig topic ja!
Op dinsdag 15 april 2003 21:45 schreef hunky het volgende:[..]
Inderdaad een van de domste topics die ik de laatste tijd gezien heb, dit kan zo naar ONZ toe.
Als je niks beters te doen hebt kun je beter met je speelgoedtankjes gaan spelen of zo.Maar ontopic: ZA tegen NL alléén, of mogen onze VN-vriendjes ook meedoen?
In het eerste geval wint ZA, in het tweede geval maken ze nog wel een kansje.
WE WINNEN WEL VAN BELGIE DENK IK!
quote:kapppen hoor
Op woensdag 16 april 2003 16:00 schreef beeer het volgende:[..]
Correct. Maar land is dan ook niet per sé een synoniem voor staat. Het kan bijvoorbeeld ook staan voor een bepaalde landstreek. Dit in tegenstelling tot vrijstaat.
quote:Ja oké, ik had misschien beter "we" kunnen schrijven. Met "ze" in mijn laatste regel bedoelde ik eigenlijk NL.
Op woensdag 16 april 2003 14:50 schreef batallion het volgende:[..]
Als de VN er bij wordt betrokken komen gelijk alee Vn-leden in actie
elke aanval op dat land zal vanuit de zee moeten komen (we hebben verder niet zo veel vrienden in dat continent) en Zuid Afrika bezit voor zover ik weet enkel over een 3tal oude subs en een handvol patrol boats.
hun marine is nog kleiner en minder gevaarlijk dan dat van België
quote:Ik weet niet precies hoeveel soldaten belgie heeft.
Op woensdag 16 april 2003 19:16 schreef sp3c het volgende:
ik acht België een stuk gevaarlijker als Zuid Afrika
maar Z-Afrika heeft een landmacht die al groter is dan de gehele Nederlandse defensiemacht,preciese aantal:75.000 on-duty soldaten tegenover 32.000 van de NL landmacht en als reserve heeft Z-Afrika 350.000 reservisten en part-time millitairen tegenover 3000reservisten van de NL landmacht
quote:En Java.
Op woensdag 16 april 2003 19:11 schreef batallion het volgende:
Laat Nederland belgie maar een sveroveren,dan is ons land ook weer een stukje groter
quote:en daar wil je mee zeggen?
Op vrijdag 18 april 2003 20:47 schreef pekel het volgende:
Betere vraag:
Wie is de Al-Sahaf van Nederland? of
Wie is de Al-Sahaf van het Fok!Forum
quote:Irak had 400.000+ soldaten tegenover 100.000 amerikanen & britten ... zijn vrij eenvoudig opgerold
Op vrijdag 18 april 2003 20:44 schreef batallion het volgende:[..]
Ik weet niet precies hoeveel soldaten belgie heeft.
maar Z-Afrika heeft een landmacht die al groter is dan de gehele Nederlandse defensiemacht,preciese aantal:75.000 on-duty soldaten tegenover 32.000 van de NL landmacht en als reserve heeft Z-Afrika 350.000 reservisten en part-time millitairen tegenover 3000reservisten van de NL landmacht
quote:Dat is totaal niet waar,want de VS hadden 250.000 millitairen+de britten met 55.000 millitairen
Op maandag 21 april 2003 21:46 schreef sp3c het volgende:[..]
Irak had 400.000+ soldaten tegenover 100.000 amerikanen & britten ... zijn vrij eenvoudig opgerold
En belgie kan je toch niet vergelijken met Irak en Z-Afrika trouwens ook niet.
Ga eerst je bronnen beter opzoeken en denk eens na over iets voordat je wat zegt (over dit onderwerp)
WWW.DEFENSIEFORUM.NL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |