Ik heb het idee dat het allemaal maar nep is. Ik heb het gevoel dat er iets ergens niet klopt.
Stel je voor, Pim Fortuyn is vermoord door een allochtoon. Dan had je een groot probleem denk ik. Dan kreeg je nog meer haat jegens allochtonen etc. Zou jij als jij verantwoordelijk was voor de nationale veiligheid dan misschien ook een fictief alternatief verzinnen? En hiermee het volk voor de gek te houden?
Pim Fortuyn is echt, de moord ook helaas, Maar Volkert van der Graaf zou een verzonnen karakter kunnen zijn. Die zich opgeofferd heeft om dit eventueele conflict te voorkomen door zich aan te bieden als dader en zo een andere identiteit in een ander land zou krijgen na zijn vonnis of misschien zelfs wel ervoor.
Dit topic is niet bedoeld om je politieke standpunt in deze kwestie te ventileren, maar meer een topic om te kijken of misschien meer mensen vermoeden dat het een coverup is van een bepaalde instantie.
Wat jij?
quote:"Jamaar die zitten ook in het complot" zei Scully.
Op dinsdag 15 april 2003 16:04 schreef extreme het volgende:
jammergenoeg voor je theorie zijn er genoeg getuigen van de aanhouding van Volkert.
quote:Maar misschien zijn die getuigen wel geinstrueerd om Volkert aan te wijzen. Om dus bovenstaand conflict te voorkomen, niet dat ik graag wil dat het een allochtoon is die de moord gepleegt heeft, maar het zou kunnen.
jammergenoeg voor je theorie zijn er genoeg getuigen van de aanhouding van Volkert.
quote:De CIA-oplossing: "jij bent getuige, en als je niet meewerkt laten we je verdwijnen".
De vermelding van ene 'van der Graaf' uit harderwijk in de telefoongids van begin 2002 is beter
sorry MUUS en iteejer, het is sterker dan mezelf
Misschien ikook wel. En Ad Melkert.
quote:Je vergeet M.Alta.
Op dinsdag 15 april 2003 16:08 schreef Gellius het volgende:
Misschien ben jij wel aangewezen om twijfel in den lande te zaaien omtrent het bestaan van Volkert van der G.
Dit was namelijk:
Man van gemiddelde lengte, getinte huidskleur, donkere spijkerbroek, donkere trui en een baseballcap.
En wat pakken ze op:
Man van gemiddelde lengte, spierwit, lichte spijkerbroek, lichte spijkerjas en zonder cap.
hmmm....ik heb van het begin af aan m'n twijfels.
quote:Het bewijsmateriaal wat de pers wordt voorgeschoteld wel, ja. Nou geloof ik het dit keer wel, maar (inter)nationale geheime diensten kunnen de waarheid behoorlijk verdraaien
Op dinsdag 15 april 2003 16:06 schreef Isabeau het volgende:
En het bewijsmateriaal is zeer overtuiogend, dus deze complottheorie gaat niet echt op.
quote:Nee hoor. Ik niet
Op dinsdag 15 april 2003 16:08 schreef Gellius het volgende:
Misschien ben jij wel aangewezen om twijfel in den lande te zaaien omtrent het bestaan van Volkert van der G.
Maar het leuke van dit soort dingen is dat je de waarheid nooit zal kunnen achterhalen. Ook al is het zo, niemand die het erkent of toegeeft.
Of deze Volkert van der Graaf dezelfde is als degene die op de avond van 6 mei 2002 is gearresteerd voor de moord op Fortuyn is een tweede.
quote:Ik vind niet dat een buitenlander de schuld moet krijgen. Maar ik betwijfel alleen of Volkert het wel heeft gedaan.
Op dinsdag 15 april 2003 16:10 schreef Kreator het volgende:
Dus wat je eigenlijk bedoelt is dat je vindt dat een buitenlander de schuld moet krijgen voor iets waarvan onomstotelijk vaststaat dat Volkert heeft gedaan?
Ik zeg, als het een buitenlander geweest zou zijn (met een bepaald kenmerk qua geloofsovertuiging) dan was het zwaar uit de hand gelopen.
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 16:08 schreef yvonne het volgende:
Het was een reptilian!!!!sorry MUUS en iteejer, het is sterker dan mezelf
quote:Je kan de waarheid alleen nooit achterhalen als je het overstelpende bewijs interpreteert als een onderdeel van het tegenovergestelde. En zo lust ik er dan nog wel een paar.
Op dinsdag 15 april 2003 16:10 schreef LangeJan het volgende:[..]
Nee hoor. Ik niet
.
Maar het leuke van dit soort dingen is dat je de waarheid nooit zal kunnen achterhalen. Ook al is het zo, niemand die het erkent of toegeeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |