Ik moet zeggen het vervolg op Tristania, Sirenia genaamd is ook een heerlijke band.
quote:Het is geen vervolg, maar een afsplitsing.
Op zondag 20 april 2003 22:56 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
Ik moet zeggen het vervolg op Tristania, Sirenia genaamd is ook een heerlijke band.
World of Glass vond ik tegenvallen al zitten er wel een paar lekkere nummers tussen. Ik had nog nooit gehoord van Sirenia ik zal zometeen is wat gaan rondkijken op kazaa en daarna dinsdag naar de platenwinkel gaan ofzo
beetje off-topic misschien, maar als we het toch over vrouwen in metalmuziek hebben, wat d88 jullie van deze bands:
Occult
Sinister - Creative Killings
Arch Enemy - Wages of Sin
quote:hmm download nu ffies een nummertje
Op maandag 21 april 2003 02:52 schreef Cazman het volgende:
Tristania is inderdaad goed maar ik heb 't zelf toch meer op Sirenia
dus alleen f fies om te luisteren wat het is he
quote:Occult en Sinister, ik neem aan dat je de Rachel periode van beide bands bedoeld? "Creative Killings" van Sinister, ik heb er een aantal nummers van gehoord, en ik koop die cd nog wel es. Zij grunt overigens met de hand om de microfoon (kost minder moeite), dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Angela Basset van Arch Enemy.
Op maandag 21 april 2003 01:49 schreef bas-beest het volgende:
beetje off-topic misschien, maar als we het toch over vrouwen in metalmuziek hebben, wat d88 jullie van deze bands:Occult
Sinister - Creative Killings
Arch Enemy - Wages of Sin
Een andere gruntster is Cadaveria van Opera IX en Cadaveria.
quote:Die bedoelde ik inderdaad...
Op maandag 21 april 2003 22:41 schreef Summoner het volgende:[..]
Occult en Sinister, ik neem aan dat je de Rachel periode van beide bands bedoeld?
Een andere gruntster is Cadaveria van Opera IX en Cadaveria.
quote:Van Opera IX, probeer es "The Black Opera". Nadat Cadaveria en de drummer de band verlieten kwamen ze meteen met een slecht album.
Op maandag 21 april 2003 23:01 schreef bas-beest het volgende:
Die bedoelde ik inderdaad...
Enne, ik zal eens tsjekken op Cadaveria en Opera IX
Dat kun je nu wel zeggen, maar je kunt je ook afvragen wat de andere kandidaten dan wel niet geweest zijn... eerlijk gezegd gok ik dat dat gewoon slecht is geweest. (Nofi T_E) Ik denk dat we aan T_E best een goede reviewer hebben nu.quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:33 schreef Tokus het volgende:
aangezien jij constant overal loopt te posten dat je metal eigenlijk helemaal niet meer interessant vind, ben je dan wel geschikt om zo'n plaat te reviewen?
Dat er een heleboel van mijn favoriete metalbands de laatste jaren bagger platen uitbrengen en dat ik een aversie heb tegen Manowar en andere clowneske metal wil nog niet zeggen dat ik niet in staat ben om er geen eerlijk oordeel over te vellen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:33 schreef Tokus het volgende:
aangezien jij constant overal loopt te posten dat je metal eigenlijk helemaal niet meer interessant vind, ben je dan wel geschikt om zo'n plaat te reviewen?
Las net de review. Vreemd. Alsof ik naar een hele andere cd heb zitten luisteren. Maar het helpt soms wel als je de andere albums van een band ook kent.quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:43 schreef Sunjammer het volgende:
Tristania is erg ok... Vooral Beyond The Veil. World of Glass vond ik niet slecht, maar ook geen hoogvlieger... maar ben best benieuwd naar het album Ashes.
Review: http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=4867&lang=nl
Ben nu wel benieuwd, hebben ze een beetje dezelfde ontwikkeling als Trial of Tears?quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:05 schreef Kworb het volgende:
Inderdaad vreemde review, ik vond het hun slechtste album. Maar ik hou dan ook niet zo van muziek waar weinig melodie in zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |