abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 april 2003 @ 11:47:14 #126
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_9812230
Ja, de school mag dat gewoon weigeren. Makkelijk toch?
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 16 april 2003 @ 11:49:17 #127
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_9812279
quote:
Op woensdag 16 april 2003 11:45 schreef NordCore het volgende:
Nogmaals, het ging helemaal niet om het tentamen, want ik liep de aula binnen en daar kan je eten/drinken/chillen dus heeft weinig temaken met het tentamen. De leraar duidde me er gewoon meteen op dat lonsdale niet gedraagt mag worden op de school (terwijl ik al 1 maand met dat petje oploop!!) en hij begon ook over de NSDAP dat het verband hield met loNSDAle, waarbij ik in de verdediging ging dat het onzin was en dat je bij alles dan wel wat kan bedenken. De leraar wist er nog meer van dan ikzelf, althans zo enthousiast begon die over de achtergronden te praten. Volgens hem was het gewoon racisme en daarom moest ik het afdoen, het sloeg dus gewoon nergens op, en dan heb ik het niet over me gedachtes want daar weet niemand van school iets over.
Als jij vindt dat die vermeende symboliek niet bestaat, leg me dan eens uit waarom je 88 als ICQ nummer hebt gekozen in je userprofile. Daar heb je nog steeds niet op geantwoord, behalve dat je het ridicuul vond dat we daar iets achter zoeken. Nogmaals, waarom heb je dan specifiek voor 88 gekozen en niet voor bijvoorbeeld 44 ?

pi_9812300
Leonardo, ik heb het al weggehaald. Nu tevreden?
We must secure the existence of our people and a future for white children - 14 woorden door David Lane
  woensdag 16 april 2003 @ 11:51:45 #129
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_9812346
quote:
Op woensdag 16 april 2003 11:49 schreef NordCore het volgende:
Leuk dat je het hebt weggehaald, maar dat is geen antwoord op mijn vraag.
  woensdag 16 april 2003 @ 11:53:08 #130
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_9812386
quote:
Op woensdag 16 april 2003 11:51 schreef Leonardo1504 het volgende:

Leuk dat je het hebt weggehaald, maar dat is geen antwoord op mijn vraag.

Ow het antwoord is simpel: achter de ellebogen
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 16 april 2003 @ 12:26:44 #131
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_9813079
Pure massahysterie....

Blijkbaar is het Nederlandse volk nog steeds in paniek en probeert het te ontkennen dat rechts meer macht krijgt.

Alles wat geassioceerd kan worden met rechts, wordt geweerd. Het ergste is dat nog van die onzinargumenten erbij gaan verzinnen.

Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
  woensdag 16 april 2003 @ 13:10:28 #132
16715 Mylene
*schatje*
pi_9813984
quote:
Op woensdag 16 april 2003 08:03 schreef Tha.Gnome het volgende:

[..]

Als die petjes verboden worden, moeten hoofdoekjes ook verboden worden, klaar.

Een moslim meisje mag ook geen petje dragen in de klas.

Verbod van Lonsdale kleding op die bewuste school geldt voor iedereen, dus ook voor de alloctonen.

En nogmaals, een Nederlandse kan ook gewoon een hoofddoek of een burka dragen.

Er worden geen uitzonderingen gemaakt, dus er is geen sprake van discriminatie.

pi_9814300
quote:
Op woensdag 16 april 2003 11:49 schreef NordCore het volgende:
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag waarom je destijds 88 in je ICQ profiel hebt ingevuld
  woensdag 16 april 2003 @ 13:27:24 #134
40809 Galosh
Nice guys finish last.
pi_9814455
Van mij part mag iedereen dragen wat die wil anders moeten we straks maar weer schooluniformen gaan dragen of zo
Better to reign in Hell then serve in Heaven.
pi_9814887
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:10 schreef schatje het volgende:

[..]

Een moslim meisje mag ook geen petje dragen in de klas.

Verbod van Lonsdale kleding op die bewuste school geldt voor iedereen, dus ook voor de alloctonen.

En nogmaals, een Nederlandse kan ook gewoon een hoofddoek of een burka dragen.

Er worden geen uitzonderingen gemaakt, dus er is geen sprake van discriminatie.

Dit is echt onzin, natuurlijk geld het voor iedereen, maar de kleding die ze willen verbieden wordt wel door een bepaalde groep gedragen

Dan zou je ook alle moskeen kunnen verbieden Het geld namelijk toch voor iedereen

woensdag 16 april 2003 @ 14:21:22 #136
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9815772
belachelijk dat bepaalde merken bij voorbaat verboden worden. Alsof een merklabel gelijk staat aan het uitdragen van verboden leuzen...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_9815978
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:22 schreef hicham het volgende:

[..]

Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag waarom je destijds 88 in je ICQ profiel hebt ingevuld

Dat kan jezelf ook wel raden, 88 -> HH - > ......
Het is nu weg, dus verleden tijd.
We must secure the existence of our people and a future for white children - 14 woorden door David Lane
  woensdag 16 april 2003 @ 14:31:28 #138
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_9816013
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:30 schreef NordCore het volgende:

[..]

Dat kan jezelf ook wel raden, 88 -> HH - > ......
Het is nu weg, dus verleden tijd.

En nu niet meer hypocriet beweren dat het anderen zijn die het verband leggen tussen symboliek en extreem-rechts.

zoals in je openingspost:

quote:
Op dinsdag 15 april 2003 14:36 schreef NordCore het volgende:...
Mag de leraar zomaar lonsdale weigeren, omdat het volgens hem racisme opwekt (loNSDAle begon die over)
...
of hier:
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 15:02 schreef NordCore het volgende:
... en wat nou 88 ben je dan meteen een nazi? 77 22 44 99 33 55! Pas op nu ben ik een communist!

[Dit bericht is gewijzigd door Leonardo1504 op 16-04-2003 14:35]

pi_9816066
Gelul! Je kunt je niet van de ene dag op andere dag veranderen.
pi_9816128
Leonardo denk nou na, dat deed ik alleen om jouw een beetje op te hitsen. Je bent ook idd geen nazi als je 88 op je rug draagt of wat anders. Want wie weet nou dat je 88 bedoelt als Heil Hitler? Niemand, je mag dat ook niet invullen voor een ander! En het blijft hetzelfde, de leraar pakte alleen me petje ivm lonsdale, hij weet niet dat ik extreem-rechts ben of zoiets degelijk dus dat is ook compleet onzin.
pi_9816170
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:36 schreef NordCore het volgende:
Leonardo denk nou na, dat deed ik alleen om jouw een beetje op te hitsen. Je bent ook idd geen nazi als je 88 op je rug draagt of wat anders. Want wie weet nou dat je 88 bedoelt als Heil Hitler? Niemand, je mag dat ook niet invullen voor een ander! En het blijft hetzelfde, de leraar pakte alleen me petje ivm lonsdale, hij weet niet dat ik extreem-rechts ben of zoiets degelijk dus dat is ook compleet onzin.
Pak hij je petje niet gewoon omdat je geen hoofddeksel op mag?
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
  woensdag 16 april 2003 @ 14:38:11 #142
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_9816184
ik denk dat school je de toegang mag tegen houden, als je rasistiese kleding draagd
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 16 april 2003 @ 14:39:15 #143
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_9816208
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:36 schreef NordCore het volgende:
Ok ik ga wel even wat quotes van extreem-rechtse sites voor je zoeken. Dan zal je zien dat zowel 88 als Lonsdale door extreem-rechts geadopteerde symbolen zijn. Maar eigenlijk weet je dat ook wel.
pi_9816336
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:37 schreef Kemania het volgende:

[..]

Pak hij je petje niet gewoon omdat je geen hoofddeksel op mag?

Nee, ik stond op het plein en liep richting aula en toen hield hij me tegen, en zei van; jongeman lonsdale wordt hier niet gedragen op deze school je weet toch waar het voor staat of niet dan, en toen begon die over de nsdap etc,en toen zei die dus petje af of je mag naar de directeur'' terwijl ik nog nooit een opmerking heb gekregen van lonsdale mag hier niet gedragen worden.
  woensdag 16 april 2003 @ 14:45:08 #145
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9816346
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ik denk dat school je de toegang mag tegen houden, als je rasistische kleding draagt
en wanneer is kleding racistisch? Ik zie wel degelijk en wezenlijk verschil tussen een kledingmerk als Lonsdale en kleding met hakenkruizen e.d. er op.

Omdat er in de media melding is gemaakt dat grote groepen extreem rechtse individuen te herkennen zouden zijn aan o.a. Lonsdale maakt de kleding racistisch of aanstootgevend?
Als 20 april alle Neo's de straat op gaan in Nike kleding dan mag dat 21 april ook niet meer op school, ook al draagt de halve wereld Nike?

[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 16-04-2003 14:45]

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_9816349
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ik denk dat school je de toegang mag tegen houden, als je rasistiese kleding draagd
het is racistisch.
  woensdag 16 april 2003 @ 14:52:31 #147
16715 Mylene
*schatje*
pi_9816513
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:43 schreef Solomon het volgende:

[..]

Dit is echt onzin, natuurlijk geld het voor iedereen, maar de kleding die ze willen verbieden wordt wel door een bepaalde groep gedragen

Is geen onzin, gewoon logisch nadenken.
quote:
Dan zou je ook alle moskeen kunnen verbieden Het geld namelijk toch voor iedereen
Ieder is van harte welkom in een moskee hoor, dus er valt niets te verbieden.
  woensdag 16 april 2003 @ 15:00:28 #148
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_9816698
Als je geinteresseerd bent in de extreem-rechtse symboliek:
Over het getal 88:
quote:
88
Symbol Type Number Symbol

Also Known As N/A

Traditional Use/Origins Number

Hate Group/Extremist Organization Neo-Nazis

Extremist Meaning or Representation See below

Background/History The eighth letter of the alphabet is "H." Eight two times signifies "HH, " shorthand for the Nazi greeting, "Heil Hitler." 88 is often found on hate group flyers, in both the greetings and closing comments of letters written by neo-Nazis, and in e-mail addresses
http://www.adl.org/hate_symbols/numbers_88.asp

Maar ook bijvoorbeeld deze:

quote:
"Skin" Fist

Symbol Type Skinhead Symbol

Also Known As N/A

Traditional Use/Origins N/A

Hate Group/Extremist Organization Racist Skinhead

Extremist Meaning or Representation Skinhead Aggression

Background/History Alludes to the Aryan or White Power Fist. The letters "S-K-I-N" tattooed on the fingers is currently popular among racist skinheads.
http://www.adl.org/hate_symbols/skin_fist.asp
dat is dus dit plaatje:

Waarmee de hypocrisie van Nordcore wel voldoende is aangetoond.

pi_9816832
Dus? Wil je me nou ook dit plaatje verbieden? Het is gewoon een vuist met de letters ''skin'' erop = huid! Er is niks mis met dat plaatje. Als iemand Volkert als avatar heeft dat mag wel? Of het logo heeft van het regime van Irak, mag wel? Dan mag dit zeker, want ik schaadt hier niemand mee.

p.s; snap ook niet waarom bijna iedereen tegen mij is, ik kom alleen maar op voor de autochtoonse bevolking, ben blij. Over 20 jaar is dat wel anders dan is de meerderheid hier allochtoon. Het is maar wat je onder multiculturele samenleving verstaat he..

woensdag 16 april 2003 @ 15:09:49 #150
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_9816933
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:06 schreef NordCore het volgende:
Dus? Wil je me nou ook dit plaatje verbieden? Het is gewoon een vuist met de letters ''skin'' erop = huid! Er is niks met dat plaatje. Als iemand Volkert als avatar heeft dat mag wel? Of het logo heeft van het regime van Irak, mag wel? Dan mag dit zeker, want ik schaadt hier niemand mee.
Zucht..... gaan we weer. Een plaatje van een hakenkruis is ook "maar" een plaatje......

Jouw fist is een extreem-rechts symbool en dat weet je ook. Je bent gewoon heel erg hypocriet bezig.

/edit dezelfde skin-fist vindt je overigens terug op de aryan-nations website.

[Dit bericht is gewijzigd door Leonardo1504 op 16-04-2003 15:34]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')