abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9795086
Nee ik draag Lonsdale omdat ze mooie truitjes & petjes hebben en uiteraard speelt ook me gedachtengoed erbij een rol, want als iedereen het draagt die aan jouw kant staat dan is dat toch alleen maar mooi meegenomen, niet?
We must secure the existence of our people and a future for white children - 14 woorden door David Lane
  dinsdag 15 april 2003 @ 15:38:35 #102
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_9795107
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 15:36 schreef NordCore het volgende:

[..]

?? Zoek met me naam naar me uitspraken, ik kom er wel degelijk voor uit.

Leg je me dan nu even uit waarom je voor ICQ-nummer 88 hebt gekozen in je profiel?
  dinsdag 15 april 2003 @ 15:39:09 #103
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_9795121
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 15:37 schreef NordCore het volgende:
Nee ik draag Lonsdale omdat ze mooie truitjes & petjes hebben en uiteraard speelt ook me gedachtengoed erbij een rol, want als iedereen het draagt die aan jouw kant staat dan is dat toch alleen maar mooi meegenomen, niet?
In principe ben jij dus een van de mensen waardoor Lonsdale verboden is...
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_9795122
quote:
Er zijn mooiere kleding, en er zullen weinig mensen aan je kant staan.
  dinsdag 15 april 2003 @ 15:39:29 #105
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9795135
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 15:36 schreef NordCore het volgende:

[..]

?? Zoek met me naam naar me uitspraken, ik kom er wel degelijk voor uit.

ja, maar je moet toch wel bekennen dat je heel hypocriet de onschuld zelve speelt nu het hier uitgelegd wordt en jij het ontkent...

maareh, ik snap je situatie wel, ik zit er ook zo vaak in.

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 15 april 2003 @ 15:44:57 #106
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_9795286
quote:
Beste kerel, je mag voor mijn part rechts zijn. Strookt misschien niet met mijn gedachtengoed, maar ik vindt het nog steeds absurd dat je petje wordt verboden...
Pure fobie...

Ik gaf jaren geleden nog een presentatie over de CD....nu echt "not done" ondertussen...als ging het over techniek.

Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
  dinsdag 15 april 2003 @ 15:50:20 #107
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9795438
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 15:44 schreef Ashram het volgende:
Ik gaf jaren geleden nog een presentatie over de CD....nu echt "not done" ondertussen...als ging het over techniek.
[..]
pi_9795492
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 15:50 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

CD... Jan Maat... .
Carolyn Burnham: Uh, who's car is that out front?
Lester Burnham: Mine. 1970 Pontiac Firebird. The car I've always wanted and now I have it. I rule!
pi_9795511
dat NSDA verhaal slaat nergens op, dat is gewoon een reden zoeken....

Verder is het wel ene feit dat Lonsdale een boxschool is/was in london waar geen zwarte mensen werden toegelaten...

Suddenly there was a terrible roar and the sky was full of what looked like huge bats all swooping, screaching and diving around the car. And a voice screamed: Holy Jezus! What are these goddamn animals?!
  dinsdag 15 april 2003 @ 15:53:11 #110
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9795523
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 15:52 schreef KaAzKoP_ het volgende:

[..]

CD... Jan Maat... .

ja dat snap ik, maar techniek?

Hij kreeg heibel omdat hij een presentatie over de audio Cd ging maken, maar men dacht dat het om de Centrum Democraten ging?

[..]
pi_9795818
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 15:53 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Hij kreeg heibel omdat hij een presentatie over de audio Cd ging maken, maar men dacht dat het om de Centrum Democraten ging?

Dat zou nu het geval zijn. Tien jaar geleden deed men nog niet zo hypocriet.
Carolyn Burnham: Uh, who's car is that out front?
Lester Burnham: Mine. 1970 Pontiac Firebird. The car I've always wanted and now I have it. I rule!
  dinsdag 15 april 2003 @ 16:03:35 #112
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_9795899
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 15:53 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

We moesten eerst 2 weken van voren een banner ophangen...zonder foto of zo. Mijn titel was "CD in 1996" ...kun je voorstellen wat dat geeft tegenwoordig?
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 15:52 schreef Ache-T het volgende:
dat NSDA verhaal slaat nergens op, dat is gewoon een reden zoeken....

Verder is het wel ene feit dat Lonsdale een boxschool is/was in london waar geen zwarte mensen werden toegelaten...

Sorry, bijna goed, maar Lonsdale was de eerst boksschool waar men zwarte boksers toeliet..
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_9796129
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 16:03 schreef Ashram het volgende:

[..]

We moesten eerst 2 weken van voren een banner ophangen...zonder foto of zo. Mijn titel was "CD in 1996" ...kun je voorstellen wat dat geeft tegenwoordig?
[..]

Sorry, bijna goed, maar Lonsdale was de eerst boksschool waar men zwarte boksers toeliet..

oh sorry, dan ben ik 4 jaar geleden verkeerd geinformeerd, of ik heb t toen verkeerd begrepen anyway. het interesseert me ook geen reet, kvind die uniformpjes wel leuk staan op de feesten en als zij extreem rechts willen zijn moeten ze dat vooral doen, ik heb geen problemen met ze ofzo....
Suddenly there was a terrible roar and the sky was full of what looked like huge bats all swooping, screaching and diving around the car. And a voice screamed: Holy Jezus! What are these goddamn animals?!
pi_9800635
Pff wat een klootzak ben je
donder op met je schijnheilige gezeik

Ik heb helemaal geen zin om met jou de discussie te voeren of het verbieden van zo'n petje nou wel of niet mag (niet dat iemand het me verplicht te reageren op dit topic maar ja ) Ik erger me gewoon aan je schijnheilige opstelling

Doen alsof je een lieverdje bent en ontkennen als de tering, maar een goede verklaring voor die 88 in je ICQ vakje die heb je niet

-edit:

En jij bent zeker iemand die dan vervolgens wel in een Hoofddoekje topic gaat zitten gillen dat hoofddoekjes op school verboden moeten zijn? Ow nee, je wilt ze natuurlijk gewoon het land uit

pi_9802784
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 15:18 schreef NordCore het volgende:

[..]

Nee, mijn gedachtengoed blijft hetzelfde, alleen ik heb geen zin om geconfronteert te worden elke dag met wat ik ben, dus doe ik ook normaal op school. En ik heb ook niet steeds zin om te ruzien op school of thuis!

je bent wel van mening dat je niet normaal doet/bent als je denk zoals jij denkt? Dan lijkt me dat de school denkt dat iedereen gewoon moet doen, anders wordt het maar een grote rotzooi. En als ze het petje als rechts zien, wat begrijpelijk is als rechtse partijen ofzo dat zien als symbool, dan is dat ongewoon. Dus mag het van ze niet. Puh

TUURLIJK MAG EEN SCHOOL JE KLEDING WEIGEREN

dinsdag 15 april 2003 @ 21:54:58 #116
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9803391
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 20:38 schreef Raz0r81 het volgende:

[..]

je bent wel van mening dat je niet normaal doet/bent als je denk zoals jij denkt? Dan lijkt me dat de school denkt dat iedereen gewoon moet doen, anders wordt het maar een grote rotzooi. En als ze het petje als rechts zien, wat begrijpelijk is als rechtse partijen ofzo dat zien als symbool, dan is dat ongewoon. Dus mag het van ze niet. Puh

TUURLIJK MAG EEN SCHOOL JE KLEDING WEIGEREN

dus rechts mag niet? Lekker tolerant zijn we weer, dan stel ik gelijk voor ook alle uitingen die richting links gaan ook te verbannen; dus die anarchietekens, gegen nazi-opstrijkers etc ook niet in school!
[..]
  dinsdag 15 april 2003 @ 22:07:16 #117
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_9803590
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 21:54 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

dus rechts mag niet? Lekker tolerant zijn we weer, dan stel ik gelijk voor ook alle uitingen die richting links gaan ook te verbannen; dus die anarchietekens, gegen nazi-opstrijkers etc ook niet in school!

Er is een verschil tussen rechts en extreem-rechts. We hebben het hier over extreem-rechtse symboliek.
  dinsdag 15 april 2003 @ 22:47:09 #118
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9804431
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 22:07 schreef Leonardo1504 het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen rechts en extreem-rechts. We hebben het hier over extreem-rechtse symboliek.

Razor81 anders niet
[..]
  woensdag 16 april 2003 @ 00:08:55 #119
52242 meisjemeisje
!!feil si moT
pi_9806125
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 15:01 schreef meisjemeisje het volgende:
ik denk eigenlijk (ken de situatie niet) dat het om de pet zelf ging en niet om
...
met een pet handiger kunt spieken...
Maar inderdaad, is niet leuk als je daar commentaar op krijgt!
ok nog maar een keer. Ik denk dat het in dit geval helemaal niet om een gedachtengoed gaat, het gaat denk ik om het feit dat een pet tijdens tentamens niet is toegestaan (net zoals je ouders vragen je pet af te zetten tijdens het eten ofzo, oftewel etiquette). Kijk dat die leraar dat vergeet duidelijk te maken of dat niet duidelijk kan maken, tsja, dat is zijn fout.
Dat iemand extr. rechts is, moet ie zelf weten, dat iemand links is moet ie zelf weten, dat mensen dat willen uitdragen dmv kleding of anderszins iets, dat moeten mensen zelf weten. Maar ik denk niet dat een gedachtengoed de reden was om de pet af te zetten, zoals ik al zei.
[url=http://www.shortfused.nl]desuF trohS[/url]
  woensdag 16 april 2003 @ 06:12:12 #120
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9808017
quote:
Op woensdag 16 april 2003 00:08 schreef meisjemeisje het volgende:

[..]

ok nog maar een keer. Ik denk dat het in dit geval helemaal niet om een gedachtengoed gaat, het gaat denk ik om het feit dat een pet tijdens tentamens niet is toegestaan (net zoals je ouders vragen je pet af te zetten tijdens het eten ofzo, oftewel etiquette). Kijk dat die leraar dat vergeet duidelijk te maken of dat niet duidelijk kan maken, tsja, dat is zijn fout.
Dat iemand extr. rechts is, moet ie zelf weten, dat iemand links is moet ie zelf weten, dat mensen dat willen uitdragen dmv kleding of anderszins iets, dat moeten mensen zelf weten. Maar ik denk niet dat een gedachtengoed de reden was om de pet af te zetten, zoals ik al zei.

[..]
pi_9808183
Straks komt het nog zo ver dat schoenen met bruine veters verboden zijn.
Niets.
pi_9808198
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 19:27 schreef hicham het volgende:
Pff wat een klootzak ben je
donder op met je schijnheilige gezeik

Ik heb helemaal geen zin om met jou de discussie te voeren of het verbieden van zo'n petje nou wel of niet mag (niet dat iemand het me verplicht te reageren op dit topic maar ja ) Ik erger me gewoon aan je schijnheilige opstelling

Doen alsof je een lieverdje bent en ontkennen als de tering, maar een goede verklaring voor die 88 in je ICQ vakje die heb je niet

-edit:

En jij bent zeker iemand die dan vervolgens wel in een Hoofddoekje topic gaat zitten gillen dat hoofddoekjes op school verboden moeten zijn? Ow nee, je wilt ze natuurlijk gewoon het land uit

Als die petjes verboden worden, moeten hoofdoekjes ook verboden worden, klaar.
Niets.
  woensdag 16 april 2003 @ 08:19:07 #123
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_9808287
quote:
Op woensdag 16 april 2003 08:03 schreef Tha.Gnome het volgende:

[..]

Schijnlogica met een baard.
Petjes en hoofddoekjes zijn niet vergelijkbaar, alleen omdat je ze allebei op je hoofd draagt.

[Dit bericht is gewijzigd door Leonardo1504 op 16-04-2003 08:24]

pi_9808307
quote:
Op woensdag 16 april 2003 08:03 schreef Tha.Gnome het volgende:

[..]

Daar gaat het nu helemaal niet om
pi_9812178
Nogmaals, het ging helemaal niet om het tentamen, want ik liep de aula binnen en daar kan je eten/drinken/chillen dus heeft weinig temaken met het tentamen. De leraar duidde me er gewoon meteen op dat lonsdale niet gedraagt mag worden op de school (terwijl ik al 1 maand met dat petje oploop!!) en hij begon ook over de NSDAP dat het verband hield met loNSDAle, waarbij ik in de verdediging ging dat het onzin was en dat je bij alles dan wel wat kan bedenken. De leraar wist er nog meer van dan ikzelf, althans zo enthousiast begon die over de achtergronden te praten. Volgens hem was het gewoon racisme en daarom moest ik het afdoen, het sloeg dus gewoon nergens op, en dan heb ik het niet over me gedachtes want daar weet niemand van school iets over.
We must secure the existence of our people and a future for white children - 14 woorden door David Lane
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')