Poll: heb je wel eens als hetero man met een andere man gezoend?
Poll: als hetero vrouw wel eens met andere vrouw gezoend?
quote:* gruwelt mee *
Op dinsdag 15 april 2003 13:28 schreef El_Diablo het volgende:
* gruwel *
moet er echt niet aan denken...maar als iemand het wel lekker vindt moet ie het vooral nie laten...zolang ik het slachtoffer maar nie ben
quote:Tja, als je dan als ontvanger van de blowjob gewoon niet naar beneden kijkt, is et vast nog lekker ook
Op dinsdag 15 april 2003 13:31 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik zou een man nog eerder pijpen dan zoenen..
quote:het wordt steeds enger.....
Op dinsdag 15 april 2003 13:33 schreef MrTorture het volgende:[..]
Tja, als je dan als ontvanger van de blowjob gewoon niet naar beneden kijkt, is et vast nog lekker ook
quote:waarom zou het niet mogen? is toch een vrij normale poll waarvan de eindresultaten me erg zullen benieuwen. ik kan wel een verhaal gaan ophangen over dat wij op sexueel gebied veel vrijer zijn geworden etc, maar dat snapt iedereen dus wel.
Op dinsdag 15 april 2003 13:34 schreef vosss het volgende:
En ik maar denken dat dat niet mocht, een topic openen met alleen een poll erin
quote:Vrouw met vrouw = geil
Op dinsdag 15 april 2003 13:41 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
man met man = vies
quote:disher je hebt me weer aan een nieuw idee-poll geholpen
Op dinsdag 15 april 2003 13:45 schreef Disher het volgende:[..]
Vrouw met vrouw = geil
quote:het is wat jammer van de kinderlijke reacties, maar de poll opzich is interessant genoeg.
Op dinsdag 15 april 2003 13:34 schreef vosss het volgende:
En ik maar denken dat dat niet mocht, een topic openen met alleen een poll erin
quote:uit de FAQ:
Op dinsdag 15 april 2003 13:47 schreef extreme het volgende:[..]
het is wat jammer van de kinderlijke reacties, maar de poll opzich is interessant genoeg.
quote:Interessante poll of niet, of jullie sluiten deze, of jullie passen de FAQ aan lijkt me
Poll-topics. Teveel poll-topics zijn hinderlijk in de lijst, mede doordat poll maar een paar dagen "open" zijn voor stemmingen. Polls kunnen geplaatst worden in het Centrale poll-topic. Nieuw geopende poll-topics zullen dan ook gesloten worden.
quote:* H20 is het helemaal met Disher eens!
Op dinsdag 15 april 2003 13:45 schreef Disher het volgende:[..]
Vrouw met vrouw = geil
quote:ik zal het eens in de groep gooien.
Op dinsdag 15 april 2003 13:49 schreef vosss het volgende:Interessante poll of niet, of jullie sluiten deze, of jullie passen de FAQ aan lijkt me
quote:mij maakt het verder niks uit hoor, maar erg consequent is het iig niet
Op dinsdag 15 april 2003 13:54 schreef extreme het volgende:[..]
ik zal het eens in de groep gooien.
quote:je doet me denken aan mijn oude studie bestuurskunde.... daar had je ook van die bureaucratische mierenneukers
Op dinsdag 15 april 2003 13:49 schreef vosss het volgende:[..]
uit de FAQ:
[..]Interessante poll of niet, of jullie sluiten deze, of jullie passen de FAQ aan lijkt me
quote:I'll take that as a compliment
Op dinsdag 15 april 2003 13:56 schreef armageddon1981 het volgende:[..]
je doet me denken aan mijn oude studie bestuurskunde.... daar had je ook van die bureaucratische mierenneukers
Ik heb geen groot verschil kunnen constateren tussen het kussen met een man en het kussen met een vrouw.
hetzelfde geld voor de mannen. vind je twee sexende dames geil om te zien of ga je over je nek?
stem dan op een van de twee polls (een voor mannen en een voor vrouwen)
Poll: als hetero man twee vrouwen sex zien hebben, geil?
Poll: als hetero vrouw twee mannen sex zien hebben, geil?
edit: poll weer zichtbaar.
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 15-04-2003 14:18]
quote:Heb wel eens met een vrouw getongzoend, maar dat dat nou echt anders is dan met mannen....neuh
Op dinsdag 15 april 2003 13:49 schreef ToMm het volgende:
Jammer dat de mensen die 'ja' of 'regelmatig' antwoordden niet reageren
quote:dit is toch een hele andere poll
Op dinsdag 15 april 2003 14:14 schreef armageddon1981 het volgende:
Op dinsdag 15 april 2003 13:53 schreef armageddon1981 het volgende:
stel je ziet als vrouw twee mannen bezig op tv/film of in echt. vind je dit als vrouw opwindend/geil of walg je er van?hetzelfde geld voor de mannen. vind je twee sexende dames geil om te zien of ga je over je nek?
stem dan op een van de twee polls (een voor mannen en een voor vrouwen)
Poll: als hetero man twee vrouwen sex zien hebben, geil?
ja dat vind ik geil om te zien bah, dat vind ik dus ranzig dat vind ik zo geil dat ik meteen mee doe. ach vind het niet geil maar ook niet vies
Tussenstand:
[afbeelding]Poll: als hetero vrouw twee mannen sex zien hebben, geil?
ja dat vind ik geil om te zien bah, dat vind ik dus ranzig dat vind ik zo geil dat ik meteen mee doe. ach vind het niet geil maar ook niet vies
Tussenstand:
[afbeelding]Ook een poll maken? Klik hier
edit: poll weer zichtbaar.
quote:tja dat ken ik dus ook.
Op dinsdag 15 april 2003 14:27 schreef -RuTgeR- het volgende:
Mijn vriendin heeft weleens met haar beste vriendin gezoend...wat vind ik dat een ramp![]()
quote:Okay.
Op dinsdag 15 april 2003 14:34 schreef armageddon1981 het volgende:[..]
tja dat ken ik dus ook.
ik heb dat wel vaker van vriendinnen gehoord en volgens mij komt dat ook vaker voor bij vrouwen dan bij mannen.
ken zelfs twee meiden die all the way met mekaar gingen en mij dus in heetst van de strijd opbeldenwat was ik gefrustreerd dat ik niet in de buurt was. pas na drie keer rukken was mijn hormoonspiegel weer een beetje op normaal niveau
quote:klopt, komt uit topic die gesloten is ivm met faq, daarom heb ik hem maar in deze gegooid op aanraden van moderator.
Op dinsdag 15 april 2003 14:32 schreef no3big het volgende:[..]
dit is toch een hele andere poll
p.s. Onze vriendinnen hebben het daarna samen niet meer gedaan
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 16:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb nog nooit met een vrouw gezoend, maar ik zou het best eens willen doen...
quote:Volgens mij hebben we een match
Op dinsdag 15 april 2003 16:22 schreef miendobbelsteen het volgende:
Nee, nog nooit een vrouw op die manier gezoend.
Zou het wel willen, kom ik er wellicht achter of ik écht bi ben of dat het een bevlieging is
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 18:58 schreef Christine het volgende:[..]
[..]Volgens mij hebben we een match
Ontopic: Ik heb nog nooit iets met hetzelfde geslacht gedaan. Het lijkt me vreselijk geil om een keer te proberen (en dan wel waar hubbie bij is) in de vorm van een trio'tje oid. Hoewel ik nog niet weet of ik daar het lef wel voor heb.
quote:Tuurlijk heb je daar het lef voor
Op dinsdag 15 april 2003 22:20 schreef E.T. het volgende:
Ontopic: Ik heb nog nooit iets met hetzelfde geslacht gedaan. Het lijkt me vreselijk geil om een keer te proberen (en dan wel waar hubbie bij is) in de vorm van een trio'tje oid. Hoewel ik nog niet weet of ik daar het lef wel voor heb.
quote:*slik* Mag ik dan..nee laat maar...
Op woensdag 16 april 2003 15:08 schreef NemesisDivina het volgende:
ik heb vaak genoeg met meisjes gezoend.. alleen nog niet met een meisje naar bed geweest.. maar dat komt vastwel een x
quote:whahaha... wat wou je??
Op woensdag 16 april 2003 15:25 schreef nikanoru het volgende:[..]
*slik* Mag ik dan..nee laat maar...
quote:Slikken.
Op woensdag 16 april 2003 15:33 schreef NemesisDivina het volgende:whahaha... wat wou je??
quote:ach je mag toch niet meedoen
Op woensdag 16 april 2003 16:00 schreef nikanoru het volgende:[..]
Bedenk dat zelf maar.
quote:Nou ja veel plezier iig!
Op woensdag 16 april 2003 16:04 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
ach je mag toch niet meedoen
en ik ga het toch niet met een meisje doen, want mijn vriendje vindt dat niet leuk.. misschien wel als ie mee mag doen, maar dan moet ie zelf het meisje uitkiezen
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 13:28 schreef kezmania het volgende:
Het lijkt mij echt ranzig op te zoenen met een man, yek!
Valt me trouwens op dat meer mannen de topic lezen en stemmen. Er zitten zeker bijna alleen mannen op dit forum deel
quote:Mietje!
Op donderdag 17 april 2003 14:33 schreef MrMoon het volgende:
nog nooit een andere man gezoend en ik ben het ook niet van plan
twee vrouwen lijkt ook vaker voor te komen dan twee mannen.
zou dit komen doordat vrouwen misschien eerder iets doen om de mannen die zulks fijn vinden te plezieren en andersom is er minder vraag naar ?
quote:Ik vind het super geil om 2 mannen leuke dingen samen te zien doen. Vind het alleen wat minder als ze mekaar ook anaal aant nemen zijn
Op donderdag 17 april 2003 20:29 schreef Viola_Holt het volgende:
hoe komt het dat mannen het vooral wel geil vinden als er twee vrouwen bezig zijn en een vrouw het minder leuk vind bij bijvoorbeeld twee mannen.twee vrouwen lijkt ook vaker voor te komen dan twee mannen.
zou dit komen doordat vrouwen misschien eerder iets doen om de mannen die zulks fijn vinden te plezieren en andersom is er minder vraag naar ?
Daarentegen, als ik twee vrouwen zie zoenen heb ik daar geen problemen mee, is best wel opwindend
We waren allen hetero; het was dan ook meer een soort statement van "zie ons eens vrijgevochten bezig zijn".
Vrouwen zoenen best lekker hoor; het windt me alleen totaal niet op.
Ik mis baardstoppels en die lekker mannelijke geur.
quote:Ik wel! Vrouwen zoenen beter!
Op dinsdag 15 april 2003 13:59 schreef xman het volgende:
Zoenen met een man is helemaal niet vies! (mits hij geschoren is)
Ik heb geen groot verschil kunnen constateren tussen het kussen met een man en het kussen met een vrouw.
maar het idee alleen al om met een andere jongen te zoenen vind ik nou niet echt geweldig, het zal mij er iig van weerhouden om het te proberen
edit: de link is ook niet relevant
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 19-04-2003 17:06]
quote:Tuurlijk
Op woensdag 16 april 2003 15:08 schreef NemesisDivina het volgende:
ik heb vaak genoeg met meisjes gezoend.. alleen nog niet met een meisje naar bed geweest.. maar dat komt vastwel een x
quote:twee zoenende mannen vind ik niet erg om te zien. 2 mannen die elkaar anaal nemen, neheheheeheheeh. daar word ik dus niet geil van (netzoals een homo niet gel word van een vaginale penetratie???)
Op donderdag 17 april 2003 21:58 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
Ik vind het super geil om 2 mannen leuke dingen samen te zien doen. Vind het alleen wat minder als ze mekaar ook anaal aant nemen zijn
Maar ik heb wel eens met een vrouw gezoend
Ik heb nog nooit met een ander meisje gezoend, maar wil het wel heel graag eens proberen.
groetjes Barbara
Vrouwen die met elkaar zoenen
Nav, mijn geposte topic die gesloten is omdat deze er al was.
Dik 2 jaar geleden is het mij overkomen. Een vriendin daagde me uit en ik was eigenlijk wel nieuwsgierig of het nou anders zou zijn dan met een man.
Ik moet zeggen dat het inderdaad anders voelde, ik vond er meer tederheid in terug. Dat zegt natuurlijk niet dat vrouwen altijd tederder zoenen maar zo ervaarde ik het. Voor mij was het een bijzondere ervaring waar ik graag op terug kijk.
Overigens heb ik tot nu toe niet weer de behoefte gehad, ik denk dat mijn nieuwsgierigheid bevredigd is
quote:Zal ik dit opvatten als contactadvertentie?
Op zondag 20 april 2003 20:08 schreef Barbara17 het volgende:
Hoi,Ik heb nog nooit met een ander meisje gezoend, maar wil het wel heel graag eens proberen.
groetjes Barbara
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 13:31 schreef mrmiddel het volgende:
Hum.. zoenen met een man? Nooit gedaan.. maar lijkt me opzich wel interessant
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 10:07 schreef Butt_Plugg het volgende:
Mannen die met elkaar zoenen YUK
Vrouwen die met elkaar zoenen
![]()
quote:Ik zoen alleen met DR.
Op zondag 20 april 2003 00:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had BIJNA met nietzman gezoend.
quote:Juist, en het blijft niet bij zoenen alleen.
Op woensdag 11 juni 2003 11:34 schreef nietzman het volgende:[..]
Ik zoen alleen met DR.
quote:Wat? Serieus?
Op woensdag 11 juni 2003 11:34 schreef nietzman het volgende:
Ik heb met Flipneus gezoend, trouwens.
quote:Het oraal stimuleren van jou joekeloekus blijft mijn favoriete bezigheid.
Op woensdag 11 juni 2003 11:35 schreef Diverse_Reality het volgende:
Juist, en het blijft niet bij zoenen alleen..
quote:Ja, maar ik dacht aan jou hoor. Het was al heel lang geleden, voor jou.
Op woensdag 11 juni 2003 11:35 schreef Diverse_Reality het volgende:
Wat? Serieus?.
quote:Hmm, en met die knots van jou is ook niks mis.
Op woensdag 11 juni 2003 11:36 schreef nietzman het volgende:[..]
Het oraal stimuleren van jou joekeloekus blijft mijn favoriete bezigheid.
quote:Oh ok, gelukkig. Had ik al verteld over de buurvrouw?
Op woensdag 11 juni 2003 11:38 schreef nietzman het volgende:[..]
Ja, maar ik dacht aan jou hoor. Het was al heel lang geleden, voor jou.
quote:Buurvrouw? Buurvrouw?
Op woensdag 11 juni 2003 11:57 schreef Diverse_Reality het volgende:
Oh ok, gelukkig. Had ik al verteld over de buurvrouw?
Vertel!
quote:Ehm tja, die vroeg of ik in haar kamer even een lamp kon ophangen. En toen ging ze zelf op het bed liggen, met inkijk en al... Tja, je snapt de rest wel?
Op woensdag 11 juni 2003 11:58 schreef nietzman het volgende:[..]
Buurvrouw? Buurvrouw?
Vertel!
quote:Toen wij nog niets hadden, woonde jij nog op de Heide, en woonde de eerstedebeste buurvrouw 5 kilometer verder op.
Op woensdag 11 juni 2003 12:02 schreef Diverse_Reality het volgende:
Toen hadden wij ook nog niks, hoor!
Je liegt dat je barst, stuk ongeluk!
quote:Oh, nietzie... Sorry, we hadden misschien net verkering
Op woensdag 11 juni 2003 12:05 schreef nietzman het volgende:Toen wij nog niets hadden, woonde jij nog op de Heide, en woonde de eerstedebeste buurvrouw 5 kilometer verder op.
Trouwens, daar had je noggeeneens stroom, laat staan een lamp.Je liegt dat je barst, stuk ongeluk!
Ik was dronken, en een gast die ik kende stak zijn tong naar me uit, dus ik loop naar hem toe...en beweeg me tong, maar de coordinatie was niet echt goed meer dus ik stond lekker zijn tong af te likken
Naja ik vond het niet erg, niks om me voor te schamen, behalve dat hij met z'n vriendin stond
quote:Ik weet het even niet schat, ik zit vol met gevoelens van walging op het moment. Met een
Op woensdag 11 juni 2003 12:07 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik zou het nog vertellen maar durfde niet. Vergeef je me?.
.
Blijf maar even uit mijn buurt.
quote:Ik weet het, ranzig maar wou het toch graag eens proberen. Weet ook niet wat me overkwam. Daarna meteen onder de douche gesprongen, voelde me echt zo vies.
Op woensdag 11 juni 2003 12:22 schreef nietzman het volgende:Ik weet het even niet schat, ik zit vol met gevoelens van walging op het moment. Met een
vrouw
nog wel.
Blijf maar even uit mijn buurt.
Het beviel ook helemaal niet hoor! Jij kan alles veel lekkerder! .
.
.
quote:Ik mag ook hopen dat dat 'vreemde vlees' wat we in het begin van onze relatie aten, de buurvrouw was. Ik zou niet met mezelf kunnen leven als dat onmens nog in leven was.
Op woensdag 11 juni 2003 12:25 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik weet het, ranzig maar wou het toch graag eens proberen. Weet ook niet wat me overkwam. Daarna meteen onder de douche gesprongen, voelde me echt zo vies.Het beviel ook helemaal niet hoor! Jij kan alles veel lekkerder!
.
.
.
quote:Wees gerust, nadat ze dreigde met doorvertellen, uiteraard om wat meer geweldige sex met mij los te peuteren, heb ik haar omgebracht.
Op woensdag 11 juni 2003 12:29 schreef nietzman het volgende:Ik mag ook hopen dat dat 'vreemde vlees' wat we in het begin van onze relatie aten, de buurvrouw was. Ik zou niet met mezelf kunnen leven als dat onmens nog in leven was.
Nu gaat het al een hele poos goed met me hoor!
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 15:51 schreef sunbloem het volgende:
ja wel een aantal keer met een vrouw gezoend. Niks mis mee
Overigens voor de hetero-heren hier, die zich niet schamen voor een experimentje hier en daar.
quote:bloemetje toch!
Op woensdag 11 juni 2003 15:51 schreef sunbloem het volgende:
ja wel een aantal keer met een vrouw gezoend. Niks mis mee
quote:Ja, en dat is best leuk.
Op woensdag 11 juni 2003 16:38 schreef SCH het volgende:
Kun je ook met vrouwen zoenen dan?
quote:oohw dat wist je toch wel
Op woensdag 11 juni 2003 16:36 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
bloemetje toch!
quote:nee hoor. ik ben weer iets over je te weten gekomen
Op donderdag 12 juni 2003 12:03 schreef sunbloem het volgende:[..]
oohw dat wist je toch wel