Deze topics van Idi00t overlappen elkaar voor een groot deel en bovendien hadden we al:
[Centraal] Belastingaangifte 2002
Misschien ook maar een centraal BKR topic? en je niet tot je nek in de schulden steken...
quote:Goed idee. Beide trouwens.
Op dinsdag 6 mei 2003 03:02 schreef k_man het volgende:
Misschien ook maar een centraal BKR topic? en je niet tot je nek in de schulden steken...
quote:Er is geen *trommelt ongeduldig met de vingers op tafel*-smiley...
Op dinsdag 6 mei 2003 07:53 schreef Cynix ® het volgende:
Goed idee. Beide trouwens.
Ik kijk er vanmiddag even naar, moet nu werken om mijn eigen geldzaken op orde te houden.
Verder zijn er twee actieve topics over wie lid is van welke bond en waarom.
Ow, en is het nodig dat het 62e topic over het opstellen van een goed CV lang open blijft?
Kan dicht, want er was blijkbaar allang een deel IV (prematuur geopend) daar is de discussie nu al zoveel verder dat het openhouden van deel 3 alleen nog maar tot verwarring leidt.
[edit] al opgelost..
Geen idee wat Cynix en ToBe met die topics willen, zoveel kom ik hier niet. Maar ik post wel even in hun topic in admin dat je ze zoekt.
quote:Jah, zou handig zijn.
Op maandag 19 mei 2003 16:00 schreef YPPY het volgende:
Hoi k_man!Geen idee wat Cynix en ToBe met die topics willen, zoveel kom ik hier niet. Maar ik post wel even in hun topic in admin dat je ze zoekt.
quote:Ik zie dat je 'm al vakkundig dichtgegooid hebt.
Op vrijdag 16 mei 2003 21:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[Centraal] Beleggen & Aandelen Deel 3Kan dicht, want er was blijkbaar allang een deel IV (prematuur geopend) daar is de discussie nu al zoveel verder dat het openhouden van deel 3 alleen nog maar tot verwarring leidt.
[edit] al opgelost..
quote:Misschien ook maar een [Centraal] BKR-topic?
Op vrijdag 16 mei 2003 20:54 schreef k_man het volgende:
Er is geen *trommelt ongeduldig met de vingers op tafel*-smiley...(maar wel vier topics over BKR registratie).
quote:Bekijk ik zo ook even. Tijd voor een grote opruimactie. Punt is dat ik ook weer niet wil doorslaan naar alleen maar centrale topics.
Verder zijn er twee actieve topics over wie lid is van welke bond en waarom.Ow, en is het nodig dat het 62e topic over het opstellen van een goed CV lang open blijft?
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 03:02 schreef k_man het volgende:
Misschien ook maar een centraal BKR topic?
quote:Fijn dat je na 14 dagen dat ook bedenkt.
Op dinsdag 20 mei 2003 08:42 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien ook maar een [Centraal] BKR-topic?
quote:Daar komt het nu weer op neer. Hou dit forum nou gewoon eens een keer goed bij. Of zoek er iemand voor die wel de motivatie heeft.
Op dinsdag 20 mei 2003 08:42 schreef Cynix ® het volgende:
Tijd voor een grote opruimactie.
quote:En weer eentje: Vakantiebaantje
Op dinsdag 15 april 2003 15:41 schreef k_man het volgende:
bijbaantjes, vakantiewerk
studentenbaantjes??
Wat is een leuke bijbaan?
Bijbaantje
Wat voor werk ga jij in de zomervakantie doen ?
Vakantiewerk
quote:Tuurlijk wel! Ik kijk in al jouw topics.
Op vrijdag 23 mei 2003 19:52 schreef k_man het volgende:er kijkt hier echt nooit een mod hè?
quote:Wauw, een fan!
Op vrijdag 23 mei 2003 19:52 schreef YPPY het volgende:[..]
Tuurlijk wel! Ik kijk in al jouw topics.
![]()
Maar ToBe en Cynix laten het hier een beetje afweten.
zo gaat dat
Voorlopige aanslag??? Que???
Topics over belastingteruggave, -opgave en aanslag zijn er al meerdere.
werken in Duitsland of Belgie
Er is een recent topic over werken in het buitenland.
Partime baan, wat verdien je waar?
Is een centraal topic voor.
quote:Ach, iedereen wil een beetje aandacht voor zijn of haar vraag. Ik kan natuurlijk niet alles in een handjevol [Centrale] topics laten plaatsen. Maar er zijn er nu inmiddels een stuk of 10, voor de wel erg regelmatig voorkomende onderwerpen, waar vaak ook niet erg veel discussiemogelijkheden over zijn, zoals "Wat verdien jij?" of "Wat verdient een [...]?".
Op vrijdag 23 mei 2003 19:57 schreef k_man het volgende:
Maar ToBe en Cynix laten het hier een beetje afweten.
Misschien moeten er nog een paar bijkomen, vooral voor de tpyische "oneliner-topics" dus. Tip me gerust als je nog suggesties hebt, vergeet alleen niet dat er nog wel wat te discussiëren over moet blijven en dat niet elke vraag of opmerking over bijvoorbeeld [solliciteren] of [buitenland] altijd op één hoop geveegd kan worden.
quote:Niet alles kan op een hoop, maar wel veel meer dan nu.
Op zaterdag 14 juni 2003 12:02 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, iedereen wil een beetje aandacht voor zijn of haar vraag. Ik kan natuurlijk niet alles in een handjevol [Centrale] topics laten plaatsen. Maar er zijn er nu inmiddels een stuk of 10, voor de wel erg regelmatig voorkomende onderwerpen, waar vaak ook niet erg veel discussiemogelijkheden over zijn, zoals "Wat verdien jij?" of "Wat verdient een [...]?".Misschien moeten er nog een paar bijkomen, vooral voor de tpyische "oneliner-topics" dus. Tip me gerust als je nog suggesties hebt, vergeet alleen niet dat er nog wel wat te discussiëren over moet blijven en dat niet elke vraag of opmerking over bijvoorbeeld [solliciteren] of [buitenland] altijd op één hoop geveegd kan worden.
Zeg nou zelf, hoe veel topics moeten er zijn over het schrijven van een goede sollicitatiebrief, het voeren van een sollicitatiegesprek of het opstellen van een goed CV? De tips die je de één geeft, zullen net zo hard gelden voor de ander.
En dat doe je dus niet. Als je net je tips hebt gegeven in het topic van de ene TS, ga je dat niet een paar dagen later weer doen in het topic van de volgende. In die zin krijgt iemand waarschijnlijk juist meer aandacht dmv een centraal topic. Of in ieder geval meer bruikbare info.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |