Afijn, hier kun je al je vragen en kritiek kwijt over het (ontbreken van het) modereren, gesignaleerde dubbele topics, gewenste slotjes, aanpassingen in topictitels etc.
Voorstellen en ideeën ter verbetering van het forum zijn natuurlijk ook welkom.
Kan Hoe oud ben je en wat verdien jij?? dicht? Er lopen al uch topics over deze vraag.
beleggen in aandelen
[Centraal] Aandelen.......
wie doet er aan beleggen
geld terug (of niet) van de belasting
Aangifte 2002 gedaan: Wat betalen of krijg je?
Belastingdienst terug of betalen?
topics over je salaris
Hoe oud ben je en wat verdien jij??
Hoe is mijn salaris?
Wat verdien jij?
bijbaantjes, vakantiewerk
studentenbaantjes??
Wat is een leuke bijbaan?
Bijbaantje
Wat voor werk ga jij in de zomervakantie doen ?
Vakantiewerk
een goed cv
Hoe persoonlijk mag je in je CV zijn ?
goede cv ?
[Dit bericht is gewijzigd door k_man op 15-04-2003 15:50]
quote:Done. Thanx.
Op dinsdag 15 april 2003 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
Kan Hoe oud ben je en wat verdien jij?? dicht? Er lopen al uch topics over deze vraag.
Ik zal proberen wat centrale topics te maken voor erg algemene zaken.
quote:Thanx, ik zal ze allemaal nalopen. Ik zie zelfs dat er nog meer dubbele topics zijn dan diegene die je hier aanhaalt. Ik geef toe dat dit forum ff opgeschoond moet worden en zal daar zo snel mogelijk mee beginnen.
Op dinsdag 15 april 2003 15:41 schreef k_man het volgende:
Dubbel
quote:Opgeschoon én bijgehouden.
Op dinsdag 15 april 2003 17:14 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Thanx, ik zal ze allemaal nalopen. Ik zie zelfs dat er nog meer dubbele topics zijn dan diegene die je hier aanhaalt. Ik geef toe dat dit forum ff opgeschoond moet worden en zal daar zo snel mogelijk mee beginnen.
Maar het wordt idd tijd er eens serieus werk van te maken.
quote:Dit forum is JUIST geschikt voor dit soort onderwerpen. Als je dingen wilt melden over deze onderwerpen, vooral doen!
Op donderdag 17 april 2003 14:44 schreef oYo het volgende:
't Zou leuk zijn indien dit forum wat meer serieuze inhoud zou krijgen. Naast geld-en werkzaken kan er ook best wel economie, beurs, valuta etc bij.
Over aandelen/beurs is al het een en ander te vinden in een aantal topics.
Daar zijn er inmiddels ook bosjes van nl.
waarom dicht? moet ie in een centraal topic? of is het vanwege de scheldpartijen? in het laatste geval zou ik liever hebben dat je hem zou opschonen, in het eerste geval vond ik ,in mijn specifieke geval een topic gerechtvaardigd was, omdat ik wel wat reacties wilde en niet dat ik na mijn post geen enkele reactie krijg.. (wat het grote risico is bij een centraal topic over DAT odw. )
quote:Wat is dan nog het nut van het centrale topic over wat een goed salaris is?
Op vrijdag 25 april 2003 21:49 schreef ToBe het volgende:
bhfh, ik heb hem opgeruimd, het was een zooitje, hij is nu weer open. Het was absoluut niet jouw fout. Hij is nu weer open.
quote:Centraal?
Op zaterdag 26 april 2003 10:15 schreef k_man het volgende:
Wat is dan nog het nut van het centrale topic over wat een goed salaris is?
quote:Ja, mijn fout. Bij nader inzien doelde ik op het 'Wat verdien jij?' topic. Dat is een wat andere invalshoek. De verwarring bij mij komt denk ik doordat, toen dat topic tot Centraal gepromoveerd werd, wel een aantal topics in de 'wat is een goed salaris voor...?' sfer gesloten is.
Op zondag 27 april 2003 10:57 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Centraal?
Dat topic moet ik dan ff gemist hebben.
Tevens nog wat andere topics gesloten, een topic [Centraal] gemaakt en de huisregels geupdate.
quote:Is al opgelost trouwens
Op donderdag 1 mei 2003 19:15 schreef Light het volgende:
Dubbel
Wie werkt er nog meer op 5 mei?
Wie moet er maandag wel/niet werken? [Bevrijdings]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |