quote:Het gaat niet om de persoon Pim hier of wat iemand van hem dacht..
Op dinsdag 15 april 2003 10:35 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
De hele impact is zwaar gehyped..
Pimmie werd neergezet als een soort van halfgod.. Terwijl het eigenlijk een onbekwaam politicus was die zei wat men wilde horen en met onmogelijke oplossingen kwam..
Een aanslag op de democratie is imo dus zwaar overdreven...
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 10:38 schreef Tigress74 het volgende:Iemand om zijn/haar ideeen vermoorden noemen we een dictatuur en geen democratie...
quote:"gewone"zaak ..hmm gezellie ..dus als ik wouter bos als een gevaar voor nederland zie en ik schiet hem af , gewoon executeer. dan is het een gewone moordzaak .hmm 2 en een half jaar later ben ik dus vrij.
Op dinsdag 15 april 2003 10:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
De rechter is het met mij eens..(geloof ik)
Hij zei dat de "aanslag" op de democratie binnen de juiste proporties gezien moeten worden..
Ook wordt het behandeld als een gewone moordzaak..
Goede zaak..
quote:mee eens, wat zou hier erger aan zijn dan dat mijn vader wordt vermoord?
Op dinsdag 15 april 2003 10:44 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
"gewone"zaak ..hmm gezellie ..dus als ik wouter bos als een gevaar voor nederland zie en ik schiet hem af , gewoon executeer. dan is het een gewone moordzaak .hmm 2 en een half jaar later ben ik dus vrij.
Nee dan vind het linkse gepeupel dat de dienst uitmaakt in nederland dat het een racistische moord is en dus extra bestraft moet worden. maar aangezien volkert een links persoon is , en pim rechts is het geen politieke moord maar een gewone moordzaak moet ik er van
quote:2.5 jaar is belachelijk..
Op dinsdag 15 april 2003 10:44 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
"gewone"zaak ..hmm gezellie ..dus als ik wouter bos als een gevaar voor nederland zie en ik schiet hem af , gewoon executeer. dan is het een gewone moordzaak .hmm 2 en een half jaar later ben ik dus vrij.
quote:Reken maar dat als wouter bos afgeschoten wordt het plotseling wel een politieke moord is , en de dader zwaar bestraft wordt.
Op dinsdag 15 april 2003 10:46 schreef kepler het volgende:[..]
mee eens, wat zou hier erger aan zijn dan dat mijn vader wordt vermoord?
quote:Het is nu ook een politieke moord, alleen heeft dat geen invloed op de strafmaat.
Op dinsdag 15 april 2003 10:48 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Reken maar dat als wouter bos afgeschoten wordt het plotseling wel een politieke moord is , en de dader zwaar bestraft wordt.
quote:Ohw jawel....
Op dinsdag 15 april 2003 10:40 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
.
Volkert was geen dictator hoor..
Dit heeft niets met een dictatuur te maken!
Een democaties proces/ domocratie is aan regels gebonden maar heeft ook een aantal vrijheden.
Democatie is respecteren van elkaars mening....(dus niet het eens zijn ermee maar mensen de vrijheid laten hun mening te uiten mits niet kwetsend)
Dit is geschaad....
Als dit alleen als moord gezien zal worden denk ik dat ze een fout maken....de straf is te licht gezien de impact..
Ik bedoel ik vind Balkenende ook een creep...en de Christen Unie is ook zeker niet mijn partij..
En als ik deze mensen vanuit een politiek standpunt vermoord is mijn motief niet het vermoorden van een persoon maar het laten zwijgen van een groep, het vermoorden van een idee of standpunt, of het voorkomen van het verloop van een democraties proces.
Dit vind ik, samen met het feit dat hij er goed over nagedacht heeft...alles al bedacht had...zeer bewust bezig was en Fortuin niet vanuit persoonlijke redenen maar overduidelijk vanuit politieke redenen
(om zijn ideeen en mogelijke invloed) om het leven heeft gebracht door een vorm van uiterst koelbloedige moord, een goeie reden om hem levenslang te geven.
Puur mijn mening
quote:15 jaar eis .. 10 jaar krijgen 6 jaar zitten , maar omdat ik lief ben mag ik na 2 en een half jaar weer thuis hoor
Op dinsdag 15 april 2003 10:48 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
2.5 jaar is belachelijk..
Voor moord moet, ondanks alle omstandigheden, minimaal 15 jaar krijgen..
quote:omdat het een aanslag op de democratie is
Op dinsdag 15 april 2003 10:48 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Reken maar dat als wouter bos afgeschoten wordt het plotseling wel een politieke moord is , en de dader zwaar bestraft wordt.
quote:dat bedoel ik , omdat het dus een moord op een rechtse politicus is , als het op een linkse was dan was het wel van invleod op de strafmaat. maar dat is typisch Nederland
Op dinsdag 15 april 2003 10:49 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Het is nu ook een politieke moord, alleen heeft dat geen invloed op de strafmaat.
.
quote:Het gaat er niet om of de moord erger is...
Op dinsdag 15 april 2003 10:46 schreef kepler het volgende:[..]
mee eens, wat zou hier erger aan zijn dan dat mijn vader wordt vermoord?
Maar in dit geval gaat het om een executie en ik vind dat de impact zeker mee mag wegen voor de strafmaat.
Dat komt dus zeg maar erbij
quote:En ik vind dat niet kloppen
Op dinsdag 15 april 2003 10:49 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Het is nu ook een politieke moord, alleen heeft dat geen invloed op de strafmaat.
.
quote:Het zou pas een dictatuur zijn als hij iov "de leider" van het land vermoord zou worden..
Op dinsdag 15 april 2003 10:50 schreef Tigress74 het volgende:Puur mijn mening
quote:Hear hear!!
Op dinsdag 15 april 2003 10:51 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
dat bedoel ik , omdat het dus een moord op een rechtse politicus is , als het op een linkse was dan was het wel van invleod op de strafmaat. maar dat is typisch Nederland
En het liefste hebben we allemaal dat Volkert word gesleeept door de straat achter een auto aan, en als hij dan al zn vel heeft open liggen, hem bij een stel pitbulls gooien. Dat zouden we het liefste zien...
Goeiemorgen hier trouwens!
quote:Iedereen die voor moord veroordeeld wordt mag van mij levenslang krijgen.
Op dinsdag 15 april 2003 10:48 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
2.5 jaar is belachelijk..
Voor moord moet, ondanks alle omstandigheden, minimaal 15 jaar krijgen..
Maar omdat deze straffen nu niet bestaan (zo worden ze in ieder geval nu niet gehanteerd helaas) vind ik dat in dit geval het politieke aspect mee moet wegen.
quote:Hij krijgt iig geen levenslang hoor ik net..
Op dinsdag 15 april 2003 10:53 schreef Tigress74 het volgende:[..]
En ik vind dat niet kloppen
Ik vind dat dat zeker wel invloed mag hebben...
quote:dat hij een zwaardere straf moet krijgen omdat hij er bewust over na heeft gedacht vindt ik terecht.
Op dinsdag 15 april 2003 10:50 schreef Tigress74 het volgende:[..]
En als ik deze mensen vanuit een politiek standpunt vermoord is mijn motief niet het vermoorden van een persoon maar het laten zwijgen van een groep, het vermoorden van een idee of standpunt, of het voorkomen van het verloop van een democraties proces.
Dit vind ik, samen met het feit dat hij er goed over nagedacht heeft...alles al bedacht had...zeer bewust bezig was en Fortuin niet vanuit persoonlijke redenen maar overduidelijk vanuit politieke redenen
(om zijn ideeen en mogelijke invloed) om het leven heeft gebracht door een vorm van uiterst koelbloedige moord, een goeie reden om hem levenslang te geven.Puur mijn mening
dat het jouw mening is respecteer ik, maar ik ben het er niet mee eens
[Dit bericht is gewijzigd door kepler op 15-04-2003 10:57]
quote:Neuh gewoon ergens in een kerker flikkeren en de eerste 25 jaar er niet meer naar om kijken , behalve wat voedsel en water door het celluikje duwen.
Op dinsdag 15 april 2003 10:54 schreef Bastard het volgende:[..]
Hear hear!!
En het liefste hebben we allemaal dat Volkert word gesleeept door de straat achter een auto aan, en als hij dan al zn vel heeft open liggen, hem bij een stel pitbulls gooien. Dat zouden we het liefste zien...
quote:*PETS*
Op dinsdag 15 april 2003 10:55 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Hij krijgt iig geen levenslang hoor ik net..
Goede zaak..
Slechte zaak... het gaat hier om de moordenaar van de democratie in mijn ogen.
Maar wat voor straf hij ook krijgt opgelegd, tis te weinig en brengt Pimmetje er niet mee terug.
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 10:51 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
dat bedoel ik , omdat het dus een moord op een rechtse politicus is , als het op een linkse was dan was het wel van invleod op de strafmaat. maar dat is typisch Nederland
quote:slechte zaak .. erg slechte zaak ... nog effe en hij krijgt weer vrijspraak door een vormfout.
Op dinsdag 15 april 2003 10:55 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Hij krijgt iig geen levenslang hoor ik net..
Goede zaak..
quote:Het gaat om de moordenaar van Pimmie..Pimmie was een mens..
Op dinsdag 15 april 2003 10:56 schreef Bastard het volgende:[..]
*PETS*
Slechte zaak... het gaat hier om de moordenaar van de democratie in mijn ogen.
Maar wat voor straf hij ook krijgt opgelegd, tis te weinig en brengt Pimmetje er niet mee terug.
quote:pas dan de straf voor iedereen aan, maar ga het niet tijdelijk veranderen voor 1 persoon (misschien alleen vanwege de publieke 'druk' )
Op dinsdag 15 april 2003 10:54 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Maar omdat deze straffen nu niet bestaan (zo worden ze in ieder geval nu niet gehanteerd helaas) vind ik dat in dit geval het politieke aspect mee moet wegen.
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 10:57 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
slechte zaak .. erg slechte zaak ... nog effe en hij krijgt weer vrijspraak door een vormfout.
quote:reken maar op 5 jaar maximaal .. misschien heb je geluk en wordt het 15 jaar , waarna hij dus na 2 en half jaar buiten staat
Op dinsdag 15 april 2003 10:59 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
.
Nee, dat zeker niet.. Hoewel er genoeg fouten gemaakt zijn...
Ik ga er van uit dat ie toch wel minimaal 15 jaar gaat krijgen..
Dat zou ik wel terecht vinden..
(en hopelijk mij tegen het lijf)
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 15-04-2003 11:00]
quote:Wat je nu zegt houd in dat je mensen een vrijbrief geeft om mensen die een andere mening hebben en deze uiten de mond te snoeren op welke manier dan ook...
Op dinsdag 15 april 2003 10:53 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Het zou pas een dictatuur zijn als hij iov "de leider" van het land vermoord zou worden..
Als een burger zoiets doet zie ik niet in hoe dat aan de huidige politieke structuur van een land zou veranderen..
En als wij (de rechtstaat) dit accepteren dan accepteren wij iets dat tegen alle democratische wetten indruist
Vrijheid van meningsuiting is een democraties recht...iedereen die deze wet met voeten treed gaat hiermee rechtstreeks tegen de democratie in
quote:Mooi, ik hoop dat jij dan ook 18 jaar krijgt.
Op dinsdag 15 april 2003 11:00 schreef Strolie75 het volgende:
18 jaar, over maximaal 12 jaar loopt hij weer buiten.(en hopelijk mij tegen het lijf)
quote:Hi Bastard
Op dinsdag 15 april 2003 10:54 schreef Bastard het volgende:[..]
Hear hear!!
quote:Tegen die tijd wordt ik dan waarschijnlijk gesteenigd.
Op dinsdag 15 april 2003 11:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mooi, ik hoop dat jij dan ook 18 jaar krijgt..
quote:18 jaar oke voorarrest - 1jaar = 17 jaar 2/3 = 11 jaar en 3 maanden.. afronden naar beneden is 11 jaar .
Op dinsdag 15 april 2003 11:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij heeft 18 jaar gekregen..
quote:Het is inderdaad diep en dieptriest.
Op dinsdag 15 april 2003 11:02 schreef Bastard het volgende:
Ik heb trouwens ook helemaal geen zin om hier verder op in te gaan.
[centraal topic] Zaak Fortuyn (deel 10)
quote:Dat zei ik toch ook al..iedere bewezen moord mag van mij levenslang krijgen...dit is een mooi punt om ermee te beginnen en dan hiermee door te gaan...
Op dinsdag 15 april 2003 10:58 schreef kepler het volgende:[..]
pas dan de straf voor iedereen aan, maar ga het niet tijdelijk veranderen voor 1 persoon (misschien alleen vanwege de publieke 'druk' )
quote:Ik denk niet dat je de definitie van dictatuur helemaal begrijpt..
Op dinsdag 15 april 2003 11:00 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Wat je nu zegt houd in dat je mensen een vrijbrief geeft om mensen die een andere mening hebben en deze uiten de mond te snoeren op welke manier dan ook...
Dit zijn en blijven kenmerken van een dictatuur....en het maakt dan niet uit of je dit als burger doet of als 'leider'
Ik heb het over een kenmerk....En als wij (de rechtstaat) dit accepteren dan accepteren wij iets dat tegen alle democratische wetten indruist
Vrijheid van meningsuiting is een democraties recht...iedereen die deze wet met voeten treed gaat hiermee rechtstreeks tegen de democratie in
code:Er is pas sprake van een dictatuur als er een dictator de wetten bepaald..dic·ta·´tuur (de ~ (v.)) 1 regering door een dictator => dictatorschap
2 door een dictator geregeerd land
3 dwingende macht
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 11:01 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Tegen die tijd wordt ik dan waarschijnlijk gesteenigd.
quote:Voorarrest gaat er ook nog af
Op dinsdag 15 april 2003 11:00 schreef Strolie75 het volgende:
18 jaar, over maximaal 12 jaar loopt hij weer buiten.(en hopelijk mij tegen het lijf)
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 10:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
.
Wat is dit nou weer voor rechtse propaganda..
Wat een onzin zeg..
Die hoer zou levenslang moeten krijgen. Moordenaar van Pim,.... en van de democratie ! Tis verschrikkelijk wat die fuckup gedaan heeft. In Amerika zou die cunt dik 345 jaar + levenslang gekregen hebben.
En hier ...... Hier 18 ,... over 15 staat die buiten !
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 11:01 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Mooi, ik hoop dat jij dan ook 18 jaar krijgt.
.
quote:Ik had het over kenmerken van een dictatuur...geen vrijheid van meningsuiting en mensen straffen voor uiten van mening of voorkomen dat ze dat doen..
Op dinsdag 15 april 2003 11:03 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik denk niet dat je de definitie van dictatuur helemaal begrijpt..
code:Er is pas sprake van een dictatuur als er een dictator de wetten bepaald..dic·ta·´tuur (de ~ (v.)) 1 regering door een dictator => dictatorschap
2 door een dictator geregeerd land
3 dwingende macht
quote:11 jaar officieel 2/3 van de straftijd maar reken op 5 jaar
Op dinsdag 15 april 2003 11:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wat een cunt opmerking. ..........
Die hoer zou levenslang moeten krijgen. Moordenaar van Pim,.... en van de democratie ! Tis verschrikkelijk wat die fuckup gedaan heeft. In Amerika zou die cunt dik 345 jaar + levenslang gekregen hebben.
En hier ......
Hier 18 ,... over 15 staat die buiten !
quote:Eigenlijjk ook wel mooi, komende 18 jaar worden verkracht door dikke negers, en dan buiten komen en worden doodgeschoten
over 15 staat die buiten !
quote:Ik ga trouwens met je mee , het heeft toch geen nut .. onrecht is weer een geschied in NL , lang leven de linkse democratie
Op dinsdag 15 april 2003 11:02 schreef Bastard het volgende:
Ik heb trouwens ook helemaal geen zin om hier verder op in te gaan.
quote:Ho ! vereerd door dikke negers, hou er rekening mee dat volkert de vijand van de allochtone medemens heeft afgeschoten , aangezien 2/3 van de gedetineerde van allochtone afkomst is , heeft volkert aanhagers zat in de gevangenis .
Op dinsdag 15 april 2003 11:07 schreef Bastard het volgende:[..]
Eigenlijjk ook wel mooi, komende 18 jaar worden verkracht door dikke negers, en dan buiten komen en worden doodgeschoten
quote:Whoehahahahaha....... ik zou het hem gunnen
Eigenlijjk ook wel mooi, komende 18 jaar worden verkracht door dikke negers, en dan buiten komen en worden doodgeschoten
Iemand 5 keer schieten van zo dichtbij..... wat een fuckup Hoe kan je,.... hoe durf je,......
Moordenaars met zo'n voorbedachte rade mogen van mij publiek gefusilleerd worden
quote:
quote:Denk toch niet dat dat zo gezien zal worden in de gevangenis
Op dinsdag 15 april 2003 11:09 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Ho ! vereerd door dikke negers, hou er rekening mee dat volkert de vijand van de allochtone medemens heeft afgeschoten , aangezien 2/3 van de gedetineerde van allochtone afkomst is , heeft volkert aanhagers zat in de gevangenis .
quote:Ach, voordeel is dan dat het bij iedereen nog vers in het geheugen ligt.
Op dinsdag 15 april 2003 11:07 schreef Lord Dreamer het volgende:
11 jaar officieel 2/3 van de straftijd maar reken op 5 jaar
quote:Misschien lost hij het zelf wel op
Op dinsdag 15 april 2003 11:11 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ach, voordeel is dan dat het bij iedereen nog vers in het geheugen ligt.
Heb wel onwijs medelijden met zijn vrouw en kind..
Ik weet niet hoe zijn vrouw hier allemaal over denkt natuurlijk..
Maar wat denk je van die kleine....opgroeien met het idee dat volkert je vader is....dat kind heeft geen leven....omgeving zal er ook niet al te positief op reageren denk ik zo....
Nee, ik wil er niet aan mee doen.
quote:Links of rechts zou hier niet moeten uitmaken....
Op dinsdag 15 april 2003 11:17 schreef Bastard het volgende:
En dan zie je linkse klootzakken hier gniffelen omdat hij een lagere straf krijgt.. zullen we Bos ook ff afschieten, zouden ze dan hetzelfde piepen?Nee, ik wil er niet aan mee doen.
quote:Tuurlijk niet, dan was het een politieke moord en zo'n enge racist moeten ze levenslang opsluiten.
En dan zie je linkse klootzakken hier gniffelen omdat hij een lagere straf krijgt.. zullen we Bos ook ff afschieten, zouden ze dan hetzelfde piepen?
Nederland
Hoi Gijzen.
quote:Ik snap je strol
Op dinsdag 15 april 2003 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga even in het zonnetje zitten.
Nederland
Hoi Gijzen.
quote:Zullen we anders naar Belgie gaan met zijn allen
Op dinsdag 15 april 2003 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga even in het zonnetje zitten.
Nederland
Hoi Gijzen.
quote:ik ben anders zo links als mijn naamgenoot bos hoor maar ik had ook gehoopt dat Volkert de rest van zijn leven waskijpers in elkaar mag gaan zetten net als alle andere moodenaars
En dan zie je linkse klootzakken hier gniffelen omdat hij een lagere straf krijgt.. zullen we Bos ook ff afschieten, zouden ze dan hetzelfde piepen?Nee, ik wil er niet aan mee doen.
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 11:18 schreef Chocobo het volgende:
Ben het ook wel zat eigenlijk,........ terug naar Gijsjes onderwerpen anders ?
Nog een half uurtje en eten
*honger heeft*
quote:nee daar word je blij van om bij iedere inval vd rijkswacht je interieur weer opnieuw mag gaan bestellen.
Op dinsdag 15 april 2003 11:21 schreef Chocobo het volgende:[..]
Zullen we anders naar Belgie gaan met zijn allen
quote:nog meer dan een half uur helaas, kga pas om 12.15 eten
Op dinsdag 15 april 2003 11:23 schreef Tigress74 het volgende:[..]
doe maar...
Nog een half uurtje en eten
*honger heeft*
quote:12 jaar..
Wat een cunt opmerking. ..........
En hier ......
Hier 18 ,... over 15 staat die buiten !
quote:Kunnen we dan niet gewoon naar een lekker tropisch eiland ofzo gelijk
Op dinsdag 15 april 2003 11:21 schreef Chocobo het volgende:[..]
Zullen we anders naar Belgie gaan met zijn allen
quote:Ach zo voorkom je wel dat je 10 jaar op dezelfde bank naar hetzelfde behang zit te staren toch
Op dinsdag 15 april 2003 11:23 schreef Magneet het volgende:[..]
nee daar word je blij van om bij iedere inval vd rijkswacht je interieur weer opnieuw mag gaan bestellen.
quote:dat is ook weer waar, enige wat ik wilde zeggen is dat je in belgie denk ik slechter af bent dan hier op sommige gebieden
Op dinsdag 15 april 2003 11:26 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Ach zo voorkom je wel dat je 10 jaar op dezelfde bank naar hetzelfde behang zit te staren toch
Positief blijven
quote:He verdomme
Op dinsdag 15 april 2003 11:23 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
12 jaar..
En kijk nou eens welke uitspraak ik quotte..
Ik ben klaar trouwens,... ik wil Gijzen
quote:Zoiets als "The Blue Lagoon"
Op dinsdag 15 april 2003 11:24 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Kunnen we dan niet gewoon naar een lekker tropisch eiland ofzo gelijk
Lekker in een hangmat....aan het strand....drankje erbij....lekker weer...
Ohw ennuh....geen politieke partijen ..dat lijkt mij helemaal
quote:Kuaii
Op dinsdag 15 april 2003 11:28 schreef Chocobo het volgende:[..]
Zoiets als "The Blue Lagoon"
quote:So ? Ga dan !
Op dinsdag 15 april 2003 11:29 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Kuaii
ik wil terug naar het eiland waar we zijn gaan trouwen
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 11:30 schreef Chocobo het volgende:[..]
So ? Ga dan !
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 11:28 schreef Chocobo het volgende:[..]
Zoiets als "The Blue Lagoon"
Ontslag laat zn voordelen zien!!
quote:Whoehahahahaha
Op dinsdag 15 april 2003 11:31 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
te duur
quote:Henk
Op dinsdag 15 april 2003 11:32 schreef Bastard het volgende:
*Met koffie in de eerste zonnestralen gaat zitten*Ontslag laat zn voordelen zien!!
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 11:32 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Sparen
quote:Geniet er maar lekker van
Op dinsdag 15 april 2003 11:32 schreef Bastard het volgende:
*Met koffie in de eerste zonnestralen gaat zitten*Ontslag laat zn voordelen zien!!
quote:Tsja ach...je kan een vakantie zo duur maken als je zelf wilt...dus als jij het te duur vind dan moet je je eisen een beetje aanpassen
Op dinsdag 15 april 2003 11:34 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
lang sparen ja .. zal wel eeerst balkonia worden
quote:Topickillster
Op dinsdag 15 april 2003 11:36 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Tsja ach...je kan een vakantie zo duur maken als je zelf wilt...dus als jij het te duur vind dan moet je je eisen een beetje aanpassen
quote:lol ik kom er net vandaan van dat eiland , en daarnaast hebben ook nog ff gecruist in het caraibisch gebied dus onze vakantie van dit jaar zit er al op.
Op dinsdag 15 april 2003 11:36 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Tsja ach...je kan een vakantie zo duur maken als je zelf wilt...dus als jij het te duur vind dan moet je je eisen een beetje aanpassen
voor de rest de diverse verbouwingen aan ons huis, dus tja volgend jaar maar weer
quote:Wat zit je dan te klagen
Op dinsdag 15 april 2003 11:43 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
lol ik kom er net vandaan van dat eiland , en daarnaast hebben ook nog ff gecruist in het caraibisch gebied dus onze vakantie van dit jaar zit er al op.
voor de rest de diverse verbouwingen aan ons huis, dus tja volgend jaar maar weer
*ook weer op vakantie wil*
quote:en weer maar * Magneet is zo eten tot straks
Op dinsdag 15 april 2003 11:55 schreef Tigress74 het volgende:[..]
quote:Ik ben een hollander , en die klagen nu eenmaal veel
Op dinsdag 15 april 2003 11:53 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Wat zit je dan te klagen
Je bent net terug en dan nog een cruise ook..
Ja zo maak je het duur natuurlijk*ook weer op vakantie wil*
quote:Betekend dat: "Zow terug van lunch", als in ik ga nu, en ben zow terug...
Op dinsdag 15 april 2003 12:23 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Ik ben een hollander , en die klagen nu eenmaal veel
![]()
zow terug van lunch
quote:neuh ben net klaar
Op dinsdag 15 april 2003 12:25 schreef ChOas het volgende:[..]
Betekend dat: "Zow terug van lunch", als in ik ga nu, en ben zow terug...
of "Zow, terug van lunch", als in ben net geweest ?
quote:Als je vlak bij denhaag HS zit wil ik je mijn appeltje ook wel doneren hoor , brood niet ,dat is al op . maar het appeltje heb ik nog bewaard.
Op dinsdag 15 april 2003 12:52 schreef Magneet het volgende:
ik heb gegeten en me brood was op en aangezien ik ook geen geld bijheb moet ik het vanmiddag met mijn appel doen
quote:Even kopen dan he
Op dinsdag 15 april 2003 12:52 schreef Troel het volgende:
Ik moet nog eten maar heb geen eten mee...
quote:Je hebt gegeten terwijl je brood op was
Op dinsdag 15 april 2003 12:52 schreef Magneet het volgende:
ik heb gegeten en me brood was op en aangezien ik ook geen geld bijheb moet ik het vanmiddag met mijn appel doen
[Dit bericht is gewijzigd door Tigress74 op 15-04-2003 12:58]
quote:Dankje,..... ik train idd weer de laatste tijd
Op dinsdag 15 april 2003 12:52 schreef Tigress74 het volgende:
Ok net terug van lunchen .... was weer lekker
quote:Nee, ik heb koppijn en ga dus zo naar huis en dan eet ik daar wel
Op dinsdag 15 april 2003 12:53 schreef Chocobo het volgende:[..]
Even kopen dan he
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 12:54 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dankje,..... ik train idd weer de laatste tijd
quote:nee nadat ik gegeten had was me brood op ( duh ) maar heb geen geld bij om iets extra's te kopen. En LD, hoensbroek ligt niet echt in de buurt van den haag HS nee
Op dinsdag 15 april 2003 12:53 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Je hebt gegeten terwijl je brood op was
Je verhaal is een beetje vaag
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 12:58 schreef Tigress74 het volgende:[..]
trainen in wegwerken van eten zeker
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 13:04 schreef Nuongirl het volgende:
*Nuon heeft ook lekker gegetenen ga zo Senna naar school brengen en daarna weer op mijn `dakterras` zitten.
Misschien dat ik er vanmiddag nog even ben, maar anders vanavond weer
quote:
*Nuon heeft ook lekker gegetenen ga zo Senna naar school brengen en daarna weer op mijn `dakterras` zitten.
quote:*jaloers is*
quote:Het is geen echt dakterras hoor
Op dinsdag 15 april 2003 13:11 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
dak terras
quote:Tsja moet je je lunch maar niet als ontbijt misbruiken
Op dinsdag 15 april 2003 13:02 schreef Magneet het volgende:[..]
nee nadat ik gegeten had was me brood op ( duh ) maar heb geen geld bij om iets extra's te kopen. En LD, hoensbroek ligt niet echt in de buurt van den haag HS nee
quote:uuhm me ontbijt had ik om 9.30 gegeten en me lunch boterhammekes gewoon met de lunch maar vandaag waren 6 boterhammen dus niet genoeg
Op dinsdag 15 april 2003 13:12 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Tsja moet je je lunch maar niet als ontbijt misbruiken
ach joh een appeltje is gezond moet je maar denken en niks extra's kopen scheelt weer een rondje rennen
quote:ja . ja .. maaar jij kan in de zon zitten
Op dinsdag 15 april 2003 13:12 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Het is geen echt dakterras hoor
.
Maar het klinkt beter als een balkon
quote:6 boterhammen !!! en dan niet genoeg ??
Op dinsdag 15 april 2003 13:14 schreef Magneet het volgende:[..]
uuhm me ontbijt had ik om 9.30 gegeten en me lunch boterhammekes gewoon met de lunch maar vandaag waren 6 boterhammen dus niet genoeg
quote:4 bammetjes ( 2 dubbele ) met pindakaas en een beetje hagelslag
Op dinsdag 15 april 2003 13:17 schreef Tigress74 het volgende:[..]
6 boterhammen !!! en dan niet genoeg ??
Durf het bijna niet te vragen maar waar bestond je ontbijt uit dan ?
[Dit bericht is gewijzigd door Magneet op 15-04-2003 13:21]
quote:heb je een lintworm ?
Op dinsdag 15 april 2003 13:19 schreef Magneet het volgende:[..]
4 bammetjes ( 2 dubbele ) met pindakaas en een bttje hagelslag
![]()
quote:nee hoor, 2 jaar gelden zou ik smorgens 6 bammekes hebben gepakt en smiddags 10 of zo is ook wel te zien aan mijn horecaspoiler
Op dinsdag 15 april 2003 13:20 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
heb je een lintworm ?
quote:mijn god 16 boterhammen .. da is bijna een heel brood
Op dinsdag 15 april 2003 13:21 schreef Magneet het volgende:[..]
nee hoor, 2 jaar gelden zou ik smorgens 6 bammekes hebben gepakt en smiddags 10 of zo is ook wel te zien aan mijn horecaspoiler
quote:Je hebt dus vandaag al 10 boterhammen op !!
Op dinsdag 15 april 2003 13:19 schreef Magneet het volgende:[..]
4 bammetjes ( 2 dubbele ) met pindakaas en een beetje hagelslag
![]()
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 13:21 schreef Magneet het volgende:[..]
nee hoor, 2 jaar gelden zou ik smorgens 6 bammekes hebben gepakt en smiddags 10 of zo is ook wel te zien aan mijn horecaspoiler
En hoe komt het zo dat je nu terug bent naar maar 10 ?
quote:Ik ken wel wat hebben maar hij trekt het in extremen
Op dinsdag 15 april 2003 13:23 schreef Tigress74 het volgende:Zelfs sjoo is een kleine eter bij jou vergeleken
quote:*Likje geeft*
Op dinsdag 15 april 2003 13:24 schreef Tigress74 het volgende:[..]
quote:ik eet over het algemeen gewoon minder ook bij het avond eten. En oh ja ik heb ook nog een anatal jaar gehad dat ik 's avonds 2 keer het volgende maakte : boterham, kaas erop dan een laag bestaanda uit tomaat, komkommer of augurk dan weer kaas en dan weer een boterham dus dat waren er weer 4 meer dus 20 bammekes per dag
Op dinsdag 15 april 2003 13:24 schreef Tigress74 het volgende:[..]
quote:als ik het bij 2 bammeks per dag voor de lunsj en 2 voor ontbijt zou houden zou ik natuurlijk wel snel wat gewicht kwijtraken
Op dinsdag 15 april 2003 13:23 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Je hebt dus vandaag al 10 boterhammen op !!
Sorry maar daar kan ik zowat een week van lunchen
Zelfs sjoo is een kleine eter bij jou vergeleken
quote:Dat was dan wel je avondeten he hoop ik...
Op dinsdag 15 april 2003 13:27 schreef Magneet het volgende:[..]
ik eet over het algemeen gewoon minder ook bij het avond eten. En oh ja ik heb ook nog een anatal jaar gehad dat ik 's avonds 2 keer het volgende maakte : boterham, kaas erop dan een laag bestaanda uit tomaat, komkommer of augurk dan weer kaas en dan weer een boterham dus dat waren er weer 4 meer dus 20 bammekes per dag
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 13:29 schreef Magneet het volgende:[..]
als ik het bij 2 bammeks per dag voor de lunsj en 2 voor ontbijt zou houden zou ik natuurlijk wel snel wat gewicht kwijtraken
maar ja dan beginnen de gebruikers weer te klagen over de geluidsoverlast van mijn maag over de telefoon.
quote:snack........... om 20.30 of zow dus 2 1/2 uur na avondeten en 2 voor het naar bed gaan
Op dinsdag 15 april 2003 13:29 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Dat was dan wel je avondeten he hoop ik...
niet nog even de snack voor het slapen gaan ofzo ?
quote:note maken .. ga magneet nooit iets te eten aanbieden , hij vreet je koelkast zonder blikken of blozen leeg
Op dinsdag 15 april 2003 13:31 schreef Magneet het volgende:[..]
snack........... om 20.30 of zow dus 2 1/2 uur na avondeten en 2 voor het naar bed gaan
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 13:31 schreef Magneet het volgende:[..]
snack........... om 20.30 of zow dus 2 1/2 uur na avondeten en 2 voor het naar bed gaan
OK je deed toen lichamelijk zwaar werk...dan kan ik het wel begrijpen....alhoewel het dan nog een behoorlijke hoeveelheid eten is
quote:valt wel mee hoor doe ik alleen thuis.
Op dinsdag 15 april 2003 13:33 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
note maken .. ga magneet nooit iets te eten aanbieden , hij vreet je koelkast zonder blikken of blozen leeg
quote:daarom juist , gasten moeten zich thuis voelen
Op dinsdag 15 april 2003 13:35 schreef Magneet het volgende:[..]
valt wel mee hoor doe ik alleen thuis.
quote:zeurpiet .. ik heb nog geen zon gezien vandaag
Op dinsdag 15 april 2003 13:35 schreef Bastard het volgende:
Pfoe wat is het al warm he? Zweet als een otter, tis niet echt lekker in de volle zon zelfs
quote:sorry maar mijn ouders hebben een poging gedaan mij goed op te voeden en zijn daar in sommige opzichten nog goed in geslaagd ook
Op dinsdag 15 april 2003 13:36 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
daarom juist , gasten moeten zich thuis voelen
quote:Als je je maar douched voor vanavond
Op dinsdag 15 april 2003 13:35 schreef Bastard het volgende:
Pfoe wat is het al warm he? Zweet als een otter, tis niet echt lekker in de volle zon zelfs
quote:Over je opvoeding , dat zal wel goed zijn . maar je eetlust is wel heel erg gezond
Op dinsdag 15 april 2003 13:37 schreef Magneet het volgende:[..]
sorry maar mijn ouders hebben een poging gedaan mij goed op te voeden en zijn daar in sommige opzichten nog goed in geslaagd ook
quote:het ergste is dat het in vergelijking met een paar neven van mij nog niks voorsteld, familiekwaal dus en als je die handen van hun ziet denk je ook : kolenschoppen terwijl mensen die van mij al groot vinden
Op dinsdag 15 april 2003 13:42 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Over je opvoeding , dat zal wel goed zijn . maar je eetlust is wel heel erg gezond
En nu gaan we even poolen
quote:ik heb ook een gezonde eetlust
Op dinsdag 15 april 2003 13:43 schreef Magneet het volgende:[..]
het ergste is dat het in vergelijking met een paar neven van mij nog niks voorsteld, familiekwaal dus en als je die handen van hun ziet denk je ook : kolenschoppen terwijl mensen die van mij al groot vinden
en ik weeg maar 63 kg (1.90 mtr lang), ik kan echt eten wat ik wil
quote:Goh hebben ze nog meer mensen nodig daar ??
Op dinsdag 15 april 2003 13:46 schreef ChOas het volgende:
Net met cumface op het plein gelunched.. biertje erbij.. was ERG goed te doenEn nu gaan we even poolen
quote:mental note, als er nog verbouwt moet worden voor het grovere werk magneet bellen
Op dinsdag 15 april 2003 13:43 schreef Magneet het volgende:[..]
het ergste is dat het in vergelijking met een paar neven van mij nog niks voorsteld, familiekwaal dus en als je die handen van hun ziet denk je ook : kolenschoppen terwijl mensen die van mij al groot vinden
quote:73 Kg en 1,97 mtr lang
Op dinsdag 15 april 2003 13:48 schreef kepler het volgende:[..]
en ik weeg maar 63 kg (1.90 mtr lang), ik kan echt eten wat ik wil
quote:Ah jij bent zo'n 'ik-heb-geen-maag-maar-een-zwart-gat-type'
Op dinsdag 15 april 2003 13:48 schreef kepler het volgende:[..]
ik heb ook een gezonde eetlust
ik kom ook wel aan de 10 bammetjes per dag, plus genoeg tussendoortjes en avondeten.en ik weeg maar 63 kg (1.90 mtr lang), ik kan echt eten wat ik wil
Maar ff serieus....1.90 en maar 63 kilo ??
Beetje de bouw van Bot-Weg zeg maar
quote:"He said cumface" ,.......... uhhhehehehehe,...... "cumface",.... uhhhhehehe
Op dinsdag 15 april 2003 13:46 schreef ChOas het volgende:
Net met cumface op het plein gelunched.. biertje erbij.. was ERG goed te doenEn nu gaan we even poolen
quote:Jij ook al...
Op dinsdag 15 april 2003 13:49 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
73 Kg en 1,97 mtr lang
![]()
en inderdaad kan veel eten en kom geen gram aan.
quote:schat, als ik er 10 kilo bij kon krijgen en wat meer vet , dan ging ik er voor. maar het gaat gewoon niet. of ik nu gezond eet of niet, veel sport of niet . het maakt geen moer uit.
Op dinsdag 15 april 2003 13:52 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Jij ook al...
Ik vind dat persoonlijk een beetje te mager hoor...
Ben gek op lange mannen dat wel
Heerlijk een vent om in te klimmen zeg maar ...maar dan moet ik niet het idee hebben dat hij dan kan breken
quote:Dat dacht ik ook totdat ik ontplofte zo'n half jaar geleden
Op dinsdag 15 april 2003 13:53 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
schat, als ik er 10 kilo bij kon krijgen en wat meer vet , dan ging ik er voor. maar het gaat gewoon niet. of ik nu gezond eet of niet, veel sport of niet . het maakt geen moer uit.
quote:en je bent al ouder dan 30
Op dinsdag 15 april 2003 13:55 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat dacht ik ook totdat ik ontplofte zo'n half jaar geleden
Ik ben 1.80 en weeg 78 kilo
quote:Nee ?
Op dinsdag 15 april 2003 13:55 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
en je bent al ouder dan 30
![]()
quote:Ik wel en nog steeds komt er niets aan
Op dinsdag 15 april 2003 13:57 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee ?
quote:ai dat is klote..
Op dinsdag 15 april 2003 13:57 schreef Magneet het volgende:
ik zeg niks over mijn gewicht 1.75m en 102 kilo en voor verbouwen moet je mij niet vragen LD want met mijn rechterarm kan ik totaal niet bovenhands werken, ben allang blij dat ik 1 keer in de week kan badmintonnen met maar een beetje pijn
quote:ach het wend na een paar jaar *mental note * fysiotherapie aanvragen bij doc
Op dinsdag 15 april 2003 13:59 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
ai dat is klote..
quote:Ik ben bijna 2 jaar geleden van spijkerbroek maat 36 naar nu maat 29/30 gegaan
Op dinsdag 15 april 2003 13:55 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat dacht ik ook totdat ik ontplofte zo'n half jaar geleden
Ik ben 1.80 en weeg 78 kilo
quote:
Ik wel en nog steeds komt er niets aan
quote:paar kilo overnemen?
Ik wel en nog steeds komt er niets aan
quote:Noot
Op dinsdag 15 april 2003 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Ik wil ook nog wel een paar kilo doneren hoor
Op dinsdag 15 april 2003 14:05 schreef Magneet het volgende:[..]
paar kilo overnemen?
quote:Ik ben benieuwd
Op dinsdag 15 april 2003 14:06 schreef Nadientje het volgende:
ik heb pletcheskoek gemaakt.. als ik nu dalijk weet hoe mijn digicam werkt dan zal ik een foto maken
quote:Hey Choco
Op dinsdag 15 april 2003 14:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
Noot
quote:Maar dan blijft er niks van je over
Op dinsdag 15 april 2003 14:08 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Ik wil ook nog wel een paar kilo doneren hoor
Ik ga lekker naar buiten nu
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:Ik ga lekker naar buiten nu
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hou eens op over gewicht enzoIk ga lekker naar buiten nu
quote:Blijft dan nog zat over hoor
Op dinsdag 15 april 2003 14:15 schreef Chocobo het volgende:[..]
Maar dan blijft er niks van je over
quote:
quote:dat heb ik ook, ben vroeger een week ziek geweest (niks gegeten en alles kwam er weer uit) en ben toen 10 kg afgevallen. Dat is er nooit meer bijgekomen
Op dinsdag 15 april 2003 13:53 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
schat, als ik er 10 kilo bij kon krijgen en wat meer vet , dan ging ik er voor. maar het gaat gewoon niet. of ik nu gezond eet of niet, veel sport of niet . het maakt geen moer uit.
quote:
quote:kwam ik maar 10 kg aan .. het zou me niet mistaan , aan de andrekant voel ik me wel lekker zo , dus hoef die 10 kg niet mee te zeulen om me lekkerder te voelen
Op dinsdag 15 april 2003 14:50 schreef kepler het volgende:[..]
dat heb ik ook, ben vroeger een week ziek geweest (niks gegeten en alles kwam er weer uit) en ben toen 10 kg afgevallen. Dat is er nooit meer bijgekomen
quote:Lampieeeeee
Op dinsdag 15 april 2003 14:50 schreef Nuongirl het volgende:
Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 15:02 schreef irvine_2805 het volgende:
* irvine_2805 zit lekker in het zonnetje op het balkon en vind het leven totaal niet vervelend
quote:Lol, ben nog wel aan het leren hoor
Op dinsdag 15 april 2003 15:03 schreef ChOas het volgende:[..]
quote:Nuon houdt jullie nog even gezelschap voordat ik
Op dinsdag 15 april 2003 15:03 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Lampieeeeee
quote:gezellig
Op dinsdag 15 april 2003 15:04 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Nuon houdt jullie nog even gezelschap voordat ik
Senna
ga ophalen van school
quote:gezellieee.. das toch wel liev...
Op dinsdag 15 april 2003 15:04 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Nuon houdt jullie nog even gezelschap voordat ik
Senna
ga ophalen van school
quote:Ah je verhuizing is gelukt natuurlijk
Op dinsdag 15 april 2003 15:02 schreef irvine_2805 het volgende:
* irvine_2805 zit lekker in het zonnetje op het balkon en vind het leven totaal niet vervelend
* Bastard zit op het balkon tussen de geurige bloemen met een koud beugel flesje
quote:ja de verhuizig is gelukt heerlijk balkon op het zuiden
Op dinsdag 15 april 2003 15:11 schreef Bastard het volgende:[..]
Ah je verhuizing is gelukt natuurlijk
* Bastard zit op het balkon tussen de geurige bloemen met een koud beugel flesje
Geen bier hier , nog ondre werk tijd
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 15:11 schreef irvine_2805 het volgende:[..]
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 15:11 schreef irvine_2805 het volgende:[..]
ja de verhuizig is gelukt heerlijk balkon op het zuiden
* Pets*
quote:ja dat wel maar ze kunnen me nog oproepen
Op dinsdag 15 april 2003 15:13 schreef Bastard het volgende:[..]
Je bent toch thuis?
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 15:13 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
zon, bier, balkon
![]()
* Pets*
quote:Meen je niet?
Op dinsdag 15 april 2003 15:13 schreef irvine_2805 het volgende:[..]
ja dat wel maar ze kunnen me nog oproepen
Morgen zijn ze de eerste zou ik denken?
Hee, post anders ff wat digi foto's van je nieuwe huisje!
quote:Het leven zuigt vandaag
Op dinsdag 15 april 2003 15:13 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
zon, bier, balkon
![]()
* Pets*
quote:Mijn digicam is naar kapot
Op dinsdag 15 april 2003 15:14 schreef Bastard het volgende:[..]
Meen je niet?
Zo van, kom nu werken!Morgen zijn ze de eerste zou ik denken?
Hee, post anders ff wat digi foto's van je nieuwe huisje!
quote:*pets*
Op dinsdag 15 april 2003 15:14 schreef Bastard het volgende:[..]
Het leven zuigt vandaag
zoog het maar.. geen bier geen zon geen balkon en geen gezuig .. nueh werken
quote:Oh das enorm last.. ben zelf heel blij met dat ding.
Op dinsdag 15 april 2003 15:15 schreef irvine_2805 het volgende:[..]
Mijn digicam is naar kapot
quote:Je hebt internet
Op dinsdag 15 april 2003 15:18 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
*pets*
zoog het maar.. geen bier geen zon geen balkon en geen gezuig .. nueh werken
En mijn armen zijn al verkleurd
quote:post is een foto van dat beestje?
Op dinsdag 15 april 2003 15:20 schreef Bastard het volgende:[..]
Oh das enorm last.. ben zelf heel blij met dat ding.
Heb ook een jong kitten rond lopen nu, hoopje foto's gemaakt
quote:Was vorige week:
Op dinsdag 15 april 2003 15:21 schreef irvine_2805 het volgende:[..]
post is een foto van dat beestje?
Heel lief beestje is het, ondanks dat mn hand een dag dik was van de hoeveelheid kattenkrabbels
quote:wat een mooi katje zeg, echt cool
Op dinsdag 15 april 2003 15:23 schreef Bastard het volgende:[..]
Was vorige week:
Heel lief beestje is het, ondanks dat mn hand een dag dik was van de hoeveelheid kattenkrabbels
quote:Riiiiigh... facecumfuck en ik werken gvd op het kantoor, en wij zijn
Op dinsdag 15 april 2003 15:13 schreef irvine_2805 het volgende:[..]
ja dat wel maar ze kunnen me nog oproepen
Ik zou zeggen: Neem er een op ons!
quote:waaaaa lievvvvvv
Op dinsdag 15 april 2003 15:23 schreef Bastard het volgende:[..]
Was vorige week:
quote:Nog eentje ge'upd
Op dinsdag 15 april 2003 15:24 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
waaaaa lievvvvvv
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:ja ik neem er straks een
Op dinsdag 15 april 2003 15:24 schreef ChOas het volgende:[..]
Riiiiigh... facecumfuck en ik werken gvd op het kantoor, en wij zijn
in de pauzo ook gewoon lekker een biertje gaan halenIk zou zeggen: Neem er een op ons!
quote:echt een mooie kitten
Op dinsdag 15 april 2003 15:26 schreef Bastard het volgende:[..]
Nog eentje ge'upd
quote:Weg? Onder werktijd? tsk tsk
Op dinsdag 15 april 2003 15:26 schreef irvine_2805 het volgende:[..]
ja ik neem er straks een
eerst nog even weg
choasje, potje poolen?
quote:wat slaapt die lief
Op dinsdag 15 april 2003 15:26 schreef Bastard het volgende:[..]
Nog eentje ge'upd
quote:gaan jullie nog naar die personeels avond?
Op dinsdag 15 april 2003 15:29 schreef facedown het volgende:[..]
Weg? Onder werktijd? tsk tsk
choasje, potje poolen?
quote:mee eens!
Op dinsdag 15 april 2003 15:31 schreef Nadientje het volgende:
wat een ongelooflijk mooie kat is dat zegwat een lieverdje
![]()
hij ziet er ook nog eens cool uit!
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 14:17 schreef Chocobo het volgende:[..]
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 14:18 schreef Magneet het volgende:[..]
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 14:27 schreef Tigress74 het volgende:[..]
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 15:01 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Ik houd ook van jullie
quote:zullen we ons samen vervelen
Op dinsdag 15 april 2003 15:41 schreef Nadientje het volgende:
bahhh ik verveel me
quote:ok... ik moet eiglijk nog wel wat doen voor school enzo maar heb geen zin
Op dinsdag 15 april 2003 15:41 schreef kepler het volgende:[..]
zullen we ons samen vervelen
klein ergenisje over reclame op de FP
quote:kheb hetzelfde probleem, mn boek ligt naast mijn toetsenbord.
Op dinsdag 15 april 2003 15:42 schreef Nadientje het volgende:[..]
ok... ik moet eiglijk nog wel wat doen voor school enzo maar heb geen zin
quote:ik vind die ene van heineken pas echt irritant, maar het verdient vast een hoooooop geld
Op dinsdag 15 april 2003 15:43 schreef Lord Dreamer het volgende:
FP reklame gratis bellenklein ergenisje over reclame op de FP
quote:die is irri , die van gratis bellen is gewoon oplichterij
Op dinsdag 15 april 2003 15:49 schreef kepler het volgende:[..]
ik vind die ene van heineken pas echt irritant, maar het verdient vast een hoooooop geld
quote:dat is ook wel weer waar, maar die negeer ik altijd gewoon. Maar die van heineken valt helaas niet te negeren
Op dinsdag 15 april 2003 15:50 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
die is irri , die van gratis bellen is gewoon oplichterij
quote:je moet hier wel rekening houden met al die pubertjes die er gewoon met open ogen intuinen toch
Op dinsdag 15 april 2003 15:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zeg maar zo, een reclame is een reclame
quote:en een vliegtuig is een vliegtuig
Op dinsdag 15 april 2003 15:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zeg maar zo, een reclame is een reclame
quote:Welkom
Op dinsdag 15 april 2003 15:59 schreef Lexie het volgende:
HalloIk kom weer even gluren
quote:je moet hem gewoon omhoog gooien en dan hopen dat die koek precies op je pc valt
Op dinsdag 15 april 2003 16:00 schreef Nadientje het volgende:
ik heb foto van pletcheskoek.. weet alleen niet hoe ik hem nu op de pc krijg![]()
quote:Dat is wel in de zon
Op dinsdag 15 april 2003 16:02 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
quote:dat is warm
[afbeelding]
quote:Ik heb liever nog een foto van jou
Op dinsdag 15 april 2003 16:00 schreef Nadientje het volgende:
ik heb foto van pletcheskoek.. weet alleen niet hoe ik hem nu op de pc krijg![]()
quote:*Pets*
[afbeelding]
in de zon ..
quote:das vals spelen die muur zal ook wel warm zijn en die zon helpt ook goed mee
[afbeelding]
quote:*ziet dat chips op is
Op dinsdag 15 april 2003 16:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
*Appel eet
quote:dan zou ik maar es goed kijken op fok
Op dinsdag 15 april 2003 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik heb liever nog een foto van jou
quote:Dat geeft dus aan, hoe warm het in de zon op het balkon is inderdaad
Op dinsdag 15 april 2003 16:04 schreef Magneet het volgende:[..]
das vals spelen die muur zal ook wel warm zijn en die zon helpt ook goed mee
quote:NOG een foto Nadine
Op dinsdag 15 april 2003 16:10 schreef Nadientje het volgende:[..]
dan zou ik maar es goed kijken op fok
quote:gaaf fok lay-out
Op dinsdag 15 april 2003 16:13 schreef Nuongirl het volgende:
Hallooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
quote:
Hallooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
quote:ja ik blijf aan de gang
Op dinsdag 15 april 2003 16:12 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
NOG een foto Nadine
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 16:10 schreef Nadientje het volgende:[..]
dan zou ik maar es goed kijken op fok
Jij hebt een boel webcam foto's
En een lieve poes
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 16:14 schreef Lexie het volgende:[..]
quote:
-edit-![]()
Maar toch een
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik weet dat je me niet kan missen, maar dit is een klein beetje overdrevenMaar toch een
Stelletje Chagerijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |