Laatste post:
"Trouwens, is het niet een idee om weer eens een tournament op te starten? Een kleine ploeg uit Frankrijk, Duitsland oid?Lijkt me wel lache."
quote:Maar om nou tot volgend jaar te wachten...?
Op dinsdag 15 april 2003 09:38 schreef Atrimar het volgende:
Laten we daarmee wachten tot de bugs er een beetje uit zijn?
snap wat je bedoelt.
quote:Ik wil best een tournament starten (win toch met 2 vingers in m`n neus
Op dinsdag 15 april 2003 09:37 schreef ToBe het volgende:
Vorige topic: CM Fanaten [deel 6]/Laatste post:
"Trouwens, is het niet een idee om weer eens een tournament op te starten? Een kleine ploeg uit Frankrijk, Duitsland oid?Lijkt me wel lache."
[Dit bericht is gewijzigd door MiepMuts op 15-04-2003 10:23]
bij deze een reminder
quote:Daar heb ik ook een aantal bugs vandaan gehaald die ik heb gepost. Het leek me zo dat je daarvan bepaalde mogelijk niet zo veel zou bezoeken (vanwege afkeer van de club)
Op dinsdag 15 april 2003 12:24 schreef Reddiablo het volgende:
ik moet die netwerk to sites maar eens gaan bestuiven, staat altijd veel informatie op voor mijn research
bij deze een reminder
Geweldig ben nederlands kampioen, CL kapioen (finale tegen psv) en wereld kampioen(olymipa).. en heb als klap op de vuurpijl zlatan gekocht van ajax vor 14,5 miljoen euro. geweldig, Elmander player of the world. me training slaat goed aan zal binnekort eff uploaden.
Ook Smolarek is super goed.. kortom ben een tevreden mens..
P.s. Van Gaal is terug bij Ajax en iedereen is unhappy
quote:Als de sites nieuwswaarde hebben, zie ik reden om er regelmatig op te kijken, zo ook op de sites van psv en feyenoord. Hoewel afkeer een verkeerd woord is
Op dinsdag 15 april 2003 12:26 schreef ChAoZ het volgende:[..]
Daar heb ik ook een aantal bugs vandaan gehaald die ik heb gepost. Het leek me zo dat je daarvan bepaalde mogelijk niet zo veel zou bezoeken (vanwege afkeer van de club)
quote:Wat
Op dinsdag 15 april 2003 13:56 schreef Martin_Jager het volgende:
Maar, deze vraag heb ik al eens eerder gesteld, hoe is jullie ervaring met het wisselen van clubs?
quote:Als er een club zonder manager zit kun je solliciteren bij die club. In de vorige cm-versies was dat altijd perfect. In de vorige versie was het al erg klote, wisselen ging bijna niet. Als dit nu weer zo is, is dit mijn laatste gekochte versie.
Op dinsdag 15 april 2003 14:03 schreef Takemenow het volgende:[..]
Wat
quote:waarom kopen???
Op dinsdag 15 april 2003 14:14 schreef Martin_Jager het volgende:[..]
Als er een club zonder manager zit kun je solliciteren bij die club. In de vorige cm-versies was dat altijd perfect. In de vorige versie was het al erg klote, wisselen ging bijna niet. Als dit nu weer zo is, is dit mijn laatste gekochte versie.
quote:Je kunt toch gewoon "apply for job" doen
Op dinsdag 15 april 2003 14:14 schreef Martin_Jager het volgende:[..]
Als er een club zonder manager zit kun je solliciteren bij die club. In de vorige cm-versies was dat altijd perfect. In de vorige versie was het al erg klote, wisselen ging bijna niet. Als dit nu weer zo is, is dit mijn laatste gekochte versie.
quote:Ja, dat bedoel ik dus. Alleen is er bijna geen club die je neemt, wat je ook gewonnen hebt. Als ik toch met Feyenoord van alles gewonnen heb is het toch leuk om eens een Serie A club te leiden? (of premier leage, etc.)
Op dinsdag 15 april 2003 14:36 schreef Takemenow het volgende:[..]
Je kunt toch gewoon "apply for job" doen
quote:Het helpt als je bijv Italiaan bent als je voor de Serie A wilt solliciteren
Op dinsdag 15 april 2003 14:38 schreef Martin_Jager het volgende:[..]
Ja, dat bedoel ik dus. Alleen is er bijna geen club die je neemt, wat je ook gewonnen hebt. Als ik toch met Feyenoord van alles gewonnen heb is het toch leuk om eens een Serie A club te leiden? (of premier leage, etc.)
in CM3/0102 kun je ook bij nationale elftallen applyen, en kreeg je nooit wat te horen en was er ineens iemand anders aangesteld!
quote:Nee, dit is precies hetzelfde gebleven.
Op dinsdag 15 april 2003 14:46 schreef Reddiablo het volgende:
wat ik wel hoop is dat je in elk geval bericht krijgt.in CM3/0102 kun je ook bij nationale elftallen applyen, en kreeg je nooit wat te horen en was er ineens iemand anders aangesteld!
Is dit bug nummer #10.000 ?
What did I win?
quote:Er zijn idd wel veel bugs.
Op dinsdag 15 april 2003 15:07 schreef Reddiablo het volgende:
Is dit bug nummer #10.000 ?
quote:U gaat door naar de volgende ronde !
ik heb Jan Wouters door diezelfde reden in de Div 3 als coach kunnen aannemen, beste man heeft geen reputatie en tekent dus een armetierig contract.Is dit bug nummer #10.000 ?
What did I win?
quote:Bugvrije versie!?
ik heb Jan Wouters door diezelfde reden in de Div 3 als coach kunnen aannemen, beste man heeft geen reputatie en tekent dus een armetierig contract.Is dit bug nummer #10.000 ?
What did I win?
[/edit]
te laat
[/edit]
quote:zeg dat wel
Op dinsdag 15 april 2003 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Toch maar de patch gedownload, maar 't blijft leuk hoe goed die gung ho tactic werkt
Klote geweten
quote:gelukkig heb ik geen geweten alleen stemmen in mijn hoofd
Op dinsdag 15 april 2003 17:34 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik gebruik die gung ho tactic niet meer. Het voelt alsof ik valsspeel![]()
Klote geweten
quote:Nu je het zegt, ik heb ook geen echt idee of het erg effectief is. Ik zie wel wat groene pijltjes staan, maar tja
Op woensdag 16 april 2003 09:13 schreef Reddiablo het volgende:
in hoeverre werkt het überhaupt om je assistant te laten trainen?
ik kijk er eigenlijk nooit naar om, maar ik heb ook geen flauw idee of er wel effectief getraind wordt.
quote:ik ga het ff proberen
Op woensdag 16 april 2003 08:48 schreef STHAJONG het volgende:
Tackling op hard zetten closing down op always. En bij player instructions je defenders man marking geven.
quote:Hee dude !
Op dinsdag 15 april 2003 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Toch maar de patch gedownload, maar 't blijft leuk hoe goed die gung ho tactic werkt
Hoe moet je nou die backgrounds inladen zoals jouw Utreg foto
Logo`s heb ik al wel werkend maar de rest weet ik niet.
quote:Uiteraard ! Ben er nog steeds schor van....
Hee dude !
[offtopic]Forza Utreg ! Ben je nog geweest ?[/offtopic]
quote:Ik heb gewoon wat foto's uit het album van forza-utreg.nl gehaald, en die als jpg's in de map Program Files/Eidos/CM4/Data/Graphics/Backgrounds gedaan.
Hoe moet je nou die backgrounds inladen zoals jouw Utreg foto
In die map moet je wel nieuwe mapjes maken bv. ''Utrecht'' of ''Nieuw Galgenwaard'', en in die mapjes stop je uiteindelijk de backgrounds. (bv. een stadionfoto in het mapje Nieuw Galgenwaard, en een teamfoto in het mapje Utrecht)
Zo kan je voor elk team/stadion foto's invoegen, en het maakt niet echt uit of die foto's nou 1024x768 zijn of niet aangezien CM4 ze automatisch ''re-sized''
quote:Dat is in Total Club Manager... Is wel een aardige optie (een van de weinige in TCM), maar zit niet in CM4 as far as I know...
Op woensdag 16 april 2003 11:23 schreef mregeling het volgende:
kun je tijdens de rust van een wedstrijd tegen jouw mannetjes beoordelingen geven , dat ze het goed doen of niet ? tnx
ik hoor hier meer mensen over maar heb het nog niet kunnen vinden.
quote:is al eerder beantwoord. vol op de aanval. in real life iets als in de laatste paar minuten alles op alles zetten om nog een gelijkmaker (of winner) te maken
Op woensdag 16 april 2003 13:10 schreef Poepoog het volgende:
Misschien een zeer domme vraag.. Maar wat houdt Gung Ho nou precies in?
quote:Buiten CM 4 heb ik die term echt nog nooit gehoord namelijk...
Op woensdag 16 april 2003 13:16 schreef ChAoZ het volgende:[..]
is al eerder beantwoord. vol op de aanval. in real life iets als in de laatste paar minuten alles op alles zetten om nog een gelijkmaker (of winner) te maken
quote:Alles op de aanval, als een bezetene.
Op woensdag 16 april 2003 13:10 schreef Poepoog het volgende:
Misschien een zeer domme vraag.. Maar wat houdt Gung Ho nou precies in?
Maar ja , boeie. Gaat lekker nu met die Gung Ho tactic 1e in de competitie met 12 wedstrijden gespeeld , 11 gewonnen , 1 gelijk , en een sloot doelpunten
van Nistelrooy en Raul hebben er samen al 33 inliggen
maar ja , wat wil je met Figo achter je voor de aangeef
quote:Ik heb meestal last van blessures van een aantal dagen tot 2 maanden. Valt op zich mee. Maar draait je team goed of slecht. Het zou kunnen dat een team wat slecht draait meer en langere blessures heeft.
Op donderdag 17 april 2003 00:32 schreef forza22 het volgende:
Hebben jullie ook zo last van blessures?
het zijn bijna nooit kleine blessures, soms wel acht maanden en vaak 4 maanden en ook nog eens een heleboel spelers tegelijk. dit is gewoon niet realistisch.
Die training door de assistent help voor geen meter volgens mij want heb je ooit wel eens een speler met meer dan twee sterren gezien?
spelers worden veel te snel moe, de ene wedstrijd zijn ze in superb condition en bij de volgende wedstrijd zijn ze very tired.
Voor de rest blijft het natuurlijk verslavend.
quote:Heb je de enhancement packs gedownload. Dan valt dat wel weer mee.
Op donderdag 17 april 2003 00:32 schreef forza22 het volgende:
Hebben jullie ook zo last van blessures?
...
quote:Het draaide goed, maar door die blessures, soms wel een hele linie tegelijk, moet ik veel spelers van het tweede en jeugd opstellen.
Op donderdag 17 april 2003 08:18 schreef Werik het volgende:[..]
Ik heb meestal last van blessures van een aantal dagen tot 2 maanden. Valt op zich mee. Maar draait je team goed of slecht. Het zou kunnen dat een team wat slecht draait meer en langere blessures heeft.
quote:Ik zou als ik jou was ff kijken of je Enhancement Pack wel goed geinstalleerd is , kun je checken linksonderin ... version 4.0.0 of 4.0.3 of 4.0.4 ........
Op donderdag 17 april 2003 12:34 schreef forza22 het volgende:[..]
Het draaide goed, maar door die blessures, soms wel een hele linie tegelijk, moet ik veel spelers van het tweede en jeugd opstellen.
quote:4.03
Op donderdag 17 april 2003 12:36 schreef Takemenow het volgende:[..]
Ik zou als ik jou was ff kijken of je Enhancement Pack wel goed geinstalleerd is , kun je checken linksonderin ... version 4.0.0 of 4.0.3 of 4.0.4 ........
quote:Er is al een nieuwe uit : 4.0.4 , te downen bij sigames.com
Op donderdag 17 april 2003 12:47 schreef forza22 het volgende:[..]
4.03
quote:ben al 2 dagen bezig hem te krijgen maar elke keer doet ie het niet:(
Op donderdag 17 april 2003 13:07 schreef Takemenow het volgende:[..]
Er is al een nieuwe uit : 4.0.4 , te downen bij sigames.com
quote:meteen maar even kijken dan. bedankt
Op donderdag 17 april 2003 13:07 schreef Takemenow het volgende:[..]
Er is al een nieuwe uit : 4.0.4 , te downen bij sigames.com
Ik ben nu op datum 20 september 2005. En ik heb dus nog geen wedstrijd voor de competitie gespeeld. Ik heb wel al 2 cl wedstrijden gespeeld. Als ik ook bij dutch premier division kijk, krijg ik alleen de nacompetitie van het afgelopen seizoen in beeld. Volgens mij moet de reguliere competitie in augustus beginnen.
Is dit nu een HELE grote bug, of ligt dit aan mij.
Nou ja, binnenkort dan maar eens met een klein engels clubje beginnen. (Zeer goede herinneringen aan macclesfield)
Heb na een reeks van 15 ongeslagen competitiewedstrijden dan eindelijk verloren met de ''fameuze'' gung ho tactiek. 1-4 thuis tegen PSV
Zit ook met een luxe probleem, Kuijt is een poosje geblesseerd geweest, maar is nu weer terug. (13 wedstrijden, 23 doelpunten en 6 assists) In de tijd dat ie geblesseerd was speelde voormalig FC Den Haag talent Sandro Calabro. (12(6) wedstrijden, 21 doelpunten en 8 assists)
Wie O wie zet ik nu naast Tommy Oren ? (22 wedstrijden, 20 goals, 17 assists)
Ik heb de punten hard nodig, maar kan dus niet teveel risico nemen.
Oh ja, ik speel met Millwall, in de Premierleague
iemand tips?
Duidelijk een Luinge-fan die scheids, die het blijkbaar nodig vond om een speler rood te geven omdat er maar 1 minuut blessuretijd gespeeld wordt
quote:Ik zit nu op 4-9-2005 en heb al 3 competitiewedstrijden achter de rug. Hoeveel en welke leagues draai je allemaal ?
Op donderdag 17 april 2003 18:45 schreef Werik het volgende:
Is er al iemand in zijn vierde seizoen bezig?Ik ben nu op datum 20 september 2005. En ik heb dus nog geen wedstrijd voor de competitie gespeeld. Ik heb wel al 2 cl wedstrijden gespeeld. Als ik ook bij dutch premier division kijk, krijg ik alleen de nacompetitie van het afgelopen seizoen in beeld.
Volgens mij moet de reguliere competitie in augustus beginnen.
Is dit nu een HELE grote bug, of ligt dit aan mij.
quote:Ik draai alleen de Nederlandse competitie (Ere- en eerste divisie) Ik zou de patch nog een keer kunnen installeren. Ik had hem op CD gezet, misschien dat hij dat niet helemaal tof doet.
Op donderdag 17 april 2003 21:02 schreef DaMart het volgende:[..]
Ik zit nu op 4-9-2005 en heb al 3 competitiewedstrijden achter de rug. Hoeveel en welke leagues draai je allemaal ?
quote:Omdat hij officieel EP 2 heet, die het spel update naar versie 4.04
Op donderdag 17 april 2003 23:12 schreef Tackleberry het volgende:
Op www.sigames.com is EP 4.04 nergens te vinden?
Batistuta speelt bij Heerenveen (transfervrij overgenomen)
Maldini en Delveccio zitten bij Feyenoord (ook trasfervrij)
Lucius is door Manchester overgenomen
Zonneveld speelt bij Real Madrid
quote:In dit spel kan alles als er maar geld is. En Zonneveld was in de vorige editie van CM ook al top.
Op donderdag 17 april 2003 23:32 schreef AirRaid het volgende:
en het spel is weer eens echt realistisch![]()
![]()
Batistuta speelt bij Heerenveen (transfervrij overgenomen)
Maldini en Delveccio zitten bij Feyenoord (ook trasfervrij)
Lucius is door Manchester overgenomen
Zonneveld speelt bij Real Madrid
quote:Ja, net zoals lucius. En het zijn trouwens wel spelers van een jaar of 33/34 die nog een balletje in de Nederlandse competitie komen trappen. In de vorige versie van CM had PSV een aanval met Filipo Inzighi, Andrej Shevtsjenko (
Op vrijdag 18 april 2003 00:07 schreef Cart_man het volgende:[..]
In dit spel kan alles als er maar geld is. En Zonneveld was in de vorige editie van CM ook al top.
Beter laat dan nooit he. (Sorry
)
Spits die ik voor 16 miljoen euro aan Real Madrid heb verkocht.
Ook het seizoen erna werd Ibrahimovic weer topscorer, met een gemiddelde van ruim 1 doelpunt per wedstrijd.
Laat iemand dit maar eens nadoen!
En dit is de tactiek waarmee ik het bovenstaande voor elkaar heb gekregen
[/edit]
O en ik had al door dat ze het niet deden, was al druk aan het wijzigen. Nog maar een keer proberen. Volgens mij doen de links het nu in ieder geval wel. Laat meer weten als het niet zo is.
[/edit]
[/offtopic]
Effe heel erg offtopic, maar hoe pas ik de URL aan zodanig dat je de plaatjes in het topic te zien krijgt.
[/offtopic]
-ToBe: edit ff een handje geholpen met plaatjes-
[Dit bericht is gewijzigd door ToBe op 18-04-2003 10:45]
quote:doet het niet
Op vrijdag 18 april 2003 10:11 schreef Werik het volgende:
Oke, eindelijk een paar plaatjes van mij. Einde van het tweede seizoen.
En nee, ze zijn niet gephotoshopt. En nee, ik heb ook niet vals gespeeld.http://members.chello.nl/e.vannek/bosnjak.jpg
Spits die ik voor 16 miljoen euro aan Real Madrid heb verkocht.http://members.chello.nl/e.vannek/ibrahimovic.jpg
Ook het seizoen erna werd Ibrahimovic weer topscorer, met een gemiddelde van ruim 1 doelpunt per wedstrijd.![]()
http://members.chello.nl/e.vannek/competitie.jpg
Laat iemand dit maar eens nadoen!http://members.chello.nl/e.vannek/tactic.jpg
En dit is de tactiek waarmee ik het bovenstaande voor elkaar heb gekregen
quote:Bedankt waarvoor?
Op vrijdag 18 april 2003 11:51 schreef Martin_Jager het volgende:
Bedankt Werik!
maar eh, graag gedaan hoor!
[Dit bericht is gewijzigd door Werik op 18-04-2003 12:17]
quote:vandaag weer eens verder gegaan 1-0 gewonnen van Bayern en 5-2 van Fullham, mijn ongeslagen status dit seizoen staat nog
Op zondag 13 april 2003 22:03 schreef AirRaid het volgende:
[afbeelding]hoezo ik schiet mijn tegenstander af
Hebben jullie ook die zwarte strepen op de rechterkant van 't scherm zoals in die pic ?
quote:Dat heb ik alleen als ik een eigen achtergrond heb toegevoegd die kleiner is dan 800 x 600.
Op vrijdag 18 april 2003 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Hebben jullie ook die zwarte strepen op de rechterkant van 't scherm zoals in die pic ?
quote:Mijn eigen backgrounds zijn 1280x960, en die strepen en verdwaalde lettertjes zie ik ook bij standaard achtergrondjes
Dat heb ik alleen als ik een eigen achtergrond heb toegevoegd die kleiner is dan 800 x 600.
De ene keer heb ik dan van die vreemde strepen door het beeld heen. Maar soms ook wat verdwaalde lettertjes.
Dit is de save die ik van die 4-4-2 diamond heb gemaakt. Als het goed is moet hij hierin ook je instellingen hebben opgeslagen.
Ik denk overigens dat ik die save alleen het weekend erop laat staan, wie daarna komt heeft pech.
[Dit bericht is gewijzigd door Werik op 18-04-2003 14:55]
lekker!
quote:Eigen achtergrond toevoegen ? Hoe doe ik dat ? Bij vorige versies zat er een programma om afbeeldingen te converteren, maar dat kan ik bij CM4 niet vinden.
Op vrijdag 18 april 2003 14:31 schreef Butra het volgende:[..]
Dat heb ik alleen als ik een eigen achtergrond heb toegevoegd die kleiner is dan 800 x 600.
De ene keer heb ik dan van die vreemde strepen door het beeld heen. Maar soms ook wat verdwaalde lettertjes.
Heb al de 2 ep geinstaleerd. Hmm inmiddels staan de CL wedstrijden er ook bij. Ik ben bang dat het een rustig seizoen wordt
[Dit bericht is gewijzigd door Ajaxno1 op 20-04-2003 01:05]
hoe krijgt iedereen die screenshots upgeload??
quote:Dit was volgens Reddiablo een bekende bug, die er met versie 4.03 al uitgehaald moest zijn. Waarschijnlijk draai jij ook alleen de Nederlandse competitie, want ik heb hetzelfde probleem
Op zondag 20 april 2003 10:19 schreef Ajaxno1 het volgende:
Hmm vage bug, hopelijk zijn er volgend seizoen wel wedstrijden.
quote:Op die geen wedstrijden bug na, heb ik verder geen problemen. Maar ik save toch uit gewoonte na elke 2 a 3 wedstrijden en na belangrijke helemaal. En 's avonds brand ik de save game @ een CD-RW.
Op maandag 21 april 2003 19:12 schreef Terrah het volgende:
Hmm een hele boel bugs. Ook nog iemand waarbij het spel er gewoon uitloopt?? Bij mij doet ie weinig anders. Ik heb voor de rest alle andere programma's uitgezet, Is er klote spelen om iedere dag het spel 5 keer op te slaan.
quote:Hoezo understatement of the year... ?
Op maandag 21 april 2003 18:01 schreef SpleeffY het volgende:
Het is aardig verslavend.
Enhancement Pack 3
Enhancement Pack 3, which is sceduled to be released late April / Early May and which will hopefully include a team and player update, is what we originally intended as Patch 2. The reason this is coming out later is that this pack contains some larger code changes and fixes to some of your major issues. As a result, it does require additional and longer test plans. We hope that you can understand the need for this split, it's fundamentally in your best interests. The current list of fixes and changes which are going through test are as follows (please note this can and probably will be changed!)
Fixed ground maintainance issues for smaller teams
Fixed goalkeeper attributes not shown on team screen (physical shown instead).
Fixed preferences screen history not working correctly (not keeping between back/next).
Fixed "team selection" name changing to "Default" and unpicking players.
Fixed injuries showing on player profile before computer matches are over.
Added "Use attribute masking" to preferences screen.
Live league table now does not guess goals from other human matches on the same pc which have not been played yet.
Penalties now shown on latest scores screen.
Wages for top end players being limited to £100+ pound is now fixed.
Fixed friendly invitation news bug where respond button sometimes is removed before it can be used.
Fixed a bug with competition team form values.
Other matches can now be viewed when on the day of the match.
Selling team now does not get chance to cancel minimum fee release clause transfers at confirmation stage.
Fixed news item bug when a team qualifies through a league stage and the text says that they have not.
Match screen now tells the human when it is waiting for another human in a network game.
Added waiting dialog to match screen for when it is setting up the match.
Added ability to respond to messages from other human players.
News items from clubs offering players can now be ignored a response is not necessary.
Fixed some yearly award past histories not showing names (only club).
Reject all offers doesn't auto reject offers that meet the minimum fee release clause
Re-tuned personal reasons removal
Fixed a player saying he can't accept a relegation wage cut
Fixed some first option strings
Fixed stadium move string.
Human players can now be disconnected from a network client without the client having to exit.
Ability to swap two team's divisions/nations via a config file when starting a new game
Ability to boost a teams transfer funds/wage budget/ground capacity via a config file when starting a new game
Ammended the praise player/criticise players recent form
Tactics
Fixed incorrect morale on tactics screen
Fixed could not drag sub onto sub on pitch during match.
Added always show rating during match (in addition to other info).
Added clearer separation between first 11 and subs during match
Added showing opposition player positions in 'specific' man marking list during match.
Added graphics to show icons for subbed on or off during match.
Competitions
Tweaked some Christmas/New Year dates for English leagues.
Added some more loan rules for English clubs.
Fixed problem where Argentine league was not scheduling third and fourth promotion stages properly.
Fixed bug where French leagues were scheduling games in Jan 2002.
English Vans Trophy now enabled if 2nd division is enabled, not just Conference.
Fixed Swedish Premier Division break period for World Cup/Euro Champ years.
Just to re-iterate, these are not final lists of changes. As and when things crop up we will fix them. The only real addition to EP2 might be the score changing bug, we are working hard to find and fix this!!
Overigens wist ik dit allemaal ongeveer al en ook dat het eind April uit zou komen, maar ik was dus nieuwsgierig naar de exacte datum wanneer hij uitkomt. (Of die al bekend is?)
Kan Reddiablo niet even lobbyen om de bovenstaande bug op te lossen? (Ik wil verder spelen met Ajax)
Het is overigens wel grappig dat ze in hun eigen spel niet kunnen vinden hoe het komt dat die veranderende scores voorkomen.
Ben nu maar Man Utd gaan spelen en sta eerste met een voortreffelijke Ruud van Nistelrooy Ook Diego Forlan schiet ze er aardig in
En dat alles natuurlijk weer met mijn succesopstelling
Just to let you know, the French & Dutch release will be on the 25th
April 2003.
Thanks for all your hard work, it will be based on EP2 code. You may let
your fans know.
quote:Dan ben je tegelijk met mijn zusje jarig
Op dinsdag 22 april 2003 18:11 schreef ToBe het volgende:
Cool das op me verjaardag!
quote:Bijna 21, bezet, en geen CM 4 fan
Op dinsdag 22 april 2003 18:32 schreef Reddiablo het volgende:
en hoe oud is jouw zusje? :p
zo toch nog ontopic
wel voor ADO?
quote:Nou, dank zij haar zit ik nu met ADO te spelen (ben toevallig net begonnen na de patch)
Op dinsdag 22 april 2003 18:36 schreef Reddiablo het volgende:
goeie leeftijd, maar ja... dat laatste hé
wel voor ADO?
slechts 1-0 verlies tegen PSV, RKC gewonnen, en tegen AFC gewonnen voor de beker met 3-0
Boddie van Rangers gehuurd, Yakubu van Ajax gehuurd
Nog tips?
Beetje overhypte release van het spel.
quote:Argh ik ga een Feyenoorder helpen.
Op dinsdag 22 april 2003 11:28 schreef Cart_man het volgende:
Wat ik irritant vind is dat als je ff het de PC verlaat om iets te doen en je weer terugkomt, het seizoen al halverwege is en gewoon automatisch verder gegaan is...das kut
Ga naar game settings en zet dat time out gedoe op never oid en je kan rustig weg lopen
Of heb je dan echt te weinig keuze? Of wat is dan het daadwerkelijke verschil?
En dan maar hopen dat het volgende EP het competitieprobleem oplost...
quote:Ik vind eigenlijk dat het weinig verschil maakt kwa keuzemogelijkheden. Alleen die bug in het vierde seizoen is k*t!! Ik wacht met smart op nieuwe patch, waarna ik hopelijk weer verder kan spelen.
Op dinsdag 22 april 2003 23:23 schreef Tackleberry het volgende:
Ik denk dat ik maar eens opnieuw ga beginnen... Het wachten duurt me telkens te lang met 10 geselecteerde leagues (alleen NL volledig, de rest achtergrond). Waarschijnlijk alleen NL dan maar...Of heb je dan echt te weinig keuze? Of wat is dan het daadwerkelijke verschil?
En dan maar hopen dat het volgende EP het competitieprobleem oplost...
quote:He das een goeie!!
Op maandag 21 april 2003 20:04 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Op die geen wedstrijden bug na, heb ik verder geen problemen. Maar ik save toch uit gewoonte na elke 2 a 3 wedstrijden en na belangrijke helemaal. En 's avonds brand ik de save game @ een CD-RW.
quote:Kan alleen bij vriendschappelijke wedstrijden. Dan komt er ergens rechtsonder in je newsscherm dat je de regels voor interlands kan aanpassen.
Op woensdag 23 april 2003 18:08 schreef SpleeffY het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat je het uit kan zetten dat er spelers worden opgeroepen voor internationale wedstrijden... Weet iemand hoe ik dat kan instellen?
quote:dat had ik ook, met Beckham en Barthez
Op woensdag 23 april 2003 19:16 schreef Butra het volgende:[..]
Kan alleen bij vriendschappelijke wedstrijden. Dan komt er ergens rechtsonder in je newsscherm dat je de regels voor interlands kan aanpassen.
Ik heb een speler 1 keer verboden om een vriendschappelijke interland te spelen, en vervolgens is hij nooit meer opgeroepen. Dat was nou ook weer niet de bedoeling
Ik ben nu halverwege 't erste seizoen en ik ben toch niet beter dan normaal. Ik win wel maar met normale cijfers: 3-3 ofzoiets.
quote:je wint met normale cijfers met 3-3 ofzo...
Op donderdag 24 april 2003 21:01 schreef Terrah het volgende:
Kan iemand die winnende tactiek die zoveel doelpunten oplevert ergens neerzetten om down te loaden?Ik ben nu halverwege 't erste seizoen en ik ben toch niet beter dan normaal. Ik win wel maar met normale cijfers: 3-3 ofzoiets.
wow! Nog nooit heeft een ploeg gewonnen bij een score van 3-3
sorry kon het niet laten
quote:Kan je nagaan als dat een overwinning is voor mij. Maar ik gun je je pleziertje wel hoor
Op donderdag 24 april 2003 21:04 schreef ToBe het volgende:[..]
je wint met normale cijfers met 3-3 ofzo...
wow! Nog nooit heeft een ploeg gewonnen bij een score van 3-3
sorry kon het niet laten
Wat trouwens wel irritant is in de 2D pitch is dat aanvallers gewoon blijven staan als een bal tegen de paal komt of de keeper hem loslaat. IPV de bal proberen alsnog in te tikken, blijven ze staan en kijken ze hem na.... ook inworpen gaan meestal niet goed bij mij... worden vaak naar een groep spelers van de tegenstander (zonder een speler van mij in de buurt) gegooid...
quote:
Op donderdag 24 april 2003 21:01 schreef Terrah het volgende:
Kan iemand die winnende tactiek die zoveel doelpunten oplevert ergens neerzetten om down te loaden?Ik ben nu halverwege 't erste seizoen en ik ben toch niet beter dan normaal. Ik win wel maar met normale cijfers: 3-3 ofzoiets.
1 staat er een uitgebreide uitleg in over hoe je hem moet maken en welke tactieken je moet instellen.
2 Hoewel ik in eerste instantie zij dat de link alleen het afgelopen weekend zou blijven staan, heb ik nog geen tijd gehad om hem weg te halen.
quote:Die aanvallers die blijven liggen heb ik maar gegooid op dat ze net een sliding oid hebben gemaakt.
Op donderdag 24 april 2003 23:15 schreef DaMart het volgende:
Wat trouwens wel irritant is in de 2D pitch is dat aanvallers gewoon blijven staan als een bal tegen de paal komt of de keeper hem loslaat. IPV de bal proberen alsnog in te tikken, blijven ze staan en kijken ze hem na.... ook inworpen gaan meestal niet goed bij mij... worden vaak naar een groep spelers van de tegenstander (zonder een speler van mij in de buurt) gegooid...
quote:Bij mij werkt die tactic iig niet zoals die hier beschreven staat, ik blijf klopt krijgen, zelfs van Heracles, TOP Oss, en MVV
Op vrijdag 25 april 2003 08:00 schreef Werik het volgende:[..]
Topic doorkijken
1 staat er een uitgebreide uitleg in over hoe je hem moet maken en welke tactieken je moet instellen.
quote:Linkje naar de save doet het nog hoor!
Op vrijdag 25 april 2003 08:58 schreef Atrimar het volgende:[..]
Bij mij werkt die tactic iig niet zoals die hier beschreven staat, ik blijf klopt krijgen, zelfs van Heracles, TOP Oss, en MVV
Ik speel nu met Man Utd en daar loopt ie ook als een tierelier. 1x gelijk en 1x verloren. meer dan 2x zoveel doelpunten als de nummer 2 (65 om 32 om precies te zijn)
Eventjes voor de goede orde, langer dan een seizoen kun je hem volgens mij niet gebruiken. Dan heeft de AI door hoe die ertegen moet spelen.
[Dit bericht is gewijzigd door Werik op 25-04-2003 09:32]
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 08:00 schreef Werik het volgende:[..]
Topic doorkijken
2 Hoewel ik in eerste instantie zij dat de link alleen het afgelopen weekend zou blijven staan, heb ik nog geen tijd gehad om hem weg te halen.
quote:--edit-- ben dus niet de enigste. Gelukkig maar.
Op vrijdag 25 april 2003 08:58 schreef Atrimar het volgende:[..]
Bij mij werkt die tactic iig niet zoals die hier beschreven staat, ik blijf klopt krijgen, zelfs van Heracles, TOP Oss, en MVV
Kan iemand dit verklaren?
quote:Nou, als je goed speelt en je wint eens wat en je mag daarnaast niets uitgeven, dan kan dat best leuk oplopen
Op vrijdag 25 april 2003 13:38 schreef Terrah het volgende:
Ging eens bij m'n finacieen kijken. £997.000.000![]()
aan transfer geld
Begrijp d'r geen holvan aangezien ik spelers niet meer dan 30.000 als basic wage kan bieden
Kan iemand dit verklaren?
De beta patch voor de Nederlandse taal staat er tussen
Toch maar weer Rimini uit het slijk trekken? Of toch Barnet...
do you remember the time...? CM Challenge...
quote:wie is deze zondaar ?
Op zaterdag 26 april 2003 14:18 schreef AirRaid het volgende:
http://members.lycos.nl/cm4world/downloads.htmDe beta patch voor de Nederlandse taal staat er tussen
quote:Is toch alleen maar handig, dat ie al verspreid wordt. Kunnen eventuele fouten eruit worden gehaald
Op zondag 27 april 2003 13:50 schreef Reddiablo het volgende:[..]
wie is deze zondaar ?
quote:er zitten zoveel fouten in het spel dat ik geen hoop heb dat alles eruit gehaald word.
Op zondag 27 april 2003 15:35 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Is toch alleen maar handig, dat ie al verspreid wordt. Kunnen eventuele fouten eruit worden gehaald
quote:Ach jah.... bugs zitten in elk spel. Ik vind trouwens de feedback van Sigames geweldig. Daar kan EA bijv een voorbeeld aan nemen.
Op zondag 27 april 2003 15:46 schreef ScHuMiCaMpIoNe het volgende:[..]
er zitten zoveel fouten in het spel dat ik geen hoop heb dat alles eruit gehaald word.
Hopeloos
Het ging hier overigens over de Nederlandse Patch, maar ik heb zo het idee dat die patch niet door Sigames zelf gemaakt is
dit werkt heerlijk als een trein. Ik zie ook ineens spelers als Pardo e.d. rondlopen die ik in CM4 niet terug zag.
Kan je met CM4 ook, samen 1 club trainen?
Zou ik graag willen weten
quote:hoe bedoel je
Op zondag 27 april 2003 19:57 schreef HomerJ het volgende:
hey, een vraagje,Kan je met CM4 ook, samen 1 club trainen?
Zou ik graag willen weten
dat een persoon trainer wordt en de anders assistent????
dan is het nee
quote:Jammer,
Op zondag 27 april 2003 20:32 schreef AirRaid het volgende:[..]
hoe bedoel je
dat een persoon trainer wordt en de anders assistent????
dan is het nee
Ik bedoelde dat je bij add-manager een vriend naast je doe bij de dezelfde club kon solliciteren voor assisten
quote:als jij eenmaal manager bent, je vriend toevoegen als manager van een andere club
Op zondag 27 april 2003 20:54 schreef HomerJ het volgende:[..]
Jammer,
Ik bedoelde dat je bij add-manager een vriend naast je doe bij de dezelfde club kon solliciteren voor assisten
Wat me wel opviel was dat het budget us toegenomen het afgelopen seizoen. Van +1K naar + 3 mln Euro... moet zeggen dat dat best wel een meevaller is
but it's wrong!
maar goed, is zal het gedogen
In de oude savegame werden de holders en de runners up van de eerste divisie vanaf het 3e seizoen weer wel goed geupdate (na installatie van EP2), maar in mijn huidige savegame lopen ze weer niet verder dan 2001.... en blijft Den Bosch holder...
quote:ik heb zo'n flauw vermoeden dat ik maar eens naar een andere club ga uikijken
Op maandag 28 april 2003 11:26 schreef DaMart het volgende:
Zoals ik eerder al heb aangegeven, ben ik opnieuw begonnen. Wat me hierbij opviel is dat een bug die in mijn oude savegame door EP2 scheen te zijn opgelost in de nieuwe weer terug is.In de oude savegame werden de holders en de runners up van de eerste divisie vanaf het 3e seizoen weer wel goed geupdate (na installatie van EP2), maar in mijn huidige savegame lopen ze weer niet verder dan 2001.... en blijft Den Bosch holder...
quote:Waarom ? De bug die ik beschrijf heeft geen invloed op promotie of zo hoor... de history wordt gewoon niet goed geupdate.
Op maandag 28 april 2003 11:35 schreef Terrah het volgende:[..]
ik heb zo'n flauw vermoeden dat ik maar eens naar een andere club ga uikijken
In de oude savegame ben ik trouwens in seizoen 4, en zijn er gewoon fixtures hoor. Het lijkt er op dat het probleem zich alleen voordoet als alleen de nederlandse competitie is geselecteerd. Dus gewoon minimaal 2 comps (ik gebruik altijd de engelse) selecteren voordat je begint, dan heb je minder kans dat je de bug tegenkomt die de competitie stillegt.
quote:
Op maandag 28 april 2003 11:48 schreef DaMart het volgende:[..]
Waarom ? De bug die ik beschrijf heeft geen invloed op promotie of zo hoor... de history wordt gewoon niet goed geupdate.
In de oude savegame ben ik trouwens in seizoen 4, en zijn er gewoon fixtures hoor. Het lijkt er op dat het probleem zich alleen voordoet als alleen de nederlandse competitie is geselecteerd. Dus gewoon minimaal 2 comps (ik gebruik altijd de engelse) selecteren voordat je begint, dan heb je minder kans dat je de bug tegenkomt die de competitie stillegt.
quote:
Op zondag 20 april 2003 00:43 schreef Ajaxno1 het volgende:
Damnit, ik zit in seizoen 4, kijk ik bij fixtures, staan alleen m'n vriendschapelijk wedstrijden plus de super cup finale er. Maar geen competitie wedstrijden, ik vrees het ergste of is dit normaal.
Heb al de 2 ep geinstaleerd. Hmm inmiddels staan de CL wedstrijden er ook bij. Ik ben bang dat het een rustig seizoen wordt
Denk je dat je de overwinning op zak hebt en dan..
Ik zit denk ik in de hoek waar klappen vallen
quote:Ik heb dus precies hetzelfde, dus ik ben ook maar weer eens begonnen met CM3 en dan met de laatste patch (is al weer behoorlijk oud , maar oke). Ik moet zeggen dat ik het daar eerst ook wel een tijdje mee kan uithouden. Van de Vaart & co staan er allemaal in en ook qua sterkte goed aangepast. Ik hou het hier nog wel even mee vol tot ik een snellere compu heb
Op zondag 27 april 2003 15:51 schreef ToBe het volgende:
Ik ben maar eens begonnen met de 01/02 met CM3... CM4 was te traag en te buggy...dit werkt heerlijk als een trein. Ik zie ook ineens spelers als Pardo e.d. rondlopen die ik in CM4 niet terug zag.
Wat me ook verbaasde was dat er spontaan curatoren waren aangesteld bij mijn club. Als ik bij de financien kijk, staat er immers een positief saldo, in gewone witte letter. Geen minteken ervoor, niet rood... dus ik dacht dat het wel goed ging financieel... bleek dus even tegen te vallen. Verklaard wel waarom het saldo zo mysterieus hoog was trouwens... maar ze mogen wel duidelijker aangeven of je banksaldo nu positief of negatief is
quote:NL
Op maandag 28 april 2003 10:58 schreef Terrah het volgende:
Is het zeker dat de nederlandse competitie er mee kapt na 5 seizoenen?
uit het hoofd
maar ik geloof dat het weer wel doorgaat als je bijv. de Engelse competitie ook aanzet
quote:Als het saldo negatief is, staat dat bedrag tussen haakjes.
Op maandag 28 april 2003 19:20 schreef DaMart het volgende:
maar ze mogen wel duidelijker aangeven of je banksaldo nu positief of negatief is
quote:Oh... maar goed... da's niet echt handig dus, want we zien nog steeds een positief bedrag
Op maandag 28 april 2003 20:00 schreef Butra het volgende:[..]
Als het saldo negatief is, staat dat bedrag tussen haakjes.
heb gisteren cm4 gekocht nadat ik hier las dat hij er eindelijk was. deze uiteraard gelijk ff geupdate naar 4.04.
maar hoe komt het dat deze versie zo godse traag is? de vorige versie van cm, was bij mij (p1.6gig) echt supersnel, maar als er nu een beker ronde is, dan duurt het echt ruim een minuut voordat alle matches zijn gespeeld!
verder is het een klein beetje jammer dat de superspelers zoals bijvoorbeeld tsigalko en milevskiy in deze versie ook beduidend minder goed zijn!
verder ziet het er wel weer toppie uit, alleen erg jammer dat het zo supertraag is.....
owja, en misschien dat jullie dit ook wel weten.... ik zag dat de site thedugout.net helemaal veranderd is, en nu echt een bagger site is geworden!
als je op zoek bent naar talenten, dan komt die site aan met namen als crespo/ronaldo/enz...
wie weet er nog een andere goede site waar je leuke spelers tips kan vinden?
quote:Hoeveel leagues heb je aan staan ? Heb je ''full details'' wel uitgezet bij de leagues waar je zelf niet in speelt ?
maar hoe komt het dat deze versie zo godse traag is? de vorige versie van cm, was bij mij (p1.6gig) echt supersnel, maar als er nu een beker ronde is, dan duurt het echt ruim een minuut voordat alle matches zijn gespeeld!
En over talenten :check deze topic eens... (en de voorgaande delen)
quote:hij is gewoon zo traag
Op dinsdag 29 april 2003 10:16 schreef RipCurl het volgende:
ey fanaten!
ff wat vraagjes....
...
talenten vorige keer zijn weer opnieuw beoordeeld en blijkbaar niet zo talentvol meer beschouwd.
goede site: community.sigames.com
quote:ik draai enkel de NL competitie, en die volgens mij wel in full-details. maar wat houdt dit eigenlijk in? dat full-detail?
Op dinsdag 29 april 2003 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Hoeveel leagues heb je aan staan ? Heb je ''full details'' wel uitgezet bij de leagues waar je zelf niet in speelt ?
En over talenten :check deze topic eens... (en de voorgaande delen)
verder is dit topic volgens mij meer bugreport. komen weinig talenten in naar voren. jah enkel bosnjak, die het erg goed doet bij mij!
verder valt het een beetje tegen.
quote:Hee hee hee, vergeet Alex Gibbs niet he
Op dinsdag 29 april 2003 10:57 schreef RipCurl het volgende:[..]
quote:SC is een spits, FC een aanvaller, vgl Litmanen, die dus achter de spitsen speelt.
Op dinsdag 29 april 2003 13:50 schreef Poepoog het volgende:
Even weer een vraagje...Wat is het verschil nu tussen een FC en een SC ?
quote:Als je het een bug - topic vind, dan weet je ook dat je als je alleen met de Nederlandse competitie speelt, je slechts tot in 2005 kunt spelen. Als je bijvoorbeeld de engelse competitie erbij draait heb je dit probleem niet als het goed is.
Op dinsdag 29 april 2003 10:57 schreef RipCurl het volgende:[..]
ik draai enkel de NL competitie, en die volgens mij wel in full-details. maar wat houdt dit eigenlijk in? dat full-detail?
verder is dit topic volgens mij meer bugreport. komen weinig talenten in naar voren. jah enkel bosnjak, die het erg goed doet bij mij!
Nou ja, een paar spelers dan maar:
Marcelo Heleno
Alexander Farnerud
Sandro Calabro
Colins John
Kim Kallstrom
Van der Heijden (speelt bij RKC en is CM)
Enne Ivan Bosnjak graag gedaan hoor
Maar verder gaat het nog perfecto mundo.
[Dit bericht is gewijzigd door Peregrijn op 01-05-2003 12:55]
Wil een speler die bijna einde contract is verkopen aan een Major league club (USa) maar nu kan ik geen geld vangen. Ik kan alleen een speler kiezen uit de draft.geen idee wat het inhoud maar als ik het selecteer blazen de transfer af? Iemand enig idee wat die drafts inhouden?
en dan nog een vraagje. Clubs bieden op een speler voor de first option. daar vang ik volgens mij geld voor, maar vervolgens komt er een andere club die ook op die speler kan bieden+ een contract aan kan bieden. is dit normaal?
en al die fouten in CM4
iemand?
quote:Ik zou doorgaan met CM01/02 en wachten tot CM4 03/04
Op donderdag 1 mei 2003 12:46 schreef TimoBasso het volgende:
Moet ik CM4 nou aanschaffen of niet?
Ik kan CM 01-02 nog moelijk loslatenen al die fouten in CM4
iemand?
konden ze het spel dan niet ff uitstellen (wat ze overigens al gedaan hadden)
Mijn broertje heeft rare dingen in de register gedaan en ik kan de patches niet instaleren, en bij de Autorun kan ik hem ook niet installen om vage redens in de regsetup!
het spel is gewoon wederom weer veel realistischer geworden in bijna alle opzichten!
alleen ff 2 vraagjes....
waar kan ik ergens de managerpoints vinden? zie dat namelijk nergens terug verschijnen!
en wanneer gaat het probleem met buitenspel nou eens een x opgelost worden? er worden gewoon nog steeds teveel doelpunten afgekeurd, terwijl de speler in kwestie niet buitenspel staat, maar een teammate wel, die niet aan het spel mee doet!
ennuh.... ik weet niet of er hier iemand weet wie ik neer moet knuppelen om mijzelf authorized te krijgen op het sigames forum, maar heb me daar aangemeld afg. dinsdag, maar kan nog steeds het forum niet op!!
quote:Het gaat tegenwoordig niet zo snel meer. Het is redelijk gegroeid en sindsdien doen ze iets moeilijker. Het zal binnenkort wel een keer komen
[b]ennuh.... ik weet niet of er hier iemand weet wie ik neer moet knuppelen om mijzelf authorized te krijgen op het sigames forum, maar heb me daar aangemeld afg. dinsdag, maar kan nog steeds het forum niet op!!
quote:Kijk bij je staff in het menu van de desbetreffende ploeg en klik op je naam. Zo doe ik het altijd.
Op vrijdag 2 mei 2003 10:06 schreef RipCurl het volgende:
nou zo super bugy is het spel niet hoor! heb inmiddels het eerste seizoen af, en het draait allemaal wel ok!het spel is gewoon wederom weer veel realistischer geworden in bijna alle opzichten!
alleen ff 2 vraagjes....
waar kan ik ergens de managerpoints vinden? zie dat namelijk nergens terug verschijnen!en wanneer gaat het probleem met buitenspel nou eens een x opgelost worden? er worden gewoon nog steeds teveel doelpunten afgekeurd, terwijl de speler in kwestie niet buitenspel staat, maar een teammate wel, die niet aan het spel mee doet!
ennuh.... ik weet niet of er hier iemand weet wie ik neer moet knuppelen om mijzelf authorized te krijgen op het sigames forum, maar heb me daar aangemeld afg. dinsdag, maar kan nog steeds het forum niet op!!
Maar speel je nog steeds enkel de Nederlandse competitie?
quote:maarja lekker lomp van ze! op deze manier kan ik namelijk enkel het bugreport forum lezen, maar de andere forums kan ik niet inkomen.
Op vrijdag 2 mei 2003 10:42 schreef ChAoZ het volgende:[..]
Het gaat tegenwoordig niet zo snel meer. Het is redelijk gegroeid en sindsdien doen ze iets moeilijker. Het zal binnenkort wel een keer komen
als ze het een automatisch kunnen openen voor lees rechten, dan lijkt het me dat ze dat bij de rest ook simpel kunnen doen!
-----
ik speel inderdaad alleen nog de NL competitie! niet zo erg slim nee, maar ik ga vanavond denk ik maar opnieuw beginnen, met een andere competitie op de achtergrond.
maakt het veel uit welke competitie ik hiervoor neem? en moet deze op de achtergrond of op de voorgrond draaien??
radoi (steau)
robinho (santos)
diego (santos)
cavenaghi (river)
tevez (boca)
mutu (parma)
kaka (sao paulo)
zeer goeie spelers voor de toekomst
quote:En te betalen ook voor een nederlands cluppie?
Op vrijdag 2 mei 2003 16:13 schreef Goalmachine het volgende:
hier wat wonderkids:radoi (steau)
robinho (santos)
diego (santos)
cavenaghi (river)
tevez (boca)
mutu (parma)
kaka (sao paulo)zeer goeie spelers voor de toekomst
quote:de eerste 3 namen zeker. verder is het altijd geluk hebben met transfers als je een nederlandse club bent. als je de enigste bieder bent dan kan het.
Op zaterdag 3 mei 2003 17:39 schreef Terrah het volgende:[..]
En te betalen ook voor een nederlands cluppie?
quote:Het scheelt met afgekeurde doelpunten als je je aanvaller iets minder ver naar voren laat spelen.
Op vrijdag 2 mei 2003 10:06 schreef RipCurl het volgende:en wanneer gaat het probleem met buitenspel nou eens een x opgelost worden? er worden gewoon nog steeds teveel doelpunten afgekeurd, terwijl de speler in kwestie niet buitenspel staat, maar een teammate wel, die niet aan het spel mee doet!
quote:
Op maandag 5 mei 2003 09:39 schreef Rahl het volgende:
Wanneer komt EP3 uit?
quote:Is er ook al bekend wat de vebeteingen zijn?
Op maandag 5 mei 2003 12:59 schreef Reddiablo het volgende:
als het goed is, einde van deze week
Release : It will NOT be released this week. We are hopeful that it will be released late next week.
Current Fix List is as follows, in the vast majority of cases save games ARE comptabible. This pack includes all the fixes of EP1 and EP2 therefore if you dont have any of the others ones YOU NEED ONLY DOWNLOAD THIS ONE.
General
-------
- Prevented virtual players from always having 100% condition
- Reduced ability level for virtual players in U19 teams
- Finances now stores sponsorship in records correctly
- Stopped some clubs from getting repeated identical attendances
- Fixed problem with loading save game in very very rare circumstances
- Stopped restructured (ie. loan) debt causing stadium decay
- Reduced demands of young players who are not needed at their current club
- Improved feedback upon reasons for managers being sacked from their club
- Fixed attendance change when moving stadium
- Fixed season ticket sales bug
- Tuned agility attribute setting for regenerated players
- Tuned agility attribute setting for players at the start of the game
- Fixed preferences screen history not working correctly (not keeping between back/next).
- Fixed rare crash when free transfer player was offered a trial at a club
- Fixed goalkeeper attributes not shown on team screen (physical shown instead).
- Fixed "team selection" name changing to "Default" and unpicking players.
- Fixed injuries showing on player profile before computer matches are over.
- Fixed incorrect board message being displayed at season end in some circumstances
- Fixed friendly invitation news bug where respond button sometimes is removed before it can be used.
- Fixed a bug with competition team form values.
- Fixed news item bug when a team qualifies through a league stage and the text says that they have not.
- Fixed some first option strings
- Fixed stadium move string.
- Fixed some yearly award past histories not showing names (only club).
- Fixed a bug on the team screens transfers where the totals some times didn't appear to add up correctly.
- Fixed bug when competitions from different nations get put into the same menu on the latest scores screen.
- Fixed text for cup qualification records in manager histories.
- Fixed news screen bug: items needing response are now always displayed, regardless of the filter settings
- Fixed incompatibility between mac & pc versions causing different match results
- Fixed the repeated negotiations when you accept demands from the selling team
- Fixed missing first option duration length
- Fixed manager being sacked string where the chairmans name was used instead of the manager's name
- Fixed problem with non players who always reject contract offers due to not being offered enough wages, when in fact they are just not interested.
- Fixed various sorting issues on the team screen, person search screen, and training screen.
- Fixed bug in Add Manager, Transfer Offer, Contract Offer screens where details were lost if you browsed off the screen
- Fixed first option fee differences between the response screen and the news item.
- Fixed missing player descriptions on player profile.
- Fixed a missing hyperlink on the transfer offer screen when negotiating a transfer bid.
- Fixed problem in the team screen where certain players would have garbage listed for their squad status in
the contract view.
- Fixed 'Barcelona' bug to do with the new game config file
- Fixed young players refusing contract offers due to it being part time
- Fixed bug that caused some "in the hole players" like Scholes to be left on the bench too often
- Fixed future transfer players being freed by their clubs causing the future transfer to fall through.
- Players in a side that are out on trial are displayed in a color similar to the out on loan color.
- Player profiles will now properly showing being on a trial/out on trial instead of saying they are on a loan.
- Added waiting dialog to match screen for when it is setting up the match.
- Added "Use attribute masking" to preferences screen.
- If "Use attribute masking" enabled, matches are no processed and masking updated if necessary.
- When you can't afford your transfer bid and ask for a delay which is rejected a stray bit of text appeared 'They .' this has now been removed.
- '<%team#3-short>' appeared in lack of funds for transfer news item
- The add manager screen now correctly saves changes to a manager's favorite club
- You can now click on a player history and see the detailed stats for that season.
- Goalkeeper playing history now shows goals conceded and clean sheets (and not assists and goals.)
- Loaning a player twice in a season would add the stats total tally to itself - now fixed.
- "Unknown club" not showing up for some players after free transferring them.
- Player history "loan" would sometimes be shown for wrong club.
- Penalties now shown on latest scores screen.
- Selling team now does not get chance to cancel minimum fee release clause transfers at confirmation stage.
- Reject all offers doesn't auto reject offers that meet the minimum fee release clause
- Removed duplicate UK Pounds Sterling entry in cash list
- U23 national teams are now picked correctly.
- Foreign player awards does not pick non-foreign players anymore.
- When a person whose contract is set to expire, signs a new contract with another club, a message is now displayed
on the person's screen saying the date he is set to join.
- Ensured club's follow up enquiries for players if fee is acceptable
- Ability to swap two team's divisions/nations via a config file when starting a new game
- Ability to boost a teams transfer funds/wage budget/ground capacity via a config file when starting a new game
- Stopped youth players being listed for loan
- The MLS draft is now working.
- If you set up a tactic for your reserve/youth team and ask the manager of that team to use it he now will do so
- More news about progress of competitions eg "Arsenal win the Community Shield" goes to all English teams
- Toned down silly first option bids
- Players' values no longer change just because they have gone on loan
- Allowed the use of -1 in the BOOST_TEAM instruction to keep attribute unadjusted
- Tuned Offer To Clubs and added more feedback for english version.
- If maximum database is used, more Oceania players are used in the game if Australia is selected.
- The transfer screen should know show all world wide transfers if the All Nations Filter is selected.
- When you decide not to appeal against a red card ban for one of your players, it now tells you that you have done that.
- Offer To Club's, allowed the assistant to suggest more clubs for big name players
- Stopped assistant managers trying to free transfer youth players after you've given them a new contract.
- Stopped players thinking they have only been at the club a short time after they return from being on loan.
- Praise/Criticise recent player's form news items no longer report that the team is in a poor league position when in fact they are not.
- Disabled human managers being able to list for loan youth players.
- Made boxes on player information tab collapsable in case information overran screen.
- Low-level change to string code which should save about 1Mb of memory
- Added tick to 'change player' menu to show which player is currently being viewed
- If club logos are installed, game now shows the club logo for club players, and the news, training & history screens
- Added tick to competition screen to show the currently selected stage.
- If you're making an offer for a player that has a minimum fee release clause, that value is now always shown.
- Increased maximum length of human managers names
- Team Screen sort by Club/Nationality know have links to the club/nationality
- Increased width of file dialogs to fix problem with translated buttons not fitting in...
- Changed date when competition odds news is created to five days earlier to stop news being created after league has started.
- Stopped youth players from starting at age 15.
- Ensured players who are unhappy and then listed from saying that they don't want to leave the club.
- Transfer clauses now use games played for first team only and not reserve teams.
- Brazilian players in Portugal no longer treated as non-EU.
- Latest scores page now sorts matches by home team.
Scouts & Searches
-----------------
- Human shortlisting problems fixed
- Limited number of scout reports on person's information tab to 2 at a time.
- Scout would come back with reports on your own players on loan to other clubs.
- Recalling scouts now works.
- Clubs in inactive leagues removed from scout list.
- Scouting youth players now limiting age to 21 or under instead of 23.
- "Ask asst.mgr. to filter out unrealistic targets" adjusted.
- Scouting certain players would not always update the attribute masking.
- Random players would show up in search list as on loan even though they weren't.
- You can now add players on loan to you to your shortlist.
- When buying players they were only hidden on your shortlist.
- People being both player and non-player and a board member listed in player search list.
- Filtering by Portuguese nationality would show up some weird results.
- Player & Non-players not having a non-playing job at club would come up in as unemployed.
Network, Hotseat and Internet Play
----------------------------------
- Live league table now does not guess goals from other human matches on the same pc which have not been played yet.
- Other matches can now be viewed when on the day of the match.
- Added ability to respond to messages from other human players.
- Human players can now be disconnected from a network client without the client having to exit.
- News items from clubs offering players can now be ignored - a response is not necessary.
- Match screen now tells the human when it is waiting for another human in a network game.
Wages, Finances and Board Interaction
-------------------------------------
- Fixed Wage requests for top players sometimes being limited to £100
- Fixed a player saying he can't accept a relegation wage cut
- Fixed ground maintainance issues for smaller teams
- Tuning of finance system. Most notably the Spanish, Scottish, French, Italian and German finances
- Wage budget tuning for Greece, Korea, France, Holland and Germany
- Wage allowed is more responsive to profitability of clubs
- Tuned manager board confidence
- Limited board expectations after a club is promoted
Player Happiness
----------------
- Disabled player praise/criticism for player who are on loan or injured
- Player's being unhappy about their club's transfer policy unhappiness more prevalent now
- Unhappy about being subbed now a more apparent unhappiness
- Victimised by ref now a more apparent unhappiness
- Player in superb form news adjusted downwards
- Made it easier for players to recover from having personal problems
- Allowed the removal of 'no support from manager' unhappiness
- Re-tuned personal reasons removal
- Ammended the praise player/criticise players recent form
Training
--------
- Fixed array access out of bounds errors
- The default training schedules now can not be edited, if you edit these, a copy will be made so you always
have something to fall back on.
- Added the ability to rename an existing training schedule.
- When adding a new training schedule it is no longer blank, but based off of the general schedule.
- Changing or removing coaches from a training schedule now works
Tactics:
--------
- Fixed incorrect morale on tactics screen
- Fixed could not drag sub onto sub on pitch during match.
- Added always show rating during match (in addition to other info).
- Added clearer separation between first 11 and subs during match
- Added showing opposition player positions in 'specific' man marking list during match.
- Added graphics to show icons for subbed on or off during match.
Competitions:
-------------
- Fixed problem where Argentine league was not scheduling third and fourth promotion stages properly.
- Fixed bug where French leagues were scheduling games in Jan 2002.
- Tweaked some Christmas/New Year dates for English leagues.
- Added some more loan rules for English clubs.
- English Vans Trophy now enabled if 2nd division is enabled, not just Conference.
- Fixed Swedish Premier Division break period for World Cup/Euro Champ years.
- Korea subs rule changed to 3 from 6.
- AUstrian league now has 4 rounds ( 36 matches ).
- German regional League North now relegates 4 teams not 3.
- Belgian 2nd division match time changed to 8pm.
- Russian Premier and russian cup foreigner restriction removed.
- Greek league now counts eastern block players as EU.
- Greek disciplinary system now bans a player for 2 matches after 6th yellow.
- Scottish league and fa cups now have neutral semi final venues.
- English Community Shield now has 5 subs from 7 rule.
- Competitions using a period system (e.g. lower Belgian and Dutch leagues) now use the main league table for a team's current position and not the first period league table.
- English league playoff semi finals now get played at correct venues.
- No one off friendlies between Croat and Yougoslavian teams or Israeli and Arab nation teams
- Fixed a few problems with the Asian Champions Cup.
- Correct Brazilian teams now play in the Libertadores Cup.
- Finnish reserve leagues are now scheduled properly.
- Fixed a problem where Welsh Premier Cup sometimes stops after the group stage.
- Portugese league scheduling now does not skip all dates used by the Portugese Cup.
Match
-----
- Tuned defensive play a bit to try and counter super attacking tactics
Macintosh Specific
------------------
- Full screen mode now uses the monitor that the window was positioned on in windowed mode; so if you switch into windowed mode, drag the window to your second monitor, and switch back to fullscreen mode, you should find that your second monitor is used
- Added command line support. If you create a file called "command line.txt" and place it in the CM4 folder, the game will treat it's contents as command line arguments.
- Fixed problem with the recommended leagues when starting a new game.
van 821 -> 930.
quote:Ik zie meer dan honderd aanpassingen, en dat 1e puntje wat jij zoekt zit er niet bij, dus dan is het gelijk slecht? Vind ik ook wel weer een beetje cru...
Op maandag 5 mei 2003 16:49 schreef Martin_Jager het volgende:
Ik lees nergens dat je nu wel in managerpoints omhoog kunt gaan, als dat zo is dan is dit weer een slechte fix!
Dat je in managerpoints niet vooruit komt ontneemt me veel spelplezier.
quote:Hij bedoelt denk ik de managerstatistieken. En het is idd leuk om je eigen goede en slechte punten weerspiegeld te zien hierin. Dat is volgens mij ook de hele opzet van het invoern daarvan. Dus wat dat betreft geef ik hem wel een beetje gelijk. Aan de andere kant heb jij weer gelijk dat ze hun best doen met al die aanpassingen
Op maandag 5 mei 2003 17:21 schreef Reddiablo het volgende:[..]
Ik zie meer dan honderd aanpassingen, en dat 1e puntje wat jij zoekt zit er niet bij, dus dan is het gelijk slecht? Vind ik ook wel weer een beetje cru...
quote:Dat bedoelde ik inderdaad. En deze managerstatistieken zorgen ervoor of je wel of niet ergens anders wordt aangenomen, aangezien deze niet veranderen wordt je vrijwel nergens aangenomen. En dat is nu juist wat ik zo leuk vond aan het spel, laag beginnen en steeds een niveautje hoger komen.
Op maandag 5 mei 2003 17:42 schreef Werik het volgende:[..]
Hij bedoelt denk ik de managerstatistieken. En het is idd leuk om je eigen goede en slechte punten weerspiegeld te zien hierin. Dat is volgens mij ook de hele opzet van het invoern daarvan. Dus wat dat betreft geef ik hem wel een beetje gelijk. Aan de andere kant heb jij weer gelijk dat ze hun best doen met al die aanpassingen
quote:Ik zie er hele goeie dingen tussen zitten. Er wordt gelukkig wat gedaan aan die kromme financien af en toe. Eindelijk krijg je ook echt sponsorgelden.
Op maandag 5 mei 2003 17:21 schreef Reddiablo het volgende:[..]
Ik zie meer dan honderd aanpassingen, en dat 1e puntje wat jij zoekt zit er niet bij, dus dan is het gelijk slecht? Vind ik ook wel weer een beetje cru...
als ik met utrecht speel heb ik dus alleen maar het hoofdteam en een under 19 team. maarja wat moet ik dan met al die overige spelers doen.....
quote:Er is geloof ik al 100 keer gevraagd aan SI of dat gefixed is in EP3, maar nog nooit hebben ze geantwoord...
wordt hopelijk aangepast in ep3, moet ik nog ff checken met sports interactive.
Als blijkt dat in EP3 je nog steeds geen reserve-elftallen hebt in NL, dan is CM4 de laatste die ik gekocht heb....
(want JA, het is een GROOT probleem aangezien het nu totaal geen nut heeft talenten aan te schaffen tussen de 18-22 jaar...)
leuk en aardig, heb afgesproken dat er met een programmeur naar wordt gekeken om Ajax 2 te schrappen; dat veroorzaakt het probleem; zodat dat alle 36 teams wel een reserve team krijgen, waarschijnlijk (bijna zeker) gaat dit dus ten koste van Ajax 2 in de beker; en er moet ook nog bekeken worden of dit de bekercompetitie niet gaat verstoren.
Ten tweede wordt er bekeken of het middels een simpel programmatuurscriptje moet worden gedaan, OF dat het een master database aanpassing beslaat, en in dat geval gaat het niet door; daar dat zeker wel 2 tot 3 dagen nodig heeft om te implementeren; en dan deze en alle andere aanpassingen ondertussen nog eens grondig te testen.
Ja - er wordt na gekeken
Ja - het kan worden opgelost; maar tijd is een zeer groot probleem in deze
en ja, het had eerder opgepakt kunnen worden; maar wat betreft bugs zijn er nog een paar honderd; en daar zal wel iets van een first come, first serve in zijn - en bepaalde moeilijkheidsgraden etc.
Heb dus in elk geval de toezegging gehad dat er vandaag en-of morgen naar gekeken wordt; en hoop morgen een definitief ja-nee te krijgen.
Het klinkt heel simpel; gewoon Ajax 2 schrappen; maar ja...
quote:Hmmm...
verhaal
Zo te zien dus niet op tijd te doen om m in EP3 al te fixen....
?
heb met de hfd. researcher gesproken; die weet natuurlijk niet precies hoe het ervoor staat; althans qua structuur van de bug
[Dit bericht is gewijzigd door Reddiablo op 06-05-2003 13:24]
Iemand misschien meer info?
Het vage is , ik kan bij geen een andere club aan de bak , ben nu dus werkloos , zelfs een club uit de conf. league wil me niet
als ik een speler laat scouten door een van men scouts, en ik krijg zijn scout report, dan zou je normaal gesproken als je naar de stats van die speler kijkt, zijn attributen moeten kunnen zien. nu blijven die gegevens bij mij vaak "-".
in de vorige versie was dit niet zo. dan kon je na het scout report gewoon zien hoe goed die speler is.
quote:Goeie vraag, feit is dat in CM4 we te maken hebben met het geweldige
Op dinsdag 6 mei 2003 14:26 schreef RipCurl het volgende:
Reddiablo, is dit een bug????als ik een speler laat scouten door een van men scouts, en ik krijg zijn scout report, dan zou je normaal gesproken als je naar de stats van die speler kijkt, zijn attributen moeten kunnen zien. nu blijven die gegevens bij mij vaak "-".
in de vorige versie was dit niet zo. dan kon je na het scout report gewoon zien hoe goed die speler is.
Hoop sowieso dat er middels een .edt die Fog of War eruit gesloopd kan worden
quote:Volgens mij las ik dat je in EP3 de keuze had of je m aan of uit wilde zetten zoals in CM01/02...
Hoop sowieso dat er middels een .edt die Fog of War eruit gesloopd kan worden
(thank GOD !)
dat is dus hevig iritant. want waarom zou je dan een speler gaan scouten als er toch geen gegevens zichbaar worden daarna! en als hij enkel bij excelent signings een raport zou weergeven, dan is het dus ook onzin om jonge spelers te scouten, aangezien die enkel worden weergegeven als hot prospects!!!!
quote:
Glitch: Free Players
Exploit this glitch to recruit any player free of charge. Save your game first!
Get the target recruit's club to accept your bid.
When the target's club allows negotiation on the contract, click to offer the target a contract.
While on the contract screen, click the NEWS on the left navbar. Avoid the BACK ARROW at all costs.
Click on the recruit's name and withdraw the bid.
Now put up any amount you want. If you click the BACK ARROW now, you'll go back to the screen discussing the recruit's contract details.
Offer the recruit a reasonable contract and when that player accepts, he will join your club for the amount you put up after you clicked NEWS.
is wel iets waar je gewoon omheen kunt werken, zodner dat het consequenties heeft. Tis toch min of meer een vorm van cheaten
quote:het dit ff geprobeerd in een oude savegame van me, maar volgens mij werkt het niet bij mij, want als ik contract offer doe en dan via de navigatiebar naar news ga en op zijn naam klik en withdraw transfer bid doe dan kan ik wel teruggaan maar dan is de deal al gecanceld
Op dinsdag 6 mei 2003 15:43 schreef RipCurl het volgende:
ik kom net overigens nog een bigbug tegen......
ik weet niet of dit ook daadwerkelijk werkt hoor, maar ik las dit op IGN ergens...
[..]
- bod doen dat club accepteert
- dan bij contract aanbieden in het contractscherm linksboven op de naam van de speler klikken en dan naar zijn information gaan
- dan zie je je bod staan klik daarop
- verander je bod in 0 en make offer
- dan pijltje naar links
- en je bent weer terug in contractscherm
dit is een trucje wat in cm 3 98/99 ook lukte.
Vorig seizoen Boukhari gehuurd van ajax en dat was een succes, hij schoot ze er achter elkaar in.
Dit jaar maar weer gedaan, en het gaat weer lekker.
verder zou ik ook sandro calabro halen, speelt bij ado geloof ik, en kan je voor ca. 400k oppikken daar. hij schiet er ca 1,5 doelpunt per wedstrijd in
en dan zou ik als laatste nog milevskiy en said halen voor je verdediging. beide niet eu national, maar die krijgen best wel een werkvergunning!
Calabro is zeker een aanrader, maar die pishoer gaat van ADO naar UTrecht volgend seizoen. Geeft meteen nog een paar ontrechte steken naar Rinus en Lex ook, dat 'ie te weinig kansen heeft gehad, terwijl die pleurisgek zeker 18x geeft ingevallen. Idioot.
quote:hehehehe
Calabro is zeker een aanrader, maar die pishoer gaat van ADO naar UTrecht volgend seizoen. Geeft meteen nog een paar ontrechte steken naar Rinus en Lex ook, dat 'ie te weinig kansen heeft gehad, terwijl die pleurisgek zeker 18x geeft ingevallen. Idioot.
Tsja, ADO had de eenzijdige optie moeten lichten, maar dat zijn ze vergeten... Niet Calabro's schuld dus, die wil gewoon hogerop, en zeg nou zelf, FCU is ADO in het groot.... (kom zelf als seizoenskaarthouder van FCU toch nog weleens in het zuiderpark om een wedstrijdje mee te pakken !)
maar wat wel!?
ik ben namelijk van plan om een spel te beginnen met een kleinere engelse club, zoal bijvoorbeeld de wolves. en wat zijn dan goede spelers om te halen?
quote:Volgens mij hebben alle FD teams niet zo'n goede selectie, en zijn de wolves volgens mij toch een van de betere toch??
Op donderdag 8 mei 2003 13:39 schreef Martin_Jager het volgende:
Als je in de First Division wilt beginnen is de wolves niet echt een aanrader, is niet echt een goede selectie. Aan de andere kant is het wel een enorme uitdaging om te proberen te promoveren en dan in de Premier Leage te blijven!
quote:Volgens mij zit er nog wel wat verschil in. Misschien ook wel niet en ben ik gewoon een slechte trainer
Op donderdag 8 mei 2003 15:02 schreef RipCurl het volgende:[..]
Volgens mij hebben alle FD teams niet zo'n goede selectie, en zijn de wolves volgens mij toch een van de betere toch??
quote:Het ligt er maar net aan of je je team op de juiste plekken weet te versterken. Ik ben in m'n eerste seizoen met Millwall gepromoveerd, mede dankzij huurlingen Mexes en Mista.
Op donderdag 8 mei 2003 15:02 schreef RipCurl het volgende:[..]
Volgens mij hebben alle FD teams niet zo'n goede selectie, en zijn de wolves volgens mij toch een van de betere toch??
Ik vecht nu in de Premierleague tegen degradatie en betwijfel of ik het ga redden...
quote:ondanks dat het misschien niet een erg goede selectie is, doe ik het inmiddels toch erg goed met de wolves!!
Op donderdag 8 mei 2003 13:39 schreef Martin_Jager het volgende:
Als je in de First Division wilt beginnen is de wolves niet echt een aanrader, is niet echt een goede selectie. Aan de andere kant is het wel een enorme uitdaging om te proberen te promoveren en dan in de Premier Leage te blijven!
gister nieuw spel gestart met de wolves, gelijk een stel spelers naar de reservers gegooid en een stel verkocht en een stel spelers gehaald (pizzi - gratis / tomaschek - gratis / kerr - 110k / said - 575k / calabro - 350k / bosnjak - 110k / en binnenkort komt Robinho ook nog ff transfervrij naar me toe!!) en ik sta nu na 18 wedstijden dus gewoon eerste met 12 punten voorsprong op de nummer 2! ik zit ook nog in de leage cup, en heb daar o.a. al aston villa en de spurs met gemak uitgeschakeld! er is dus hoop voor me als ik ga promoveren!!
dit gaat denk ik dus wel een kampioenschapje worden!!!
ik zit alleen nog een beetje te knoeien met mijn training schedule.
heb hem helemaal aangepast, maar mijn spelers krijgen voor de training maar 3 sterren, en de meeste pijlen staan of omlaag of gelijkwaardig. dit betekend volgens mij dus dat ze niet beter worden.
dus wie heeft er een goed trainings schedule voor me???
ook zoek ik met spoed een goede DL. heb nu dennis irwin daar staan maar de is gewoon erg slecht. ik heb zo'n 500k te besteden en heb al geprobeerd om milevskiy te halen maar die wilt niet.
dus wie weet er nog een goede?
[Dit bericht is gewijzigd door RipCurl op 09-05-2003 10:22]
quote:volgens mij werkt het alleen bij de orginele versie dus zonder EP was bij de voorgaande ook zo. Maar als je dit nodig hebt, heb je volgens mi het verkeerde spel gekozen.
Op dinsdag 6 mei 2003 15:43 schreef RipCurl het volgende:
ik kom net overigens nog een bigbug tegen......
ik weet niet of dit ook daadwerkelijk werkt hoor, maar ik las dit op IGN ergens...
[..]
quote:zoals ze in Engeland zeggen....
Op vrijdag 9 mei 2003 09:06 schreef Takemenow het volgende:
Ik hoorde geruchten dat EP 3 vandaag te downen zou zijnKan iemand dit bevestigen ?
Bollocks.
quote:welke babangida? tjiani?
Op vrijdag 9 mei 2003 11:03 schreef Martin_Jager het volgende:
Als ik nu opniew zou beginnen zou het een stukje makkelijker zijn, ik weet nu goedkope talenten te zitten. Maar na een slechte start gaat het bij mij alsnog richting kampioenschap. Ik sta dan met de Wolves niet zo veel voor als jij, maar toch. En ik moet zeggen dat babangida met de wedstrijd beter wordt. En Koevermans begint ook eindelijk te scoren!
ik haal volgend seizoen (als ik dan nog geld over heb, na het hopenlijk aantrekken van een DL en DR) denk ik farnerud wel ff voor de MR positie.
het wordt bij mij straks overigens wel druk in de spits....
weet echt niet meer wie ik straks daar moet opstellen als ik bosnjak, calabro, robinho en pizzi heb. pizzi zal wel naar de tribune verwezen gaan worden, gezien zijn leeftijd.
en dan denk ik dat ik bosnjak maar op de bank moet gaan zetten, aangezien calabro meer scroort dan bosnjak.
quote:Yep, en inderdaad, de stats zijn niet zo bijzonder. Maar hij speelt wel erg goed. Niet als aanvaller gebruiken maar als aanvallende middenvelder op rechts.
Op vrijdag 9 mei 2003 12:24 schreef RipCurl het volgende:[..]
welke babangida? tjiani?
die wilde ik ook eerst signen, maar totdat ik hem vergeleek met de MR die al bij de wolves aanwezig was......
Voor als SIgames.com langzaam is.
quote:ik zie daar 3 dingen van 4.0.5 staan
Op vrijdag 9 mei 2003 17:51 schreef Mr_Brownstone het volgende:
http://www.bygames.com/downloads.jsp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |