Laatste post:
"Trouwens, is het niet een idee om weer eens een tournament op te starten? Een kleine ploeg uit Frankrijk, Duitsland oid?Lijkt me wel lache."
quote:Maar om nou tot volgend jaar te wachten...?
Op dinsdag 15 april 2003 09:38 schreef Atrimar het volgende:
Laten we daarmee wachten tot de bugs er een beetje uit zijn?
snap wat je bedoelt.
quote:Ik wil best een tournament starten (win toch met 2 vingers in m`n neus
Op dinsdag 15 april 2003 09:37 schreef ToBe het volgende:
Vorige topic: CM Fanaten [deel 6]/Laatste post:
"Trouwens, is het niet een idee om weer eens een tournament op te starten? Een kleine ploeg uit Frankrijk, Duitsland oid?Lijkt me wel lache."
[Dit bericht is gewijzigd door MiepMuts op 15-04-2003 10:23]
bij deze een reminder
quote:Daar heb ik ook een aantal bugs vandaan gehaald die ik heb gepost. Het leek me zo dat je daarvan bepaalde mogelijk niet zo veel zou bezoeken (vanwege afkeer van de club)
Op dinsdag 15 april 2003 12:24 schreef Reddiablo het volgende:
ik moet die netwerk to sites maar eens gaan bestuiven, staat altijd veel informatie op voor mijn research
bij deze een reminder
Geweldig ben nederlands kampioen, CL kapioen (finale tegen psv) en wereld kampioen(olymipa).. en heb als klap op de vuurpijl zlatan gekocht van ajax vor 14,5 miljoen euro. geweldig, Elmander player of the world. me training slaat goed aan zal binnekort eff uploaden.
Ook Smolarek is super goed.. kortom ben een tevreden mens..
P.s. Van Gaal is terug bij Ajax en iedereen is unhappy
quote:Als de sites nieuwswaarde hebben, zie ik reden om er regelmatig op te kijken, zo ook op de sites van psv en feyenoord. Hoewel afkeer een verkeerd woord is
Op dinsdag 15 april 2003 12:26 schreef ChAoZ het volgende:[..]
Daar heb ik ook een aantal bugs vandaan gehaald die ik heb gepost. Het leek me zo dat je daarvan bepaalde mogelijk niet zo veel zou bezoeken (vanwege afkeer van de club)
quote:Wat
Op dinsdag 15 april 2003 13:56 schreef Martin_Jager het volgende:
Maar, deze vraag heb ik al eens eerder gesteld, hoe is jullie ervaring met het wisselen van clubs?
quote:Als er een club zonder manager zit kun je solliciteren bij die club. In de vorige cm-versies was dat altijd perfect. In de vorige versie was het al erg klote, wisselen ging bijna niet. Als dit nu weer zo is, is dit mijn laatste gekochte versie.
Op dinsdag 15 april 2003 14:03 schreef Takemenow het volgende:[..]
Wat
quote:waarom kopen???
Op dinsdag 15 april 2003 14:14 schreef Martin_Jager het volgende:[..]
Als er een club zonder manager zit kun je solliciteren bij die club. In de vorige cm-versies was dat altijd perfect. In de vorige versie was het al erg klote, wisselen ging bijna niet. Als dit nu weer zo is, is dit mijn laatste gekochte versie.
quote:Je kunt toch gewoon "apply for job" doen
Op dinsdag 15 april 2003 14:14 schreef Martin_Jager het volgende:[..]
Als er een club zonder manager zit kun je solliciteren bij die club. In de vorige cm-versies was dat altijd perfect. In de vorige versie was het al erg klote, wisselen ging bijna niet. Als dit nu weer zo is, is dit mijn laatste gekochte versie.
quote:Ja, dat bedoel ik dus. Alleen is er bijna geen club die je neemt, wat je ook gewonnen hebt. Als ik toch met Feyenoord van alles gewonnen heb is het toch leuk om eens een Serie A club te leiden? (of premier leage, etc.)
Op dinsdag 15 april 2003 14:36 schreef Takemenow het volgende:[..]
Je kunt toch gewoon "apply for job" doen
quote:Het helpt als je bijv Italiaan bent als je voor de Serie A wilt solliciteren
Op dinsdag 15 april 2003 14:38 schreef Martin_Jager het volgende:[..]
Ja, dat bedoel ik dus. Alleen is er bijna geen club die je neemt, wat je ook gewonnen hebt. Als ik toch met Feyenoord van alles gewonnen heb is het toch leuk om eens een Serie A club te leiden? (of premier leage, etc.)
in CM3/0102 kun je ook bij nationale elftallen applyen, en kreeg je nooit wat te horen en was er ineens iemand anders aangesteld!
quote:Nee, dit is precies hetzelfde gebleven.
Op dinsdag 15 april 2003 14:46 schreef Reddiablo het volgende:
wat ik wel hoop is dat je in elk geval bericht krijgt.in CM3/0102 kun je ook bij nationale elftallen applyen, en kreeg je nooit wat te horen en was er ineens iemand anders aangesteld!
Is dit bug nummer #10.000 ?
What did I win?
quote:Er zijn idd wel veel bugs.
Op dinsdag 15 april 2003 15:07 schreef Reddiablo het volgende:
Is dit bug nummer #10.000 ?
quote:U gaat door naar de volgende ronde !
ik heb Jan Wouters door diezelfde reden in de Div 3 als coach kunnen aannemen, beste man heeft geen reputatie en tekent dus een armetierig contract.Is dit bug nummer #10.000 ?
What did I win?
quote:Bugvrije versie!?
ik heb Jan Wouters door diezelfde reden in de Div 3 als coach kunnen aannemen, beste man heeft geen reputatie en tekent dus een armetierig contract.Is dit bug nummer #10.000 ?
What did I win?
[/edit]
te laat
[/edit]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |