Laatste post:
"Trouwens, is het niet een idee om weer eens een tournament op te starten? Een kleine ploeg uit Frankrijk, Duitsland oid?Lijkt me wel lache."
quote:Maar om nou tot volgend jaar te wachten...?
Op dinsdag 15 april 2003 09:38 schreef Atrimar het volgende:
Laten we daarmee wachten tot de bugs er een beetje uit zijn?
snap wat je bedoelt.
quote:Ik wil best een tournament starten (win toch met 2 vingers in m`n neus
Op dinsdag 15 april 2003 09:37 schreef ToBe het volgende:
Vorige topic: CM Fanaten [deel 6]/Laatste post:
"Trouwens, is het niet een idee om weer eens een tournament op te starten? Een kleine ploeg uit Frankrijk, Duitsland oid?Lijkt me wel lache."
[Dit bericht is gewijzigd door MiepMuts op 15-04-2003 10:23]
bij deze een reminder
quote:Daar heb ik ook een aantal bugs vandaan gehaald die ik heb gepost. Het leek me zo dat je daarvan bepaalde mogelijk niet zo veel zou bezoeken (vanwege afkeer van de club)
Op dinsdag 15 april 2003 12:24 schreef Reddiablo het volgende:
ik moet die netwerk to sites maar eens gaan bestuiven, staat altijd veel informatie op voor mijn research
bij deze een reminder
Geweldig ben nederlands kampioen, CL kapioen (finale tegen psv) en wereld kampioen(olymipa).. en heb als klap op de vuurpijl zlatan gekocht van ajax vor 14,5 miljoen euro. geweldig, Elmander player of the world. me training slaat goed aan zal binnekort eff uploaden.
Ook Smolarek is super goed.. kortom ben een tevreden mens..
P.s. Van Gaal is terug bij Ajax en iedereen is unhappy
quote:Als de sites nieuwswaarde hebben, zie ik reden om er regelmatig op te kijken, zo ook op de sites van psv en feyenoord. Hoewel afkeer een verkeerd woord is
Op dinsdag 15 april 2003 12:26 schreef ChAoZ het volgende:[..]
Daar heb ik ook een aantal bugs vandaan gehaald die ik heb gepost. Het leek me zo dat je daarvan bepaalde mogelijk niet zo veel zou bezoeken (vanwege afkeer van de club)
quote:Wat
Op dinsdag 15 april 2003 13:56 schreef Martin_Jager het volgende:
Maar, deze vraag heb ik al eens eerder gesteld, hoe is jullie ervaring met het wisselen van clubs?
quote:Als er een club zonder manager zit kun je solliciteren bij die club. In de vorige cm-versies was dat altijd perfect. In de vorige versie was het al erg klote, wisselen ging bijna niet. Als dit nu weer zo is, is dit mijn laatste gekochte versie.
Op dinsdag 15 april 2003 14:03 schreef Takemenow het volgende:[..]
Wat
quote:waarom kopen???
Op dinsdag 15 april 2003 14:14 schreef Martin_Jager het volgende:[..]
Als er een club zonder manager zit kun je solliciteren bij die club. In de vorige cm-versies was dat altijd perfect. In de vorige versie was het al erg klote, wisselen ging bijna niet. Als dit nu weer zo is, is dit mijn laatste gekochte versie.
quote:Je kunt toch gewoon "apply for job" doen
Op dinsdag 15 april 2003 14:14 schreef Martin_Jager het volgende:[..]
Als er een club zonder manager zit kun je solliciteren bij die club. In de vorige cm-versies was dat altijd perfect. In de vorige versie was het al erg klote, wisselen ging bijna niet. Als dit nu weer zo is, is dit mijn laatste gekochte versie.
quote:Ja, dat bedoel ik dus. Alleen is er bijna geen club die je neemt, wat je ook gewonnen hebt. Als ik toch met Feyenoord van alles gewonnen heb is het toch leuk om eens een Serie A club te leiden? (of premier leage, etc.)
Op dinsdag 15 april 2003 14:36 schreef Takemenow het volgende:[..]
Je kunt toch gewoon "apply for job" doen
quote:Het helpt als je bijv Italiaan bent als je voor de Serie A wilt solliciteren
Op dinsdag 15 april 2003 14:38 schreef Martin_Jager het volgende:[..]
Ja, dat bedoel ik dus. Alleen is er bijna geen club die je neemt, wat je ook gewonnen hebt. Als ik toch met Feyenoord van alles gewonnen heb is het toch leuk om eens een Serie A club te leiden? (of premier leage, etc.)
in CM3/0102 kun je ook bij nationale elftallen applyen, en kreeg je nooit wat te horen en was er ineens iemand anders aangesteld!
quote:Nee, dit is precies hetzelfde gebleven.
Op dinsdag 15 april 2003 14:46 schreef Reddiablo het volgende:
wat ik wel hoop is dat je in elk geval bericht krijgt.in CM3/0102 kun je ook bij nationale elftallen applyen, en kreeg je nooit wat te horen en was er ineens iemand anders aangesteld!
Is dit bug nummer #10.000 ?
What did I win?
quote:Er zijn idd wel veel bugs.
Op dinsdag 15 april 2003 15:07 schreef Reddiablo het volgende:
Is dit bug nummer #10.000 ?
quote:U gaat door naar de volgende ronde !
ik heb Jan Wouters door diezelfde reden in de Div 3 als coach kunnen aannemen, beste man heeft geen reputatie en tekent dus een armetierig contract.Is dit bug nummer #10.000 ?
What did I win?
quote:Bugvrije versie!?
ik heb Jan Wouters door diezelfde reden in de Div 3 als coach kunnen aannemen, beste man heeft geen reputatie en tekent dus een armetierig contract.Is dit bug nummer #10.000 ?
What did I win?
[/edit]
te laat
[/edit]
quote:zeg dat wel
Op dinsdag 15 april 2003 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Toch maar de patch gedownload, maar 't blijft leuk hoe goed die gung ho tactic werkt
Klote geweten
quote:gelukkig heb ik geen geweten alleen stemmen in mijn hoofd
Op dinsdag 15 april 2003 17:34 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik gebruik die gung ho tactic niet meer. Het voelt alsof ik valsspeel![]()
Klote geweten
quote:Nu je het zegt, ik heb ook geen echt idee of het erg effectief is. Ik zie wel wat groene pijltjes staan, maar tja
Op woensdag 16 april 2003 09:13 schreef Reddiablo het volgende:
in hoeverre werkt het überhaupt om je assistant te laten trainen?
ik kijk er eigenlijk nooit naar om, maar ik heb ook geen flauw idee of er wel effectief getraind wordt.
quote:ik ga het ff proberen
Op woensdag 16 april 2003 08:48 schreef STHAJONG het volgende:
Tackling op hard zetten closing down op always. En bij player instructions je defenders man marking geven.
quote:Hee dude !
Op dinsdag 15 april 2003 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Toch maar de patch gedownload, maar 't blijft leuk hoe goed die gung ho tactic werkt
Hoe moet je nou die backgrounds inladen zoals jouw Utreg foto
Logo`s heb ik al wel werkend maar de rest weet ik niet.
quote:Uiteraard ! Ben er nog steeds schor van....
Hee dude !
[offtopic]Forza Utreg ! Ben je nog geweest ?[/offtopic]
quote:Ik heb gewoon wat foto's uit het album van forza-utreg.nl gehaald, en die als jpg's in de map Program Files/Eidos/CM4/Data/Graphics/Backgrounds gedaan.
Hoe moet je nou die backgrounds inladen zoals jouw Utreg foto
In die map moet je wel nieuwe mapjes maken bv. ''Utrecht'' of ''Nieuw Galgenwaard'', en in die mapjes stop je uiteindelijk de backgrounds. (bv. een stadionfoto in het mapje Nieuw Galgenwaard, en een teamfoto in het mapje Utrecht)
Zo kan je voor elk team/stadion foto's invoegen, en het maakt niet echt uit of die foto's nou 1024x768 zijn of niet aangezien CM4 ze automatisch ''re-sized''
quote:Dat is in Total Club Manager... Is wel een aardige optie (een van de weinige in TCM), maar zit niet in CM4 as far as I know...
Op woensdag 16 april 2003 11:23 schreef mregeling het volgende:
kun je tijdens de rust van een wedstrijd tegen jouw mannetjes beoordelingen geven , dat ze het goed doen of niet ? tnx
ik hoor hier meer mensen over maar heb het nog niet kunnen vinden.
quote:is al eerder beantwoord. vol op de aanval. in real life iets als in de laatste paar minuten alles op alles zetten om nog een gelijkmaker (of winner) te maken
Op woensdag 16 april 2003 13:10 schreef Poepoog het volgende:
Misschien een zeer domme vraag.. Maar wat houdt Gung Ho nou precies in?
quote:Buiten CM 4 heb ik die term echt nog nooit gehoord namelijk...
Op woensdag 16 april 2003 13:16 schreef ChAoZ het volgende:[..]
is al eerder beantwoord. vol op de aanval. in real life iets als in de laatste paar minuten alles op alles zetten om nog een gelijkmaker (of winner) te maken
quote:Alles op de aanval, als een bezetene.
Op woensdag 16 april 2003 13:10 schreef Poepoog het volgende:
Misschien een zeer domme vraag.. Maar wat houdt Gung Ho nou precies in?
Maar ja , boeie. Gaat lekker nu met die Gung Ho tactic 1e in de competitie met 12 wedstrijden gespeeld , 11 gewonnen , 1 gelijk , en een sloot doelpunten
van Nistelrooy en Raul hebben er samen al 33 inliggen
maar ja , wat wil je met Figo achter je voor de aangeef
quote:Ik heb meestal last van blessures van een aantal dagen tot 2 maanden. Valt op zich mee. Maar draait je team goed of slecht. Het zou kunnen dat een team wat slecht draait meer en langere blessures heeft.
Op donderdag 17 april 2003 00:32 schreef forza22 het volgende:
Hebben jullie ook zo last van blessures?
het zijn bijna nooit kleine blessures, soms wel acht maanden en vaak 4 maanden en ook nog eens een heleboel spelers tegelijk. dit is gewoon niet realistisch.
Die training door de assistent help voor geen meter volgens mij want heb je ooit wel eens een speler met meer dan twee sterren gezien?
spelers worden veel te snel moe, de ene wedstrijd zijn ze in superb condition en bij de volgende wedstrijd zijn ze very tired.
Voor de rest blijft het natuurlijk verslavend.
quote:Heb je de enhancement packs gedownload. Dan valt dat wel weer mee.
Op donderdag 17 april 2003 00:32 schreef forza22 het volgende:
Hebben jullie ook zo last van blessures?
...
quote:Het draaide goed, maar door die blessures, soms wel een hele linie tegelijk, moet ik veel spelers van het tweede en jeugd opstellen.
Op donderdag 17 april 2003 08:18 schreef Werik het volgende:[..]
Ik heb meestal last van blessures van een aantal dagen tot 2 maanden. Valt op zich mee. Maar draait je team goed of slecht. Het zou kunnen dat een team wat slecht draait meer en langere blessures heeft.
quote:Ik zou als ik jou was ff kijken of je Enhancement Pack wel goed geinstalleerd is , kun je checken linksonderin ... version 4.0.0 of 4.0.3 of 4.0.4 ........
Op donderdag 17 april 2003 12:34 schreef forza22 het volgende:[..]
Het draaide goed, maar door die blessures, soms wel een hele linie tegelijk, moet ik veel spelers van het tweede en jeugd opstellen.
quote:4.03
Op donderdag 17 april 2003 12:36 schreef Takemenow het volgende:[..]
Ik zou als ik jou was ff kijken of je Enhancement Pack wel goed geinstalleerd is , kun je checken linksonderin ... version 4.0.0 of 4.0.3 of 4.0.4 ........
quote:Er is al een nieuwe uit : 4.0.4 , te downen bij sigames.com
Op donderdag 17 april 2003 12:47 schreef forza22 het volgende:[..]
4.03
quote:ben al 2 dagen bezig hem te krijgen maar elke keer doet ie het niet:(
Op donderdag 17 april 2003 13:07 schreef Takemenow het volgende:[..]
Er is al een nieuwe uit : 4.0.4 , te downen bij sigames.com
quote:meteen maar even kijken dan. bedankt
Op donderdag 17 april 2003 13:07 schreef Takemenow het volgende:[..]
Er is al een nieuwe uit : 4.0.4 , te downen bij sigames.com
Ik ben nu op datum 20 september 2005. En ik heb dus nog geen wedstrijd voor de competitie gespeeld. Ik heb wel al 2 cl wedstrijden gespeeld. Als ik ook bij dutch premier division kijk, krijg ik alleen de nacompetitie van het afgelopen seizoen in beeld. Volgens mij moet de reguliere competitie in augustus beginnen.
Is dit nu een HELE grote bug, of ligt dit aan mij.
Nou ja, binnenkort dan maar eens met een klein engels clubje beginnen. (Zeer goede herinneringen aan macclesfield)
Heb na een reeks van 15 ongeslagen competitiewedstrijden dan eindelijk verloren met de ''fameuze'' gung ho tactiek. 1-4 thuis tegen PSV
Zit ook met een luxe probleem, Kuijt is een poosje geblesseerd geweest, maar is nu weer terug. (13 wedstrijden, 23 doelpunten en 6 assists) In de tijd dat ie geblesseerd was speelde voormalig FC Den Haag talent Sandro Calabro. (12(6) wedstrijden, 21 doelpunten en 8 assists)
Wie O wie zet ik nu naast Tommy Oren ? (22 wedstrijden, 20 goals, 17 assists)
Ik heb de punten hard nodig, maar kan dus niet teveel risico nemen.
Oh ja, ik speel met Millwall, in de Premierleague
iemand tips?
Duidelijk een Luinge-fan die scheids, die het blijkbaar nodig vond om een speler rood te geven omdat er maar 1 minuut blessuretijd gespeeld wordt
quote:Ik zit nu op 4-9-2005 en heb al 3 competitiewedstrijden achter de rug. Hoeveel en welke leagues draai je allemaal ?
Op donderdag 17 april 2003 18:45 schreef Werik het volgende:
Is er al iemand in zijn vierde seizoen bezig?Ik ben nu op datum 20 september 2005. En ik heb dus nog geen wedstrijd voor de competitie gespeeld. Ik heb wel al 2 cl wedstrijden gespeeld. Als ik ook bij dutch premier division kijk, krijg ik alleen de nacompetitie van het afgelopen seizoen in beeld.
Volgens mij moet de reguliere competitie in augustus beginnen.
Is dit nu een HELE grote bug, of ligt dit aan mij.
quote:Ik draai alleen de Nederlandse competitie (Ere- en eerste divisie) Ik zou de patch nog een keer kunnen installeren. Ik had hem op CD gezet, misschien dat hij dat niet helemaal tof doet.
Op donderdag 17 april 2003 21:02 schreef DaMart het volgende:[..]
Ik zit nu op 4-9-2005 en heb al 3 competitiewedstrijden achter de rug. Hoeveel en welke leagues draai je allemaal ?
quote:Omdat hij officieel EP 2 heet, die het spel update naar versie 4.04
Op donderdag 17 april 2003 23:12 schreef Tackleberry het volgende:
Op www.sigames.com is EP 4.04 nergens te vinden?
Batistuta speelt bij Heerenveen (transfervrij overgenomen)
Maldini en Delveccio zitten bij Feyenoord (ook trasfervrij)
Lucius is door Manchester overgenomen
Zonneveld speelt bij Real Madrid
quote:In dit spel kan alles als er maar geld is. En Zonneveld was in de vorige editie van CM ook al top.
Op donderdag 17 april 2003 23:32 schreef AirRaid het volgende:
en het spel is weer eens echt realistisch![]()
![]()
Batistuta speelt bij Heerenveen (transfervrij overgenomen)
Maldini en Delveccio zitten bij Feyenoord (ook trasfervrij)
Lucius is door Manchester overgenomen
Zonneveld speelt bij Real Madrid
quote:Ja, net zoals lucius. En het zijn trouwens wel spelers van een jaar of 33/34 die nog een balletje in de Nederlandse competitie komen trappen. In de vorige versie van CM had PSV een aanval met Filipo Inzighi, Andrej Shevtsjenko (
Op vrijdag 18 april 2003 00:07 schreef Cart_man het volgende:[..]
In dit spel kan alles als er maar geld is. En Zonneveld was in de vorige editie van CM ook al top.
Beter laat dan nooit he. (Sorry
)
Spits die ik voor 16 miljoen euro aan Real Madrid heb verkocht.
Ook het seizoen erna werd Ibrahimovic weer topscorer, met een gemiddelde van ruim 1 doelpunt per wedstrijd.
Laat iemand dit maar eens nadoen!
En dit is de tactiek waarmee ik het bovenstaande voor elkaar heb gekregen
[/edit]
O en ik had al door dat ze het niet deden, was al druk aan het wijzigen. Nog maar een keer proberen. Volgens mij doen de links het nu in ieder geval wel. Laat meer weten als het niet zo is.
[/edit]
[/offtopic]
Effe heel erg offtopic, maar hoe pas ik de URL aan zodanig dat je de plaatjes in het topic te zien krijgt.
[/offtopic]
-ToBe: edit ff een handje geholpen met plaatjes-
[Dit bericht is gewijzigd door ToBe op 18-04-2003 10:45]
quote:doet het niet
Op vrijdag 18 april 2003 10:11 schreef Werik het volgende:
Oke, eindelijk een paar plaatjes van mij. Einde van het tweede seizoen.
En nee, ze zijn niet gephotoshopt. En nee, ik heb ook niet vals gespeeld.http://members.chello.nl/e.vannek/bosnjak.jpg
Spits die ik voor 16 miljoen euro aan Real Madrid heb verkocht.http://members.chello.nl/e.vannek/ibrahimovic.jpg
Ook het seizoen erna werd Ibrahimovic weer topscorer, met een gemiddelde van ruim 1 doelpunt per wedstrijd.![]()
http://members.chello.nl/e.vannek/competitie.jpg
Laat iemand dit maar eens nadoen!http://members.chello.nl/e.vannek/tactic.jpg
En dit is de tactiek waarmee ik het bovenstaande voor elkaar heb gekregen
quote:Bedankt waarvoor?
Op vrijdag 18 april 2003 11:51 schreef Martin_Jager het volgende:
Bedankt Werik!
maar eh, graag gedaan hoor!
[Dit bericht is gewijzigd door Werik op 18-04-2003 12:17]
quote:vandaag weer eens verder gegaan 1-0 gewonnen van Bayern en 5-2 van Fullham, mijn ongeslagen status dit seizoen staat nog
Op zondag 13 april 2003 22:03 schreef AirRaid het volgende:
[afbeelding]hoezo ik schiet mijn tegenstander af
Hebben jullie ook die zwarte strepen op de rechterkant van 't scherm zoals in die pic ?
quote:Dat heb ik alleen als ik een eigen achtergrond heb toegevoegd die kleiner is dan 800 x 600.
Op vrijdag 18 april 2003 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Hebben jullie ook die zwarte strepen op de rechterkant van 't scherm zoals in die pic ?
quote:Mijn eigen backgrounds zijn 1280x960, en die strepen en verdwaalde lettertjes zie ik ook bij standaard achtergrondjes
Dat heb ik alleen als ik een eigen achtergrond heb toegevoegd die kleiner is dan 800 x 600.
De ene keer heb ik dan van die vreemde strepen door het beeld heen. Maar soms ook wat verdwaalde lettertjes.
Dit is de save die ik van die 4-4-2 diamond heb gemaakt. Als het goed is moet hij hierin ook je instellingen hebben opgeslagen.
Ik denk overigens dat ik die save alleen het weekend erop laat staan, wie daarna komt heeft pech.
[Dit bericht is gewijzigd door Werik op 18-04-2003 14:55]
lekker!
quote:Eigen achtergrond toevoegen ? Hoe doe ik dat ? Bij vorige versies zat er een programma om afbeeldingen te converteren, maar dat kan ik bij CM4 niet vinden.
Op vrijdag 18 april 2003 14:31 schreef Butra het volgende:[..]
Dat heb ik alleen als ik een eigen achtergrond heb toegevoegd die kleiner is dan 800 x 600.
De ene keer heb ik dan van die vreemde strepen door het beeld heen. Maar soms ook wat verdwaalde lettertjes.
Heb al de 2 ep geinstaleerd. Hmm inmiddels staan de CL wedstrijden er ook bij. Ik ben bang dat het een rustig seizoen wordt
[Dit bericht is gewijzigd door Ajaxno1 op 20-04-2003 01:05]
hoe krijgt iedereen die screenshots upgeload??
quote:Dit was volgens Reddiablo een bekende bug, die er met versie 4.03 al uitgehaald moest zijn. Waarschijnlijk draai jij ook alleen de Nederlandse competitie, want ik heb hetzelfde probleem
Op zondag 20 april 2003 10:19 schreef Ajaxno1 het volgende:
Hmm vage bug, hopelijk zijn er volgend seizoen wel wedstrijden.
quote:Op die geen wedstrijden bug na, heb ik verder geen problemen. Maar ik save toch uit gewoonte na elke 2 a 3 wedstrijden en na belangrijke helemaal. En 's avonds brand ik de save game @ een CD-RW.
Op maandag 21 april 2003 19:12 schreef Terrah het volgende:
Hmm een hele boel bugs. Ook nog iemand waarbij het spel er gewoon uitloopt?? Bij mij doet ie weinig anders. Ik heb voor de rest alle andere programma's uitgezet, Is er klote spelen om iedere dag het spel 5 keer op te slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |