quote:
In de meest recente editie van Edge Magazine staat op de pagina waarin alvast vooruitgeblikt wordt op het volgende nummer wel een heel aparte afbeelding. De abstracte afbeelding laat namelijk een breekijzer zien met de tekst "next month". Daarnaast zorgt de schaduw ervoor dat het plaatje in zijn geheel het cijfer 2 vormt. Een beetje gamer heeft nu meteen de hint te pakken: Half-Life 2? Zou het dan toch echt zo zijn?Ook PC Gamer belooft het volgende nummer de beste game die momenteel in ontwikkeling is te showen. Wat kan dat anders zijn dan het vervolg op de beste PC game allertijden - Half Life? De volgende Edge zal op 16 mei in de winkels liggen, net ná het E3. Zullen we op de E3 dan reeds Half-Life 2 te zien krijgen? Het ziet er steeds meer naar uit dat de geruchten omtrent deze titel werkelijkheid gaan worden!
Eindelijk..
Verder ben ik natuurlijk heeeeeeeel benieuwd...
welke engine gebruikt het volgens de geruchten?
quote:About to say "I told..."
Op vrijdag 18 april 2003 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
Aangezien het meer dan een gerucht blijkt te zijn gaat deze weer open!
Lees: teveel hype, net als Duke Nukem Forever. Ook die heeft een hele grote kans om als DaiKatana te eindigen...
Al gun ik het beide spellen natuurlijk het beste, Half Life rules! Maar die hype eromheen....
Def
quote:Ja ach dat gedeelte was wel minder inderdaad, maar het hoorde toch bij het hele verhaal.
Op vrijdag 18 april 2003 19:43 schreef Strolie75 het volgende:
Hopelijk laten ze deze keer die ruimteshit weg, dat heeft voor mij echt het einde van deel 1 verpest.
quote:Ruimteshit is zowieso wat minder. Daarom is counterstrike ook zo'n succes geworden denk ik. En het huidige MOHAA spearhead.
Op vrijdag 18 april 2003 19:43 schreef Strolie75 het volgende:
Hopelijk laten ze deze keer die ruimteshit weg, dat heeft voor mij echt het einde van deel 1 verpest.
Zou Half life 2 net zo mooi worden als Doom 3? Ik denk het niet eigelijk...
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 19:46 schreef Fliepke het volgende:
ik heb hier nog een hele oude pczone liggen (vast uit 1999 of ouder)
en toen waren ze er ook al aan bezig...
quote:ja of was dat toen niet meer dan een gerucht?
Op vrijdag 18 april 2003 19:52 schreef Ez3 het volgende:[..]
quote:Ik snap het niet... het is een goed spel, hype of geen hype...
Op vrijdag 18 april 2003 18:58 schreef IndoGuyver het volgende:
Half Life is zeker wreed, maar de manier waarop het nu gaat gaat het de slechte kant op.Lees: teveel hype, net als Duke Nukem Forever. Ook die heeft een hele grote kans om als DaiKatana te eindigen...
quote:Steden verlossen van het buitenaardse kwaad?
Op vrijdag 18 april 2003 20:29 schreef Disorder het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wat er nog te doen valt in deel 2. Het mooie, Black Mesa lab gedeelte hebben we al achter de rug en het planeet-gedeelte vond ik gelukkig niet als enige helemaal niks aan. Een terugkeer naar Black Mesa met nog meer experimenten die weer uit de hand lopen zou niet logisch zijn. Wat zou Gordon nog kunnen doen in deel 2, als we überhaupt nog in de rol van Gordon Freeman kunnen blijven spelen.
quote:Lol. Net als Black&White zeker.
Op vrijdag 18 april 2003 20:24 schreef CarpCrack22 het volgende:[..]
Ik snap het niet... het is een goed spel, hype of geen hype...
quote:Klinkt goed, maar dat klinkt niet echt als Halflife.
Op vrijdag 18 april 2003 20:29 schreef Kemania het volgende:[..]
Steden verlossen van het buitenaardse kwaad?
quote:Dat is toch al het plot van Duke Nukem Forever?
Op vrijdag 18 april 2003 20:29 schreef Kemania het volgende:
Steden verlossen van het buitenaardse kwaad?
quote:Idd. maar the Duke kickt in zijn eentje een complete alien leger om zo de wereld te redden. Denk dat Half Life meer als doel heb om te overleven/ontsnappen.
Op vrijdag 18 april 2003 21:06 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dat is toch al het plot van Duke Nukem Forever?
quote:Nee, HL 2 word _veel_ mooier dan Doom 3, en _veel_ leuker.
Op vrijdag 18 april 2003 19:45 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Ruimteshit is zowieso wat minder. Daarom is counterstrike ook zo'n succes geworden denk ik. En het huidige MOHAA spearhead.
![]()
Zou Half life 2 net zo mooi worden als Doom 3? Ik denk het niet eigelijk...
quote:Ik persoonlijk bekijk liever eerst de screenshots
Op zaterdag 19 april 2003 14:37 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Nee, HL 2 word _veel_ mooier dan Doom 3, en _veel_ leuker.
quote:Volgens Planethallife.com was de releasedate zeer verrassend. Dus mijn gok is dat het eigenlijk niet lang meer gaat duren.
Op zaterdag 19 april 2003 14:51 schreef vosss het volgende:
issie al uit??
quote:da's die van duke nukem forever ook, hoeft dus niet positief te zijn
Op zaterdag 19 april 2003 14:58 schreef Disorder het volgende:[..]
Volgens Planethallife.com was de releasedate zeer verrassend.
quote:Nee hoor,
Op vrijdag 18 april 2003 18:29 schreef Herfst het volgende:
Laat dit alsjeblieft waar zijn! Single-player Half-Life is ongeevenaard.
Maar Half life was erug goed, vooral het begin met die siencetists vond ik leuk en die experiment
http://www.gamershell.com/bb_invision/index.php?act=ST&f=16&t=1733
quote:
"At a glance, you could mistake this game for a DVD movie. The Half-Life 2 engine, built from the ground up, and boasting cinematic quality graphics at blistering frame rates, looks like it will easily topple Doom3's engine before ID even releases it!"
quote:
"The Team are excited with the new tactical aspect which includes missions of the following varieties:Radio operator missions where you take on the role of 'behind the main lines' support crew, skills in tuning radio frequencies and counter-acting for static will be essential in giving the fighting troops accurate bearings on targets.
Co-ordinating scouting missions into unknown regions. Again, these require the player to stay at base with a radio and satellite uplink, communicating with fighting soldiers during battles.
Weapon Maintenance missions are completed before every main mission. In these preparation segments, players must ensure their firearms are fully functional and well kept. Failure to successfully maintain one's weapon reults in demotion and 'less action' in main missions."
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 20-04-2003 14:02]
Morgenavond zal op de site de gehele cover onthuld worden. Dan wordt duidelijk wie weer de hoofdrol zal spelen. Aanstaande vrijdag komen zeer waarschijnlijk de eerst screenshots binnen. Ik kan niet wachten.
quote:Yeah, wie weet hangt Team Fortress 2 aan Half Life 2.
Op zondag 20 april 2003 14:56 schreef Strolie75 het volgende:
Die smiechten hebben dus blijkbaar toch jarenlang in het geheim aan dat spel gewerkt.
quote:Jep. Heel geheimzinnig allemaal. En dan ook nog verhalen horen over het onderhouden van je wapens, missies waarbij je zelf achter de schermen commandeert en een engine die 'Doom III's engine weer naar de achtergrond schuift' doet me denken aan een topper. Ik moet het eerst nog maar eens zien. Dit schreven ze namelijk eerst ook over Unreal 2 en dat bleek voor velen ook allemaal tegen te vallen. Zien is geloven, en vrijdag gaan we zien!
Op zondag 20 april 2003 14:56 schreef Strolie75 het volgende:
Die smiechten hebben dus blijkbaar toch jarenlang in het geheim aan dat spel gewerkt.
quote:Sorry jongens, inmiddels is bekend geworden dat het allemaal een grap was. Dat artikel is geschreven door de topicopener. Het klonk ook al helemaal niet als Halflife.
Op zondag 20 april 2003 13:54 schreef Disorder het volgende:
LEES!http://www.gamershell.com/bb_invision/index.php?act=ST&f=16&t=1733
[..]
[..]
quote:ehm...een beetje gamer zoals ik heeft helemaal geen hint te pakken; waarom zou in godsnaam die 2 staan voor halflife 2? Er zijn 80000 spellen waar een deel 2 van kan uitkomen
Op maandag 14 april 2003 22:53 schreef Disorder het volgende:
Een beetje gamer heeft nu meteen de hint te pakken: Half-Life 2? Zou het dan toch echt zo zijn?
quote:Omdat diezelfde koevoet samen met de schaduw een 2 vormen, en diezelfde koevoet is maar in één spel tot nu toe voorgekomen, namelijk Hafllife. Daarom dus.
Op zondag 20 april 2003 15:13 schreef err het volgende:[..]
ehm...een beetje gamer zoals ik heeft helemaal geen hint te pakken; waarom zou in godsnaam die 2 staan voor halflife 2? Er zijn 80000 spellen waar een deel 2 van kan uitkomen
quote:ik heb halflife 1 gespeeld maar kan me echt geen koevoet herinneren, mja zal wel aan mij liggen. Ik zie de link niet ieg.
Op zondag 20 april 2003 15:27 schreef Disorder het volgende:[..]
Omdat diezelfde koevoet samen met de schaduw een 2 vormen, en diezelfde koevoet is maar in één spel tot nu toe voorgekomen, namelijk Hafllife. Daarom dus.
quote:dat was het eerste wapen wat je kreeg :S
Op zondag 20 april 2003 15:40 schreef err het volgende:[..]
ik heb halflife 1 gespeeld maar kan me echt geen koevoet herinneren, mja zal wel aan mij liggen. Ik zie de link niet ieg.
quote:
Op zondag 20 april 2003 15:40 schreef err het volgende:[..]
ik heb halflife 1 gespeeld maar kan me echt geen koevoet herinneren, mja zal wel aan mij liggen. Ik zie de link niet ieg.
quote:Hulde aan Valve.
Op zondag 20 april 2003 14:56 schreef Strolie75 het volgende:
Die smiechten hebben dus blijkbaar toch jarenlang in het geheim aan dat spel gewerkt.
quote:De koevoet van Hafllife is eigenlijk wat de chainsaw voor Doom is. Hier trouwens een link naar een site met daarop de wapens van Haflife: http://halflife.hobi.ru/halflife/review_weapons/
Op zondag 20 april 2003 15:40 schreef err het volgende:[..]
ik heb halflife 1 gespeeld maar kan me echt geen koevoet herinneren, mja zal wel aan mij liggen. Ik zie de link niet ieg.
ik ga meteen deel 1 maar weer eens installeren!!!
Rofl, die mensen op dat andere forum helemaal flippen alsof hun leven kapot is omdat hij een grapje maakte
quote:Was ook niet te verwachten!
Op maandag 21 april 2003 10:37 schreef Herfst het volgende:
Freeman!!!!
quote:De rest vind je hier
Ook de NDA van de cover van het Belgische gamemagazine PC Gameplay is verlopen en op de homepage van het blad staat nu de voorkant van het magazine dat 28 april in de winkels zal liggen en een 11 pagina special over de game zal bevatten. Verder is er te lezen dat Half-Life 2 voor het eind van het jaar zal verschijnen en dat het alvast de stoutste verwachtingen van de PC Gameplay redactie heeft weten te overtreffen. Opvallend is dat er op de cover een vrouwelijk personage te zien is, iets wat eerder al door het Duitse blad Gamestar gespeculeerd werd. Welke rol deze babe in Half-Life 2 zal vertolken wordt nog afwachten.
[Dit bericht is gewijzigd door Sharkdoggie op 21-04-2003 18:32]
quote:G-Man!
Op maandag 21 april 2003 10:37 schreef Herfst het volgende:
Freeman!!!!
quote:Gadverdamme
Op maandag 21 april 2003 18:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[..]De rest vind je hier
quote:Ach kom, stel je niet zo aan. Freeman blijft echt wel de hoofdrolspeler, hoor.
Op maandag 21 april 2003 18:39 schreef Disorder het volgende:[..]
Gadverdamme
![]()
Waarom weer zo'n mokkel in dat spel stoppen? Gadverdamme wat kan ik daar boos om worden. Je gaat van een horrorgame toch geen Tombraider maken? Waarom?
quote:Niks mee te maken. Ik wil niet zo'n rondhuppelende sidekick, dat is gewoon mijn grote angst. Ik zou haar meteen door haar hoofd schieten om de rest zelf te kunnen doen. Ik ga er dus voor het gemak even van uit dat ze je ook echt af en toe komt helpen en dus niet overwegend achter de schermen blijft. Dan zou ik er minder moeite mee hebben.
Op maandag 21 april 2003 18:40 schreef KaAzKoP_ het volgende:[..]
Ach kom, stel je niet zo aan. Freeman blijft echt wel de hoofdrolspeler, hoor.
quote:Zo erg is het toch ook weer niet? Vond dat er in HL 1 te weinig babes in zaten (alleen die blacks ops). Trouwens in RE, Silent Hill, Dino Crisis etc zijn "horror/survival" games met cyberbabes zoals Lara...
Op maandag 21 april 2003 18:39 schreef Disorder het volgende:[..]
Gadverdamme
![]()
Waarom weer zo'n mokkel in dat spel stoppen? Gadverdamme wat kan ik daar boos om worden. Je gaat van een horrorgame toch geen Tombraider maken? Waarom?
quote:Die zijn wel eng hoor, net als Alone in the Dark IV, maar ik heb er gewoon een probleem mee. 'Toevallig' dragen ze bijna altijd ook een strak leren pak om de ronde vormen mee te accentueren. Dat vind ik ook wel mooi, maar niet in een horrorgame. Dat moet wat mij betreft gewoon 100% gericht zijn op de sfeer en niet op de vrouwelijke vormen. Mijn mening.
Op maandag 21 april 2003 18:45 schreef Sharkdoggie het volgende:[..]
Zo erg is het toch ook weer niet? Vond dat er in HL 1 te weinig babes in zaten (alleen die blacks ops). Trouwens in RE, Silent Hill, Dino Crisis etc zijn "horror/survival" games met cyberbabes zoals Lara...
quote:Het zal vast wel optioneel zijn haar mee te nemen. Net als die scientists (eerst op 'e' drukken). En als je al de optie hebt haar mee te nemen kan je d'r echt wel doodknallen hoor, Half-Life kennende
Op maandag 21 april 2003 18:44 schreef Disorder het volgende:[..]
Niks mee te maken. Ik wil niet zo'n rondhuppelende sidekick, dat is gewoon mijn grote angst. Ik zou haar meteen door haar hoofd schieten om de rest zelf te kunnen doen. Ik ga er dus voor het gemak even van uit dat ze je ook echt af en toe komt helpen en dus niet overwegend achter de schermen blijft. Dan zou ik er minder moeite mee hebben.
quote:Crowbarren die truus en je probleem is opgelost.
Op maandag 21 april 2003 18:49 schreef Disorder het volgende:
Nu ik er zo over nadenk, ik denk dat het vrouw zijn van dat personage niet eens mijn groote probleem is, maar eerder het feit dat Halflife voor het grootste gedeelte een verlaten, eenzame en donkere sfeer had. Ik ben bang dat zij als een sidekick mee zal helpen en dat wil ik gewoon niet.
quote:Af en toe had je ook hulp van die beveiligingsmedewerkers, en toch slaagden ze erin de sfeer te behouden.
Op maandag 21 april 2003 18:49 schreef Disorder het volgende:
Nu ik er zo over nadenk, ik denk dat het vrouw zijn van dat personage niet eens mijn groote probleem is, maar eerder het feit dat Halflife voor het grootste gedeelte een verlaten, eenzame en donkere sfeer had. Ik ben bang dat zij als een sidekick mee zal helpen en dat wil ik gewoon niet.
quote:Tja omdat die bewakers meestal na hun *praatje* werden opgegeten ofzoiets dergelijks.
Op maandag 21 april 2003 18:51 schreef KaAzKoP_ het volgende:[..]
Af en toe had je ook hulp van die beveiligingsmedewerkers, en toch slaagden ze erin de sfeer te behouden.
quote:Ik denk niet dat je haar zo 1-2-3 kan doden. Ze staat niet voor niets zo prominent op die cover.
Op maandag 21 april 2003 18:50 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Crowbarren die truus en je probleem is opgelost.
quote:Ben ik ook bang voor.
Op maandag 21 april 2003 18:52 schreef Disorder het volgende:[..]
Ik denk niet dat je haar zo 1-2-3 kan doden. Ze staat niet voor niets zo prominent op die cover.
quote:
Op maandag 21 april 2003 18:51 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Tja omdat die bewakers meestal na hun *praatje* werden opgegeten ofzoiets dergelijks.
Die scripted events waren echt prachtig .
quote:Had die icoontje overgenomen van de Gamez.nl site en uitvergroot naar 60x60.
Op maandag 21 april 2003 19:02 schreef Disorder het volgende:
Sharkdoggie, hoe kom je aan die icon? Die komt van de PCZone cover lijkt het, maar die is minder mooi gekleurd.
quote:Precies, als het maar niet te scripted wordt zoals in dat strandlevel van Medal of Honor. Erg mooi, maar na een tijdje krijg je door dat er wel heel erg weinig spontaans aan de hand is.
Op maandag 21 april 2003 19:03 schreef KaAzKoP_ het volgende:[..]
.
Die scripted events waren echt prachtig
.
quote:Wat was er zo scripted aan Omaha Beach in MoH dan?
Op maandag 21 april 2003 19:04 schreef Disorder het volgende:[..]
Precies, als het maar niet te scripted wordt zoals in dat strandlevel van Medal of Honor. Erg mooi, maar na een tijdje krijg je door dat er wel heel erg weinig spontaans aan de hand is.
quote:Bijna iedereen die om je heen liep liep een voorgeprogammeerde route, explosies op telkens dezelfde plekken, soldaten sterven op dezelfde plek zodat je hun opdrachten over moet nemen, die boot in het begin, etc.
Op maandag 21 april 2003 19:06 schreef KaAzKoP_ het volgende:[..]
Wat was er zo scripted aan Omaha Beach in MoH dan?
quote:Oh op die manier
Op maandag 21 april 2003 19:08 schreef Disorder het volgende:[..]
Bijna iedereen die om je heen liep liep een voorgeprogammeerde route, explosies op telkens dezelfde plekken, soldaten sterven op dezelfde plek zodat je hun opdrachten over moet nemen, die boot in het begin, etc.
Ja, dat was inderdaad scripted maar vergeet niet dat MoH:AA een van de eerste spellen met een Omaha Beach was dus er was nog geen maatstaf ervoor. Ik vond het echt geweldig toen ik het voor de eerste keer speelde.
quote:In dat geval koop ik gewoon nieuwe hardware, speciaal voor HL2
Op maandag 21 april 2003 19:16 schreef Trance4Ever het volgende:
Dit gaat mn PC niet trekken
quote:Ik denk dat mijn grootste zorg niet de vrouw zelf is, maar eerder de aanwezigheid van een sidekick die je veel zal helpen. Dat wil ik niet omdat ik bang ben dat daardoor die eenzame sfeer verloren gaat.
Op maandag 21 april 2003 20:28 schreef FritsFlits het volgende:
Wat maken jullie je zorgen over die vrouw? Lara en dat mens uit Unreal hadden enorme boobs om op te vallen.
Zo te zien heeft dat mense van Half Life 2 een normaal figuur. Ik hoop het tenminste
Trouwens, in deel 1 zat al een vrouw genaamd Gina. Je zag haar nooit maar ze gaf commentaar bij de hazard course (tutorial). Misschien is dit Gina wel.
quote:Wel, ze was een VR-model
Op maandag 21 april 2003 20:33 schreef Disorder het volgende:
Trouwens, in deel 1 zat al een vrouw genaamd Gina. Je zag haar nooit maar ze gaf commentaar bij de hazard course (tutorial). Misschien is dit Gina wel.
quote:Waar staat dat?
Op maandag 21 april 2003 20:36 schreef EdSchouten het volgende:
GoddamnDat spel wordt gebaseerd op de DX9 engine uit 3dmark03.
* EdSchouten dx8 kaart heeft
quote:http://www.gamestar.de/magazin/specials/pc-spiele/11944/4.html
Op maandag 21 april 2003 20:45 schreef FritsFlits het volgende:
Waar staat dat?
quote:Dat zegt niets, hoor. Er zijn nog zeer weinig DX9.0 kaarten op de markt en op Gamers.nl stond dat de HL2 engine op alle systemen normaal moet kunnen draaien.
Op maandag 21 april 2003 20:36 schreef EdSchouten het volgende:
GoddamnDat spel wordt gebaseerd op de DX9 engine uit 3dmark03.
* EdSchouten dx8 kaart heeft
quote:Dan haal ik gewoon een DX9 kaart
Op maandag 21 april 2003 20:36 schreef EdSchouten het volgende:
GoddamnDat spel wordt gebaseerd op de DX9 engine uit 3dmark03.
* EdSchouten dx8 kaart heeft
quote:Ikke een DX10!!!
Op maandag 21 april 2003 20:56 schreef Herfst het volgende:
Dan haal ik gewoon een DX9 kaart
quote:
Op maandag 21 april 2003 20:58 schreef EdSchouten het volgende:[..]
Ikke een DX10!!!
Aargh ik had liever gehad dat ze dit nieuws een week voor de release bekend hadden gemaakt ipv nu. Ik wil HL spelen!
En eerst maar eens screens en achtergrond info afwachten he...
dit was echt een leuke 1 aprilgrap geweest, het op 1 april aankondigen en iedereen zoiets van: jah, dahaag en dan een maand later toch de special hebben...
quote:Hehehe! Zeker de verkeerde crack gebruikt? Die bewaker valt zeker dood neer he?
Op maandag 21 april 2003 21:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Hmz, komt het toch lekker uit dat ik net deel 1 heb geinstalleerd (tot mijn schaamte nooit uitgespeeld, en ik presteer het om direct na de train-intro Freeman vast te laten zitten in de airlock
Najah, heb ik de komende paar avonden weer wat te doen, Demo vond ik toendertijd namelijk briljant, en heb onlangs de full pas gekocht om toch eens het geheel te spelen samen met CS (wat ik tot daarvoor alleen hier en daar eens op een LAN had gespeeld)
quote:Hehe
Op maandag 21 april 2003 21:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Nopes, deuren gaan gewoon open en dan zie je de rest wel, maar ik zit vast in het model van die lift
Dat van doodvallende bewakers was een of andere crack-beveiliging bij Valve meen ik
Edit: set cheats 1 en dan noclip?
quote:
Op maandag 21 april 2003 21:58 schreef Disorder het volgende:
In de originele Hafllife zitten helaas veel bugs waardoor je vast blijft zitten. Niet alleen in liften, maar ook als je soms hard tegen een object aanloopt.
quote:Kan je die ook schoonpoetsen
Op dinsdag 22 april 2003 00:19 schreef EdSchouten het volgende:
Offtopic: Waarom nou FreemanDoor al die rook in het spel beslaat zijn bril
Met die bewakers moet ik eens proberen. Ik heb de legale versie.. hè jammer
quote:me 2
Op dinsdag 22 april 2003 01:23 schreef NightH4wk het volgende:
Hoelang nog voordat hij uitkomt? Ik wil het op de seconde weten.
quote:Niet dat ik iets tegen heb tegen vrouwen in games... maar in de geval ben ik het met je eens!
Op maandag 21 april 2003 18:39 schreef Disorder het volgende:[..]
Gadverdamme
![]()
Waarom weer zo'n mokkel in dat spel stoppen? Gadverdamme wat kan ik daar boos om worden. Je gaat van een horrorgame toch geen Tombraider maken? Waarom?
of gaan ze alleen aan de centen denken en vervolgens de game omzeep helpen ........neeeeeeeeee!!!.....
quote:Ben benieuwd naar de eerste gescande foto's en info. (is vandaag uitgekomen dat blad)
Op dinsdag 22 april 2003 08:34 schreef Disorder het volgende:
[afbeelding]Ziet er een beetje uit als een sneeuwlandschap op de achtergrond.
quote:Klopt, het zal niet lang meer duren voor de eerste gescande pics. Ik ben heel erg benieuwd.
Op dinsdag 22 april 2003 08:52 schreef Sharkdoggie het volgende:[..]
Ben benieuwd naar de eerste gescande foto's en info. (is vandaag uitgekomen dat blad)
quote:
In directly related news, it's become apparent that Gamer.nl leaked out some information they probably shouldn't have. Firstly, the "sworn to secrecy" oath everybody has to take working with HL2 has been wiped out, meaning press reviews, interviews, and anything else dealing with the game can happen. And more importantly: Half-Life 2 will be released this year. That's really all that's known so I can't enlighten you with details.
quote:bij die pc zone, lijkt het net of die kop erop getekent is
Op dinsdag 22 april 2003 11:58 schreef miss_bleu het volgende:
ik ben benieuwd!
quote:Volgens mij zijn voor beide covers gewoon de hele modellen getekend met de hand en niet met een 3d programma.
Op dinsdag 22 april 2003 13:39 schreef flappiewappie het volgende:[..]
bij die pc zone, lijkt het net of die kop erop getekent is
quote:Ja, waar blijven die dingen?
Op dinsdag 22 april 2003 14:29 schreef MarkzMan_X het volgende:
Zijn er nou al ingescande screens online?![]()
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 15:12 schreef FritsFlits het volgende:
Gordon Freeman lijkt een beetje op Jeff Goldblum
quote:Die kans zit er denk ik dik in.
Op dinsdag 22 april 2003 15:20 schreef Draaitafeltje het volgende:
Als het nodig koop ik gewoon een nieuwe pc namelijk
quote:Als hij de kwaliteit van zijn voorganger goed benadert/evenaart/overtreft heb ik er geen problemen mee, kan ik nl. ook Doom 3 draaien
Op dinsdag 22 april 2003 15:21 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Die kans zit er denk ik dik in.
quote:nee man dennis quaid!
Op dinsdag 22 april 2003 15:19 schreef Disorder het volgende:[..]
wacht ff foto zoeken..
edit foto: (alleen die ringbaard erbij)
na dat ik deel I had gespeeld vond ik dat "dennis quaid" echt in die rol zou passen (qua uiterlijk dan)
[Dit bericht is gewijzigd door Dragonetti op 22-04-2003 15:31]
quote:Hij zal idd wel veel vragen van je systeempje
Op dinsdag 22 april 2003 15:21 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Die kans zit er denk ik dik in.
quote:Nog beter, Tim Roth!
Op dinsdag 22 april 2003 15:25 schreef Dragonetti het volgende:[..]
nee man dennis quaid!
wacht ff foto zoeken..
edit foto: (alleen die ringbaard erbij)
na dat ik deel I had gespeeld vond ik dat "dennis quaid" echt in die rol zou passen (qua uiterlijk dan)
Tim Roth = Gordon Freeman!
quote:Over die laatste 2 van Tim Roth heb ik mijn twijfels, maar die eerste komt er dicht tegen aan.
Op dinsdag 22 april 2003 15:46 schreef Disorder het volgende:[..]
Nog beter, Tim Roth!
Tim Roth = Gordon Freeman!
Gevonden op: http://vulcanus.its.tudelft.nl/showthread.php?s=&threadid=7648&perpage=30&pagenumber=2
Grafisch had ik, voor zover te beoordelen van zo'n wazig screenshot, meer verwacht. Dit doet me qua stijl eerder denken aan 'The Thing'. Maar goed, zolang de gameplay maar top is. En misschien is er veel meer grafische pracht te zien op andere screens.
quote:Ik denk dat er verder nog vrij weinig screenies te vinden zijn hoor
Op dinsdag 22 april 2003 18:36 schreef Dezz het volgende:
screenshots.............
quote:Jawel hoor, al is het een klein scannetje:
Op dinsdag 22 april 2003 19:12 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Ik denk dat er verder nog vrij weinig screenies te vinden zijn hoor
Het wachten is weer op de volgende..
quote:Zal wel rond de 50 euro zitten denk ik
Op dinsdag 22 april 2003 20:26 schreef Evil_Jur het volgende:Nu ben ik ernstig benieuwd naar de release date... Kan ik alvast sparen voor de upgrade
quote:De upgrade van mijn systeem bedoel ik slimpie, en die zal wel rond de 1000 liggen
Op dinsdag 22 april 2003 20:28 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Zal wel rond de 50 euro zitten denk ik
ik zat er net aan te denken of er ooit nog een versie 2 zou uitkomen, ja dus yeah baby yeah.
quote:Laten we hopen van wel ja. Dat ze niet de goede naam van zo'n geweldig 1e deel gaan uitzuigen door meer te gaan vragen "omdat men het toch wel zal willen hebben, vertrouwend op 'merknaam' ".
Op dinsdag 22 april 2003 20:28 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Zal wel rond de 50 euro zitten denk ik
1 xbox + home entertainement
quote:Pijnlijk gejat...
Op dinsdag 22 april 2003 18:35 schreef Disorder het volgende:
Eerste ingescande screenshot online:Gevonden op: http://vulcanus.its.tudelft.nl/showthread.php?s=&threadid=7648&perpage=30&pagenumber=2
Grafisch had ik, voor zover te beoordelen van zo'n wazig screenshot, meer verwacht. Dit doet me qua stijl eerder denken aan 'The Thing'. Maar goed, zolang de gameplay maar top is. En misschien is er veel meer grafische pracht te zien op andere screens.
Najah, binnenkort de bruna maar weer eens rijker maken...
quote:Aan het licht effect bij de flashlight/gunflash te zien kan dat makkelijk, en zeker als Doom3 het kan draaien...
Op dinsdag 22 april 2003 21:36 schreef Skull het volgende:
Ik hoop dat ik al alles heb om aan de systeemeisen te voldoen.1 xbox + home entertainement
Vooralsnog ziet het er goed tot zeer goed uit, maar de nadruk MOET haast wel op gameplay liggen
quote:
In the game, an indeterminate period of time has passed since the...
Half-life through judging from Gordon's picture on page 49, not to mu...
and you've abandoned your research duties to go to work for the G-Man...
That's the man in the Suit aka Cigarette Man aka That Annoy...
who offered you a job with the government at the conclusion of Half-...
you glad you didn't teleport back to Xen instead!
This time, you've partnered with the lovely Alys Vance, a non-playable sidekick who is the daughter of one of those generic placed scientists that populated Black Mesa(??)........
quote:Tip: koop gewoon eens een blad, ken je ook weer zeggen dat je WEL leest
Op dinsdag 22 april 2003 22:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
o ja! het verhaaltje achter HL2
[..]
Maar ze zijn wel erg vaag.
quote:http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/742271/15
Op dinsdag 22 april 2003 22:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
plaatjes werken wel bij mij. probeer anders GoT / Spielerij / HL2 topic
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 22-04-2003 22:41]
quote:T'is een screenshot! Pak je vergrootglas maar!
Op dinsdag 22 april 2003 22:44 schreef Skull-splitter het volgende:
bijzondere bijdrage![]()
quote:Kruisje
Op dinsdag 22 april 2003 22:45 schreef Strolie75 het volgende:[..]
T'is een screenshot! Pak je vergrootglas maar!
quote:Pak liever mijn wallet om het blad te kopen en op mijn werk (copyshop rules) uitvergroten naar a3, beat that
Op dinsdag 22 april 2003 22:45 schreef Strolie75 het volgende:[..]
T'is een screenshot! Pak je vergrootglas maar!
The deadly headcrabs are back to zomblify the human race. These creatures are dumb, but they're smart enough to use objects in the envoirment, like picking up these barrels and throwing them at you.
With ships scullted and men an other boats waving to catch your attention, you may miss the amazing water technology.
The Strider struts through a dilapidated section of City 17. These soldiers are running like sissies because it's also shooting laser beams of them, wusses.
eerlijk gejat van GoT
[Dit bericht is gewijzigd door Sharkdoggie op 22-04-2003 23:39]
In a scripted sequence set in the sewers, a Hydra inadvertently saves Alyx and Hordon by reaching out and impaling the bad guy.
Who knows what to expect, but this screenshot was titled "Teleport."
[Dit bericht is gewijzigd door Sharkdoggie op 22-04-2003 23:45]
quote:De game is in development, dus dat kan nog best veranderen. Heb je het originele artwork voor de headcrabs uit HL1 wel eens gezien? Die waren echt nog veel erger
Op woensdag 23 april 2003 06:37 schreef Disorder het volgende:
Ziet er grafisch erg sterk uit, maar ik vind de headcrabs nu veel te groot voor die hoofden.
quote:Als het er daadwerkelijk ook zo uit ziet. En niet met een computer er nog eens goed aan geknutselt is voor het effect.
Op woensdag 23 april 2003 06:37 schreef Disorder het volgende:
Ziet er grafisch erg sterk uit, maar ik vind de headcrabs nu veel te groot voor die hoofden. Nu moet ik toch echt een keer upgraden voor Hallife 2, Doom III, stalker, etc.
quote:Coolness...
Op woensdag 23 april 2003 11:18 schreef XxxPimxxX het volgende:
http://www.megaone.com/hl2/index.htmloverzicht van alle screens
quote:Over jatten gesproken. Die grote beesten met hoekige poten zijn volgens mij zelfs letterlijjk gestolen uit Starship troopers.
Op woensdag 23 april 2003 12:51 schreef Ceased2Be het volgende:
Dacht ook meteen aan wotw toen ik die screenie zag ja...
och, beter goed gejat dan slecht verzonnen
quote:Eind 2003..
Op woensdag 23 april 2003 16:27 schreef MrAbagnale het volgende:
wanneer is de release date?
dus maak er maar eerste kwartaal 2004 van
quote:\
Op woensdag 23 april 2003 16:27 schreef MrAbagnale het volgende:
wanneer is de release date?
30 september, zoals je hier leest:
Grafisch top, maar het ziet er niet uit als Half Life
We zien wel...
quote:Niet? Ik vind deze er anders echt typisch Half-Life uit zien;
Op woensdag 23 april 2003 17:37 schreef Trance4Ever het volgende:
Ziet er niet uit.Grafisch top, maar het ziet er niet uit als Half Life
We zien wel...
http://dynamic.gamespy.com/~hostileintent/ikonboard/iB_html/uploads/post-2-45492-hl2_10.jpg
quote:Ja.
Op woensdag 23 april 2003 17:40 schreef Seal_force het volgende:
Half life 2?
Heet hij alleen zo?
quote:More Half-Life 2 Rumors
Op woensdag 23 april 2003 18:05 schreef boredgeestje het volgende:
30 september zo staat er o.a. te lezen op PlanetHalfLife.
Are these guys for sure??? lijkt me te mooi om waar te zijn...het zijn rumors....
denk (weet wel zeker) dat mijn systeempje dit niet gaat trekken das wel minder, maja heb gelukkig vrienden met supersystemen
half life was gewoon ontzettend leuk (zelfs een jaar geleden nog uitgespeeld)
ben nu fan van counterstrike omdat gewoon weg zo'n ontzettend verslavend spel is (vooral nu ik ook maps maak)
ach ja helemaal vergeten half life 2
SUPER screens!!!!!!!!! WE WANT MORE
quote:als de rumors waar zijn: ...While the new engine has all sorts of fancy features, it's still designed to work on lower-end machines. Apparently a 700mhz processor and a video card capable of running DX6 is enough, although a 2ghz with a GeForce4 is recommended....
Op woensdag 23 april 2003 18:43 schreef SlickerThanAverage het volgende:
wow half life 2 SUPER!!!!!!!!!!denk (weet wel zeker) dat mijn systeempje dit niet gaat trekken das wel minder, maja heb gelukkig vrienden met supersystemen
half life was gewoon ontzettend leuk (zelfs een jaar geleden nog uitgespeeld)
ben nu fan van counterstrike omdat gewoon weg zo'n ontzettend verslavend spel is (vooral nu ik ook maps maak)
ach ja helemaal vergeten half life 2
SUPER screens!!!!!!!!! WE WANT MORE
quote:Ik gok er niet op, maar zou wel mogelijk zijn natuurlijk... alleen zal het spel dan denk ik wel langzamer en tactischer worden...
Op woensdag 23 april 2003 21:26 schreef XxxPimxxX het volgende:
Half Life 2 = Counter Stike 2?
quote:Jullie bedoelen condition zero? Die ligt nog steeds in de maak door geswitch tussen developers....
Op woensdag 23 april 2003 22:15 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Ik gok er niet op, maar zou wel mogelijk zijn natuurlijk... alleen zal het spel dan denk ik wel langzamer en tactischer worden...
quote:Maar dat gebruikt toch nog gewoon de oude HL engine?
Op woensdag 23 april 2003 22:21 schreef Evil_Jur het volgende:[..]
Jullie bedoelen condition zero? Die ligt nog steeds in de maak door geswitch tussen developers....
[Dit bericht is gewijzigd door MarkzMan_X op 24-04-2003 13:46]
quote:Yep, gewoon CS in singleplayer, met getweakde engine natuurlijk.
Op woensdag 23 april 2003 23:15 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Maar dat gebruikt toch nog gewoon de oude HL engine?
quote:ik hoop dat de "gameflow" ok zo is als deel 1, dus niet na "1 level" => "LOADING ..." in deel 1 had ik het gevoel in 1x door heen te gaan
Op donderdag 24 april 2003 13:46 schreef MarkzMan_X het volgende:
Niemand neemt de moeite om screens te posten.
Hier dan:(sommigen zijn al eerder langsgekomen en zijn allemaal clickable)
quote:... daar ga ik wel van uit. Halflife was een van de eerste spellen die dat deed.
Op donderdag 24 april 2003 15:21 schreef Dragonetti het volgende:[..]
ik hoop dat de "gameflow" ok zo is als deel 1, dus niet na "1 level" => "LOADING ..." in deel 1 had ik het gevoel in 1x door heen te gaan
quote:Maar er zit ook weer een nieuwe multiplayer aanvast dacht ik. Wel backwards compatible met de oude versies las ik
Op donderdag 24 april 2003 13:46 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Yep, gewoon CS in singleplayer, met getweakde engine natuurlijk.
quote:Ga jij die mod dan maken?
Op donderdag 24 april 2003 17:53 schreef SlickerThanAverage het volgende:
Half-Life 2 engine > Counterstrike 2> Nieuw systeem kopen
quote:nou.. daar heb ik de tijd niet voor
Op donderdag 24 april 2003 19:04 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Ga jij die mod dan maken?
maja die screens van Half-life 2 zien er wel vet uit
quote:
Op donderdag 24 april 2003 20:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]bron: cnn
Wat me het meeste opvalt zijn de levensechte uitdrukkingen op het gezicht van je vrouwelijke sidekick.
Alleen hoop ik wel dat er weer variatie (net als in HL1 met die marines) komt in dezelfde soort vijanden/helpers. Dat niet van elke soldaat, headcrab of ander alien steeds dezelfde kloon ziet. (bedoel ik vooral die ene foto met al die headcrabs+zelfde hosts)
quote:Die ga ik dan zo halen
Op vrijdag 25 april 2003 15:02 schreef Sollog het volgende:
Die PCGameplay ligt nu al in de winkels trouwens, met de preview van HL2 erin.
quote:Wat kost dat blad? Daar zit ook zo'n nutteloze cd bij zeker?
Op vrijdag 25 april 2003 15:43 schreef Sharkdoggie het volgende:[..]
Die ga ik dan zo halen
* Skull-splitter rent zo richting magazine-dealer voor de preview
Want dat moet natuurlijk wel een significante upgrade worden.
Dus doe maar ook voor de xbox.
quote:Zit alleen maar bij Blue Shift. Hebben ze misschien expres gedaan want Blue Shift is zo teleurstellend dat mensen het toch alleen zouden kopen voor die High-Definition pack.
Op zondag 27 april 2003 18:50 schreef Herfst het volgende:
Heeft iemand trouwens die "High-Definition pack", die de graphics van o.a characters en wapens wat mooier en scherper maakt? Waar kun je die halen of zit die bij een van de mods? Ik heb HL-generations met OpFor, maar geen Blue Shift.
Ik heb wel betere dingen te doen met dat geld
Half-Life 2 kopen dus
hmmmmmmmmmm
ik wacht echt vol spanning op dit spel (en op een sneller systeem )
de gameplay lijkt me ook wel ok, ook al kan je dat niet echt beoordelen zonder het zelf gespeeld te hebben
Maja half life ruled anyway
Dat wist iedereen die betaalde natuurlijk al, maar ik denk ik meld het ff voor de mensen die niet betalen. MWUAHAHAHA
quote:Geinig.
Op vrijdag 9 mei 2003 11:54 schreef Skull het volgende:
Op gamespot is voor de betalende mensen een 40 minuten durend video interview met de makers te downloaden.Dat wist iedereen die betaalde natuurlijk al, maar ik denk ik meld het ff voor de mensen die niet betalen. MWUAHAHAHA
quote:Kun je em niet effe ergens uploaden ?
Op vrijdag 9 mei 2003 11:54 schreef Skull het volgende:
Op gamespot is voor de betalende mensen een 40 minuten durend video interview met de makers te downloaden.Dat wist iedereen die betaalde natuurlijk al, maar ik denk ik meld het ff voor de mensen die niet betalen. MWUAHAHAHA
quote:Nee het is 500 mb.
Op vrijdag 9 mei 2003 12:56 schreef Takemenow het volgende:[..]
Kun je em niet effe ergens uploaden ?
quote:Ik denk als je een beetje verstand van graphics hebt dat je kan zien dat het op dit punt al echt enorm goed is, gooi daar alle punten van het vorige spel wat zelfs naar de huidige maatstaven al erg goed was (de AI bijvoorbeeld) en je hebt op zeker een topper.
Op vrijdag 9 mei 2003 14:36 schreef Djaser het volgende:
Ik snap het niet zo iedereen doet of het echt zo een geweldig spel is maar eigenlijk hebben we nog niks gezien. Die ingescannd screens zeggen mij dus totaal niks
Alleen al dat enorme war of the worlds ding, dat ie probeert onder een brug door te kruipen die ie niet kapot kan schieten. Geweldig wordt dat.
quote:LEES verdomme dan!
Op vrijdag 9 mei 2003 18:28 schreef Danielson het volgende:
Is er al iets bekend over de systeemeisen, ik denk niet dat mijn XP1600+ en Geforce 2 GTS dit gaat trekken
--
Ik weet zeker dat we tot dag 3 van E3 kunnen gaan wachten voor een alles verpletterende stuk footage van HL2.
Argh.
Ben jij dat? Dan kun je namelijk hier een filmpje zien:
http://www.gamespot.com/pc/action/halflife2/media.html
Ik heb de primeur > De eerste van het scherm gefotografeerde screens zijn binnen op http://newswire.gamehelper.com/common/default.asp?App_Module=GALLERY&ID=9818
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 14-05-2003 23:26]
Edit: ff een mooie link ervan gemaakt
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 14-05-2003 23:36]
http://www.t-bag.dsl.pipex.com/halflife2.mpg
Wat een revolutionaire gameplay zeg... Eindelijk weer eens een pc game die ik wil spelen.
edit:
het is dus niet hetzelfde filmpje
De ign link is meer een tech demo (en wat voor een), deze link is een hands on gameplay demo en een absolute must download!
quote:Echt revolutionair vind ik het niet. Dat soort dingen waren al mogelijk in Trespasser (poten onder caravan wegschieten, caravan valt bovenop dino), maar überstoer is het wel natuurlijk. Dat wordt mooi vechten in multiplayer straks. Woei.
Op donderdag 15 mei 2003 07:49 schreef DinoPK het volgende:
Geen idee of het filmpje hierboven hetzelfde is, maar wow, check de onderstaande link.http://www.t-bag.dsl.pipex.com/halflife2.mpg
Wat een revolutionaire gameplay zeg... Eindelijk weer eens een pc game die ik wil spelen.
quote:lol dan wordt dat spel tenminste ook een keer de moeite waard om te spelen
Op donderdag 15 mei 2003 14:34 schreef tec het volgende:
Heb net trailer gezien waar ze een vuurgevecht hebben op straat tussen allemaal auto's enzo... god damn als ze daar counterstrike van maken dan wordt dat echt SUPER!!!!!
quote:Ik ken die mod niet, heb je een urltje van?
Op donderdag 15 mei 2003 19:21 schreef Disorder het volgende:
Alleen al de gedachte om een nieuwe They Hunger te zien met deze engine maakt me blij. Stel je dit eens voor met donkere landweggetjes, waggelende zombies die uit elkaar spatten op je motorkap, en reflecties in het water van een zombie, terwijl je net een slok uit de rivier neemt. Dat allemaal natuurlijk onder het genot van onweer en enge muziek.. Zucht.
quote:http://www.planethalflife.com/manke/theyhunger.htm
Op donderdag 15 mei 2003 19:41 schreef Inspiration het volgende:[..]
Ik ken die mod niet, heb je een urltje van?
They Hunger 1, 2 en 3 waren een soort van Night of the living dead interpretaties met Halflife's engine. Ik was er nogal gecharmeerd van, en velen met mij geloof ik. Eén van de populairste mods voor Halflife.
Dat gevecht op straat. , alles is op te pakken, alles reageert zoals het moet reageren, hij pakt gewoon een camera op en kan er mee filmen op een scherm, hij..wo..mwp..gngn. *overload*
http://www.projectjen.net/files/pafiledb.php?action=category&id=1
Filmpje 8&9 van gamespot. Must see.
[Dit bericht is gewijzigd door Skull op 15-05-2003 22:22]
quote:Blijkbaar hebben ze de downloads geclosed
Op donderdag 15 mei 2003 21:18 schreef Disorder het volgende:
Hier zijn alle filmpjes te bewonderen. Eén filmpje hadden we nog niet eerder gezien die tevens de moeite waard is:http://www.projectjen.net/files/pafiledb.php?action=category&id=1
quote:Quicktime, www.apple.com/quicktime
Op maandag 19 mei 2003 20:52 schreef S4ndro het volgende:
Met welk prog kan ik dat filmpje van Disorder van 11,6 mb openen? Het is een MOV-bestand, thnx
Have fun
quote:Ja....
Op maandag 19 mei 2003 21:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Iemand de 500+ MB quicktime-video te pakken gekregen?
Niet leuk trouwens
Aangezien ie bij het unzippen een foutmelding gaf GODVERDETERING!!!!!!!!!!!!!!
Kan ik weer helemaal opnieuw beginnen, heeeeeeeeeel leuk hoor.
quote:jep ik heb em
Op maandag 19 mei 2003 21:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Iemand de 500+ MB quicktime-video te pakken gekregen?
spel om naar uit te kijken!
quote:tijd voor'n nieuwe
Op maandag 19 mei 2003 23:31 schreef miss_bleu het volgende:
ben zo bang dat me pc dit grafisch niet gaat trekken
GEIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meer zeg ik niet, je moet het gewoon zien om te geloven.
quote:Ja idd ?? WAAR STAAT DAT FILMPIE ????
Op maandag 19 mei 2003 23:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Weet ook iemand WAAR ik die 500 MB grote kan vinden?
Ik ben al een half jaar trots lid van fileplanet
ong 60Kb/s, maar hij doet t laten we maar zeggen
Ik mag nog een uur wachten tot ie binnen is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |