En Roy's eerdere post
Final Fantasy heeft sinds het uitkomen van deel 1 in 1987 (jp) een hele hoop trouwe fans. Op dit moment zijn er in europa 10 delen uitgebracht in de serie, waarvan deel 7 toch wel beschouwd word als de beste. De delen zijn allemaal los van elkaar te spelen, alleen als je ze in de goede volgorde speelt zie je leuke verwijzingen naar eerdere delen (characters met dezelfde naam, en items die terug komen).
Plaatje deel VII:
Het complete lijstje met FF games is als volgt:
FF I: NES (als remake gebundeld met deel II in Final Fantasy Origins voor de PSX)
FF II: NES (als remake gebundeld met deel I in Final Fantasy Origins voor de PSX)
FF III: NES
FF IV: SNES (als remake gebundeld met deel V in Final Fantasy Anthology voor de PSX)
FF V: SNES (als remake gebundeld met deel IV in Final Fantasy Anthology voor de PSX)
FF VI: SNES (als remake uitgebracht voor de PSX)
FF VII: PSX / PC
FF VIII: PSX / PC
FF IX: PSX
FF X: PS2
FF Mystic Quest: SNES
FF Tactics: PSX
FF Legend I: GB
FF Legend II: GB
FF Legend III: GB
FF Adventure: GB
Al deze games zijn turnbased, op FF Adventure na en FF Tactics is een strategie spel ipv RPG. Op dit moment zijn de volgende delen in ontwikkeling:
FF X-2 voor de PS2, dit spel is de eerste echte sequel van een FF game.
Intro filmpje HIER
Plaatjes:
Interessante Links
Final Fantasy Info:
FF Extreme
FF Insider
Final Fantasy X (NL)
Algemene RPG info:
Merchandise:
Links naar vorige delen:
Algemeen Final Fantasy topic
Algemeen Final Fantasy Topic [deel 2]
Algemeen Final Fantasy Topic Part III
Algemeen Final Fantasy Topic Part IV
Final Fantasy topic deel V
Het grote Final Fantasy topic [deel 6]
Het grote Final Fantasy topic deel 7
Het grote Final Fantasy Topic deel VIII
Ohw ja, er was ook nog een Film
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 13-04-2003 23:32]
quote:Ik vind van alle Final subgames die in FFVII het coolst. Racen en snowboarden in de Golden Saucer.
Op zondag 13 april 2003 23:42 schreef Pompiedom het volgende:
Als je in FFX deel 2 nog maar Blitzball kan spelen dan vind ik het best
quote:weet iemand hem hier misschien??
Op zaterdag 12 april 2003 16:18 schreef Poogie het volgende:
Ik zoek de titel van een liedje uit de game final fantasy X, je hoort het wel enkele keren in het spel, het wordt oa een keer gezongen door Biran in Gagazet - Mountain trail..
Want als ik met kazaa zoek naar Final fantasy X vind ie wel heel erg veel, en om dat allemaal te gaan downloaden voor de juiste titel...
quote:
Op maandag 14 april 2003 00:37 schreef Poogie het volgende:[..]
weet iemand hem hier misschien??
quote:Tis niet echt simpel als je niet alle destruction spheres gevonden hebt in de tempels. Je moet die dus gaan zoeken. Het zijn die spheres die je aan doet waarna er een schatkist vrijkomt na een ontploffing. Hoeveel standbeelden lichten op bij jou in Baaj Temple ?
Op maandag 14 april 2003 09:03 schreef Ixnay het volgende:
Nou, ik wil dus Anima halen bij FFX, ik ben naar Baaj Temple gegaan.
Maar je moet in 6 verschillende tempels iets bepaalds vinden.
Ik vind het maar vaag allemaal, wie helpt mij met hoe ik Anima krijg?
Nu ben ik bang dat je ook niet zo makkelijk meer naar alle andere temples kan gaan aangezien daar vaak Dark Aeons te zien zijn. Die killen je voordat je het door hebt.
Je moet in ieder geval alle destruction spheres hebben getriggered in alle tempels en je moet idd naar Baaj Temple ! Have fun
quote:Slechts 1 standbeeld licht op. Dus ik denk dat het nog moeilijk gaat worden.
Op maandag 14 april 2003 09:20 schreef Chocobo het volgende:[..]
Tis niet echt simpel als je niet alle destruction spheres gevonden hebt in de tempels. Je moet die dus gaan zoeken. Het zijn die spheres die je aan doet waarna er een schatkist vrijkomt na een ontploffing. Hoeveel standbeelden lichten op bij jou in Baaj Temple ?
Nu ben ik bang dat je ook niet zo makkelijk meer naar alle andere temples kan gaan aangezien daar vaak Dark Aeons te zien zijn. Die killen je voordat je het door hebt.
Je moet in ieder geval alle destruction spheres hebben getriggered in alle tempels en je moet idd naar Baaj Temple !
Have fun
Ik heb al eens Dark Ixion gezien in Thunder Plains, maar niet lang.
Ik denk dat ik nog wel ff bezig ben met die destruction spheres.
quote:Dan heb je dus idd 1 destruction sphere (dus 1 tempel gedaan) Have fun....... !
Op maandag 14 april 2003 10:16 schreef Ixnay het volgende:[..]
Slechts 1 standbeeld licht op. Dus ik denk dat het nog moeilijk gaat worden.
quote:Kijk uit als je terug gaat naar de tempels in besaid en macalania, daar zitten ook dark aeons en die gevechten zijn volgens mij niet te omzeilen.
Op maandag 14 april 2003 10:16 schreef Ixnay het volgende:[..]
Slechts 1 standbeeld licht op. Dus ik denk dat het nog moeilijk gaat worden.
quote:The hymn of the fayth?
Op maandag 14 april 2003 00:37 schreef Poogie het volgende:[..]
weet iemand hem hier misschien??
Rinoa
quote:In vind mevrouw Trepe zoooooooo cool
Op maandag 14 april 2003 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Coole pics Choco!Rinoa
quote:Met brilletje op
Op maandag 14 april 2003 12:19 schreef Chocobo het volgende:[..]
In vind mevrouw Trepe zoooooooo cool
quote:Ik heb alle tempels gedaan, maar niet die destruction spheres.
Op maandag 14 april 2003 10:19 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dan heb je dus idd 1 destruction sphere (dus 1 tempel gedaan) Have fun....... !
quote:Dat bedoel ik eigenlijk
Op maandag 14 april 2003 14:19 schreef Ixnay het volgende:[..]
Ik heb alle tempels gedaan, maar niet die destruction spheres.
quote:Klopt
Op maandag 14 april 2003 16:12 schreef Ixnay het volgende:
Ik ging net ff naar Besaid, om daar die destruction sphere te halen, kom ik Dark Valefor tegen, doet Energy ray, en binnen 5 seconden afgelopen, daarna nog eens geprobeerd met full HP. Maar het lukt niet, die Dark Aeons zijn gewoon niet te doen.
Wat je nodig hebt is de summon Yojimbo en een goede relatie met hem. Start het gevecht en bid om een first attack,.....cast je summon en hoop dat hij Zanmoto doet. Zeg maar mzzl tegen Dark Valefor
quote:Ehhhh,...attack, pay ?
Op maandag 14 april 2003 16:18 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb Yojimbo, maar hoe kan ik bieden?
quote:Maar daar krijg ik niet de kans voor, het gevecht begint, met Auron, Tidus en Yuna. Dark Valefor doet een Energy Ray, en het is afgelopen. Ik krijg helemaal niet de kans om te bieden.
Op maandag 14 april 2003 16:26 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ehhhh,...attack, pay ?
quote:Daarom zei ik al eerder...... je agility verhogen in de sphere grid en bidden dat je een first attack krijgt
Op maandag 14 april 2003 16:32 schreef Ixnay het volgende:[..]
Maar daar krijg ik niet de kans voor, het gevecht begint, met Auron, Tidus en Yuna. Dark Valefor doet een Energy Ray, en het is afgelopen. Ik krijg helemaal niet de kans om te bieden.
Ik moet BOSS: SEYMOUR FLUX / MORTIORCHIS verslaan, maar ik krijg ut echt niet voor elkaar...... Het is op het begin wel ff vol te houden, maar als ie op het gegeven moment met die zwaarden begint te zwaaien dan is het over, iemand tips hoe ik hem krijg verslagen?
quote:Cactuar
Op maandag 14 april 2003 20:05 schreef chibibo het volgende:
[afbeelding]
Zwaar fout ende roelerend shirt.
quote:* nikanoru rent rond en schreeuwt
[afbeelding]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!1 CACTUARRRRRRRRRRRRRRRRR.
Die MOET ik hebben!!!1
quote:
[afbeelding]
WAAAAARRRR Kan je die kopen?
Ik bedoel... Cactuar Hawai bloesjes... What more can you want?
Diamond WEEEEAAAPPPOONNNNNNNN!!!1
Moet kopen......kan geen japans......zoek hulp....heb het niet meer.....
[Dit bericht is gewijzigd door nikanoru op 14-04-2003 21:13]
quote:
Final Fantasy IX Tetra Master card gameComplete en originele set van het Final Fantasy IX kaartspel Tetra Master. Het spel bestaat uit dan 120 kaarten, 2 tienzijdige dobbelstenen, een spelbord, 10 rode en gele counters en een gebruiksaanwijzing. Het is een officieel Squaresoft produkt en het wordt geleverd in de originele verpakking. Het geheel zit nog gesealed in het fabrieksplastic.
Die wil ik dus kopen !
quote:Omega Ruins cunt
Op dinsdag 15 april 2003 16:20 schreef Ixnay het volgende:
Wat valt er eigenlijk te halen in de Omega Cavern?
Heel veel experience, 2 top bossen, coole vijanden, coole wapens, bergen ervaring, sex etc etc
quote:Dit komt uit de IG enquete
Beste RPG?
1. Final Fantasy 7 - 52%
Dat er in deze top drie driemaal FF te zien zou zijn, was voorspelbaar. De vraag welke de beste FF is, bleek ook al snel duidelijk: Final Fantasy 7! In 1997 verscheen deze geweldige RPG van Square op de PSX, en vanaf die dag veranderde het leven van de RPG fan in het bezit van een PSX. Ongeveer 50(!) uren waren er nodig om je door het verhaal heen te knokken en deze gingen gepaard met vele, vele mooie momenten.De graphics waren een enorme stap vooruit, evenals de soort RPG. Zo kreeg je bij FF7 meer en meer te weten over de personen, en werd je echt het verhaal in gezogen. Zo zal de naam Cloud Strife bij de fans absoluut voor mooie herinneringen zorgen. FF7 werd enorm goed ontvangen, en de pers was ook razend enthousiast. Het feit dat er gamers zijn die deze titel nog steeds spelen, zegt meer dan genoeg over de kwaliteit en hoge verslavingsfactor van FF7. Absoluut terecht verkozen tot beste RPG titel op de PSX, en wie weet zien we deze game verderop in onze features nog wel terug?
2. Final Fantasy 8 - 21% %
De opvolger moest er uiteraard komen, en deze kwam er dan ook. Square legde met deze titel de lat nóg hoger, iets wat moeilijk was gezien de kwaliteit van zijn voorloper. Hoewel er qua gameplay niet veel veranderde, waren de graphics weer van wereldklasse. Ook het verhaal en de enorme speelduur(kenmerkend voor de gehele serie) waren weer als vanouds. FF8 was de serie absoluut waardig!3. Final Fantasy 9 - 17% %
En toen kwam ook deel 9 nog. Ook deze game ging er weer flink op vooruit, en de lovende woorden van IGN: ' The graphics are too beautiful for words' zeggen eigenlijk meer dan genoeg over de opinie van pers en gamers. Ook de PS2 mag inmiddels genieten van de FF-reeks, en deze zorgt ook nu nog voor enorm veel spelplezier.Een duidelijke top drie dus, en wij vinden dit niet meer dan terecht. Driemaal hoera voor Square!
quote:OMG
Op woensdag 16 april 2003 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
He, ik ben terug in de FF topics
quote:Die heb ik "live" gezien
Op woensdag 16 april 2003 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
quote:Hopelijk is dit een motivatie voor Square Enix om deze game ook hier versneld uit te brengen.
2 miljoen voor FFX-2Goed nieuws voor Square Enix. De game is binnen een maand 2 miljoen keer over de toonbank gegaan.
Square Enix heeft vandaag laten weten dat hun RPG Final Fantasy X-2 voor de PlayStation 2 in Japan meer dan 2 miljoen keer over de toonbank is gegaan. De game is sinds 13 maart in Japan verkrijgbaar en is dus binnen een maand 2 miljoen keer verkocht.
Zeer goede cijfers voor Square Enix, en dat terwijl de game nog in Amerika en Europa moet worden uitgebracht en het hier om een vervolg gaat op een eerdere Final Fantasy game. Wanneer dit zal gebeuren is nog niet bekend, maar wij verwachten eind 2003. Misschien dat de game al gepresenteerd wordt op de aankomende E3 beurs. Afwachten dus. Binnenkort meer over Final Fantasy X-2.
Bron: Insidegamers.nl
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 09:43 schreef Chocobo het volgende:
Tis stil op het FF front !Hier:
quote:Helaas kan ik dit niet zien. Gamespot is altijd down bij mij. Vraag me niet waarom
Op vrijdag 18 april 2003 14:20 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
quote:Bij mij ook
Op vrijdag 18 april 2003 16:08 schreef Chocobo het volgende:[..]
Helaas kan ik dit niet zien. Gamespot is altijd down bij mij. Vraag me niet waarom
Final Fantasy X update. Met veel vechten heb ik eindelijk genoeg Gil om Yojimbo te krijgen. Inmiddels ben ik Seymour Flux / Mortiorchis tegen gekomen. En, wat een verrassing, ook deze valt weer vies tegen. Maar ja, net zoals de rest zal deze ook wel gaan lukken...
Een klein stukje nog en dan ben ik bij Zanarkand...
Ach jah.. ik ga een wandeltochtje houden, byebye
quote:Ik heb 't bedrag uiteindelijk een fiks stuk omlaag gekregen (van 400000 Gil naar 225000 Gil) maar dan is 89000 Gil nog steeds te weinig... (en zoveel had ik op dat moment)
Op zaterdag 19 april 2003 08:33 schreef wc-eend het volgende:
uh... d'r was volgens mij ook een bepaald bedrag wat je aan yojimbo kon betalen en dan zou die je ook volgen, et was iets van de helft +1 ofzo....Ach jah.. ik ga een wandeltochtje houden, byebye
quote:En hier op mijn werk zie ik ze nu weer
Op vrijdag 18 april 2003 14:20 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Zoveel leuks, zo weinig tijd...
quote:Bastard .....
Op zaterdag 19 april 2003 12:13 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
http://ffgods.ffextreme.com/ffxwallpaper.shtml
http://www.ffinsider.net/ff10/wall.php
Heeft iemand misschien het nummer van het romantische stukje tussen Yuna and Tidus?
quote:Mooi, maar persoonlijk vind ik dat chicky niet echt geweldig gedaan. Tis net zo'n opblaaspop zo.
Op zaterdag 19 april 2003 12:13 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Chocobo NIET petsen!
quote:Sudeki de na, ja heb ik....
Op zaterdag 19 april 2003 23:10 schreef jadelovespat het volgende:
Ik vind je chars in FFX niet online veel leuker!!!!http://ffgods.ffextreme.com/ffxwallpaper.shtml
http://www.ffinsider.net/ff10/wall.phpHeeft iemand misschien het nummer van het romantische stukje tussen Yuna and Tidus?
De beste nummers uit Final Fantasy als gearrangeerde piano versies compleet met bladmuziek waarmee je zelf eventueel variaties op deze klassiekers kunt maken!
En FFX vanaf 30 april voor 29,99 Euro is dan word ie Platinum, word eens tijd dat ik die maar es ga halen.
[Dit bericht is gewijzigd door gijsje79 op 20-04-2003 02:44]
quote:
Op zondag 20 april 2003 02:38 schreef gijsje79 het volgende:
CD Final Fantasy V Piano CollectionDe beste nummers uit Final Fantasy als gearrangeerde piano versies compleet met bladmuziek waarmee je zelf eventueel variaties op deze klassiekers kunt maken!
En FFX vanaf 30 april voor 29,99 Euro is dan word ie Platinum, word eens tijd dat ik die maar es ga halen.
Wat een respect dat je die gaat halen zeg Komt het toch nog goed met je
quote:*PETS*
Op zondag 20 april 2003 01:07 schreef Zooi het volgende:[..]
Mooi, maar persoonlijk vind ik dat chicky niet echt geweldig gedaan. Tis net zo'n opblaaspop zo.
Of ben ik nu gek?Chocobo NIET petsen!
Ik heb hem niet getekend
quote:
Op zondag 20 april 2003 01:22 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Sudeki de na, ja heb ik....
quote:*PE,.....
Mooi, maar persoonlijk vind ik dat chicky niet echt geweldig gedaan. Tis net zo'n opblaaspop zo.
Okay,...je hebt wel een punt. Ik pets niet. Tis dan ook character art en das altijd wel verschillend. Maar lenne is wel een Chick hoor.... check dit anders:
quote:Ben ik mee eens, sorry. Yuna is in FFX een onschuldig schatje, maar hier ziet ze er een beetje uitgeleefd uit
quote:*PETS*, dit is Yuna niet, en *PETS* koop de officiele soundtrack van FFX
Op zondag 20 april 2003 11:18 schreef jadelovespat het volgende:[..]
Ben ik mee eens, sorry. Yuna is in FFX een onschuldig schatje, maar hier ziet ze er een beetje uitgeleefd uit
quote:Helaas niet meer verkrijgbaar; de re-release is alleen de CD, zonder bladmuziek. Via veiling-sites uiteraard wel, maar dan ben je al gauw 100 euro kwijt. Nu op eBay voor $85!
CD Final Fantasy V Piano CollectionDe beste nummers uit Final Fantasy als gearrangeerde piano versies compleet met bladmuziek waarmee je zelf eventueel variaties op deze klassiekers kunt maken!
Ik zie overigens net dat ik in de top 3 van ffgoodies sta.
P.S. En die langharige meid uit FFX-2 is
quote:*block* Sorry ik zag het de seconde nadat ik de post had gedaan, en *block* Nee, heb je een gaatje in je hoofd?
Op zondag 20 april 2003 11:21 schreef Chocobo het volgende:[..]
*PETS*, dit is Yuna niet, en *PETS* koop de officiele soundtrack van FFX
quote:Nee ?
Op zondag 20 april 2003 16:06 schreef jadelovespat het volgende:[..]
Nee, heb je een gaatje in je hoofd?
Alleen door die Dark Aeons kan ik de destruction spheres niet halen, waardoor ik Anima niet kan halen, en waardoor ik Anima niet kan verslaan bij Belgemine, en waardoor ik die Sisters niet kan halen.
En ik ben dus nog niet klaar voor Sin.
Hoe kan ik nou die fokkin Dark Aeons verslaan.
Zorgen dat al mijn Aeons overdrive hebben, helpt dat??
quote:Zover als jij bent, ben ik nog niet want met de Dark Aeons heb ik (nog) niet te maken gehad. Bij gevechten met andere boos monsters heb ik zowiezo wel gemerkt dat het altijd handig is om een aantal, het liefst alle, Aeons in overdrive te laten starten. De eerste klap pakken ze meteen 9999+ HP van de tegenstander.
Op maandag 21 april 2003 12:08 schreef Ixnay het volgende:
Dark Aeons![]()
![]()
Alleen door die Dark Aeons kan ik de destruction spheres niet halen, waardoor ik Anima niet kan halen, en waardoor ik Anima niet kan verslaan bij Belgemine, en waardoor ik die Sisters niet kan halen.
En ik ben dus nog niet klaar voor Sin.
Hoe kan ik nou die fokkin Dark Aeons verslaan.
Zorgen dat al mijn Aeons overdrive hebben, helpt dat??
Het bereiken van de overdrive van je Aeons is bovendien een mooie gelegenheid om de AP points van Yuna te laten stijgen.
Of dit je probleem gaat oplossen...... dat weet ik niet...
Succes! Ik hoop dat het werkt... (anders stop ik NU met Final Fantasy X spelen )
Als een Aeon het overleeft, nadat hij de overdrive gedaan heeft, dismiss ik hem, en laat ik hem opnieuw overdirven met Grand Summon.
Ik begin dalijk met een Bahamut overdrive, aangezien het bij Yojimbo geen zin heeft als hij overdrive heeft. Als Dark Valefor zelf overdrive heeft, dan schakel ik een zwakke aeon van mezelf in, en mag die dood gaan, zodat mijn team in leven blijft. Tidus doet Hastega, Yuna schakelt de aeons in, en als er niemand ge-phoenixt hoeft te worden laat ik Auron attacken.
Hopelijk gaat het lukken.
Ik geef zo meteen een verslag van het gevecht
Nog ff een vraag.
Hoe kan ik in Baaj Temple zien welke tempels ik wel en welke niet gehaald heb? Ik zie dat ik er slechts 1 gehaald heb, maar hoe kan ik zien welke dit is?
Gevecht begint:
Dark Valefor raakt Auron 9999 KO
Tidus phoenixt Auron + 2876
Yuna schakelt Bahamut die al overdrive heeft
Geen Grand Summon dus
Bahamut doet overdrive Mega Flare 22518 bij Dark Valefor
Dark Valefor doet Sonic Wings 9999 bij Bahamut
Bahamut KO
Tidus doet hastega, bij zichzelf, Yuna en Auron
Dark Valefor doet Sonic Wings 9999 bij Tidus
Tidus KO
Yuna schakelt Shiva in
Shiva doet overdrive, Diamond Dust -9999 bij Dark Valefor
Dark Valefor valt Shiva aan, -9999 bij Shiva
Shiva KO
Auron phoenixt Tidus +2266
Yuna schakelt Yojimbo maar eens in
Yojimbo heeft al overdrive.
Yuna betaalt Yojimbo 3000 gil. (ik weet niet of dit teveel is, of te weinig)
Yojimbo doet Wakizachi ofzo 3498 bij Dark Valefor
Dark Valefor doet Sonic Wings, -9999 bij Yojimbo
Yojimbo KO
Auron is aan de beurt hij heeft niks te doen. Niemand is KO van het team
Er hoeft niemand gephoenixt te worden
De Overdrive van Dark Valefor staat op +/- 70%
Ik kan nu Auron de overdrive laten doen, of gewoon laten attacken
Als ik hem de overdrive laat doen, riskeer ik dat de overdrive van Dark Valefor 100% wordt
Als ik gewoon ga attacken, dan raak ik Dark Valefor minder, en is de kans dat Dark Valefor de overdrive bereikt kleiner
Auron attackt Dark Valefor, MISS
De overdrive van Dark Valefor is inmiddels +/- 85%
Tidus valt niet aan, ik riskeer niet dat Dark Valefor dalijk overdrive bereikt, en dan is het afgelopen
Tidus gebruikt een Mega-Potion
Tidus +2000
Auron +2000
Yuna +2000
Yuna schakelt Ixion in
Ixion doet overdrive, Thors Hammer, -9999 bij Dark Valefor
Dark Valefor doet overdrive, Energy Blast, -47529 bij Ixion
Ixion KO
Goed gegokt dus!
Auron doet overdrive Banishing Blade, op Dark Valefor
Toetsencombinatie lukt makkelijk zoals gewoonlijk
-4957 bij Dark Valefor
Yuna schakelt Ifrit in
Ifrit doet overdirve Hellfire, -9999 bij Dark Valefor
Dark Valefor doet Sonic Wings, -9999 bij Ifrit
Ifrit KO
Tidus doet overdrive Energy Rain, heeft niks beters te doen.
Mikken lukt makkelijk zoals gewoonlijk.
-2256 bij Dark Valefor
Yuna schakelt de laatste Aeon in, Valefor.
Valefor doet overdrive Energy Ray, -999 bij Dark Valefor
Dark Valefor valt Valefor aan, -9999
Valefor KO
Alle Aeons zijn KO.
Yuna is niet meer nuttig in dit gevecht, ze wordt gewisseld voor Wakka.
Wakka doet overdrive Element Reels.
Ik gok dat Valefor een water enemy is, en mik dus op 3 thunder elementen, en het lukt.
-2187 bij Dark Valefor.
Dark Valefor heeft overdrive bereikt, en doet Energy Ray.
Tidus 9999
Tidus KO
Wakka 9999
Wakka KO
Auron 9999
Auron KO
GAME OVER
quote:Yojimbo nemen en hopen dat ie zanmato doet
Op maandag 21 april 2003 13:43 schreef Ixnay het volgende:
quote:Precies,.... zo deed ik hem ook
Op maandag 21 april 2003 14:01 schreef dontcare het volgende:[..]
Yojimbo nemen en hopen dat ie zanmato doet
beetje lame maar ja je moet toch iets of overnieuw beginnen
quote:
Op maandag 21 april 2003 14:01 schreef dontcare het volgende:
Yojimbo nemen en hopen dat ie zanmato doet
quote:*proest*
Op maandag 21 april 2003 16:02 schreef X.T.C het volgende:
Alle respect voor de final fans maar ik vind zanmato gebruiken om de dark aons te verslaan een beetje lame. Als je sterk genoeg bent zijn ze best redelijk te doen.
quote:Hem veel gil betalen en veel geluk hebben.
Op maandag 21 april 2003 23:35 schreef Ixnay het volgende:
Hoe kan ik Yojimbo Zanmato laten doen?
quote:Onder andere,....maar het heeft ook te maken met de relatie die je met die summon opbouwd. Je giften zijn vaak afhankelijk van wat je hebt. Zo geeft ik vaak 1/3 van wat ik heb als ik Zanmoto wil en 1/10 van mijn vermogen als ik een basic attack wil. Als je dit verschil veelvuldig doet zal je zien dan Yojimbo duidelijk onderscheid kan maken in de gedachtegang van het summonen van sterke of minder sterke move.
Op dinsdag 22 april 2003 00:12 schreef Bommie het volgende:[..]
Hem veel gil betalen en veel geluk hebben.
Met andere woorden,......... hij weet wanneer je die Zanmoto wil Althans,..... zo werkte het bij mij op den duur. Als ik 1/3 gaf deed die Zanmoto continue........ dat was in het begin wel anders.
quote:Dat kan niet,...... misschien aan de kleur maar ik vond dat ook moeilijk
Op dinsdag 22 april 2003 14:14 schreef Ixnay het volgende:
Hoe kan ik in Baaj Temple zien welke tempels ik wel en welke niet gehaald heb? Ik zie dat ik er slechts 1 gehaald heb, maar hoe kan ik zien welke dit is?
quote:Dat zal waarschijnlijk Bevelle temple zijn want daar moet je een destruction sphere gebruiken om het te halen.
Op dinsdag 22 april 2003 14:14 schreef Ixnay het volgende:
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 16:01 schreef Bommie het volgende:[..]
Dat zal waarschijnlijk Bevelle temple zijn want daar moet je een destruction sphere gebruiken om het te halen.
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 16:38 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je moet overal Destruction spheres gebruiken hoor vriend
quote:Ja,... MOET moet je niet zo lezen
Op dinsdag 22 april 2003 17:20 schreef Ixnay het volgende:[..]
Dus dan zou ik ze toch alle 6 moeten hebben?
Toen kwam ik in aanraking met de eerste dark aeons das hell !
quote:In bevelle moet je een destruction sphere gebruiken om een doorgang te openen anders kan je hem niet uitspelen.
Op dinsdag 22 april 2003 16:38 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je moet overal Destruction spheres gebruiken hoor vriend
quote:God dat beloofd wat
Op dinsdag 22 april 2003 19:52 schreef Ker_Plunk het volgende:
Om nog even in de stemming te komen..
[afbeelding]
Ik moet nog flink gaan knallen in Metroid Prime en over anderhalve ( ! ! ) week komt Zelda al
quote:Na het Zelda geweld zal ik een begin gaan maken aan FFVIII . Daar heb ik echt zin in !
Op woensdag 23 april 2003 07:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga deze komende weken GEEN FF spelen...
Ik moet nog flink gaan knallen in Metroid Prime en over anderhalve ( ! ! ) week komt Zelda al
quote:omg... eerste plaatje is geil...
Op dinsdag 22 april 2003 19:52 schreef Ker_Plunk het volgende:
Om nog even in de stemming te komen..
[afbeelding]
en bah met ff7 nog niet verder.. klote Gran turismo 3 toch
quote:bah en FF7 in 1 zin kan echt niet
Op woensdag 23 april 2003 09:28 schreef wc-eend het volgende:[..]
omg... eerste plaatje is geil...
Richting middeleeuwen, maar toch weer futeristisch, veel groen zo te zien, en rechts boven in, is dat een soort vliegtuig ala highwind??en bah met ff7 nog niet verder.. klote Gran turismo 3 toch
*PETS* mezelf... waarom wil ik het nou weer mooi doen...?
Straks maar weer opnieuw doen... *zucht*
quote:Volgens mij is dat een evil magic,......... (black) . Tip,....... zorg ervoor dat minimaal 2 characters nog steeds de zombie status hebben...dan hebben ze geen last van die eerste attack van de 3e vorm van Yunalesca
Op donderdag 24 april 2003 22:19 schreef AirwiN het volgende:
Aaaarggh... ben ik bij Lady Yunalesca in d'r derde (en laatste) vorm met nog 8000 HP op haar teller. Ik denk, ik maak 't ff mooi af met Auron en Tidus (en nog twee Aeons in overdrive op voorraad)... cast die *^%&^%$^& een spell waardoor alledrie m'n mannetjes in één keer dood zijn.*PETS* mezelf... waarom wil ik het nou weer mooi doen...?
Straks maar weer opnieuw doen... *zucht*
SquareEnix have released information on the soon to be released titles, Final Fantasy: Crystal Chronicles, Final Fantasy: Sword of Mana and Final Fantasy: Tactics Advance.
Nintendo of Europe and Square Enix Co., Ltd. today announced three new titles in the incomparable FINAL FANTASY and MANA game series will be published and distributed by Nintendo of Europe for exclusive play on Nintendo platforms. Developed by Square Enix Co., Ltd., the three titles, FINAL FANTASY®CRYSTAL CHRONICLES, FINAL FANTASY TACTICS ADVANCE and SWORD of MANA are each scheduled to launch in North America this year, followed by European launches shortly thereafter.
Building on the hugely successful role-playing series, FINAL FANTASY CRYSTAL CHRONICLES, an exclusive title for Nintendo GameCube, not only features stunning graphical worlds, but also extends game play to the companion Game Boy® Advance. An innovative interface allows up to four players to use a Game Boy Advance system as a controller, receiving private information on their screen. This never-before-seen level of enhanced game play extends connectivity by encouraging players to communicate directly with party members, solve puzzles, cast magic and negotiate deals.
FINAL FANTASY TACTICS ADVANCE, the first FINAL FANTASY game to launch on Game Boy Advance, is a proven bestseller in Japan selling nearly 500,000 copies in less than two months. The game features entirely new characters, stories and game systems. Endlessly challenging and varied as the game is, players can also join friends in tactical battles using the Game Boy Advance Game Link® cable.
SWORD of MANA an action role-playing game with its roots deep in the time-honored craft of 2-D is also coming to Game Boy Advance. Boasting a huge game environment, the story will alter depending on the character and course the player chooses to follow.
Together with the millions of FINAL FANTASY and MANA fans around the world, we are excited about the release of these three titles in North America and Europe, said Yoichi Wada, president of Square Enix Co., Ltd. Not only do these titles offer a unique gaming experience, but they will cultivate a new and broader audience for both Square Enix and Nintendo around the world.
The FINAL FANTASY franchise is one of the most renowned and revered series in interactive entertainment, says David Gosen, Managing Director of Nintendo of Europe. The wide range of innovations found in each of these games will attract both Nintendo fans and critics, continuing to cement our commitment to provide only the most forward-thinking products to consumers.
Scheduled for release in Japan later this year, Nintendo Co., Ltd. will publish FINAL FANTASY CRYSTAL CHRONICLES.
All three games will be on display at the Electronic Entertainment Expo (E3), May 14 to 16.
- Chris ( Discuss in forums! )
quote:Al verder trouwens nu ?
Op donderdag 24 april 2003 22:19 schreef AirwiN het volgende:Straks maar weer opnieuw doen... *zucht*
quote:Strol
Op vrijdag 25 april 2003 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Zojuist gekocht:
- Final Fantasy Anthology
- Final Fantasy VI
(en onimusha: warlords)
Dat houdt in dat ik nu van de FF serie IV, V, VI, VIII en X heb, echter ik heb X, mijn eerste, nog niet eens uit (ben wel druk bezig, maar hierna staan mij nog een hoop FF's te wachten).
Update X:
Heb Zanarkand (en de trails) gehad, Sin inmiddels al ontmoet en de drie (zwakke) punten aan de buitenkant verslagen, maar ben daarna toch maar weer eens even wat gaan levellen, als ik het goed heb staat mij hierna Seymour (voor de laatste keer?) op te wachten.
quote:Wat dan
Op vrijdag 25 april 2003 17:37 schreef nikanoru het volgende:
IK HEB EM!!!!!!!!!1vraag me alleen niet wat ik ervoor heb moeten doen, ik voel me nog steeds een beetje vies.
![]()
quote:En zojuist deel IX ook nog van mijn vriendin gekregen
Op vrijdag 25 april 2003 14:05 schreef Eazzz het volgende:
Zojuist gekocht:
- Final Fantasy VI
quote:*Snok, snok*
Op vrijdag 25 april 2003 17:02 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
quote:3 goede games in een koop, petje af hoor.
Op vrijdag 25 april 2003 14:05 schreef Eazzz het volgende:
En mijn neus ook maar weer eens in dit topic laten zien.Zojuist gekocht:
- Final Fantasy VI
...
quote:Uber! Maar vertel eens?....
IK HEB EM!!!!!!!!!1vraag me alleen niet wat ik ervoor heb moeten doen, ik voel me nog steeds een beetje vies.
![]()
quote:Die heb ik wel 100 keer uitgespeel
![]()
quote:Ik heb d'r verslagen. Niet op de mooie manier....:P
Op vrijdag 25 april 2003 07:38 schreef Chocobo het volgende:[..]
Al verder trouwens nu ?
Enne,...... je bent niet de enige die enemies "mooi" wilt verslaan. Ik moet het ook altijd mooi doen
Het is nu ff zoeken hoe en wat. Ik kan nu met Cid overal naartoe (dus ook naar Sin), maar volgens mij moet ik eerst nog wat HP en / of Aeons verzamelen. Anders is het wel heel snel en plotseling afgelopen...
quote:Je kan via geheime coordinaten nieuwe lokaties ontdekken. Een bezoeke aan de Omega Ruins zal geen kwaad kunnen
Op zaterdag 26 april 2003 13:45 schreef AirwiN het volgende:[..]
Ik heb d'r verslagen. Niet op de mooie manier....:P
Het is nu ff zoeken hoe en wat. Ik kan nu met Cid overal naartoe (dus ook naar Sin), maar volgens mij moet ik eerst nog wat HP en / of Aeons verzamelen. Anders is het wel heel snel en plotseling afgelopen...
quote:Oeh... geheime coördinaten... Es kijken of ik die kan vinden. Ik ga weer verder spelen!
Op zaterdag 26 april 2003 14:00 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je kan via geheime coordinaten nieuwe lokaties ontdekken. Een bezoeke aan de Omega Ruins zal geen kwaad kunnen
quote:Ik heb die allemaal opgezocht hoor want dat is praktisch niet te doen zo op die kaart. Hier:
Op zaterdag 26 april 2003 18:08 schreef AirwiN het volgende:[..]
Oeh... geheime coördinaten... Es kijken of ik die kan vinden. Ik ga weer verder spelen!
quote:De Omega Ruins heb ik zelf gevonden. (bij toeval) De fiends daar zijn knap pittig, maar da's weer goed voor de AP's.
Op zaterdag 26 april 2003 18:54 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik heb die allemaal opgezocht hoor want dat is praktisch niet te doen zo op die kaart. Hier:
http://www.squaresoft.com/playonline/FFX_strategy/
quote:Ja,...volgens mij heb ik er maar 2 gevonden ook. De rest via de secret lokation lists,..... Omega ruins zijn heeeeel cool
Op zaterdag 26 april 2003 19:04 schreef AirwiN het volgende:[..]
De Omega Ruins heb ik zelf gevonden. (bij toeval) De fiends daar zijn knap pittig, maar da's weer goed voor de AP's.
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 20:39 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik moet alle side-quest's nog doen
GODHAND staat ergens op de gond in the Calm Lands.
Maar waar vind je die andere 2?
quote:Eentje in het begin van Kilika forest en eentje bij de ruines in Sanubia Desert als je dat combineert krijg je thepasswordisVICTORIOUS.
Op zaterdag 26 april 2003 23:51 schreef Ixnay het volgende:
Nog ff een vraag over de 3 passwords:
- GODHAND
- VICTORIOUS
- MURASAMEGODHAND staat ergens op de gond in the Calm Lands.
Maar waar vind je die andere 2?
En de 2de staat op de 4de zuil rechts van je in de thunderplains, daar staat op MURASAME. Deze tip krijg je in het begin van het spel ( mits je Al-bhed helemaal beheerst ):
In the land where bolts of light
Illuminate the blackest night
With Macalania behind
The fourth pillar you sight
Look not on the left
But on the right
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 23:51 schreef Ixnay het volgende:- GODHAND wapen van Tifa
- MURASAME zwaard uit Wutai, mijn favo
*hand van bijbel afneemt*
De volgende keer als ik ga gamen ga ik echt voor alles !
quote:Zorg wel dat je Caladbolg hebt, dat maakt het allemaal wat makkelijker. En dat je veel strengtspere's heb geactiveerd. Met 99999 schade gaat levelen up wel lekker makkelijk
Op zondag 27 april 2003 11:53 schreef Zooi het volgende:
Dus omega ruins zo snel mogelijk naar toe?
quote:Ik vind de quest van die celestial weapons (of hoe die ultieme wapens ook heten) maar een beetje vreemd. Ik ging bv echt niet met Lulu 200x die bliksem ontwijken en dat Chocoboracen was ook vreselijk moeilijk
Op zondag 27 april 2003 13:57 schreef X.T.C het volgende:[..]
Zorg wel dat je Caladbolg hebt, dat maakt het allemaal wat makkelijker. En dat je veel strengtspere's heb geactiveerd. Met 99999 schade gaat levelen up wel lekker makkelijk
. Ook Aurons ultieme wapen is wel handig ( ik bedoel dan wel volledig geupgraded ) dan heb je namelijk altijd first strike en kun je de situatie eerst inschatten.
quote:Dat vond ik ook wel het aller grofste wat ze in het spel hebben gezet.
Op maandag 28 april 2003 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
Ja, die bliksems ontwijken heb ik ook niet gedaan. Het moet wel leuk blijven.
quote:No encounter ? No encounter ? Nee man,....... wel encouteren
Op maandag 28 april 2003 10:12 schreef nikanoru het volgende:[..]
Dat vond ik ook wel het aller grofste wat ze in het spel hebben gezet.
Maar aan de andere kant leer je wel ontzettend goed timen. En nog een tip gebruik wel een wapen met no-encounter.
quote:Dan is het 200 keer ontwijken echt niet te doen he.
Op maandag 28 april 2003 10:36 schreef Chocobo het volgende:[..]
No encounter ? No encounter ? Nee man,....... wel encouteren
Omhoog met die AP's HOP !
quote:Ohh,..
Op maandag 28 april 2003 13:10 schreef nikanoru het volgende:[..]
Dan is het 200 keer ontwijken echt niet te doen he.
quote:Ben ik toevallig vorige week ook mee begonnen. Ben nu geen Dark knight meer
Op maandag 28 april 2003 13:38 schreef DjMark het volgende:
Ik ben van het weekend begonnen aan FFIV heb nu zo'n 2 uur gespeeld. Wel weer erg leuk
quote:Dan ben je al stukje verder
Op maandag 28 april 2003 15:52 schreef X.T.C het volgende:[..]
Ben ik toevallig vorige week ook mee begonnen. Ben nu geen Dark knight meer
quote:Fantastisch deel
Op maandag 28 april 2003 15:52 schreef X.T.C het volgende:[..]
Ben ik toevallig vorige week ook mee begonnen. Ben nu geen Dark knight meer
Gameboy Player movie
Best pittig, dus voor het eerst maar eens in wat Walkthroughs gekeken..
Damn, heb volgens mij alles verkeerd aangepakt!
Mijn Lulu heeft pas _net_ de *-ga spells, nog maar 1580 HP, etc...
Maar heb totaal geen zin om opnieuw te beginnen, dus ga wel beetje rondlopen, fiends capturen en zorgen dat ik VET veel AP heb
En spheres natuurlijk
Maar idd, wat een VET spel!!
Helemaal verslaafd, vriendin ook, geweldig!
We willen alle andere delen ook, probleem is alleen dat we alleen een DreamCast en PlayStation 2 hebben. Ohja, en natuurlijk onze Pc's.
quote:Final Fantasy heerst he
Op maandag 5 mei 2003 15:39 schreef PhaE het volgende:
We willen alle andere delen ook, probleem is alleen dat we alleen een DreamCast en PlayStation 2 hebben. Ohja, en natuurlijk onze Pc's.
Maar als je een PS2 hebt dan kan je ook de PSone games Final Fantasy VII (het beste deel) VIII en IX gamen voor weinig geld aangezien ze alle 3 platinum zijn.
quote:Probeer 7 maar eens ergens te kopen voor minder dan 40 euro
Op maandag 5 mei 2003 22:23 schreef Chocobo het volgende:[..]
Final Fantasy heerst he
Maar als je een PS2 hebt dan kan je ook de PSone games Final Fantasy VII (het beste deel) VIII en IX gamen voor weinig geld aangezien ze alle 3 platinum zijn.
En zoals Cho al zegt, met een PS 2 kan je de hele FF serie spelen hoor
quote:www.ebay.co.uk
Op maandag 5 mei 2003 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Probeer 7 maar eens ergens te kopen voor minder dan 40 euro
Meer aanbod en lagere prijzen dan in Nederland.
ik zit te denken over
auto haste
auto protect
auto phoenix
en nog iets
graag ideeen
quote:Ik wacht op FF X-2.
Op dinsdag 6 mei 2003 12:41 schreef Chocobo het volgende:
Als de gamegekte voorbij is en het wordt rustig dan gaat Final Fantasy VIII weer de PS2 in.
quote:Ribbon is eigenlijk wel een must, wil je alle bazen verslaan en alle monsters vangen. Zelf had ik ook break-HP erop.
Op dinsdag 6 mei 2003 15:23 schreef darkbahamutclan het volgende:
Ahhhh ik heb een vraagje, Ik zoek nog naar goede abilities om in een armor the proppen.ik zit te denken over
auto haste
auto protect
auto phoenix
en nog ietsgraag ideeen
quote:*Blad kopen gaat* De Edge heerst
Op dinsdag 6 mei 2003 18:34 schreef Strolie75 het volgende:
The Edge van deze maand heeft een artikel over de making-off van FFVII.
quote:Aantal zaken die opvielen in het artikel:
Op dinsdag 6 mei 2003 22:42 schreef Chocobo het volgende:
*Blad kopen gaat* De Edge heerstBen erg benieuwd naar de overall setting van FFXII.
quote:Kan me voorstellen dat sommige mensen de reclame zien van een FF spel en dat dan cool vinden, vervolgens niet snappen en terugbrengen
Op woensdag 7 mei 2003 08:43 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Aantal zaken die opvielen in het artikel:
FFVII heeft het record wat betreft het aantal games wat na aankoop door ontevreden gebruikers weer is teruggebracht/geruild. Er zijn geen plannen voor een remake van FFVII.
quote:Ja, daar lag het ook aan. Spel was ontzetten gehyped door Sony maar het was nu eenmaal een RPG. Een genre wat (toen) niet echt populair was buiten Japan.
Op woensdag 7 mei 2003 08:55 schreef Chocobo het volgende:
Kan me voorstellen dat sommige mensen de reclame zien van een FF spel en dat dan cool vinden, vervolgens niet snappen en terugbrengen
Ik had toendertijd FF7 voor de PC (gekopieerd ), ik heb hem toen 20 minuten gespeeld en vond er echt geen ene hol aan! Als ik hem had gekocht had ik hem teruggebracht. Maar ik las online steeds meer enthousiaste reacties over het spel en besloot het een tweede kans te geven. Na een uur spelen was ik verkocht! Pas na die tijd grijpt het spel je bij de kloten en laat je niet meer los.
quote:Ik heb sinds het begin zitten kwijlen over FFVII aangezien ik daarvoor games als FFVI en Chrono Trigger gewend was van Square. Ik wist dat hun games heersen en toen ik de graphics zag in de diverse bladen over hun FFVII er uit zou zien werd ik gek. Ik heb ook de Japanse versie besteld en gespeeld
Op woensdag 7 mei 2003 09:07 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ja, daar lag het ook aan. Spel was ontzetten gehyped door Sony maar het was nu eenmaal een RPG. Een genre wat (toen) niet echt populair was buiten Japan.
Ik had toendertijd FF7 voor de PC (gekopieerd
), ik heb hem toen 20 minuten gespeeld en vond er echt geen ene hol aan! Als ik hem had gekocht had ik hem teruggebracht. Maar ik las online steeds meer enthousiaste reacties over het spel en besloot het een tweede kans te geven. Na een uur spelen was ik verkocht! Pas na die tijd grijpt het spel je bij de kloten en laat je niet meer los.
Wat een fantastische tijd was dat !
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 09:44 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb sinds het begin zitten kwijlen over FFVII aangezien ik daarvoor games als FFVI en Chrono Trigger gewend was van Square. Ik wist dat hun games heersen en toen ik de graphics zag in de diverse bladen over hun FFVII er uit zou zien werd ik gek. Ik heb ook de Japanse versie besteld en gespeeld![]()
Wat een fantastische tijd was dat !
Final Fantasy VII was mijn eerste Square game, sowieso mijn eerste RPG!
quote:Das wel een binnenkomer dan
Op woensdag 7 mei 2003 09:45 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Respect
Final Fantasy VII was mijn eerste Square game, sowieso mijn eerste RPG!
quote:Nou en of, voor FFVII dacht ik dat RPG's vooral middeleeuwse games met kerkers, draken en statistieken waren die gespeeld werden door nerds en beardy-wierdies. Overigens vind ik dit van westerse RPG's nog steeds (Boulder's Gate bijvoorbeeld
Op woensdag 7 mei 2003 09:46 schreef Chocobo het volgende:
Das wel een binnenkomer dan
Final Fantasy was echt een openbaring! Nadeel is wel dat je meteen verwend wordt door de 3D graphics en oudere delen niet meer kunt waarderen. Maar ik geniet nu wel van Golden Sun op de GBA en ik ga zeker Secret of Mana halen als hij uitkomt, die schijnt namelijk top te zijn.
quote:Secret of Mana is idd GOD
Op woensdag 7 mei 2003 09:50 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Nou en of, voor FFVII dacht ik dat RPG's vooral middeleeuwse games met kerkers, draken en statistieken waren die gespeeld werden door nerds en beardy-wierdies. Overigens vind ik dit van westerse RPG's nog steeds (Boulder's Gate bijvoorbeeld
).
Final Fantasy was echt een openbaring! Nadeel is wel dat je meteen verwend wordt door de 3D graphics en oudere delen niet meer kunt waarderen. Maar ik geniet nu wel van Golden Sun op de GBA en ik ga zeker Secret of Mana halen als hij uitkomt, die schijnt namelijk top te zijn.
quote:Inderdaad, altijd hetzelfde. Dwergen, orken, draken, kastelen, kerkers...
Op woensdag 7 mei 2003 09:52 schreef Chocobo het volgende:
Secret of Mana is idd GODEn games als Boulder's Gate ofzo zuigen grote tijd...... sterker nog,... de meeste als niet alle pc rpg's zuigen
Japanners zijn tenminste origineel. FFVII was echt een openbaring en ik heb van FFX echt genoten.
quote:Ja maar als je een vijand maar niet kan verslaan... zit je dus vast in je lineaire wereld
Op woensdag 7 mei 2003 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
Kun je vast zitten in Final Fantasy X? Dat is zo lineair als de pest (enige nadeel van het spel).
quote:Whoehahahahaha
Op woensdag 7 mei 2003 09:55 schreef Bastard het volgende:
Gisteren sprak ik iemand die FFX had, en vast zat in het begin. Weet je wel daar waar je met die Football Gijs samen onder water moet omdat er iemand is gejat van die boot?
Daar dus
quote:Dat gebeurt me (bijna) nooit, ik zit altijd als een gek te levelen.
Op woensdag 7 mei 2003 09:58 schreef Bastard het volgende:
Ja maar als je een vijand maar niet kan verslaan... zit je dus vast in je lineaire wereld
quote:1x bloed zweet en tranen is wel ff voldoende voor de komende 5 jaar
Op woensdag 7 mei 2003 09:59 schreef Chocobo het volgende:[..]
Whoehahahahaha
Nu je dat zo zegt krijg ik gewoon weer zin om die gehele pelgrimstocht weer te maken
quote:Gijs,.......
Op woensdag 7 mei 2003 10:00 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dat gebeurt me (bijna) nooit, ik zit altijd als een gek te levelen.
quote:Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt vriend
Op woensdag 7 mei 2003 10:04 schreef darkbahamutclan het volgende:
Lvl en alle sidequests doen is niet lineaire.
Dat vind ik tenmiste altijd kom je wel nieuwe tegenstanders tegen.
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 10:04 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,.......Dat is idd de clue,..... in elke gebied loop ik altijd heen en weer om extra te levelen voordat ik weer verder. Mijn graadmeter is dan bv ook een eindbaas. Ging die goed dan ga ik zo door,..... ging die pittig dan zorg ik ervoor dat ik hetvolgende level / omgeving meer vecht
Alleen geld dat niet voor de eindbaas, die stel je zolang uit omdat je alle side quests wilt doen dat deze echt een makkie is als je er (eindelijk) naar toe gaat.
quote:Sin had geen kans,..... die heb ik verpulferd...
Op woensdag 7 mei 2003 10:07 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Heb ik ook!
Alleen geld dat niet voor de eindbaas, die stel je zolang uit omdat je alle side quests wilt doen dat deze echt een makkie is als je er (eindelijk) naar toe gaat.
quote:Zal heel goed kunnen
Op woensdag 7 mei 2003 10:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt vriend
quote:We bedoelen Linear als in de je kan geen kant op. Er is geen tot niet veel vrijheid. Komt voornamelijk door het missen van de worldmap
Op woensdag 7 mei 2003 10:27 schreef darkbahamutclan het volgende:[..]
Zal heel goed kunnen
.
Ik drop gewoon lekker midden in dit topic
quote:Nope
Op woensdag 7 mei 2003 14:05 schreef darkbahamutclan het volgende:
Oke ffx vraagiehebben jullie alle celestrial wapens?
quote:Ja
Op woensdag 7 mei 2003 14:05 schreef darkbahamutclan het volgende:
Oke ffx vraagiehebben jullie alle celestrial wapens?
quote:Grrrrrrrrrrrrr
Op woensdag 7 mei 2003 15:36 schreef X.T.C het volgende:[..]
Ja
Ik vroeg het me vooral af omdat de FF Anthology toch 2 cd's is, terwijl alleen Final Fantasy IV ook al uit 2 cd's bestaat?
Kan iemand me dat uitleggen, of gewoon sowieso alle PSX versies (en verschil met bijv. NES/SNES versies) noemen..
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 15:44 schreef Patvs het volgende:
Wat is het verschil tussen al die Final Fantasy versies?
Anthology = IV + V
Chronicles = IV + Chrono Trigger (is dit alleen in Amerika gereleased?)
Origins = ?Ik vroeg het me vooral af omdat de FF Anthology toch 2 cd's is, terwijl alleen Final Fantasy IV ook al uit 2 cd's bestaat?
Kan iemand me dat uitleggen, of gewoon sowieso alle PSX versies (en verschil met bijv. NES/SNES versies) noemen..
Kom ik weer
PAL releases:
Origins: 1 + 2
Anthology: 4 + 5
6 in remake
vanaf 7 bekend
NTSC releases:
Origins: 1 + 2
Anthology: 5 + 6
Chronicles: 4 + Chrono Trigger
vanaf 7 bekend
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 15:20 schreef Strolie75 het volgende:
Klein plaatje, maar wel geil.
(ben aan het inpakken)
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 20:29 schreef chibibo het volgende:
Ik vond het wel grappig uitzien, dus even een foto'tje gemaakt van m'n FF doosjes:(ben aan het inpakken)
Wow
Ik heb echt ZOVEEL respect voor jouw collectie
quote:Je doet er echt zo over alsof het normaal is
Op woensdag 7 mei 2003 21:18 schreef chibibo het volgende:
Nee, beeldjes en zo.
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 09:55 schreef Bastard het volgende:
Gisteren sprak ik iemand die FFX had, en vast zat in het begin. Weet je wel daar waar je met die Football Gijs samen onder water moet omdat er iemand is gejat van die boot?
Daar dus
Golden sun is uitgespeeld dus nu echt alle tijd voor FF X. Ga gewoon ff overnieuw beginnen en lekker knallen met die hap. .
Slechte nieuws: Nog steeds geen FF VII kunnen scoren. .
quote:Proest
Op woensdag 7 mei 2003 23:40 schreef Zooi het volgende:[..]
. Zelfs ik... ben niet zo slecht.
.
quote:Dat wil ik ook niet zeggen
Op donderdag 8 mei 2003 07:32 schreef chibibo het volgende:[..]
Ben ik niet normaal dan?
quote:Daar ben ik het wel mee eens.
je koopgedrag is ontspoord.
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 09:28 schreef chibibo het volgende:[..]
Daar ben ik wel mee eens.
De komende maandjes doe ik het even wat rustiger aan.
quote:This is my story
Op donderdag 8 mei 2003 09:32 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]Kippenvel
quote:In de meeste gevallen valt het wel mee. De meeste beeldjes uit de Cold Cast Collection en de chroom figuurtjes heb ik een jaar of vier geleden nieuw gekocht voor zo'n $30 per stuk. Omdat het nu langzamerhand collector's items aan het worden zijn, zijn ze tegenwoordig stukken duurder. Die FF7 Forgotten City had ik toendertijd kunnen kopen voor $40 (ook nieuw), alleen was ik toen meer geinteresseerd in FF1-6 spul en CDs. Twee weken geleden heb ik 'm alsnog gekocht, tweedehands, maar dat kostte me wel $270.Cool,...... niet dat mij dat wat aangaat maar die shit die je koopt (overigens prachtig spul
) is erg prijzig denk ik
Vandaar dat ik het voorlopig weer wat rustiger aan doe.
In ieder geval kwam ik voor het eerst in aanraking met FF toen ik toendertijd die reclames van FF7 op tv zag. Ik had een Playstation en wilde altijd al een goede RPG-game spelen dus toen heb ik hem meteen gekocht en ik werd niet teleurgesteld. Heb weken zitten spelen maar kon hem in het begin niet uitspelen. Die Sephiroth wist ik maar niet te verslaan. Tja, had geen goede wapens/summons... Heb sindsdien ook niet meer echt serieus geprobeerd om het uit te spelen (ja, verdient wel een *pets* eigenlijk) maar ben nog wel een paar keer overnieuw begonnen... maar daar kwam telkens niks van.
Maar goed, toen FF8 uitkwam was ik natuurlijk erg benieuwd en heb hem meteen gekocht toen ie hier uit was. Wederom werd ik niet teleurgesteld en heb weer weken speelplezier gehad (ik vind i.t.t. veel mensen FF8 gewoon erg cool en misschien wel leuker dan FF7). Had in het begin niet echt door hoe dat "Junction" nu precies werkte dus ging ook best moeilijk de eerste keer. Weer paar keer overnieuw begonnen en blijven steken bij het begin van de 4de disk. Ik kon toen Adel niet verslaan (tja, hoe slecht kan je zijn hé...) Oftewel, ik heb toen ook niet meer echt geprobeerd om dit deel uit te spelen...
en ik zit nu op 76 uur bij ffx in het einde maarja geen enkele side quest gedaan , aangezien ik mijn ventje wil maxen ben ik denk ik zon 200 uur nog wel zoet .
quote:Heb ook wel wat eens opgezocht op internet ja... waar je alle summons en alle materialen voor je wapens kan vinden en dat soort dingen. Zonder dat was me dat denk ik niet gelukt.
Op donderdag 8 mei 2003 13:07 schreef darkbahamutclan het volgende:
heb iets van 270 ur in ff8 zitten , als je vast zit , www.gamefaqs.com
het einde van ff8 is het zekers waard vind het een heel cool einde.
en ik zit nu op 76 uur bij ffx in het einde maarja geen enkele side quest gedaan , aangezien ik mijn ventje wil maxen ben ik denk ik zon 200 uur nog wel zoet
.
heb je een $% psx memory kaartnodig om te saven
grrrrr nu staat me ps2 al de hele nacht aan, ik hoop dat me broertje niet gaat spelen, anders ga ik em iets aan doen denk ik
binnenkort ook maar weer een keer opnieuw beginnen met ffx en dan expert sphere grid, is dit echt veel anders ?
Of is dat bij de advanced sphere grid?
Ik speel nu met de basic sphere grid, en kom nu toch wel in de problemen..
Kimahri en Auron zijn elkaar tegen gekomen en zitten allebei te 'wachten' op een lvl3 lock key..
Heb er nu eentje van dat mens van de Calm Lands, waar je een chocobo moet trainen, nog maa een paar keer doen dan
Echt, ik heb echt de neiging om opnieuw te beginnen, want ik heb een hoop gemist.
Ben nu bij het gevecht met Seymour Flux, maar ben helemaal terug gelopen naar de CalmLands omdat ik dus die chocobo-race nog neit geha dheb, en mijn characters echt ultiem zwak zijn..
Ik kan niet eens die chimerageist aan in de training-area!
irritant..
Nu alleen mijn vriendin nog overtuigen van de noodzaak om opnieuw te beginnen, hehehe...
Eigenlijk wil ik eerst alle Al-bhed spheres hebben, zodat ik aan het begin van een nieuwe game die kan compileren.
Lijkt me best handig als ik VERSTA wat die lui zeggen, grrrr....
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 16:31 schreef Zooi het volgende:
holy fuck!http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3021739092&category=187
.
Wow
quote:Je krijgt later in de game een airship dan kan je overal naar toe vliegen en alle secrets alsnog halen
Op donderdag 8 mei 2003 14:38 schreef PhaE het volgende:
Is dat zo?Of is dat bij de advanced sphere grid?
Ik speel nu met de basic sphere grid, en kom nu toch wel in de problemen..
Kimahri en Auron zijn elkaar tegen gekomen en zitten allebei te 'wachten' op een lvl3 lock key..Heb er nu eentje van dat mens van de Calm Lands, waar je een chocobo moet trainen, nog maa een paar keer doen dan
Echt, ik heb echt de neiging om opnieuw te beginnen, want ik heb een hoop gemist.
Ben nu bij het gevecht met Seymour Flux, maar ben helemaal terug gelopen naar de CalmLands omdat ik dus die chocobo-race nog neit geha dheb, en mijn characters echt ultiem zwak zijn..
Ik kan niet eens die chimerageist aan in de training-area!
irritant..Nu alleen mijn vriendin nog overtuigen van de noodzaak om opnieuw te beginnen, hehehe...
Eigenlijk wil ik eerst alle Al-bhed spheres hebben, zodat ik aan het begin van een nieuwe game die kan compileren.
Lijkt me best handig als ik VERSTA wat die lui zeggen, grrrr....
quote:Zo dan! Da's een flinke verzameling. Eerst dacht ik dat het wel erg duur was, maar nu ik zie dat hij van elk deel echt alle versies heeft (Jap/US/PAL) plus nog een boel extra's vind ik de prijs wel meevallen. Niet dat ik het zou kopen, maar toch.
holy fuck!http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3021739092&category=187
.
quote:Real emotion.....
Op donderdag 8 mei 2003 18:46 schreef Strolie75 het volgende:
Weet iemand de naam van het liedje dat je tijdens de intro van FF-X2 hoort?
FFX-2 Real Emotion
door: Koda Kumi
ik heb de japanse versie (kweenie of er een engelse is )
.
quote:PSX. Heb wel wat veilingen lopen maar op een of andere manier heb ik gewoon net elke keer pech. Gisteren leek ik even een buitenkansje te hebben via een amerikaan die de PAL versie had liggen ivm een vroegere verzameling en er vanaf wilde. Tot 2 minuten voor het einde stond hij op 12 eurotjes. Totdat een of andere gek natuurlijk direct 40 euro biedt.
Op vrijdag 9 mei 2003 11:31 schreef darkbahamutclan het volgende:
welke zoek je voor op psx of pc?
quote:Zijn limit break bedoel je? Ja dat klopt, die roste er per ros 78000 vanaf bij dat ventje.. En dat doet ie 16x ?? Ja die was ook wel enigszins dood... gna gna.... Weet je wat ook apart is, mijn yojimbo doet echt 80% van de tijd Zanmato en ik geef hem elke keer 1000 Gil.. Dus ik ben in omega ruins, haal yojimbo.. Uiteraard weer zanmato.. Ventjes dood en Yuna krijgt er echt elke keer 4 Sphere points bij, weet je vet ik dat figuur aan het maxen ben nu?
Op vrijdag 9 mei 2003 12:12 schreef darkbahamutclan het volgende:
anima kan max 1.2 mil dmg doen ,even uit het hoofd16 keer 99999
monster arena is aardige om te lvl'en.
Persoonlijk is bahamut mijn favo hij slaat bij mij met 1 slag 50+ dmg , impulse 3x 50 tot 60 dmg , en mega flare 75000 in omega ruins
quote:Mijn bahamut is niet zo derk geloof ik.. Ik zal thuis eens kijken wat mijn luck is van Yuna.. Verder heb ik bijna geen monsters gevangen, dus ook niet zoveel soeps in monster arena.. Ik wil eerst even omega ruins gaan halen
Op vrijdag 9 mei 2003 12:54 schreef darkbahamutclan het volgende:
mwah zanmoto vind het niet zo leuk(Wat is jou luck van yuna)
monster arena
is aardige om te lvl'en.
Persoonlijk is bahamut mijn favo hij slaat bij mij met 1 slag 50+ dmg , impulse 3x 50 tot 60 dmg , en mega flare 75000 in omega ruins
Is het deze:
Gay ass Moogle
quote:Mja ik zal er eens mee beginnen
Op vrijdag 9 mei 2003 13:24 schreef darkbahamutclan het volgende:
doe de don tonberry trick37 lvl's na 1 gevecht
Maarehh voor die tonberry trick, moet ik er dan ook niet 1tje vangen?
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Krijg ik van FF GOodies een mail dat ze een Moogle pin verkopen, ik blij...Is het deze: [afbeelding]
Gay ass Moogle
quote:Ben ik ook
Op vrijdag 9 mei 2003 13:43 schreef darkbahamutclan het volgende:
Ahh als je man bent lvl je zonder die ap trick
ow en FF8 (platina editie) lag bij de dixons voor 25 pleuro
quote:Check
Op vrijdag 9 mei 2003 16:32 schreef nikanoru het volgende:
Gaat er niet iemand toevallig van de zomer naar Amerika of Japan om voor ons een meteen een zooi FF of andere gamespullen mee terug te nemen?
Ik zal kijken wat ik mee kan nemen. Iig een aantal Chrono Trigger exemplaren als het kan
quote:Suikoden III
Op vrijdag 9 mei 2003 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Check
Ik zal kijken wat ik mee kan nemen. Iig een aantal Chrono Trigger exemplaren als het kan
quote:Dat zou wel een hele strakke actie zijn.
Op vrijdag 9 mei 2003 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Check
Zou het dan toch echt gebeuren...... *klamme handjes*
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 16:43 schreef Zooi het volgende:[..]
Dat zou wel een hele strakke actie zijn.
.
Het goede nieuws van vandaag: FF VII gescoord voor (hou je vast) 7 euro! Verkoper moet nog wel contact opnemen, maar gezien zijn feedbackratio twijfel ik daar niet aan.Zou het dan toch echt gebeuren...... *klamme handjes*
quote:Nog een half jaar
Op vrijdag 9 mei 2003 23:04 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand trouwens of er in omega ruins meer save points zijn dan alleen diegene in het begin? En waar in die ruins vind ik weapon? Ik zie iets over het hoofd, maar ik heb geen idee wat.... Een kaartje iemand? Of route?
quote:Geen map en geen saves,......
Op zaterdag 10 mei 2003 08:44 schreef suxjahh het volgende:
Kap eens met die plaatjesIk krijg er zoooooooo'n zin in...
Weet iemand trouwens of er in omega ruins meer save points zijn dan alleen diegene in het begin? En waar in die ruins vind ik weapon? Ik zie iets over het hoofd, maar ik heb geen idee wat.... Een kaartje iemand? Of route?
quote:Arf, ik ga denk ik eerst maar magus sisters halen dan
Op zaterdag 10 mei 2003 08:57 schreef Chocobo het volgende:[..]
Geen map en geen saves,......
Ik weet niet precies meer hoe de ruins lopen maar het is niet al te moeilijk. Je moet ergens omhoog geloof ik voor de eerste Weapon,..... die is wel te doen. De tweede is een ander verhaal en die is nog veeeeel verder. Saves zijn er geloof ik niet. Have fun
En op naar Malaclania woods.. Is dat bij lake Malaclania naar rechts?
edit: ja dus
Yes me eerste celestial.. onion knight..
[Dit bericht is gewijzigd door suxjahh op 10-05-2003 09:47]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |