abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9756344
quote:
Squarepusher ­ in het dagelijks leven Tom Jenkinson, voor zover die man een dagelijks leven heeft natuurlijk ­ liet nog maar net van zich horen via een plaat op Aphex's Rephlex label (Chaos AD) en hier is hij al weer terug met zijn nieuwe bij Huis van Vertrouwen Warp.
Heerlijke soms diebiele jazzy achtige drum & bass techno

Feed Me Weird Things

Hard Normal Daddy

Big Loada

Bunringn'n'Tree

Music Has Rotted One Note

Budakhan Mindphone

Selection Sixteen

Go Plastic

Do You Know Squarepusher

Liefhebbers hier?

zondag 13 april 2003 @ 20:39:03 #2
27648 Weakling
available in strong mint
pi_9756521
Absoluut fan! Heb ook alle releases die jij hier laat zien, plus een paar verdwaalde CD singles enzo ... Big Loada en Hard Normal Daddy zijn mijn favoriete CD's en het nummer Come On My Selector het beste ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_9757887
ja. vette shit joh. echt geweldig.
pi_9757932
heb allemaal, dus jah
  zondag 13 april 2003 @ 23:00:55 #5
51233 Punnik
www.punnik.nl
pi_9759597
-=yeah=- heerlijk !!

kheb meesten ook op vinyl voor de rest op cd
mn favo zo'n toch wel The Barn [staat op Vic Acid]
en Iambic 5 Poetry [is wel rustig als je t met de rest vergelijkt]
kan er graag naar luisteren

-=> de MilieuVriendelijkeGroeten <=-
www.punnik.nl
  maandag 14 april 2003 @ 01:16:21 #6
25947 flaphead
twisted shit.
pi_9762109
heb 5 van bovenstaande albums, dus ben wel redelijk bekend met zn werk
k ben geen supergrote aanhanger, maar hij heeft lekkere muziek. laatste album vond ik wat tegenvallen. feed me weird things blijft mn grote favoriet, briljant album.
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
pi_9762121
My Red Hot Car
  maandag 14 april 2003 @ 01:19:15 #8
50513 GsUs-styly
its all in the freakin game
pi_9762153
zijn toch van die rare clip met die wijven met een mannenhoofd???
if you fuck your mother your son will be your brother!!! :))
pi_9762179
quote:
Op maandag 14 april 2003 01:19 schreef GsUs-styly het volgende:
zijn toch van die rare clip met die wijven met een mannenhoofd???
.
Neen.. .
-
pi_9762195
Dat was Aphex Twin. Wel warm, ongeveer hetzelfde genre vaagheid.
Mijn favoriet: Tundra.
pi_9762290
Squarepusher rulez.

Amon Tobin luister ik nu veel naar. Vind ik net iets beter

tabula rasa
  maandag 14 april 2003 @ 01:39:11 #12
50513 GsUs-styly
its all in the freakin game
pi_9762306
quote:
Op maandag 14 april 2003 01:23 schreef Stonehead het volgende:
owja nu je het zegt thanks heb ik weer wat te doen op kazaa
if you fuck your mother your son will be your brother!!! :))
pi_9762490
Squarepusher ruled! hij staat zeker wel in mijn atiesten top 10! hoewel zijn laatste album inderdaad niet veel is...

maar goed als je echt gek bent van zijn 'techno' stijl moet je zeker ff 'buzz caner' checken, dit album heeft ie onder de naam 'chaos A.D' gemaakt. best wel sick album

als je meer wilt horen van zijn 'jazzy' stijl zou ik kiezen voor het album 'music is rotted one note'.

pi_9777081
quote:
Op maandag 14 april 2003 01:37 schreef aphx het volgende:
Squarepusher rulez.

Amon Tobin luister ik nu veel naar. Vind ik net iets beter

Mwa, ik vind Amon Tobin in vergelijking met Sqaurepusher of Aphex Twin net iets te 'clean' klinken, iets te netjes
pi_9781703
quote:
Op maandag 14 april 2003 19:54 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Mwa, ik vind Amon Tobin in vergelijking met Sqaurepusher of Aphex Twin net iets te 'clean' klinken, iets te netjes

Ze zijn alle 3 goed op hun eigen eigenwijze wijze.
tabula rasa
pi_12182850
Heel erg vet! Heerlijke mix van IDM, D'n'B, Jazz en Ambient, lekker vaag, erg goed
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 15:27:45 #17
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_12182884
quote:
Op maandag 14 april 2003 01:16 schreef E_Motion het volgende:
My Red Hot Car
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_12192421
squarepusher is echt een van mn favorieten. ik hou wel van die vage zooi . Problem Child en My Red Hot Car zijn mn favoriete tracks.

weet trouwens iemand hier iets wat er een beetje oplijkt, beetje complexe vage shit. als het bestaat

zondag 3 augustus 2003 @ 14:01:08 #19
27648 Weakling
available in strong mint
pi_12196227
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 01:56 schreef Yorrit het volgende:
squarepusher is echt een van mn favorieten. ik hou wel van die vage zooi . Problem Child en My Red Hot Car zijn mn favoriete tracks.

weet trouwens iemand hier iets wat er een beetje oplijkt, beetje complexe vage shit. als het bestaat

Zie het IDM topic zou ik zeggen ... er bestaat meer dan genoeg spul wat hierop lijkt ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 3 augustus 2003 @ 14:07:41 #20
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_12196312
Ik vind de laatste cd's eigenlijk niet meer zo innoverend als hun eerdere werk....het lijkt allemaal nogal op elkaar.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zondag 3 augustus 2003 @ 14:27:50 #21
27648 Weakling
available in strong mint
pi_12196573
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 14:07 schreef HAL9000S het volgende:
Ik vind de laatste cd's eigenlijk niet meer zo innoverend als hun eerdere werk....het lijkt allemaal nogal op elkaar.
Da's op dit moment wel de algemene teneur wat betreft Squarepusher, hoewel ik het werk van Tom Jenkinson (Squarepusher dus) nog steeds van hoog niveau vindt. Veel mensen beweren dat ie inmiddels is voorbijgestreeft door zijn broer Andy als Ceephax Acid Crew, maar wat ik daar tot nu toe van gehoord heb vind ik persoonlijk niet beter dan Squarepusher. Tis ook zeker niet slecht, maar beter, mwah ...
  zondag 3 augustus 2003 @ 14:29:08 #22
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_12196591
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 14:27 schreef Weakling het volgende:

[..]

Ceephax Acid Crew,

* soulseek aanzet
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_12503589
Squarepusher is top!

My Red Hot Car gebruik ik nog steeds in sets.

. . . i n t h e h o u s e . . .
. . . n e l l a c a s a . . .
pi_12504626
Het koele is dattie zelf erg goed fretless bass speelt
  zondag 17 augustus 2003 @ 19:58:24 #25
54777 Anotsu
El Duende Flamenco
pi_12505993
Ik heb lang niet alles van 'm gehoord, maar Hard Normal Daddy is een geweldige cd. En het nummer My Sound van Music Has Rotted One Note vind ik gewoon geniaal
pi_12506039
squarepusher - come on my selector
squarepusher - theme from ernest borgnine
squarepusher - tequila fish

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_12511344
Hard Normal Daddy
pi_12530125
En een vette remix van een hiphopnummer: East Flatbush Project - Tried By 12 (Squarepusher Remix). Dope.

En zijn andere werk is ook gaaf .

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  maandag 22 september 2003 @ 22:03:08 #29
27648 Weakling
available in strong mint
pi_13370910
For those who care:

Op de site www.watmm.com is nu legaal een MP3 van bijna een uur te downen met een live set van Squarepusher ... geluid is niet super, maar da's ook niet te verwachten van een live set opgenomen vanuit het publiek

pi_16026400
Ik heb vandaag ook maar eens een squarepusher cd opgepikt, hard normal daddy. Erg lekker album moet ik zeggen.
pi_16026431
quote:
Op maandag 14 april 2003 01:16 schreef E_Motion het volgende:
My Red Hot Car
Mijn Squarepusher-aanbid-reactie, wat doe je?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_16027187
Ja, Squarepusher is vet inderdaad! Ik heb alleen de eerste twee. Ik moet zeggen dat ik Hard Normal Daddy wel een stuk beter vind dan Feed Me Weird Things...
  woensdag 7 januari 2004 @ 19:25:40 #33
27648 Weakling
available in strong mint
pi_16046150
En in maart komt zijn nieuwe CD uit "Ultravisitor" ... maar zoals altijd is ook dit album nu al uitgelekt
pi_16046171
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:25 schreef Weakling het volgende:
En in maart komt zijn nieuwe CD uit "Ultravisitor" ... maar zoals altijd is ook dit album nu al uitgelekt
Tof! Thx voor dit wetenswaardigheidje!
pi_16047044
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:25 schreef Weakling het volgende:
beuh, heb nog niks rond zien zwerven : (
pi_16606967
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:55 schreef joehaann het volgende:

[..]

beuh, heb nog niks rond zien zwerven : (

Nu redelijk makkelijk op SS te verkrijgen. Ik ben niet zo thuis in Squarepusher-materiaal maar 'Ultravisitor' moet bij mij nog even bezinken.
  maandag 26 januari 2004 @ 20:39:29 #37
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_16607694
-edit-
Cop killer
Kill them, cop killer
  maandag 26 januari 2004 @ 21:32:11 #38
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_16609615
Heeft wel wat aardige tracks gemaakt die Tom Jenkiinson. Moet eigenlijk eens wat meer van m leren kennen.
pi_16613685
Oké, ik heb de boel nog eens goed beluisterd en ik moet zeggen dat het een fraai album is. Ik heb geen idee hoe Ultravisitor zich verhoudt tot zijn eerdere werk (ik kende Squarepusher enkel van losse tracks en toevallig van wat remixen op de in februari uitkomende ninjatune-retrospective) , maar dit album heeft zeker wel een bepaalde 'flow'. Mijn favorieten zijn vooralsnog Steinbolt, Lambic 9 Poetry, Circlewave en Tetra-sync.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 00:02:29 #40
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_16614304
Ik heb laatst op de gok Hard Normal Daddy gekocht (ik kwam Squarepusher tegen in Ishkur's Guide). En het is een hit, ik vind hem echt geweldig.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_16637362
week geleden (o.i.d.) ultravisitor neergehaald, goeie troep : )
  dinsdag 27 januari 2004 @ 22:50:39 #42
27648 Weakling
available in strong mint
pi_16642047
Ik heb nog maar naar fragmenten geluisterd (teveel luistervoer, kom er niet aan toe) en vind het tot nu toe nogal matig vergeleken met zijn eerdere platen ... nogal "ik druk op een knop en ik heb een drill n bass plaat" ... klinkt allemaal een beetje te gemakkelijk voor zijn doen ... maar goed, laat ik eerst maar eens naar het volledige ding luisteren voor ik mijn eindoordeel geef ...
pi_16676235
dikke shit

vindt zn meeste werk errug dik! van de rustige Squarepusher Theme tot zn liveset in Japan (Do you know). Grappig dat ie wat zingt.

Zn werk voor East Flatbush Project is ook erg cool. Voor degene die t niet kennen: East Flatbush (us hiphop) heeft o.a. Autechre, Funkstorung & Squarepusher gevraagd hun nummer 'Tried by Twelve te remixen. Tom heeft de vocals per woord in stukjes geknipt, een nacht of wat doorgewerkt en t weer versneld inelkaar gezet...

tadaaa....!

[url]http://rotfeest.tk[/url]
pi_16676377
Die remix is idd erg gaaf. Een van de betere. Die andere zijn trouwens van Ko-wreck Technique, Bisk, The Herbaliser, Trapazoid, Freeform, Nick Fury en die drie acts die je al noemde. Maar de Squarepusher remix is toch wel favoriet .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_16676501
Als je Square zo leuk vind,check dan ook eens de oude "plug" serie van luke vibert.
Plug 1 2 3
pi_16676948
of Bogdan Racynski (rauwer) en Clifford Gilberto (jazzier)
[url]http://rotfeest.tk[/url]
pi_16739172
Hmm, ik heb al een paar nummers gedownload, ik ga het album pas luisteren als ik ze allemaal heb.
Ik ben benieuwd!!
pi_16739195
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 00:02 schreef Hooghoudt het volgende:
Ik heb laatst op de gok Hard Normal Daddy gekocht (ik kwam Squarepusher tegen in Ishkur's Guide). En het is een hit, ik vind hem echt geweldig.
Dat is ook een kicken album ja.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 16:04:24 #49
27648 Weakling
available in strong mint
pi_16742655
Onlangs een aantal keer naar de DVD van Chris Cunningham zitten kijken. De video van Squarepushers Come On My Selector bezorgt me telkens weer kippenvel in combi met een euforische stemming als na de lange aanloop het nummer begint. Wat een ontzettende goede combi van beeld en geluid.
pi_16745217
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 16:04 schreef Weakling het volgende:
Onlangs een aantal keer naar de DVD van Chris Cunningham zitten kijken. De video van Squarepushers Come On My Selector bezorgt me telkens weer kippenvel in combi met een euforische stemming als na de lange aanloop het nummer begint. Wat een ontzettende goede combi van beeld en geluid.
Tom Jenkinson + Chris Cunningham =
pi_16746014
Tip voor de mensen die Chris Cunningham/ Squarepusher/ Aphex Twin fan zijn en die dicht bij Antwerpen/ Brussel/ Gent wonen.

Het jigsawdircus videoclip filmfestival van 11feb tot 18feb. Het enige ter wereld.
www.jigsawcircus.com
In A'pen: 13/02/04 Chris Cunningham video projecties, voor de anders steden moet je zelf maar opzoeken.
Ik heb de voorstelling al gezien en het is beestig goed. Ik kan het iedereen aanraden.

Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_16746072
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 18:19 schreef Keios het volgende:
Tip voor de mensen die Chris Cunningham/ Squarepusher/ Aphex Twin fan zijn en die dicht bij Antwerpen/ Brussel/ Gent wonen.

Het jigsawdircus videoclip filmfestival van 11feb tot 18feb. Het enige ter wereld.
www.jigsawcircus.com
In A'pen: 13/02/04 Chris Cunningham video projecties, voor de anders steden moet je zelf maar opzoeken.
Ik heb de voorstelling al gezien en het is beestig goed. Ik kan het iedereen aanraden.

Dat lijkt me erg kicken om te zien!
pi_17026990
Arovane 14 Februari in Burgerweeshuis deventer tijdens Fabrique Sonique
Arovane (live)
Apzolut (live)
radion (dj)
Roboid (dj)
Pixelpasta (vj's)
C-men (vj's)
Komt allen!
www.fabriquesonique.com
  dinsdag 9 maart 2004 @ 19:08:30 #54
27648 Weakling
available in strong mint
pi_17604859
*bescheiden schopje*

Woei! Eindelijk binnen de limited edition versie van de nieuwe Squarepusher Ultravisitor! De meest inspirerende cover voor een CD ooit, maar dat mag de pret niet drukken ...

De limited edition is een beetje vergelijkbaar met de speciale uitgave van de BOC plaat Geogaddi. Een hardcover boekje waarin achterin de CD gestopt is in een kartonnen hoesje. Totaal zinloos zo'n boekje, maar wel mooi!

Ik had bij het beluisteren van een aantal samples van deze CD zo mijn twijfels of het iets zou gaan worden, maar mijn twijfels zijn afgestraft. Het is over het geheel genomen een erg relaxte plaat geworden. Soms nogal jazzy, soms ouderwets uithalend, maar voor zijn doen lekker rustig.

Het is wel een plaat geworden die je als één geheel moet beluisteren om de nummers goed te waarderen. Als je één enkel nummer eruit lift en daar apart naar luistert werkt het niet. Wat dat betreft is het wel een plaat met een concept geworden.

Aanrader voor elke Squarepusher liefhebber denk ik zo, tenzij je alleen van de "Big Loada" Squarepusher houdt, dan valt deze CD je misschien tegen door de relatieve rust. Iemand anders die Ultravisitor al beluisterd heeft? Zo ja, wat vond je er van?
pi_17659130
voor de fans:
quote:
Do you feel that Ultravisitor is your best work to date...it feels like a fairly epic, very personal odyssey. Did you need to throw a hell of a lot of emotion into it...?
Ultravisitor is my spectacle of beauty and of terror. It is unknowable, and will never be understood by anybody, least of all its creator. It brings all the problematic figures to my mind that I have loved endlessly and yet remain as unknown to me as the first time I came across them (though I in no way associate my work with them, lest their reputation be affected.) Andrei, Franz, Don, Hermann, Richard, Friedrich, Sebastien, David, Tod, Augustus.

Do you have any kind've vision/plan prior to producing...it seems more like an intense, out of control stream of consciousness...?
I have only ever had one idea, and that is to be myself. That is the only thing I can do, in my work and in my life in general. That is not to say that my work is a representation of what I am. It is only a game for which I'm guessing the rules. I do not want to give myself away, so I play games instead. You see my work as personal, but it is anything but that. It has very little to do with me, and that is why it is and will remain intrueging.
Through it you will sense my shadow, but never myself. In contrast look at say Ninja Tune for example. All of their work drips with earnestness and tries to be quirky or have "personality". A radical mistake that ensures noone will care about it in the future - the exposed truth of personalities is so completely boring.

Were parts of Ultravisitor recorded on tour?
Yes, in fact most of the tracks are recorded from shows either in the UK or in the US/Canada. The point of using live versions of the tracks is that they show stupid people that, though their own stubbornness prevents them from being able to engage with my music, they hear other people cheering in the background, and realise that although this music is obscure, it cannot be totally inaccessible because other people like it. Because it is obscure, but not totally inaccessible, this makes it cool. This makes stupid people buy it. One day their children will dust it off and play it, and realise that I am the supreme musical genius of my generation. This means I'll still be able to play gigs when I'm an old fart with no ideas. Hopefully.

What do you perceive as avant-garde music today..?
There is really no such thing as a musical avant-garde, because enough people are now so ready and desperate for "difference" that nothing experimental stays on the margins. The speed at which information can be disseminated about music forces anybody with something resembling originality to be quickly brought to the zenith of their popularity. Thus their career is prematurely terminated, or more accurately, frozen. Hence the search goes on. Anything now is acceptable, such is the need for novelty. It has revealed that there was never taste, just habits. Now there are only waves of enthusiasm that break and sink into the sand, in endless procession.
Van http://www.warprecords.com/?news=791
En nog een (nog langer):
quote:
Article from the March 2004 edition of Flux magazine

"Collaborating with machines" by Tom Jenkinson.

The old preconceptions of machines (ie: drum machines, samplers, software) as inhibitive to "genuine" creativity/ "soulless" etc. are now quickly evaporating. The machine facilitates creativity, yes, but a specific kind of creativity that has undermined the idea of a composer who is master of and indifferent to his tools - the machine has begun to participate. Any die-hard instumentalists that still struggle to retain their notion of human sovereignty are exemplifying a peculiarly (western) human stupidity - resistance to the inevitable. What is also clear, though certainly undesirable by any retaining an anthropocentric view of composition is that
this process proceeds regardless of any ideal point of human-machine collaboration (ie one where the human retains any degree of importance.) One might say that music is imploding in preparation for a time when there is no longer any need for it.

As is commonly percieved, the relationship between a human operator and a machine is such that the machine is a tool, an instrument of the composers desires. Implicit in this, and generally unquestioned until recently, is the sovereignty of the composer. What is now becoming clear is that the composer is as much a tool as the tool itself, or even a tool for the machine to manifest its desires. I do not mean this in the sense that machines are in possesion of a mind capable of subtly directing human behaviour, but in the sense that the attributes of the machine are just as prominent an influence in the resulting artefact as the user is; through his work, a human operator brings as much about the machine to light as he does about himself. However, this is not to say that prior to electronic mechanisation, composers were free and unfettered in their creations. As a verbal langauge facilitates and constricts our thoughts, the musical tradition, language and the factors of its realisation(ie instrumentation, limits of physical ability) were just as active participants in the compositional process as the "composer" was.

Idealists who believed such constraints were simply obstacles in the composer's way have laboured to relieve us of them, only to reveal that music is in fact contingent on the very existence of these restrictions, and was never a pre-eminent "form". The "modern" composer, robbed of his constraints, finds himself in a wasteland of desolate freedom. The inconsequentiality of new classical music serves to illustrate this point.

However, for those who don't seek eternal freedom, help is at hand. Whatever may remain of the older constraints is of little consequence as music is now in the grip of a new restriction, the machine.

The machine can be a respite from the meaninglessness of musical freedom. Yet the old tendency to try to unfetter ourselves surfaces: instead of a collaboration, the machine is put at our service. Some of us still flatter ourselves with a certain sort of delusion whereby it is solely our conscious, rational thinking that directs our creations, and is manifest in them. Trying to force a machine to manifest a conscious purpose brings about a stifling and deadening process that only in our time could pass for "creativity". It imposes that the didactic "collaboration" with a machine is a strictly one-way energy channel, from the user to the machine. In this situation, the machine cannot constitute a genuine "oppositional factor" in a dialectical equation as it offers not the antithesis of the conscious human will but rather the negation of it. When being forced to "purpose", all the machine seems to be capable of is resistance. It is not that the machine is a lifeless vacuum that continually absorbs inspiration and ideas from its user, but that the user hinders the collaboration by assuming he is the progenitor of these things in the first place. It is in this trick of perspective, from the humble "it happened" to the questionable "I made it happen" to the disastrous "I can make it happen" that lies the labarynth of paradoxes that is our "modern" world.

The problematic relationship between humans and machines stems from the abject remnants of the modernist idea that we can control our fates, perfect ourselves and our surroundings, postpone or eventually eradicate death. (Anyone who is afraid of dying needs salvation, but not as they might say, from death, but in fact from life, and of course a retreat into dogma suits this purpose very well). This view holds that anything can ultimately be made a subject of our conscious will. However, bending something to our conscious will, whether that is a person, a machine, or a situation always manifests a compensatory and contradictory aspect. Something crops up which subverts our will. Yet it is never admitted that such subvertions are simply the corollary of our obsession with conscious direction of our surroundings and thus the idiocy continues. It is in this attitude of blind hectoring that the machine user-artist limits the possibility of transcendence. In this situation, it therefore makes little sense to the user to do anything with the machine other than to try to utterly dominate it, or risk being dictated to by a sterile lump of plastic. Unfortunately, working with any material in a violent and dictatorial way simply produces artefacts of human stupidity, not art. Inevitably, the violence commited by the artist returns
to its source. This is why many artists have gone insane, died young, or commited suicide. Although they are viewed as heroic, they are simply the people who have most consistently sensed the fundamentally ambiguous nature of all action and died fundamentally not from suicide or illness, but from despair.

One might say that the western tradition simultaneously holds
anthropocentric views and yet makes scientific discoveries that continually point out that we are the center of nothing at all. (In that sense, we are all schizoid - we are all irreperably split, it is simply a matter of how you deal with it.) The use of machines has completed the abolition of anthopocentricity in a radical manner - that we are no longer even the centers of ourselves. Creativity does not seem to be an exclusively human activity anymore, but that begs the question, was it ever? Our actions may not come from our "thinking centre" that we hold dear, but rather from opaque rivers full of uncanny riches that we may have been lucky (or unlucky) enough to fall into, and strong enough to keep afloat in. (This river is only opaque in relation to the relentless "clarity" of our scientific orthodoxy.) It is clear when someone's actions come from here, all else is pattern, habit and self deception. It is only our habitual obssesion with knowledge and control that keeps us from this river, and maybe, for now, it is for the best.

It might be said that we can be possesed by ideas, inspiration, but
ultimately they escape our control and our impulse to retain them. To attempt to possess anything always brings about problems, particularly these high minded conceits, and is a poignant reaction to our dread of death, the ultimate negation of posession. We try to hide behind ideas of usefulness, the future, success, but all takes us further from the one thing we do posess - this moment.

In an era saturated with "activity" and devoid of prospects of personal transcendance, death becomes more and more imposing - no action, no transcendence, just dimensionless intangible void. This leads artists (people who admit their fear) to try to encode themselves into their work, so that the work can act as an ambassador, and ultimately as a concrete (ie: not organic) substitute for the self, and thereby escape the problem of bodily death. We hide behind our work to reveal an immortalized self. Our "creative process" is thus an attempt to simultaneously hide, and invite discovery. But as the emphasis (and significance in the creative process) slowly shifts from the human to the machine, artefacts that are more the product of machines than of human beings are put forth as immortalized ambassadors of the self. Like it or not, we are coming to be represented by machines. Thus we conclude that artists, predominantly musicians, are the first people to tacitly admit their deference to machines. Yet this is revealed in other ways elsewhere in society. We are losing our reticence to relinquish control or mediation of many aspects of everyday life lives to machines. Yet not only do we feel inferior to machines, but we are jealous of them, and thus the machine becomes the ultimate social currency: who owns the latest sports car/computer/trainers/software. It is not simply the implication of monetary superfluity that makes ownership of these things significant, it is deeper than that. It is because we have come to believe in machines, perhaps more profoundly than we believe in ourselves. Their perverse lack of self-knowledge renders them eminently more capable of transcendence. We are significant only in conjunction with machines; anyone who is technologically illiterate is becoming the modern day equivalent of a village idiot or a heretic, by way of a corresponding lack of intelligence or faith. It is actually advantageous to have simply the appearance of a musician, because the tasks of the music making can be delegated to what is eminently more trustworthy: the machine. The last attempt to retain human sovereignty over machines is to don them as a fashion accessory, symptomatic of a moronic cultural environment saturated with sloganeering and "attitude", synonomous with the commodity oriented marketing strategies that underpin it, empty as the thinking behind it.
Badaboem Badabing!
Redelijk interessant, al doet ie wel erg zen best om elke statement zo intelligent mogelijk over te laten komen, vooral in dat 2de stukje. Het leukste is toch wel om te weten dat het live publiek geluid gewoon zo bedoelt is zoals ik dacht dat het bedoelt was (duidelijkheid vind ik fijn).
pi_17743035
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 19:08 schreef Weakling het volgende:
*knip*

Aanrader voor elke Squarepusher liefhebber denk ik zo, tenzij je alleen van de "Big Loada" Squarepusher houdt, dan valt deze CD je misschien tegen door de relatieve rust. Iemand anders die Ultravisitor al beluisterd heeft? Zo ja, wat vond je er van?
Ik had al een paar jaar geen cd's meer van squarepusher gekocht en ik kreeg vandaag van een vriend drie nummers van Ultravisitor doorgestuurd met het verzoek om nog eens goed te luisteren (vorige paar cd's van squarepusher vond ik echt bagger). Ik ben positief verbaasd over de drie nummers die ik gehoord heb (Tetra-Sync, Ultravisitor, Steinbolt). Vooral Tetra-Sync bevalt me vanwege de rustige jazz-sfeer met soms van die uitschieters in het nummer waardoor je denkt dat je weer naar Big Loada zit te luisteren. Ben meteen de stad in gegaan om de cd te kopen en de enige winkel waar ze hem konden hebben, was hij uitverkocht. Donderdag komt ie weer binnen dus dan laat ik nog wel wat weten.
  zondag 21 maart 2004 @ 19:24:31 #57
3878 Vork
Manisch creatief
pi_17871399
Nou, die cd ga ik volgende week maar eens halen denk ik, want ik vind 'm erg goed. Hij dwaalt behoorlijk af van een standaard liedje (in het algemeen genomen). Dit gaat verder. Een geluidscollage is het met hier en daar een hele hoop herrie en geblied of vage jazzy solotjes en druk gedoe. Overduidelijke Squarepusher en overduidelijk een concept-album dat eigenlijk alleen in z'n volledigheid en netjes van begin tot eind gedraaid hoort te worden. Zo hard dat de buren mee moeten kunnen genieten.

Een dynamisch album, dat iig wel in mijn collectie thuishoort. Vandeweek maar eens kijken of er platenzaken zijn te vinden die het aandurven om deze schijf te verkopen .
pi_18168966
Je download het niet gewoon eerst?
  maandag 5 april 2004 @ 20:08:31 #59
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_18201841
Ik heb 'm pas aangeraden gekregen van iemand (die volgens mij hier ook op het forum zit ?) en ik moet zeggen, het is geniaal.. Helaas heeft kazaa een hekel aan me en is dat wederzijds.. en zo heel veel kan ik dus niet downloaden (op irc vind ik helemaal niks ).. en voor jullie gaan zeuren dat je die cd's moet kopen: waar zou ik dat moeten doen? ik woon in een stom gehucht en de dichtstbijzijnde stad (antwerpen) ligt op 50km afstand, en daar ben ik ook nog nooit op een plek geweest waar ik veel van dergelijke muziek gevonden heb (aphex twin bij wijze van hoge uitzondering, maar verder? niks hoor..)
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
  maandag 5 april 2004 @ 23:01:40 #60
32927 jaap393
only users lose drugs
pi_18207774
my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7
pi_18207786
ja ik wilde net posten hier!!!
Burningn'n Tree is een lekker album
pi_18212693
quote:
Op maandag 5 april 2004 23:01 schreef jaap393 het volgende:
http://www.tinck.be/index.cfm/act/show/event/8643

klinkt interessant. maar om daar nu helemaal voor naar brugge te gaan...
pi_18212711
quote:
Op maandag 5 april 2004 20:08 schreef TheArowana het volgende:
Ik heb 'm pas aangeraden gekregen van iemand (die volgens mij hier ook op het forum zit ?) en ik moet zeggen, het is geniaal.. Helaas heeft kazaa een hekel aan me en is dat wederzijds.. en zo heel veel kan ik dus niet downloaden (op irc vind ik helemaal niks ).. en voor jullie gaan zeuren dat je die cd's moet kopen: waar zou ik dat moeten doen? ik woon in een stom gehucht en de dichtstbijzijnde stad (antwerpen) ligt op 50km afstand, en daar ben ik ook nog nooit op een plek geweest waar ik veel van dergelijke muziek gevonden heb (aphex twin bij wijze van hoge uitzondering, maar verder? niks hoor..)
Heyy

gebruik soulseeks ofzo
  dinsdag 6 april 2004 @ 10:45:43 #64
32927 jaap393
only users lose drugs
pi_18213977
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 09:25 schreef Yorrit het volgende:

[..]

klinkt interessant. maar om daar nu helemaal voor naar brugge te gaan...
Maar gelukkig ligt Brugge maar een uurtje treinen van Antwerpen
my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7
pi_18214592
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 10:45 schreef jaap393 het volgende:

[..]

Maar gelukkig ligt Brugge maar een uurtje treinen van Antwerpen
ja maar dan nog
ben een groot van van de heren, maar dit gaat toch wel even te ver..
pi_18214659
quote:
De aanwezigheid van Mira Calix ZEKER, Aphex Twin en Squarepusher is niet gegarandeerd.
Dat is trouwens een mooi zinnetje.
pi_18216570
Waarom zouden AFX en SQPSHR komen op een concert van een orkest? Op de opening van dit project, of hoe je het moet noemen, was Squarepusher wel geweest volgens mij, maar dat is dan ook in London. Het kan natuurlijk, maar het lijkt mij niet.
  dinsdag 6 april 2004 @ 12:59:44 #68
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_18217164
Hmm, dat klinkt wel ERG gaaf... Ik denk dat ik tegen die tijd wel een slaapplaats in België regelen kan, enige probleem is dan nog een metgezel.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_18493425
Zo, heb Ultravisitor gehoor.
goed gevarieerd. lekker gefreak , relaxte jazz..
wel 1 van zn betere albums
pi_18778972
quote:
Op maandag 14 april 2003 01:23 schreef Stonehead het volgende:
Tundra is idd een geweldig nummer... ik draai sowieso Squarepusher of Aphex altijd als ik kneiter ben.
Trouwens!
Het schijnt dat er in juni een show is van Aphex EN en Squarepusher in Belgie... duidelijk dat ik daar heenga
pi_18778990
quote:
Op donderdag 29 april 2004 20:20 schreef Thomas B. het volgende:
Het schijnt dat er in juni een show is van Aphex EN en Squarepusher in Belgie... duidelijk dat ik daar heenga
vertel mij hier meer over als je het weet ?
pi_18779137
ja, dat linkje staat hier iets verder naar boven. 't is niet zeker dat ze komen..
http://www.tinck.be/index.cfm/act/show/event/8643
pi_18779404
quote:
Op donderdag 29 april 2004 20:28 schreef Redux het volgende:
ja, dat linkje staat hier iets verder naar boven. 't is niet zeker dat ze komen..
http://www.tinck.be/index(...)3
lol... kzit weer lekker op te letten...

iig... er staat: London Sinfonietta PLAYS Aphex Twin & Squarepusher / dj-set Mira Calix!
Met andere woorden; dat London Sinfonietta speelt nummers van aphex en squarepusher. Ik kan me hier eerlijk gezegd weinig van voorstellen maar ik denk niet dat ze er dan zelf zijn
pi_18779447
het staat er iets naar onderen op die pagina
pi_18783510
mja als ze niet komen stelt het in mijn ogen weinig voor... als ze wel komen, dan krijg je een fucking ziek optreden! Drum n Bass/ambient/electronic met een orkest. Dat is te gruwelijk volgens mij
pi_20128811
squarepusher staat op Reading/Leeds dus misschien lowlands/pukkelpop of ergens in nederlands *hoopt*
pi_20146273
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 17:36 schreef superheist het volgende:
squarepusher staat op Reading/Leeds dus misschien lowlands/pukkelpop of ergens in nederlands *hoopt*
*Hoopt mee

Maar ik denk dat dat ijdele hoop is...
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:57:40 #78
16049 BJB
cluods in the haed
pi_39731550
16 oktober!

Nieuw Squarepusher album, Hello Everything. Track "The Modern Bass Guitar" is nu op de frontpage van de Warpsite te beluisteren. Leuke track, ondanks de standaard eerste minuten.
pi_39732406
ik ben benieuwd!
pi_44021146
Nog onbevestigd, maar misschien volgend jaar eindelijk weer in Nederland!
pi_44021444
ja misschien misschien daar hebben we niks aan

mar zou tof zijn.
pi_44025401
Zou heul tof zijn!

Had ik al verteld dat IK het degene ben die het probeert te regelen?

Willen een avond met Squarepusher, Kilimajaro Darkjazz Ensemble (Bong-Ra +band ) plus nog een act. Iemand een idee? Verder wat bekende lokale DJ's. Kilimanjaro is bevestigd (op voorwaarde dat Squarepusher komt). Planning eind mei 2007.

Vanavond 'Fragments of...' in het SJU-huis in Utrecht, misschien is dat ook tof voor die avond.

I'll keep u posted!
  donderdag 30 november 2006 @ 16:48:30 #83
16049 BJB
cluods in the haed
pi_44027673
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:39 schreef docters het volgende:
Willen een avond met Squarepusher, Kilimajaro Darkjazz Ensemble (Bong-Ra +band ) plus nog een act. Iemand een idee?
Somatic Responses.
pi_44029868
maargoed squarepusher in het SJU... zal snel uitverkopen dan
pi_44046826
Zal Somatic Responses eens checken. Bedankt voor de suggestie.

Squarepusher wil overigens alleen komen als hij een half uur acoustisch kan bassen, dus een enorme show met band, dj's etc zit er niet in. Vandaar ook dat ik daarnaast Kilimanjaro Darkjazz wil hebben, dat zal dan min of meer in de lijn liggen met de Jenkinson show. Overigens; check zijn website en zie hoe hij ook met alleen een bas en een laptop helemaal loos kan gaan.

Het probleem is vervolgens; hoe ga je de rest van de avond inkleden? Blijf je in de jazzy (downtempo) sfeer of ga je steeds harder naarmate de avond vordert? Ik denk zelf aan het laatste. Misschien moet ik ook eens naar de Planet-Mu dj informeren ...

Zeker niet in het SJU, want dan wordt het een economisch erg onverantwoorde avond
pi_44049630
wel leuke filmpjes op die site ja http://squarepusher.net/
pi_44050899
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:18 schreef docters het volgende:
Zal Somatic Responses eens checken. Bedankt voor de suggestie.

Squarepusher wil overigens alleen komen als hij een half uur acoustisch kan bassen, dus een enorme show met band, dj's etc zit er niet in. Vandaar ook dat ik daarnaast Kilimanjaro Darkjazz wil hebben, dat zal dan min of meer in de lijn liggen met de Jenkinson show. Overigens; check zijn website en zie hoe hij ook met alleen een bas en een laptop helemaal loos kan gaan.

Het probleem is vervolgens; hoe ga je de rest van de avond inkleden? Blijf je in de jazzy (downtempo) sfeer of ga je steeds harder naarmate de avond vordert? Ik denk zelf aan het laatste. Misschien moet ik ook eens naar de Planet-Mu dj informeren ...
maar wil ie nu acoustisch? of gaat ie ook nog freaken? lijkt me zonde als ie alleen een beetje rustig gaat neuzelen.
quote:
Zeker niet in het SJU, want dan wordt het een economisch erg onverantwoorde avond
stom stom... ik linkte 2 dingen die niks met elkaar te maken hadden
pi_44051496
Hij wil alleen een acoustische set doen, maar de man kennende zal dat toch wel freaken worden. Ik denk dat hij een laptop meeneemt met sequencer, waarover hij dan bas speelt. Hij zit nu in de VS dus het is lastig om nu dingen bevestigd te krijgen.

Maar hey; het is natuurlijk hoe dan ook gewoon wel Squarepusher dus dat is sowieso supervet. Volgens mij is hij de laatste 3 jaar zeker niet meer in Nld geweest.

Vraag gewoon aan Jason Kohnen of hij met KDE 2 tandjes harder / ruiger gaat spelen en dat moet Jenkinson daarna natuurlijk gewoon mee. En maybe is hij wel te verleiden om een nummer samen met KDE te doen.

Vwb locatie; denk vooralsnog aan Tivoli of Winkel van Sinkel.
pi_44051645
ik wil gewoon een show zoals die live in japan disc bij 'do you know squarepusher'!
anders is het idd alleen 'gewoon wel squarepusher'.
pi_44053185
Jij wil een show waarbij je echt helemaal gestoord wordt van de Japanners die er continu door heen staan te gillen?

Maar meer dan een acoustische set van een half uur is gewoonweg uitgesloten. En als ik mocht kiezen (en hey; ik financier die shit dus ik mag inderdaad kiezen) dan heb ik 'm er liever wel dan niet bij.
pi_44054757
hehe ja min de jappen dan

maargoed, meneer wil dus max een half uur accoustisch gaan en dan is het schluss?
pi_44055582
Ja. Heb net zijn agent gesproken (eindelijk) en die heeft ongeveer uitgelegd hoe het werkt.

Gordijn open, Squarepusher loopt het podium op, plugt z'n bas in de versterker, speelt 8 verschillende akoestische stukken, plugt na 25 - 30 minuten z'n bas weer uit en loopt van het podium af. Gordijn dicht. Applaus.

That's it. Geen sequencers, no nothing. Volgens zijn agent is het waycool, maar als je het zo leest dan moet ik toegeven dat het wat mager is. Maar hopelijk is de prijs er ook naar
pi_44057248
ja t klinkt echt mager.

niets ten nadele van jou natuurlijk, vind het tof dat je het probeert
  vrijdag 1 december 2006 @ 16:07:41 #94
27648 Weakling
available in strong mint
pi_44057990
quote:
That's it. Geen sequencers, no nothing. Volgens zijn agent is het waycool, maar als je het zo leest dan moet ik toegeven dat het wat mager is. Maar hopelijk is de prijs er ook naar
Ik heb er geen verstand van, maar werkt zoiets niet twee kanten op en moet je er niet net mee omgaan als bij het kopen van iets op de markt. Oftewel: niet de indruk wekken dat je al te grote interesse hebt en meer opties hebt om uit te kiezen, maar ondertussen wel de interesse wekken door 'm een redelijk vette kluif voor te houden?

"Mjah, we hebben bedrag X om een artiest te laten komen en één van de opties ben jij, maar voor dat geld kunnen we ook een uurtje een spetterende show van die en die krijgen, maar goed we willen best een deal sluiten als je een beetje extra wil doen"

Ik bedoel: als ik de artiest in kwestie zou zijn en in de gaten krijg dat je mij heeeeeel graag wil hebben, dan kan ik er gerust de kantjes van af lopen en rare dingen eisen, want mij boeken doe je toch. Maar als ik hoor dat ik er redelijk mee zou kunnen verdienen, maar niet de enige optie ben, dan zou ik wel ietsje harder lopen om de deal voorelkaar te krijgen.

Maar goed, zoals ik al zei, ik heb er totaaaaaal geen verstand van
pi_44059030
Ja, ik begrijp wel wat je bedoelt en wees er gerust op dat ik dit spelletje vaker heb gespeeld, maar de tarieven voor deze jongens staan (in grote lijnen) gewoon vast. Over geld heb ik iig nog helemaal niet gesproken.

Het gaat er meer om of hij er zin in heeft of niet. Die zin kun je ten dele creeren door een aantal andere artiesten te regelen waarvan hij het ook tof vindt om daarmee een mooie avond te bouwen. Echter, die andere artiesten maken dan het voorbehoud dat zij komen als ik Squarepusher bevestigd hebt gekregen. Bovendien is een zaal vastleggen ook vrij lastig zonder een mooie headliner.

Dus, veel staat of valt met het loskrijgen van een -indicatieve- bevestiging vanuit Engeland. Dus moet je daar toch enige druk op gaan uitoefenen (en, toegegeven, zaken soms iets anders voorstellen dan dat ze daadwerkelijk zijn), want anders is het 2007 en ben je niets opgeschoten.
  dinsdag 5 december 2006 @ 15:04:39 #96
27648 Weakling
available in strong mint
pi_44163404
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 16:36 schreef docters het volgende:
Ja, ik begrijp wel wat je bedoelt en wees er gerust op dat ik dit spelletje vaker heb gespeeld ... want anders is het 2007 en ben je niets opgeschoten.
Wat er ook uit gaat komen, in ieder geval tof dat jij dit soort avondjes wil organiseren met "IDM" artiesten (in de ruimste zin van het woord), want die concerten zijn er naar mijn mening veeeel te weinig. Succes ermee!
pi_44186933
Thanks man!

Kan inmiddels melden dat Squarepusher definitief NIET gaat komen Heeft heel veel aanbiedingen gehad, maar hij heb er gewoon geen zin an.

Maar (Chris) Clark wil WEL komen En die gaat gewoon helemaal los. Neemt een live drummer mee. Wordt mooi.

Dus: Chris Clark, Kilimanjaro Darkjazz Ensemble bevestigd. Who's next? Funckarma? 's Ook mooi. Of wat harders?
pi_44190148
doe maar wat harders. chris clark kan ook aardig blazen.

staat ook op state-x/newforms over 1,5 week.. ben benieuwd
  woensdag 6 december 2006 @ 13:00:15 #99
27648 Weakling
available in strong mint
pi_44190207
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:54 schreef docters het volgende:
Maar (Chris) Clark wil WEL komen ...
Als ik eerlijk ben, dan vind ik persoonlijk Clark zelfs beter dan Squarepusher
pi_44190944
Daar schaam je je terecht een beetje voor Ieder zijn ding!

Vex'd? The Bug? Vex'd is wel heel dik.
pi_44190975
Vex'd
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
  woensdag 6 december 2006 @ 19:37:14 #102
16049 BJB
cluods in the haed
pi_44202859
Konden Somatic Responses ook niet?
pi_73315074

Squarepusher verdient een kickje
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_106752330

_O_ Squarepusher _O_ Is ie eigenlijk nog met iets bezig ? Had hem gezien op Lowlands 2009, was erg vet. Al m'n vrienden gingen naar de Staat, maar wilde deze baas toch graag aan het werk zien. Kende nog wat gasten die het ook wilden checken en het was het waard ^O^
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_106858627
Ja. Een heel nieuw album (wel een jaartje oud alweer)

pi_106883144
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:30 schreef Radioheader het volgende:

_O_ Squarepusher _O_ Is ie eigenlijk nog met iets bezig ? Had hem gezien op Lowlands 2009, was erg vet. Al m'n vrienden gingen naar de Staat, maar wilde deze baas toch graag aan het werk zien. Kende nog wat gasten die het ook wilden checken en het was het waard ^O^
Ik heb hem dat jaar op het STRP festival gezien. Mooi showtje :)
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:04:15 #108
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_112049979
Voor de liefhebbers,
5 oktober eenmalig concert in de melkweg, optreden is onderdeel van een tour gekoppeld aan het nieuwe album Ufabulum.

pi_112050042
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:04 schreef marcek het volgende:
Voor de liefhebbers,
5 oktober eenmalig concert in de melkweg, optreden is onderdeel van een tour gekoppeld aan het nieuwe album Ufabulum.

_O_
pi_112050816
:9 Ik hoor nu pas van dat nieuwe album.

Klinkt goed.

[ Bericht 8% gewijzigd door KoningStoma op 26-05-2012 20:11:09 ]
  donderdag 20 september 2012 @ 11:30:02 #111
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_117017520
Iemand fan van de Venus No. 17 EP? 3 erg sterke nummers, allemaal tof op hun eigen manier.

Bouwt op een naar een heerlijk chaos, doet me een beetje denken aan Masodik Galamb van Venetian Snares:)

Zieke acid track, ook lekker chaotisch met veel drums :9

Lekker lang, en afwisselend tussen drill n bass en dromerige donkere synths :) Lekker episch, en het stukje op 9:24 is heeeeeeerlijk.

Van al deze nummers zoek ik vergelijkbare tracks van hem of van andere artiesten, wie heeft tips? :)
When all else fails, you always have delusion.
pi_117041486
Deze nummers vind ik er wel bij passen.

Hiervan staan alleen maar live versies op youtube.

donderdag 20 september 2012 @ 21:44:40 #113
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_117043487
Thanks. Heb nu de Breezeblocks van 1996 en 2004 gevonden. 2004 heeft de Venus acid mix en Tundra 4, Direct To Mental en iets wat op Anstromm-feck 4 lijkt maar dan net even toffer. Schijnt Anstromm 5 te heten volgens een site maar ik kan het nergens vinden.

1996 is heel random, heb al reggae, Nederlandse hardcore, Bee Gees en funk gehad en ik zit pas op eenkwart van de set :P
When all else fails, you always have delusion.
pi_117044839
Squarepusher _O_
Ken alleen hard normal daddy though, rest wat ik geluisterd had was wat teveel van het goede. Maar wat zijn de wat toegankelijkere beetje jazzy platen van hem? :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 21 september 2012 @ 00:24:12 #115
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_117052106
Music Is Rotted One Note is behoorlijk jazzy, Norrage.
En behoort samen met Hard Normal Daddy ook tot een van z'n beste albums, als je 't mij vraagt.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  vrijdag 21 september 2012 @ 00:26:13 #116
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_117052182
pi_117054634
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 september 2012 00:24 schreef DO2 het volgende:
Music Is Rotted One Note is behoorlijk jazzy, Norrage.
En behoort samen met Hard Normal Daddy ook tot een van z'n beste albums, als je 't mij vraagt.
goede tip O+

Dat is gewoon bijna een Miles Davis fusion album :o _O_

[ Bericht 16% gewijzigd door Norrage op 21-09-2012 09:43:40 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_117055196
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:04 schreef marcek het volgende:
Voor de liefhebbers,

Met Machinedrum in het vooprogramma :9
Hello, my name is Oliver
  vrijdag 21 september 2012 @ 09:59:57 #119
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_117055308
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 september 2012 09:33 schreef Norrage het volgende:

[..]

goede tip O+

Dat is gewoon bijna een Miles Davis fusion album :o _O_
Ja, heerlijk album.
pi_117055392
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 september 2012 09:59 schreef DO2 het volgende:

[..]

Ja, heerlijk album.
En vliegt nergens uit de bocht, ook wel eens lekker bij squarpusher :D
  vrijdag 21 september 2012 @ 10:09:14 #121
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_117055555
Eigenlijk is ie dan op z'n best.
pi_157324123

Ik wou dat deze track ooit eens gereleased zou worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')