nu wil ze een xtje samen douchen... iemand tips?
quote:Elkaar water gunnen..
Op zondag 13 april 2003 20:03 schreef ga.aap het volgende:
Heb nu dik 2 maanden vriendin.. alles gaat goed, al paar x 'bij elkaar blijven slapen'...nu wil ze een xtje samen douchen... iemand tips?
Ik douche al 2,5 jaar altijd samen (sta dus echt zelden alleen onder de douche) en zie niet echt het speciale er van in. Zeker als je bij elkaar slaapt. En tips.. sja.. niet echt dus
Neej, eigenlijk geen tips, gewoon gezellig samen onder de douche gaan staan, is hardstikke leuk.
veel zeep is idd leuk (vooral als t heel erg schuimt)
[Dit bericht is gewijzigd door akkien op 13-04-2003 20:07]
quote:laten vallen en haar laten oprapen
Op zondag 13 april 2003 20:05 schreef Bioslock het volgende:
Zeep.
quote:lekker elkaars rug inzepen
Heb nu dik 2 maanden vriendin.. alles gaat goed, al paar x 'bij elkaar blijven slapen'...nu wil ze een xtje samen douchen... iemand tips?
en/of elders
quote:
Op zondag 13 april 2003 20:05 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
laten vallen en haar laten oprapen
quote:jah.
Op zondag 13 april 2003 20:08 schreef boebiedoe het volgende:
omfg is dit nou een serieus topic?"tips"
weet nog dat er in FHM (for him magazine) een paar bladzijden artikel aan gewijd waren ga em zo ff opzoeken, maar zit net ff te inetten..
quote:Als je niks hebt toe te voegen:
Op zondag 13 april 2003 20:08 schreef boebiedoe het volgende:
omfg is dit nou een serieus topic?"tips"
ontopic: vergeet de deur niet op slot te doen als je geen ongewenst bezoek wilt (als is dit van toepassing is natuurlijk )
quote:... spot aan
Op zondag 13 april 2003 20:21 schreef speknek het volgende:
Broek uit.
Veel warm water, met een klein *-straaltje is de lol er zo vanaf en doe je het niet snel nog een keer. Dus, neem meteen de woning waar de meeste waterdruk is!
quote:Bad is verrot... dan zit je elkaar op te geilen en dan is t bad te smal en te glipperig om te kunnen wat e wilt doen resultaat was bij mij en mijn ex een erg nat bed
Op zondag 13 april 2003 20:42 schreef drea het volgende:
ik douch ook wel eens samen met mijn vriend en dat is dus elke keer een bijna ruzie te koud water te weing ruimte ect.
tip ga in bad dat lijkt me veel gezelliger
quote:een ligbad is net ietsjes te klein...vind ik
Op zondag 13 april 2003 20:42 schreef drea het volgende:
ik douch ook wel eens samen met mijn vriend en dat is dus elke keer een bijna ruzie te koud water te weing ruimte ect.
tip ga in bad dat lijkt me veel gezelliger
quote:Vergeet je kleren niet uit te doen
dat is verleiden. Ik heb er speciaal een dubbele douchekop voor zelfs, samen douchen is geweldig.
quote:Uhm, ge weet wat douchen is?
Okay, tips he.. zorg dat je alle tijd hebt
quote:slapen ?? noujah... iig..
douchen samen is leuk... zorg er in ieder geval voor dat de badkamer goed warm is.... tis namelijk altijd best wel fris als je net niet in de straal (of maar half in de straal) staat !
quote:lol.. maar geil is het wel..
Op zondag 13 april 2003 22:08 schreef armageddon1981 het volgende:
samen douchen...........Wat mensen al niet doen om een beetje geld te besparen
quote:ervaring
Op zondag 13 april 2003 20:52 schreef extreme het volgende:
(note: geen zeep aan de binnenkant van het meisje gebruiken, dat levert je een blauw oog op)
quote:Hoeft niet. Ben een keer met m'n vriendin met allebei ons ondergoed nog aan onder de douche gestapt (we wilden errug graag
Op zondag 13 april 2003 20:48 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Vergeet je kleren niet uit te doen
quote:Hehe, dat herken ik
Op zondag 13 april 2003 22:22 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:[..]
Hoeft niet. Ben een keer met m'n vriendin met allebei ons ondergoed nog aan onder de douche gestapt (we wilden errug graag
), als iemand een drijfnatte boxer van je lijf afstroopt heeft dat toch ook wel iets
......
quote:Het graag willen, of het afstropen?
Op zondag 13 april 2003 23:10 schreef chielechiel het volgende:[..]
Hehe, dat herken ik
quote:Oh yeah! *zucht*
het hele verhaal
prrrrr
Later
Groetjes Hugo
ps. veel douche plezier
quote:
Op zondag 13 april 2003 22:22 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:[..]
...als iemand een drijfnatte boxer van je lijf afstroopt heeft dat toch ook wel iets
......
quote:[offtopic]dubbele douchestang kun je kopen bij de expo[/offtopic]
Op maandag 14 april 2003 09:31 schreef hugoboss22 het volgende:
Mijn vriendin en ik liggen vaak samen in bad(wel een beetje krap we sparen voor een groot bad). Douchen doen we ook bijna altijd samen...heerlijk. Maar wij zijn opzoek naar zo'n dubbele douchekop. Of zijn dat gewoon twee doucheslangen die je op een verbindingsstuk aansluit?Groetjes Hugo
ps. veel douche plezier
Gewoon douchen, inzepen, bed in, slapen.....
quote:Douchen..
Op maandag 14 april 2003 10:42 schreef Man_Made_God het volgende:[..]
[offtopic]dubbele douchestang kun je kopen bij de expo[/offtopic]
Gewoon douchen, inzepen, bed in, slapen.....
Wel erg schattig voor de eerste keer samen douchen
quote:nobody told me dat er ook geneukt werd!
Op maandag 14 april 2003 12:47 schreef Mikkie het volgende:[..]
Volgens mij heb jij de essentie niet helemaal begrepen...
In dat geval
douchen
inzepen
bed in
give her a go
slapen
quote:
als je douche een beetje geventileerd is douchen bij kaarslicht, romantisch, muziekje erbij, lekker badschuimpje, elkaar helemaal van onder tot boven inzepen, extra tijd besteden aan de intieme delen (note: geen zeep aan de binnenkant van het meisje gebruiken, dat levert je een blauw oog op) en wat vrouwen geweldig vinden: als je hun haar wast, en dan echt uitgebreid op de 'kappers' manier... daarna droog je haar af, draag je haar naar bed, en geef je haar een uitgebreide massage...dat is verleiden. Ik heb er speciaal een dubbele douchekop voor zelfs, samen douchen is geweldig.
Leg uit???
quote:Je pakt een stoel, legt haar hoofd in de wasbak die achter de stoel zit en je masseert haar hoofd met de punten van je vingers
Op maandag 14 april 2003 14:09 schreef Grote_ObieDoebie het volgende:
Op de kappers manier haar haar wassen![]()
Leg uit???
Vervolgens leg je de handoek over je, op dat moment gegroeide, genotsknots heen.
Daarna zeg je tegen haar van "Hier heb je je handdoek"
Succ6 verzekerd
quote:Ehhhhm uit welke gevangenis ben jij ontsnapt?
Op maandag 14 april 2003 14:49 schreef Grote_ObieDoebie het volgende:
Zeep laten vallen en vragen of ze um even opraapt
quote:Vrouwenvleugel
Op maandag 14 april 2003 14:50 schreef -Electra- het volgende:[..]
Ehhhhm uit welke gevangenis ben jij ontsnapt?
quote:Is jouw vriendin soms 2 meter en jij 1meter 60 of zo dat je het niet gewoon staande onder de douche doet?
Op maandag 14 april 2003 14:15 schreef Trancemaster het volgende:[..]
Je pakt een stoel, legt haar hoofd in de wasbak die achter de stoel zit en je masseert haar hoofd met de punten van je vingers
quote:is ook leuk!
Op maandag 14 april 2003 14:46 schreef -Electra- het volgende:
Als het de 1e keer is dat je met haar onder de douche gaat, dan kan je beter w88 totdat zij klaar is.Vervolgens leg je de handoek over je, op dat moment gegroeide, genotsknots heen.
Daarna zeg je tegen haar van "Hier heb je je handdoek"
Succ6 verzekerd
quote:Tering wat een moeite allemaal....
als je douche een beetje geventileerd is douchen bij kaarslicht, romantisch, muziekje erbij, lekker badschuimpje, elkaar helemaal van onder tot boven inzepen, extra tijd besteden aan de intieme delen (note: geen zeep aan de binnenkant van het meisje gebruiken, dat levert je een blauw oog op) en wat vrouwen geweldig vinden: als je hun haar wast, en dan echt uitgebreid op de 'kappers' manier... daarna droog je haar af, draag je haar naar bed, en geef je haar een uitgebreide massage...dat is verleiden. Ik heb er speciaal een dubbele douchekop voor zelfs, samen douchen is geweldig.
quote:ik zie het al. Jij bent liever lui dan moe! En zeker niet romantisch!
Op maandag 14 april 2003 16:03 schreef thomba het volgende:[..]
Tering wat een moeite allemaal....
quote:Knap hoe jij dit kunt baseren op 1 opmerking die ik heb gemaakt...
Op maandag 14 april 2003 16:13 schreef Aprillady het volgende:[..]
ik zie het al. Jij bent liever lui dan moe! En zeker niet romantisch!
Dus...
quote:Zal er voortaan bij zetten dat het niet serieus is...
Op maandag 14 april 2003 16:00 schreef Aprillady het volgende:[..]
Is jouw vriendin soms 2 meter en jij 1meter 60 of zo dat je het niet gewoon staande onder de douche doet?
quote:
Op maandag 14 april 2003 13:44 schreef jaspah het volgende:
vraag maar aan SuperUli die weet er alles van..
quote:
Op maandag 14 april 2003 16:38 schreef thomba het volgende:[..]
Knap hoe jij dit kunt baseren op 1 opmerking die ik heb gemaakt...
En vooral het gebruik van een kotsende smiley vind ik voor een 38 jarige echt getuigen van intelligentie en geestelijke bagage...Dus...
quote:Mijn vriendin is kapster.. Tis idd errug lekker als zij mijn haar wast..
als je hun haar wast, en dan echt uitgebreid op de 'kappers' manier...
quote:Misschien een beetje moeite, maar daarna wel een geile sekspartij verzekerd
Op maandag 14 april 2003 16:03 schreef thomba het volgende:[..]
quote:Ja he, 't lijkt wel alsof een relatie met iemand hebben niet alleen nemen is maar ook geven
Op maandag 14 april 2003 16:03 schreef thomba het volgende:
Anyway, ik vind samen douchen op zich wel aardig, maar samen in bad is aanzienlijk beter Je moet wel een beetje een groot bad hebben, anders is het zo'n acrobatenact. Gooi er wat lekker schuim of badolie in en genieten maar
quote:...je bedoelt; zorgen dat je zelf ook water over je heen krijgt en er niet naast staat te rillen?
Op zondag 13 april 2003 20:05 schreef E.T. het volgende:[..]
Elkaar water gunnen..
...of sluip de douche stiekem naar binnen, wanneer je vriendin er al onder staat; met een camera
En bij mij thuis gaan we samen in bad (ouders weten het), maar bij haar doen we dat nooit omdat haar zusje weleens binnen wil wandelen (zelfs als ik onder de douche sta... Best lullig... )
Tips idd gun elkaar water en zorg dat je de tijd neemt en niemand binnen komt wandelen....
quote:
quote:*mesje maar niet meeneemt*
Op maandag 14 april 2003 22:26 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Kom maar
Alvast mijmert over weekendje weg eind mei
quote:ok dan moet je zorgen dat je niet achter haar gaat staan maar naast haar en dan samen de waterstraal deelt dan heb je er geen last van ...
Op dinsdag 15 april 2003 00:03 schreef Grote_Swets het volgende:
Is helemaal niets....samen douche..... koude gordijn aan je reet geplakt.....
Niet plassen omder de douche
okeey tips:
Misschien eerst sex hebben, daarna samen gaan douche...
Dan heb je elkaar al aangeraakt, dan weet je hoe het voelt enzo.. dan gaat het vast een stuk makkelijker...
quote:Dan moet je van die badkamermatjes kopen
Op woensdag 16 april 2003 13:27 schreef Likmereet het volgende:
ik kan je een tip geven: ga niet op de vloer krikken, dat doet erg pijn aan je knieen. en geloof me, ik spreek uit ervaring
quote:Jouw Username schijnt ook niet zo'n succes te zijn
Op woensdag 16 april 2003 13:27 schreef Likmereet het volgende:
ik kan je een tip geven: ga niet op de vloer krikken, dat doet erg pijn aan je knieen. en geloof me, ik spreek uit ervaring
quote:Wij hebben sinds kort een 2-persoons bubbelbad....de ruimte is in ieder geval dus geen probleem meer
Op zondag 13 april 2003 20:47 schreef akkien het volgende:[..]
een ligbad is net ietsjes te klein...vind ik
Elkaar inzepen met douchegel, elkaars haren wassen & na afloop elkaar afdrogen. Dát zijn erg leuke dingen
Natuurlijk kan je nog veel meer doen in de douche
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 10:52 schreef Natalie het volgende:
Oeh!! Samen douchenElkaar inzepen met douchegel, elkaars haren wassen & na afloop elkaar afdrogen. Dát zijn erg leuke dingen
Natuurlijk kan je nog veel meer doen in de douche
quote:Wat ook zeer flex is om een keer een suite te huren, kost je 200 euro per nacht maar zo zwaar relaxed, sauna, dubbele douche (I love it) en hele grote whirlpool, kijk, dan kan je je vriendin eens goed verwennen. Some pics here:
Op vrijdag 18 april 2003 10:55 schreef ToBe het volgende:[..]
Tis idd heerlijk om elkaar te wassen! En een beetje stoeien onder de douche!
Kan niet wachten, schat, maar het mag snel weer!
en
Ik ga er morgen weer naar toe en reken maar dat dat gezellig wordt as usual
quote:Kijk, DAT ziet er nou leuk uit!
Op vrijdag 18 april 2003 14:08 schreef PrivateLabel22 het volgende:[..]
Some pics here:
en
Welk hotel is dit eigenlijk? Want op die website van ze kom je ook niet echt veel verder.. Ennuh, je bent dan toch niet verplicht tot het eten van de bekende appelmoes-met-een-kers-erop..?
En samen in bad gaan...awww. Dat wilde ik altijd al doen maar vriend is geen bad-mens... En toen had ie ineens om 3 uur s nachts het bad vol laten lopen, schuim overal, geurkaarsjes in heel de badkamer en op de bad rand. Licht uit, en het was echt heeeeerlijk.
Alleen verbrandde ik bijna m'n haar omdat er dus ook kaarsjes achter me stonden
quote:hoe lang blijven die aan Onder de douche
Op vrijdag 18 april 2003 14:44 schreef PrivateLabel22 het volgende:
Geen badmens? Ja, dat kan, weinig aan te veranderenKaarsjes is wel superromantisch
quote:en dan zeker zeggen : oh liefje... de zeep is gevallen.
Op zondag 13 april 2003 20:05 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
laten vallen en haar laten oprapen
welk merk zeep krijgt jullie voorkeur- (schuim, geur, ....).
samen douchen is zoooooooooooooo fijn.
Maar...het lijkt me echt zo super, samen douchen
quote:Yooo, is idd van die toekan, is in Akersloot
Op vrijdag 18 april 2003 14:32 schreef JuR het volgende:[..]
Kijk, DAT ziet er nou leuk uit!
En dat bij van der ValkWelk hotel is dit eigenlijk? Want op die website van ze kom je ook niet echt veel verder.. Ennuh, je bent dan toch niet verplicht tot het eten van de bekende appelmoes-met-een-kers-erop..?
Ik wil ook wel eens in een suite met bubbelbad e.d. Eigenlijk alleen maar in normaal Hotel gezeten. Weet iemand nog goede Hotels met een betaalbare suite omg. Rotterdam?
quote:nu met foto:
quote:en wat vond je ervan
Op zondag 20 april 2003 22:19 schreef Yuki het volgende:
what can I say... samen douchen is veel lekkerder dan alleen
komend weekend maar es dat "elkaar wassen, elkaar afdrogen, en dan massage op bed" proberen
quote:Ey, dat is vlak bij mijn huis.. 200 euro een nacht in die suite? Tis wel erg veel geld.. Voordeel is wel dat er dan geen reiskosten aan verbonden zijn..
Op zaterdag 19 april 2003 00:52 schreef PrivateLabel22 het volgende:[..]
Yooo, is idd van die toekan, is in Akersloot
* Lord_Of_Darkness deed het alleen al de 1e dag dat we iets kregen.
ik kende dat meiske ook al zowa een jaar
quote:ehhmm jah dat hotel bij centraal station bijna net zo hoog als nationale nederlanden gebouw geloof dat ie western hotel heet ofzow.....
Op zaterdag 19 april 2003 09:56 schreef jagermeister1 het volgende:
Ik douche heel vaak samen met mijn vriendin. Nadeel is alleen dat het vechten wordt om de straal.. VerderVooral de seks tijdens en/of erna is zzuper!
Ik wil ook wel eens in een suite met bubbelbad e.d. Eigenlijk alleen maar in normaal Hotel gezeten. Weet iemand nog goede Hotels met een betaalbare suite omg. Rotterdam?
Als een leuke meid met mij wil douchen, ga ik douchen en niet op Fok! berichten zitten posten
quote:Precies.... niet vantevoren alles plannen, laat het over je heen komen
Op zondag 13 april 2003 20:05 schreef schatje het volgende:
Gewoon laten gaan, komt vanzelf.
Als ik mijn vriend zie (om het weekend), douche ik meestal wel samen met hem. Lekker elkaars rug inzepen en dicht tegen elkaar aanstaan. En elkaar idd water gunnen, omstebeurten zeg maar
quote:waar koop je zo'n ding..??
Op zaterdag 19 april 2003 10:23 schreef extreme het volgende:[..]
nu met foto:
Dit is nog veel cooler! Een 9" douchkop!
Of als je toch een dubbele wil:
Of een trio????
Helaas douch ik nog steeds met een keukengeisertje en ben blij met ongeveer iedere druppel water
quote:bij de expo kun je zo kopen. Tenminste, daar heb ik 'm gezien
Op woensdag 18 juni 2003 10:19 schreef Frenkie het volgende:[..]
waar koop je zo'n ding..??
quote:Samen badderen kan leuk zijn
Op zondag 13 april 2003 20:46 schreef Chantal21 het volgende:[..]
Bad is verrot... dan zit je elkaar op te geilen en dan is t bad te smal en te glipperig om te kunnen wat e wilt doen resultaat was bij mij en mijn ex een erg nat bed
En tips voor de douche????? hehehe.... verwarming aanzetten... of een dubbele douchekop aanschaffen!
Bij hem in zijn appartementje en bij ons thuis hebben we helaas alleen een douche. Wij douchen ook regelmatig samen, waardoor het nu wel wat 'normaal' is geworden. Maar uitgebreid elkaars haren wassen, inzepen (met een volle Nivea Shower Sensation erg veel lol - de druk zit er dan nog goed op, resultaat: schuimgelgevecht), elkaar afdrogen etc blijft natuurlijk erg lekker.
quote:Hm.... Heeeeel herkenbaar
Op maandag 14 april 2003 22:00 schreef oCe het volgende:
maareh, een tip van mijn zijde. Neem een dubbele douchekop, zo'n twee in een gevalEn neem de tijd om elkaar even lekker in te zepen!
...of sluip de douche stiekem naar binnen, wanneer je vriendin er al onder staat; met een camera
En die dubbele douchekop, die gaan we van de week halen. Eens kijken hoe dat is
quote:Zo zeg ! Jij hebt er verstand van
quote:Ehm.....Ooit zelf eens onder de douch gestaan? Je zeept er in en laat je handen het werk doen. Je merkt van zelf hoe het verder gaat. Je moet helemaal geen plan hebben of dingen die je wilt doen. Gewoon beginnen en alles zijn beloop laten. Spontaan is veel lekkerder
Hoe was t:
a.
b.
c.
d.
e.
edit: eerst maar 's ff het topic lezen voordat ik reageer
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 03:47 schreef KingKees het volgende:
in het donker, koud water en met een horror tune op de achtergrond. Eerlijk het klink raar maar ik raad het heel nederland aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |