quote:Heb hem wel op DIVX voor je.
Op zondag 13 april 2003 16:12 schreef Potlood het volgende:
Weet iemand of er ooit een DVD van het meesterwerk Schindlers List komt? En op welke termijn? Ik vind het erg vreemd dat deze film slechts op video te koop is; enige tijd geleden gekocht, en zeer slechte kwaliteit...
Maar als-ie op DVD komt koop ik 'em ook hoor, fantastische film!
quote:Ik doelde op de kwali van de videoband.
Op zondag 13 april 2003 16:29 schreef Tweak-Metallica het volgende:
Tja, het is gewoon een oude film, dus ze kunnen maar betrekkelijk weinig verbeteren aan de kwaliteit.Maar als-ie op DVD komt koop ik 'em ook hoor, fantastische film!
quote:Zo oud is die film nou ook weer niet hoor. Als ze ET kunnen verbeteren dan kunnen ze dit ZEKER wel verbeteren. Alhoewel, het was gewoon al een GEWELDIGE film, dus de vraag is of ze hem ECHT nog kunnen verbeteren. Maar op DVD zou ik hem ook meteen kopen!
Tja, het is gewoon een oude film, dus ze kunnen maar betrekkelijk weinig verbeteren aan de kwaliteit.Maar als-ie op DVD komt koop ik 'em ook hoor, fantastische film!
quote:Heb wel the pianist op digitaal beeld schijfje
Op zondag 13 april 2003 16:12 schreef Potlood het volgende:
Weet iemand of er ooit een DVD van het meesterwerk Schindlers List komt? En op welke termijn? Ik vind het erg vreemd dat deze film slechts op video te koop is; enige tijd geleden gekocht, en zeer slechte kwaliteit...
quote:dat zijn slechts meningen, persoonlijk vind ik Shindler's List beter en wacht ook met smart op de DVD.
Op zondag 13 april 2003 18:36 schreef metalheadBOC het volgende:[..]
Heb wel the pianist op digitaal beeld schijfje
die is echt zoveel beter dan Schindlers list
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 11:09 schreef pascalheister het volgende:
begin volgend jaar komt er een 2 disc versie op de markt
Volgende week al?
Goed nieuws!!!! Waar heb je dat vandaan?
quote:volgende week zal nog wel niet
Op dinsdag 30 december 2003 11:11 schreef calvobbes het volgende:[..]
Volgende week al?
Goed nieuws!!!!Waar heb je dat vandaan?
quote:10/11 jaar vind ik dus geen oude film
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 11:19 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ah deze dus
Een 2 disc versie, maar de preciese datum is nog niet bekend
quote:
The Collector's Gift Set is a special limited box set that is a must-
own for all DVD collectors
THE GIFT SET INCLUDES:
Special Plexiglass Casing Designed Exclusively for This Gift SetCollector's Edition Packaging Featuring Schindler's List in Its
Original Widescreen Presentation
A Rare Limited Edition Senitype
Schindler's List: Images of the Steven Spielberg Film, a
Stunning Picture Book Showcasing Images by
Photographer David James with a Forward by Steven Spielberg
The Original Soundtrack Including Academy Award® - Winning
Music by Acclaimed Composer John Williams
Certificate of Authenticity
[Dit bericht is gewijzigd door Roel_Jewel op 28-01-2004 23:04]
En voor de mensen die dat nog een beetje duur vinden, er komt ook een 30 euro versie uit
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 23:18 schreef calvobbes het volgende:
Wow!!! Die is wel heel erg gaaf
quote:klopt. Mss dat ie zelf nog wat goedkoper is; Schindler's List zal wel een van de top-dvd's van 't jaar worden, dus er zal wel genoeg gestunt worden
En voor de mensen die dat nog een beetje duur vinden, er komt ook een 30 euro versie uit
quote:Ja dat zeker
Op woensdag 28 januari 2004 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:klopt. Mss dat ie zelf nog wat goedkoper is; Schindler's List zal wel een van de top-dvd's van 't jaar worden, dus er zal wel genoeg gestunt worden
En sowieso is Van Leest altijd wel wat duurder!
quote:Yup.
Op woensdag 28 januari 2004 23:23 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja dat zeker
Als er een prijzencircus van V&D is in die week, moet je die zeker in de gaten houden. En de MediaMarkt zal ook wel gaan stunten.
En sowieso is Van Leest altijd wel wat duurder!
quote:Misschien bij buitenlandse leverancier play.com ofzo. Scheelt meestal wel. Wordt deze CE trouwens door een NL maatschappij uitgebracht ?
Op woensdag 28 januari 2004 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
Yup.
Maar ik ga toch voor de limited edition en dat zal wel geen stuntobject worden, gok ik
quote:Bij Playusa.com staat deze editie ook. Voor omgerekend 60 euro geloof ik. Scheelt niet veel, maar die versie heeft wel alleen Spaanse, Franse en Engelse ondertitels.
Op woensdag 28 januari 2004 23:29 schreef knep het volgende:[..]
Misschien bij buitenlandse leverancier play.com ofzo. Scheelt meestal wel. Wordt deze CE trouwens door een NL maatschappij uitgebracht ?
Anders heb je kans dat je nog NL subs hebt in het buitenland ook.
quote:Hij staat daar idd als R1, R2 CE is nog niks van bekend
Op woensdag 28 januari 2004 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
Bij Playusa.com staat deze editie ook. Voor omgerekend 60 euro geloof ik. Scheelt niet veel, maar die versie heeft wel alleen Spaanse, Franse en Engelse ondertitels.
quote:Heb je wel eens de dvd's gezien van de Indiana Jones of bijvoorbeeld Ben-Hur? Waarschijnlijk niet, want anders doe je niet zulke uitspraken
Dit is nou een film die ik wel echt wil kopen in de meest extreme overprijsde plexi-glas versie die er is.
Fuck die gare LOTR super-edities, dit is voor de echte filmliefhebbers.
Dus wat dat betreft beter de Regio 1 gekozen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:00 schreef Woodpecker het volgende:
De Nederlandse r2-editie van Schindler's List krijjgt een Franstalig DTS-kanaal. En een Engelse DD5.1Dat vind ik niet fijn... Stomme lui daar bij Universal...
![]()
![]()
![]()
Lage stand van de dollarquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:02 schreef Giove het volgende:
[..]
Waarom is de regio 2 toch duurder ondanks de minder luxe verpakking?
Waar zie je dat staan? Bij Van Leest is er alleen sprake van een Engelse track, zowel in DD als DTS.quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:00 schreef Woodpecker het volgende:
De Nederlandse r2-editie van Schindler's List krijjgt een Franstalig DTS-kanaal. En een Engelse DD5.1Dat vind ik niet fijn... Stomme lui daar bij Universal...
![]()
![]()
![]()
Dan koop je die toch lekkerquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:41 schreef Driewieler het volgende:
Vandaag hoorde ik dat sommige de DVD hebben. Echter vind ik The Pianist wel veel mooier dan Schindlers list!!
Download je hem toch lekkerquote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:47 schreef sweek het volgende:
Ik twijfel nog wel tussen de twee edities... maar ik denk dat het toch de "gewonere" versie wordt hoor... maar ik betaal wel echt geen 30 euro daarvoor.
daar ga ik ook voor. vind het net te veel geld voor zo`n collectors editionquote:Op donderdag 26 februari 2004 19:27 schreef Adelante het volgende:
hmmmmz, ik denk dat ik voor de 2-disc special edition ga i.p.v. die supermooie collector's edition
En als het tegenzit gooien onze vrinden van de douane er nog 19% + een vertraging van enkele weken overheenquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
omgerekend iets van 50 euro.
Klopt. Maar zelfs dan is 't nog goedkoper dan de NL versie met Franse DTS track bij Van Leest ...quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:58 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
En als het tegenzit gooien onze vrinden van de douane er nog 19% + een vertraging van enkele weken overheen
Dat is ook niet 't probleemquote:Op zaterdag 3 april 2004 13:55 schreef Hare het volgende:
Ik heb de dvd gister voor mijn verjaardag gekregen, gewoon de r2, nl ondertiteling.
Hoe is dat dan mogelijk ????
Ahum, ik heb wel nederlandse ondertiteling, wat betreft die dts heb je trouwens wel gelijkquote:Op zaterdag 3 april 2004 14:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is ook niet 't probleem.
je hebt waarschijnlijk geen NL ondertiteling én Engelse DTS-sound.
collector's edition?quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:19 schreef Dr_Evil het volgende:
Pssst, voel je je niet een beetje genaaid... De R1 versie is enorm in prijs verlaagd, jij betaald er 50 euro voor, en ik heb 'm een paar dagen terug voor 26 euro incl. Bij Amazon.com besteld
Nee echt???quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:36 schreef charon het volgende:
Ik heb de DVD eergisteren bij de Walmart in Washington zien staan. Daar was die net uit.
Zal dus wel niet lang duren voor die in Europa ook te koop is.
Nee.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Kun je bij media markt ook online bestellen ofzo.
niet begrijpquote:Op zaterdag 3 april 2004 17:58 schreef Hare het volgende:
[..]
Nee echt???
![]()
Jij zegt:quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:32 schreef charon het volgende:
[..]
niet begrijp![]()
Ik weet niet of je de andere posts boven je hebt gelezen, maar daar hebben we het constant over de release date. De eerste boven je noemt hem zelfs nog expliciet. Dus is het niet zo'n bijster slimme opmerkingquote:Ik heb de DVD eergisteren bij de Walmart in Washington zien staan. Daar was die net uit.
Zal dus wel niet lang duren voor die in Europa ook te koop is.
Nee:quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
collector's edition?
Ja dat klopt verpakking zit er mooi uit alleen het uithalen en het weer inzetten gaat ongeloofelijk stroef.quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:28 schreef Hare het volgende:
Ik vind de verpakking trouwens wel erg kut. Heel mooi wel, alleen echt niet goed gedaan dat je de dvd eruit moet schuiven echt. Gaat niet soepel ofzo. Vaak moet ik de onderkant eerst los maken, en dan naar boven duwen.
Verder supermooi natuurlijk!
vind ik eik. best meevallen, maar ja kheb dan ook geen digital surround set hequote:Op zaterdag 10 april 2004 00:55 schreef pascalheister het volgende:
minpunt blijft toch wel de franse 5.1 DTS track op de regio 2 versie, maarja dat moeten we maar op de koop toe opnemen
ik ook niet maar voor in de toekomst wel een must om te hebbenquote:Op zaterdag 10 april 2004 00:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
vind ik eik. best meevallen, maar ja kheb dan ook geen digital surround set he![]()
daarom heb ik die R1-versie besteld. Ik hoop eik dat méér mensen dat doen, zodat Universal mss eens nadenkt over dit soort domme beslissingen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:55 schreef pascalheister het volgende:
minpunt blijft toch wel de franse 5.1 DTS track op de regio 2 versie, maarja dat moeten we maar op de koop toe opnemen
mja heb een regio 2 dvd speler dus dan houdt het op.quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
daarom heb ik die R1-versie besteld. Ik hoop eik dat méér mensen dat doen, zodat Universal mss eens nadenkt over dit soort domme beslissingen.
Ik heb mijn Amazon 25 dollar versie inmiddels binnen...quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
daarom heb ik die R1-versie besteld. Ik hoop eik dat méér mensen dat doen, zodat Universal mss eens nadenkt over dit soort domme beslissingen.
Tjonge, wat een k*tverpakkingquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:28 schreef Hare het volgende:
Ik vind de verpakking trouwens wel erg kut. Heel mooi wel, alleen echt niet goed gedaan dat je de dvd eruit moet schuiven echt. Gaat niet soepel ofzo. Vaak moet ik de onderkant eerst los maken, en dan naar boven duwen.
Ik heb vrijdag Mediamarkt gebeld en die gozer die ik aan lijn had zei dat de DVD 1 week in de aanbieding zou zijn voor 18,99 euro. Aanbieding schijnt dus te lopen tot aanstaande vrijdag, daarna weer de prijs van 30 euro.quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
8 april is officiële releasedate in nederland. Bij Media Markt gaat de 2dvd versie trouwens 19,99 euro kosten
Weinig kans, 90% van alle Sets komt beschadigd aanquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:48 schreef knep het volgende:
Ik verwacht dat de R1 gift set hier volgende week binnenkomt
Hopen op een onbeschadigde case.
Welke MediaMarkt gaat dat om? Die bepalen namelijk onafhankelijk van elkaar hun prijzen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:17 schreef lindastuurman het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag Mediamarkt gebeld en die gozer die ik aan lijn had zei dat de DVD 1 week in de aanbieding zou zijn voor 18,99 euro. Aanbieding schijnt dus te lopen tot aanstaande vrijdag, daarna weer de prijs van 30 euro.
Zo snel mogelijk halen dus die dubbel DVD
Je haalt me de woorden uit de mond. De verpakking is echt waardeloos. Maar de verpakking boeit niet, als je een van de beste films ooit aangeschaft hebt...quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:28 schreef Hare het volgende:
Verder supermooi natuurlijk!
Er zijn gewoon bepaalde films waarbij het verstandiger is om de bloopers gewoon weg te laten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:00 schreef Foo_niks het volgende:
mis de bloopers eigenlijk wel.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:54 schreef fratsman het volgende:
[..]
Er zijn gewoon bepaalde films waarbij het verstandiger is om de bloopers gewoon weg te laten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |