k ga zo weer slapen.
voor Faithy..
quote:Beterschap.
Op zondag 13 april 2003 12:19 schreef DuchessX het volgende:
Brak + griep = waardeloos
Weltruste.. ik ga weer slapen..
quote:slapen??????
Op zondag 13 april 2003 12:27 schreef Wolkje het volgende:[..]
Beterschap.
Weltruste.. ik ga weer slapen..
quote:Ja, ik ben doodmoe.. en heb deze week te weinig geslapen.
Op zondag 13 april 2003 12:28 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
slapen??????
quote:denk je dat ik op jouw post reageerde?
Op zondag 13 april 2003 12:32 schreef SuperUli het volgende:[..]
"Sommige" hoorde er nog bij.
vreemd
quote:daar stond net iets anders en zo voel ik me dus
Op zondag 13 april 2003 12:35 schreef DarkElf het volgende:
ach laat ook maar, wat heeft het voor zin om hier te melden hoe je je voelt, er verandert toch niets aan.
quote:najah het kan wel opluchten opzich. *knuffel*
Op zondag 13 april 2003 12:35 schreef DarkElf het volgende:
ach laat ook maar, wat heeft het voor zin om hier te melden hoe je je voelt, er verandert toch niets aan.
quote:lol dan add je mij toch
Op zondag 13 april 2003 12:49 schreef NemesisDivina het volgende:
Ik ben super sjago en ik voel me alles behalve vrolijk
en der is niemand op msn
erm met mij gaat het verder nog steeds beetje hetzelfde, net gegeten, begonnen met het opruimen van m'n kamer. m'n moeder is nu m'n opa ophalen, die komt even hierheen. zoals eerder gemeld zometeen even faithy bellen en der de groetjes doen van wolkje ben opzich ook een beetje moe, dus misschien straks even slapen enzo
quote:Nee... dit gaat ook ver boven m'n pet. Daarom is dit ook de laatste reactie van mij kant erover. Ik was nog wel even benieuwd of het al beter was gegaan. Je hebt de keuze om vol voor haar te gaan al gemaakt en ik wens je daar veel sterkte en succes bij. En alleen de toekomst zal je leren of je er goed aan hebt gedaan... De enige die dat kán (en gaat) uitvinden ben jij.
Op zondag 13 april 2003 03:24 schreef devv05 het volgende:[..]
Ik snap jou gedachte dat ik teveel moeite doe.. Ik hoor vaak dat ze het niet waard is, bla bla.. Maar ik weet dat ze het wél waard is.. Voor jou is het EEN meisje, maar voor mij niet... Voor EEN meisje had ik echt niet zoveel moeite gedaan, was ik niet zo verdrietig geweest...
[..]
En wie weet... misschien krijg je datgene wat je wilt en hecht je gewoon meer belang aan haar liefde dan aan je eigenwaarde. Dan zie ik het probleem niet eens zo.
Dus succes...
Ontopic: Goed eik.. voldoende geslapen. Het zonnetje schijnt.. het is niet stervenskoud (zoals afgelopen paar dagen). Alleen nog wel een ietsiepietsie verkouden. Zo eerst maar een even een beetje hardlopen en dan lekker ontbijten en koffie... hm...
En daarna ff bellen... mag een zeker iemand me even vertellen over haar, zojuist meegemaakte, avonturen in Italia. Ben benieuwd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |