quote:Ja, het moest commercieel worden van ID&T, Critical Mass zou eht nieuwe product worden wat in ieder geval in europa zou moeten doorbreken. Daarvoor kwamen Ludmilla en later Danny erbij om het team te versterken. Helaas bleef het bij de "nationale" successen. Danny is er op een gegeven moment uitgezet. Ludmilla is nog een tijdje gebleven, maar omdat het project ten einde kwam is zij ook "vertrokken". Zal kijken of ik via via Edje nog een keer te pakken krijg, misschien toch een vervolg nu het helemaal terugkomt
Op zaterdag 26 april 2003 22:31 schreef -Hans- het volgende:
Hun eerste echte hit, met trouwens een hele andere bezetting, want later was het ineens een vrouw met nog een andere sjonnie gozer.Weer gepraat
quote:Hej dat is een interessant verhaal zeg
Op maandag 28 april 2003 17:24 schreef Luvstruck het volgende:[..]
Ja, het moest commercieel worden van ID&T, Critical Mass zou eht nieuwe product worden wat in ieder geval in europa zou moeten doorbreken. Daarvoor kwamen Ludmilla en later Danny erbij om het team te versterken. Helaas bleef het bij de "nationale" successen. Danny is er op een gegeven moment uitgezet. Ludmilla is nog een tijdje gebleven, maar omdat het project ten einde kwam is zij ook "vertrokken". Zal kijken of ik via via Edje nog een keer te pakken krijg, misschien toch een vervolg nu het helemaal terugkomt
Echt heel veel nummers ken ik niet van Critical mass, Believe In The Future (heb ik ergens op een mega dance cd staan) - Dancing Together en Burning love.
En dat was het wel zo'n beetje
yeah
(music link)
Ben nu Neophyte & The Stunned Guys - Get This Motherfucker.mp3 aan het luisteren, damn! dit is nou niet bepaald een nummer wat je om 07:00 's ochtends moet horen
Critical Mass - Happy Generation is ook wel lekker om terug te horen, een aantal links werken helaas niet.
Oja Paul Elstak - Don't Leave Me Alone jeugd sentiment
"It's a dirty job but someone's gotta do it... SO!"
Op de site www.bounzz.nl staat dat er een herhaling kwam vanwege Koninginnedag. Wat heeft Koninginnedag er nou weer mee te maken?
Maar goed, volgende week dus de Party Animals te gast. Check de pas geopende site www.bounzz.nl voor meer info!!!!
Morgen komt er op Net 5 in het programma "I love the 90's" een item over happy hardcore/gabber. De aflevering gaat over het jaar 1997.
Met commentaar op deze periode van o.a.: DJ Paul Elstak, Mental Theo en Jeroen Flamman.
DUS:
I love 1997
Zondag 4 mei 2003
Net 5, 21:25 - 22:35 uur
quote:geen idee.. Maar in die clipjes lieten ze toch altijd gabbers zien op echte feesten...
Op zondag 4 mei 2003 00:31 schreef vogeltje het volgende:
wat heeft hij met happy hardcore te maken
quote:Pinhead van Hellraiser?
Op maandag 5 mei 2003 00:04 schreef vogeltje het volgende:
ja maar het gaat over happy hardcore, dan ga je toch niet zo een plaatje op die site zetten ?
Hellraiser stond toch voor de wat hardere en snellere Hardcore (DJ X-Cess Style) ?
Best kans dat ze Leviathan en G-Town Madness ook weer gaan uitzenden
Donderdag herhaling om 22:00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |