abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9742749
Aangezien vorige topic heb ik maar een 2e deel aangemaakt.

Hier dus weer verder lullen over Bounzz

Ik ben vandaag zo vrolijk
pi_9742773
Vandaag was het wel een leukere aflevering dan vorige keer vond ik... altijd leuk om die ouwe dingen weer op tv voorbij te zien komen.
"HEBBIE ME NIET VERSTAAN?! JE MOT JE GORE MUIL HOUWE!" - Neophyte
  zaterdag 12 april 2003 @ 23:11:25 #3
35578 Fatal
PartyAnimals.nl
pi_9742806
haveee youuu everrrrrrr beeeeen mellowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Have You Ever Been Mellow?
  zaterdag 12 april 2003 @ 23:11:43 #4
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_9742809
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 23:09 schreef Indianos het volgende:
Vandaag was het wel een leukere aflevering dan vorige keer vond ik... altijd leuk om die ouwe dingen weer op tv voorbij te zien komen.
Mja persoonlijk vond ik er deze keer niet veel aan, de eerste aflevering was nog de beste tot nu toe.
Het programma zou al een heel stuk beter zijn als er wat minder in geluld zou worden, en tot op heden heb ik nog niet echt vaak de Party Animals langs zien komen. (nog maar 1x)

Anyway dit is wel muziek waar ik blij van wordt

pi_9742829
Nee, ik vind die interviews juist wel leuk eigenlijk... en de eerste aflevering waren er veelste veel van die blije happy nummers.... niet echt mijn smaak zeg maar
pi_9742831
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 23:11 schreef -Hans- het volgende:

Mja persoonlijk vond ik er deze keer niet veel aan, de eerste aflevering was nog de beste tot nu toe.
Het programma zou al een heel stuk beter zijn als er wat minder in geluld zou worden, en tot op heden heb ik nog niet echt vaak de Party Animals langs zien komen. (nog maar 1x)

Van mij mag er ook veel minder geluld worden. Het boeit me weinig wat die gasten nu doen. Het gaat mij om de muziek.
Ik ben vandaag zo vrolijk
pi_9742840
Leuk man jeugd sentiment

the beat the beat yeah the beat is flown

lekrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik trek me aussie weer aan en mijn maxies haahahahahah

pi_9742898
Leuk programma, leuke herinneringen uit mn middelbare schooltijd

Mossel Mossel Mossel brrrrrrrrr haha Heb op de site meteen maar een paar ouwe nummers gerequest MC Rage - Fuck Macarena en Rob Gee - Ecstasy, you got what I need..

Rammstein: Dortmund 2001, HMH 2001, Pinkpop 2002, Arnhem 2002, Dortmund 2004, Berlijn 2005
pi_9742900
Heb gister trouwens Dj Rob & MC Joe gezien/gehoord op een hardcore feessie... was wel relaxt opzich. Allemaal ouwe nummers ook,,, nummers van toen zeg maar.
pi_9743023
Zeker wel jeugdsentiment! Vooral die oude clips zijn echt lachen en geven idd en blij gevoel en doen me weer herinneren aan midjaren 90 toen ik uit m'n dak ging bij deze muziek.

Clap clap clap your hands for the hardcore claps...
Way outstanding, for the hardcore claps...

pi_9743101
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 23:23 schreef hans12581 het volgende:
Zeker wel jeugdsentiment! Vooral die oude clips zijn echt lachen en geven idd en blij gevoel en doen me weer herinneren aan midjaren 90 toen ik uit m'n dak ging bij deze muziek.

Clap clap clap your hands for the hardcore claps...
Way outstanding, for the hardcore claps...

Ik wil weer spontaan naar de Fun in zaandam hemkade 48 stampuhhhh
  zaterdag 12 april 2003 @ 23:30:21 #12
35578 Fatal
PartyAnimals.nl
pi_9743134
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 23:11 schreef -Hans- het volgende:

[..]

2 weken geleden: Party Animals - Have You Ever Been Mellow
1 week geleden: Party Animals - Aquarius
Vandaag: Party Animals / Flamman & Abraxas - Good To Go

Dus elke week hebben ze wel 1 clip van hun uitgezonden

Have You Ever Been Mellow?
pi_9743575
de afsluiting vond ik echt jammerlijk

Echt zonde van de zendtijd

zondag 13 april 2003 @ 00:25:06 #14
27793 Henk-Wim
06-05-2002
pi_9744016
Iemand de playlist van afgelopen uitzending?
Kheb'm gemist (johnny english was ook leuk hoor
pi_9744045
Wanneer is de herhaling?
pi_9744075
quote:
Op zondag 13 april 2003 00:27 schreef CaptainMiller het volgende:
Wanneer is de herhaling?
ja.. wanneer, ik heb het gemist
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_9744221
quote:
Op zondag 13 april 2003 00:25 schreef Henk-Wim het volgende:
Iemand de playlist van afgelopen uitzending?
Kheb'm gemist (johnny english was ook leuk hoor
De tracklist................

Scooter - Back in the uk
Dj rob & mc joe - the beat is flow
Charley lownoise & mental theo - next to me
Dj paul elstak - Life is like a dance
Mosselman - Mossels
Flamman & abraxas - good to go
u96 - das boot
Afsluiter....weet de naam eigenlijk niet maar die troep van: klap es in je handjes blij blij blij, op je kale bolletje allebij

[Dit bericht is gewijzigd door GengeR206 op 13-04-2003 00:46]

zondag 13 april 2003 @ 00:38:59 #18
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_9744226
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 23:30 schreef Fatal het volgende:

[..]

2 weken geleden: Party Animals - Have You Ever Been Mellow
1 week geleden: Party Animals - Aquarius
Vandaag: Party Animals / Flamman & Abraxas - Good To Go

Dus elke week hebben ze wel 1 clip van hun uitgezonden

Aaaj dan zal ik toch even wat beter op moeten letten, mja vandaag waren de producers van de Party Animals.
Party Animals - Hava Naquila, ik hoop dat die snel langskomt!
pi_9744248
quote:
Op zondag 13 april 2003 00:27 schreef CaptainMiller het volgende:
Wanneer is de herhaling?
Donderdag als het goed is
  zondag 13 april 2003 @ 00:43:03 #20
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_9744306
quote:
Op zondag 13 april 2003 00:38 schreef GengeR206 het volgende:
Afsluiter....weet de naam eigenlijk niet maar die troep van: klap es in je handjes blij blij blij, op je kale bolletje allebij
Toch niet 'Gabberwijffie'??
Er is ook nog een andere versie: Klap eens in je handjes, blij blij blij. Op je kale koppie allebei. Schoppen met je voetjes in de maat, dit is hoe het gabberdansje gaat.

Die versie heb ik ooit eens in 'Hakkuuh' (TMF) gehoord.

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_9744350
quote:
Op zondag 13 april 2003 00:43 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Toch niet 'Gabberwijffie'??
Er is ook nog een andere versie: Klap eens in je handjes, blij blij blij. Op je kale koppie allebei. Schoppen met je voetjes in de maat, dit is hoe het gabberdansje gaat.

Die versie heb ik ooit eens in 'Hakkuuh' (TMF) gehoord.

Ja klopt dat was em!
pi_9745738
Wanneerrrrrrrrrrrr worden de clips gepost in -edit: geen nieuwsgroepen plaatsen.-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 13-04-2003 11:50]

pi_9747000
Ze staan er dus nu op.
pi_9747142
next 2 me is alweer gepurged

Klote @home news...

zondag 13 april 2003 @ 11:22:17 #25
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_9747187
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 23:07 schreef Schumi01 het volgende:
Aangezien vorige topic heb ik maar een 2e deel aangemaakt.

Hier dus weer verder lullen over Bounzz

Ik zag het gister avond, prachig om die oude clips weer te zien Echt grappig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')