Hier dus weer verder lullen over Bounzz
quote:Mja persoonlijk vond ik er deze keer niet veel aan, de eerste aflevering was nog de beste tot nu toe.
Op zaterdag 12 april 2003 23:09 schreef Indianos het volgende:
Vandaag was het wel een leukere aflevering dan vorige keer vond ik... altijd leuk om die ouwe dingen weer op tv voorbij te zien komen.
Anyway dit is wel muziek waar ik blij van wordt
quote:Van mij mag er ook veel minder geluld worden. Het boeit me weinig wat die gasten nu doen. Het gaat mij om de muziek.
Op zaterdag 12 april 2003 23:11 schreef -Hans- het volgende:Mja persoonlijk vond ik er deze keer niet veel aan, de eerste aflevering was nog de beste tot nu toe.
Het programma zou al een heel stuk beter zijn als er wat minder in geluld zou worden, en tot op heden heb ik nog niet echt vaak de Party Animals langs zien komen. (nog maar 1x)Anyway dit is wel muziek waar ik blij van wordt
the beat the beat yeah the beat is flown
lekrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik trek me aussie weer aan en mijn maxies haahahahahah
Mossel Mossel Mossel brrrrrrrrr haha Heb op de site meteen maar een paar ouwe nummers gerequest
MC Rage - Fuck Macarena en Rob Gee - Ecstasy, you got what I need..
Clap clap clap your hands for the hardcore claps...
Way outstanding, for the hardcore claps...
quote:Ik wil weer spontaan naar de Fun in zaandam hemkade 48 stampuhhhh
Op zaterdag 12 april 2003 23:23 schreef hans12581 het volgende:
Zeker wel jeugdsentiment! Vooral die oude clips zijn echt lachen en geven idd en blij gevoel en doen me weer herinneren aan midjaren 90 toen ik uit m'n dak ging bij deze muziek.Clap clap clap your hands for the hardcore claps...
Way outstanding, for the hardcore claps...
quote:2 weken geleden: Party Animals - Have You Ever Been Mellow
Op zaterdag 12 april 2003 23:11 schreef -Hans- het volgende:[..]
Mja persoonlijk vond ik er deze keer niet veel aan, de eerste aflevering was nog de beste tot nu toe.
Het programma zou al een heel stuk beter zijn als er wat minder in geluld zou worden, en tot op heden heb ik nog niet echt vaak de Party Animals langs zien komen. (nog maar 1x)Anyway dit is wel muziek waar ik blij van wordt
Dus elke week hebben ze wel 1 clip van hun uitgezonden
quote:ja.. wanneer, ik heb het gemist
Op zondag 13 april 2003 00:27 schreef CaptainMiller het volgende:
Wanneer is de herhaling?
quote:De tracklist................
Op zondag 13 april 2003 00:25 schreef Henk-Wim het volgende:
Iemand de playlist van afgelopen uitzending?
Kheb'm gemist (johnny english was ook leuk hoor
Scooter - Back in the uk
Dj rob & mc joe - the beat is flow
Charley lownoise & mental theo - next to me
Dj paul elstak - Life is like a dance
Mosselman - Mossels
Flamman & abraxas - good to go
u96 - das boot
Afsluiter....weet de naam eigenlijk niet maar die troep van: klap es in je handjes blij blij blij, op je kale bolletje allebij
[Dit bericht is gewijzigd door GengeR206 op 13-04-2003 00:46]
quote:Aaaj dan zal ik toch even wat beter op moeten letten, mja vandaag waren de producers van de Party Animals.
Op zaterdag 12 april 2003 23:30 schreef Fatal het volgende:[..]
2 weken geleden: Party Animals - Have You Ever Been Mellow
1 week geleden: Party Animals - Aquarius
Vandaag: Party Animals / Flamman & Abraxas - Good To GoDus elke week hebben ze wel 1 clip van hun uitgezonden
quote:Donderdag als het goed is
Op zondag 13 april 2003 00:27 schreef CaptainMiller het volgende:
Wanneer is de herhaling?
quote:Toch niet 'Gabberwijffie'??
Op zondag 13 april 2003 00:38 schreef GengeR206 het volgende:
Afsluiter....weet de naam eigenlijk niet maar die troep van: klap es in je handjes blij blij blij, op je kale bolletje allebij
Die versie heb ik ooit eens in 'Hakkuuh' (TMF) gehoord.
quote:Ja klopt dat was em!
Op zondag 13 april 2003 00:43 schreef MSXUser het volgende:[..]
Toch niet 'Gabberwijffie'??
Er is ook nog een andere versie: Klap eens in je handjes, blij blij blij. Op je kale koppie allebei. Schoppen met je voetjes in de maat, dit is hoe het gabberdansje gaat.Die versie heb ik ooit eens in 'Hakkuuh' (TMF) gehoord.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 13-04-2003 11:50]
quote:Ik zag het gister avond, prachig om die oude clips weer te zien
Op zaterdag 12 april 2003 23:07 schreef Schumi01 het volgende:
Aangezien vorige topic heb ik maar een 2e deel aangemaakt.Hier dus weer verder lullen over Bounzz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |