abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9422060
Aanstaande zaterdag om 22:00 uur begint er een nieuw programma op TMF: Bounzz.
Dit programma gaat over (happy) hardcore uit de jaren '90.

Van de site www.tmf.nl : (middelste kolom, rechtsonder 'Hardcore is back')

quote:
Bounzz. Hardcore never dies, it just goes to hell to reorganize!

Mental Theo gaat zaterdagavond om 22:00 uur even terug in de tijd. Scheer je koppie kaal en trek je trainingspakkie maar weer aan. Handjes op je kale dakkie en gaan gaan gaan!!! Theo laat old-school Happy Hardcore videoclips van de Party Animals, DJ Paul Elstak en meer zien. Het programma heet Bounzz en komende zaterdag zie je een exclusief interview met de populaire DJ Lady Dana.

Je kunt op www.tmf.nl ook een promo bekijken met wat videoclips (Party Animals, DJ Paul Elstak)
Natuurlijk altijd leuk dit soort programma's, werd eens tijd dat ze zoiets gingen uitzenden
Edit: -- Signature verwijderd door Forum Admin, niet terugplaatsen --
pi_9422140
-
after turn the volume up, it's my beat !
pi_9422189
OMFG! krijgen we dat weer....

nou ja eigenlijk is t wel om te lachen..

[b]"Unleash the Stig"[/b] ---- If you shake it more than twice, you're playing with it...
pi_9422219
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 23:37 schreef Gran_Turismo het volgende:
OMFG! krijgen we dat weer....

nou ja eigenlijk is t wel om te lachen..

Ik vind het wel oke. We gaan toch ook telkens terug naar de jaren 80?
pi_9422223
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 23:35 schreef vogeltje het volgende:
-
Een topickick was nog niet nodig hoor, hij stond nog vrij bovenaan!
Edit: -- Signature verwijderd door Forum Admin, niet terugplaatsen --
pi_9422245
Leuk hoor! Jeugdsentiment
Back in business.
pi_9422270
Cool
Sjors je bent een eikel !!
  donderdag 27 maart 2003 @ 23:41:46 #8
45764 SirPeter
Kitty overdose.
pi_9422301
Ik hoop niet dat ze teveel domme gabbertjes laten zien.. gaat weer de scene naar de klote.
Lief :)
pi_9422314
ik weet niet wat ik ervan moet denken
pi_9422359
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 23:42 schreef vogeltje het volgende:
ik weet niet wat ik ervan moet denken
ach sow what.alleen omdat tmf het uitzendt wil niet zeggen dat het het kijken niet waard is
pi_9422371
nee dat is het niet
  donderdag 27 maart 2003 @ 23:45:14 #12
37721 8-ball
Dat is een Nieuwjaarshoed *)
pi_9422382
Ik wist het wel! Hardcore komt weer helemaal terug! Al dat gezeik van Hardcore is toch dood, wat een k*t muziek(Neophyte - Muilhouden) is allemaal onzin!
Join the Army of Hardcore! and clap your hands to this!
Op zondag 28 december 2003 20:33 schreef TrenTs het volgende:[br]Tja er zijn ook mensen die denken dat Hitler goed werk gedaan heeft, dat God bestaat, dat Balkenende z'n best doet en dat de euro niet alles duurder heeft gemaakt.
  donderdag 27 maart 2003 @ 23:45:20 #13
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_9422384

dat ga ik tapen

ik wil weer DJ Paul clips
party animals
lipstick
nakatomi
critical mass

en welke ze zeker moeten uitzenden:

Charly Lownoise & Mental Theo - Fantasy World

dat was echt een megacoole clip (land van ooit met mini ramon & theo)

pi_9422826
ooo mijn god

dat ga ik dus echt tapen

aaggghhhhhhhhhhhhhhhh

pi_9423007
dit is haast niet te geloven !
eindelijk na al die tijd !!!
ik wou net gaan slapen maar dat kan ik nu even niet
  vrijdag 28 maart 2003 @ 00:19:40 #16
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9423083
Strak, strak in m'n trainingspak-pak, kijk 's hoe ik hak-hak, lekker uit m'n dak, tot in de vroege morgen
  vrijdag 28 maart 2003 @ 00:26:19 #17
44314 syracuse
write erase and reload !!
pi_9423200
Kewl !!!

Wish List: Dune, Party Animals, 4Tune Fairytales, Critical Mass, DJ Paul Elstak, Charly Lownoise and Metal Theo, Marusha, Mark'Oh, Scooter, Nakatomi, Lipstick, Tokyo Ghetto Pussy....

* syracuse wilt vooral Ludmilla van Critical Mass graag weer eens in een strak leren outfit zien 9~ )

[Dit bericht is gewijzigd door syracuse op 28-03-2003 00:33]

who | grep -i blonde | talk; cd ~; wine; talk; touch; unzip; touch; strip; gasp; finger; gasp; mount; fsck; more; yes; gasp; unmount; make clean; sleep
  vrijdag 28 maart 2003 @ 00:55:00 #18
19902 Hymn
CG Artist
pi_9423677
Oh god, gaan we weer, komen er weer irritante meelopers zonder eigen mening die zich ineens 'gabber' noemen

maar toch als je dat voorproefje ziet krijg je toch wel weer pluizige herinneringen

* Hymn is nog steeds hardcore liefhebber

pi_9423710
is dit dan het toppunt van wanhopige poenharkerij en het onvermogen van tmf/mtv om _echt_ vernieuwende dingen neer te zetten?

ben benieuwd welke oude koe ze uit de sloot gaan halen als dit weer uitgehyped en uitgekotst is, of eerlijk gezegd, liever niet

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_9426141
OMFG!

Alleen de text bij de link al: HARDCORE IS BACK

• Hardcore is nooit weggeweest (de meelopers/niet-hardcore liefhebbers denken van wel, omdat het niet meer "populair" was)
  • quote:
    Dune, Party Animals, 4Tune Fairytales, Critical Mass, DJ Paul Elstak, Charly Lownoise and Metal Theo, Marusha, Mark'Oh, Scooter, Nakatomi, Lipstick, Tokyo Ghetto Pussy....
  • Dit is GEEN Hardcore! Ik geef toe dat dr wel leuke plaatjes tussen zitten, maar nogmaals dit is GEEN hardcore!
  • Waarom kan TMF zich niet gewoon bezig blijven houden met het uitzenden van trieste plaatjes zoals die van Jamai en consorten...

[url]http://www.zoepcrew.tk[/url]
      vrijdag 28 maart 2003 @ 10:27:22 #21
    15067 Sinaasappel
    Hennie stoel O+
    pi_9426189
    Leuk, ga ik zeker kijken
    Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
    pi_9426293
    Ik ga wel kijken. Die oude dance-clips uit mijn vroege jeugd (en dan vooral het happy hardcore-gedeelte ervan) komen buiten dat programma om namelijk zelden meer op tv.

Lijkt me wel leuk om die I wanna be a hippie-clip (3 of 4 gabbers rennen met een bijl in de hand de hippie achterna) weer eens terug te zien.

Niet mijn muziek meer, dat niet, maar dat wordt door het nostalgische gehalte weer helemaal goedgemaakt.

(Ik heb halverwege de jaren 90 wel ooit een hele band vol gezet met zulke clips, maar daar is per ongeluk vaag Arabische jengelmuziek overheen gespoeld wat ik niet eens had geprogrammeerd, ik had niet eens de record-knop ingedrukt voor zover ik weet, ik snap er nog steeds geen reet van. Lullig als je het zo kwijt raakt.)

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 28-03-2003 10:39]

pi_9427241
    quote:
    Op vrijdag 28 maart 2003 10:33 schreef postinggirl het volgende:
    Lijkt me wel leuk om die I wanna be a hippie-clip (3 of 4 gabbers rennen met een bijl opblaashamer in de hand de hippie achterna) weer eens terug te zien.
    pi_9427258
    Jammer dat ik op zaterdag om 10 uur echt niet thuis zit
    pi_9427276
    Wow gaaf!

... i wanna be a hippie and i wanna get stoned

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')