Van de site www.tmf.nl : (middelste kolom, rechtsonder 'Hardcore is back')
quote:Je kunt op www.tmf.nl ook een promo bekijken met wat videoclips (Party Animals, DJ Paul Elstak)
Bounzz. Hardcore never dies, it just goes to hell to reorganize!Mental Theo gaat zaterdagavond om 22:00 uur even terug in de tijd. Scheer je koppie kaal en trek je trainingspakkie maar weer aan. Handjes op je kale dakkie en gaan gaan gaan!!! Theo laat old-school Happy Hardcore videoclips van de Party Animals, DJ Paul Elstak en meer zien. Het programma heet Bounzz en komende zaterdag zie je een exclusief interview met de populaire DJ Lady Dana.
nou ja eigenlijk is t wel om te lachen..
quote:Ik vind het wel oke.
Op donderdag 27 maart 2003 23:37 schreef Gran_Turismo het volgende:
OMFG! krijgen we dat weer....nou ja eigenlijk is t wel om te lachen..
quote:Een topickick was nog niet nodig hoor, hij stond nog vrij bovenaan!
Op donderdag 27 maart 2003 23:35 schreef vogeltje het volgende:
-
quote:ach sow what.alleen omdat tmf het uitzendt wil niet zeggen dat het het kijken niet waard is
Op donderdag 27 maart 2003 23:42 schreef vogeltje het volgende:
ik weet niet wat ik ervan moet denken
dat ga ik tapen
ik wil weer DJ Paul clips
party animals
lipstick
nakatomi
critical mass
en welke ze zeker moeten uitzenden:
Charly Lownoise & Mental Theo - Fantasy World
dat was echt een megacoole clip (land van ooit met mini ramon & theo)
Wish List: Dune, Party Animals, 4Tune Fairytales, Critical Mass, DJ Paul Elstak, Charly Lownoise and Metal Theo, Marusha, Mark'Oh, Scooter, Nakatomi, Lipstick, Tokyo Ghetto Pussy....
* syracuse wilt vooral Ludmilla van Critical Mass graag weer eens in een strak leren outfit zien 9~ )
[Dit bericht is gewijzigd door syracuse op 28-03-2003 00:33]
maar toch als je dat voorproefje ziet krijg je toch wel weer pluizige herinneringen
* Hymn is nog steeds hardcore liefhebber
ben benieuwd welke oude koe ze uit de sloot gaan halen als dit weer uitgehyped en uitgekotst is, of eerlijk gezegd, liever niet
Alleen de text bij de link al: HARDCORE IS BACK
quote:
Dune, Party Animals, 4Tune Fairytales, Critical Mass, DJ Paul Elstak, Charly Lownoise and Metal Theo, Marusha, Mark'Oh, Scooter, Nakatomi, Lipstick, Tokyo Ghetto Pussy....
Waarom kan TMF zich niet gewoon bezig blijven houden met het uitzenden van trieste plaatjes zoals die van Jamai en consorten...
Lijkt me wel leuk om die I wanna be a hippie-clip (3 of 4 gabbers rennen met een bijl in de hand de hippie achterna) weer eens terug te zien.
Niet mijn muziek meer, dat niet, maar dat wordt door het nostalgische gehalte weer helemaal goedgemaakt.
(Ik heb halverwege de jaren 90 wel ooit een hele band vol gezet met zulke clips, maar daar is per ongeluk vaag Arabische jengelmuziek overheen gespoeld wat ik niet eens had geprogrammeerd, ik had niet eens de record-knop ingedrukt voor zover ik weet, ik snap er nog steeds geen reet van. Lullig als je het zo kwijt raakt.)
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 28-03-2003 10:39]
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 10:33 schreef postinggirl het volgende:
Lijkt me wel leuk om die I wanna be a hippie-clip (3 of 4 gabbers rennen met een bijl opblaashamer in de hand de hippie achterna) weer eens terug te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |