quote:Donner heeft geen charisma genoeg en is niet ad-rem. Balkenende heeft dat eerste ook niet, maar riedelt er wel op commando CDA deuntjes uit zoals: "We moeten nu maar ophouden met het gedoe, we moeten bouwen aan de problemen waar de samenleving voor staat"
Op zondag 13 april 2003 00:29 schreef Meneer_Aart het volgende:
Donner! Alhoewel, hoe verstandig is het om weer op een CDA'er te vertrouwen?
quote:Donner heeft de kennis, de ervaring, het intellect en het gewicht om premier te zijn.
Op zondag 13 april 2003 00:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Donner heeft geen charisma genoeg en is niet ad-rem. Balkenende heeft dat eerste ook niet, maar riedelt er wel op commando CDA deuntjes uit zoals: "We moeten nu maar ophouden met het gedoe, we moeten bouwen aan de problemen waar de samenleving voor staat"
quote:Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Hij had als minister van Financien de afgelopen jaren al meer aandacht moeten besteden aan verkleining van de staatsschuld i.p.v. lastenverlichting voor z'n rijke partijgenoten.
Op zondag 13 april 2003 20:01 schreef marky het volgende:
Zalm is op dit moment de beste optie. Heeft van het zooitje ministerabele en premierabele kamerleden de meeste ervaring en is goed ingewerkt op economie en financien.
quote:G.W. Bush
Op zondag 13 april 2003 20:29 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Als ik zo door het topic blader, geloof ik niet dat er een overeenstemming kan komen. Op iedereen is wel wat aan te merken. Maar als we nou de partijpolitiek even opzij zetten en puur kijken naar de kwaliteiten van de persoon, wie zou dan een goeie premier zijn? Dus even afgezien van tot welke partij hij behoort?
quote:
Op zondag 13 april 2003 20:32 schreef Steinkogler het volgende:[..]
G.W. Bush
Cohen. Heeft de juiste kwaliteiten, de juiste uitstraling van overwicht en degelijkheid en slaat ook in het buitenland geen modderfiguur denk ik. Wat de huidige uit de kluiten gewassen Harry Potter natuurlijk absoluut wel doet (alhoewel ik onder de indruk was van zijn Duits moet ik eerlijk toegeven, toen ik dat een keer op tv zag).
quote:Inderdaad. Cohen zou een hele goede zijn. Heeft ook veel ervaring. En ook Donner zou denk ik een goede zijn. Je moet die jonge knulletjes geen premier maken. Laat ze eerst maar even aan het werk snuffelen.
Op zondag 13 april 2003 20:35 schreef Maerycke het volgende:[..]
Cohen. Heeft de juiste kwaliteiten, de juiste uitstraling van overwicht en degelijkheid en slaat ook in het buitenland geen modderfiguur denk ik. Wat de huidige uit de kluiten gewassen Harry Potter natuurlijk absoluut wel doet (alhoewel ik onder de indruk was van zijn Duits moet ik eerlijk toegeven, toen ik dat een keer op tv zag).
quote:Zat Woutertje Bos ook niet op financien. Was het niet vooral de PvdA die veel meer geld wilde en het ook gekregen heeft.
Op zondag 13 april 2003 20:20 schreef du_ke het volgende:[..]
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Hij had als minister van Financien de afgelopen jaren al meer aandacht moeten besteden aan verkleining van de staatsschuld i.p.v. lastenverlichting voor z'n rijke partijgenoten.
. Verder heeft hij zich ook vrij onmogelijk gemaakt door het hele gedonder rond het vallen van balkie 1 en de afgelopen verkiezingen.
Zalm blijft mijn kandidaat.
quote:Van Agt terugroepen?
Op zondag 13 april 2003 20:37 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Inderdaad. Cohen zou een hele goede zijn. Heeft ook veel ervaring. En ook Donner zou denk ik een goede zijn. Je moet die jonge knulletjes geen premier maken. Laat ze eerst maar even aan het werk snuffelen.
quote:Nee, Kok.
Op zondag 13 april 2003 23:09 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Van Agt terugroepen?
Of Van Kemenade. Duisenberg. Van Thijn. Peper.
quote:Mensen waren Paars toch zo zat? Als iemand een exponent van Paars is dan is het Zalm wel.
Op zondag 13 april 2003 20:01 schreef marky het volgende:
Zalm is op dit moment de beste optie. Heeft van het zooitje ministerabele en premierabele kamerleden de meeste ervaring en is goed ingewerkt op economie en financien.
quote:Hey wat leuk - je bent toch ineens fan van Paars.
Op zondag 13 april 2003 23:44 schreef KaAzKoP_ het volgende:
Zalm. Zeker weten.
quote:Nee hoor, zowel Paars I als II zijn grandioos mislukt. De VVD echter heeft hier boodschap aan gehad en heeft hun koers 180 graden gekeerd, bij de verkiezingen in 2002.
Op zondag 13 april 2003 23:47 schreef SCH het volgende:[..]
Hey wat leuk - je bent toch ineens fan van Paars.
quote:Oh ? In welk opzicht ?
Op zondag 13 april 2003 23:49 schreef KaAzKoP_ het volgende:[..]
De VVD echter heeft hier boodschap aan gehad en heeft hun koers 180 graden gekeerd, bij de verkiezingen in 2002.
quote:Hey dat is nieuw. Zalm heeft gezegd dat die twee kabinetten volledig zijn mislukt? Kan nooit waar zijn. Bron?
Op zondag 13 april 2003 23:49 schreef KaAzKoP_ het volgende:[..]
Nee hoor, zowel Paars I als II zijn grandioos mislukt. De VVD echter heeft hier boodschap aan gehad en heeft hun koers 180 graden gekeerd, bij de verkiezingen in 2002.
quote:Balkenende I is grandioos mislukt. Da's een mooie draai die de VVD heeft gemaakt.
Op zondag 13 april 2003 23:49 schreef KaAzKoP_ het volgende:
Nee hoor, zowel Paars I als II zijn grandioos mislukt. De VVD echter heeft hier boodschap aan gehad en heeft hun koers 180 graden gekeerd, bij de verkiezingen in 2002.
quote:Zowel Van Kemenade als Van Thijn geven les aan mijn opleiding, dus ik kan vast wel even in de wandelgangen vragen of ze geinteresseerd zijn. En dan zeggen dat het moet van een fokmod.
Op zondag 13 april 2003 23:10 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Nee, Kok.
Of Van Kemenade. Duisenberg. Van Thijn. Peper.
quote:En door wie? Juist, een paar leden van de LPF.
Op zondag 13 april 2003 23:53 schreef speknek het volgende:[..]
Balkenende I is grandioos mislukt. Da's een mooie draai die de VVD heeft gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |