Hele leuke film waarin erg goed word geacteerd door Tim Curry als Dr. Frank N Furter.
Een van mijn favoriete "musicals"
....maar the rocky horror picture show is de meest slechte film ooit gemaakt!!!!!!
Ik had nog geen "slechtste film" totdat ik die rhps had gezien!!!
Voor de mensen die zich WEL kunnen vinden in de film/ het fenomeen Rocky Horror Picture Show:
we gaan weer optreden!!!
Op 30 oktober aanstaande wordt in Stairway to Heaven (Utrecht) de film vertoond in de kader van Halloween, en tevens zal er met de film worden meegespeeldook door ondergetekende door de live-cast!
De theater versie is (afhankelijk van de uitvoerenden) helemaal te gek, das een wild feest, en daarbij moet JUIST het publiek meedoen.quote:Op maandag 12 juli 2004 13:24 schreef ranja het volgende:
Gave film![]()
Heb 'm een jaar ofzo geleden voor de 2e keer gezien, 1e keer is denk ik een jaar of 10 geleden en toen vond ik er weinig aan, maar nu is-ie gewoon erg ok. Geen top 100 film denk ik, maar wel erg goed.
Een theaterversie vind ik dan weer overdreven, die zou ik niet hoeven zien (zeker niet eentje waarbij het publiek zogenaamd gezellig stoer mee gaat doen).
Dat vind jij.... niet mijn soort feest (doet me denken aan van die 'geweldig leuke' Lowlands activiteiten als nederlandse meezingavond enzo).quote:Op maandag 12 juli 2004 13:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De theater versie is (afhankelijk van de uitvoerenden) helemaal te gek, das een wild feest, en daarbij moet JUIST het publiek meedoen.
Leuk dat je ervan genoten hebtquote:Op maandag 12 juli 2004 13:10 schreef -Schorpioen- het volgende:
Ik was zaterdag in Amsterdam naar die Rocky Horror show, met die hele act erbij. Ik heb helemaal in een deuk gelegen...wat een heerlijke show was dat. En die film zelf is zo slecht...dat ie bijna weer goed is
Heb ik ook gezien op Lowlands, twee jaar geleden, was echt lachen !quote:[b]
Ben vorig jaar ook naar Rocky over the rainbow geweest. Een combinatie musical van Rocky Horror en The Wizard of OZ, nog nooit zo gelachen.
wanneer?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:28 schreef marsterretje het volgende:
[..]
En we gaan verder, want naar alle waarschijnlijkheid komen we weer terug op dezelfde locatie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |