abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9735721
De werkwijze van de SP spreekt me erg aan, luisteren naar de mensen en opkomen voor hun belangen. Zonder je "belangrijk" te gaan voelen!

Hebben een kernpuntenprogramma 'eenheid door inhoud'', welke te lezen is op -edit- een site -edit-

Sinds de start paar weken geleden hebben we al tientallen leden mogen verwelkomen en dagelijks zijn er nieuwe aanmeldingen!

[Dit bericht is gewijzigd door Wile_E_Coyote op 12-04-2003 14:59]

'Eenheid door Inhoud'
  zaterdag 12 april 2003 @ 14:55:47 #2
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9735738
Ja, wij spammen weer hoog en laag, maar wel ergens anders..
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  zaterdag 12 april 2003 @ 17:16:21 #3
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9737137
Na overleg hebben we deze weer geopend. Het is echter niet de bedoeling dat hier alleen lappen tekst van de website geplaatst worden of dat er van ieder punt een topic wordt gemaakt.

Michiel Smit is welkom om de doelstellingen van zijn partij uit te leggen en de gedachte achter deze partij. Daar kan dan over gediscussieerd worden.

pi_9737480
Zo, een compliment naar de SP van Michiel Smit, dat belooft wat
pi_9737512
Hopelijk verziekt die verdomde media niet jullie plannetje
pi_9737594
He michiel

Ik vind je idee voor een rechtse partij leuk, alleen dat nationalistische mag wel wat minder van mij, (heeft eigenlijk ook weinig met rechts te maken) voorderest denk ik dat de partij niet veel kans maakt omdat rechtse partijen nou eenmaal niet zo worden geaccepteerd in nederland
misschien moet je eens wat meer focussen op punten die mensen aanspreken, milieu e.d

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  zaterdag 12 april 2003 @ 20:23:21 #7
1169 BigDick
size DOES matter
pi_9740085
Michiel
Zorg er in ieder geval voor dat de partij bestaat uit fatsoenlijke mensen. (en hou je zelf daar ook dan) Geen nationalisme, geen embleems, geen vlaggen, geen kale hoofden.
Ga graag met de mensen in de wijken praten, luister naar ze, probeer ze te begrijpen. Mensen zitten niet te wachten op rechtse praat, ze willen dat hun leventje er beter van wordt. Dat kan linksom of rechtsom, als je de boel uiteidelijk maar bij elkaar brengt.

Vraag jezelf of wat je achterliggende doel is: stemming maken en polariseren om zetels te winnen, of er voor te zorgen dat je kiezers gelukkig worden?

Probeer dan tegenstellingen te verkleinen, ga praten met de AEL nederland; help ze desnoods, daarmee heb je tenminste een aanspreekpunt binnen de doelgroep. Ja bent toch Rotterdammer?
Niet zeiken maar werken dus. Los je problemen op (of leer er mee leven)
maar doe het volwassen.

Je hebt een erg slechte start gemaakt in je politieke carriere, maar probeer het gerust nog eens. Succes.

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  zaterdag 12 april 2003 @ 21:27:46 #8
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_9741027
Kijk, dat vind ik een perfect idee.Je komt op voor het milieu, je stimuleert waterstofmotoren etc.etc standpunten van de sp/groenlinks.Daarbij perk je de immigratie in en treedt je streng op tegen criminaliteit.

Ik zou dat een perfecte partij vinden...

En ja, maar ga niet eigen volk eerst roepen en onderscheid maken tussen volkeren want dat stookt alleen onrust.We zijn allemaal mensen, en mensen die vervelend doen.Wit of bruin, moeten ongelooflijk hard worden aangepakt zodat ze het niet eens meer durfen om ooit nog iets te flikken!

We Are Borg, Resistance Is Futile!
pi_9741163
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 21:27 schreef Darkinforcer het volgende:
Kijk, dat vind ik een perfect idee.Je komt op voor het milieu, je stimuleert waterstofmotoren etc.etc standpunten van de sp/groenlinks.Daarbij perk je de immigratie in en treedt je streng op tegen criminaliteit.

Ik zou dat een perfecte partij vinden...

En ja, maar ga niet eigen volk eerst roepen en onderscheid maken tussen volkeren want dat stookt alleen onrust.We zijn allemaal mensen, en mensen die vervelend doen.Wit of bruin, moeten ongelooflijk hard worden aangepakt zodat ze het niet eens meer durfen om ooit nog iets te flikken!

Hebben de Islamieten toch nog iets goed begrepen...
  zaterdag 12 april 2003 @ 21:36:13 #10
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_9741181
klinkt als groenrechts minus nationalistische standpunten...
[b]@RemiLehmann[/b]
  zaterdag 12 april 2003 @ 22:02:28 #11
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_9741720
Zolang Michiel "Er is een ding erger dan een Neger, een blanke Neger!" Smit zijn extreemrechtse neigingen als NNP-aanhanger niet onder controle kan houden, zal het nooit wat worden en dat is maar goed ook. Helaas zullen er altijd mensen met een zwak zelfbeeld zijn die zich geroepen zullen voelen zich bij zo'n partij aan te sluiten.

Klein stukje van de Kafka site:

quote:
Op het Internet laat Smit zich van zijn nog radicalere kant zien. Smit is namelijk al geruime tijd actief op het neo-nazistische Internet-forum "Stormfront Nederland en Vlaanderen", waar rechts-extremisten van diverse pluimage elkaar treffen. Smit post daar onder het pseudoniem "wooninrotterdam". Deze activiteit is om twee redenen erg opmerkelijk. Ten eerste is er geen twijfel mogelijk over het karakter van dit forum en de gevoerde discussies. De hakenkruisen, Hitler-portretten, anti-Joodse opmerkingen en verwijzingen naar de gaskamers vliegen de bezoeker om de oren. Het feit dat Smit sinds zijn registratie in mei, dit forum blijft bezoeken en gebruikt om zijn mening te ventileren, geeft duidelijk aan dat hij zich door dergelijke radicale nazistische sentimenten niet laat afschrikken. Ten tweede is Smits aanwezigheid opmerkelijk door de inhoud van zijn postings. Natuurlijk houdt hij de andere forumleden op de hoogte van zijn eigen politieke activiteiten, maar daarnaast discussieert hij ook op niet mis te verstane manier mee.
en
quote:
Ook op een ander forum dat erg populair is bij extreem-rechtse internetters, POLINCO is Michiel Smit actief onder het pseudoniem "wooninrotterdam". Ook hier is zijn bijdrage opmerkelijk. POLINCO is duidelijk minder radicaal dan Stormfront, maar daarom niet minder omstreden. Met de regelmaat van de klok worden er zeer racistische, gewelddadige en extremistische berichten gepost. Is Smit op Stormfront nog een passieve deelnemer, bij POLINCO ziet hij voor zichzelf een actiever rol. Zo wil hij de beheerster van het forum structureel geld geven. Daarnaast biedt hij aan om een bijdrage te leveren aan het persbeleid van POLINCO: "Schrijf zelf regelmatig persberichten en wil graag meedenken en doen."
Maar behalve de organisatorische bijdrage van Smit, laat hij zich op dit forum ook inhoudelijk kennen. Wanneer een van de meest radicale nazi's bijvoorbeeld een epistel post, waarin die pleit voor een blanke Nederlandse samenleving, zegt Smit hier volledig mee in te stemmen. Volgens Smit is daarbij zelfs dwang te rechtvaardigen, wanneer praten niet helpt.
De bekende tirade tegen allochtonen dat zij "onze huizen, onze banen en onze vrouwen" inpikken, kennen we nu wel. Oplossingen voor de echte problemen worden niet aangedragen. Wel wordt er uitbundig ingespeeld op de "onderbuikgevoelens" van mensen in tijden van economische recessie.
  zaterdag 12 april 2003 @ 22:07:44 #12
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9741824
Maerycke, we hebben hier achter de schermen over gepraat. Ik heb het topic in eerste instantie dichtgegooid, maar na overleg hebben we besloten, dat het een goede discussie kan opleveren als we M. Smit hier zijn zegje laten doen. Dat zal echter gebeuren onder streng toezicht. Geen ellenlange en continue citaten van de website, en foutieve opmerkingen die van andere users niet geaccepteerd worden, zullen ook in dit geval op dezelfde manier behandeld worden.
pi_9741845
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 14:54 schreef MichielSmit het volgende:
De werkwijze van de SP spreekt me erg aan, luisteren naar de mensen en opkomen voor hun belangen. Zonder je "belangrijk" te gaan voelen!
"Bij gebrek aan eigen intelligentie lenen we de ideeen van anderen en plakken onze oude stokpaardjes er aan vast."

Briljant. Geniale strategie.

pi_9741997
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 22:08 schreef Madame het volgende:

[..]

"Bij gebrek aan eigen intelligentie lenen we de ideeen van anderen en plakken onze oude stokpaardjes er aan vast."

Briljant. Geniale strategie.

Tja het blijft triest, alle problemen in nederland afschuiven op de buitenlanders . Gelukkig hebben veel van de SP symphatisanten sociale ideologische gevoelens. Je kan ze wel na willen doen maar zonder toegewijde actievoerders kom je niet ver.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 12 april 2003 @ 22:19:09 #15
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_9742013
volgens mij had ik op dit site gelezen dat ze mensen met een kleurtje willen stimuleren om terug te keren naar het moederland.

Dat lukt je nooit zonder deportatie, maar ik weet al weer genoeg over deze partij..

voor rechts is hier plaats, niet voor extreem rechts.Extremen zijn nooit goed.

We Are Borg, Resistance Is Futile!
pi_9742993
We gaan dit topic dan maar weer vakkundig om zeep helpen.

Michiel Smit die zijn club vergelijkt met de SP Ga fietsen man, heel ver en kom nooit meer terug.

Walgelijk dat Fok hier de ruimte voor biedt.

pi_9743411
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 21:36 schreef reem het volgende:
klinkt als groenrechts minus nationalistische standpunten...
Hmmm, dat Groen-Rechts bevalt me wel, de Jodenhaat daarintegen niet...

50/50

Realist met politiek incorrecte denkbeelden...
  zaterdag 12 april 2003 @ 23:49:00 #18
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_9743458
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 23:46 schreef Darth-Vader het volgende:

[..]

Hmmm, dat Groen-Rechts bevalt me wel, de Jodenhaat daarintegen niet...

50/50

jodenhaat / allochtonenhaat.. allebei fout...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_9743506
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 23:22 schreef SCH het volgende:

Michiel Smit die zijn club vergelijkt met de SP Ga fietsen man, heel ver en kom nooit meer terug.

Ach, zeur niet. De SP is een afsplitsing van een communistische partij. Nee, das lekker...

Ondanks een aantal overeenkomsten heb ik - en blijf ik - een hekel hebben aan anti-semitisme, maar ondanks dat gun ik deze partij een toekomst, zolang het niet uit de hand loopt... Dus blijf op het rechtse - maar groene - pad, maar ga niet verder...

pi_9743536
Hoezo is Michiel Smit anti-semitisch?
pi_9743553
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 23:49 schreef reem het volgende:

[..]

jodenhaat / allochtonenhaat.. allebei fout...

Hmmm, aan Jodenhaat heb ik toch een grotere hekel. Waarom? Joden hebben relatief gezien véél meer bereikt dan de gemiddelde allochtoon, en daardoor gun ik ze ook meer... Zonder extreem te denken...
pi_9743557
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 23:51 schreef Darth-Vader het volgende:

[..]

Ach, zeur niet. De SP is een afsplitsing van een communistische partij. Nee, das lekker...

Van welke partij dan?

pi_9743598
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 23:52 schreef Kozzmic het volgende:
Hoezo is Michiel Smit anti-semitisch?
Hij demonstreerde laatst vóór de coalitie, dus je zou zeggen van niet.
Maarja, ik hoor het liever van hemzelf...
  zaterdag 12 april 2003 @ 23:57:30 #24
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_9743613
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 23:22 schreef SCH het volgende:

Onzin. Oordeel nadat je hem hebt aangehoord. Ik dacht dat we het 'negeren is het beste' tijdperk nou wel hadden gehad...
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_9743619
Damn, 't begint hier op een slowchat te lijken...
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 23:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Van welke partij dan?

Geen idee, maar ik heb dit ooit gehoord. Ben er dus niet helemaal zeker van...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')