quote:YES!!!!!!!
Beste Hans,
Ik kan je garanderen dat de bonusdisc erbij zal zitten. En je zal hem inderdaad ontvangen op de release datum.
Met vriendelijke groet,FREE RECORD SHOP
quote:*Feliciteerd*
Op vrijdag 25 april 2003 00:06 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
YES!!!!!!!
Ik heb namelijk nog steeds geen reactie...maar ja......ik heb m ook erg snel besteld en gelijk betaald destijds dus het zal wel goed zitten
quote:Als je nou eens even leest....
Op vrijdag 25 april 2003 17:22 schreef Visie het volgende:
Is zelda dus al verkrijgbaar... zo ja waar??
quote:Sorry ik zie het al 2 mei!!!! YES meteen haluh!!
Op vrijdag 25 april 2003 17:23 schreef Lexie het volgende:[..]
Als je nou eens even leest....
quote:Ja dat vroeg ik me nou af... wat staat er allemaal op die bonus disc?
Op vrijdag 25 april 2003 17:47 schreef Scapa het volgende:
Had hem eerst bij Amazon in bestelling staan, maar daar is ie nog niet de deur uit en ik moet hem echt zaterdag hebben. Ben net ff bij de free langs geweest en die leggen hem apart voor me als ie binnenkomt inclusief bonusdisc.
quote:Ocarina of time en MasterQuest.
Op vrijdag 25 april 2003 18:58 schreef Visie het volgende:[..]
Ja dat vroeg ik me nou af... wat staat er allemaal op die bonus disc?
quote:Ocarina of time = van de N64!
Op vrijdag 25 april 2003 19:11 schreef Scapa het volgende:[..]
Ocarina of time en MasterQuest.
quote:MasterQuest is een aanvulling voor Ocarina die in Japan op de 64DD uitgekomen is en hier dus nooit. Het voegt extra figuren, andere textures en nieuwe dungeons toe aan het spel.
Op vrijdag 25 april 2003 19:14 schreef Visie het volgende:[..]
Ocarina of time = van de N64!
maar wat is MasterQuest?
quote:Er zijn geen nieuwe dungeons toegevoegd, en zeer waarschijnlijk ook geen extra figuren. Het enige wat er qua gameplay is veranderd is dat de layout van de dungeons veranderd is, zodat ze een stuk moeilijker zijn geworden.
Op vrijdag 25 april 2003 19:40 schreef Scapa het volgende:[..]
MasterQuest is een aanvulling voor Ocarina die in Japan op de 64DD uitgekomen is en hier dus nooit. Het voegt extra figuren, andere textures en nieuwe dungeons toe aan het spel.
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 21:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Visie...Serieus... Heb je het afgelopen hafl jaar op de Zuidpool gewoond?
quote:*pets* ,.. tis Windwaker cunt
Op vrijdag 25 april 2003 19:03 schreef ArK het volgende:
Heey luitjes...
Weet iemand een goede gameshop in Leiden of Oegstgeest te zitten? Ik wil graag Zelda The Wind Maker op de 1e dag kopen, maar dixons heeft hem dan nog niet... (prutsers)
Alvast bedankt hè!
quote:Hehehe nee
Op vrijdag 25 april 2003 21:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Visie...Serieus... Heb je het afgelopen hafl jaar op de Zuidpool gewoond?
The time has come....
quote:Ja,........ zaterdag of hopelijk vrijdag is het al zover. Misschien brengen ze de game wel eerder uit net als met Prime. Iig wordt het een TOP weekend volgend weekend. Mij zie je niet meer
Op zaterdag 26 april 2003 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
Nog een week!
quote:Heersend spel
Op vrijdag 25 april 2003 21:51 schreef Khadgar het volgende:
Kheb de andere Oracle (Seasons) nou ook.
Kmoet Oracle of Ages nog, khoop maar dat ie weer leverbaar wordt bij de FRS, want daar kost ie nog maar 6,99
* Wunk heeft nog genoeg zelda tot het eind van het jaar
Eens kijken.., 'k schiet al aardig op met Wind Waker (begonnen aan m'n 2e rij hartjes ook)
Link to the past op m'n GBA heb ik gisteravond nog ff het 2e crystal gehaald
Dan moet ik Ocraina of time nog gaan spelen
ff oracle of ages en oracle of seasons kopen
En zodra ik m'n flashcard binnen heb kan ik ook de NES versies op m'n GBA SP spelen dmv. een Emulator (de algehele reden dat ik die flashcard neem )
En misschien m'n broertje nog ff zo gek krijgen dattie ook een GBA SP koopt.. (ik heb het voor mekaar met de GC, daar gaat 'ie het zelda pack van kopen), kan ik Four swords ook spelen
quote:EN een bende (stuk of 10 geloof ik) geile filmpjes van upcoming games op de GC en GBA
Ja dat vroeg ik me nou af... wat staat er allemaal op die bonus disc?
quote:Ik heb die van Metroid Prime met wasbenzine er netjes afgekregen (wel even het papieren ding en de cd uit het hoesje halen natuurlijk
Op woensdag 23 april 2003 11:43 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Mijn huisbaas kwam laatst aan met een flesje stickerremover. Ik weet niet waar hij vandaan had maar het is dus ergens te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |