abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 april 2003 @ 01:50:20 #26
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_9785061
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 00:34 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

De manier waarop Verhagen vandaag bij de fractievergadering zat sprak boekdelen. Breed lachend, Balkenende op zijn schouder kloppend, duimpje omhoog. Met een beetje geluk (voor hem) heeft hij met deze actie ook meteen het doodvonnis over Balkenende getekend, en mag hij over een kleine 2 maanden het kabinet Verhagen I presenteren. Hoewel ik me afvraag of dat echt zijn streven zal zijn. De machtige man op de achtergrond is vermoedelijk een plek waarop hij zich meer thuisvoelt, en die rol heeft hij nu toch wel van Donner overgenomen.

Lekker chillen...

Zoals Zalm al tegen Bos zei tijdens het debat: "Jou valt zeker niks te verwijten, jij bent perfect". Ik snap best dat je nogal PvdA minded bent maar probeer de hand ook eens in eigen boezem te steken. Bos is niet echt het engeltje die je denkt dat ie is.
Say your prayers
  dinsdag 15 april 2003 @ 08:03:13 #27
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9785808
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 01:50 schreef Sickie het volgende:

[..]

Zoals Zalm al tegen Bos zei tijdens het debat: "Jou valt zeker niks te verwijten, jij bent perfect". Ik snap best dat je nogal PvdA minded bent maar probeer de hand ook eens in eigen boezem te steken. Bos is niet echt het engeltje die je denkt dat ie is.

Dat beweert niemand. Maar het valt me wel op, dat mensen, die om het hardst gillen, dat Fortuyn tot vorig jaar door links 'gedemoniseerd' werd, dezelfde mensen zijn, die iedere gelegenheid aangrijpen om hetzelfde soort schoppen uit te delen richting Bos, Marijnissen e.a. Ik heb daar in een eerder topic, lang geleden , ook al eens wat van gezegd en het blijft me verbazen. Maar ja, het spreekwoord zegt al 'Men ziet wel de splinter in andermans oog, doch niet de balk in het eigen'...
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  dinsdag 15 april 2003 @ 09:35:17 #28
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_9786777
Bij de vorming van CDA en PvdA werd er veel gesproken over het feit dat een (groot) gedeelte van de CDA-stemmers niet voor de PvdA heeft gekozen, maar voor de VVD.

Ik denk dat een nog veel groter deel van de CDA-stemmers niet voor de LPF heeft gestemd, zich gerustgesteld voelde dat de LPF ongeloofwaardig is.

Ik vind het vreemd dat er een nieuwe situatie is onstaan vanwege een 'moeilijke' uitslag.

Zodra er problemen onstaan met de LPF is dat het doodvonnis voor Balkenende, dan is het echt de spreekwoordelijke druppel.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 15 april 2003 @ 09:36:52 #29
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9786805
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 09:35 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind het vreemd dat er een nieuwe situatie is onstaan vanwege een 'moeilijke' uitslag.

Zodra er problemen onstaan met de LPF is dat het doodvonnis voor Balkenende, dan is het echt de spreekwoordelijke druppel.

Maar lost dat wat op? Balkenende weg, krijgen we Verhagen als premier. Zijn we daar blij mee?
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  dinsdag 15 april 2003 @ 09:42:30 #30
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_9786896
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 09:36 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Maar lost dat wat op?

Nee, maar omdat Balkenende zo'n wijsneus is die niet van opgeven weet, hebben we deze situatie waar ik verder ook niets aan kan doen.
quote:
Balkenende weg, krijgen we Verhagen als premier. Zijn we daar blij mee?

Ik denk eerder dat Donner dan naar voren wordt geschoven. Maar iig voor de volgende verkiezingen zijn we dan van het CDA af (voor 8 jaar?). Natuurlijk zie ik liever wat meer stabiliteit en betere standpunten, maar ja, ik kan daar verder niets aan doen, en dit is dan mijn voorspelling.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_9793355
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 00:02 schreef QyRoZ het volgende:
Liever de LPF dan het PVDA
pi_9793424
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 08:03 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Dat beweert niemand. Maar het valt me wel op, dat mensen, die om het hardst gillen, dat Fortuyn tot vorig jaar door links 'gedemoniseerd' werd, dezelfde mensen zijn, die iedere gelegenheid aangrijpen om hetzelfde soort schoppen uit te delen richting Bos, Marijnissen e.a. Ik heb daar in een eerder topic, lang geleden , ook al eens wat van gezegd en het blijft me verbazen. Maar ja, het spreekwoord zegt al 'Men ziet wel de splinter in andermans oog, doch niet de balk in het eigen'...

eens. Maar het wekrt wel 2 kanten op. Vereningd links jankt net zo hard over rechts

ach ja polarisatie he

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')