abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 april 2003 @ 17:28:15 #1
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_9722620
Dan is het nog steeds feest hoor
because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
  vrijdag 11 april 2003 @ 17:29:12 #2
23058 Muurbloempje
pi_9722645
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op vrijdag 11 april 2003 16:21 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]

Hmzzz, nee ik ambieer geen enkele vorm van huisje boompje beestje, en in de letterlijke vorm heb dat al. ik denk wel dat je inderdaad als man (ventje) minder beperkt bent. Een scharrel van 21 is voor mij geen bezwaar, dat betekend dat ik nog wel even "mee" ga . Wat ik bedoel is dat het gevoel wat je hebt als je een realtie begint wel iets is waar ik zin in zou hebben, ik noem: Het hand in hand over straat lopen, de hele avond op de bank hangend film kijken en aan elkaar vriemelen, strandwandelingen op zondag ochtend. (gewoon de clichés die gewoon bij een relatie horen) Maar dat gaat pas als je verliefd bent, dan is dat een logisch gevolg en hoort het erbij. Nu ik dat dus niet ben mis ik het ook niet.... Ik zoek/wil dus geen relatie om de relatie, pas als ik voor gaas ga heb ik zin in die dingen...... Am i still making sence???

--------------------------------------------------------------------------------

Zo'n soort relatie heb ik nu met mijn vriend, al twee jaar. We zien elkaar om het weekend en soms komt ie nog doordeweeks een keer langs...we doen gezellige dingen met elkaar, zitten lekker op de bank, knuffelen met wijntje erbij etc...filmpje kijken of lekker naar de film of weekendjes weg of vakantie met elkaar... Maar we laten elkaar ook erg vrij en dat betekent dat hij ook gezellige dingen opzoekt met zijn vrienden en ik doe dat met mijn vriendinnen. En op zich bevalt het me wel hoor, er zijn wel wat dingetjes maar dat heeft nu niks te maken met wat ik hier duidelijk wil maken

Lekker doen wat je wilt en toch de warmte opzoeken bij je vriend als je daar behoefte aan hebt.... en ik moet zeggen dat het wel nog steeds spannend/leuk is als je elkaar weer ziet na elkaar een tijdje niet gezien te hebben

because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
pi_9722653
Er zijn wel leuke series met single dertigers en films
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_9722677
net de 30 voorbij en nu al zeiken

boring boring very boring

Ow wacht ff, het verkeerde topic

[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 11-04-2003 17:34]

Jusqu'ici tout va bien...
  vrijdag 11 april 2003 @ 17:31:53 #5
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_9722687
Hoop singles 30+
het leven is mooier dan je denkt, dus sta er bij stil en geniet
  vrijdag 11 april 2003 @ 17:32:25 #6
23058 Muurbloempje
pi_9722695
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 17:29 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Er zijn wel leuke series met single dertigers en films
Friends
Coupling
Sex and the city
Ally McBeal
Charmed

Veel series zijn met mensen die rond de 30 en ouder zijn... Tenzij het van die tienerseries zijn...

vrijdag 11 april 2003 @ 17:33:23 #7
23058 Muurbloempje
pi_9722721
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 17:31 schreef Manono het volgende:
net de 30 voorbij en nu al zeiken

boring boring very boring

Zeiken wij? Ik geniet van het leven, meer dan toen ik twintiger was dus ik zie niet tegen het ouder worden op hoor...
  vrijdag 11 april 2003 @ 17:37:48 #8
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_9722801
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 17:32 schreef Muurbloempje het volgende:

[..]

Friends
Coupling
Sex and the city
Ally McBeal
Charmed

Veel series zijn met mensen die rond de 30 en ouder zijn... Tenzij het van die tienerseries zijn...

Cold Feet !
Net een graadje cynischer en scherper. My favourite
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_9722829
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 17:37 schreef zwijntje het volgende:

[..]

Cold Feet !
Net een graadje cynischer en scherper. My favourite

Wodka en lime (precieze titel weet ik niet met Isa Hoes)
pi_9722978
* Faithy gaat proberen eerst eens 20 te worden
Doei.
  vrijdag 11 april 2003 @ 18:11:20 #11
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9723357
Ah, een Deel 2! *stiekem beetje trots*
Dankje, Muurbloempje

Maar kan er misschien een linkje in naar Deel 1, in de startpost van Deel 2? Of weet je niet hoe dat moet

People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_9723472
Ik ga mezelf vanavond verwennen met kijken naar Bridget Jones Diary
  vrijdag 11 april 2003 @ 18:23:36 #13
12750 Hrun
Special Obedience
pi_9723552
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 18:19 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik ga mezelf vanavond verwennen met kijken naar Bridget Jones Diary
Dan is The Big Lebowski een betere keus. maar da's misschien meer een single mannen boven de 30 film.
Anything that contributes to depopulating earth, is good.
pi_9723615
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 18:23 schreef Hrun het volgende:

[..]

Dan is The Big Lebowski een betere keus. maar da's misschien meer een single mannen boven de 30 film.

Lol , nee Bridget Jones is meer herkenbaarvoor mij alhoewel ik wel jongensachtige trekjes heb maar zo erg is het ook weer niet met mij dat ik me mezelf ga vergelijken met 30-jarige mannen
  vrijdag 11 april 2003 @ 18:37:52 #15
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_9723813
Tja, je wordt wel in een keer als 'oud' bestempeld als je dertig bent hoor, dat vond ik minder koel.

Werd op m'n dertigste voor het eerst op straat voor opa en ouwe uitgemaakt door een aantal kids

En voor de rest hoor je vaak 'jongeren tot dertig jaar', ook zoiets.

Ik had op m'n dertigste wel opeens zo'n besef van, shit, m'n jeugd is voorbij. Hoewel er natuurlijk eigenlijk niks veranderd en mannen blijven natuurlijk altijd kinderen, dus dat is weer een groot voordeel

De tijd lijkt ook steeds sneller te gaan naarmate je ouder wordt, ook zoiets vreemds.

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  vrijdag 11 april 2003 @ 18:41:38 #16
12750 Hrun
Special Obedience
pi_9723871
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 18:26 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:

[..]

Lol , nee Bridget Jones is meer herkenbaarvoor mij alhoewel ik wel jongensachtige trekjes heb maar zo erg is het ook weer niet met mij dat ik me mezelf ga vergelijken met 30-jarige mannen

anders maken we een deal, kijk ik een keer met jou bridget jones, kom jij een keer the big lebowski kijken.
  vrijdag 11 april 2003 @ 19:27:02 #17
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_9724579
Als je de 30 gepasseerd bent, krijg je het idee dat je jezelf moet gaan haasten, omdat je nog allerlei zaken wilt die niet meer kunnen als er vrouwen en kinderen zijn. De tijd verstrijkt veel te snel en je ziet dat het leven eindig is, dat ook.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_9725242
Poe, ik vond het vreselijk, 30 worden. Heb die nacht in mijn eentje een fles champagne leeg gedronken, mezelf heel zielig gevonden en me voorgenomen om nooit meer mijn verjaardag te vieren (ben 33 inmiddels).

Weet ook nog precies waarom, ik had altijd het idee dat als ik de magische 30 bereikt had ik dan alles voor elkaar zou hebben.. Leuk huisje, goeie baan bla bla noem al je 'jeugdidealen' maar op. En toen het zover was realiseerde ik me dat ik eigenlijk geen ene moer had 'waargemaakt' van wat ik altijd had gedacht.

Nu nog steeds niet trouwens, maar ik heb me er wel bij neer gelegt. Ik ben 33, maar ik voel me niet 'zo', gedraag me niet 'zo' en wil het ook helemaal niet. Hoewel ik soms nog wel twijfels kan hebben, dan bekruipt me het gevoel van 'als ik ooit nog kinderen wil'... etc.. Wel herkenbaar voor de 30+ vrouwen denk ik.

Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2003 @ 22:53:09 #19
47213 ArmaniMania
pi_9728309
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 17:32 schreef Muurbloempje het volgende:

[..]

Friends
Coupling
Sex and the city
Ally McBeal
Charmed

Hmm ik ben ook bijna 30, maar ik ga gerust nog naar de bioscoop en pak me een Disney-tekenfilmpje. En speel nog graag computer-spelletjes, ik kijk graag formule1. Ik denk dat ik nooit echt volwassen wordt...
  vrijdag 11 april 2003 @ 23:14:26 #20
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9728654
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 22:53 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik denk dat ik nooit echt volwassen wordt...
Ik zou daar toch geen smiley achter zetten...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 11 april 2003 @ 23:23:46 #21
12750 Hrun
Special Obedience
pi_9728817
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 23:14 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik zou daar toch geen smiley achter zetten...

ik zou op die post niet zulk commentaar gegeven hebben.
  vrijdag 11 april 2003 @ 23:28:10 #22
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9728901
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 23:23 schreef Hrun het volgende:

[..]

ik zou op die post niet zulk commentaar gegeven hebben.

Nou, en ik dus wel .

Sommige mensen doen alsof het je-van-het is om zgn altijd kind te blijven. Om noooooit volwassen te worden.
Ik weet niet hoor, maar volgens mij is het een heel natuurlijk proces om volwassen te worden

† In Memoriam † vrijdag 11 april 2003 @ 23:31:43 #23
47213 ArmaniMania
pi_9728948
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 23:28 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nou, en ik dus wel .

Sommige mensen doen alsof het je-van-het is om zgn altijd kind te blijven. Om noooooit volwassen te worden.
Ik weet niet hoor, maar volgens mij is het een heel natuurlijk proces om volwassen te worden

Ja klopt, maar het volwassen zijn kun je een beetje combineren met het kind in je. Uiteindelijk heeft iedereen dat en dat blijft in je, zo bedoel ik dat ook.
  vrijdag 11 april 2003 @ 23:32:50 #24
51517 NuX_NuFF
Silent but Violent
pi_9728969
Voel me nog steeds 20 anders!
Als ik je heb........Eet ik je op!
  vrijdag 11 april 2003 @ 23:38:38 #25
22259 Fogerty
slapende account
pi_9729070
Volgens mij maakt het wel uit in wat voor vriendengroepen je je beweegt. Ik ken een boel mensen die dit jaar dertig gaan worden en nog net zo aan het rommelen zijn met banen, relaties e.d. als ik. En dus heb ik er (nog) geen problemen mee, dat zou misschien anders zijn als ze echt allemaal gesettled waren en bezig met hypotheken, kinderen e.d.

Overigens heb ik in het verleden ook nogal wat gevallen gezien van gesettlede figuren, bezig met hypotheken en gelukkig nog geen kinderen, die na het stuklopen van hun relatie en/of het ontdekken dat die vaste baan het toch niet helemaal was weer gewoon het losse bestaan gingen leiden van daarvoor. Da's nog een reden waarom ik nog niet zo met mijn losse bestaan zit: de wetenschap dat 'dat andere leven' ook niet Het Eeuwige Paradijs is. Althans niet in mijn vriendenkring, zo te zien en ik vind het wel fijn om onder 'gelijkgestemden' te zijn. Misschien zijn we over vijf jaar ineens allemaal compleet omgeslagen, maar dat zien we dan wel weer

Hieperdepiep hoera!
  vrijdag 11 april 2003 @ 23:41:47 #26
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9729125
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 23:31 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Ja klopt, maar het volwassen zijn kun je een beetje combineren met het kind in je. Uiteindelijk heeft iedereen dat en dat blijft in je, zo bedoel ik dat ook.

Oke, dan ben ik het met je eens .
  zaterdag 12 april 2003 @ 01:24:40 #27
38338 Bogusje
Het binnestebuitenbeentje
pi_9730813
moi word over een paar maandjes 32, en ik voldoe volgens mij van geen meter aan het ideaal beeld wat mijn ouders zich daar bij hadden voorgesteld.

Ik heb geen vriendin, ben ook niet desperaat zoekende, doe eigenlijk alleen maar dingen waar ik zin in heb (okay, dat klikt overdreveren dan het is, maar ik probeer in mijn vrije tijd dingen te doen die ik leuk vind)

Helaas is dit voor mijn ouders soms een beetje moeilijk te bevatten, die hadden liever gezien dat ik nu al wat meer gesetled was, het standaard huisje,boompje,beestje gedoe zeg maar. Alleen ik zelf zie dat niet echt zitten, ik heb gewoon niet genoegt rust in me.

Ik snap hun probleem wel, ik ben enigskind en heb voor de rest ook niet bijster veel contact met mijn familie. Ze zijn gewoon erg bang dat ik straks alleen achter blijf, en die angst kan ik best begrijpen. Alleen wat het lastig maakt is dat ik niet echt uitgelegt krijgt waarom ik momenteel liever alleen blijf. De meeste relaties tot nu toe waren van een dermate slechte kwaliteit dat ik mezelf soms afvraag wat de waarde er van is. Okay mischien ben ik nog niet de juiste tegen gekomen. Het is niet dat ik er totaal geen energie in wil steken, dat ook weer niet.

Ach ik ben altijd al net iets anders geweest als de kudde..

Maar om een lang verhaal langer te maken, met buien bevalt me dat 30+ zijn best wel, en met buien is het 30+ vrijgezel zijn ook niet alles

zaterdag 12 april 2003 @ 10:40:59 #28
23058 Muurbloempje
pi_9732910
Nou deze 30er voelt zich nu brak.... bleh! Gisteravond lekker uit geweest met 13 andere meiden waaronder Loesje29 ( naar Loesje29 ) en het was gezellie. Ik had griep maar toen ik met de meiden op stap was leek het wel of het even verdwenen was. Heel vreemd

Maar oke slechte nacht gehad en veel gehoest en ik ben kapot nu... bah Voel me nu lichamelijk zelfs ouder dan 75

Enne Loesje29, jou spreek ik nog wel!

zaterdag 12 april 2003 @ 10:52:03 #29
19105 Noayla_
Love me tender
pi_9733015
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 01:24 schreef Bogusje het volgende:
Maar om een lang verhaal langer te maken, met buien bevalt me dat 30+ zijn best wel, en met buien is het 30+ vrijgezel zijn ook niet alles
* agrees
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 10:40 schreef Muurbloempje het volgende:
Nou deze 30er voelt zich nu brak.... bleh! Gisteravond lekker uit geweest met 13 andere meiden waaronder Loesje29 ( naar Loesje29 ) en het was gezellie. Ik had griep maar toen ik met de meiden op stap was leek het wel of het even verdwenen was. Heel vreemd

Maar oke slechte nacht gehad en veel gehoest en ik ben kapot nu... bah Voel me nu lichamelijk zelfs ouder dan 75

Enne Loesje29, jou spreek ik nog wel!

Maar je bent er voor een oudje ( ) wel weer vroeg uit!
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
  zaterdag 12 april 2003 @ 11:10:01 #30
23058 Muurbloempje
pi_9733215
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 10:52 schreef Noayla_ het volgende:

[..]

* agrees
[..]

Maar je bent er voor een oudje ( ) wel weer vroeg uit!

Ja nu je het zegt.. komt natuurlijk ook wel omdat ik ziekjes ben en niet meer kan slapen
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 april 2003 @ 11:20:32 #31
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_9733348
Het enige nadeel wat ik aan mijn boven de 30 zijn kan ontdekken is dat ik een wat langere herstelperiode nodig heb na een nacht stevig doorhalen.

Nu kan dat er natuurlijk ook aanliggen dat ik het doordeweek een aardig stukje drukker heb dan 10 jaar geleden, en je dus al moe aan het weekend begint.

pi_9733844
Had mij dit topic een jaar geleden laten lezen en ik had gezegd, zeur niet en stel je niet aan

Ik ben dan ook nog lang geen 30, dat duurt nog 2,5 jaar maar toch zie ik best wel wat herkenbare dingen voorbij komen.

Is dat niet gewoon echt volwassen worden en inzien dat de keuzes die je maakt "echt" gevolgen hebben voor de rest van je leven en dat je niet net als toen je klein was maar wat aan kon kloten zonder dat het echt iets voor de toekomst betekende ??

Als ik een paar jaar geleden een relatie had zat ik echt niet aan samenwonen te denken, of hoe het er over 5 jaar uit zou zien, dat zag ik allemaal wel en nu denk ik daar toch over na.

Kut als ik dit zo lees, waar moet dat heen als ik 30 ben, wordt het nog erger Nou ja we zien het allemaal wel tegen de tijd dat ik Vingerhaken als hobby heb laat ik het wel weten

zaterdag 12 april 2003 @ 13:17:20 #33
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9734604
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 12:03 schreef Harrie het volgende:
......
Kut als ik dit zo lees, waar moet dat heen als ik 30 ben, wordt het nog erger Nou ja we zien het allemaal wel tegen de tijd dat ik Vingerhaken als hobby heb laat ik het wel weten
Whaha, open een Dertigers topic en ´hobbies´ als punniken en vingerhaken vliegen om je oren

Toch is het goed om te lezen dat ik niet de enige ben die met dingen worstelt zoals in starttopic van Deel 1 te lezen waren. Was er echt heel ´zwaar´ mee bezig en de reacties hebben me al aardig doen inzien dat het een kwestie is van ´zien wat er op je pad komt´ en verder zo goed mogelijk een draai aan je eigen leven geven.

Gisteravond was daar een heel geslaagd voorbeeld van!
en naar Muurbloempje.

En ZEKER dat wij elkaar nog wel spreken

Wat er hier door velen wordt gezegd, dat over ´met vlagen bevalt het 30-er en/of single zijn´ is inderdaad heel herkenbaar. Het is bij mij zelfs afhankelijk van waar ik op tv naar kijk bv. Doe mij een romantische film en ik denk ´whèèèèè waarom heb ik dat niet??´. Doe mij een aflevering van Sex & The City en ik denk ´woeiiii, single girls rule the world´.

People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_9737012
Als ik geen relatie heb dan kan ik geen minuut thuis zitten in het weekend en moet het maar feesten en zuipen zijn.

Heb ik dat wel dan kan ik het zeer zeker waarderen om wat meer rust te hebben met iemand waar ik van houd. Dat was eerst echt wel anders, toen moest ik nog steeds weg, het is weekend, je bent jong en je wil gaan stappen

Oke ik ben nog een jonge god hier tussen die 30+ ouwe ballen maar ik merk wel dat het langzaam toch steeds anders en serieuzer wordt omdat je daar zelf ingroeit.

pi_9737044
Nou het zit zo..

Oh kut ik ben een veertiger

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_9737193
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 17:09 schreef milagro het volgende:
Nou het zit zo..

Dan zou jij nu toch goed kunnen vertellen hoe je het moet aanpakken
pi_9737234
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 17:19 schreef Brad het volgende:

[..]

Dan zou jij nu toch goed kunnen vertellen hoe je het moet aanpakken

met beide handen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_9737241
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 17:09 schreef milagro het volgende:
Nou het zit zo..

Begin ik weer aan dat oude fiets enzo verhaal te denken. Gelukkig ben ik een jonge god dus wie maakt me wat
pi_9737282
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 17:22 schreef milagro het volgende:

[..]

met beide handen

I'll keep that in mind when I cross that border
pi_9737287
quote:
30er worden, en dan?
Dan komt het einde steeds dichterbij. .
  zondag 13 april 2003 @ 02:32:49 #41
15179 Toebroodjie
How`s it hanging?
pi_9745739
Was ik maar weer 20
FourX Bitter
pi_9747416
Ik ben al 26, bijna afgestudeerd. Bijna 30 dus... Ik zit erg veel over de toekomst na te denken. Vreemd genoeg zie ik het pessimistisch in.
The catch is better than the chase
pi_9751558
Gisteren eindelijk weer wezen stappen en oude bekenden gezien en rara waar wij het over hadden, precies rond deze leeftijd single zijn. Ik ging daarvoor een paar kroegen in en daar waren echt allemaal van die breezah meisjes en jongens en toen dacht ok hier moet ik niet wezen .
Dat cafe waar ik terecht kwam is ook een beetje dertiger publiek en zulke gesprekken doen het ook prima tijdens het uitgaan .
  zondag 13 april 2003 @ 23:01:36 #44
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9759612
quote:
Op zondag 13 april 2003 16:13 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Gisteren eindelijk weer wezen stappen en oude bekenden gezien en rara waar wij het over hadden, precies rond deze leeftijd single zijn. Ik ging daarvoor een paar kroegen in en daar waren echt allemaal van die breezah meisjes en jongens en toen dacht ok hier moet ik niet wezen .
Dat cafe waar ik terecht kwam is ook een beetje dertiger publiek en zulke gesprekken doen het ook prima tijdens het uitgaan .
Wat voel je je dan niet op je plaats he, tussen die breezah meisjes en jongens. Dan voel je je ineens echt zo´n oude ´muts´. Terwijl dat helemaal wegvalt als je in gezelschap bent van leeftijdsgenoten.

Het ERGSTE aan op deze leeftijd single zijn vind ik de opmerkingen die bijvoorbeeld mijn (allerliefste) moeder maakt... helemaal niet expres ofzo denk ik. Maar dingen als ´die en die heeft net een kindje´ en ´die is net getrouwd´. Ik weet bijvoorbeeld dat mijn iets jongere zus geen kinderen wil. Dus alle ´hoop´ om ooit opa en oma te worden is op mij gevestigd
En dat geeft wel eens een tikkeltje irritatie dan, dat soort opmerkingen.

zondag 13 april 2003 @ 23:12:01 #45
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_9759842
Hoi mutsen!!

Net thuis van een weekend mountainbiken in de bergen.
Fiets naar de klote, moi idem maar het was weer lekker!

Hou dit topicje maar weer aan de praat....best leuk zo

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  zondag 13 april 2003 @ 23:54:35 #46
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_9760799
quote:
Op zondag 13 april 2003 23:01 schreef Loesje29 het volgende:

Het ERGSTE aan op deze leeftijd single zijn vind ik de opmerkingen die bijvoorbeeld mijn (allerliefste) moeder maakt... helemaal niet expres ofzo denk ik. Maar dingen als ´die en die heeft net een kindje´ en ´die is net getrouwd´. Ik weet bijvoorbeeld dat mijn iets jongere zus geen kinderen wil. Dus alle ´hoop´ om ooit opa en oma te worden is op mij gevestigd

Pfff, dat lijkt me idd erg, ik ben blij dat mijn ouders dat niet doen/nooit gedaan hebben.
Ik ben dan nu wel geen single meer, maar op zich maakt het niet zoveel verschil. Ik ken genoeg vriendinnen van mij (niet single) waarvan hun ouders hun ook 'pushen' om kinderen te krijgen. Waarom doen ouders dit?

Misschien heeft er iets mee te maken dat onze ouders op onze leeftijd allemaal al jaren gesettled waren... I dunno...

While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  maandag 14 april 2003 @ 10:35:06 #47
38338 Bogusje
pi_9764590
quote:
[b]Op zondag 13 april 2003 23:01 schreef Loesje29 het volgende:Het ERGSTE aan op deze leeftijd single zijn vind ik de opmerkingen die bijvoorbeeld mijn (allerliefste) moeder maakt... helemaal niet expres ofzo denk ik. Maar dingen als ´die en die heeft net een kindje en die is net getrouwd. Ik weet bijvoorbeeld dat mijn iets jongere zus geen kinderen wil. Dus alle hoop om ooit opa en oma te worden is op mij gevestigd
Ik ben dan wel mannelijk maar dat gevoel ken ik wel ja, ik ben zoals boven ook al gemeld enigstkind. En mijn ouders zijn erg goed in het vertellen dat die zwanger is, en die gaat trouwen enzo.
En dat kan soms behoorlijk drammerig overkomen, meer in de trend van " ennne hoe zit dat met jouw, gaat het ooit goedkomen?? "
Ik heb al een paar keer duidelijk gemaakt dat ik daar niet zo van gecharmeerd ben, maar dat helpt blijkbaar niet echt.

Moedeloos word je er soms van..

In zekere zin heb ik er voor gekozen om al weer een aardig lang poosje single te zijn, hoe vreemd dat ook klinkt.
Ik kwam er achter dat ik gewoon weinig binding had met de meeste vrouwen in mijn omgeving. Ik wijk blijkbaar wat af van de gemiddelde 30'er. Ik vind de meeste die ik hier ken allemaal zo vreselijk serieus met alles bezig zijn, en dat is iets wat mij erg benauwd.

En aangezien ik ook niet iemand ben die zomaar blind op iemand afstapt, en al zeker niet het desperatie vlaggetje heeft aanstaan is het best lastig om wat aansluiting te vinden.

Maar het ontmoeten van nieuwe mensen is iets wat ik eigenlijk nooit echt geleerd heb. En NEEE dit is niet zielig bedoelt ofzo, zijn gewoon wat "erfenissen" uit het verleden zeg maar. Het verandert gelukkig langzaam, maar soms kom ik mezelf tegen dat ik dingen te snel wil veranderen. Ze maar forceren, dat is niet goed.

Zo weer genoegt geleuter voor een maandag ochtend, terug naar bed..
(ikke ziekjes HATSJOEEE...)

maandag 14 april 2003 @ 11:42:12 #48
23058 Muurbloempje
pi_9765801
Denk dat het deels toch aan de generatie ligt. Die zien hun ene kind die geen kinderen wilt/kan krijgen etc.... en dan ligt er meer druk op het andere kind. Heb weleens verhalen gehoord dat die moeders dan zeggen: Straks blijf je over en word ik geen grootmoeder meer....of : Willen jullie nog niet beginnen aan kinderen? Straks kan het niet meer...

Lijkt me niet zo leuk die druk ook al zullen ze er niet echt bewust van zijn dat dat helemaal niet zo fijn is om te horen...

pi_9767786
begint hier een vrouwen-topic te worden geloof ik
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  maandag 14 april 2003 @ 14:05:11 #50
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9768870
quote:
Op maandag 14 april 2003 13:18 schreef zwaaibaai het volgende:
Nee, kom, gooi je mannelijke problemen met betrekking tot je leeftijd in de groep!!!!
  maandag 14 april 2003 @ 14:24:55 #51
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9769279
quote:
Op maandag 14 april 2003 13:18 schreef zwaaibaai het volgende:
Tis dan ook zo dat bij vrouwen naar mate ze ouder worden het alleen maar minder wordt. Bij ons mannen schijnt dat anders te zijn
  maandag 14 april 2003 @ 14:27:12 #52
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_9769344
quote:
Op maandag 14 april 2003 14:05 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

Nee, kom, gooi je mannelijke problemen met betrekking tot je leeftijd in de groep!!!!

Ik begin een klein beetje kaal te worden...
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  maandag 14 april 2003 @ 15:31:40 #53
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9771034
quote:
Op maandag 14 april 2003 14:27 schreef breaky het volgende:

[..]

Ik begin een klein beetje kaal te worden...

En zeg nou eens eerlijk... zit je daar mee? Hoe vaak denk je daar nou aan per ehhh... dag.... week... maand?

Wat misschien wel scheelt is dat je niet single bent. Als dat wel zo was geweest, had het je misschien meer gestoord dan nu? Of praat ik nu onzin

maandag 14 april 2003 @ 15:44:15 #54
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_9771315
quote:
Op maandag 14 april 2003 15:31 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

En zeg nou eens eerlijk... zit je daar mee? Hoe vaak denk je daar nou aan per ehhh... dag.... week... maand?

Wat misschien wel scheelt is dat je niet single bent. Als dat wel zo was geweest, had het je misschien meer gestoord dan nu? Of praat ik nu onzin

Eigenlijk elke keer als ik in de spiegel kijk. Rimpeltjes enzo vind ik niet zo erg, maar kaal worden is echt wel minder. Ik ben al niet zo groot...kan iedereen zo op mijn kalende kop kijken.
Mischien stoor ik me er inderdaad nu minder aan, maar weet ik weet wel dat mijn huidige vriendin wat langer haar leukt vindt...

Eigenlijk is dat op het moment ook het enigste wat me stoort aan dat ik al bijna 30 ben...ik voel me lichamelijk minder fit dan 10 jaar geleden.

Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  maandag 14 april 2003 @ 16:44:47 #55
23058 Muurbloempje
pi_9772700
quote:
Op maandag 14 april 2003 14:24 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Tis dan ook zo dat bij vrouwen naar mate ze ouder worden het alleen maar minder wordt. Bij ons mannen schijnt dat anders te zijn

Ksssssst jij naar je jonge honden topics Dit is voor de "ouderen" onder ons

Ontopic: Ik vind dat ik qua uiterlijk, karakter (assertiever, zelfverzekerder etc...) erg veranderd ben met hoe ik was toen ik twintiger was. Ik geniet veel meer van de kleine dingen in het leven en ik vind het een heerlijke leeftijd. Leeftijd vind ik maar een bijzaak als je lekker in je vel zit...

Maar het is natuurlijk zo naarmate je ouder wordt dat je dat fysiek wat meer gaat merken...

† In Memoriam † maandag 14 april 2003 @ 16:45:55 #56
47213 ArmaniMania
pi_9772733
quote:
Op maandag 14 april 2003 16:44 schreef Muurbloempje het volgende:

[..]

Ksssssst jij naar je jonge honden topics Dit is voor de "ouderen" onder ons

Ontopic: Ik vind dat ik qua uiterlijk, karakter (assertiever, zelfverzekerder etc...) erg veranderd ben met hoe ik was toen ik twintiger was. Ik geniet veel meer van de kleine dingen in het leven en ik vind het een heerlijke leeftijd. Leeftijd vind ik maar een bijzaak als je lekker in je vel zit...

Maar het is natuurlijk zo naarmate je ouder wordt dat je dat fysiek wat meer gaat merken...

Nu pas ?
  maandag 14 april 2003 @ 18:14:04 #57
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9774779
Nu pas wàt? Ik snap je opmerking niet helemaal, Armani .. ?
  maandag 14 april 2003 @ 18:25:46 #58
23058 Muurbloempje
pi_9775006
quote:
Op maandag 14 april 2003 18:14 schreef Loesje29 het volgende:
Ik ook niet eigenlijk of bedoel je dat ik pas meer geniet van het leven dan voorheen? Maar dat kan komen omdat ik vandaag niet helemaal 100% ben... beetje suf van de medicatie Speak to you on msn ArmaniMania

Loesje, heb je het al gelezen van 17 mei?

maandag 14 april 2003 @ 18:34:47 #59
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_9775196
Volgens mij verbaast ie zich erover dat je pas fysiek merkbare verschijnselen hebt vanf je 32e...... Das toch jou leeftijd bloem??

Hij zal zelf wel net 20 zijn met zooooooo'n bierbuik!

edit: oh hij is ook al zover.....dan heeft ie hem waarchijnlijk al even

maandag 14 april 2003 @ 18:41:57 #60
23058 Muurbloempje
pi_9775356
quote:
Op maandag 14 april 2003 18:34 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Volgens mij verbaast ie zich erover dat je pas fysiek merkbare verschijnselen hebt vanf je 32e...... Das toch jou leeftijd bloem??

Hij zal zelf wel net 20 zijn met zooooooo'n bierbuik!

edit: oh hij is ook al zover.....dan heeft ie hem waarchijnlijk al even

Ja ik weet niet precies wat hij bedoelde... (uhhhe ben nog net ff 31 tot eind mei )

Ik heb de laatste jaartjes alleen wat meer last gekregen van kleine pijntjes waaronder gewrichten... En dat ga je dan misschien in verband brengen met het "ouder" worden... Niet dat ik me oud voel hoor, voel me soms net een jonge godin . Trouwens 31 is niet oud vind ik

maandag 14 april 2003 @ 18:56:26 #61
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9775633
Het enige dat ik fysiek een beetje ga merken is dat ik sneller moe ben. En dan niet dat ik na een uurtje stappen aan de beademing moet , maar dat ik ´vroeger´ rustig vrijdag, zaterdag en zondag kon gaan stappen en dan fris en fruitig maandag op mijn werk zat.
Vandaag had ik het toch een ietsiepietsie zwaar tijdens het werk

Ik heb er dus meer geestelijke last van dan lichamelijk

Muurbloempje: ik kan 17 mei en heb al berichtje geplaatst

maandag 14 april 2003 @ 19:25:50 #62
23058 Muurbloempje
pi_9776366
Ja dat heb ik ook een beetje. Denk dat ik wel een heel weekend kan stappen maar dat ik het moet bekopen op maandag. En dat is precies wat jij zegt Loesje... Maar voorlopig stop ik nog niet met het uitgaan, stappen, gek doen (op momenten) etc....etc..... you only live once en daar ik jonge mensen om me heen heb zien sterven probeer ik er nog wat meer uit te halen (uit het leven)...

He Loesje29 meissie, ik heb Remco gesproken op msn, je weet wel, die ook vrijdag in de kroeg zat

maandag 14 april 2003 @ 19:33:59 #63
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9776549
quote:
Op maandag 14 april 2003 19:25 schreef Muurbloempje het volgende:
Ja dat heb ik ook een beetje. Denk dat ik wel een heel weekend kan stappen maar dat ik het moet bekopen op maandag. En dat is precies wat jij zegt Loesje... Maar voorlopig stop ik nog niet met het uitgaan, stappen, gek doen (op momenten) etc....etc..... you only live once en daar ik jonge mensen om me heen heb zien sterven probeer ik er nog wat meer uit te halen (uit het leven)...

He Loesje29 meissie, ik heb Remco gesproken op msn, je weet wel, die ook vrijdag in de kroeg zat

Ik heb je toegevoegd op MSN, maar je bent niet online zeker?
Zodat we geen klappies krijgen voor slowchat hehe
  maandag 14 april 2003 @ 20:10:11 #64
23058 Muurbloempje
pi_9777501
quote:
Op maandag 14 april 2003 19:33 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

Ik heb je toegevoegd op MSN, maar je bent niet online zeker?
Zodat we geen klappies krijgen voor slowchat hehe

Ff kids naar bed doen...by the way zat ff op general chat, zat met een stel losers te praten die het nodig vinden om vogels neer te knallen als ze daar zin in hebben Was ik het niet mee eens.. Ben er straks!

ontopic: Ik sta als 30+er beter in het leven en ik wil de mensen die nog geen 30 zijn erop attenderen dat het niet zo slecht is hoor om opeens 30er te zijn.... Ligt er gewoon aan hoe je in het leven staat! Ik houd verder wijselijk mijn mond over andere dingen, die horen ergens anders thuis

dinsdag 15 april 2003 @ 18:13:51 #65
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9799048
*subtiel schopje*

Kan me niet voorstellen dat er verder niemand is met zorgjes omtrent het (naderende) dertigers-gebeuren....

dinsdag 15 april 2003 @ 18:15:58 #66
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_9799102
Ik begin nu echt veel te veel grijze haren te krijgen, ik ben pas 31, laten die dingen nog ff tien jaar wachten ofzo
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_9799158
eeuuhm De vrouwen die ik tegen kom lijken steeds jonger te worden, beneden mijn eigen gestelde grens zeg maar....
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  dinsdag 15 april 2003 @ 18:37:00 #68
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9799557
Lamer:
Grijze haren staan anders héél charming hoor, bij sommige mannen!!

Zwaai:
Vertel eens iets meer over dat ´zeekoe´-gebeuren?
En hoe bedoel je dat precies van die leeftijden... kom je geen leuke single dames tegen in jouw leeftijdscategorie? Het zijn meer allemaal Breezah-mutsjes?

pi_9799581
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 18:37 schreef Loesje29 het volgende:
Lamer:
Grijze haren staan anders héél charming hoor, bij sommige mannen!!

Zwaai:
Vertel eens iets meer over dat ´zeekoe´-gebeuren?
En hoe bedoel je dat precies van die leeftijden... kom je geen leuke single dames tegen in jouw leeftijdscategorie? Het zijn meer allemaal Breezah-mutsjes?

gehehe leg ik zo ff uit, want Zwaaitjuh gaat naar huis, ff boodschappen doen voordat ik helemaal niks meer heb en dan zal ik alles in geuren en kleuren vertellen

ja ik ben nog op mijn werk

burgerweeshuis
  dinsdag 15 april 2003 @ 18:40:22 #70
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9799617
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 18:38 schreef zwaaibaai het volgende:

..... ja ik ben nog op mijn werk

Ik las het, zonder airco nog wel

Tot strakkies

† In Memoriam † dinsdag 15 april 2003 @ 18:45:22 #71
47213 ArmaniMania
pi_9799714
quote:
Op maandag 14 april 2003 18:14 schreef Loesje29 het volgende:
Ze schrijft dat ze nu erg veranderd is dan voorheen toen ze 20 was, assertiever en zelfverzekerder. Dat was ik al toen ik een jaar of 18 was, zelfverzekerder en assertiever. Maar hier geldt wel dat iederen niet hetzelfde is etc. etc. etc. Maar wat ik er eigenlijk mee bedoelde was dat ik het zo jammer vind dat ze nu pas op haar leeftijd nu, begint op te bloeien... En ze is zo lief...

dinsdag 15 april 2003 @ 18:50:48 #72
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9799817
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 18:45 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Ze schrijft dat ze nu erg veranderd is dan voorheen toen ze 20 was, assertiever en zelfverzekerder. Dat was ik al toen ik een jaar of 18 was, zelfverzekerder en assertiever. Maar hier geldt wel dat iederen niet hetzelfde is etc. etc. etc. Maar wat ik er eigenlijk mee bedoelde was dat ik het zo jammer vind dat ze nu pas op haar leeftijd nu, begint op te bloeien... En ze is zo lief...

Muurbloempje zal hier straks zelf wel even op reageren denk ik, maar wat ik er alvast over wil zeggen is:

In ieder geval wel heel fijn voor haar dat ze nu WEL zo kan genieten en zo goed in haar vel zit. Dat is beter dan andersom sowieso, als ze eerst zich wél goed voelde en nu na haar dertigste niet meer.

En inderdaad, hier gaat op: we zijn niet allemaal hetzelfde. Tuurlijk willen we dat allemaal op jongere leeftijd al bereiken, dat we onszelf heerlijk voelen en trots zijn op wie we zijn. Maar soms heeft dat een zetje nodig... wat voor zetje dan ook.....

pi_9802153
Zeekoe verhaal: ( zoals beloofd)

Ik naar mijn stamkroeg ( daar gaat het eigenlijk al een beetje mis, de meesten zijn daar jonger dan mij, zo tussen de 21 en de 25, maar goed). Ik raak aan het praten met een meisje, kletsen wat meer en delen telefoonnummers uit. Nu waren we allebei aangeschoten, dus we wilden elkaar in het daglicht en nuchter zien. Wij op een terras de dag er op:

OMG wat een Ze denkt de hele wereld te kennen, anderen zijn stom en dom, want die zitten NIET op de univeristeit. ( ik heb nog verteld dat ik mbo gedaan heb, maar daar praatte ze weer over heen). En ondertussen kwam ze bij mij over als een onderontwikkeld pantoffeldiertje. Ze dacht dat Ankara de hoofdstad van Irak was.......

Maar weer ontopic:

Nee Loesje29, ik kom niet zo snel vrijgezelle dames van mijn leeftijd tegen, wel jonger. Wanneer ik ze wel tegen kom, heb je de volgende gevallen:
1) Ze zijn op zoek naar een aanstaande vader voor hun kinderen ( en dan altijd dat liedje in mijn kop: Ren, lenny, ren....)
2) Ze hebben hun relatie stop gezet ( of zelf aan de kant geschoven) en willen vooral niets. En dat zal je weten ook, want de houding ik-steek-mijn-middelvinger-op-aan-alle-mannen-in-deze-wereld wordt om de 5 minuten herhaalt.
3) Ze zijn echt wanhopig op zoek naar een partner en doen er alles voor ( geen uitleg nodig dunkt me)
4) Ze zijn wel leuk, maar vinden mij niets.
5) Ze zijn echt leuk en lief en aardig en zo.

En de laatste catagorie kom ik niet tegen,..............

En ik weiger in een Breezah tent te gaan, mijn stamkroeg is meer een alto tent

loesje29 en muurbloempje mogen zich gerust toevoegen op mijn MSN, adres staat in mijn profiel

burgerweeshuis
  dinsdag 15 april 2003 @ 20:47:54 #74
23058 Muurbloempje
pi_9803012
Al gedaan zwaaibaai
  dinsdag 15 april 2003 @ 21:13:35 #75
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9803076
* Moonah werpt een blik om het hoekje:
Bloeit hier iets moois op....?
  dinsdag 15 april 2003 @ 21:40:00 #76
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9803210
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 21:13 schreef Moonah het volgende:
Moonah... foei! Wat offtopic!

Ontopic: mis ik iets dan? Wie mag ik feliciteren?

pi_9803217
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 21:13 schreef Moonah het volgende:
Nope moonah......
burgerweeshuis
  dinsdag 15 april 2003 @ 21:42:21 #78
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9803235
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 21:40 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Nope moonah......

Call me blind.... maar WAT heb ik gemist? Wie heeft wie versierd? Wie heeft wie afgewezen? Of lopen jullie mekaar nou allemaal in de maling te nemen hier
  dinsdag 15 april 2003 @ 21:45:17 #79
23058 Muurbloempje
pi_9803268
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 21:42 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

Call me blind.... maar WAT heb ik gemist? Wie heeft wie versierd? Wie heeft wie afgewezen? Of lopen jullie mekaar nou allemaal in de maling te nemen hier

Ja blinde Voeg die arme jongen eens toe op je msn
  dinsdag 15 april 2003 @ 21:48:10 #80
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_9803291
stelletje slettebakken!!!

jullie worden noooooit volwassen!

pi_9803304
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 21:48 schreef DaBuzzzzz het volgende:
stelletje slettebakken!!!

jullie worden noooooit volwassen!

ik neem dat als compiment!!
burgerweeshuis
pi_9803330
loesje29.... Waar blijf je......???
burgerweeshuis
  dinsdag 15 april 2003 @ 21:54:50 #83
23058 Muurbloempje
pi_9803389
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 21:51 schreef zwaaibaai het volgende:
loesje29.... Waar blijf je......???
Patience my friend
pi_9803562
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 21:54 schreef Muurbloempje het volgende:

[..]

Patience my friend

Dames en heren, een kleine aankondiging is op zijn plaats:

Muurbloepje is lief!!!

Zo, dat was het.

dit wordt een slowchat topic, ik voel het

burgerweeshuis
  dinsdag 15 april 2003 @ 22:27:29 #85
23058 Muurbloempje
pi_9803882
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 22:05 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Muurbloepje is lief!!!

Zo, dat was het.

word er verlegen van, maar zwaaibaai is ook lief hoor

ontopic dan maar: Ik merk wel dat ik 30er ben als ik op straat loop en me soms ga ergeren aan bepaalde "jongeren" die dan op bankjes zitten en alles naast de prullenbak gooien ipv erin te doen Of is dat niet typisch iets als je "wat" ouder wordt?

pi_9803902
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 22:27 schreef Muurbloempje het volgende:

[..]

word er verlegen van, maar zwaaibaai is ook lief hoor

ontopic dan maar: Ik merk wel dat ik 30er ben als ik op straat loop en me soms ga ergeren aan bepaalde "jongeren" die dan op bankjes zitten en alles naast de prullenbak gooien ipv erin te doen Of is dat niet typisch iets als je "wat" ouder wordt?

burgerweeshuis
  † In Memoriam † dinsdag 15 april 2003 @ 22:28:46 #87
47213 ArmaniMania
pi_9803904
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 22:05 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Muurbloepje is lief!!!

Zo, dat was het.

Oud nieuws, maar wel goed nieuws
  woensdag 16 april 2003 @ 00:09:35 #88
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9806134
Zwaai ik zal je morgen toevoegen op MSN, beloofd

Muurbloempje is lief? Vertel me eens iets dat ik nog NIET weet?

Ontopic:
Muurbloempje... eerst is het de dingen naast prullenbak, straks gaan we ook uit ons autoraampje gillen naar mensen die hun licht op hun fiets niet aanhebben

pi_9806146
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 17:28 schreef Muurbloempje het volgende:
Dan is het nog steeds feest hoor
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  woensdag 16 april 2003 @ 00:12:54 #90
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9806183
quote:
Op woensdag 16 april 2003 00:10 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

Ha Willie! Welkom in het 30-ers topic!

Ontopic: euh.... euh..... morgen weer ontopic Moonah... beloofd

woensdag 16 april 2003 @ 09:45:52 #91
23058 Muurbloempje
pi_9809666
quote:
Op woensdag 16 april 2003 00:09 schreef Loesje29 het volgende:
Zwaai ik zal je morgen toevoegen op MSN, beloofd

Muurbloempje is lief? Vertel me eens iets dat ik nog NIET weet?

Ontopic:
Muurbloempje... eerst is het de dingen naast prullenbak, straks gaan we ook uit ons autoraampje gillen naar mensen die hun licht op hun fiets niet aanhebben

Jij ook lief is hoor

En tja, ik erger me zelden aan dingen hoor, ik ben redelijk gemakkelijk en zolang mensen mij er niet mee storen dan maakt het me ook niet zo uit maar als mensen soms zo asociaal uit de hoek kunnen komen, dan kan ik me er wel degelijk aan ergeren.

Ik zit mijn kids te leren dat je alles in de prullenbak moet doen en niet zomaar op de grond moet gooien en zij zien dat anderen gewoon expres rotzooi naast de prullenbak gooien of wat dan ook. En dat snappen mijn kinderen dan weer niet Alhoewel ze wel zeggen dat het bah is als iets op de grond ligt i.p.v. de prullenbak.

woensdag 16 april 2003 @ 10:57:08 #92
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9811175
Ik denk inderdaad dat als je 'wat ouder wordt' je je aan andere dingen gaat storen.
Ik stoor me heel erg aan van die groepjes hang-kids bij winkelcentra en op pleintjes, met van die scooters die teveel herrie maken.
En ik stoor me aan blowende snotjochies in de metro.
En waar ik me nog het meest aan erger is het feit dat ik daar niets van durf te zeggen.... Tegen van die puberige *pieppppppp* kids. Omdat dat niet meer kan tegenwoordig

Jaaaaaaaa lieve kijkbuiskinderen... ik word OUD

PS... vallen wij nu onder de 'oudere jongeren' of onder de 'jong volwassenen'???? hehe

pi_9811410
quote:
Op woensdag 16 april 2003 10:57 schreef Loesje29 het volgende:
Ik stoor me heel erg aan van die groepjes hang-kids bij winkelcentra en op pleintjes, met van die scooters die teveel herrie maken.
En waar ik me nog het meest aan erger is het feit dat ik daar niets van durf te zeggen.... Tegen van die puberige *pieppppppp* kids. Omdat dat niet meer kan tegenwoordig

PS... vallen wij nu onder de 'oudere jongeren' of onder de 'jong volwassenen'???? hehe

Wat me opvalt is het verschil tussen toen ik jong was en nu
Zo brutaal als de jeugd van 8 tot 13 nu is, in mijn tijd was dat wel anders. Is dat wel meer mensen opgevallen?

Ik hou mezelf vaker afzijdig dan eigenlijk zou moeten. Puur omdat ik geen zin heb in gezeik. Er hangt wel eens wat van de tuig bij mij rond de flat. Ik laat ze mooi aanklooien, heb geen zin in een beschadigde auto of hondepoep in m'n brievenbus

Ik vindt jong-volwassenen positiever klinken dan oudere jeugd

Smile and the world smiles with you. Fart and you stand alone.
  woensdag 16 april 2003 @ 11:13:55 #94
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_9811502
Ahhh...30. Ik word dit jaar 30 en ik kan er niet echt blij mee zijn .
Heb een hele beperkte kennissenkring, geen single vrienden laat staan vriendinnen om mee uit te gaan, allemaal koppeltjes -waarvan er een hoop nu zwanger zijn en waar je 2 maanden van te voren wat mee moet afspreken en mij zelden uitnodigen omdat ze liever een ander koppeltje uitnodigen... En de vrienden die ik heb zijn meestal ook rond de 30 en hebben nog helemaal nooit een relatie gehad (mijn laatste relatie dateert al weer van 5 jaar terug), behalve dan met hun PC. Dus daar pool ik wel eens mee of we gaan naar het casino.

Verder breidt de kale plek (monnikskapje, dus ik zie het zelf gelukkig niet zo) op mijn hoofd zich behoorlijk snel uit.

Ik ga zelden naar de kroeg (alleen wil ik niet en zoals ik al zei weinig vrienden, altijd hetzelfde kringetje...) of zowiezo uit, dus ik kom ook niet in aanraking met single meiden.

Alle dating sites afgezocht, maar leuke meiden zijn volledig onbereikbaar door de 1000 reakties per dag. Meestal hebben ze kinderen of wegen ze 150 kilo (vrouwen hebben anders volgens mij weinig reden om zich in te schrijven voor een dating site aangezien ze 100% kans op succes hebben in een kroeg)

Kortom, ik ben aan het vereenzamen in mijn flatje en ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik eruit moet komen. Het frusteert me mateloos dat ik bij elke meid die ik tegenkom denk 'is dat wat voor mij? heeft ze een vriend? hoe spreek ik haar aan...'

En kennissen uiteraard maar vragen waarom ik geen vriendin heb aangezien ik er best aantrekkelijk uitzie...

Voor mijn gevoel is het enige dat ik nodig heb een ingang is tot een vriendengroepje dat regelmatig gaat stappen en niet van het type is dat de meiden wegjaagt.

Damn, I feel depressed

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_9811615
quote:
Op woensdag 16 april 2003 10:57 schreef Loesje29 het volgende:
Ik denk inderdaad dat als je 'wat ouder wordt' je je aan andere dingen gaat storen.

En als iedereen zijn mond houdt, maak je het wel erg gemakkelijk voor ze natuurlijk.
Ja, ook ik erger me aan de scooter-races voor mijn deur, maar aan de andere kant: ik was vroeger ook irritant. Ik "hing" ook ergens rond, omdat er nergens plek was om binnen te zitten. Hangjongeren zijn niet per definitie gevaarlijk of zo iets. Als ik ze zie, denk ik altijd ff aan hoe ik was vroeger...
burgerweeshuis
  woensdag 16 april 2003 @ 12:06:14 #96
23058 Muurbloempje
pi_9812732
quote:
Op woensdag 16 april 2003 11:13 schreef Vamos het volgende:
Alle dating sites afgezocht, maar leuke meiden zijn volledig onbereikbaar door de 1000 reakties per dag. Meestal hebben ze kinderen of wegen ze 150 kilo (vrouwen hebben anders volgens mij weinig reden om zich in te schrijven voor een dating site aangezien ze 100% kans op succes hebben in een kroeg)
Generalisatie Ik ben ook mamsie hoor en ik heb me nog nooit ingeschreven bij een datingsite... Ik krijg aandacht genoeg van mannen hoor En ik ben niet wanhopig Moeder zijn betekent niet meteen dat je geen vent meer kan krijgen op de normale manier...

Misschien komt het ook wel deels omdat ik niet zo'n standaard moeder ben

woensdag 16 april 2003 @ 12:12:38 #97
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_9812834
quote:
Op woensdag 16 april 2003 12:06 schreef Muurbloempje het volgende:

[..]

Generalisatie Ik ben ook mamsie hoor en ik heb me nog nooit ingeschreven bij een datingsite... Ik krijg aandacht genoeg van mannen hoor En ik ben niet wanhopig Moeder zijn betekent niet meteen dat je geen vent meer kan krijgen op de normale manier...

Misschien komt het ook wel deels omdat ik niet zo'n standaard moeder ben

"lekker wijf"
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_9813106
Die meneer was eerst, zegt de jonge moeder tegen haar dochtertje die in haar onschuld de rij mensen die ongeduldig staan te wachten totdat ze aan de beurt zijn, negeert en haar aanschaf nu wil afrekenen. De moeder heeft het over mij. Ik ben namelijk de meneer die nu aan de beurt is. En dit is niet de eerste keer dat ik een meneer ben. En voordat ik dertig werd, waren er ook al incidenten waarbij ik voor meneer werd uitgemaakt.

Op een gegeven moment gaan mensen je meneer noemen, is er geen weg meer terug en ben je volwassen. Maar als ik de maatschappij gemakshalve even negeer (en ik zie absoluut geen reden om dat niet te doen) dan ben ik nog geen meneer. Ik kan die verantwoordelijkheid nog niet aan.

pi_9813165
quote:
Op woensdag 16 april 2003 11:13 schreef Vamos het volgende:
<heel verhaal>
Waarom zet je geen advertentie in een goede krant?
Ik ken een paar dertigers die dit hebben gedaan, en met succes! Eén daarvan is een grappige en bloedmooie meid en twee anderen zijn echte levensgenieters (op een leuke manier dan, niet alleen maar flierefluiten). Dit even om te illustreren dat ook leuke/normale mensen contactadvertenties plaatsen.
Bovendien kun je de krant (of ander medium) ook gebruiken om je vriendenkring uit te breiden.
  woensdag 16 april 2003 @ 13:00:16 #100
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9813708
quote:
Op woensdag 16 april 2003 12:28 schreef Spectrum het volgende:
Die meneer was eerst, zegt de jonge moeder tegen haar dochtertje die in haar onschuld de rij mensen die ongeduldig staan te wachten totdat ze aan de beurt zijn, negeert en haar aanschaf nu wil afrekenen. De moeder heeft het over mij. Ik ben namelijk de meneer die nu aan de beurt is. En dit is niet de eerste keer dat ik een meneer ben. En voordat ik dertig werd, waren er ook al incidenten waarbij ik voor meneer werd uitgemaakt.

Op een gegeven moment gaan mensen je meneer noemen, is er geen weg meer terug en ben je volwassen. Maar als ik de maatschappij gemakshalve even negeer (en ik zie absoluut geen reden om dat niet te doen) dan ben ik nog geen meneer. Ik kan die verantwoordelijkheid nog niet aan.

Volgens mij noemt elke vader of moeder mensen boven de 20 of zelfs jonger al gauw 'meneer' of 'mevrouw' waar hun kind bij is. Om hun kinderen beleefdheid bij te brengen, dat je mensen niet met 'hééj!' of je of jij aanspreekt als ze ouder zijn dan jij en je ze niet kent
pi_9813738
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:00 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

Volgens mij noemt elke vader of moeder mensen boven de 20 of zelfs jonger al gauw 'meneer' of 'mevrouw' waar hun kind bij is. Om hun kinderen beleefdheid bij te brengen, dat je mensen niet met 'hééj!' of je of jij aanspreekt als ze ouder zijn dan jij en je ze niet kent

Tenzij hij al grijs is natuurlijk
burgerweeshuis
pi_9813778
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:01 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

of kaal

gelukkig heb ik de frustratie van het kaal worden er nog niet bij, hoewel m'n pa wel kaal was op z'n 25e geloof ik

[Dit bericht is gewijzigd door DeadLock op 16-04-2003 13:03]

woensdag 16 april 2003 @ 13:03:52 #103
23058 Muurbloempje
pi_9813796
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:03 schreef DeadLock het volgende:

[..]

of kaal

Of er gewoon oud uitziet voor zijn/haar leeftijd
  woensdag 16 april 2003 @ 13:04:38 #104
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9813822
quote:
Op woensdag 16 april 2003 12:31 schreef femmeChantal het volgende:

[..]

Waarom zet je geen advertentie in een goede krant?
Ik ken een paar dertigers die dit hebben gedaan, en met succes! Eén daarvan is een grappige en bloedmooie meid en twee anderen zijn echte levensgenieters (op een leuke manier dan, niet alleen maar flierefluiten). Dit even om te illustreren dat ook leuke/normale mensen contactadvertenties plaatsen.
Bovendien kun je de krant (of ander medium) ook gebruiken om je vriendenkring uit te breiden.

Vamos, het is inderdaad ABSOLUUT niet waar dat er alleen 'moeders' en/of '150 kg. wegende vrouwen' op datingsites te vinden zijn. Ik ben dan zelf geen mams, maar ik ken wel HEEEEEEEEELE leuke moeders
Als je tegenwoordig de successtories hoort van mensen die elkaar via internet gevonden hebben... dat zijn heus niet alleen 'kneuzen' hoor.
Kijk voor de grap maar eens op bv. OneHello (punt en el...), daar kan je zonder dat je lid hoeft te worden neuzen door het 'bestand' aan dames en heren. Het zal je nog alles meevallen!!

En als het je niet eens om een relatie gaat maar om een vriendenclubje, die zijn er ook te vinden op internet. Ik heb nu een heel aantal heeeeele leuke en lieve stapvriendinnen via internet

[Dit bericht is gewijzigd door Loesje29 op 16-04-2003 13:05]

pi_9813840
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:03 schreef Muurbloempje het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik er geen last van heb, dat ouder uitzien dan je leeftijd, maar dat kan ik me wel voorstellen ja.....

En ik word ook Meneer genoemd

burgerweeshuis
  woensdag 16 april 2003 @ 13:05:59 #106
23058 Muurbloempje
pi_9813859
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:04 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

Vamos, het is inderdaad ABSOLUUT niet waar dat er alleen 'moeders' en/of '150 kg. wegende vrouwen' op datingsites te vinden zijn. Ik ken trouwens HEEEEEEEEELE leuke moeders
Als je tegenwoordig de successtories hoort van mensen die elkaar via internet gevonden hebben... dat zijn heus niet alleen 'kneuzen' hoor.
Kijk voor de grap maar eens op bv. OneHello (punt en el...), daar kan je zonder dat je lid hoeft te worden neuzen door het 'bestand' aan dames en heren. Het zal je nog alles meevallen!!

En als het je niet eens om een relatie gaat maar om een vriendenclubje, die zijn er ook te vinden op internet. Ik heb nu een heel aantal heeeeele leuke en lieve stapvriendinnen via internet

Oja? Vertel!
pi_9813861
quote:

[..]

Ik zie er absoluut niet oud uit voor m'n leeftijd maar herken me ook wel in het bovenstaande verhaaltje van 'meneer genoemd worden'. Het valt me wel op dat ook vooral oudere mensen me ook als mijnheer aanspreken. Is ook gewoon beleefdheid natuurlijk.
  woensdag 16 april 2003 @ 13:09:45 #108
23058 Muurbloempje
pi_9813961
Tja, ik kan er ook nog niet echt aan wennen als een kind mij mevrouw noemt of zelfs een jonge tiener mij mevrouw noemt Klinkt zo oud Maarja het is natuurlijk een vorm van beleefdheid want toen ik zo jong was werd ik ook geacht mevrouw of meneer te zeggen tegen mensen die ouder waren dan dat ik was...
pi_9814031
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:01 schreef zwaaibaai het volgende:
Nee.
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:03 schreef DeadLock het volgende:
of kaal
Nee.
quote:
Neeeeee.

Ter bescherming van mijn gammele egootje en omdat er een harde kern van waarheid in zit, gaat het volledige puntenaantal naar Loesje met haar opmerking: het is een vorm van beleefdheid. Ze bedoelen er verder helemaal niets mee als ze meneer zeggen.

pi_9814036
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:09 schreef Muurbloempje het volgende:
Tja, ik kan er ook nog niet echt aan wennen als een kind mij mevrouw noemt of zelfs een jonge tiener mij mevrouw noemt Klinkt zo oud
Hehe, ik heb hetzelfde terwijl ik nog veeeeel jonger ben dan jou

Ik heb ook wel goede verhalen over OneHello gehoord trouwens

woensdag 16 april 2003 @ 13:15:00 #111
23058 Muurbloempje
pi_9814099
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:12 schreef DeadLock het volgende:

[..]

Hehe, ik heb hetzelfde terwijl ik nog veeeeel jonger ben dan jou

Ik heb ook wel goede verhalen over OneHello gehoord trouwens

Uhhe ergens geloof ik niet dat je veel jonger bent dan ik
  woensdag 16 april 2003 @ 13:20:07 #112
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9814253
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:05 schreef Muurbloempje het volgende:

[..]

Oja? Vertel!

Nou.... eh..... kijk..... het zit zó.........
  woensdag 16 april 2003 @ 13:21:42 #113
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9814287
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:12 schreef Spectrum het volgende:

Ter bescherming van mijn gammele egootje en omdat er een harde kern van waarheid in zit, gaat het volledige puntenaantal naar Loesje met haar opmerking: het is een vorm van beleefdheid. Ze bedoelen er verder helemaal niets mee als ze meneer zeggen.

Wiehoeeeeee... gewonnen!

Zo zie je maar, lieve kijkbuiskinderen.... ook niet alleen grijsheid maar ook WIJSHEID komt met de jaren

pi_9814348
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:15 schreef Muurbloempje het volgende:

[..]

Uhhe ergens geloof ik niet dat je veel jonger bent dan ik

Ik ben op 8 juli 1974 op deze aardkloot gedropt

ben ik nu te jong voor deze thread?

woensdag 16 april 2003 @ 13:25:26 #115
23058 Muurbloempje
pi_9814397
Toeval hoor Loesje29

Trouwens, gaan de dertigers nog wat leuks doen a.s. weekend? Ik weet het nog niet precies. Ik wil eigenlijk wel weer stappen maarre.... weet nog niet met wie Oja, heb wel een lang weekend zonder kids dus dat wordt genieten van alles en iedereen

woensdag 16 april 2003 @ 13:26:26 #116
23058 Muurbloempje
pi_9814431
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:23 schreef DeadLock het volgende:

[..]

Ik ben op 8 juli 1974 op deze aardkloot gedropt

ben ik nu te jong voor deze thread?

Ik zie het deze keer door de vingers omdat ik in een goeie bui ben
  woensdag 16 april 2003 @ 13:27:39 #117
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9814468
Ik heb qua aankomend weekend alle opties nog opengelaten, wat ruimte gelaten voor spontane ingevingen zeg maar

Vrijdagavond naar De Drie Musketiers. Zat-Zon-Ma nog geen plannen. Dusseh.... als er mensen leuke ideeën hebben

pi_9814529
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:27 schreef Loesje29 het volgende:
Ik heb qua aankomend weekend alle opties nog opengelaten, wat ruimte gelaten voor spontane ingevingen zeg maar
Aha, je hoeft niet 'verplicht' bij je ouders langs op zondag??
  woensdag 16 april 2003 @ 13:30:39 #119
23058 Muurbloempje
pi_9814555
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:27 schreef Loesje29 het volgende:

Vrijdagavond naar De Drie Musketiers. Zat-Zon-Ma nog geen plannen. Dusseh.... als er mensen leuke ideeën hebben

Ik kom er nog op terug..... zo en ma zit ik bij mijn lover maar zaterdag misschien iets geinigs/leuks doen lijkt me wel wat... ff kijken hoe de planning is a.s. weekend. hoor je wel via msn
  woensdag 16 april 2003 @ 13:32:05 #120
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9814590
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:29 schreef DeadLock het volgende:

[..]

Aha, je hoeft niet 'verplicht' bij je ouders langs op zondag??

Nope... Moederdag komt ook al weer akelig dichtbij en ze wonen nou niet bepaald naast de deur... dus ik sla Pasen effe over

Mijn ouders hebben er trouwens helemaaaaaaal geen problemen mee dat ze 'oud' worden. Die worden hoe ouder hoe gekker lijkt wel, gaan heel vaak leuke dingen doen, dagjes weg, avonden naar de Ierse pub en dat soort dingen. Dus die zijn negen van de tien keer niet eens thuis op dat soort 'verplichte' dagen

woensdag 16 april 2003 @ 13:34:37 #121
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_9814651
Nou ...een Fok 30-er meeting (of alles wat daarom heen zit)...dan zal ik zeker van de partij zijn...
  woensdag 16 april 2003 @ 13:34:56 #122
23058 Muurbloempje
pi_9814664
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:32 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

Nope... Moederdag komt ook al weer akelig dichtbij en ze wonen nou niet bepaald naast de deur... dus ik sla Pasen effe over

Mijn ouders hebben er trouwens helemaaaaaaal geen problemen mee dat ze 'oud' worden. Die worden hoe ouder hoe gekker lijkt wel, gaan heel vaak leuke dingen doen, dagjes weg, avonden naar de Ierse pub en dat soort dingen. Dus die zijn negen van de tien keer niet eens thuis op dat soort 'verplichte' dagen

Ligt dus gewoon aan hoe je zelf in elkaar zit en niet zozeer of je 32, 44, 55 of 68 bent. Als je ouder wordt kan je saai oud worden of je gaat lekker leuke dingen doen en ondernemen zolang je dat nog kan doen. Mijn moeder is 66 en die zit nu 4 weken in Indonesië met haar vriendin... ze geniet met volle teugen en het is haar gegund. Geniet zolang het kan...
pi_9814673
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:32 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

Oeh, moederdag, goed dat je dat zegt. Ben ik al eens vergeten, was bijna net zo beschamend als die keer dat ik de verjaardag van m'n pa vergeten was
pi_9814681
kHeb nog geen planning voor het weekend, suggesties?

Oh ja, 4 bands die optreden in mijn stamkroeg, downunder festival ( downunder omdat het in een kelder zit)

burgerweeshuis
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2003 @ 13:38:05 #125
47213 ArmaniMania
pi_9814746
Ik ben mijn kiendoppen kwijt
pi_9814868
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:38 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik ben mijn kiendoppen kwijt
euhm, wat zijn kiendoppen?
pi_9814880
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:42 schreef DeadLock het volgende:

[..]

euhm, wat zijn kiendoppen?

oooeeeeehhhhh jij bent te jong.......
burgerweeshuis
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2003 @ 13:44:55 #128
47213 ArmaniMania
pi_9814904
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:43 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

En ik ben een wannabe 30-er
pi_9814909
quote:

[..]

Geef ik direct toe

maar wat zijn het dan???

woensdag 16 april 2003 @ 13:50:55 #130
23058 Muurbloempje
pi_9815025
quote:

[..]

Hoor wie het zegt
  woensdag 16 april 2003 @ 13:53:01 #131
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9815064
Pssssst... als we ons 30-er topic hier willen houden.. moeten we er misschien af en toe een ontopic opmerkinkje doorheen gooien

Maarreh... kienen... is dat niet net zo iets als bingoën?
And PLEAAAAASE tell me that I'm wrong... anders voel ik me zo oud

pi_9815290
Oke, wie van de 30'ers heeft nog meer kiendoppen?
  woensdag 16 april 2003 @ 14:07:18 #133
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9815400
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:03 schreef DeadLock het volgende:
Oke, wie van de 30'ers heeft nog meer kiendoppen?
Leuk voor de zaterdagavond, wou je zeggen?
pi_9815416
Ik voel me altijd oud wanneer er een liedje gedraaid wordt op de radio, en ik er achter kom dat dat een cover is van een nummer dat ik op de mavo naar luisterde......
burgerweeshuis
pi_9815457
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:07 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik voel me altijd oud wanneer er een liedje gedraaid wordt op de radio, en ik er achter kom dat dat een cover is van een nummer dat ik op de mavo naar luisterde......
hoho, niet van onderwerp veranderen

WAT ZIJN KIENDOPPEN??????

of wordt deze Benjamin voor de gek gehouden

woensdag 16 april 2003 @ 14:12:20 #136
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9815541

KIENEN!

† In Memoriam † woensdag 16 april 2003 @ 14:13:58 #137
47213 ArmaniMania
pi_9815586
KIEN !!!! We gaan door voor de volle kaart.
pi_9815714
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:12 schreef Loesje29 het volgende:
[afbeelding]

KIENEN!

Het is gewoon bingo, heb net ff met google gezocht
  woensdag 16 april 2003 @ 14:22:05 #139
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9815788
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:18 schreef DeadLock het volgende:

[..]

Het is gewoon bingo, heb net ff met google gezocht

Maar dat zegt niks over ons hoor.... ons hippe vlotte dertigers...
Ja over Armani misschien, DIE begon over kien-dingesen

En wij wisten niet eens wat het was. Heb bovenstaand plaatje ook via Google gevonden. Maar wij wensen niet met dit soort hobbies geassocieerd te worden

pi_9815905
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:22 schreef Loesje29 het volgende:
En wij wisten niet eens wat het was. Heb bovenstaand plaatje ook via Google gevonden. Maar wij wensen niet met dit soort hobbies geassocieerd te worden
Spreek voor jezelf jongedame! Wereldhobbie. Beter dan Bingo. Overtreffende trap van groepsvermaak. Als er nog iemand suggesties van dergelijke aard heeft, hoor ik het graag.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_9815933
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:22 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

Goed zo, dat neemt de stress van het bereiken van de 30 jarige leeftijd alweer aardig weg.

ik ga wel kantklossen, lijkt me cooler dan kienen

woensdag 16 april 2003 @ 14:33:01 #142
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9816051
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:27 schreef thoth het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf jongedame! Wereldhobbie. Beter dan Bingo. Overtreffende trap van groepsvermaak. Als er nog iemand suggesties van dergelijke aard heeft, hoor ik het graag.

Whoops... het lijkt er op dat we TOCH liefhebbers van kienen hebben... misschien een potje met Armani?

Maarreh... favo FokkerT, dat valt me nou weer een beetje van je tegen, dit soort hobbies. Wat me NIET van je tegenvalt is dat je toch weer even je hoofd om de hoek steekt

pi_9816350
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:33 schreef Loesje29 het volgende:
Maarreh... favo FokkerT, dat valt me nou weer een beetje van je tegen, dit soort hobbies.
Toen ik dertig werd hebben ze me geen handleiding gegeven. Geen instructies. Alleen een paar suggesties.

Het wordt tijd dat je een serieuze relatie begint. Koop een huis. Doordeweeks minimaal twee keer sporten; de voorkeur gaat uit naar squashen. Oh of fitness. Fitness was ook goed en eigenlijk wel beter ook. Maar dat vind ik geen sport. Dat is gesleur met gewichten. Op zaterdagmorgen boodschappen doen voor de rest van de week. Op zaterdagavond gezellig iets doen en op zondag bij familie op bezoek. Of vrienden. Maar dat is dan niet gezellig iets doen maar "op bezoek gaan bij familie of vrienden." Twee keer per jaar op vakantie. En af en toe een weekendje "ertussenuit". Kinderen. "Als je er klaar voor bent, neem de tijd."

Juist ja. Welkom bij de rest van je leven.

Dus waarom niet alvast gaan kienen? Dan hebben we dát alvast gedaan. En als onze leeftijdgenoten ons dan uitnodigen (we zijn inmiddels zestig) om te gaan kienen dan verzuchten we, ach kienen, ik heb wat afgekiend toen ik nog jong was, ik was een meesterlijk kiener en vervolgens stap je op je motor en ga je een stukje cruisen.

pi_9816421
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:45 schreef thoth het volgende:

[..]

Toen ik dertig werd hebben ze me geen handleiding gegeven. Geen instructies. Alleen een paar suggesties.

<knipt>

OMG ik word oud........
burgerweeshuis
  woensdag 16 april 2003 @ 15:07:43 #145
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9816876
quote:

<kaniiiiippppppp>
.....
Juist ja. Welkom bij de rest van je leven.

Wel eens aan gedacht om columns te gaan schrijven ofzo?
Meesterlijk dit. Het is zo negatief als de kolere en toch moet ik er om lachen (en da's goed bedoeld)

En toch schiet ook de paniek wel weer ietsje omhoog als ik het stukkie goed lees. Want er zit ook weer walgelijk veel waarheid in.
Oké.... ander onderwerp.

Ohnee hier gaat het topic over.

pi_9816992
Paniek is toch niet nodig? je zei het zelf al: je bent zo oud als je je voelt. En ik voel me 25 of zo ( schijn er ook zo uit te zien, dusdat scheelt). Wat hij beschrijft is een beeld wat ZIJN omgeving van hem verwacht. Mijn omgeving verwacht gelukkig dit helemaaaaaaaaaaal niet van me.
burgerweeshuis
pi_9817169
quote:

[..]
Het wordt tijd dat je een serieuze relatie begint. Koop een huis. Doordeweeks minimaal twee keer sporten; de voorkeur gaat uit naar squashen. Oh of fitness. Fitness was ook goed en eigenlijk wel beter ook. Maar dat vind ik geen sport. Dat is gesleur met gewichten. Op zaterdagmorgen boodschappen doen voor de rest van de week. Op zaterdagavond gezellig iets doen en op zondag bij familie op bezoek. Of vrienden. Maar dat is dan niet gezellig iets doen maar "op bezoek gaan bij familie of vrienden." Twee keer per jaar op vakantie. En af en toe een weekendje "ertussenuit". Kinderen. "Als je er klaar voor bent, neem de tijd."

geweldig, ik zou dit best willen

niets mis met een beetje burgerlijkheid

pi_9817334
Ojee, alle 30 plusser zitten nu sprakeloos na bovenstaande uitlating
pi_9817642
*aan het werk is

Persoonlijk heb ik best een hekel aan veel burgelijkheid, weinig burgelijkheid niet trouwens

burgerweeshuis
  woensdag 16 april 2003 @ 15:52:51 #150
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9818085
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:36 schreef zwaaibaai het volgende:
*aan het werk is

Persoonlijk heb ik best een hekel aan veel burgelijkheid, weinig burgelijkheid niet trouwens

* Loesje29 is ook aan het werk

Als Center Parcs, fonduen en gourmetten onder burgerlijkheid vallen.... dan verklaar ik mezelf bij deze DOL op burgerlijkheid.

Al het andere mag iets minder burgerlijk van mij!

pi_9818181
Ik ben ook aan het werk, alleen de wetenschap dat ik hier nog maar anderhalve maand hoef te zijn is niet echt motiverend

Gelukkig is er fok

pi_9819723
quote:
Op zondag 13 april 2003 23:01 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

Wat voel je je dan niet op je plaats he, tussen die breezah meisjes en jongens. Dan voel je je ineens echt zo´n oude ´muts´. Terwijl dat helemaal wegvalt als je in gezelschap bent van leeftijdsgenoten.

Nee inderdaad niet en het is me dan ook een beetje het enge idee dat een 18-jarige jongen het in zijn hoofd haalt mij te versieren , en dan ben ik ook zo'n muts die dan gaat denken toen ik 18 was jij zeven en dan helemaal terplekke door de grond wil zakken.

Ik vind het irritantst de opmerking van de omgeving van och je vind wel iemand , terwijl ik nu meer zoiets heb van heerlijk dat vrijgezel zijn geen verplichtingen en s'avonds gewoon heerlijk alleen t.v. kunnen kijken zonder dat een ander loopt te zeuren van dit wil ik niet zien.

woensdag 16 april 2003 @ 16:53:20 #153
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9819907
quote:
Op woensdag 16 april 2003 16:46 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:

.....dat een 18-jarige jongen het in zijn hoofd haalt mij te versieren....

Woeiiii! Je hoeft er niet op in te gaan natuurlijk (dat zou ik ook niet doen) maar 't is WEL lekker voor je ego

Ze staan dan wel erom bekend dat ze alles versieren waar een gat in zit, die 18-jarigen... maar toch mag je het als een compliment beschouwen dat hij je een versierpoging waard vond hoor haha. Je ziet er dan vast nog jong en meisjesachtig uit

woensdag 16 april 2003 @ 16:55:59 #154
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_9819997
quote:
Op woensdag 16 april 2003 16:46 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:

[..]

Nee inderdaad niet en het is me dan ook een beetje het enge idee dat een 18-jarige jongen het in zijn hoofd haalt mij te versieren ,

Ik heb niet zo'n moeite met 18!

pi_9820101
Dat zie ik ook hoor , ze vroegen aan mij mijn leeftijd en liet ze eerst schatten (goeie truuk dan weet je voor hoe oud je er eigenlijk uitziet) en toen zei iemand al dat ik rond de 24 was toen zei ik tel er nog maar 5 jaartjes bij , waar die me stomverbaasd aankeek .
Verder wat ook wel grappig was is dat ik laatst de jongen waar ik voor het eerst mee zoende na de vervelende ervaring tegenkwam en dat is ongeveer tien jaar terug , hij was 21 ik 17 , nu kwam ik hem tegen en kwam ik tot mijn schrik achter dat die nu toch echt 33 is (hij ziet er nog steeds leuk uit en kreeg spontaan weer vlinders ), maar hij is ook weer single en waarschijnlijk zien we elkaar binnenkort op de kermis in Jisp.
Brrrrrrrr toch eng idee hoor dat ouder worden . Ik zou liever voor eeuwig jong willen blijven .
  woensdag 16 april 2003 @ 17:05:17 #156
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_9820220
quote:
Op woensdag 16 april 2003 17:00 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Dat zie ik ook hoor , ze vroegen aan mij mijn leeftijd en liet ze eerst schatten (goeie truuk dan weet je voor hoe oud je er eigenlijk uitziet) en toen zei iemand al dat ik rond de 24 was toen zei ik tel er nog maar 5 jaartjes bij , waar die me stomverbaasd aankeek .
Verder wat ook wel grappig was is dat ik laatst de jongen waar ik voor het eerst mee zoende na de vervelende ervaring tegenkwam en dat is ongeveer tien jaar terug , hij was 21 ik 17 , nu kwam ik hem tegen en kwam ik tot mijn schrik achter dat die nu toch echt 33 is (hij ziet er nog steeds leuk uit en kreeg spontaan weer vlinders ), maar hij is ook weer single en waarschijnlijk zien we elkaar binnenkort op de kermis in Jisp.
Brrrrrrrr toch eng idee hoor dat ouder worden . Ik zou liever voor eeuwig jong willen blijven .
Op de kermis!!! ook jij wordt waarschijnlijk noooooit volwassen.
Leuk als je de kriebels krijgt van een oude onbeantwoore liefde of iemand anders uit je verleden.
  woensdag 16 april 2003 @ 17:07:09 #157
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9820263
quote:
Op woensdag 16 april 2003 17:05 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Leuk als je de kriebels krijgt van een oude onbeantwoore liefde of iemand anders uit je verleden.

Gewoon op je dertigste weer kind worden. JOEPIEEEEEEEE
pi_9820327
quote:
Op woensdag 16 april 2003 17:05 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Ach ja het heb zo zijn charmes . Ik zeg ook niet voor niks ik ben een beetje de vrouwelijke versie van Peter Pan . Nou het romantische is dat hij juist altijd een van de weinige is geweest waar ik nog wel eens aan dacht en zijn vrienden kwam ik af en toe nog wel eens tegen , maar toch heel leuk dat ik hem nu eindelijk zelf eens tegen het lijf liep en hij was echt zelf ook heel blij me te zien , maar als je elkaar na 10 jaar nog steeds herkent wil dat ook wel wat zeggen .
pi_9820851
quote:
Op woensdag 16 april 2003 17:09 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ach ja het heb zo zijn charmes . Ik zeg ook niet voor niks ik ben een beetje de vrouwelijke versie van Peter Pan
En andere opmerkingen in dit topic wijzen er toch heel erg duidelijk op dat het leven zo rond de dertig met recht een verwarrende bezigheid kan zijn.

Ben je gesettled dan lijkt er niet zoveel aan de hand en kan je een tijdje redelijk gelukkig vooruit, genietend van je partner, de jonge kinderen, de nieuwe auto en het idee dat je het huisje/boompje/beestje concept naar behoren ingericht hebt.

Wanneer je niet volgens de standaard leeft dan is er eigenlijk ook niets aan de hand. Je bevindt je in de bevoorrechte toestand van alles kan nog. Je kunt er nog vrolijk op los feesten. Nieuwe liefdes zoeken, vinden en weer kwijtraken. Een nieuw carrierepad kiezen, die ouwe zag er leuk uit toen je nog aan het studeren was maar in de werkelijkheid leidt het nergens toe. Je kan jezelf een andere levensstijl aanmeten (deze bevalt me niet, laten we deze eens proberen, jakkes wat een drama, laten we deze dan eens proberen, oeh lekker).....

Zo rond de dertig krijg je volop de kans om de fouten die je tijdens de jaren twintiger jaren gemaakt hebt te herstellen of volledig te vergeten of de beslissingen van toen nog even kritisch te beschouwen. Zo rond de dertig krijg je gewoon wat nieuwe kansen, mocht je die nodig hebben.

Maar die kansen zien en grijpen.....dat maakt het zo dat het leven rond de dertig verwarrend kan zijn. Twijfels oproept. En verstandelijk kunnen we het daarmee vast allemaal wel eens zijn.

Jammer dat het hart en het hoofd zo vaak op voet van oorlog met elkaar leven.

pi_9820941
quote:
Op woensdag 16 april 2003 17:40 schreef thoth het volgende:

[..]

En andere opmerkingen in dit topic wijzen er toch heel erg duidelijk op dat het leven zo rond de dertig met recht een verwarrende bezigheid kan zijn.

Ben je gesettled dan lijkt er niet zoveel aan de hand en kan je een tijdje redelijk gelukkig vooruit, genietend van je partner, de jonge kinderen, de nieuwe auto en het idee dat je het huisje/boompje/beestje concept naar behoren ingericht hebt.

Wanneer je niet volgens de standaard leeft dan is er eigenlijk ook niets aan de hand. Je bevindt je in de bevoorrechte toestand van alles kan nog. Je kunt er nog vrolijk op los feesten. Nieuwe liefdes zoeken, vinden en weer kwijtraken. Een nieuw carrierepad kiezen, die ouwe zag er leuk uit toen je nog aan het studeren was maar in de werkelijkheid leidt het nergens toe. Je kan jezelf een andere levensstijl aanmeten (deze bevalt me niet, laten we deze eens proberen, jakkes wat een drama, laten we deze dan eens proberen, oeh lekker).....

Zo rond de dertig krijg je volop de kans om de fouten die je tijdens de jaren twintiger jaren gemaakt hebt te herstellen of volledig te vergeten of de beslissingen van toen nog even kritisch te beschouwen. Zo rond de dertig krijg je gewoon wat nieuwe kansen, mocht je die nodig hebben.

Maar die kansen zien en grijpen.....dat maakt het zo dat het leven rond de dertig verwarrend kan zijn. Twijfels oproept. En verstandelijk kunnen we het daarmee vast allemaal wel eens zijn.

Jammer dat het hart en het hoofd zo vaak op voet van oorlog met elkaar leven.

Het mag dan misschien verwarrend zijn , maar het is never a dull moment . Ik denk eerder dat het al doende leert men een kwestie is , maak je een fout jammer dan maar van die fouten leer ook weer wat.
pi_9822328
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 17:33 schreef Muurbloempje het volgende:

[..]

Zeiken wij? Ik geniet van het leven, meer dan toen ik twintiger was dus ik zie niet tegen het ouder worden op hoor...

Inderdaad! Over 4 maanden gaat Solitarias ook 30 worden, en is er niet bang voor....

Mannen schijnen op rond hun 30e het aantrekkelijkste te zijn......ik merk zoiets wel in de praktijk..

woensdag 16 april 2003 @ 20:27:14 #162
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9824589
quote:
Op woensdag 16 april 2003 18:57 schreef Solitarias het volgende:

[..]

Inderdaad! Over 4 maanden gaat Solitarias ook 30 worden, en is er niet bang voor....

Mannen schijnen op rond hun 30e het aantrekkelijkste te zijn......ik merk zoiets wel in de praktijk..

Nou haal je kienstenen maar tevoorschijn dan
  woensdag 16 april 2003 @ 20:54:50 #163
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9825344
Trouwens... nog iets waaraan ik merk dat ik ouder word...

Ik weet heel vaak niet meer waar het over gaat, als ze het over gamecubes, x-boxes enzo hebben

Kortom, Loes kan het apparaten-gebeuren soms niet meer bijhouden.

woensdag 16 april 2003 @ 22:09:41 #164
23058 Muurbloempje
pi_9827079
quote:
Op woensdag 16 april 2003 20:54 schreef Loesje29 het volgende:

Ik weet heel vaak niet meer waar het over gaat, als ze het over gamecubes, x-boxes enzo hebben

Me 2

mede senioren

pi_9828087
quote:

Dank je, ik voel me spontaan weer een stuk jonger
  woensdag 16 april 2003 @ 23:52:54 #166
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9829988
quote:
Op woensdag 16 april 2003 22:44 schreef Harrie het volgende:

[..]

Dank je, ik voel me spontaan weer een stuk jonger

Heej! Nu hoor jij ´ons senioren´ te steunen!
Dat je dingen zegt als... geeft niks meid... kan de besten overkomen!
pi_9830236
quote:

Vrouwen en techniek....
burgerweeshuis
pi_9830453
quote:

Ik had laatst moeite met het programmeren van de video recorder
pi_9830571
quote:
Op donderdag 17 april 2003 00:16 schreef DeadLock het volgende:

[..]

Ik had laatst moeite met het programmeren van de video recorder

hmmzz kan nou niet roepen dat kerels en techniek niet samen gaat, maar je gaat toch twijfelen
burgerweeshuis
  † In Memoriam † donderdag 17 april 2003 @ 00:29:12 #170
47213 ArmaniMania
pi_9830618
Ik mis muurbloempje nu al

donderdag 17 april 2003 @ 00:31:19 #171
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9830647
quote:
Op donderdag 17 april 2003 00:29 schreef ArmaniMania het volgende:

Vanwaar dit drama?
Mag Muurbloempje ook gewoon slapen ´s nachts misschien?

Ik snap dat het leuker is als ze er is... want het is een kanjer en een topperd en een lieverd... maar je doet net of ze van de aardbodem is verdwenen

pi_9830703
quote:
Op donderdag 17 april 2003 00:29 schreef ArmaniMania het volgende:

waarom mis je haar dan?
burgerweeshuis
  † In Memoriam † donderdag 17 april 2003 @ 00:36:10 #173
47213 ArmaniMania
pi_9830715
quote:
Op donderdag 17 april 2003 00:31 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

Vanwaar dit drama?
Mag Muurbloempje ook gewoon slapen ´s nachts misschien?

Ik snap dat het leuker is als ze er is... want het is een kanjer en een topperd en een lieverd... maar je doet net of ze van de aardbodem is verdwenen

Jeetje jij maakt er een drama van, het was gewoon aardig bedoelt, ik mis haar op msn.....

donderdag 17 april 2003 @ 00:42:39 #174
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9830806
quote:
Op donderdag 17 april 2003 00:36 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Jeetje jij maakt er een drama van, het was gewoon aardig bedoelt, ik mis haar op msn.....

Bij een aardig bedoelde post kan je dan misschien beter huilsmileys achterwege laten, anders komt het zo zwaar over. Maar maakt verder niet uit, have it your way, bedoelde er ook niks rots mee verder ofzo.

Ik ga ook slapen!

Benieuwd of er nu ook mensen gaan huilen als IK weg ben...

pi_9832186
* hap *

loesje 29 is slapen

donderdag 17 april 2003 @ 10:08:14 #176
23058 Muurbloempje
pi_9833253
Jongelui, geen slowchat hier zeg

Afijn, ik ben er weer even

Ik heb wel het idee dat als ik ziek ben geweest dat ik minder snel herstel en nog moe ben... Nou weet ik niet of dat met leeftijd te maken heeft maar ik ben verrot van de 1,5 week dat ik griep gehad heb en nachten niet heb kunnen slapen. Zal vast niet aan de leeftijd liggen maar aan mijn lichamelijke conditie

ArmaniMania daar ben ik weer

pi_9833772
Ik denk dat het een combinatie van factoren is. Ten eerste ben je natuurlijk een senior , daarbij ben je anderhalve (!!) week ziek geweest. Daar knap je niet errug snel van op zeg maar. Je bent net beter!.

En sporten wil ook wel eens helpen ( alhoewel ik dat al een tijdje zelf ook niet veel doe)

burgerweeshuis
  donderdag 17 april 2003 @ 10:57:14 #178
23058 Muurbloempje
pi_9834008
quote:
Op donderdag 17 april 2003 10:44 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik denk dat het een combinatie van factoren is. Ten eerste ben je natuurlijk een senior , daarbij ben je anderhalve (!!) week ziek geweest. Daar knap je niet errug snel van op zeg maar. Je bent net beter!.

En sporten wil ook wel eens helpen ( alhoewel ik dat al een tijdje zelf ook niet veel doe)

terug! Ja ik wil zo gauw ik kan weer fitnessen... heb echt jaren gesport en ik moet zeggen dat ik nu ook redelijk actief ben want ik loop best veel. Dus ik ben niet zo onsportief
pi_9834148
quote:
Op donderdag 17 april 2003 10:57 schreef Muurbloempje het volgende:

[..]

terug! Ja ik wil zo gauw ik kan weer fitnessen... heb echt jaren gesport en ik moet zeggen dat ik nu ook redelijk actief ben want ik loop best veel. Dus ik ben niet zo onsportief

Je weet hoe dat gaat met fitness he? Als je een paar weken niets doet, kan je opnieuw beginnen...
burgerweeshuis
  donderdag 17 april 2003 @ 11:07:21 #180
23058 Muurbloempje
pi_9834195
Ik weet het en daarom wil ik kijken wat ik wil gaan doen. Wil wel weer conditie opbouwen omdat ik lekker fit de zomer in wil gaan Ik heb ook een boek hier liggen met allemaal oefeningen die ik dus thuis kan doen. Dus ik kijk nog even wat ik wil, in ieder geval wel weer een vorm van sporten...

donderdag 17 april 2003 @ 11:21:47 #181
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9834473
Muurbloempje... wat zei je ook alweer over slowchat?

Ontopic: (Nu moet ik iets ontopics gaan neergooien natuurlijk... ehm... ehm....). Zeg... kunnen jullie op deze leeftijd nou ook minder goed tegen de warmte?? (Moet toch IETS zeggen)

pi_9834871
met of zonder airco?

Zonder airco ook wel eigenlijk, ik raak snel gewend aan dit soort dingen. Maar dat heb ik altijd gehad

burgerweeshuis
  vrijdag 18 april 2003 @ 09:24:10 #183
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_9854619
Ik heb net fitness opgezegd. Ik probeer het elke keer weer, maar zonder buddy is het geen doen als je er al niet zo van houdt. Dan begin je 3x in de week en na een paar maandjes zit je op 1x in de 2 weken en vervolgens ga je 2 maanden niet... en dan denk je 'goh toch wel duur'
  vrijdag 18 april 2003 @ 10:11:41 #184
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_9855304
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 09:24 schreef Vamos het volgende:
Ik heb net fitness opgezegd. Ik probeer het elke keer weer, maar zonder buddy is het geen doen als je er al niet zo van houdt. Dan begin je 3x in de week en na een paar maandjes zit je op 1x in de 2 weken en vervolgens ga je 2 maanden niet... en dan denk je 'goh toch wel duur'
Klinkt helaas heel bekend Maar ik heb weer (alweer ja..) goede plannen om vanaf volgende week de sportschool weer intensief te gaan bezoeken. De conditie wordt als je ouder bent, toch automatisch wat minder als je het niet bijhoudt.
  vrijdag 18 april 2003 @ 10:50:46 #185
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_9855911
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 10:11 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Klinkt helaas heel bekend Maar ik heb weer (alweer ja..) goede plannen om vanaf volgende week de sportschool weer intensief te gaan bezoeken. De conditie wordt als je ouder bent, toch automatisch wat minder als je het niet bijhoudt.

't is niet mijn conditie waar ik me zorgen over maak... Ik tennis vrij fanatiek

't is meer mijn kantoorbuikje dat steeds duidelijker zichtbaar wordt...

vrijdag 18 april 2003 @ 12:10:19 #186
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9857727
Misschien kunnen Maerycke en Vamos samen naar de sportschool gaan? Gezellie!!
pi_9857823
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 12:10 schreef Loesje29 het volgende:
loesje29,

Hoe wazzut?

burgerweeshuis
  vrijdag 18 april 2003 @ 12:14:32 #188
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_9857850
quote:
Hahaha.. nou nee.. ik zie er nou niet echt op m'n charmanst uit als ik roodaangelopen met zo'n apparaat bezig ben..
pi_9857864
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 12:14 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Hahaha.. nou nee.. ik zie er nou niet echt op m'n charmanst uit als ik roodaangelopen met zo'n apparaat bezig ben..

Daar zijn er wel meer van op de sportschool
burgerweeshuis
  vrijdag 18 april 2003 @ 12:15:42 #190
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9857877
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 12:13 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

loesje29,

Hoe wazzut?

baai!

Eigenlijk helemaal niet zo eng als ik dacht en best wel errug gezellig!

pi_9857920
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 12:15 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

baai!

Eigenlijk helemaal niet zo eng als ik dacht en best wel errug gezellig!

En wij moeten dan ff MSN-en vanavond...... details details
burgerweeshuis
  vrijdag 18 april 2003 @ 12:20:58 #192
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9858026
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 12:16 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

En wij moeten dan ff MSN-en vanavond...... details details

Vanavond ben ik naar de Drie Musketiers!
Maar misschien daarvoor of daarna nog of anders in het weekend krijg je alle details die je maar wilt.

Lekker ontopic dit ook... hehehe...

vrijdag 18 april 2003 @ 12:21:48 #193
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_9858045
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 12:15 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Daar zijn er wel meer van op de sportschool

Dat betekent nog niet dat ik de berichten over mijn zweet en rode kop op Fok! wil zien verschijnen
pi_9858166
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 12:21 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Dat betekent nog niet dat ik de berichten over mijn zweet en rode kop op Fok! wil zien verschijnen

Aan de andere kant; wat denk je van getuigenissen over een strak getraind lichaam? Je gaat niemand wijsmaken dat je dergelijke berichten ook niet zou willen zien verschijnen.
  vrijdag 18 april 2003 @ 12:39:03 #195
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_9858400
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 12:27 schreef thoth het volgende:

[..]

Aan de andere kant; wat denk je van getuigenissen over een strak getraind lichaam? Je gaat niemand wijsmaken dat je dergelijke berichten ook niet zou willen zien verschijnen.

Zou buitengewoon puik zijn, maar ik vermoed dat die beelden van mijn roodbezwete hoofd langer blijven hangen
  vrijdag 18 april 2003 @ 12:48:22 #196
48546 Shinadul
vidi, vici, veni
pi_9858552
Eigenlijk was ik nooit van plan te posten op Fok! omdat ik van mening was dat het publiek wat jonger was. Dit topic is voor mij echter heel herkenbaar, ondanks dat ik 'pas' 29 ben

En ja, ook ik heb er een hekel aan als ze mij 'meneer' noemen... Dus snel dat paar-dagen-niet-geschoren baardje eraf en ik ben weer 'die jongen' hahahahaha! heerlijk

Groetjes,
Shin.

vrijdag 18 april 2003 @ 12:55:49 #197
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9858688
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 12:48 schreef Shinadul het volgende:
Eigenlijk was ik nooit van plan te posten op Fok! omdat ik van mening was dat het publiek wat jonger was. Dit topic is voor mij echter heel herkenbaar, ondanks dat ik 'pas' 29 ben

En ja, ook ik heb er een hekel aan als ze mij 'meneer' noemen... Dus snel dat paar-dagen-niet-geschoren baardje eraf en ik ben weer 'die jongen' hahahahaha! heerlijk

Groetjes,
Shin.

Ha Shin! Welkom in ons 30-ers topic! (En je hoeft er inderdaad niet persé precies 30 voor te zijn hoor haha, om en nabij mag ook )

Gisteravond zei een meisje van ongeveer mijn leeftijd 'wat zegt U?' tegen me. Ik vond dat U al vréselijk haha.

vrijdag 18 april 2003 @ 12:59:49 #198
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_9858794
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 12:55 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

Ha Shin! Welkom in ons 30-ers topic! (En je hoeft er inderdaad niet persé precies 30 voor te zijn hoor haha, om en nabij mag ook )

Gisteravond zei een meisje van ongeveer mijn leeftijd 'wat zegt U?' tegen me. Ik vond dat U al vréselijk haha.

Dat "u-zeggen" ja. Tijdens sollicatatiegesprekken heb ik vaak dat ik tegen kandidaten zeg "Zeg maar je hoor" maar dat ze rustig "u" nog uren volhouden...

-edit- Het is moeilijk op deze leeftijd nog zonder spelfouten te tikken

[Dit bericht is gewijzigd door Maerycke op 18-04-2003 13:17]

pi_9859097
Een tijdje geleden heb ik iemand aangenomen, 21 jaar en die vertikte het om te stoppen me met u te addresseren. Eén van zijn collega's spreekt me aan: "hey kan je ff komen kijken, er klopt hier iets niet." en hij even later: "mag ik u iets vragen". Uiteindelijk heb ik uitgelegd dat hij, als hij me nog één keer met u aan zou spreken, op staande voet ontslagen zou worden. Daarna brak de periode aan van leren. "Mag ik uuuuu....erh......wat vragen."

Hij heeft me later uitgelegd dat hij zo opgevoed was. Indien iemand ouder dan hij dan persoon aanspreken met u. Hij doet dat af en toe nog steeds. Ik vat het niet langer persoonlijk op

vrijdag 18 april 2003 @ 13:18:09 #200
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9859228
Negen van de tien keer is het ook gewoon keurig uit beleefdheid.

En toch wilde ik die meid van gisteravond met haar 'u' wel een klap verkopen

Het lullige is gewoon: HOE netjes ze het ook bedoelen, als je net in die leeftijd zit van 'ehhhhm ik zit hier een soort dertiger te worden, en nu?' ... die wij allemaal een beetje hebben nu zeg maar ... dan maakt het je onzeker of geïrriteerd als ze je met u of mevrouw/meneer aanspreken.

Dáár zou SIRE nou eens een reclamespot over moeten maken!
HOU REKENING MET DE AANKOMENDE SENIOREN hehehe

vrijdag 18 april 2003 @ 13:25:35 #201
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_9859379
quote:
'ouwe' koppelaarster!
  vrijdag 18 april 2003 @ 13:27:08 #202
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9859413
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 13:25 schreef Vamos het volgende:

[..]

'ouwe' koppelaarster!

Tis maar goed dat dat éne bepaalde enge woord tussen aanhalingstekens staat....
pi_9859486
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 13:18 schreef Loesje29 het volgende:
Het lullige is gewoon: HOE netjes ze het ook bedoelen, als je net in die leeftijd zit van 'ehhhhm ik zit hier een soort dertiger te worden, en nu?' ... die wij allemaal een beetje hebben nu zeg maar ... dan maakt het je onzeker of geïrriteerd als ze je met u of mevrouw/meneer aanspreken.
Tja. Aan de andere kant zijn er net zo goed dertigers die helemaal gaan gloeien van opwinding als ze met u aangesproken worden omdat ze daar hun hele leven naartoe hebben gewerkt. Eindelijk het respect dat ze verdienen. Sterker nog, zij worden te weinig aangesproken met u en of SIRE een spotje zou kunnen maken met de strekking: toon eens een beetje respect dankuwel.

Hmm. Dat zou sowieso geen gek idee zijn.

vrijdag 18 april 2003 @ 13:31:09 #204
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_9859487
quote:

Op zo'n lekker bevoogdend toontje waarbij de tenen krom in ieders schoenen schieten.. met als aanvullend gevolg dat alle "jeugdigen" wegens recalcitrant iedereen die boven de 25 is met u gaat aanspreken

Ik denk dat de nog ouderen onder ons dit wellicht wel prettig zullen vinden eigenlijk

vrijdag 18 april 2003 @ 13:32:42 #205
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_9859520
Hola..... .
Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
pi_9859554
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 13:32 schreef SignOTheTimes het volgende:
Hola..... .
Check.
In de dertig.
Okay.
Welkom.
  vrijdag 18 april 2003 @ 13:34:55 #207
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_9859562
Helaas al 31. .
Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
pi_9859584
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 13:34 schreef SignOTheTimes het volgende:
Helaas al 31. .
Ik ook maar erh.....
sjit.
  vrijdag 18 april 2003 @ 13:38:52 #209
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_9859648
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 13:36 schreef thoth het volgende:

[..]

Ik ook maar erh.....
sjit.

Moet ik me dan ook nog officieel voorstellen?
  vrijdag 18 april 2003 @ 13:39:59 #210
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_9859681
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 13:38 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Lijkt me leuk!
pi_9859716
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 13:38 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Check.
In de dertig.
Welkom.

Ergens was het wel een beetje onbeleefd ja, hoe je zomaar even binnenkwam zonder kloppen.

On topic...wanneer komt er weer eens een moderator langs om on topic gedrag te eisen?

vrijdag 18 april 2003 @ 13:41:52 #212
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_9859725
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 13:39 schreef SignOTheTimes het volgende:

[..]

Lijkt me leuk!

LOL.. Nou uhm... ik ben Maerycke.. 33 jaar oud.. (bijna 34 ) en voor meer info, verwijs ik iedereen naar m'n profiel
  vrijdag 18 april 2003 @ 13:43:17 #213
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_9859754
Volgens mij lees je best wel veel. .
pi_9859791
*drama toontje

"Ooooh mijn god wat zijn jullie off topic bezig zeg! ! !"

pi_9859854
30 is goed!! Ik hou van alle 30-ers en plussers.
"You think you're big time!? You're gonna die big time!"
  vrijdag 18 april 2003 @ 13:50:45 #216
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_9859878
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 13:49 schreef MissAlPacino het volgende:
Haaaai. .
pi_9859889
* zich buitengesloten voelt.....

kben 28

burgerweeshuis
  vrijdag 18 april 2003 @ 13:53:39 #218
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_9859938
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 13:51 schreef zwaaibaai het volgende:

kben 28

Je bent bijna 30.. dus dat is ook goed
pi_9859944
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 13:50 schreef SignOTheTimes het volgende:

[..]

Haaaai. .

Haaai haai
  vrijdag 18 april 2003 @ 13:54:06 #220
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_9859945
quote:
We ook van jou hoor!!
pi_9859949
quote:

kben 28

Bwahahaha broekie
  vrijdag 18 april 2003 @ 13:54:29 #222
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_9859950
Wat een gedoogbeleid.... gedogen komt met de jaren!
pi_9859960
quote:

kben 28

28 is inderdaad oke
  vrijdag 18 april 2003 @ 13:55:44 #224
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_9859978
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 13:54 schreef MissAlPacino het volgende:

[..]

28 is inderdaad oke

Ik denk er nog graag aan terug!
pi_9859981
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 13:54 schreef Maerycke het volgende:

[..]

We ook van jou hoor!!

Wouw, ik voel me hier helemaal thuis
pi_9860006
quote:
Check.
In de dertig.
Welkom.

pi_9860079
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 13:55 schreef SignOTheTimes het volgende:

[..]

Ik denk er nog graag aan terug!

Ikke niet hoor. Voel me nu veel gelukkiger op m'n 30ste.
pi_9860094
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 13:57 schreef thoth het volgende:

[..]

Check.
In de dertig.
Welkom.

Thnx
  vrijdag 18 april 2003 @ 14:02:57 #229
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_9860096
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 14:02 schreef MissAlPacino het volgende:

[..]

Ikke niet hoor. Voel me nu veel gelukkiger op m'n 30ste.

Mijn rug is er iig niet beter op geworden!
pi_9860138
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 14:02 schreef SignOTheTimes het volgende:

[..]

Mijn rug is er iig niet beter op geworden!

Dat is inderdaad minder. De mankementen beginnen te komen. Ik begin ietsie rimpeltjes te krijgen en heb last van stijve schouders en nek. Ik zit wel veel beter in mijn vel nu, vrolijker enzoow.
pi_9860147
In een poging ergens in de buurt van on topic te komen......

Wat me het meeste dwars zit is niet zozeer de leeftijd. Wat me dwars zit is een soort van verlies van vrijheid. Hoe ouder je wordt, hoe meer verplichtingen je krijgt, hoe meer verantwoordelijkheden je mee moet zeulen. Hoe meer je geacht wordt aan een bepaald beeld te voldoen. Het hoeft niet zo ernstig te zijn maar steeds vaker lijkt het wel zo ernstig.

vrijdag 18 april 2003 @ 14:07:49 #232
38338 Bogusje
pi_9860171
quote:
Negen van de tien keer is het ook gewoon keurig uit beleefdheid.

En toch wilde ik die meid van gisteravond met haar 'u' wel een klap verkopen

Ja precies ik heb er zo'n bloedhekel aan als ze bij de bakker ofzo Menheer tegen me zeggen. Zie ik er nu werkelijk zo oud uit?

Maar goed, wat mij opviel is als ik me geschoren heb het een stuk minder is. Er moet dus een verband zijn tussen geschoren kin en leeftijd schatten.
Ik verzeker je, ik word nog eens de beste klant van gilette.

Och er zijn van die dagen dat ik best weer wel jaartje of 25 zou willen zijn en weten wat ik nu wist. Man wat zou ik een hoop dingen anders doen. Naja... Van achteruitlopen val je alleen maar om, vooruit is intressanter.

pi_9860224
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 14:06 schreef thoth het volgende:

Wat me het meeste dwars zit is niet zozeer de leeftijd. Wat me dwars zit is een soort van verlies van vrijheid. Hoe ouder je wordt, hoe meer verplichtingen je krijgt, hoe meer verantwoordelijkheden je mee moet zeulen. Hoe meer je geacht wordt aan een bepaald beeld te voldoen. Het hoeft niet zo ernstig te zijn maar steeds vaker lijkt het wel zo ernstig.

Ik krijg helemaal niet meer verplichtingen. Hoezo bedoel je dat??
Ik merk wel dat mijn vriendinnen en ik hechter worden (vriendinnen al vanaf de basisschool) maar we verschillen wel steeds meer. Bijvoorbeeld in smaak van kleren, kroegen, uiteenlopende meningen. We stemmen bijvoorbeeld allemaal op een andere partij. Zo'n 10 jaar terug hielden we allemaal van hetzelfde.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 18 april 2003 @ 14:16:41 #234
22592 crew  Ole
pi_9860305
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 13:41 schreef Maerycke het volgende:

[..]

LOL.. Nou uhm... ik ben Maerycke.. 33 jaar oud.. (bijna 34 ) en voor meer info, verwijs ik iedereen naar m'n profiel

-edit- ik zie dat ik in de war ben met een ander topic!!!! sorry!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Ole op 18-04-2003 14:20]

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 18 april 2003 @ 14:17:40 #235
38338 Bogusje
pi_9860316
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 14:06 schreef thoth het volgende:

Ja, dat is inderdaad wel iets wat maatschappelijk van je verwacht word. Die verplichtingen dat is gedeeltelijk wel waar, maar het ligt volgens mij ook aan de hoeveelheid verplichtingen die je zelf aan gaat.
(en dan bedoel ik uiteraard andere dingen als de huur enzo )

De maatschappelijke verwachting is nog de meest vervelende, van die mensen die naar je kijken als je weer eens iets stoms uitvreet (spreek uit, practical joke) met een blik van "TSS je zou beter moeten weten".
Maar diezelfde mensen die in een deuk liggen als in RTL Boulevaard verteld word dat een of andere filmster exact zo'n zelfde grap uit haalt.
BAH hypocriet hoor. Maar och dat is de maatschappij.

Wat inderdaad best wel irritant is, de maatschappelijke druk die op je word gelegt. Ik heb daar gewoon geen zin in, maar het moet gewoon.

Als ik soms om me heen kijk en ik zie dan andere leeftijdsgenoten zwoegen onder het dagelijkse juk van beslommering denk ik stiekum toch wel eens dat ik het allemaal nog niet zo slecht voor elkaar heb.
Van die mensen die eigenlijk weten dat hun relatie/leven van niks naar nergens gaat maar omwille van de sociale druk toch maar blijven proberen, want als je single bent verlies je een bepaalde status.
(en je krijgt er ook weer wel een status voor terug, verschillend van flierefluiter tot zieltje)

* Bogusje kan hier uren over zwammen..

Moderator / Miss SHO vrijdag 18 april 2003 @ 14:18:37 #236
22592 crew  Ole
pi_9860334
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 14:10 schreef MissAlPacino het volgende:

[..]

Ik krijg helemaal niet meer verplichtingen. Hoezo bedoel je dat??
Ik merk wel dat mijn vriendinnen en ik hechter worden (vriendinnen al vanaf de basisschool) maar we verschillen wel steeds meer. Bijvoorbeeld in smaak van kleren, kroegen, uiteenlopende meningen. We stemmen bijvoorbeeld allemaal op een andere partij. Zo'n 10 jaar terug hielden we allemaal van hetzelfde.

Ik ook niet... hooguit omdat ik een huis gekocht heb, maar gelukkig heb ik dat huis nog net op tijd gekocht, dus is niet extreem duur!

Denk alleen wel dat je als je kinderen krijgt meer verplichtingen krijgt..
Voor de rest kun je meer doen, want je hebt meer geld én je weet ook meer dan toen je 20 was....

vrijdag 18 april 2003 @ 14:21:00 #237
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_9860365
We ondergaan toch allemaal wel een beetje hetzelfde als ik hut zo lees

geen afscheid van de onbezonnenheid!!!

vrijdag 18 april 2003 @ 14:49:21 #238
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_9860848
Het is juist dat ik me nu veel minder druk om die verplichtingen maak dan vroeger. Nu kan ik het ten eerste allemaal makkelijker betalen dan vroeger en ik ben toch ook wel af van het idee dat ik maar alles moet doen wat de huisje-boompje-beestje-almanak voorschrijft.

Na een tweetal pogingen met iemand samen te wonen, heb ik nu toch wel het idee dat m'n leven zoals het er nu uitziet ook wel prima is. Niet meer dat benauwde zeg maar, om vooral aan kinderen te beginnen en een BMW voor de deur te hebben staan.

Snapt iemand wat ik bedoel of praat ik poep nu?

pi_9860968
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 14:49 schreef Maerycke het volgende:
Het is juist dat ik me nu veel minder druk om die verplichtingen maak dan vroeger. Nu kan ik het ten eerste allemaal makkelijker betalen dan vroeger en ik ben toch ook wel af van het idee dat ik maar alles moet doen wat de huisje-boompje-beestje-almanak voorschrijft.

Na een tweetal pogingen met iemand samen te wonen, heb ik nu toch wel het idee dat m'n leven zoals het er nu uitziet ook wel prima is. Niet meer dat benauwde zeg maar, om vooral aan kinderen te beginnen en een BMW voor de deur te hebben staan.

Snapt iemand wat ik bedoel of praat ik poep nu?

Wat die verplichtingen betreft heb ik het nu wel wat moeilijker. Ik wil te veel, en stappen, uiteten, en kleren etc. Ik kom bijna nooit uit met mijn geld.
Ben ondertussen alweer een paar jaar vrijgezel en vind het heerlijk dat ik niet aan die verplichtingen hoef te doen. Voel me zo vrij als een vogeltje, heerlijk
pi_9861017
foto????

Ik ben sinds drie maanden vrijgezel, en die vrijheid bevalt me inderdaad uitstekend. Ik kan doen en laten wat ik wil, ( en heb ook een geldprobleem haha) geen sociale verplichtingen mbt schoonfamilies of partners, ja bevalt me wel ja

burgerweeshuis
pi_9861104
Kennelijk doe ik toch iets niet helemaal goed (onzin constatering want ik wéét dat ik iets niet helemaal goed doe)....maar nee ik heb juist niet het gevoel vrijer te zijn. Juist omwille van mijn leven, in mijn eigen onderhoud voorzien, moet ik een baan hebben die minimaal zoveel geld oplevert. Dat gaat prima maar om die baan te houden moet ik me buitensporig inspannen bovendien "moet" ik meedoen in de grote prestatiestrijd want niets is zeker in het stoere zakenleven......

Maar eigenlijk gaat het denk ik toch om de maatschappelijke druk. Hoe mijn leven er eigenlijk uit zou moeten zien. Ja ik weet ook wel dat dat niet iets is waar je je wat van aan moet trekken maar aan de andere kant is het wel degelijk iets dat telkens weer boven komt. Zoals, met je vrienden gaan stappen op een willekeurig moment. Nou niet als je vrienden eerst oppas moeten regelen of constant afspraken hebben met familie (mijn vrienden zien hun familie elke dag denk ik weleens)....

Hmm. Ik doe echt iets niet goed. Eigenlijk zou ik het heel goed moeten hebben. Misschien moet ik nog wakker worden.

pi_9861122
Ik heb én een partner én weinig verplichtingen. ga zeker 3x in de week de hort op.
Dus wat voor mensen jullie uitzoeken...
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  vrijdag 18 april 2003 @ 15:05:05 #243
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_9861145
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 14:58 schreef zwaaibaai het volgende:
foto????

Ik ben sinds drie maanden vrijgezel, en die vrijheid bevalt me inderdaad uitstekend. Ik kan doen en laten wat ik wil, ( en heb ook een geldprobleem haha) geen sociale verplichtingen mbt schoonfamilies of partners, ja bevalt me wel ja

In ieder geval hoef ik van mezelf de laatste jaren ook niet meer zo moeilijk te doen. Een aantal jaren terug was ik toch veel fanatieker met dingen.. ik moest een topbaan, een toprelatie, een topvriendenkring, topfamilie e.d. Die druk is toch wel van me afgevallen.

Moderator / Miss SHO vrijdag 18 april 2003 @ 15:05:53 #244
22592 crew  Ole
pi_9861168
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 15:04 schreef kamagurka het volgende:
Ik heb én een partner én weinig verplichtingen. ga zeker 3x in de week de hort op.
Dus wat voor mensen jullie uitzoeken...
same here...
  vrijdag 18 april 2003 @ 15:07:32 #245
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_9861196
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 15:03 schreef thoth het volgende:

Zoals, met je vrienden gaan stappen op een willekeurig moment. Nou niet als je vrienden eerst oppas moeten regelen of constant afspraken hebben met familie (mijn vrienden zien hun familie elke dag denk ik weleens)....

Dat laatste heb ik ook wel. Veel mensen in mijn vriendenkring (of inmiddels niet meer tot mijn vriendenkring behorende) hebben inderdaad wel een steady relatie en 2.4 kinderen. Ik merk toch ook wel dat de interesses soms echt mijlenver uit elkaar liggen. Kost me af en toe wel moeite om me in te leven in de gesprekjes over babyhapjes en luieruitslag enzo..
pi_9861235
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 15:03 schreef thoth het volgende:

Zoals, met je vrienden gaan stappen op een willekeurig moment. Nou niet als je vrienden eerst oppas moeten regelen of constant afspraken hebben met familie (mijn vrienden zien hun familie elke dag denk ik weleens)....

Hmm. Ik doe echt iets niet goed. Eigenlijk zou ik het heel goed moeten hebben. Misschien moet ik nog wakker worden.

Bijna al mijn vriendinnen wonen samen of zijn getrouwd. Gelukkig zijn er altijd wel 2 of 3 te vinden die mee op stap gaan. Wat dat betreft heb ik veel geluk.
Qua werk moet je misschien niet te veel van jezelf eisen
Lekker leuke dingen doen en 's-avonds vooral relaxen met een filmpje bijvoorbeeld.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 18 april 2003 @ 15:12:03 #247
22592 crew  Ole
pi_9861276
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 15:07 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik ook wel. Veel mensen in mijn vriendenkring (of inmiddels niet meer tot mijn vriendenkring behorende) hebben inderdaad wel een steady relatie en 2.4 kinderen. Ik merk toch ook wel dat de interesses soms echt mijlenver uit elkaar liggen. Kost me af en toe wel moeite om me in te leven in de gesprekjes over babyhapjes en luieruitslag enzo..

*grinnikt...

Bij mij beginnen nu (pas) tegelijk meerdere vriendinnen zwanger te worden (of eik ga ik meer met hun vrienden om, maar goed! )

Ik vind het al doodeng om zo'n kleintje vast te houden..
Ook begin ik me wel wat te ergeren aan de vraag: "Es, waarom wil jij geen kinderen?" Alsof ik me moet verdedigen..
Ik heb tegenwoordig als antwoord: "ik vraag toch ook niet aan jou of je echt wel zeker weet dat je wél koters wil..".

vrijdag 18 april 2003 @ 15:15:24 #248
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_9861331
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 15:12 schreef Ole het volgende:

[..]

*grinnikt...

Bij mij beginnen nu (pas) tegelijk meerdere vriendinnen zwanger te worden (of eik ga ik meer met hun vrienden om, maar goed! )

Ik vind het al doodeng om zo'n kleintje vast te houden..
Ook begin ik me wel wat te ergeren aan de vraag: "Es, waarom wil jij geen kinderen?" Alsof ik me moet verdedigen..
Ik heb tegenwoordig als antwoord: "ik vraag toch ook niet aan jou of je echt wel zeker weet dat je wél koters wil..".

Ik merkte het vooral toen ik via het bedrijf kaartjes had gekregen voor een bezoek aan een bekend Nederlands pretpark en ik daar op een gegeven moment stond met vriendinnen die allemaal hun wandelwagentjes e.d. hadden meegenomen en de hele middag liepen rond te sjouwen met hun kroost. Ik liep daar toch best lekker vrij eigenlijk

Moderator / Miss SHO vrijdag 18 april 2003 @ 15:17:10 #249
22592 crew  Ole
pi_9861365
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 15:15 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Ik merkte het vooral toen ik via het bedrijf kaartjes had gekregen voor een bezoek aan een bekend Nederlands pretpark en ik daar op een gegeven moment stond met vriendinnen die allemaal hun wandelwagentjes e.d. hadden meegenomen en de hele middag liepen rond te sjouwen met hun kroost. Ik liep daar toch best lekker vrij eigenlijk

Zo was ik laatst op een mooie woensdagmiddag in Artis met mijn vriend..Wat hebben we genoten!
Dan hoef je even niet meer hoor!
  vrijdag 18 april 2003 @ 15:28:00 #250
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9861566
Ben trots op jullie!!!!! Weer helemaal ontopic! Woeiiiiiiiii

Pssst... even heel erg off-topic... hoe gaan we Deeltje 3 noemen? Wij als volwassenen moeten even vooruit denken... hehehe. Of gewoon hetzelfde?

pi_9861640
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 15:28 schreef Loesje29 het volgende:

Pssst... even heel erg off-topic... hoe gaan we Deeltje 3 noemen? Wij als volwassenen moeten even vooruit denken... hehehe. Of gewoon hetzelfde?

Het leven begint bij 30
pi_9861737
"waarom zit ik kansloos te verlangen naar toen ik jonger was, terwijl ik helemaal nog niet zo oud ben?"

of

"Waar ben ik nou in hemelsnaam zo verschrikkelijk huiverig voor?"

of

"Wat was er dan allemaal zo briljant aan 20+?"

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_9861784
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 15:31 schreef MissAlPacino het volgende:

[..]

Het leven begint bij 30

YES !
Uhum. Ja. Waarom niet.
  vrijdag 18 april 2003 @ 15:46:00 #254
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9861920
En met goede moed verder in het zojuist aangemaakte Deeltje 3
pi_9861934
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 15:07 schreef Maerycke het volgende:
Ik merk toch ook wel dat de interesses soms echt mijlenver uit elkaar liggen. Kost me af en toe wel moeite om me in te leven in de gesprekjes over babyhapjes en luieruitslag enzo..
Collega's, familie, vrienden.....het is inmiddels een vast onderwerp van gesprek en er is nog veel over te weten ook. Kinderen nemen, hebben, opvoeden is een levensstijl op zich geloof ik. Ik weet er nu ook teveel vanaf omdat ik er vaak naar moet luisteren. Misschien handig voor de toekomst maar misschien ook niet want de ontwikkelingen op het gebied van kinderen zijn haast niet bij te houden
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 15:09 schreef MissAlPacino het volgende:
Qua werk moet je misschien niet te veel van jezelf eisen
Lekker leuke dingen doen en 's-avonds vooral relaxen met een filmpje bijvoorbeeld.
Je hebt helemaal gelijk maar wat ik weet en wat ik voel wil nog weleens met elkaar botsen. Erh, wat ik weet en wat ik voel botst eigenlijk altijd. Maar wellicht is dat meer een oefening baart kunst zaak. Aldoende leert men. Wijsheid komt met de jaren. En meer van dat soort geruststellende clichés.
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 15:28 schreef Loesje29 het volgende:

Wij als volwassenen moeten inderdaad vooruit denken, zie je wel, nog een verplichting!
pi_9861948
Mag ik het hek sluiten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')