Ikzelf zou haar apart geld geven voor boodschappen en eigen gerief, maar dan liever contant, dus geen pinpas.
Als je 'r geld geeft kan ze daar je weet wel, magazines enzo van kopen.
Bij vrouwen staat dat meestal gelijk aan het feit dat ze denken dat ze een mening hebben.
Mijn vriendin heeft een eigen pinpas van onze gezamelijke rekening
Elke maand wordt mijn salaris daarop gestort, waarna zij hem vervolgens leegplundert. Werkt perfect!
quote:Werkt je vriendin niet ofzo?
Op vrijdag 11 april 2003 16:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dus een eigen rekening ,waarop zij vrijelijk geld kan opnemen?[ En wat stort jij er maandelijks op? Dus geld om kleden te kopen, of goud, of schoenen. Ik zou er wel voor zorgen dat ze niet rood kan staan, want vrouwen hebben wel een gat in hun hand doorgaans.Ikzelf zou haar apart geld geven voor boodschappen en eigen gerief, maar dan liever contant, dus geen pinpas.
Je vraag zegt erg veel over jouw wereldbeeld imho
Kleding en andere meuk doet ze maar van haar eigen rekening.
quote:Het leuke is, iedereen geeft 'm sarcastisch gelijk en daardoor denkt ie dat iedereen er zo over denkt. It's a strange world after all.
Op vrijdag 11 april 2003 16:22 schreef Parabola het volgende:
Je vraag zegt erg veel over jouw wereldbeeld imho
quote:beetje mislukte theo maassen immitatie
Op vrijdag 11 april 2003 16:21 schreef L.Denninger het volgende:
Mooi niet, voor je het weet gaat ze een eigen mening ontwikkelen.Als je 'r geld geeft kan ze daar je weet wel, magazines enzo van kopen.
Bij vrouwen staat dat meestal gelijk aan het feit dat ze denken dat ze een mening hebben.
quote:Maar jij bent dan verantwoordelijk als ze er een zooitje van maakt, bovendien staat de deurwaarder ook bij jou op de stoep. Je kan je vrouw maar beter goed in de gaten houden.
Op vrijdag 11 april 2003 16:20 schreef Fliepke het volgende:
het is haar rekening, laat haar maar lekker rood staan. niet mijn zorg zou ik zeggen
Houdt ze dan nog wel genoeg tijd over om het huishouden te doen en te koken enzo ?
quote:De omgekeerde wereld
Op vrijdag 11 april 2003 16:25 schreef Aventura het volgende:
Mijn vriend moet alles gelijk aan mij afdragen. Zijn salaris komt nu ook binnen op mijn rekening. Daarvan krijgt hij een maandelijke toelage. Ik zie er wel op toe dat hij dit enkel en alleen aan nuttige dingen steekt. Zoals sokken, ondergoed en aan drankjes voor mij in de kroeg.
quote:Gewoon zorgen voor een goed samenlevingscontract, waar spullen aangegeven zijn die jullie niet samen gekocht hebben
Maar jij bent dan verantwoordelijk als ze er een zooitje van maakt, bovendien staat de deurwaarder ook bij jou op de stoep. Je kan je vrouw maar beter goed in de gaten houden.
quote:a) nee hoor !
Op vrijdag 11 april 2003 16:24 schreef The-Chosen1 het volgende:[..]
beetje mislukte theo maassen immitatie
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 16:25 schreef Aventura het volgende:
Mijn vriend moet alles gelijk aan mij afdragen. Zijn salaris komt nu ook binnen op mijn rekening. Daarvan krijgt hij een maandelijke toelage. Ik zie er wel op toe dat hij dit enkel en alleen aan nuttige dingen besteedt. Zoals sokken, ondergoed en aan drankjes voor mij in de kroeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |