quote:Ik ook, maar Kinks is wat van voor mijn tijd
Op zaterdag 12 april 2003 00:48 schreef Gorro het volgende:[..]
Mjah, zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Ik was vroeger helemaal lijstjes-freak (nu ook nog wel een beetje) en vooral de Top 40
quote:Nee, dat zijn een 9-tal andere titels geweest (tot 2001 that is, daarna heb ik de Top 40 niet meer gevolgd). Voor zover ik weet heeft alleen dit nummer deze prestatie geleverd (tenzij na 2001 een nummer deze prestatie overtroffen heeft).
Op zaterdag 12 april 2003 00:49 schreef tong80 het volgende:[..]
Van niets op één.
quote:Of heb je de nieuwste versie van 'Top 40 hit dossier' nog niet ?
Op zaterdag 12 april 2003 00:52 schreef Gorro het volgende:[..]
Nee, dat zijn een 9-tal andere titels geweest (tot 2001 that is, daarna heb ik de Top 40 niet meer gevolgd). Voor zover ik weet heeft alleen dit nummer deze prestatie geleverd (tenzij na 2001 een nummer deze prestatie overtroffen heeft).
quote:De nieuwste die ik heb is uit 1994.
Op zaterdag 12 april 2003 00:58 schreef tong80 het volgende:[..]
Of heb je de nieuwste versie van 'Top 40 hit dossier' nog niet ?
Vanaf 1994 tot ongeveer 2001 heb ik de dingen die in het hitdossier en een heleboel extra feitjes zelf bijgehouden. Daarna ben ik er mee gestopt. Ging te veel tijd in zitten en ging studeren/op kamers wonen enzo...
euhmm, hadden The Kinks niet een gedeelde eerste positie in de hitlijsten met dat nummer?? Of was dat alleen in Engeland?
Een antwoord per post, dus ik gok op snelste stijger ooit in de top 40
quote:Dat is goed
Op zaterdag 12 april 2003 10:23 schreef Mass het volgende:
Owh wacht...The Kinks hebben ook de snelste stijger of daler op hun naam als ik me niet vergis...weet alleen niet helemaal meer zeker of dat met Waterloo Sunset is...Een antwoord per post, dus ik gok op snelste stijger ooit in de top 40
"I would swallow my pride
I would choke on the rhines.
But the lack thereof would leave me empty inside
I would swallow my doubt turn it inside out
find nothing but faith in nothing."
quote:Nee, dan val je een heel ander statistiekenlijstje
Op zaterdag 12 april 2003 11:05 schreef Mass het volgende:
Mja, als je van niets binnenkomt op 1 stijg je eigenlijk sneller of niet?
De optredens waar ik het over heb waren in Zwitserland...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |