quote:zo bedoel ik het dus ook zo'n beetje.
Op vrijdag 11 april 2003 14:51 schreef ranja het volgende:[..]
Hm, als je in bepaalde topics zoekt zou je het wel kunnen vinden. Of dat toegestaan is? Tja, leuker is als je het door nadenken te weten komt, maar als je er niet uitkomt... eigenlijk moet je gewoon onthouden wat ik post natuurlijk
Laten we zeggen dat het beperkt is toegestaan, maar dat er geen sport van 'wie zoekt het snelst' van gemaakt moet worden.
Ik vind het een beetje een grijs gebied, omdat het op dit Forum is. Is heel wat anders dan wanneer ik elders zou gaan zoeken.
(bovendien heeft t me niets opgeleverd voor deze vraag, want ik wist de meeste bands nog wel, of ik ken ze helemaal niet).
Ik vind je hints overigens niet verhelderend, maar dat is eigenlijk een compliment.
quote:Klopt, die is het niet.
Op vrijdag 11 april 2003 15:13 schreef search64 het volgende:
Het is dus niet Tracy Louise Cattell...... van the Primitives?
quote:Ze staan er wel in trouwens
Op vrijdag 11 april 2003 14:34 schreef Zander het volgende:
Zo, en nu maar alle namen uit Ranja's "Mijn favoriete muzieksoort'-topic opdreunen.
quote:Die is wel goed
Op vrijdag 11 april 2003 15:29 schreef search64 het volgende:
Katie Jane Garside?
nu ben ik toch benieuwd of je die gewoon wist of hoe je erachter bent gekomen...
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 11-04-2003 15:37]
Band 1 = Daisy Chainsaw
Band 2 = Queen adreena
1e album van Daisy Chainsaw heet Eleventeen, wat veel lijkt op Velveteen van Transvision vamp. Ze hebben een UK hit gehad met het nummer 'Love your money' wat zowel qua geluid als tekst enigzins refereert aan Transvision vamp's I want your love. Andere singles van Daisy Chainsaw zijn Hope your dreams come true en Pink flower.
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 11-04-2003 15:39]
quote:Een huisgenoot van me is fan van Queen Adreena en ik wist dat die op Lowlands 2000 hebben gestaan.
Op vrijdag 11 april 2003 15:34 schreef ranja het volgende:[..]
Die is wel goed
nu ben ik toch benieuwd of je die gewoon wist of hoe je erachter bent gekomen...
quote:DC ken ik wel een beetje. QA nog nooit van gehoord
Op vrijdag 11 april 2003 15:36 schreef ranja het volgende:
Even verduidelijken:Band 1 = Daisy Chainsaw
Band 2 = Queen adreena1e album van Daisy Chainsaw heet Eleventeen, wat veel lijkt op Velveteen van Transvision vamp. Ze hebben een UK hit gehad met het nummer 'Love your money' wat zowel qua geluid als tekst enigzins refereert aan Transvision vamp's I want your love. Andere singles van Daisy Chainsaw zijn Hop your dreams come true en Pink flower.
Om lekker origineel te blijven opnieuw een vraag over meneer Patton;
Wat hebben Mike Patton en ene Wolfgang Amadeus Mozart gemeen behalve hun muzikale genialiteit?
quote:Ze dragen allebei bepoederde pruiken?
Op vrijdag 11 april 2003 15:42 schreef search64 het volgende:
Wat hebben Mike Patton en ene Wolfgang Amadeus Mozart gemeen behalve hun muzikale genialiteit?
ranja, ik tel dat punt van Katie Jane Garside bij het vorige topic, OK? De vraag is immers in dat topic gesteld.
quote:prima
Op vrijdag 11 april 2003 15:45 schreef Frollo het volgende:ranja, ik tel dat punt van Katie Jane Garside bij het vorige topic, OK? De vraag is immers in dat topic gesteld.
quote:gokje... hun geboortedatum?
Op vrijdag 11 april 2003 15:42 schreef search64 het volgende:
Ok nieuwe vraag!Om lekker origineel te blijven opnieuw een vraag over meneer Patton;
--- te laat: dan maar iets anders gokken:
Zelfde geboorteplaats ?
quote:Jep
Op vrijdag 11 april 2003 15:52 schreef menjo het volgende:[..]
gokje... hun geboortedatum?
quote:ok
Op vrijdag 11 april 2003 15:55 schreef search64 het volgende:[..]
Jep
vul op de (...) de bands in:
Out on tour with the (...)
Nature kids
They don't have no function I don't understand what they mean
And I could really give a fuck
(...) they're elegant bachelors
They're foxy to me, are they foxy to you?
I will agree they deserve absolutely nothin', nothin' more than me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |