Af en toe voor mij...
quote:hehehe idd
Op vrijdag 11 april 2003 08:59 schreef BladE-l----- het volgende:
Hangt ervanaf wat er tegenover staat.
quote:je likt toch ook dat waar de urine uit komt
Op vrijdag 11 april 2003 08:58 schreef erikh het volgende:
vooral lekker als ze net gescheten heeft
quote:Ik had de aars begrepen
Op vrijdag 11 april 2003 09:39 schreef raregek het volgende:
Kont is een ruim begrip in deze. Spreken we hier over de billen of puur over het aarsgat in enge zin?
quote:Niet eens ??
Op vrijdag 11 april 2003 09:47 schreef H20 het volgende:
Ik ben ervan uitgegaan dat men de aars bdoeld en ga dus voor de NEE! Gadver
quote:Nee.. overal behalve daar ..
Op vrijdag 11 april 2003 09:51 schreef Disher het volgende:[..]
Niet eens ??
quote:Damn Disser, geef jij eens je "ruim"telijke inzicht in deze kwestie
Op vrijdag 11 april 2003 09:39 schreef raregek het volgende:Kont is een ruim begrip in deze.
Nadat er gescheten is , zal de kringspier wel wat losser zijn, zodat je kan spreken over "ruim"
Je doet alles als je maar goed ranzig bent
quote:Koning!!!
Op vrijdag 11 april 2003 10:00 schreef Thewiseman het volgende:
Ja gaaf man.. Maakt mij geen reet uit... hehe
Als je weet dat een vrouw goed schoon en verzorgd is..Je doet alles als je maar goed ranzig bent
quote:idd
Vind 't wel geil btw
Ik lik toch liever alleen kut. btw veel kontelikkers hier
quote:yeah.. waarom heb ik zo'n vermoeden dat je er nog nooit een van dichtbij gezien hebt..?
Op vrijdag 11 april 2003 12:42 schreef DemonRage het volgende:
Een kut is altijd sappig... een aars is alleen sappig als ze aan de diarree is.Ik lik toch liever alleen kut. btw veel kontelikkers hier
quote:omdat je in zijn fotoboek hebt gekeken
Op vrijdag 11 april 2003 12:56 schreef extreme het volgende:[..]
yeah.. waarom heb ik zo'n vermoeden dat je er nog nooit een van dichtbij gezien hebt..?
wat een fatsig topic is dit...alleen het idee al
quote:Die dingen zijn ook niet om naar te kijken
Op vrijdag 11 april 2003 12:56 schreef extreme het volgende:[..]
yeah.. waarom heb ik zo'n vermoeden dat je er nog nooit een van dichtbij gezien hebt..?
Maar kont likken....hmmmmm
moet je toch wel aardig geil zijn.
Hoort iig niet echt tot de standaardroutines, maar haalt de boel misschien wel uit de sleur...
Nooit geprobeerd, maar ik sta open voor veel dingen...maar niet in de nabije toekomst
quote:haha volgens mij wel
Op vrijdag 11 april 2003 14:25 schreef Aventura het volgende:
Zeker SATC gezien afgelopen dinsdag ;-)
quote:He he dat hoofd van Miranda toen die gast haar daar begon te likken. En Charlotte: ' oh, doen jullie dat nooit dan??'
Op vrijdag 11 april 2003 14:34 schreef SheDeviltje het volgende:[..]
haha volgens mij wel
Even ontopic: dit heeft nog nooit iemand bij me gedaan eigenlijk. Ik kan ook niet zeggen dat ik iets mis ofzo. Andersom staat het idee me trouwens bhoorlijk tegen, maar dan vooral omdat daar bij manen zo onwijs veel haar zit..Brr.
quote:Nee, maar beffen is voor een vrouw een stuk lekkerder dan anaal verwend worden met de tong. Wat dat betreft ben ik ook heel blij dat de clitoris niet bij de anus zit..
Op vrijdag 11 april 2003 15:19 schreef displaced het volgende:
Voorzichte mensen hier zeg. Douchen en even goed schrobben doet wonderenAlsof beffen de eerste keer lekker was. En wat betreft ziektes, tsja.. Blijft russies roulette
Echt net zo ontzettend krom als meisjes die zich wel laten likken bij het kutje en daarna niet willen zoenen..
Maja...
quote:Of je zoekt een meisje die zich wel wast en dr kontje afveegt na het poepen
Op vrijdag 11 april 2003 16:02 schreef Aernout het volgende:
NEE
Ranzig man
quote:Maar de mensen die stemmen niét!
Op vrijdag 11 april 2003 09:12 schreef Trancemaster het volgende:
Oh god god god wat een degelijke mensjes weer die replyen
Bijna de helft likt de anushol van zijn partner, of zegt dat te (willen) doen!
Ik vind het op filmpjes wel iets geils hebben soms, maar om het nou zelf te gaan doen... nee dank u.
Jappie
quote:dat bedoel ik ja. allemaal een grote bek van ja tuurlijk likken we dr reet. als het er op aan komt rennen ze huilend naar hun mamma
Op vrijdag 11 april 2003 16:16 schreef RJensen het volgende:
Dat ze het niet doen bedoel je ?
quote:Denk jij dat het gebied ineens poepvrij is dan..
Op vrijdag 11 april 2003 16:07 schreef Trancemaster het volgende:[..]
Of je zoekt een meisje die zich wel wast en dr kontje afveegt na het poepen
quote:nee waarom denk je dat je moet likken
Op vrijdag 11 april 2003 16:21 schreef nozem het volgende:[..]
Denk jij dat het gebied ineens poepvrij is dan..
quote:Btw ik lik wel reet maar ren niet naar mams toe.. Ik zie 't gewoon als voorspel...
Op vrijdag 11 april 2003 16:18 schreef F1908 het volgende:
dat bedoel ik ja. allemaal een grote bek van ja tuurlijk likken we dr reet. als het er op aan komt rennen ze huilend naar hun mamma
quote:onder het motto je moet het leren lekker vinden net als bier en koffie. je maakt mij niet wijs dat je het lekker vind om je tong in de schijt te lepelen
Op vrijdag 11 april 2003 16:23 schreef RJensen het volgende:[..]
Btw ik lik wel reet maar ren niet naar mams toe.. Ik zie 't gewoon als voorspel...
quote:Tjonge jonge
Op vrijdag 11 april 2003 16:27 schreef F1908 het volgende:[..]
onder het motto je moet het leren lekker vinden net als bier en koffie. je maakt mij niet wijs dat je het lekker vind om je tong in de schijt te lepelen
Als een meisje zich goed verzorgd dan proef je echt geen schijt hoor
quote:yeah.. ook wel eens een vrouw daadwerkelijk van dichtbij gezien? of heb je het alleen van de TV en horen zeggen?
Op vrijdag 11 april 2003 16:27 schreef F1908 het volgende:
je maakt mij niet wijs dat je het lekker vind om je tong in de schijt te lepelen
Echt verbazend hoeveel mensen er zijn die een oordeel vellen zonder dat ze weten waar ze het over hebben. Opzich niks mis mee hoor, ieder z'n eigen mening, en als iets je tegenstaat: doe het vooral niet, maar kom niet met dit soort loze argumenten die nergens over gaan.
quote:Juistem
Op vrijdag 11 april 2003 16:36 schreef extreme het volgende:[..]
yeah.. ook wel eens een vrouw daadwerkelijk van dichtbij gezien? of heb je het alleen van de TV en horen zeggen?
Echt verbazend hoeveel mensen er zijn die een oordeel vellen zonder dat ze weten waar ze het over hebben. Opzich niks mis mee hoor, ieder z'n eigen mening, en als iets je tegenstaat: doe het vooral niet, maar kom niet met dit soort loze argumenten die nergens over gaan.
quote:Mijn vriendin haar kontje is superschoon, maar als dat bij jou vriendin, niet het geval is: misschien heeft ze wel een slechte opvoeding gehad.
Op vrijdag 11 april 2003 16:27 schreef F1908 het volgende:[..]
onder het motto je moet het leren lekker vinden net als bier en koffie. je maakt mij niet wijs dat je het lekker vind om je tong in de schijt te lepelen
Er is mij geleerd om een goede persoonlijke hygiene te hebben, en daar hoort een kont met poepresten duidelijk niet bij!
Voor de rest lekker likken die reet!
quote:ik heb goed gekeken maar in bovenstaand verhaal kan ik ook geen argumenten halen hoor. en wees gerust ik heb vrouwen van dichtbij gezien
Op vrijdag 11 april 2003 16:36 schreef extreme het volgende:[..]
yeah.. ook wel eens een vrouw daadwerkelijk van dichtbij gezien? of heb je het alleen van de TV en horen zeggen?
quote:gebruik dan ook niet van die kromme uitspraken:
Op vrijdag 11 april 2003 16:41 schreef F1908 het volgende:[..]
ik heb goed gekeken maar in bovenstaand verhaal kan ik ook geen argumenten halen hoor. en wees gerust ik heb vrouwen van dichtbij gezien
ieder zn meug toch. t lijkt mij gewoon niks en ik weet zeker dat er heel veel mensen hier zijn die alleen een grote mond hebben om zogezegt stoer te lijken maar in werkelijk de grootste nerd zijn die inderdaad nog nooit een vrouw van dichtbij hebben gezien. maar prima toch een meningsverschil is niet erg, even goede vrienden toch
quote:
je maakt mij niet wijs dat je het lekker vind om je tong in de schijt te lepelen
quote:Daar ben ik het helemaal mee eens!
Op vrijdag 11 april 2003 16:50 schreef RJensen het volgende:
Misschien tellen de jaren van een relatie ook wel mee, ik heb 't niet gedaan vanaf 't begin... Ik vind 't een intieme vorm van voorspel.. Als ik een korte realtie zou hebben duik ik er echt niet meteen met m'n tong tussen hoor.
Ben nu bijna 7 jaar samen met m'n schatske...
quote:ik heb idd nog nooit wat van gemerkt bij m`n vriendin dat er iets van poepresten of zo achtergebleven was, dus...
Op vrijdag 11 april 2003 16:36 schreef Trancemaster het volgende:[..]
Tjonge jonge
Als een meisje zich goed verzorgd dan proef je echt geen schijt hoor
Maar aan de andere kant. Als het nou een echt super lekkere meid is, ik denkt dat ik dan wel tot allerlei vreemde dingen in staat bent.
Moet ik dus nog over nadenken.
quote:hahahaha
Op vrijdag 11 april 2003 18:11 schreef Aprillady het volgende:
heb het wel eens gedaan hoor. en dat was toen wederzijds. die man scheerde zich bij zijn anus dus geen probleem.
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 19:58 schreef Skull het volgende:[..]
hahahaha
mkay zolang het maar bij scheren blijft en ie niet moet knippen
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 21:49 schreef armageddon1981 het volgende: kontkorrels
Kontkorrels.... grappig woord eigenlijk
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 21:54 schreef cosmick het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:kontkorsten was de term toch?
![]()
![]()
quote:ach zolang ze maar een paar uur ervoor goed heeft zitten kakken en het netjes heeft afgeveegd. beetje spuug, vingert. beetje schoonsoppen en likken maarrrrr.
Op vrijdag 11 april 2003 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Tuurlijk! Alles likken wat likbaar is en wat je vrouw geil vindt
En kontje likken is wel héél erg geil! Wel ná douchen natuurlijk.
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 22:27 schreef armageddon1981 het volgende:[..]
ach zolang ze maar een paar uur ervoor goed heeft zitten kakken en het netjes heeft afgeveegd. beetje spuug, vingert. beetje schoonsoppen en likken maarrrrr.
quote:Laat je eens lekker likken in dat gaatje dan oordeel je wel anders!
Op vrijdag 11 april 2003 22:31 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
[afbeelding] Leuk gezegd.
Maar ik moet er niet aan denken, jakkes [afbeelding]
[Dit bericht is gewijzigd door 001 op 11-04-2003 22:38]
quote:Zoals jij het nu beschrijft klinkt het wel aardig smerig eigenlijk.
Op vrijdag 11 april 2003 22:27 schreef armageddon1981 het volgende:[..]
ach zolang ze maar een paar uur ervoor goed heeft zitten kakken en het netjes heeft afgeveegd. beetje spuug, vingert. beetje schoonsoppen en likken maarrrrr.
quote:Nergens naar natuurlijk (zegt de expert)
Op vrijdag 11 april 2003 22:37 schreef Phuturistixxx het volgende:
Waar smaakt een anus naar? Als ie gewassen is dan ja .....
quote:Dan kun je als man toch niet gaan zeggen dat je het zelf maar vies vind. Zelfde met sneeuwballen, als een vrouw dat flikt zal ze van mij geen onvertogen woord horen, en ik ben er trots op
Op zaterdag 12 april 2003 01:01 schreef scanman01 het volgende:
En dan te bedenken dat er ook best wel vrouwen zijn die je na anale sex nog even lekker pijpen
quote:Nee, bedankt
Op vrijdag 11 april 2003 22:36 schreef 001 het volgende:[..]
Laat je eens lekker likken in dat gaatje dan oordeel je wel anders!
[afbeelding]
quote:Oe!!! Snowballing
Op zaterdag 12 april 2003 07:21 schreef superbossy het volgende:[..]
Dan kun je als man toch niet gaan zeggen dat je het zelf maar vies vind. Zelfde met sneeuwballen, als een vrouw dat flikt zal ze van mij geen onvertogen woord horen, en ik ben er trots op
quote:Dingleberry in het engels
![]()
![]()
quote:Misschien is het voor degene die het doet nog wel geiler dan voor degene die het ondergaat
Op zaterdag 12 april 2003 15:08 schreef chocolatemoeze het volgende:
Is het ook wel lekker dan? (niet om te doen maar om gelikt te worden?)
quote:Ja dat is ergggggggg lekker, geeft een hele plezierige sensatie...
Op zaterdag 12 april 2003 15:08 schreef chocolatemoeze het volgende:
Is het ook wel lekker dan? (niet om te doen maar om gelikt te worden?)
Je kan de sensatie die het geeft uitproberen door de anus met de vingers te stimuleren(niet erin gaan, maar gewoon plagen, vingers natmaken is het beste), dan weet je een beetje hoe dat voelt.
quote:Een beetje? Moet wel een beetje veel zijn voor mij
Op zondag 13 april 2003 15:04 schreef matthijn99 het volgende:
mits zij natuurlijk blijk geeft van een beetje fatsoenlijke persoonlijke hygiëne
quote:Dat bedoel ik
Op zondag 13 april 2003 15:17 schreef scanman01 het volgende:
Een beetje? Moet wel een beetje veel zijn voor mij
quote:Waarom zou je het als je ouder bent niet meer vies vinden
Op zondag 13 april 2003 18:09 schreef 001 het volgende:[..]
Broekie, dat komt met de jaren! bijna alle jonkies vinden het vies.
Maar ervaren mannen likken kontjes met veel genot.
quote:Wij spreken elkaar nog wel eens
Op zondag 13 april 2003 18:13 schreef Marco_B_GBB het volgende:[..]
Waarom zou je het als je ouder bent niet meer vies vinden
Dat heeft echt niets te maken of je jong of oud bent
Ik ben geen hond..
quote:Dus jij likt je vriendin helemaal nooit?
Op zondag 13 april 2003 20:45 schreef nozem het volgende:
Tuurlijk, al ben ik 50, dan ga ik het nog niet in mijn hoofd halen om aan een aars te gaan likken..Ik ben geen hond..
quote:Inderdaad saai, jammer dat dat er nu geen meid bij me is anders......
Op zondag 13 april 2003 21:05 schreef sundae het volgende:[..]
Dus jij likt je vriendin helemaal nooit?
Saai hoor...
quote:Zeg ik dat?
Op zondag 13 april 2003 21:05 schreef sundae het volgende:[..]
Dus jij likt je vriendin helemaal nooit?
Saai hoor...
Beffen is heerlijk maar de rest is voor mij echt een no go area..
quote:"Likken als Lassie" is de uitdrukking toch?
Op zondag 13 april 2003 21:08 schreef nozem het volgende:[..]
Zeg ik dat?
Maarja, ieder z'n meug, he
quote:maar de rest is voor mij echt een no go area... zeg je: dus jij likt alleen maar het poesje van je meisje! Zielig voor haar, ik lik mijn meisje van top tot teen!
Op zondag 13 april 2003 21:08 schreef nozem het volgende:[..]
Zeg ik dat?
Da's gewoon niet echt 'mijn' gebied zeg maar
quote:Heb je dat gebied gemarkeerd met een stift..of zo?
Op maandag 14 april 2003 18:08 schreef nozem het volgende:
Hmm, oke ik heb het niet duidelijk geformuleerd. Met de rest bedoel ik haar anus en de directe omgeving..Da's gewoon niet echt 'mijn' gebied zeg maar
quote:JUISTEM !!
Op maandag 14 april 2003 11:12 schreef 001 het volgende:Zielig voor haar, ik lik mijn meisje van top tot teen!
quote:Erin nog wel
Op maandag 14 april 2003 18:46 schreef 001 het volgende:[..]
Heb je dat gebied gemarkeerd met een stift..of zo?
Als je een beetje uitschiet met beffen dan zit je tong al in haar kontje.
Tja en mocht het per ongeluk gebeuren, big deal..
Maar verder ben ik geen liefhebber nee..
quote:Tuurlijk, jongen
Op maandag 14 april 2003 19:33 schreef TrenTs het volgende:
Zeker een kloontje van miendobbelsteen met die polls en sexthreads...
[Dit bericht is gewijzigd door miendobbelsteen op 14-04-2003 23:34]
quote:er is maar één 001 en dat is geen kloon! volgens mij kun je nog niet eens mensen klonen!
Op maandag 14 april 2003 23:29 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Tuurlijk, jongen [afbeelding]
Volgens mij is het gewoon een kloon van jezelf die dit topic is begonnen en geef je mij de schuld om de verdenking op jou op te heffen [afbeelding]
Maar fijn te weten dat ik blijkbaar zo'n verpletterende indruk op je heb gemaakt
Maar dit topic gaat over het lekker likken van kontjes, of juist niet!
quote:En lik je dan haar reet? ik weet niet wat jij voor een relatie hebt met je moeder, maar ik heb het nooit over kontlikken met mijn moeder.
Op vrijdag 11 april 2003 16:18 schreef F1908 het volgende:[..]
dat bedoel ik ja. allemaal een grote bek van ja tuurlijk likken we dr reet. als het er op aan komt rennen ze huilend naar hun mamma
quote:nog taalkundig een debiel ook. als je het hebt over iemand dr schoenen bijvoorbeeld gaat dat over een vrouwelijk persoon! dr is misschien dan wel geen goed taalgebruik maar het is spreektaal en dat is wel degelijk vrouwelijk. probeer eens wat anders
Op woensdag 16 april 2003 14:34 schreef 001 het volgende:[..]
En lik je dan haar reet? ik weet niet wat jij voor een relatie hebt met je moeder, maar ik heb het nooit over kontlikken met mijn moeder.
en over je moeder hebben we het maar niet want die heeft 9 tepels
quote:Ik zie niet waarom je zou moeten liegen, over het likken van een kontje van je vriendin, zoals jij beweert.
Op woensdag 16 april 2003 14:37 schreef F1908 het volgende:[..]
nog taalkundig een debiel ook. als je het hebt over iemand dr schoenen bijvoorbeeld gaat dat over een vrouwelijk persoon! dr is misschien dan wel geen goed taalgebruik maar het is spreektaal en dat is wel degelijk vrouwelijk. probeer eens wat anders
en over je moeder hebben we het maar niet want die heeft 9 tepels
quote:tis al goed hoor, ieder zn meug zoals ik eerder al zei. maar zeg is eerlijk was het gewoon een reden om het topic om hoog te schoppen of wilde je serieus een quote van 5 dagen geleden naar boven halen?
Op woensdag 16 april 2003 14:41 schreef 001 het volgende:[..]
Ik zie niet waarom je zou moeten liegen, over het likken van een kontje van je vriendin, zoals jij beweert.
Dat doe je gewoon of je doet het niet, kijk als mijn meisje buikgriep heeft en moet overgeven (kotsen) dan ga ik haar ook niet tongen.
quote:ziek (bn.)
Op woensdag 16 april 2003 16:23 schreef cleany het volgende:
wat is ziek ?
1 zich bevindend in een toestand dat de levensprocessen niet regelmatig en ongestoord verlopen, lichamelijk ongesteld => beroerd, onwel, geen cent waard, niet in orde; <=> gezond
2 [inf.] misselijk makend => walgelijk, weerzinwekkend
Ieder z'n mening...ik vind het geil, als die hygiene maar in orde is idd.
Mensen die het doen, reageren niet..
Conclusie: Manlijk fok likt aarsch.
En terecht.
Intiem = geil = lekker = liefde.
Enzo.
quote:
Op woensdag 16 april 2003 21:16 schreef JoostW het volgende:
Hahhaha.Mensen die het doen, reageren niet..
Conclusie: Manlijk fok likt aarsch.
En terecht.
succes!
![]()
Intiem = geil = lekker = liefde.
Enzo.
quote:dat bedoelde ik dus niet...*zucht*
Op woensdag 16 april 2003 17:09 schreef superbossy het volgende:[..]
ziek (bn.)
1 zich bevindend in een toestand dat de levensprocessen niet regelmatig en ongestoord verlopen, lichamelijk ongesteld => beroerd, onwel, geen cent waard, niet in orde; <=> gezond
2 [inf.] misselijk makend => walgelijk, weerzinwekkendIeder z'n mening...ik vind het geil, als die hygiene maar in orde is idd.
quote:mijne vindt het nog lekkerder als ik m`n pik erin stop...
Op vrijdag 18 april 2003 15:14 schreef CapsLock het volgende:
Me meissie vind het heerlijk als ik haar kont lik. Ze vind het nog lekkerder als ik m'n vinger er in stop.
[Dit bericht is gewijzigd door jagermeister1 op 20-04-2003 07:20]
quote:Deze persoon heeft t in de peiling
Op vrijdag 25 april 2003 17:30 schreef Blijepeen het volgende:
Serieus de meeste mensen hier, hebben nog nooit sex gehad laat staan erg geil terwijl je bezig met je vriendin bent.
En, ja als ik erg geil ben doe ik het ook, maar alleen nadat we gedouched hebben of dat ik weet dat ze nog niet naar het toilet is geweest.
Reken maar, dat je het doet als je erg geil bent en alles zo'n btje gehad heb.
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 15:31 schreef 001 het volgende:[..]
[afbeelding] Je likt dus alleen postzegels.
saai
[afbeelding] is zo geil.
quote:joh, de eerste lik is het bitter, daarna is het schoon en smaakt het niet appart meer, en scheten laten ze heus niet zomaar, of je moet een ranzig typetje treffen...
Op vrijdag 11 april 2003 16:09 schreef Gert het volgende:[..]
Maar de mensen die stemmen niét!
Bijna de helft likt de anushol van zijn partner, of zegt dat te (willen) doen!
Ik vind het op filmpjes wel iets geils hebben soms, maar om het nou zelf te gaan doen... nee dank u.
Jappie
quote:Krijg je dan ook zo'n 'chocomelk' snor na afloop? Of is er dan echt sprake van een race-neus? Neu, mij niet gezien.. verwacht het btw ook niet van haar
Op dinsdag 29 april 2003 23:58 schreef Peepo46 het volgende:[..]
joh, de eerste lik is het bitter, daarna is het schoon en smaakt het niet appart meer, en scheten laten ze heus niet zomaar, of je moet een ranzig typetje treffen...
quote:is simpel dude,
Op zondag 13 april 2003 18:13 schreef Marco_B_GBB het volgende:[..]
Waarom zou je het als je ouder bent niet meer vies vinden
Dat heeft echt niets te maken of je jong of oud bent
alles wat nieuw is is lekker en interessant, maar zodra het gewend raakt wil je verder. Hoe ouder, hoe verder je gaat dus.
ik ben op een punt dat beffen na eventjes saai wordt, en dat kutje kan voor meer dingen gebruikt worden, er kan ook mee worden gepiest en daar trekt nu mijn interesse sterk heen.
net als met drugs en zo, als je gewend raakt wil je meer
quote:hangt er van af of ze aan de dunne is, of net een klisma heeft genoten :-)
Op woensdag 30 april 2003 00:03 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Krijg je dan ook zo'n 'chocomelk' snor na afloop? Of is er dan echt sprake van een race-neus? Neu, mij niet gezien.. verwacht het btw ook niet van haar
dat zag ik laatst op een plaatje in een newsgroup, een mokkel had een klisma gehad en spoot dat met kracht bij een kerel in zijn gezicht. je zag de kluiten meevliegen ...
kijk DAS pas ranzig, dat zou ik nooit willen, maar haar gaatje likken als het goed schoon is? why not ?
quote:
Op woensdag 30 april 2003 00:12 schreef Peepo46 het volgende:[..]
hangt er van af of ze aan de dunne is, of net een klisma heeft genoten :-)
dat zag ik laatst op een plaatje in een newsgroup, een mokkel had een klisma gehad en spoot dat met kracht bij een kerel in zijn gezicht. je zag de kluiten meevliegen ...
kijk DAS pas ranzig, dat zou ik nooit willen, maar haar gaatje likken als het goed schoon is? why not ?
quote:yep mijn vriendin vind het lekker als ik het doe en zei vind het ook lekker om terug te doen
Op woensdag 30 april 2003 00:22 schreef Mik-xa het volgende:
Andere invalshoek... willen de dames dat wij het doen???Zouden we het bij ons terug doen???
als het maar schoon is he...
Hygiene is hier natuurlijk wel een erg belangrijk punt, maar daarentegen is dit uiteraard sowieso een belangrijk iets bij sex.
quote:Je bent in de minderheid kijk maar eens naar het stemgedrag van kontlikkend-nederland.
Op donderdag 1 mei 2003 16:26 schreef sgoldie het volgende:
wtf!
wat is dit een zieke pollstelletje baffers
.
.
.
.
.
.
.
.
[Dit bericht is gewijzigd door 001 op 02-05-2003 10:59]
quote:LOL
Op donderdag 1 mei 2003 21:29 schreef 001 het volgende:[..]
Je bent in de minderheid kijk maar eens naar het stemgedrag van kontlikkend-nederland.
quote:Volgensmij klopt dat wel ja, des te jonger des te ranziger ze het vinden.
Op zondag 13 april 2003 18:09 schreef 001 het volgende:[..]
Broekie, dat komt met de jaren! bijna alle jonkies vinden het vies.
Maar ervaren mannen likken kontjes met veel genot.
Ik had toch wat meer "liefhebbers" verwacht zeg.
Ik doe het wel en vind het bij mezelf ook lekker als het gedaan wordt, tuurlijk eerst douchen etc...
Jeetjemina, ik snap niet dat mensen het ranzig vinden, het is juist lekker vies haha, en ik heb nooit kontkorrels erbij gehad! Een x proberen hoor....
Zucht.. wat een lekkere sex had ik met mijn ex zeg....
quote:Idd zeg, wat een miepjes hier...
Op zaterdag 19 april 2003 13:08 schreef jagermeister1 het volgende:
Allemaal vreemde reacties hier. Als je geil bent en gek op je partner dan ben je toch niet vies van elkaar? Zeker niet als je net gedouched hebt!
quote:heb je die van mijn schoonmoeder nooit gezien....
Op donderdag 1 mei 2003 21:21 schreef ParanoidEv het volgende:
* ParanoidEv doet het ook gewoon
Ja mits schoon, maar ik heb nog nooit een gore reet meegemaakt, gelukkig
dat mens gaat naar de plee en na afloop staat er een bruin stempeltje op de achterkant van de wcbril..... maak mij niet wijs dat die een schone reed heeft dan....
Peepo
quote:Ik lik alleen in deze catagorie:
Op vrijdag 2 mei 2003 22:18 schreef Peepo46 het volgende:[..]
heb je die van mijn schoonmoeder nooit gezien....
dat mens gaat naar de plee en na afloop staat er een bruin stempeltje op de achterkant van de wcbril..... maak mij niet wijs dat die een schone reed heeft dan....
Peepo
Mijn vriendin vind dat fijn.
Dus ik stem JA
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 22:45 schreef 001 het volgende:[..]
Ik lik alleen in deze catagorie: [afbeelding]
* Butt_Plugg likt vrouwenkont
quote:wat will je anders met zo'n nick
Op zondag 4 mei 2003 19:46 schreef Butt_Plugg het volgende:
Ik heb het net gedaan en... HET WAS HEERLIJK!!!!* Butt_Plugg likt vrouwenkont
![]()
![]()
quote:het is REET EN NIET REED....sommige mensen begrijpen het nog echt helemaal niet he !
Op vrijdag 2 mei 2003 22:18 schreef Peepo46 het volgende:[..]
heb je die van mijn schoonmoeder nooit gezien....
Peepo
Poll: Kont Likken
quote:Beetje overdreven deze poll. Als je zelf graag een kontje likt, dan vind je het vast niet erg om zelf ook gelikt te worden.
Op dinsdag 6 mei 2003 14:17 schreef amstelbright het volgende:
Vind je (als man) het zelf lekker om aan je kont gelikt te worden:Poll: Kont Likken
Ja lekker! Nee! Daar moet ik nog even over nadenken Als het moet
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Ben ik niet met je eens, kontlikken is 1 maar gelikt worden aan mijn reet, nee dank je. Ik heb nee gestemt
Op dinsdag 6 mei 2003 16:58 schreef 001 het volgende:[..]
Beetje overdreven deze poll. Als je zelf graag een kontje likt, dan vind je het vast niet erg om zelf ook gelikt te worden.
quote:klopt, ik ben dom... en niet eens blont
Op dinsdag 6 mei 2003 10:51 schreef cleany het volgende:[..]
het is REET EN NIET REED....sommige mensen begrijpen het nog echt helemaal niet he !
quote:Of is het RAID...???
Op woensdag 7 mei 2003 00:03 schreef Peepo46 het volgende:[..]
klopt, ik ben dom... en niet eens blont
quote:He?
Op dinsdag 6 mei 2003 17:43 schreef BATFINK het volgende:= einde gaatje likken.
= alles wat rest
Wat bij de dames ook heel stimuleren werkt: stop je duim er in, en ze komen gillend klaar!!!!
quote:Tuurlijk, ff voorover op een tafel pleuren, met twee handen die billen uit elkaar houden, dan ff d`r op spugen (glijd beter) en dan in een keer twee duimen op die poepstruik zetten en flink doorduwen....
Op vrijdag 9 mei 2003 20:46 schreef 001 het volgende:[..]
lekker duimen
wel ff gehoorbeschermers gebruiken....
quote:edit: plaatje verwijderd
Op zondag 11 mei 2003 22:37 schreef Peepo46 het volgende:[..]
Tuurlijk, ff voorover op een tafel pleuren, met twee handen die billen uit elkaar houden, dan ff d`r op spugen (glijd beter) en dan in een keer twee duimen op die poepstruik zetten en flink doorduwen....
wel ff gehoorbeschermers gebruiken....
Dat likt zo lekker he.
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 13-05-2003 23:12]
quote:Je vindt tongen toch ook lekker? Is niet niet zo moeilijk hoor, in je tong zitten gewoon zenuwen, fijn gevoel als die beroerd worden.
Op donderdag 1 mei 2003 21:19 schreef Johnny_Twinfingers het volgende:
Kont likken is inderdaad heerlijk, mits het schoon is natuurlijk. Ik zou alleen niet kunnen zeggen waarom ik het zo lekker vind, beffen vind ik ook heerlijk misschien dat het daar iets mee te maken heeft.
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 13-05-2003 23:13]
quote:"Leerproces" anaal vingeren/gemeenschap ?
Op vrijdag 16 mei 2003 22:00 schreef miendobbelsteen het volgende:
Vandaag heeft een man dat bij mij gedaan en het was inderdaad erg lekker [afbeelding]
Voor herhaling vatbaar dus
Maar eerlijk gezegd doe ik dit niet bij een man hoor, als hij het wil moet hij het weten, niks hoeft wat dat aangaat. Maar ik doe het niet bij een man dus.
quote:Ja, ik ben inderdaad bijgedraaid t.o.v. toen, maar toch ... anaal vingeren en penetreren is en blijft (waarschijnlijk) toch echt niet mijn ding
Op zaterdag 17 mei 2003 16:17 schreef KzmZ het volgende:[..]
"Leerproces" anaal vingeren/gemeenschap ?
quote:Vond hij dat ook okay?
Op zondag 18 mei 2003 18:33 schreef Blaze85 het volgende:
kep gister nog heerlijk kontje gelikt bij zijn vriendin
just my 2 cents
quote:tja.. ik heb het gewoon langzaam opgebouwd en nu doen we het bij elkaar.. het is gewoon heftig lekker ! en het duurde niet eens zo lang, al na een paar maanden.. is gewoon lekker geil
Op dinsdag 20 mei 2003 20:56 schreef CyberTijn het volgende:
Download eens wat filmpies van Rocco Sifredi, dat is de absolute meester! Die gozer krijgt vrouwen zo gek dat ze HEM gaan baffen, niet te geloven, die vent deinst echt nergens voor terug.....just my 2 cents
Eén van de meest opwindenste plekjes, zowel voor mannen als voor vrouwen
bevind zich ergens tussen het geslachtsdeel en de rectum. De rectum kan door stimuleren zeker voor opwinding zorgen.
Maar anale sex en "aars likken" , nee dat laat ik over aan de liefhebbers.
Gewoon is het wel. Maar ik blijf er bij dat de porno industrie een trendloper is geweest op dit vlak.
grEEtz
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 22:00 schreef miendobbelsteen het volgende:
Vandaag heeft een man dat bij mij gedaan en het was inderdaad erg lekker [afbeelding]
Voor herhaling vatbaar dus
Maar eerlijk gezegd doe ik dit niet bij een man hoor, als hij het wil moet hij het weten, niks hoeft wat dat aangaat. Maar ik doe het niet bij een man dus.
quote:Kijk, dan is het zeker een ja.
Op vrijdag 11 april 2003 09:05 schreef UTO het volgende:
Wellicht is het een optie eerst in de douche te gaan
quote:hulp nodig ?
Op donderdag 22 mei 2003 19:30 schreef xxdeesjuhxx het volgende:
Hmz.. ik twijfel. Ik wil wel een keer dat m'n vriend het probeert bij me, maar hij wil niet. Het lijkt me wel lekker om te doen, als er tenminste geen haren zitten en het schoon is natuurlijk
quote:Ga jij eens lekker ergens anders lekker posten!
Op zondag 25 mei 2003 15:44 schreef Dinalfos het volgende:
Seks is sowieso voor mietjes. Een echte, unieke vent doet niet aan die onzin. Laat staan kontlikken. Voor dat soort triviale bullshit heb ik het veel te druk. Ik begrijp trouwens sowieso niet hoe je als mens opgewonden kan raken van een ander mens. Mensen zijn lelijke, afstotelijke creaturen. Ja, dus ook jouw vriend of vriendin. Alle vrouwen en alle mannen.
Ik vind het heerlijk om te doen, maar het moet wel echt schoon zijn, en haarvrij. Mijn vriendin is het niet weg van om het te doen, maar als het dan gebeurd is het des te geiler
quote:gozer... gaat t nog een beetje met je of niet???
Seks is sowieso voor mietjes. Een echte, unieke vent doet niet aan die onzin. Laat staan kontlikken. Voor dat soort triviale bullshit heb ik het veel te druk. Ik begrijp trouwens sowieso niet hoe je als mens opgewonden kan raken van een ander mens. Mensen zijn lelijke, afstotelijke creaturen. Ja, dus ook jouw vriend of vriendin. Alle vrouwen en alle mannen.
quote:Aha, dus schapen zijn meer jouw ding.
Conclusie: we likken d'r lekker op los tussen haar billen!
Voor alle nee stemmers: als jullie wat ouder zijn ga je het vanzelf waarderen.
edit: offtopic plaatje verwijderd
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 26-05-2003 23:20]
je hoeft niet nog een keer te laten merken dat je sex niks vindt
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 26-05-2003 23:21]
quote:IDD, Dude, wat ranzig!!!
quote:aars of course. En uiteraard heb ik ja gestemd
Op dinsdag 27 mei 2003 23:27 schreef smegmakrijger_3d het volgende:
aars of bips?
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 10:04 schreef DrFonk het volgende:[..]
Koning!!!
volgens mij zegt de helft van de "tegenstanders" van het kontje likken dat ze het niet doen en vies/smerig vinden, maar durven ze er gewoon niet voor uit te komen...
quote:Je kunt ook te ver gaan natuurlijk
Op dinsdag 10 juni 2003 17:10 schreef draque het volgende:
zekers doe ik dat. Een van mijn favorieten. Schoon of niet zo schoon.
ik weet niet hoor, of je vind het echt vies (wat natuurlijk ook kan).. of je staat niet open voor dingen die, "als helemaal normaal" gezien worden.. ze rennen waarschijnlijk ook al weg. als er een vibrator of whateva (voorwep,rollenspel. wat je dan ook maar kan bedenken) in het spel komt.. ikzelf sta voor alles open, en wil alles een keer gedaan hebben ..een aars likken kan voor een meisje ontzettend geil zijn(samen met een sexuele massage ) besides, alles uitproberen is errug goed voor je sexleven (ervaring) dacht ik zo
ik ben zelf ook nooit gelikt aan me kont.. zou niet weten hoe het voelt..
quote:
Op zondag 25 mei 2003 20:20 schreef nikanoru het volgende:[..]
Aha, dus schapen zijn meer jouw ding.
quote:Gewoon naar menselijk huid, sabbel lang op je arm ofzo, daar smaakt het naar.
Op vrijdag 11 april 2003 22:37 schreef Phuturistixxx het volgende:
Waar smaakt een anus naar? Als ie gewassen is dan ja .....
Volgensmij heeft het wel met leeftijd te maken.
De meesten die het ranzig vinden zijn allemaal jong.
Ik dacht vroeger ook No way, dat doe ik niet.
Ik doe het wel, maar niet vaak, en nu al helemaal niet.
quote:Nou, geheel smaakloos is het nou ook weer niet, gelukkig
Op dinsdag 10 juni 2003 23:04 schreef Leila het volgende:[..]
Gewoon naar menselijk huid, sabbel lang op je arm ofzo, daar smaakt het naar.
Volgensmij heeft het wel met leeftijd te maken.
De meesten die het ranzig vinden zijn allemaal jong.
Ik dacht vroeger ook No way, dat doe ik niet.
Ik doe het wel, maar niet vaak, en nu al helemaal niet.
't is op een aparte manier wat zoetig .
quote:Nou, dat weet ik niet hoor. 'T is gewoon geil en misschien associeer jij geil met zoet
Op woensdag 11 juni 2003 07:32 schreef Kwark het volgende:[..]
't is op een aparte manier wat zoetig.
quote:Niet per sé, want een vagina is wel degelijk licht ziltig
Op woensdag 11 juni 2003 11:06 schreef manshi het volgende:[..]
Nou, dat weet ik niet hoor. 'T is gewoon geil en misschien associeer jij geil met zoet
(Ik namelijk met zout)
Misschien is het meer de geur, die is toch echt onmiskenbaar zoet, is mijn ervaring althans. En dan bedoel ik niet zeep-zoet.
quote:Hmm, dan zal dat wel overheersen. Volgende keer zal ik eens opletten of ik ook die zoete geur/smaak kan waarnemen.
Op woensdag 11 juni 2003 11:13 schreef Kwark het volgende:[..]
Niet per sé, want een vagina is wel degelijk licht ziltig
.
quote:Ga naar de hoeren
Op woensdag 11 juni 2003 12:02 schreef InsaneM666 het volgende:
Nog nooit gedaan...kep ook niet echt iemand om t mee uit te proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |