Oplopende inflatie, meer werkeloosheid, slechter onderwijs, iedereen van jullie die er in de eigen portemonnee op achteruit gaat....
Ik hoop dat jullie bij de komende verkiezingen die verantwoordelijke partijen dan ook af gaan rekenen op het gevoerde beleid.
quote:Balkenende gaat niet uit van een politieke moord. Dat doe jij.
Op vrijdag 11 april 2003 00:19 schreef SCH het volgende:
Balkenende zelf bedoel jeJij bent blind, ik niet.
quote:Hou je flames bij je.
Sterkte met je zelfhaat.
quote:Ik hoop van wel
Op vrijdag 11 april 2003 00:18 schreef Wisp het volgende:[..]
ik heb er geen moeite mee als ie in de regering komt in ieder geval
ik hoop alleen dat LPF niet gaat ruziemaken met VVD vanwege de val balk1
quote:Dus de PvdA kan beter een economie besturen dan de VVD? Wake-up.
Op vrijdag 11 april 2003 00:20 schreef golfer het volgende:
Laat nu maar lekker het CDA met de VVD het proberen, eventueel aangevuld met de LPF en ik quote over een aantal maanden als die regering weer gevallen is nog wel een aantal users hier.Oplopende inflatie, meer werkeloosheid, slechter onderwijs, iedereen van jullie die er in de eigen portemonnee op achteruit gaat....
Ik hoop dat jullie bij de komende verkiezingen die verantwoordelijke partijen dan ook af gaan rekenen op het gevoerde beleid.
quote:Welnee. In '77 is er ook niemand overleden. Nou ja, van de politici dan.
Op vrijdag 11 april 2003 00:18 schreef SCH het volgende:[..]
Het is geen doodsverwensing maar een vermoeden.
quote:Ja, want als het slecht gaat met de economie moet je juist investeren in de publieke sector.
Op vrijdag 11 april 2003 00:21 schreef NightH4wk het volgende:
Dus de PvdA kan beter een economie besturen dan de VVD? Wake-up.
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 11-04-2003 00:22]
quote:Doet de PvdA niet, die wil lastenverzwaringen voor iedereen.
Op vrijdag 11 april 2003 00:22 schreef Farzin het volgende:[..]
Ja, want als het slecht gaat met de economie moet je juist investeren in de publieke sector.
quote:Inderdaad, gelukkig komt er een rechts kabinet aan die dit op een verantwoorde manier vlot gaat trekken.
Laat nu maar lekker het CDA met de VVD het proberen, eventueel aangevuld met de LPF en ik quote over een aantal maanden als die regering weer gevallen is nog wel een aantal users hier.
[quote]Mag ik jouw dan over 4 jaar quoten als Balkende III begint met dezelfde coalitie?
[quote]Oplopende inflatie, meer werkeloosheid, slechter onderwijs, iedereen van jullie die er in de eigen portemonnee op achteruit gaat....
quote:Dat zal afwachten worden over 4 jaar. Als de LPF het lekker doet zie ik niet in om mijn stemvoorkeur te veranderen
quote:Nee hoor, de PvdA wil geen lastenverzwaringen, maar dat moet wel, het gaat slechter met de economie. Geen enkele partij heeft een voorliefde voor bezuinigingen en lastenverzwaringen.
Op vrijdag 11 april 2003 00:23 schreef NightH4wk het volgende:
Doet de PvdA niet, die wil lastenverzwaringen voor iedereen.
quote:op zich waarschijnlijk niet, alleen de vvd heeft absoluut geen aandacht voor de zwakkeren in de samenleving.
Op vrijdag 11 april 2003 00:21 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Dus de PvdA kan beter een economie besturen dan de VVD? Wake-up.
quote:En de BTW dan een paar jaar geleden? Die ging ook omhoog.
Op vrijdag 11 april 2003 00:24 schreef Farzin het volgende:[..]
Nee hoor, de PvdA wil geen lastenverzwaringen, maar dat moet wel, het gaat slechter met de economie. Geen enkele partij heeft een voorliefde voor bezuinigingen en lastenverzwaringen.
quote:yep, en dat is verkeerd, alleenstaande moeders moeten een hoge uitkering krijgen.
Op vrijdag 11 april 2003 00:24 schreef gunhead het volgende:[..]
op zich waarschijnlijk niet, alleen de vvd heeft absoluut geen aandacht voor de zwakkeren in de samenleving.
quote:Ja, lekker geloofwaardig ook. Of ben je alweer vergeten waarom we afgelopen keer weer naar de stembus moesten ?
Op vrijdag 11 april 2003 00:24 schreef DennisMoore het volgende:
Als Zalm nu z'n verantwoordelijkheid neemt, en niet gaat proberen om hier zoveel mogelijk uit te slepen, gaat 't allemaal heel erg snel goed komen..
quote:
Laat nu maar lekker het CDA met de VVD het proberen, eventueel aangevuld met de LPF en ik quote over een aantal maanden als die regering weer gevallen is nog wel een aantal users hier.Oplopende inflatie, meer werkeloosheid, slechter onderwijs, iedereen van jullie die er in de eigen portemonnee op achteruit gaat....
quote:kan me vergissen, maar was dacht ik een ideetje van zalm
Op vrijdag 11 april 2003 00:24 schreef NightH4wk het volgende:[..]
En de BTW dan een paar jaar geleden? Die ging ook omhoog.
quote:juist! vvd = slecht voor de minder gestelden, vooral dus in grote steden waar ze volgens mij ook minder stemmen binnenhalen!
Op vrijdag 11 april 2003 00:25 schreef NightH4wk het volgende:[..]
yep, en dat is verkeerd, alleenstaande moeders moeten een hoge uitkering krijgen.
quote:Klopt. De BTW werd verhoogd door het paarse kabinet, met VVD-PvdA-D'66. Jouw partij is dus minstens even schuldig als de PvdA. Maar goed: ze hebben de belastingen heus niet verhoogd omdat ze het leuk vonden, hoor.
Op vrijdag 11 april 2003 00:24 schreef NightH4wk het volgende:
En de BTW dan een paar jaar geleden? Die ging ook omhoog.
quote:Daar zijn op merkwaardige wijze blind voor, het zit er nu eenmaal ingeramd dat de VVD automatisch goed is voor de economie, en dat krijg je er niet zomaar uit. Het is een feit dat veel laagopgeleide minima rechts stemmen, ondanks dat dat meestal niet goed is voor hun eigen economische situatie.
Op vrijdag 11 april 2003 00:20 schreef golfer het volgende:Oplopende inflatie, meer werkeloosheid, slechter onderwijs, iedereen van jullie die er in de eigen portemonnee op achteruit gaat....
quote:mensen die buiten hun eigen schuld om niet kunnen meeprofiteren van de enorme welvaart in dit land moeten we een beetje steunen ja (nee, ik ben geen sp'er, ik stem d66)
Op vrijdag 11 april 2003 00:25 schreef NightH4wk het volgende:[..]
yep, en dat is verkeerd, alleenstaande moeders moeten een hoge uitkering krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |