abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9707429
Streng zijn of nog niet?
Ik weet het echt niet hoor, de ene keer gaat het goed met ze, de andere keer niet.
Vandaag moesten ze koprol op de balk kunnen...
Dus 1 meisje lukte het nietm ze deed het gewoon niet, dus ik laat haar oefenen op een lagere balk met duizend matjes, alleen dan gaat ze er expres naast.

Dus ik sleur haar over de balk ( moeten weten dat hier niet wordt bedoeld dat ik dat kind aan haar haren over die balk heb getrokken....
ze zat gewoon heel de tijd te treuzelen voordat ze ging en toen pakte ik haar bij haar middel en hielp haar mee in de koprol beweging, misschien een te snelle reflex...
Maar het was zeker niet hardhandig ofzo...), dat kind huilen, komt die moeder net binnen en gaat ze haar gelijk troosten... damn zo slecht!! Die ouders mogen niet kijken in de lessen, het is selectie turnen geen meisjesgym en als ze er niet tegen kunnen gaan ze maar weg!!

Ik heb wel mijn excuses aan de moeder aangeboden aan de moeder en ik heb haar wel gevraagd of ze haar niet zomaar uit de les kan halen....dat was werkelijk absurd!!

Ik heb er wel spijt van, ik hoop niet dat ik hier een slechte naam door krijg, echt meestal doe ik dit nooit, maar nu wou ik graag dat ze het kon.

[Dit bericht is gewijzigd door Sweetsixteen16 op 10-04-2003 22:47]

Billie Holiday is Lady Day!
  donderdag 10 april 2003 @ 21:58:01 #2
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_9707453
push ze niet zo overdreven joh

die kinderen zijn 5

donderdag 10 april 2003 @ 21:59:04 #3
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_9707477
geef je in dit geval groot gelijk...als het ergens om gaat is er niks mis mee om die kinderen een beetje te pushen....krijgen ze karakter van

no pain, no gain!

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_9707482
quote:
Op donderdag 10 april 2003 21:58 schreef PLAE@ het volgende:
jezus jij doet precies fout waarom men liever heeft dat er geen ouders bij voetbalwedstrijden zijn.

push ze niet zo overdreven man

die kinderen zijn 5

voetbal en turnen is niet te vergelijken..

en de meisjes moeten topturnsters worden...
tuurlijk, we doen genoeg leuke dingen in de les, maar soms moet je streng optreden

pi_9707508
quote:
Op donderdag 10 april 2003 21:59 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

voetbal en turnen is niet te vergelijken..

tuurlijk, we doen genoeg leuke dingen in de les, maar soms moet je streng optreden

top turnsters worden? 5 jaar? streng aanpakken? wie the fuck denk jij wel niet dat je bent om een 5(!!) jarig kind streng aan te pakken...
pi_9707509
Moeten ?! Vinden ze dat zelf ook of willen pappie en mammie dat graag.
我要飞得更高 !
pi_9707538
quote:
Op donderdag 10 april 2003 22:00 schreef Rex_Mundi het volgende:
dat willen pappie en mammie dus schijnbaar...hoe ziek
pi_9707542
quote:
nee hoor, de lessen zijn leuk
en pappie en mammie willen het ook best wel graag, ook al is de mentaliteit van de ouders niet wat het vroeger was...
als ik vroeger op turnen iets fout deed kreeg ik op mijn donder van mijn trainster en mijn mams!!
  donderdag 10 april 2003 @ 22:01:21 #9
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_9707544
quote:
ze zijn 5..dan hebben ze nog geen eigen mening!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_9707550
quote:
Op donderdag 10 april 2003 21:59 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
kiezen ze daar zelf veer dan
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
  donderdag 10 april 2003 @ 22:02:06 #11
22259 Fogerty
slapende account
pi_9707563
quote:
Op donderdag 10 april 2003 21:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Dus ik sleur haar over de balk, dat kind huilen
Wat een leuk baantje!
Hieperdepiep hoera!
pi_9707565
quote:
Op donderdag 10 april 2003 22:00 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

top turnsters worden? 5 jaar? streng aanpakken? wie the fuck denk jij wel niet dat je bent om een 5(!!) jarig kind streng aan te pakken...

Ik pak ze niet heel erg streng aan, maar geef ze soms wel eens een standje...
pi_9707579
quote:
Op donderdag 10 april 2003 22:01 schreef Skinkie het volgende:

[..]

kiezen ze daar zelf veer dan

nee, dat bepalen wij uit de trainingsresulaten.
pi_9707585
quote:
Op donderdag 10 april 2003 22:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

en pappie en mammie willen het ook best wel graag, ook al is de mentaliteit van de ouders niet wat het vroeger was...
als ik vroeger op turnen iets fout deed kreeg ik op mijn donder van mijn trainster en mijn mams!!

de lessen zijn leuk?
quote:
Dus ik sleur haar over de balk, dat kind huilen,
nou nou wat zijn de lessen weer leuk
pi_9707591
quote:
Op donderdag 10 april 2003 22:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Echt triest van je moeder dan. Je sport toch voor je eigen plezier, niet dat van een ander.
我要飞得更高 !
  donderdag 10 april 2003 @ 22:04:11 #16
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_9707615
quote:
Op donderdag 10 april 2003 22:02 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

de lessen zijn leuk?
[..]

leer eens lezen...dit gaat niet over lol, maar over potentiele top-turners......discipline, discipline en nog eens discipline!
pi_9707617
quote:
Op donderdag 10 april 2003 22:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

nee, dat bepalen wij uit de trainingsresulaten.

okee, maar waarom dan niet gelijk selectief zijn? niet meedaoen is naar andere groep?
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_9707623
quote:
Op donderdag 10 april 2003 22:02 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

de lessen zijn leuk?
[..]

Je moet het niet allemaal uit 1 ding halen...
We doen ook zo vaak leuke dingen, zoals op de balk stampen en dat soort makkelijke dingetjes, of de balk is heel heet enz.. en ook gewoon springen vinden ze leuk, maar soms moet er gewoon een beetje streng gedaan worden...het is geen simpele recreatiegym, die meiden moet niet voor lul staan op de wedstrijden.
pi_9707633
quote:
Op donderdag 10 april 2003 22:04 schreef Abbadon het volgende:

[..]

leer eens lezen...dit gaat niet over lol, maar over potentiele top-turners......discipline, discipline en nog eens discipline!

leer jij eens lezen man, dit gaat over 5 jarig kinderen
pi_9707642
quote:
Op donderdag 10 april 2003 22:04 schreef Skinkie het volgende:

[..]

okee, maar waarom dan niet gelijk selectief zijn? niet meedaoen is naar andere groep?

het erge is dat het het laagste groepje van de selectie is, en ze best wel talent heeft, maar ze is gewoon bang voor de balk, ze moet haar angst overwinnen.
pi_9707651
quote:
Op donderdag 10 april 2003 22:04 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

leer jij eens lezen man, dit gaat over 5 jarig kinderen

leeftijd doet er niet toe!!
pi_9707665
quote:
Op donderdag 10 april 2003 22:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Je moet het niet allemaal uit 1 ding halen...
We doen ook zo vaak leuke dingen, zoals op de balk stampen en dat soort makkelijke dingetjes, of de balk is heel heet enz.. en ook gewoon springen vinden ze leuk, maar soms moet er gewoon een beetje streng gedaan worden...het is geen simpele recreatiegym, die meiden moet niet voor lul staan op de wedstrijden.

moeten niet voor lul staan? alsof een 5 jarig meisje daar om geeft...een 5 jarig meisje hoort met poppen te spelen en voor de fun te turnen...maar nee hoor, ga er maar met de zweep bij staan en dat kind leren turnen
pi_9707676
quote:
Op donderdag 10 april 2003 22:03 schreef Rex_Mundi het volgende:

[..]

Echt triest van je moeder dan. Je sport toch voor je eigen plezier, niet dat van een ander.

als ik niet zo streng was aangepakt dan kon ik nu nog niet eens een nromale radslag op de balk, ik ben blij dat ik het nu wel kan
pi_9707677
quote:
Op donderdag 10 april 2003 22:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

leeftijd doet er niet toe!!

neuh....
pi_9707701
quote:
Op donderdag 10 april 2003 22:06 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

moeten niet voor lul staan? alsof een 5 jarig meisje daar om geeft...een 5 jarig meisje hoort met poppen te spelen en voor de fun te turnen...maar nee hoor, ga er maar met de zweep bij staan en dat kind leren turnen

sommige mensen willen iets bereiken in het leven, zijn ambitieus, en misschien al op jonge leeftijd, je moet kinderen echt niet onderschatten hoor!!
En ze hebben genoeg tijd om met poppen te spelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')