abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9695134
Mijn hele leven ben ik al enorm licht geweest en zelfs een hele tijd ondergewicht gehad.. Nu weeg ik 50 kilo bij 1,75.. En ik ben bijna 19. Ik vind dit nog wat aan de lage kant en ik wil aankomen.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en weten wat ik het beste kan eten? Ik eet 3 goede maaltijden per dag en tussendoortjes.. En als ik eet, ook een vol bord.. Maar het komt er maar niet bij

En ik kan ook niet zeggen dat ik me goed voel bij dit gewicht, anders zou ik het wel zo lekker houden...

We imitate our masters only because we are not yet masters ourselves, and only because in doing so we learn the truth about what cannot be imitated--K. Beittel
  donderdag 10 april 2003 @ 12:03:28 #2
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_9695187
quote:
Op donderdag 10 april 2003 12:01 schreef Marliezzz het volgende:
Mijn hele leven ben ik al enorm licht geweest en zelfs een hele tijd ondergewicht gehad.. Nu weeg ik 50 kilo bij 1,75.. En ik ben bijna 19. Ik vind dit nog wat aan de lage kant en ik wil aankomen.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en weten wat ik het beste kan eten? Ik eet 3 goede maaltijden per dag en tussendoortjes.. En als ik eet, ook een vol bord.. Maar het komt er maar niet bij

En ik kan ook niet zeggen dat ik me goed voel bij dit gewicht, anders zou ik het wel zo lekker houden...

Niet sporten en vet eten!
Maar dat is dan weer niet goed voor de gezondheid.

Ik zou zeggen, vraag het eens bij een diëtist(e) wat je eraan kan doen.

Life suxx, deal with it!
  donderdag 10 april 2003 @ 12:04:05 #3
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_9695201
Veel bier drinken
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_9695221
Ik heb precies hetzelfde ik eet me de pluris
Je ziet altijd overal dingen van WIL JE GEWICHT VERLIEZEN!!
maar nooit is iets over gewicht aankomen terwijl er veel mensen zijn met dit probleem.

Ik heb de hoop opgegeven en het boeid me eigelijk niet zoveel meer maar tis wel kut.

De reacties van mensen die op hun gewicht moeten letten en dan zien hoe ik me de pluris eet en niks aankom is wel cool

Deal with it; rock 'n roll
pi_9695252
quote:
Op donderdag 10 april 2003 12:04 schreef kwib het volgende:
Veel bier drinken
pi_9695256
je mag hendig wat overtollig vet van mij gebruiken, er zit nog wat om mn middel waar ik graag vanaf wil
Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!
  donderdag 10 april 2003 @ 12:06:29 #7
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9695271
quote:
Op donderdag 10 april 2003 12:04 schreef kwib het volgende:
Veel bier drinken
werkt niet, sorry
en vet eten + geen sport werkt ook niet.
iemand betere ideeen?
  donderdag 10 april 2003 @ 12:07:41 #8
44822 LoonaTick
...duhhh...what?!...
pi_9695303
zelfde hier hoor...ik weeg 63 en ik kan vreten wat ik wil...er komt geen onsje bij...en ik ben 19...1,80 ofzo...ik ben ook skinny zeg maar...en sport niet...dusjah...maar ik adviseer gewoon fitness ofzo...spieren kweken...want spieren zijn zwaarder als vet...en ziet er ff beter uit ...ikzelf ben een beetje te lui hiervoor hehehe
I isn't stupid...I is a LoonaTick...
  donderdag 10 april 2003 @ 12:07:43 #9
35558 MNeMoNiCS
CartWOman stole my Ondertitel
pi_9695307
Paar keer per week naar de sportschool en spierballen kweken; krijg je een mooi gevormd lichaam van en spiermassa weegt zwaarder dan vet.
[b]lol·broek[/b] (de ~ (m.)) [inf.][br] [b]1[/b] iem. die voortdurend op goedkope wijze grappig wil zijn[br][b]wijs·neus[/b] (de ~ (m.))[br] [b]1[/b] iem. die meent veel of alles te weten => betweter
pi_9695312
Zo min mogelijk bewegen, zoals achter de PC zitten. Ook zoveel mogelijk lopen of fietsen mijden en met de bus of auto gaan.
Read error : 54 (Connection reset by appel)
pi_9695361
ik had dat ook altijd... ben nu 20 en vanaf vorig jaar eiglijk ben ik bijgekomen... ik kon ook altijd eten wat ik wilde en kwam maar niks bij maar nu komt er langzaam maar zeker wat kilo's bij... denk dat je wat geduld moet hebben en echt blij kan zijn met dat je kan eten wat je wilt, want daar kom je dan nog wel achter
  donderdag 10 april 2003 @ 12:10:00 #12
46305 succubus
helhoer in het nederlands
pi_9695363
heb ik ook.
ben 21 en weeg net iets meer dan 50 ofzo.
wat ik ook eet ik kom niet aan dus je bent niet de enige.
denk dat het vanzelf wel goed komt als je ouder wordt tenminste dat hoop ik
  donderdag 10 april 2003 @ 12:10:05 #13
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9695365
quote:
Op donderdag 10 april 2003 12:07 schreef LoonaTick het volgende:
zelfde hier hoor...ik weeg 63 en ik kan vreten wat ik wil...er komt geen onsje bij...en ik ben 19...1,80 ofzo...ik ben ook skinny zeg maar...en sport niet...dusjah...maar ik adviseer gewoon fitness ofzo...spieren kweken...want spieren zijn zwaarder als vet...en ziet er ff beter uit ...ikzelf ben een beetje te lui hiervoor hehehe
ik ben ongeveer hetzelfde als jou wat dat betreft, maar ik heb wel 1 jaar gesport enzo, en het baatte geen drol. helaas...
pi_9695438
Ja ik sport 6 dagen in de week.. Nogal intensief. Maar dat ga ik niet opgeven.

Ik ben ook heel blij dat ik kan eten wat ik wil, maar ik voel me echt niet lekker bij dit gewicht.. Iets teveel inspanning en ik ben al zo flauw als et kweenietwat... En mijn dokter, die roept alleen maar: eet je maar wat meer chips, overkomt iedereen wel eens Maar dat zegt ie met alles

We imitate our masters only because we are not yet masters ourselves, and only because in doing so we learn the truth about what cannot be imitated--K. Beittel
  donderdag 10 april 2003 @ 12:13:26 #15
44822 LoonaTick
...duhhh...what?!...
pi_9695442
mijn pa had het vroeger ook...en die heeft nu een pens van hier tot jericho...dus het komt vanzelf wel...gewoon geduld...en fitnessen...of iig spiermassa kweken...moet ik ook doen...maar ik ben gewoon LUI...ik wil wel...maar ook weer niet als je begrijpt wat ik bedoel
I isn't stupid...I is a LoonaTick...
  donderdag 10 april 2003 @ 12:15:07 #16
29440 ajay
Professor in de idioterie
pi_9695478
Wat een luxe probleem

Ik wordt juist alleen maar dikker én ik sport me suf en eet niet-vet enzo.
Een reep choclade van 200 gram maakt me 500 gram zwaarder...

Maar goed, Kruidvat, de Tuinen enzo verkopen ook gewichtstoename-producten. Liggen in dezelfde schappen als zaken zoals afval-dingen en sportvoeding.

Of werkt dat net zo slecht als dieet-producten?

Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen!
pi_9695545
quote:
Op donderdag 10 april 2003 12:15 schreef ajay het volgende:
Wat een luxe probleem

Maar goed, Kruidvat, de Tuinen enzo verkopen ook gewichtstoename-producten. Liggen in dezelfde schappen als zaken zoals afval-dingen en sportvoeding.

Tja bij mij wel ik heb denk ik een snelle spijsvertering ofzow? want ik heb een jaar gesport en at me echt de tering met ook van die gewicht aankom troep maar hielp niks geen grammetje.
Deal with it; rock 'n roll
pi_9695604
Hey welcome to the club!

Hier ook t zelfde probleem, heeft met een snelle stofwisseling te maken en daar kan je niet veel aan doen.
Wat ik doe: is WEL veel sporten en daarnaast eiwitshakes drinken dan kom je een 3 kilo aan ongeveer.Maar als je stopt met sporten gaat t ook weer weg. veel kleine maaltijden eten helpt ook, maar daar is neit altijd tijd voor. er zijn idd weing producten om aan te komen maar fitness helpt zeker wel! suc6

donderdag 10 april 2003 @ 12:22:57 #19
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_9695665
wel trainen!

in de sportschool met gewichten en toestellen, Dit in combinatie met voldoende eiwitten en je wordt gezond zwaarder

In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
  donderdag 10 april 2003 @ 12:32:10 #20
26928 Aequitas
Boondock Saint
pi_9695850
gewoon goed eten (doe je al) en goed sporten, dan is er niks aan de hand, ik beodel als je lichaam dan niet zwwarder wil worden tja dan is het bijna niet te doen om dikker te worden.

oplossing is dan alleen zwaar veel in de sportskool gaan zitten, maar zodra je dan stopt is het binnen mum van tijd weer weg.

Catch You On The Flip Side
pi_9696117
Als je echt en gezond wilt aankomen moet je naar een diëtist(e) gaan. Hij/zij stelt dan samen met jou een menu op dat bij jou past, zodat je ook geen dingen hoeft te eten/drinken die je niet lekker vindt en zo.
Als het goed is kom je na verloop van tijd uit op het gewicht dat bij jou past. Dat zal niet in een paar weken gebeurd zijn. Maar omdat je werkt met een menu dat op jou is afgestemd, kun je dit eetpatroon wel volhouden en daardoor zal je dus ook gemakkelijker op het goede gewicht blijven.

Wanneer je gebruikt maakt van die flitsende (en dure) preparaten, is het effect misschien wel wat spectaculairder, maar het zal niet blijvend zijn.
Ongezond gaan leven, zoals extra (verkeerde) vetten eten e.d., raad ik je niet aan. Niet zo best voor hart & bloedvaten.

pi_9696186
je bent inderdaad best licht ja.

Pas echter op met het idee dat je altijd veel kan eten en niet aankomt. Het komt ooit eraan. Ik woog tijden 72 a 74 kilo bij 1 meter 95. Sinds een tijd komt dit er supersnel aan, weeg nu bijna 90 kilo. En m'n postuur is er niet naar, ben dus vrij mager. Ach, trainen om het eraf te krijgen maar ben vreselijk lui!

pi_9696192
Je kunt ook even naar een arts toe gaan en vragen om een schildklieronderzoek. Ik heb zelf ook een (hyper)actieve schildklier, dus ik eet en eet en eet, en kom geen gram aan. (gelukkig compenseer ik dat wel met spiermassa anders waai ik nog weg)
"Great spirits have always found violent opposition from mediocrities. The latter cannot understand it when a man does not thoughtlessly submit to hereditary prejudices but honestly and courageously uses his intelligence."
  donderdag 10 april 2003 @ 13:07:02 #24
44489 lampie_666
raar is zo gek nog niet!!!!!!
pi_9696614
ja ik heb het zelfde probleem inderdaad en dan eet ik best veel tussendoor het is niet zo dat ik wat chips eet, dan eet ik gelijk een hele zak in mijn eentje leeg vaak ook nog wel meer. Heb ook tijden dat ik 4 of 5 maaltijden eet maar ik wordt verder ook niet dikker.

Heb ook al meerdere dingen geprobeerd zoals veel bier maar dat hielp ook nie. veel vettigheid ook niet, ben op kantoor gaan werken ben ik wat minder actief maar helpt ook niet.

Ik denk dat er ook niet veel aan te doen is

En het heeft ook wel voordelen je hoeft nie aan de lijn te doen

oh ja ben zelf ongeveer 1.78 en weeg wel ietsjes meer 55 kilo ongeveer, en ben 25 jaar...

You are just jalous because the little voices in my head are talking to me!!!
pi_9696699
ik had dat ook..kon vreten wak wou maar d´r kwam nix bij..tot dat mijn stofwisseling omsloeg rond mijn 19e..dus nu ga ik de andere kant op
Sunday bloody Sunday - Woensdag gehaktdag
  donderdag 10 april 2003 @ 13:13:59 #26
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9696769
quote:
Op donderdag 10 april 2003 12:15 schreef ajay het volgende:
Wat een luxe probleem

Dik zijn dat is pas een luxe probleem...
elk pondje gaat nog altijd door het mondje
pi_9696785
quote:
Op donderdag 10 april 2003 12:03 schreef SiNz het volgende:
Niet sporten en vet eten!
Ik ben sinds ik ben gaan fitnessen juist 10 kilo aangekomen
  donderdag 10 april 2003 @ 13:23:29 #28
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_9696973
ik heb dat ook

kan eten wat ik wil, en heel veel vettige dingen ook zoals chips etc

want voor normaal eten heb ik nooit zoveel honger, maar eet toch vrij veel....

ik ben 20, 1.82m en weeg al jaren tussen 66-68

nu ben ik een maand geleden begonnen met fitness en daar ben ik voor het eerst na jaren weer eens op de weegschaal gaan staan: 64!! wtf ik ben zelfs afgevallen

maarja hopen dat de fitness nu een beetje helpt, spieren wegen ook veel schijnbaar
achja supererg vind ik het niet want ik kan wel de hele dag eten wat ik wil maar beetje breder zou ik wel willen zijn maarja....

Nobody fucks with The Jesus
pi_9704588
He Liesje..
t maakt me nie uit hoe zwaar je bent of wat dan ook!
k weet dat je je er druk om maakt, maar ff voor de duidelijkheid:
ik hou van je en je bent mooi zoals je bent! MOOI DUS!!!

knuf en kuxxie

pi_9704770
quote:

Join the club, meid.

Er is helaas niet zo veel tegen te doen. Pinda's en bananen zijn in ieder geval dingen waar je een redelijk stabiel gewicht door houdt als je ze zeer regelmatig eet, en dat is dan ook nog redelijk gezond. Maar echt aankomen....Dat is weer een ander verhaal.

Je hebt wel van die dingen als 'gewichtstoename' in de handel (poedertjes, shakes, enzovoort) maar dat is echt verschrikkelijk duur.

pi_9706332
Ik geloof niet zo in die poedertjes en pilletjes... Leuk voor mensen die hun geld over de balk willen gooien, heb ik altijd het idee daarbij

Het kan best wel zijn dat ik een te snelle stofwisseling heb..

Maar ik pak er zo een banaan bij pinda's lust ik niet zo

Official ESF Kreviewer donderdag 10 april 2003 @ 21:10:55 #32
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_9706357
Stoppen met roken. . Ik kwam 15 kilo aan, terwijl ik nooit ene gram aankwam.
Wat dus goed helpt is stevig ontbijten. Vet eten enzo helpt geen ruk.
  donderdag 10 april 2003 @ 21:21:51 #33
21150 Jongen1977
Heeft bijz. persoon ontmoet
pi_9706624
Kom lekker elke avond bij mij eten

Nee, even serieus, sinds ik twee jaar geleden op mezelf ben gaan wonen ben ik 15 kilo aangekomen. Ik was zelf ook altijd aan de lichte kant (1.80m bij 60 kilo) en nu weeg ik dus 75. Nu ben ik alleen weer bang te zwaar te worden, dat is ook niet de bedoeling. Wat ik wel merk is dat m'n weerstand ook omhoog is gegaan, ik word minder snel ziek en ik merk ook dat als ik ziek ben dat die periode korter duurt.

pi_9706669
Hmmm dan moet ik eerst beginnen met roken.... mmmm... neee laat maar....

Misschien meer pasta eten, werkt dat??

Moderator donderdag 10 april 2003 @ 21:25:02 #35
18653 crew  D.
pi_9706697
Herbalife proberen?
  donderdag 10 april 2003 @ 21:26:04 #36
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_9706729
nog meer eten, je moet bulken, veeel veel calorieen.
aka Man-Mountain
pi_9706802
Toen ik 18 was woog ik ook zoveel.

Bij mij lag het aan stress, weinig slaap en niet lekker in mijn vel zitten.
Ik at een hoop vet, dat hielp niet.

Een regelmatiger leven, meer slaap en rust en iets gaan doen wat ik echt leuk vond.. deed mij 8 kilo aankomen in een paar jaar.

Nog steeds weeg ik 58 kilo bij 1.76.

Ik ben tevreden, niet te mager.
Zolang je je menstruatie hebt, ben je niet "gevaarlijk" laag in gewicht.

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_9706891
Nog maar een banaan pakken dan???

Tja dat herbalife.... stond al een mien bij mij in de winkel met een I-LOVE-HERBALIFE-button op haar jas, mij het proberen te verkopen... (ja ok, klinkt een beetje dubbel, maar ze kwam om bij mij een bril te kopen en probeerde gelijk háár herbalife aan mij te verkopen..)

Maar ik ben er niet te diep op ingegaan.. Wat is het eigenlijk.. Herba=kruiden, life= leven.. Je gaat een kruidenleven opbouwen??

donderdag 10 april 2003 @ 21:34:47 #39
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_9706940
Heeeeeeeeel bekend probleem.
Ik ben man, 24 jaar, 1 meter 85 en nog geen 60 kilo. En ik probeer al jaren aan te komen, van alles geprobeerd, maar ik heb het nu opgegeven. Niets werkt. Mooi kut.

Ik voel me ook gewoon erg mager. En ik kan eten wat ik wil, maar er wil geen gram bij....

For great justice!
  donderdag 10 april 2003 @ 21:36:28 #40
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_9706976
quote:
Op donderdag 10 april 2003 21:34 schreef QyRoZ het volgende:
Heeeeeeeeel bekend probleem.
Ik ben man, 24 jaar, 1 meter 85 en nog geen 60 kilo. En ik probeer al jaren aan te komen, van alles geprobeerd, maar ik heb het nu opgegeven. Niets werkt. Mooi kut.

Ik voel me ook gewoon erg mager. En ik kan eten wat ik wil, maar er wil geen gram bij....

wat jij moet doen is zwaar aan de ijzers gaan trekken, en enorm veel vreten. Dan zul je zien dat je zwaarder wordt. 3X per week keihard ertegenaan.
aka Man-Mountain
  donderdag 10 april 2003 @ 21:37:40 #41
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_9707002
Mocht je roken: Onmiddelijk stoppen met roken Roken bederft namelijk de eetlust, en de spijsvertering.... mensen die stoppen met roken komen gemiddeld zo'n 5 kilo aan.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_9707004
quote:
Op donderdag 10 april 2003 21:29 schreef Brennie het volgende:
Toen ik 18 was woog ik ook zoveel.

Bij mij lag het aan stress, weinig slaap en niet lekker in mijn vel zitten.
Ik at een hoop vet, dat hielp niet.

Een regelmatiger leven, meer slaap en rust en iets gaan doen wat ik echt leuk vond.. deed mij 8 kilo aankomen in een paar jaar.

Nog steeds weeg ik 58 kilo bij 1.76.
moet zeggen dat ik heel goed in mijn vel zit.. Doe nu iets wat ik echt leuk vind, slaap genoeg.. Alleen de stress zou wat minder kunnen..

Ik ben tevreden, niet te mager.
Zolang je je menstruatie hebt, ben je niet "gevaarlijk" laag in gewicht. Die menstruatie is bij mij tot heel laat uitgebleven.. Pas ook inderdaad toen er gewicht bijkwam, begon die ellende...

pi_9708126
Ik ben vivit gaan drinken om andere redenen, maar dat had als bijeffect dat ik redelijk snel een paar kilo ben aangekomen. Gewoon een goed ontbijt nemen en daarbij een half pakje vivit als extra.
A mind with a heart of it's own
  donderdag 10 april 2003 @ 22:28:46 #44
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_9708172
quote:

Bij sommige mensen werkt het lichaam nu eenmaal zo. Ik ben 1.70, en 52 kg.. en ik ben een jongen/man en ik ben 23! Oh well..

Maar waarom voel je je er niet goed bij dan?

[KNE]-Mod
pi_9708215
Na een beetje inspanning voel ik me al vermoeid.. Et lijkt alsof ik geen reserves heb ofzo.. Één keer later eten en ik sta te draaien op mijn benen...
  donderdag 10 april 2003 @ 22:32:24 #46
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_9708245
quote:
Op donderdag 10 april 2003 22:30 schreef Marliezzz het volgende:
Na een beetje inspanning voel ik me al vermoeid.. Et lijkt alsof ik geen reserves heb ofzo.. Één keer later eten en ik sta te draaien op mijn benen...
Misschien heb je bloedarmoede? Of is dat al gevraagd.. maar ik heb ook wel honger hoor als ik niet gegeten heb. Maar ik ben intussen wel gewend relatief laat te eten. (ik heb gewoon geen zin om vroeg te koken )
[KNE]-Mod
pi_9708312
quote:
Op donderdag 10 april 2003 22:30 schreef Marliezzz het volgende:
Waarom ga je dan niet naar je huisarts en/of diëtist(e)?
pi_9708523
De huisarts roept dan weer dat iedereen wel eens flauw is van de honger.. en ja lichte bloedarmoede, maar als ik een beetje let op dat ik genoeg zout binnenkrijg gaat is er niets aan de hand..

Maar uit mijn huisarts is nog nooit een nuttig woord gekomen helaas

donderdag 10 april 2003 @ 23:12:52 #49
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_9709259
Wat ik nog niet van je gehoord heb is of je ROOKT of niet

Kan schelen namelijk

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_9709322
quote:
Op donderdag 10 april 2003 23:12 schreef maartena het volgende:
Wat ik nog niet van je gehoord heb is of je ROOKT of niet

Kan schelen namelijk

Ik ben met roken ook 8 kilo aangekomen. Dus je kunt wel aankomen als je rookt.

Maar wie weet was ik wel zwaarder geweest als ik nooit gerookt had

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_9709342
quote:
Op donderdag 10 april 2003 23:15 schreef Brennie het volgende:

[..]

Ik ben met roken ook 8 kilo aangekomen. Dus je kunt wel aankomen als je rookt.

Maar wie weet was ik wel zwaarder geweest als ik nooit gerookt had

Volgens mij kom je sneller aan als je niet rookt
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_9709361
Alhoewel ik in 8 jaar tijd ook maar 4 kilo ben aanekomen

(Maar) En ik rook niet

There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_9713588
hier nog iemand met hetzelfde probleem ik ben 17 jaar, 191 cm en weeg maar 67kg en ik eet behoorlijk veel maar aankomen nee hoor.

ohja ik ben een jongen

vrijdag 11 april 2003 @ 09:31:09 #54
43017 _asterix_
www.koervers.nl
pi_9713624
Probeer eens fastfood van American sports http://www.vitamins.nl/nl/index.htm?g=products&id=600030765

Daar een drie tal shakjes per dag ...en geloof me..je komt zo een aantal kilo aan. Ik gebruikte het meestal in combinatie van creatine om zwaarder te trainen. Maar je ziet het resultaat na een week. Lees de bijsluiter maar eens.

vrijdag 11 april 2003 @ 09:32:26 #55
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_9713644
ik ben 1.94 en 69 kilo.

Ik heb JAREN lang 65 gewogen maar sinds ikk samen ben gaan wonen is er 4 kilo bijgekomen. Ik denk dat dit te maken heeft met een soort rust vinden (had het thuis nogal zwaar).

Ik eet trouwens (en heb ook altijd gedaan) als een paard, 8 broodjes mee naar de baas, groot bord avondeten, koekje bij de koffie en een zak chips 's avonds laat.

Ik heb er vrede mee, heb genoeg zelfspot (ik sla altijd taartjes af met de opmerking: "nee bedankt, moet aan m'n lijn denken") en wat anderen ervan vinden?

pi_9714036
quote:
Op donderdag 10 april 2003 21:23 schreef Marliezzz het volgende:
Hmmm dan moet ik eerst beginnen met roken.... mmmm... neee laat maar....
dus ik rook niet
  vrijdag 11 april 2003 @ 10:09:55 #57
557 ManTra
Houten lijf..
pi_9714076
Zoek maar eens met google op 'Ectomorf'
.. met groen haar?
pi_9714259
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 09:31 schreef _asterix_ het volgende:
Probeer eens fastfood van American sports http://www.vitamins.nl/nl/index.htm?g=products&id=600030765
Volg deze link en je krijgt:

TRIBEX
je voelt je er jonger bij

helpt je jonger en energieker te voelen
ondersteunt spiergroei
stimuleert vetverbranding
stimuleert libido c.q. geslachtsdrift
sterk aangeraden voor alle mannen ouder dan 28 jaar

Ben een meid van bijna 19...

vrijdag 11 april 2003 @ 10:42:32 #59
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_9714669
Had ook jaren hetzelfde probleem.
Ben 168 cm en woog zo'n 48 kilo.

Sinds 5 maanden fitness ik nu intensief en ik ben al 6 kilo aangekomen en zie er 10 keer beter uit dan een half jaar geleden.
Ben nu veel gezonder, sterker en heb er ook nog eens een goede conditie door gekregen!

In Vino Veritas
pi_9714836
Je kunt ook fenegriekzaad proberen. Dat gebruiken vrouwen in India en in Noord-Afrikaanse landen al eeuwen om aan te komen. Worden ze lekker molig van. Paardenfokkers, gebruiken het trouwens ook om hun dieren na een ziekte weer snel op krachten te krijgen.
quote:
In various areas of North Africa the seeds (ground into a paste) were traditionally eaten by women to gain weight, in combination with sugar and olive oil. The seeds are still used for weight gain in Libya and other areas. They are also an important source of diosgenin, which is widely used in the production of steroids (which probably accounts for the weight gain), sex hormones, oral contraceptives and veterinary medicines.
http://www.foodreference.com/html/artfenugreek.html

Btw. je kunt het ook gewoon in capsules krijgen, hoor. Maar goed, zie maar...

pi_9716436
Als je een jongen bent die niet zwaarder wordt van veel eten, kun je het beste gaan trainen. Als je een meisje bent, is het heel moeilijk om d.m.v. training gewichtstoename te bereiken. Misschien kun je je er dan het beste bij neerleggen...
pi_9716913
Regelmatig eten en de porties steeds iets groter laten worden.
Zorg dat je nooit een hongergevoel hebt.
Maak regelmatig een shake met bijv fruit en extra suiker en slagroom.
Zo nu en dan een bordje brinta werkt ook.
Na de hooofdmaaltijd is het toetje verplicht.

Zo heb ik het gedaan en ik zag de resultaten al na enkele maanden.
mijn armen en benen zijn nog steeds aan de dunne kant maar worden nu ook wat forser.
Maak er een jaarplan van en niet een weekplan...

Voor mij was de discipline vooral belangerijk om regelmatig te eten, soms had ik nog geen honger maar at ik wel.

oja, dit alles niet overdrijven.

vrijdag 11 april 2003 @ 13:55:47 #63
43017 _asterix_
www.koervers.nl
pi_9718132
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 10:21 schreef Marliezzz het volgende:

[..]

Volg deze link en je krijgt:

TRIBEX
je voelt je er jonger bij

helpt je jonger en energieker te voelen
ondersteunt spiergroei
stimuleert vetverbranding
stimuleert libido c.q. geslachtsdrift
sterk aangeraden voor alle mannen ouder dan 28 jaar

Ben een meid van bijna 19...

oeps...ff doorzoeken op de site naar fastfood
pi_9718421
Gewoon gezond blijven eten. Goed stevig ontbijt, lunch en avondeten.
  vrijdag 11 april 2003 @ 14:24:15 #65
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_9718593
Dit klinkt vergezocht, maar je kun je even laten controleren bij de dokter voor parasieten in je darmstelsel.
Een oorzaak van jou "probleem" zou lintworm kunnen zijn. ipv dat de voedingsstoffen door jou wordt opgenomen, gaat het naar de lintworm...
Klinkt smerig, maar het is mogelijkheid. Maar wel makkelijk op te lossen. Kijk gewoon even naar jou eetgewoonten. Eet je veel rauw vlees? Vaak eten die slecht bewaard wordt, zoals eten a la smaakpolitie...

Andere verklaring is een fantastische metabolisme. Die heb ik ook, misschien wat minder, maar bij mij komt het erg traag aan.Toch een beetje met beleid handelen, want voor je het weet slaat er iets om en gaat je gewicht de hoogte in.

Voordat je begint met eventuele vreetacties, ook even je bloed checken op cholesterol en dergelijke...want als je dat verpest, dn ken het alleen de slechte kant opgaan.

Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_9718652
Keyword: 'gewoon'.

'Gewoon' meer eten, 'gewoon' regelmatiger eten, 'gewoon' hard gaan trainen...

pi_9718763
Ik noem dit meer een luxe probleem Ik zelf heb het ook. Ik ben nu 26 ben 1.66m en weeg 51 kilo. Heb een kind gehad was 30 kilo aangekomen toen de kleine geboren was 2 maanden later zat ik alweer op 51 kilo zonder moeite.

Dan mag je volgens mij wel van geluk spreken

Nu ben ik weer zwanger dus het zal me benieuwen!

vrijdag 11 april 2003 @ 14:50:31 #68
4983 Northpole
IJs en IJskoud
pi_9719039
Dat je staat te draaien op je benen is niet goed, ik zou nog eens naar de huisarts gaan en een doorverwijzing naar de dieetist vragen. Vaak lukt het mensen met ondergewicht zelf niet om aan te komen, maar kan er met behulp van de dieetist en eventueel medicatie wel een oplossing gevonden worden.

Overigens belachelijk dat je huisarts zegt 'eet maar wat meer chips' *tssss*

pi_9719223
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 14:33 schreef SheDeviltje het volgende:
Ik noem dit meer een luxe probleem
Nou... volgens mij is ondergewicht net zo vervelend als overgewicht.
Beide is niet mooi om te zien, en kan lastig zijn (qua 'slap' voelen).
Alleen ondergewicht is minder ongezond dan overgewicht.
pi_9723756
Ja misschien dat ik mijn huisarts toch eens meer ga lastigvallen... Het loopt nu tegen etenstijd.. eten staat op en ik ben gewoon echt dizzy en heb hoofdpijn.. En dat elke dag tegen etenstijd. terwijl ik toch echt tussen de middag goed heb gegeten en net nog chips

Het is fijn dat ik alles kan eten, maar dan liever echt zonder dat duffe gedoe voor etenstijd..

vrijdag 11 april 2003 @ 18:38:30 #71
43276 Scighera
pi_9723832
duf? eet je veel in een keer? veel suikers? dan kan het aan een schommelend insuline niveau liggen in je bloed (ik slik er chroom tegen)
pi_9724655
mollig
pi_9724661
Nee ik eet nooit zoveel in 1 keer.. Alleen als ik macaroni eet

En suiker.. nee ook niet zoveel. eigenlijk helemaal niet, alleen suiker in mijn thee.. Ik merk wel dat als ik zout eet, het wat beter wordt...

vrijdag 11 april 2003 @ 19:34:05 #74
51992 Titmeister
All tits are mine!!
pi_9724710
ga aan de creatine.
dan helpt echt heel goed. En het is goed voor het sporten, en het is niet slecht voor het lichaam.
The titmeister heeft alle tieten al een keer gehad.
pi_9726399
creatine???????
  zaterdag 12 april 2003 @ 01:12:50 #76
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_9730671
quote:
Op donderdag 10 april 2003 12:13 schreef Marliezzz het volgende:
Ja ik sport 6 dagen in de week.. Nogal intensief. Maar dat ga ik niet opgeven.

Ik ben ook heel blij dat ik kan eten wat ik wil, maar ik voel me echt niet lekker bij dit gewicht.. Iets teveel inspanning en ik ben al zo flauw als et kweenietwat... En mijn dokter, die roept alleen maar: eet je maar wat meer chips, overkomt iedereen wel eens Maar dat zegt ie met alles

6 keer in de week sporten is wel ok maar als je nog wil groeien ook moet je minstens 15 boterhammen per dag eten en 2 borden warme maaltijd.

Neem op brood vooral kipfilet e.d.

Je kan ook eiwit-preperaat kopen en dan shakes maken.

* El-Rico kijkt naar profiel
Maar het beste is paardevlees, dat is echt super lekker en gezond.

FOK!fossiel zaterdag 12 april 2003 @ 01:25:18 #77
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_9730824
Bekend probleem. Mannelijk, 19 jaar, 1.85 en 63 kilo....
't Zit in de familie

Maar fitnessen lijkt me een goed plan. Nu ook daadwerkelijk een keer doen.

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_9731341
Tis beter dat je gezond blijft dan dat je vetter gaat eten zoals ze in sommigen berichten hier aanraden.
  zaterdag 12 april 2003 @ 02:33:11 #79
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_9731503
* ook_gek is 187CM 64kilo en 22 jaar.

ik eet me kapot maar er gebeurd niets.
PRIMA!!!

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_9731599
Ik ben nu zelf 27 , 1.84 en weeg 67 kilo ofzo...

Wat ik in het verleden heb geprobeerd:
1) 4 jaar fitness (5x p.w.) , met de meest vette eiwitshakes , bakken yoghurt , pasta's , kilo's Brinta e.d.

HET HELPT GEEN ENKELE REET!

2) Zoveel vreten dat je knalt (4x per dag en de nodige tussendoors)

HET HELPT GEEN REET!

3) Veel Bier zuipen... Nou dat doe ik al jaren..

HET HELPT NOG STEEDS GEEN REET!

4) Minder gezond leven , vet eten e.d.

OOK DIT HELPT NIET!

Conclusie:
Het zit bij mij gewoon in de familie aan 1 kant. Dus leer ermee leven dat je (nog) niet dik bent , je hebt waarschijnlijk een snelle stofwisseling (kan ook door roken komen ==> dit versnelt de stofwisseling)
Het enige wat je bereikt m.i. is dat je door volop vet eten je interne stelsel wel dermate kan vergallen (denk aan cholesterol , teveel zout e.d.).. dus probeer niet geforceerd dik te worden.
Wat wel waarheid is dat rond je 30e echt gaat uitbuiken .. ik kan niet w8en tot die tijd

Als Rollufie dik is dan schreeuwt hij dit van de top van het hoogste gebouw

Oh ja joh?
  zaterdag 12 april 2003 @ 05:14:40 #81
43276 Scighera
pi_9731974
beter dun dan vet lijkt mij
pi_9733043
quote:
Geluksvogel
Hier iemand die uit alle macht probeert van maat 42 naar maatje 36 / 38 te gaan, maar het lukt maar niet
Van dit soort topics wordt ik depri, had ik dat "probleem" maar dat ik alles kon eten wat ik wilde. Ik word al dik van een hap lucht
pi_9733104
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 14:24 schreef Ashram het volgende:
Dit klinkt vergezocht, maar je kun je even laten controleren bij de dokter voor parasieten in je darmstelsel.
Een oorzaak van jou "probleem" zou lintworm kunnen zijn. ipv dat de voedingsstoffen door jou wordt opgenomen, gaat het naar de lintworm...
Hee, hoe kan deze mollige tante aan een lintworm komen? Dat wil ik ook wel, kan ik lekker eten wat ik wil en nog afvallen ook
  zaterdag 12 april 2003 @ 11:03:53 #84
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_9733159
Ik heb best lang hetzelfde gehad, heb een tijd lang shakes gehaald bij de drogist om aan te komen. Dat is behoorlijk duur, maar het werkt wel. Het nadeel is alleen dat als je stopt, je het gewicht ook zo weer kwijt bent. Nu ik wat "ouder" ben heb ik er minder problemen mee. Ik ben nog geen vette, maar ook niet echt meer mager.
Ennuh...Succes, want iedere keer als je een gebakje of iets afslaat zul je te horen krijgen..."zeker bang dat je te dik wordt?" En dat is vreselijk irri.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  zaterdag 12 april 2003 @ 11:05:16 #85
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_9733173
Herkenning!!
Zelf ben ik ook te licht voor mijn lengte. Eigenlijk is dat mijn hele leven al zo. Mijn ouders zijn dan ook erg slank, dus 't zal een familietrekje zijn, gok ik.
Omdat ik zelf ook niet tevreden was met mijn superslanke lijf, heb ik twee maanden geleden een diëtiste bezocht. Nadat we mijn eetpatroon hadden besproken zei ze -tot mijn grote vreugde- dat ik wel degelijk genoeg at per dag. Mijn familie wilde namelijk nog wel eens jammeren dat ik niet genoeg voedsel binnen kreeg en dat ik daarom zo slank was. Bleek dus niet waar te zijn. Mijn stofwisseling is gewoon snel. Ik moet om de 2-3 uur wat eten anders word ik gammel.
Daar komt bij dat mijn darmen bepaalde producten niet kan verdragen.. Dus eet ik nu (op advies van de diëtiste) meerdere malen op een dag (en net iets meer dan ik normaal gesproken at) Vooral veel brood, in mijn geval. En chips is voor de 'lekkere trek' en ze raadde me af om het te vaak te eten. Bruin/volkoren brood is beter. Daarnaast zei ze dat ik consequent moest zijn. Niet de ene dag 6 broodjes en de andere dag 8.. Nee, iedere dag even veel & volhouden!
Ook heb ik gevraagd of ik moest gaan sporten ofzo (ik heb namelijk de conditie van een stoeptegel...) Maar dat was niet nodig. Alleen als ik het zelf nodig vond.
Tot nu toe gaat het allemaal goed. Ben nog niet veel zwaarder, maar voel me wel een stuk beter dan eerst.
(Un)masking for the greater good.
  FOK!fossiel zaterdag 12 april 2003 @ 12:13:05 #86
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_9733957
Waar ik trouwens ontzettend giftig van wordt is dat mensen zeggen "Ah joh je moet niet klagen, er zijn zoveel mensen die juist lichter proberen te worden dat is veel vervelender."
Maar weet je hoe leuk het is om te horen dat je meer moet eten, wat ben je dun et etc.
IK ZEG OOK NIET TEGEN IEMAND DIE WAT DIK IS "JEZUS WAT HEB JE DIKKE ARMEN ZEG"

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  Moderator zaterdag 12 april 2003 @ 12:17:52 #87
18653 crew  D.
pi_9733998
Herbalife: producten voor gewichtbeheersing.
Wanneer je de proteïneshake voor de maaltijd neemt
houdt deze het voedsel vast, en kom je aan.
pi_9734135
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 10:54 schreef miendobbelsteen het volgende:

Geluksvogel
Hier iemand die uit alle macht probeert van maat 42 naar maatje 36 / 38 te gaan, maar het lukt maar niet
Van dit soort topics wordt ik depri, had ik dat "probleem" maar dat ik alles kon eten wat ik wilde. Ik word al dik van een hap lucht

En van dit soort reacties krijg ik altijd jeuk....
Ik geloof onmiddellijk dat het echt heel vervelend en moeilijk is om af te vallen én dan op gewicht te blijven.
Maar onderschat alsjeblieft niet het probleem van té licht/dun zijn.
Niet alleen praktisch lastig (leuke kleding past en/of staat vaak niet), maar opmerkingen als "wat een gratenpakhuis" of "die heeft zeker anorexia" zijn echt afschuwelijk om te horen....
Daarbij vaak nog het probleem dat de weerstand niet geweldig is (zal niet bij iedereen zo zijn), ik herstel altijd vrij traag van een infectie o.i.d. En veel mensen die te licht zijn hebben last van een (te) lage bloeddruk en zijn daardoor snel duizelig.
Aankomen en dan op gewicht blijven is minstens zo lastig als het omgekeerde hoor.

-edit- zie ook reactie RemCow

En voor topicstartster: ga idd nog maar eens naar de huisarts, en vraag om een verwijzing voor de diëtiste. Is écht de meest gezonde, veilige, goedkope en duurzame manier om (blijvend) op je gezonde gewicht te komen.

zaterdag 12 april 2003 @ 12:37:22 #89
43099 BigFloppyDonkeyDick
Shitfaced Cockmaster
pi_9734156
quote:

je bent een vrouw dus dat komt met de jaren wel. hetzelfde geldt voor mannen. dont worry dus
If I ever gave a fuck, I'd shave my nuts, tuck my dick inbetween my legs and cluck!
pi_9734212
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 12:37 schreef BigFloppyDonkeyDick het volgende:

je bent een vrouw dus dat komt met de jaren wel. hetzelfde geldt voor mannen. dont worry dus

Vaak wel ja, maar niet altijd.
Ik ben 34 jaar en al ruim vijf jaar moeder, maar het heeft me geen grammetje extra opgeleverd.
Op dit moment ben ik zwanger, maar een half jaartje geleden was ik nog flink aan het worstelen om (bij 1.64 m) niet ónder de 48 kilo te schieten....
Nu, tijdens mijn zwangerschap, eet ik me helemaal klem. Ben heel benieuwd wat daar van overblijft na de bevalling!
  zaterdag 12 april 2003 @ 13:34:02 #91
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_9734795
Te licht zijn is geen pretje... Maatje 36/38 lijkt voor sommigen misschien dé perfecte maat.. But let me tell you.. It really isn't.

't Enige advies wat ik kan geven is; ga naar je huisarts en vraag een verwijzing naar een diëtiste.

pi_9735675
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 10:54 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Geluksvogel

Jij kunt tenminste nog lekker op survival-kamp naar de Ardennen of zo zonder dat het lichamelijke schade oplevert. Om maar een voorbeeld te geven.

Toen ik daar een aantal jaren geleden met school heen ging had ik onderin mijn tas allemaal zakjes pinda's zitten uit angst teveel af te vallen. Die ik dan in mijn slaapzak leeg zat te eten als de rest sliep (ik word altijd vroeg wakker uit mezelf). Ik had gewoon duidelijk meer eten nodig dan dat er gemiddeld voor elk persoon beschikbaar was (wat ik voordat ik ging al had voorspeld), sowieso wordt er bij zoiets erg zuinig mee gedaan.

Ik was echt bang als een wandelende zombie thuis te komen.

In dat opzicht ben je met wat meer kilo's wat vrijer in je doen en laten.

pi_9736256
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 12:34 schreef Eska het volgende:

[..]

En van dit soort reacties krijg ik altijd jeuk....
Ik geloof onmiddellijk dat het echt heel vervelend en moeilijk is om af te vallen én dan op gewicht te blijven.
Maar onderschat alsjeblieft niet het probleem van té licht/dun zijn.
Niet alleen praktisch lastig (leuke kleding past en/of staat vaak niet), maar opmerkingen als "wat een gratenpakhuis" of "die heeft zeker anorexia" zijn echt afschuwelijk om te horen....
Daarbij vaak nog het probleem dat de weerstand niet geweldig is (zal niet bij iedereen zo zijn), ik herstel altijd vrij traag van een infectie o.i.d. En veel mensen die te licht zijn hebben last van een (te) lage bloeddruk en zijn daardoor snel duizelig.
Aankomen en dan op gewicht blijven is minstens zo lastig als het omgekeerde hoor.

En bij mij als anorexia EN boulimia patient gaan bij dit soort topics de haren overeind staan , ik zou er een moord voor over hebben om blijvend dun te zijn
Alsof een eetstoornis een lolletje is, (mede) veroorzaakt door mensen die me steeds zeiden dat ik te dik was. Dan heb ik liever jullie "probleem", ook al besterf ik het dan weer dagelijks van de kou en voel ik me ellendig (want ook daar ben ik zelf niet onbekend mee)

[Dit bericht is gewijzigd door miendobbelsteen op 12-04-2003 15:51]

zaterdag 12 april 2003 @ 16:50:27 #94
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_9736833
Misschien is het goed als we onszelf accepteren zoals we zijn. Hetzij te licht/dun of iets aan de stevige kant. Gezondheid is zoveel belangrijker dan gewicht. En inderdaad, te licht/dun zijn is -in de ogen van iemand die graag slank wil zijn- misschien iets geweldigs. Net als dunnere mensen juist erg graag wat kilo's erbij willen. 't Heeft allebei z'n voor- en nadelen.

Het grote nadeel is dat er zoiets als een 'schoonheidsideaal' is. Soms lijkt het of we allemaal slank horen te zijn. Ontzettend fout! Geen enkel mens is gelijk! Iedereen heeft een ander bouw, andere genen, een andere aanleg. Laten we dat niet vergeten!

[Dit bericht is gewijzigd door Natalie op 12-04-2003 17:02]

zaterdag 12 april 2003 @ 18:30:10 #95
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_9738160
Als ik weer iets te eten pak hoor je m,n vader roepen. Zo zijn je 21 lindwormen weer wakker of zo.

Niemand kan mij arm eten. Maar jij bent goed op weg.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 12 april 2003 @ 18:31:44 #96
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9738194
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 12:13 schreef RemCow het volgende:
Waar ik trouwens ontzettend giftig van wordt is dat mensen zeggen "Ah joh je moet niet klagen, er zijn zoveel mensen die juist lichter proberen te worden dat is veel vervelender."
Maar weet je hoe leuk het is om te horen dat je meer moet eten, wat ben je dun et etc.
IK ZEG OOK NIET TEGEN IEMAND DIE WAT DIK IS "JEZUS WAT HEB JE DIKKE ARMEN ZEG"

zeg jij dat niet?
oh ikke wel... hehehehe, worden die mensen altijd boos
  zaterdag 12 april 2003 @ 18:38:08 #97
51677 Liefsel
liefsel rules!!
pi_9738320
een vriendin van mij heeft hetzelfde probleem. de dokter raadde haar mona-toetjes aan. die zitten schijnbaar vol met calorieën.... maar ik weet niet welke je dan precies moet hebben....
pi_9738755
Ik ben ongeveer 1.80 en weeg 60 kilo. Ik vind het zelf wel mooi allemaal hoor. Het enige nadeel wat ik er van ondervind is dat je over het algemeen voor zwakker word aangezien omdat het automatisch lijkt of je ook helemaal geen spierkracht hebt, en dat wanneer je bijv. tegen je vriendin aanligt al je botten in haar steken.... Ach doet mij nog maar zo'n lekker vettige frikadel speciaal!
[b]Fuck Off, ######## ##### #####![/b]
  zaterdag 12 april 2003 @ 22:52:48 #99
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_9742517
Hihi, dit probleem ken ik. Voor mij is het helaas (ja, helaas...) nu verleden tijd.

Mijn hele leven (vanaf tiener) ben ik 1.75 lang en woog ik altijd en eeuwig 52 en een halve kilo. Altijd en immer dat gezeur: eet maar hoor je kunt het gebruiken etc.!
Mijn zus idem dito! Nu ben ik 33 en sinds 2 jaar wordt ik zwaarder (dikker.... ).
Eerst was het 56 kilo (ik kijk nooit zo vaak, eigenlijk nooit en zo zag ik ineens 56 kilo). Dit jaar lag mijn vader in het ziekenhuis en daar stond een weegschaal in z'n kamer. Ik erop: 60 kilo!!! Nu had ik het natuurlijk al wel gezien hoor: waar eerst een soort kuilnietbuikje zat zit nu wel iets rondigs en m'n heupen en kont groeien plots.

Waar ik eerder altijd droomde van dikker worden (alles geprobeerd, niets hielp), wil ik nu niet verder uitdijen. Maar het probleem is dat ik altijd alles heb kunnen eten (zakken chips, ladingen chocala, grote stukken kaas, ga zo maar door op een middag of avond of allebei) en het nu echt niet kan laten!

Ik wil deze zomer wel meer gaan fietsen en wandelen, want sporten doe ik niet, maar echt veel zwaarder wil ik niet worden.

Maar wees gerust, het komt vanzelf als je ouder wordt. Laat je leven er niet door verpesten, want je bent mooi zoals je bent!

pi_9743021
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 16:50 schreef Natalie het volgende:
Misschien is het goed als we onszelf accepteren zoals we zijn. Hetzij te licht/dun of iets aan de stevige kant. Gezondheid is zoveel belangrijker dan gewicht. En inderdaad, te licht/dun zijn is -in de ogen van iemand die graag slank wil zijn- misschien iets geweldigs. Net als dunnere mensen juist erg graag wat kilo's erbij willen. 't Heeft allebei z'n voor- en nadelen.

Het grote nadeel is dat er zoiets als een 'schoonheidsideaal' is. Soms lijkt het of we allemaal slank horen te zijn. Ontzettend fout! Geen enkel mens is gelijk! Iedereen heeft een ander bouw, andere genen, een andere aanleg. Laten we dat niet vergeten!

Ja, hier heb ik niks meer aan toe te voegen, perfect verwoord
pi_9746862
Ik heb hetzelfde probleem ook een beetje...
ik weeg 65 en ben 1 meter 80.
das dus goed, maar ik eet dus echt veel.
S'ochtend sspeel ik soms een HEEL brood binnen met nog 3 eitjes enzo.
smiddags nog is een half broodje
en savonds echt gewoon veel (tot 750 gram en mer vlees soms)
ik doe weinig sport en kom niks bij
  zondag 13 april 2003 @ 15:00:15 #102
43276 Scighera
pi_9750588
quote:
Op zondag 13 april 2003 10:39 schreef EtsuYa het volgende:
oppassen, voor je het weet komt het wel aan en dan gaat het goed hard
  zondag 13 april 2003 @ 15:59:32 #103
51992 Titmeister
All tits are mine!!
pi_9751367
koop een pot creatine bij de fitness of een sportwinkel en de kilo's komen dan vanzelf wel. En het helpt uitstekend bij sportprestatie.
Dus koop die pot en hou verder op met zeuren. Creatine werkt gegarandeerd.
The titmeister heeft alle tieten al een keer gehad.
pi_9751458
Trouwens als je oud word (zo tegen de 30) vliegen de kilo's er wel aan.
pi_9754006
Hm.. ik ben nu 71 kg bij 1.90.. een half jaar geleden woog ik nog 63 kg, ik ben vaker/meer gaan eten.. en in plaats van tussendoor te snoepen ofzo neem ik tegenwoordig iets voedzaams.. mja.. maar dat werkt dus blijkbaar niet bij iedereen
  zondag 13 april 2003 @ 19:43:05 #106
43276 Scighera
pi_9755192
quote:
Op zondag 13 april 2003 15:59 schreef Titmeister het volgende:
koop een pot creatine bij de fitness of een sportwinkel en de kilo's komen dan vanzelf wel. En het helpt uitstekend bij sportprestatie.
creatine is iets wat je pas gaat gebruiken als je niet meer vooruitkomt met prestaties. en zeker niet om simpelweg te gaan slikken zonder kennis van zaken
  zondag 13 april 2003 @ 23:15:08 #107
52346 DeltaOne
Private "Delta One"
pi_9759911
Geloof me:

Eet VEEL groente en fruit en vlees

het helpt

anders eet je alleen snacks

En prop je je buik echt helemaal vol tot je niet meer kunt

succes!

"Keep ur friends close, but ur enemy closer"
  zondag 13 april 2003 @ 23:19:10 #108
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_9760022
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 02:43 schreef Rollufie het volgende:
Ik ben nu zelf 27 , 1.84 en weeg 67 kilo ofzo...

Wat ik in het verleden heb geprobeerd:
1) 4 jaar fitness (5x p.w.) , met de meest vette eiwitshakes , bakken yoghurt , pasta's , kilo's Brinta e.d.

HET HELPT GEEN ENKELE REET!

2) Zoveel vreten dat je knalt (4x per dag en de nodige tussendoors)

HET HELPT GEEN REET!

3) Veel Bier zuipen... Nou dat doe ik al jaren..

HET HELPT NOG STEEDS GEEN REET!

4) Minder gezond leven , vet eten e.d.

OOK DIT HELPT NIET!

Conclusie:
Het zit bij mij gewoon in de familie aan 1 kant. Dus leer ermee leven dat je (nog) niet dik bent , je hebt waarschijnlijk een snelle stofwisseling (kan ook door roken komen ==> dit versnelt de stofwisseling)
Het enige wat je bereikt m.i. is dat je door volop vet eten je interne stelsel wel dermate kan vergallen (denk aan cholesterol , teveel zout e.d.).. dus probeer niet geforceerd dik te worden.
Wat wel waarheid is dat rond je 30e echt gaat uitbuiken .. ik kan niet w8en tot die tijd

Als Rollufie dik is dan schreeuwt hij dit van de top van het hoogste gebouw

Ik zou als ik jou maar gauw naar de dokter gaan, ohja je moet wel echt trainen en neit stoppen als je "wat" voelt anders groeit er niks.
  maandag 14 april 2003 @ 05:08:22 #109
43276 Scighera
pi_9762558
en juist trainen, en je spieren wel voldoende tijd geven om te herstellen
pi_9775963
Ja ik heb hetzelfde, ik ben 1m 95 ofzo en, weeg veel te weinig

weet iemand lekkere, eetbare, maar gezonde dingen waar je snel van aankomt?

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_9821413
Kijk dat vroeg ik me nou ook al af... Bananen, pasta.... anders nog iets?
  woensdag 16 april 2003 @ 18:16:24 #112
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9821454
quote:
Op zondag 13 april 2003 15:59 schreef Titmeister het volgende:
Hoe duur is zo'n pot en hoe lang doe je er eigenlijk mee...
heb alleen niet zo'n zin om te sporten
  woensdag 23 april 2003 @ 14:29:59 #113
46416 _.-Chicken-._
kip, kippen, kipst.
pi_9960183
Lintworm?
There is only one way to save our city, KIP.
  woensdag 23 april 2003 @ 19:23:19 #114
43276 Scighera
pi_9967243
quote:
Op woensdag 16 april 2003 18:16 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Hoe duur is zo'n pot en hoe lang doe je er eigenlijk mee...
heb alleen niet zo'n zin om te sporten

zoek zelf wat meer info.. (www.perfectbody.nl)
en begin er niet aan als je weet hoe het werkt, wat het doet en hoe lang je het achter elkaar kan gebruiken..
pi_9968804
Dit lijkt me inderdaad net zo vervelend als te zwaar zijn. Ik vind namelijk zelf ook beide ( te dun en te dik) niet mooi. En geef toe, dat ik gauw ( soms onterechte)opmerkingen maak.

Maar wij hebben in de fitness-school van die pilletjes. Die schijnen echt te werken. Al geprobeerd?

pi_9968986
quote:
Op donderdag 10 april 2003 12:07 schreef danokorst_banned het volgende:
Zo min mogelijk bewegen, zoals achter de PC zitten. Ook zoveel mogelijk lopen of fietsen mijden en met de bus of auto gaan.
Ik doe al jaren niets anders en kom ook geen grammetje aan.
niet dat ik ontevrden ben met 80 kilo en 1.87
pi_9974042
SUPER MASS 3200 , dit werkt echt perfect als je zwaarder wil worden , 1 advies van mij , 3 x in de week fitnessen en dit spul eten

ik gebruik het nu 3 weken en ben 1.83 en nu 73 kilo ( was altijd 68 kilo)

www.mdynutrition.com

pi_9977256
Ik ben een meisje van 18, 1 meter 83 zo ongeveer, en ik weeg nu zo rond de 65 kilo denk ik. Ik heb 1 jaar geleden 62 kilo gewogen, maar ik ben nu wat meer gaan snoepen. Vroeger lustte ik vrij weinig, geen taart enzo, maar door mijn vriend die dat soort dingen in huis haalt ben ik het ook gaan eten.
Ik vind mezelf helemaal niet mager, ik baal er zelfs van als ik weer eens uit een kledingstuk gegroeid ben. Maar nou hoorde ik laatst van klasgenoten dat ik 'zelf ook vrij mager was', en mijn vriend's collega's zeiden tegen hem dat ie me wat meer eten moest geven.

Vorig jaar ben ik model geweest, een daar zeiden die gekken dat ik een of twee kilo moest afvallen en dat ik dan zeer waarschijnlijk wel carrière kon gaan maken. En ik voelde me al vrij slap toen...

Ik blijf gewoon lekker hoe ik ben hoor, mensen moeten zich niet zo bemoeien met andermans gewicht!

donderdag 24 april 2003 @ 12:39:37 #119
43276 Scighera
pi_9980887
klopt. een van de trainers wil me aan de weightgainers hebben, mijn ouders vinden dat ik niet zo gezond moet eten (vis, brood, groenten) en meer vet, gebak, koekjes, frisdrank en snoep moet eten.

Waarom zou ik? ik ben tevreden: ik voel me lekker en presteer goed

donderdag 24 april 2003 @ 15:04:48 #120
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_9984289
Begin mede door m'n voeding nu weer eens te groeien. Heb een tijdje stilgestaan door zeker een jaar lang een nare polsblessure gehad te hebben van 't Thaiboxen.

Als je zwaarder wilt worden moet je dus veel eten. Maar dus niet rondjes rijden om de MacDrive, maar gezonde dingen enzo.

Hieronder staat mijn voedingsschema, wel gericht op 't bodybuilden, maar misschien valt er iets uit te halen voor anderen.

http://home.planet.nl/~geem0005/voedingsschema.doc

Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_9988443
Heb ik nou ook last van: 1.78m en 55 kilo is wat weinig volgens de tabellen.
Ik heb zelf vroeger bodybuildersvoedsel (ranzige shake) gegeten, smaakte naar kalk en voelde als beton op je maag.

Ik ben sinds drie jaar met alle troep gestopt en niks afgevallen, maar wel een kilootje erbij gekregen!

De beste remedie is, althans voor mij, dat als je er niet druk om maakt het wel goed komt, misschien ben je gewoon zo gebouwd.

pi_9990464
quote:
Op maandag 14 april 2003 19:08 schreef Trance4Ever het volgende:
...weet iemand lekkere, eetbare, maar gezonde dingen waar je snel van aankomt?
Cashewnoten (+ andere nootsoorten), chocola, muesli, bananen + druiven
quote:
Op zondag 13 april 2003 10:39 schreef EtsuYa het volgende:
Als ik dat zou eten zou ik een tientonner zijn
Ik word al dik bij 5 boterhammen, een appel, 1 pakje sultana en een magere, groenterijke maaltijd + 2 schaaltjes magere yoghurt
Waar een ander slank bij blijft ben ik mollig
  donderdag 24 april 2003 @ 22:51:44 #123
19479 Mr.J
pi_9995186
En wat als je er een paar keer per week erbij sport dan?
pi_9999768
Hoe het bij mij erbij kwam:
Veel eten: Pannenkoeken en echt bij het avond eten veel opscheppen, maar als normaal bedoel ik dan. Verder om de 2,5 of 3 uur iets naar binnen werken en dan heb ik het niet over een MARS ofzo. gewoon een broodje gezond. Een rijk belegd broodje met Filet american gewoon gezonde shit.
daarnaast veel sporten (ik deed toendertijd veel aan fittness). Na ongeveer: 57KG (echt een gespierde spijker dus) naar iets van 65 KG
dus sporten (iets lichamelijks doen dus) en je vol proppen that`s it.
  vrijdag 25 april 2003 @ 09:11:45 #125
19479 Mr.J
pi_9999939
Yep, ik ben dus in bijna 4 jaar tijd van 58 naar 78kg gegaan (+ 1 jaar stilgestaan door blessures).

En toch continu op 5% bodyfat zitten.

Op naar de 90 nu.

vrijdag 25 april 2003 @ 12:43:23 #126
43276 Scighera
pi_10004584
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 09:11 schreef Mr.J het volgende:
Yep, ik ben dus in bijna 4 jaar tijd van 58 naar 78kg gegaan (+ 1 jaar stilgestaan door blessures).

Op naar de 90 nu.

5%
  vrijdag 25 april 2003 @ 13:14:13 #127
19479 Mr.J
pi_10005123
Tja, en ik doe er niets voor, dat is gewoon m'n lichaamsbouw (ectomorph).

Aan de ene kant ben je altijd scherp, aan de andere kant zet je zelfs met 5000kcal per dag niet zoveel massa aan als je zelf zou willen.

pi_10005452
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 13:14 schreef Mr.J het volgende:
Tja, en ik doe er niets voor, dat is gewoon m'n lichaamsbouw (ectomorph).

Aan de ene kant ben je altijd scherp, aan de andere kant zet je zelfs met 5000kcal per dag niet zoveel massa aan als je zelf zou willen.

Dan vind ik dat toch wel heel netjes om in 4 jaar er 20kg droog bij te komen! Maar ik neem aan dat je om massa te winnen dan toch af en toe wel heel erg hebt moeten bulken, heb je echt nooit hoger in je vet gezeten? Lijkt me erg moeilijk om massa te winnen als je altijd op die 5% zit?
  vrijdag 25 april 2003 @ 14:47:53 #129
19479 Mr.J
pi_10007370
Misschien dat ik in de winter op 7 a 8% zit, maar hoger ook niet.

En voor de rest eet ik nu het laatste jaar zeer goed.

Disclaimer om bepaalde users voor te zijn:
Ik ben wel sinds januari 5kg aangekomen. Dit omdat ik het eea gebruikt hebt.

Dit omdat ik a) Een polsblessure nu eindelijk genezen wilden zien en b) die 9 maanden groeiachterstand in wilde halen.

Neemt niet weg dat ik al die tijd gewoon 5x per week getraind en goed gegeten hebt, blessure of niet.

vrijdag 25 april 2003 @ 15:24:10 #130
31611 Svensson
floeperdefloep :-þ
pi_10008401
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 09:11 schreef Mr.J het volgende:

Op naar de 90 nu.

Succes alvast!
Ben zelf ook op weg naar de 90 kg (nu 80 kg met ongeveer 8% vet, clean) en ga volgende week van sportschool veranderen, zodat ik zwaarder kan gaan. Sportschool waar ik nu train gaat maar tot 20 kg dumbells, die andere tot 50 kg dus daar kan ik me nog wel een tijdje vermaken...
You must have big rats, if you need Hattori Hanzo's steel...
  vrijdag 25 april 2003 @ 15:29:19 #131
19479 Mr.J
pi_10008574
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 15:24 schreef Svensson het volgende:

[..]

Succes alvast!
Ben zelf ook op weg naar de 90 kg (nu 80 kg met ongeveer 8% vet, clean) en ga volgende week van sportschool veranderen, zodat ik zwaarder kan gaan. Sportschool waar ik nu train gaat maar tot 20 kg dumbells, die andere tot 50 kg dus daar kan ik me nog wel een tijdje vermaken...

Tnx.

Hier gaan ze tot 60kg, dus ik kan ook nog even voort (zit nu op 40kg met borst).

Waar ik train is dus nog een beetje een old school BB. Squatrek, deadlifts, zware dumbbells, neck press losse stang etc etc.

Veel stuff die die hightech "All Sports" sportschooltjes niet hebben.

Hangt ook nog een heel goede sfeer, dus voor mij geen andere!

vrijdag 25 april 2003 @ 16:24:46 #132
36917 Bujin
life's secret teachings
pi_10010214
quote:

De enigste manier om aan te komen is :

eten op onregelmatige tijden
ik bedoel hierbij dus niet sochtends smiddags en savonds maar snachts laat inde ochtend en laat in de middag en dan weer snachts
dit is de enige manier om aan te komen suc6 !

never stop moving when you feel pain.. you aint dead yet
  vrijdag 25 april 2003 @ 16:28:14 #133
19479 Mr.J
pi_10010320
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 16:24 schreef Bujin het volgende:

[..]

De enigste manier om aan te komen is :

eten op onregelmatige tijden
ik bedoel hierbij dus niet sochtends smiddags en savonds maar snachts laat inde ochtend en laat in de middag en dan weer snachts
dit is de enige manier om aan te komen suc6 !

pi_10015727
Ik ben nou een schema aan het bijhouden met mijn gewicht elke dag.. Ben erachter gekomen dat het echt enorm schommelt. De ene avond bijna 55 kilo, de volgende dag 52,5.. kan het door de pil komen misschien? Ik gebruik meliane, weet iemand daarvan?
pi_10015847
oftewel ik kan flink eten maar het gaat er even snel weer vanaf!! Hoe hou ik het langer vast?
  vrijdag 25 april 2003 @ 21:35:08 #136
19479 Mr.J
pi_10016593
Vocht lieverd, dat is allemaal vocht...

En 't komt natuurlijk ook door het feit dat je soms wel en soms niet daarvoor gegeten hebt, of naar de WC geweest bent.

Probeer 't over een bredere periode te meten. Elke 2 weken ofzo ipv elke dag.

pi_10017497
ik eet altijd op vaste tijden, ik ga daarvoor naar de wc en ik doe het nou al dagelijks zo'n 2 weken.. Waarbij ik ook mijn gemiddeldes op een week uitreken.

En ga het bij elkaar zo'n maand doen om te kijken wat de pil met mijn gewicht doet.

vrijdag 25 april 2003 @ 22:17:30 #138
15179 Toebroodjie
How`s it hanging?
pi_10017722
Dat had ik ook altijd al totdat ik circa 2 maanden geledn ben gestopt met roken en sinds een jaartje of 3 gezonder ben gaan eten. Ik ben in die tijd zo`n 15 kilo aangekomen teerwijl ik voorheen kon eten wat ik wou zonder m`n eigen ergens zorgen over te maken. Nu moet ik toegeven dat de bierconsumptie de afgelopen jaren ook is toegenomen Rook je trouwens? als je stopt (en dan kijk ik naar mezelf) kijk ik er nu vanop hoe hard dat gaat dat je aankomt! Maargoed ik heb dan ook bijna17 jaar gerookt. Ook is het zo dat naarmate dat je ouder wordt je gewicht vaak toeneemt.
FourX Bitter
pi_10017798
Nee ik rook niet!!!! Rook wel heel erg mee met een collega sinds kort moet ik zeggen.. Maar ik heb er een gruwelijke hekel aan.. word nogal ziek van sigarettenrook.
pi_10018127
je gaat over jaartje of 2 dan wel flink aankomen, beste wat je kunt doen is sporten en gezond eten.
heb je te minste niet dat je dik word in 1 keer. want krijg je er niet zo makkelijk af
  vrijdag 25 april 2003 @ 22:35:49 #141
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_10018305
Ik ben 31, 1m90 en weeg 52. Ik kom nooit aan maar heb wel 58 gewogen.

Ik heb ook een enorm snelle spijsvertering, ik kan eten wat ik wil maar kom totaal niet aan. Met mijn schildklier is schijnbaar niks aan de hand.

Naar een sportschool heb ik geen zin in, daar vind ik niks aan. Ik laat het maar zo.

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  vrijdag 25 april 2003 @ 22:51:20 #142
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_10018745
quote:

Wil je wel zwanger maken????

[ontopic]

Heel vervelend! Meer MCdonalds en vette hap enzo? Vetter eten?

Ik wou dat ik een paar kilo's aan jouw kon geven.....

vrijdag 25 april 2003 @ 23:14:22 #143
31611 Svensson
floeperdefloep :-þ
pi_10019398
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 22:51 schreef gateway het volgende:

[..]

Wil je wel zwanger maken????

[ontopic]

Heel vervelend! Meer MCdonalds en vette hap enzo? Vetter eten?

Ik wou dat ik een paar kilo's aan jouw kon geven.....

Helaas werkt dat vaak averechts als je je vol gaat stouwen met vettigheid, je stofwisseling wordt dan als het ware nog sneller, waardoor je nog sneller vet gaat verbranden...
You must have big rats, if you need Hattori Hanzo's steel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')